SCUDETTO


Graliśmy jak nigdy. Przegraliśmy jak zawsze... Juventus - Milan 1:0

10 listopada 2019, 19:53, cinassek Aktualności
Graliśmy jak nigdy. Przegraliśmy jak zawsze... Juventus - Milan 1:0

Milan długo w meczu na Allianz Stadium wyglądał lepiej od Juventusu. Zapowiadała się jak nigdy, skończyło się jednak jak zawsze... Po golu Paulo Dybali z ostatniego kwadransa pojedynku turyńczycy wygrali 1:0 i ponownie zadali wielki cios ekipie z Mediolanu.

Choć spotkanie to zdecydowanie nie zapowiadało się pozytywnie z perspektywy kibiców Milanu, to pierwsza połowa przyniosła wyraźnie więcej zmartwień fanom Juventusu. Po dość nudnych minutach na samym początku spotkania, w 17. minucie fantastyczną okazję zmarnował Krzysztof Piątek, który z kilku metrów przed bramką po świetnej centrze Suso fatalnie przestrzelił głową. W odpowiedzi próbował Gonzalo Higuain, ale mocne uderzenie Argentyńczyka znakomicie zostało sparowane przez Gianluigiego Donnarummę.

Kolejny gol dla mediolańczyków mógł paść w w 25. minucie, kiedy Ismael Bennacer znakomicie wypuścił Andreę Contiego, a ten zgrał w powietrzu do Lucasa Paquety, który natychmiastowo strzelił głową. Na drodze do szczęścia gości stanął jednak fenomenalnie interweniujący Wojciech Szczęsny. Potem Polak poradził sobie jeszcze ze strzałem z dystansu Theo Hernandeza czy z kolejną próbą Piątką i do przerwy było 0:0. Zdecydowanie bardziej na trafienie zasłużyli jednak rossoneri.

Po zmianie stron boiska Juventus zdecydowanie podkręcił tempo. Mocny, choć niecelny strzał oddał Blaise Matuidi, próbowali także inni gracze Maurizio Sarriego. Sam szkoleniowiec natomiast podjął bardzo odważną decyzję, gdyż szybko zmienił Cristiano Ronaldo, a nadąsany Portugalczyk udał się bezpośrednio do szatni. Potem kolejny już raz w niedzielny wieczór szczęścia szukał Piątek, ale i tym razem lepszy okazał się Szczęsny.

Bardzo mocno i dobrze z dystansu uderzał Hakan Calhanoglu, ale polski golkiper gospodarzy zachowywał pełną czujność. Natomiast w 77. minucie wprowadzony za Ronaldo Paulo Dybala podtrzymał swą znakomitą passę w domowych starciach z rossonerimi i po świetnym zachowaniu w polu karnym Milanu oddał strzał prawą nogą po dalszym rogu, zapewniając swojemu zespołowi nieoczekiwanie z przebiegu gry prowadzenie 1:0.

Do ostatniego gwizdka - pomimo prób mediolańczyków - nic już się nie zmieniło, a w samej końcówce fenomenalna parada Donnarummy sprawiła, że rezultat pozostał skromny. I jakże nas bolący...

Juventus - Milan 1:0 (0:0)

Bramka: Dybala 77'

Żółte kartki: Cuadrado 57' - Krunić 40', Bennacer 45', Hernandez 89', Calhanoglu 90+1', Suso 90+1'

JUVENTUS FC (4-3-1-2): Szczęsny - Cuadrado, Bonucci, De Ligt, Alex Sandro - Bentancur, Pjanić, Matuidi (70' Matuidi) - Bernardeschi (61' Costa) - Ronaldo (55' Dybala), Higuain

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Conti, Duarte, Romagnoli, Hernandez - Paqueta (85' Rebić), Bennacer, Krunić (61' Bonaventura) - Suso, Piątek (66' Leao), Calhanoglu

 

Miejsce: Allianz Stadium (Turyn)

Sędzia główny: Fabio Maresca (Neapol)



498 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Adamek189
Adamek189
12 listopada 2019, 22:14
Z taką grą jestem pewien że punkty będą. Czas na marsz w górę tabeli...
4
dykt4tor
dykt4tor
12 listopada 2019, 22:17
Takie komentarze lubię czytać :)
0
artorn
artorn
12 listopada 2019, 11:28
Wielki brak kogoś z doświadczeniem, jakiegoś zwycięzcy - szczególnie w środku pomocy/obronie, kogoś kto wie jak utrzymać zespół w ryzach i nie przegrać w końcówce.
0
Rafalzki
Rafalzki
12 listopada 2019, 10:24
1/3 sezonu za Nami. Jesteśmy 4 punkty nad strefą spadkową. Moim zdaniem sezon jest już zupełnie stracony. Awans do LE rozpatrywałbym w kategoriach cudu. Może i momentami gra wygląda lepiej ale niestety też punktów nie daje. Obawiam się, ze po sezonie możemy stracić Romka. O ile odejście Gigio jakoś przeżyję bo typa w bramce łatwiej zastąpić 1 do 1 to odejście Romka będzie moim zdaniem ostatecznym gwoździem do trumny Milanu. Oczywiście nie będę miał do niego pretensji po odejściu bo facet pewnie ma ambicje sportowe a w tym bałaganie ciężko będzie mu osiągnąć chociaż drużynę tygodnia w Serie A. Szkoda, ze w poprzednim sezonie nie udało się sprzedać np: Suso, Calhanoglu czy w ostatnie lato Kessiego. Pożegnałbym też chętnie Calabrię i Biglię. Turek i Hiszpan tworzą razem chyba najwolniejszy duet skrzydłowych w historii Serie A, Kessie poza bieganiem i czasem odbiorem moim zdaniem nie daje drużynie zupełnie nic, Biglia i Calhanoglu szkoda słów nawet. Skoro już sprowadziliśmy tego Rebica który kopie się po czole to teraz już bym zaryzykował i zaufał chłopu, a nóż się odbuduje bo Suso i Hakan to już prochu nie wymyślą. Potrzebny jest jeszcze ktoś doświadczony do środka pola kto pomoże Krunicowi, Benkowi i Paquecie się ogarnąć, da im trochę spokoju. Oczywiście porządny napastnik jest konieczny i rzecz jasna jakiś chociaż szybki prawoskrzydłowy i może się utrzymamy. Moim zdaniem Ci których wymieniłem do odstrzału mają już mentalność przegrywów i ciągną tą drużynę w dół a to niestety oni głównie decydują o tym jak wygląda Milan.
Edytowano dnia: 12 listopada 2019, 10:25
1
Grande
12 listopada 2019, 11:23
Hakan i Suso symbolizują naszą przeciętność. Żaden z nich nie miałby składu w top5. Albo im podziękujemy w lecie, albo utrzymamy status quo.
1
artorn
artorn
12 listopada 2019, 11:34
ja nie pamiętam kiedy Kessie skutecznie odebrał piłke, Krunić gra lepiej od niego samymi ambicjami, ciekawe kiedy wyrówna poziom do reszty pomocy xD (tak samo Bennacer co do ciekawości)
1
dykt4tor
dykt4tor
12 listopada 2019, 22:19
"Benaser i krónić ze spadkowicza nam pomoc majom uratowadźxDDDDD"
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
19 listopada 2019, 07:15
Atalanta w tamtym sezonie jak zaczęła i gdzie skończyła. Trochę wiary kolego. Nie mówię ze zaczniemy zdobywać punkty ze do końca sezonu już nie przegrany albo ze awansujemy do LM tylko chodzi mi o trochę wiary. Bo ja myśle ze zaczniemy grać i punktować i będziemy bić się jeszcze o 4 miejsce
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
19 listopada 2019, 07:16
To nie do ciebie kolego
0
Grande
11 listopada 2019, 21:17
Problem z Pio jest też taki, że jak nie strzela goli i marnuje dobre okazje, co się przecież może zdarzyć u napastnika, to staje się bezużyteczny dla drużyny. Zero jakiegoś utrzymania się przy piłce, zastawki, wymuszenia faulu przez cwaniactwo, zero wygranych pojedynków główkowych w środkowej strefie, harowania dla drużyny itp.
3
bar123
bar123
12 listopada 2019, 00:10
Albo się nauczy zastawiać, rozgrywać i przyjmować piłkę na dobrym poziomie albo dziękujemy. Giampaolo mówił, że widział na treningach jak KP9 drybluje i tego oczekuje od niego w meczu. Jestem bardzo ciekaw bo w żadnym meczu pół dryblingu nie pokazał. U Giampaolo widziałem za to jak przyjmował, obrócił się z piłką i posyłał prostopadłą piłkę w pole karne do bodajże Suso, piłka nie doszła ale zrobiło się zamieszanie i Hakan strzelił gola, którego nie uznali bo chyba Kessi dotkną piłkę ręką. Takiego Piątka chcę oglądać. Teraz się nie da na niego patrzeć, nie wiem czego teraz nie wykonuje takiej pracy.
3
bar123
bar123
12 listopada 2019, 00:45
ma ważniejsze rzeczy na głowie, rejestrowanie znaków towarowych...
0
Rafalzki
Rafalzki
12 listopada 2019, 10:27
a mnie w meczu z Juve jednak zaskoczył, jeszcze nie minęła minuta meczu a on już leżał i machał rękami.
1
artorn
artorn
12 listopada 2019, 11:35
żeby to robić to trzeba chociaż powalczyć a nie się wywracać
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
11 listopada 2019, 21:08
Dybala ograł Romka jak dziecko z przedszkola. Niestety Romagnoli coraz słabszy . Ale zmienił agenta więc za nowy kontrakt będzie chciał z 6-7 baniek netto.
1
Rafalzki
Rafalzki
12 listopada 2019, 10:10
Sport a zwłaszcza piłka nożna to gra błędów. Nie znam zawodnika który by był bezbłędny. Ograł go i tyle, raz na jakiś czas nawet Romka ktoś ogra więc zbytnie krytykowanie chłopa za to że nie zapobiegł bramce jest trochę nie fair bo gdyby nie Romek i Gigio to dawno byśmy byli na dnie tabeli. Poza tym cała drużyna jest w kryzysie więc obwinianie personalnie za wyniki też uważam za nieuczciwe.
2
ósmy
11 listopada 2019, 17:34
Reprezentant Polski po zdobytych bramkach ślizga się na kolanach i imituje dłońmi oddawanie strzałów z rewolwerów. Teraz dzięki nowelizacji prawa patentowego postanowił zastrzec swój symbol.
- Piątek właśnie zarejestrował swoją cieszynkę jako znak towarowy ruchomy, w różnych wariantach - poinformowała Edyta Demby-Siwek, prezes Urzędu Patentowego RP.

Krzysiu odleciał.

4
Grande
11 listopada 2019, 18:55
Jak tak dalej pójdzie, to nikt nie będzie wiedział za niedługo co to za cieszynka i do kogo należy.
3
Grande
Grande
11 listopada 2019, 20:31
Dowod na to ze pan biznesmen jest skończony jako pilkarz. Pozbyc sie dziada niech idzie do ekstraklasy to moze bedzoe miial okazje zademonstrowac swa cieszynke bo na serie a jest za slaby.
0
Yabaye
Yabaye
11 listopada 2019, 21:05
Typowa decyzja biznesowa. Nie zabieraj mu wielkiej życiowej szansy na robienie hajsu. Wiesz, że teraz Konami czy FIFA będą musiały mu za to płacić? Błagam, poszerz horyzonty przed siadaniem do klawiatury.
2
Yabaye
Yabaye
11 listopada 2019, 21:17
Dokladnie. Biznes jest biznes. Taki dzisiejszy jest swiat. Wszystko sie kreci wokol pieniedzy. Lepiej to niz dawac dupy za pieniadze...
1
Krauser
Krauser
11 listopada 2019, 21:28
Głupota straszna ta cała ustawa. Niedługo ktoś zacznie dłubać w nosie i sobie to opatentuje. Znak towarowy proszę was...
3
Krauser
Krauser
11 listopada 2019, 22:48
Yabaye, urzad, ktory mu to opatentowal to idioci, ogladasz pilke od wczoraj? Nie on pierwszy w ten sposob celebrowal gola, nie on to wymyslil, a zawlaszczenie tylko dla siebie w ramach patentu czegos tak banalnego jest zalosne. Nie sadze zeby mu ktokolwiek za to placil. Predzej zmienia nazwisko na platek i gowno zarobi, a jak sie nie wezmie za treningi i gre to skonczy w monzie razem ze swa cieszynka. Pozdro kibice platka, pozdro kibice Milanu
0
pjotr
pjotr
11 listopada 2019, 23:14
czy inni też sobie zastrzegają cieszynki? bo pierwszy raz o tym słyszę
2
Yabaye
Yabaye
11 listopada 2019, 23:15
Właśnie pytanie kto tu piłkę ogląda od wczoraj. Mało było przykładów prawnych patentów w piłce? Mało było bajońskich ubezpieczeń na jedną nogę? To jest biznes misie. Mówimy o młodym chłopcu z Polski, który ma swoje 5 minut (wydaje się, że 4 już mu umknęły rok temu) i chce na tym jeszcze zarobić. Ja na jego miejscu zrobiłbym to samo. Większość Was - też.

I tylko pozostaje śmiech z tych, którzy w przeszłości na to nie wpadli. Zyloby im się teraz o wiele wygodniej.
2
Yabaye
Yabaye
11 listopada 2019, 23:33
Pjotr tu nie chodzi o sama cieszynke w sensie boiskowa po strzeleniu gola tylko jako zna towarowy :). Np. Nikt nie bedzie mogl zrobic koszulki ze wzorem rak jako pistolety i czerpac z tego pieniedzy. O to w tym chodzi.
0
Yabaye
Yabaye
12 listopada 2019, 00:56
nie mieszaj- ubezpieczenie nogi to zupełnie inna sprawa.. podaj przykład prawnego patentu w piłce nożnej skoro tak wiele tego było?

niedługo uniesienie rak w geście triumfu będzie znakiem towarowym, Lewy powinien zarejestrować piłkę pod koszulką i palec w buzi, Zidane główkę z byka w materac, a Maradona rękę Boga:-)) Różnica taka, że nie musieli się błaźnić,, Piątek zapomniał o najważniejszym, bez amunicji może sobie te pistolety wsadzić... Oby zimą przyszedł Ibra, Milan zasługuje na poważnego napastnika,
0
pjotr
pjotr
12 listopada 2019, 08:32
aszkodagadac90
no wiem, że o to chodzi, ale niesłyszałem wcześniej żeby ktokolwiek zastrzegał sobie cieszynkę jako znak towarowy
0
artorn
artorn
12 listopada 2019, 11:37
już nie pamiętam kiedy to robił xD - a no, przy samobójczym golu z Lazio xD
0
TheoACM
TheoACM
11 listopada 2019, 16:07
Mijają lata, a nasze bilansy z czołówką tabeli / najlepszymi zespołami we Włoszech są nadal fatalne. W tym sezonie pobił nas póki co każdy (teoretycznie) bezpośredni rywal do Europejskich pucharów. Jeżeli swoje dołoży Napoli, to właściwie mamy komplet, ewentualnie możemy jeszcze do tego Topu zaliczyć Atalantę i z nimi próbować coś wyszarpać ;)
1
ósmy
11 listopada 2019, 13:44
Te zielone kwadraciki po lewej stronie jakoś mnie nie rażą w oczy swoją intensywnością (
0
ShevaMS
ShevaMS
11 listopada 2019, 13:07
Piątek potrzebuje okazji i może zaskoczy, nie nauczył was ten sezon że nikogo nie można za szybko skreślać?
0
11 listopada 2019, 12:51
Zgadzam sie,ze Piatek powinien ta setke od SUso wykorzystac. WIdac, ze chlop cofa sie w rozwoju i prawdopodobnie w styczniu bedzie jakies wypozyczenie. Ale prawda jest taka, ze on jedyny "cos" tam z przodu zrobil, bo Suso i Calhanoglu nie zrobili NIC zeby zagrozic bramce Szczesnego. Suso dal jedna pilke do Piatka i znikl. Niestety problem u nas to jest caly atak.
0
Puszek
Puszek
11 listopada 2019, 15:03
Oglądałeś mecz? Turek miał co najmniej 3 dobre strzały, który Szczęsny dniem konia obronił. Dołożyć do tego też główkę Paquety i widać, że akurat na nas trafiło z super formą Szczęsnego.
1
Rafalzki
Rafalzki
12 listopada 2019, 10:13
bez przesady z tymi dobrymi strzałami Turka, to że trafił w bramkę to jeszcze nie znaczy, że to był dobry strzał.
0
ba_acm
ba_acm
11 listopada 2019, 12:16
Mam bardzo mieszane uczucia, niby zagraliśmy dobrze przyjemnie dla oka, dużo strzałów, fajnie funkcjonował wysoki pressing, niektórzy indywidualnie wyglądali dobrze ale...
Bardzo, ale to bardzo dużo prostych błędów, strat
Nadal brakuje chłodnej głowy, cwaniactwa, mam namyśli końcówke meczu gdzie w dwóch akcjach raz rzucamy piłke z autu pod nogi Juve a druga niedługo później wyprowadzenie piłki od tyłu, gdzie nie wyszlismy za 20 metr, piłka oddana za darmo.
Myśle że na strzałach z dystansu Hakana nie powinniśmy opierać akcji ofensywnych, takie strzały to powinien być dodatek do fajnych, granych na jeden kontakt, kombinacyjnych akcji bo takimi się wygrywa mecze, a tego u nas jak nie było od dawna tak nie ma nadal. W obronie już dzisiaj było dużo pewniej, bardzo dobrze wyglądała cała czwórka obrońców, w szczególności Duarte który zagrał bezbłędnie i którego widze obok Romka w kolejnych meczach, bardzo dobrze wyglądało to też pod względem asekuracji, bardzo dobrze w obronie grał Paqueta który był nieustępliwy i nie przypominam sobie żeby przegrał coś 1 na 1. Jeśli nie poprawimy gry kombinacyjnej w ataku to nasze wyniki nadal będą tak wyglądać - będziemy grać miło dla oka ale nie wygrywać.
1
plotek
plotek
11 listopada 2019, 11:52
I mówiłem, dajcie minuty Contiemu to wciągnie tego amatora ;)
2
kamalh
kamalh
11 listopada 2019, 11:37
Parafrazując...
https://www.youtube.com/watch?v=OuR1SxSNNOU
0
dejtfid1899
dejtfid1899
11 listopada 2019, 06:36
Ostatnia akcja meczu, mamy rzut z autu na swojej połowie, rzucamy pod nogi gracza juve, robi się okazja dla chyba dybali na 2:0.. To najgorszy błąd spotkania z naszej strony.
Ekipa grała dobrze, brakuje jak zwykle napastnika który wykończyć akcje ale też lepszych podań do napastnika. Chociaż Krzysiek zadania nie ułatwia bo słabo się ustawia. Stracił swój instynkt. W zimie powinniśmy ściągnąć napastnika i pomocnika.
Krunić powinien grać kosztem Kessiego. Bonaventura za mało się cofal i praktycznie nie naciskał zawodników Juve to też mnie irytowalo i to przed naszym polem karnym.. Theo jak zwykle trzyma poziom, na duży plus Conti. Romek z Duarte mogą być fajną parą w tym sezonie na boisku. Bennacer też fajne spotkanie. Gdyby Samu dal rade zagrać to uważam że zrobiłby więcej wiatru z przodu niż Suso.
W zimie pozbyć się Kessiego, może Krzyśka i Suso wypożyczyć bo oni ewidentnie nie mają formy,albo sprzedać. Ściągnąć napastnika klasyczną 9 i pomocnika i jeszcze można coś uratować, może chociaż tą ligę europejską.
1
Jalapeno
Jalapeno
11 listopada 2019, 02:55
Lol, juz jestesmy na 14 miejscu w tabeli? Co to sie porobilo...
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 listopada 2019, 09:09
No nieźle nieźle. Tylko 4 ptk nad strefą spadkową i fatalną Sampdorią :)
1
86rl
86rl
11 listopada 2019, 00:47
Był mecz. Nasi grali. Wstydu nie było. Pierwszy raz jestem dumny w tym sezonie mimo porażki. Tabela nie cieszy, gra była ok. Wytrzymajmy jeszcze trochę, ta drużyna zaskoczy, może nie mistrzostwo ale lm do wyciągnięcia jeszcze. Pozdro Milanisci
14
Grande
10 listopada 2019, 23:50
Krystyna był niewidoczny, ale został zmieniony na swoją prośbę przez kontuzję

https://twitter.com/juvefcdotcom/status/1193645406338633729?s=19
1
rossocarlonero
rossocarlonero
10 listopada 2019, 23:59
Przecież w tym nagraniu nie zgadzają się minuty.
0
Grande
11 listopada 2019, 00:09
To powtórka w trakcie transmisji z 55 minuty przecież
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
10 listopada 2019, 23:48
Coś czuje zimą ściąganie kolejnego średniego i wybrakowanego napastnika który zrobi nam łaskę i będzie w naszym zasięgu :v Niestety, ale kolejny mecz po którym stwierdzam, że wychodzimy w dziesięciu. Krzysiu misiu nie oferuje nic prócz wykańczania akcji z którym od pół roku ma problem. Jest wyraźnie aktywniejszy, ale nie ma z niego po prostu pożytku jeśli nie strzela.

Za to cała drużyna praktycznie na plus. Masakryczny postęp jest widoczny i strassssznie mi szkoda chłopaków, bo wygrana z Juve podniosła by morale, a była w zasięgu.
3
Grande
10 listopada 2019, 23:44
Problemem Piątka moim zdaniem jest słaba technika użytkowa, co widać np. przy przyjęciu piłki, plus jest słaby fizycznie, co widać przy jego grze tyłem do bramki. O ile technikę w tym wieku ciężko jakoś znacznie poprawić (chociaż Lewy zrobił progres u Pepa), to z drugim już prędzej (pod Kloppem Lewy się wzmocnił i zaczął grać tyłem do bramki), bo jest przestawiany przez lepszych obrońców i ciągle się przewraca.
5
Szulaj22
Szulaj22
11 listopada 2019, 00:20
Pod Kolppem wielu zawodnikow sie rozwinelo ale jakich my mamy trenrow i jak maja sie rozwijac zawodnicy jak mamy samych slabych albo średnich trenerów!
1
zbylon
zbylon
10 listopada 2019, 23:37
A i zapomniałem dodać, że dzisiaj zaimponował mi Conti. To on zdjął Krystynę z boiska. Paradoksalnie sprowadziło to na nas nieszczęście w postaci Dybali, ale mimo to wielki szacun. Pioli odzyskuje nam tego grajka i to naprawdę cieszy, bo jeszcze dwa tygodnie temu tęskniłem za Abate.
4
wielki prostownik
wielki prostownik
10 listopada 2019, 23:34
Ehhh. Szkoda że Sarri ma jaja i nie bał się zdjąć z boiska Krystyny. Gdyby grał dalej to Juve raczej nic by nie strzeliło. Ale za ten mecz należą się pochwały dla drużyny. Szanse na punkty były nikłe, za duża różnica klas ale drużyna pokazała agresję i zaangażowanie. A taki Bennacer to i spore umiejętności. Może jeszcze w tym sezonie czekają nas pozytywne emocje?
1
zbylon
zbylon
10 listopada 2019, 23:38
Conti wyłączył Krystynę.
1
Grande
10 listopada 2019, 23:32
Też spokojnie z tym dopisywaniem punktów, bo po Napoli jest np. Parma u siebie, która wygrała z Romą i urwała punkty Interowi. Dla nas nie ma i raczej nie będzie łatwych meczów w tym sezonie.
1
rossocarlonero
rossocarlonero
10 listopada 2019, 23:32
Fajnie się oglądało ten meczyk; wiadomo że szkoda, bo potrzebujemy wreszcie tych punktów, ale sezon jest jeszcze długi i jeśli dalej będziemy kontynuować tak dobrą grę, to na pewno odrobimy stratę do czołówki. Każdy zawodnik pokazał o wiele więcej niż w poprzednich meczach, była walka, zaangażowanie, utrzymanie przy piłce i o dziwo dużo dobrze podjętych decyzji. Pioli swoimi wyborami pozytywnie zaskakuje, widać że jest świadomy obecnej sytuacji, a w dodatku wygląda na po prostu ludzkiego gościa. Jedyne co raziło mnie mocno w oczy, to nieskuteczność Krzyśka, no i Romek dał bardzo łatwo się ograć Dybali...

Swoją drogą, gdy Bennacer bawił się z Higuainem, to ten wyglądał na tak bezradnego jak za czasów gry u nas :)
1
Demick
Demick
10 listopada 2019, 23:40
Tak, ale gdy asystował Dybali, przypomniało mi się perfekcyjne dogranie Igły do Cutrone w ostatnich sekundach z Romą :(
0
zbylon
zbylon
10 listopada 2019, 23:31
No nic - szkoda, bo ten punkcik mogliśmy wywieźć... Pokonał nas nie Juventus, tylko Dybala, no i nawet trudno kogokolwiek winić za tamtą akcję - ot zwykły piłkarski fart.
Piątek to gracz na słabe zespoły, ale uczciwie mówiąc, chłop nie jest w formie. To jest ciągle zagadka. Moim zdaniem, niestety pewnego poziomu nie przeskoczy. To typowy lis a w tej chwili Milan potrzebuje kogoś bardziej wszechstronnego.
Postęp który ten zespół zrobił za Piolego, to jest kosmos. Grając w ten sposób jestem spokojny o drugą część sezonu. Teraz będące w kryzysie Napoli. Tyle że my pomału z kryzysu wychodzimy a oni w niego wchodzą. Ancelotti udowodnił, że kryzysy i inne "delikatne momenty" są dla niego nie do przeskoczenia, więc liczę na 3 punkty w następnym meczu. A w zasadzie, to jestem ich pewien i na dniach mam zamiar postawić okrągłą sumkę na Milan w STS.
3
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
10 listopada 2019, 23:31
Ja osobiście jestem zadowolony jako kibic nasza drużyna jest w rozsypce po Giampaolo ale widzę, że pod wodzą Pioliego drużyna rośnie z meczu na mecz dzisiaj wkońcu widziałem brakujący pierwiastek "IL DIAVOLO" w Milanie dzisiaj graliśmy jak równy z równym do samego końca z ośmiokrotnym mistrzem serie A na wyjeździe, tabela nie pociesza ale co z tego jak dalej tak pójdzie to TOP 4 jest jak najbardziej osiągalne dziekuję za emocje do samego końca to był najlepszy mecz Milanu jaki widziałem od lat GRAZZIE ! FORZA MILAN !
4
assouncao
assouncao
10 listopada 2019, 23:28
Z Napoli będzie już do przodu. Oni też w kryzysie. I liczę że Piątek sobie przypomni jak ta cała przygoda się rozpoczęła i znów odpali pistolety :)
1
Nalim CA
Nalim CA
10 listopada 2019, 23:26
Przynajmniej nie było kompromitacji. Gra całkiem dobra, ale szkoda wyniku, bo remis byłby sprawiedliwy i był w zasiegu ręki.
2
Grande
10 listopada 2019, 23:23
Ciekawe czy kiedyś wygramy na Allianz Stadium?
0
Diavo
Diavo
10 listopada 2019, 23:23
Kibice.. najpierw piszecie,że za Rino nic nie graliśmy,a.miejsce w tabeli było wynikiem słabej gry topowych drużyn.. teraz praktycznie tym samym składem,po smrodzie jakim zrobił Giampaolo,chcecie wygrywać z Juve i Lazio? Ludzie zejdźcie na ziemię,w końcu Milan gra bez strachu,w wiarę w swoje możliwości,a Wy patrzycie na tabelę jak na wyrocznię..
4
Daniel Maldini
Daniel Maldini
11 listopada 2019, 11:29
Bo ludzie maja powazne problemy analityczne i nie potrafia uczciwie oceniac rzeczywistosci biorac pod uwage aktualne problemy. Czasami odnosze wrazenie ze liczy sie tylko wyrzucenie z siebie fruatracji
1
albertpaly
albertpaly
10 listopada 2019, 23:23
Tak wiem, winny porażki Piątek. Przecież powinien strzelić 3 bramki... I Pioli stwierdził- jest remis wina oczywiście tego Piątka, to zmienię na tego Leao jest lepszy to pyknie brameczkę. Leao zagubiony, szuka piłki. Juve odpoczywa sobie i nagle świetna zmiana Dybala. I 3 punkty i tyle... Heh. Zawsze winny Piątek :) Zawsze ocena 5.5. Ale jest plus... Kessie oglądał mecz w TV.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
10 listopada 2019, 23:32
Nie no Leao to taka krzyżówka najsłabszego Nianga z Balotellim. Gwiazdorzenie, gra pod siebie, niechlujstwo na boisku i brak zaangażowania. Nic nie wygrał a widać, że sodówka już uderzyła. Jak Gazidis myśli, że go sprzeda za 70-80 baniek za2-3 lata to ja nie mam pytań.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
10 listopada 2019, 23:37
akurat piątek spieprzył mecz bo taką sytuację po dośrodkowaniu suso to ma obowiązek wykorzystać skoro nic innego nie potrafi... mielibyśmy czego bronić w 2 połowie i wynik byłby pewnie korzystniejszy... piątek nie potrafi przyjąć, zastawić się, zagrać klepką, nawet już strzelić nie potrafi więc nie rozumiem bronienia go...
2
milan2002
milan2002
10 listopada 2019, 23:22
Naprawdę ktoś myślał, że wygramy z Juventusem w Turynie? To był teoretycznie najtrudniejszy mecz w sezonie. Od lat nie jesteśmy tam w stanie ugrać nic. Ja rozczarowany nie jestem wcale. Zaprezentowaliśmy się dobrze i to mnie zaskoczyło. Po przyjściu Piolego prognozowałem 6pkt w pierwszych 6-ciu meczach. Póki co są 4. Przegrywamy, bo głównie gramy z czołówką, jednak widać jakieś jaskółki wiosny. Zobaczymy co będzie dalej.
1
10 listopada 2019, 23:17
Najlepszym podsumowaniem obecnego zenujacego sezonu jest to, ze ciagle najlepszym strzelcem jest Piatek z 3 gola...Immobile 13. Skrzydel u nas nie ma...
0
Artemik
Artemik
10 listopada 2019, 23:15
Szczęsny jak na jakimś dopingu :D Wyciągał się jak struna i musiał wszystko wyjmować. Jak ja go nie lubię...
2
10 listopada 2019, 23:15
Jezu jakie to irytujące. Znów fajny Milan na Allianz i znów porażka. Nawet sędzia dziś na poziomie.

Nie chciałbym nikogo negatywnie dziś oceniać. Jak dla mnie cały zespół zasłużył na brawa. Wszyscy zagrali z zaangażowaniem. Wybaczam błędy Paquety, Romka czy Piątka. Nie odpuszczali, nie byli przestraszeni. No i przede wszystkim cierpieli dla drużyny. Jeżeli kogoś trzeba byłoby sklasyfikować najniżej to zmienników. Jednakże w takim momencie meczu było już ciężko o to by dali coś więcej.
Conti jak profesor, Paqueta mimo strat harował cały czas, Hakan do pewnego momentu wyłączył pomoc Juve, a Piątek też się starał jak mógł.
Naprawdę można być dumnym z tego zespołu dziś. Grali i cierpieli jak zespół.
Szkoda tylko, że i tak ciężko mi wierzyć, że to da jakieś plusy w przyszłości. 7 porażek na tym etapie sezonu może być dewastujące psychicznie.
No i szkoda, że Sarri ma jaja. Po zejściu CR7 dopiero zaczęli grać.

Zostało 7 spotkań tej rundy i pasowało by mieć na jej zakończenie conajmniej 30 pkt, by się jakkolwiek liczyć w grze o puchary. Czy to jest możliwe? Z taką grą jak dziś może tak, ale jak pisałem wyżej, nie zdziwię się jeżeli ta porażka tylko nas bardziej podłamie.
5
Ibra1899
Ibra1899
10 listopada 2019, 23:09
Śmieszy mnie to wasze #Pioliout. Graliśmy z zespołem pierwszym w tabeli.
Milan będący w kryzysie zagrał dziś jak równy z równym. Juve grał dzisiaj tragicznie i się gubił. Milan ma pecha, że dzisiaj przegrał, bo juve dzisiaj był do ogrania. Milan pokazał charakter na boisku, mimo porażki. Szkoda mi Milanu, bo po porażce z Romą po tragicznej grze, zaczął coś grać. Pioli ma trudne zadanie...
Giampaolo zaczął ten sezon w Milanie tragicznie i nie ma się co dziwić, że Pioli nie zacznie od razu prowadzić zespół tak jak każdy by sobie życzył.
Jest duży postęp i widać lepszą grę, a przede wszystkim zmiany w składzie dały swój efekt. Kessie nie gra, Biglia na ławce i widzimy inny Milan.
Tak, tak przegrywa cały czas, ale nie gadajcie głupot, że Pioli nic nie wprowadził w grze Milanu. Taka gra Milanu daje nadzieje, że przynajmniej podniesiemy się w końcu, jeśli Milan będzie robił takie postępy jak w dzisiejszym meczu. Forza Milan !
7
AcMati92
Moderator AcMati92
10 listopada 2019, 23:17
Ty gadasz głupoty. O jakim postępie Ty mówisz? Postęp to by był, jakbyśmy byli na lepszej pozycji względem poprzedniego sezonu. A Ty nazywasz "postępem" delikatną poprawę względem września obecnego sezonu. A to żaden postęp. To jakby student powiedział, że z 15% na egzaminie poprawił się na 30% co i tak nie daje zaliczenia. Ot mi super "postęp".
0
dykt4tor
dykt4tor
10 listopada 2019, 23:19
Zawsze jakiś postęp, o co ci chodzi gościu? :)
2
Ibra1899
Ibra1899
10 listopada 2019, 23:22
Szczerze? Sądziłem, że Milan będzie dzisiaj ograny pewnie z 4-0. Wiem, że liczy się wynik, ale patrząc na to co Milan grał do tej pory bez żadnych roszad w składzie to się nie dało oglądać..
Mam świadomość, że ten sezon jest stracony, ale Milan zaczął grać. Dzisiaj się nie bał i to było widać na boisku. Wierzę w tą drużynę i przeżywam każdy mecz. Mam nadzieję, że w końcu Milan zacznie grać i pokaże to jeszcze w tym sezonie.
0
Demick
Demick
10 listopada 2019, 23:30
Mati, oddawaliśmy strzały na bramkę Juve, o włos i moglibyśmy nawet wygrać. Graliśmy z najlepszą drużyną w Serie A. Tak, dla mnie to jest postęp. Przypominam, że z Udenese mieliśmy okrągłe 0 strzałów na bramkę przeciwnika ;)
Edytowano dnia: 10 listopada 2019, 23:36
1
Ibra1899
Ibra1899
10 listopada 2019, 23:36
Tak, ale według Matiego postęp by był tylko wtedy jakby Milan dzisiaj wygrał :D
2
mpt1899
mpt1899
10 listopada 2019, 23:54
Mati znowu Ty. Idź człowieku kibicować komuś innemu. Żałosny jesteś.
0
Andre
Andre
10 listopada 2019, 23:08
Juventus był słaby jak nigdy, a my przegrywamy z nimi jak zawsze w ostatnich latach i to po raz kolejny dzięki Dybali. Wielka szkoda, bo dzisiaj Juve było do ogrania.
Mimo wszystko trzeba jednak pochwalić grę Milanu, która z meczu na mecz wygląda coraz lepiej i tylko szkoda, że na razie nie idzie to w parze z powiększaniem naszego dorobku punktowego.
Jednak już widać pierwsze efekty pracy Piolego, co pozwala mieć nadzieję, że wraz z poprawą jakości gry, zaczniemy również punktować w kolejnych meczach. Ja w każdym razie po dzisiejszym meczu dostrzegam dla Milanu światełko nadziei w tunelu.
1
MK92
MK92
10 listopada 2019, 23:05
Sprawdziły się dziś w Turynie dwa słynne piłkarskie powiedzonka. Graliśmy jak nigdy, przegraliśmy jak zawsze. Niewykorzystane sytuacje się mszczą.

Juventus wygrał z nami skutecznością swoich napastników i ławką rezerwowych. Dybala jest po prostu jakimś naszym przekleństwem od czterech lat. Ogółem Milan zostawił serce na boisku. W pierwszej połowie był wręcz drużyną lepszą. Niestety, Piątek okazuje się być jednosezonowym wystrzałem, a teraz wrócił do poziomu Ekstraklasy. Poza Polakiem nie skrytykuję raczej żadnego Milanisty, a pochwalę szczególnie Krunicia i Contiego. Włoch wreszcie zagrał pewnie w defensywie i mądrze czytał grę Juventusu.
9
dykt4tor
dykt4tor
10 listopada 2019, 23:06
Do tej dwójki dodałbym jeszcze Bennacera, też co mógł wyczyścić to wyczyścił :)
1
AcMati92
Moderator AcMati92
10 listopada 2019, 23:09
Jeżeli Ibra jakimś cudem faktycznie trafi do nas na drugą połówkę sezonu, to Piątek będzie łapał ostatnie minuty i na tym skończy się sen o Mediolanie i versracze i guczczi na instagramku.
5
Andre
Andre
10 listopada 2019, 23:12
Dla mnie jedynym naszym zawodnikiem, który dzisiaj zasłużył na krytykę, był Paqueta. Strasznie irytował niechlujnością w grze i ciągłymi stratami piłki, czym często narażał nas na kontry Juve...
1
MK92
MK92
10 listopada 2019, 23:15
Zgadzam się z Wami, Panowie. I co do Bennacera, i co do Piątką oraz Ibry.
0
roby
roby
10 listopada 2019, 23:04
Powiem tak i co z tego ze jakos tam gralismy jak i tak porazka ,plus juve nie jest w szczytowej formie ,teraz Napoli ktore ma pro lemy i jesli wygramy bedzie dobrze ale przy znowu porazce bedzie katastrofa i wrocimy do tego co bylo...innego wyniku jak wygranej nie przewiduje ,remis bedzie porazka
0
dykt4tor
dykt4tor
10 listopada 2019, 23:03
Nadal mam przed oczami tą mizerną główkę piątka, przeciez Ibra to by sie odwrócił i dupa strzelił :DDDDDD
Edytowano dnia: 10 listopada 2019, 23:04
8
yagi
yagi
10 listopada 2019, 23:15
Wyobraziłem sobie ten strzał dupą i strasznie mi się śmiać chce. Ale to prawda.
1
Grande
10 listopada 2019, 23:02
Przypominam, że Biglia z Napoli w wyjściowym, a tu już ludzie piszą, że wygramy :)
3
MilanoItaliano
MilanoItaliano
10 listopada 2019, 23:04
Piszą raczej ze jest do ogrania a nie ze wygramy. Ale fakt, z biglia pewnie szału nie będzie, zapomniałem o tym naszym geniuszu rozegrania :/
0
Demick
Demick
10 listopada 2019, 23:01
Kuźwa, naprawdę darujcie sobie te komentarze. Dla tych co się dziwią że ludzie cieszą się dobrą grą, przypominam, że gdyby dzisiaj trenerem był Giampaolo, to moglibyśmy dostać i 4:0. Biglia w wyjściowym, Suso na treq i Calabria na obronie, Kessie w tartaku. Co poradzić, że sezon raczej stracony. Wina zarządu. Pioli nic nie może zrobić w takiej sytuacji, nie cofnie czasu do okresu przygotowawczego.
Edytowano dnia: 10 listopada 2019, 23:03
9
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 listopada 2019, 23:02
Z Gattuso byśmy to wygrali ;)
1
Vol'jin
Vol'jin
10 listopada 2019, 23:04
Z Gattuso byśmy to wygrali ;)

tak jak w Coppa Italia czy tak jak rok temu w lidze?

Niepoważne jest dzisiaj pisanie, że za Gattuso byłoby lepiej w Turynie
6
Demick
Demick
10 listopada 2019, 23:07
Z tym że był Higuain, Cutrone, Bakayoko.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 listopada 2019, 23:13
Z tym, że drużyna Gattuso co by nie pisać o jej stylu umiała bronić i czasami ''stłamsić'' taktycznie rywala, a to przy specyfice włoskiej ligi oraz nieskuteczności naszej ofensywy jest kluczowym czynnikiem potrzebnym do regularnego punktowania.Zarówno za Giampaolo jak i Piolego tego nie ma, dlatego nie da się zdjąć całkowitej winy z trenerów.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 listopada 2019, 23:00
4 ptk przewagi nad strefą spadkową. Następne Napoli :)
0
AcMati92
Moderator AcMati92
10 listopada 2019, 23:04
A kibice niech się dalej cieszą, że parę piłek przypadkiem wpadło pod korzenie Piątka xD
2
Gerada
Gerada
10 listopada 2019, 23:00
W związku z absencjami kluczowych graczy: Bennacera i Calhanoglu - ja osobiście jestem w stanie zaakceptować, że po kolejnym meczu będziemy mieli 9-12 punktów straty do - odpowiednio miejsc premiowanych Ligą Europy czy Ligą Mistrzów, bo po tym jaki progres zaliczamy pod wodzą Pioliego na prawdę wierzę, że później zaczniemy już marsz w linii prostej w górę tabeli. Oczywiście, wierzę, że wygramy już z Neapolem ale chcę wierzyć, że obecny "trójmecz" z Lazio, Juventusem i Napoli, to - bez względu na wyniki - będzie odskocznia dla naszego zespołu i będzie już tylko lepiej.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 listopada 2019, 23:00
Zespół, który rok temu skończył punkt od LM nie może być chwalony za sam ofensywny styl lub zaangażowanie.Graliśmy na tyle, na ile pozwolił rywal, a Juventus jak zwykle pozwolił na bardzo wiele(Do tego poza prawą obroną nic nie zmieniło się pod względem popełnianych błędów), więc ten mecz nie może być jakimkolwiek wyznacznikiem progresu.Równie dobrze z Napoli mogą dać przełamanie Carletto niczym zrobili to w przypadku Romy czy uratowania posady Montelli.
Edytowano dnia: 10 listopada 2019, 23:02
4
Maldinidzban
Maldinidzban
10 listopada 2019, 23:00
Piatek to jest takie nie porozumie..nie rozumiem co on tu robi wyjebac w zimie za 15 mln chociaż to poziom ekstraklasy....Super mecz Conti oby tak dalej, przeciętnie Krunic i Jack dobrze Benek nawet bardzo dobrze. Dziś tworzyliśmy kolektyw bylismy drużyna, szkoda ze nie udało się zremisować.
0
dykt4tor
dykt4tor
10 listopada 2019, 22:59
13 punktów po 12 meczach, ha ha ha hahaha.
0
Gzikuu
Gzikuu
10 listopada 2019, 22:56
Kolejny mecz, kolejna porażka, a ludzie się cieszą, że w dobrym stylu. Mamy trenera nieudacznika i młodych piłkarzy, którzy nie rokują, ale super bo przecież Paqueta oddał groźny strzał, co było jedyną dobrą okazją. Piątka aż żal komentować, nie do pomyślenia jest, że centralnym punktem drużyny jest gość, który wrócił na poziom Ekstraklasy,

Z Napoli żadnego punktu nie będzie. Nie wiem skąd w ogóle przewidywania, że pojedziemy drużynę, która na każdej pozycji, łącznie z ławką jest mocniejsza. Są w kryzysie, ale nie w takim, żeby mieć 13 pkt po 12 meczach.
4
yagi
yagi
10 listopada 2019, 22:59
Dlaczego nieudacznika. Co takiego zrobił dotychczas Pioli, co stanowiłoby podstawę do takiego pisania o nim. Nie wiem czy Jurgdn Klopp więcej by tu zadziałał.
2
Gzikuu
Gzikuu
10 listopada 2019, 23:02
Może to, że zdobył 4 punkty. Co takiego zmieniło się po Giampaolo? Obrona tak samo dziurawa. Piątek tak samo nieskuteczny. Stałe fragmenty tak samo marnowane. Skrzydła tak samo nie działają. Rebić tak samo potyka się o własne nogi. Propaganda klubu chyba dobrze działa, skoro po wypowiedziach trenera i piłkarzy, że jest lepiej, kibice na czas meczu zamykają oczy i wierzą, że rzeczywiście jest.
1
Jogin
Jogin
10 listopada 2019, 23:02
Nazywanie Pioliego nieudacznikiem to jakiś żart chyba, chłop przyszedł do rozbitej drużyny, która zapewne tak jak plotki mówiły tęskniła za Rino, widać od razu że piłkarze zaczynają wierzyć w siebie, tylko mają totalnie zawalony okres przygotowawczy. Pioli tak naprawdę nie ma napastnika, Piątek totalnie się zaciął, Cutrone sprzedany, Leao młokos, Rebic to szkoda słów, a Ty zrzucasz na trenera. Rino też wyzywaliście sezon temu, a oczy się otworzyły większości po atrakcjach z Giampaolo.
1
AcMati92
Moderator AcMati92
10 listopada 2019, 23:03
Pioli jest jedyną nadzieją dla tego tworu jakim jest obecnie Milan. Nikogo innego nie zatrudnią, bo zwyczajnie klubu pewnie nie stać, żeby zatrudniać 3 trenerów, skoro nawet porządnych wzmocnień nie mogą zrobić. Zobaczycie, że dopóki nie wywalą Gazidisa i Maldiniego to ten klub nie ruszy z miejsca.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
10 listopada 2019, 22:55
Szkoda. Gdyby dzisiaj zamiast Milanu grała tam bardziej zdecydowana ekipa, z odrobinę większą jakością z przodu, to Juve dostało by niezły oklep. A tak... Cóż, mimo naprawdę dobrego meczu z naszej strony, po raz kolejny zostajemy z niczym. Brakuje tej kropki nad "i". Wciąż jest kilka słabych punktów w tym zespole. Paqueta ma rzeczywiście świetne momenty, by za chwilę w idiotyczny sposób oddać piłkę rywalowi, Piątek jest tak słaby technicznie, że aż w oczy kole, Suso wciąż mdły, Bennacer wygląda coraz lepiej, ale też przydarzają mu się proste straty, aczkolwiek to raczej efekt ryzyka, które podejmuje. I wolę jego, niż człapiącego Biglię. Za duże w grze Milanu prostych i zupełnie niewymuszonych błędów, zwłaszcza w na ostatnich metrach, kiedy to jedno zagranie ma zdecydować o powodzeniu akcji. Tu jest ta różnica między nami, a Juve. Spójrzmy na bramkę Dybali. Przecież my mieliśmy na początku meczy bardzo podobną okazję. Wtedy Piątek źle odegrał do Krunica. Mimo wszystko, jestem zadowolony z występu. Idzie lepsze. Zobaczycie. Pioli robi świetną robotę, a moim zdaniem, chyba gorszego terminarza nie mógł na początek dostać. Brawo trenerze. Szkoda, że z Napoli Hakan i Bennacer nie zagrają. Spora strata.
4
yagi
yagi
10 listopada 2019, 22:58
Popieram, jakby mi się chciało tyle pisać, to sam bym to napisał.
2
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 22:54
Jaka ta liga jest przewidywalna, rzygac sie chce..
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
10 listopada 2019, 22:52
z juve to nawet z brocchim na ławce gralismy dobrze, tylko co z tego?
3
lejnamur
lejnamur
10 listopada 2019, 22:55
Z Juve nwet Lecce gra dobrze, nie wiem z czego sie cieszyc jestesmy prawie na dnie teraz tabeli..
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się