SCUDETTO


RSI: "Granit Xhaka w styczniu przeniesie się do Milanu"

11 listopada 2019, 16:15, Ginevra Aktualności
RSI:

Szwajcarski kanał telewizji publicznej RSI twierdzi, iż Granit Xhaka może dołączyć do Milanu w styczniowym okienku transferowym. 27- letni pomocnik Arsenalu jest rzekomo w trakcie poszukiwania domu w Mediolanie. Sytuacja Szwajcara w obecnym klubie nie należy do najlepszych. W niedawnym meczu z Crystal Palace, schodząc z boiska, zawodnik rzucił opaską kapitana i wdał się w utarczkę słowną z kibicami. Został po tym spotkaniu pozbawiony funkcji kapitana, a trener Unai Emery przestał go powoływać do kadry i wyraził wątpliwość, czy Xkaha kiedykolwiek jeszcze wystąpi w barwach Arsenalu.    



72 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Postronny
Postronny
12 listopada 2019, 14:56
Artorn

Trochę koloryzujesz i dodajesz dramaturgii od siebie.... żadnej koszulki nie rzucił. Przy lini bocznej po zejściu krzyczał do obrażających go kibiców fuck off...
Za ten incydent nie przeprosił ponieważ czuje się ofiarą durnych kibiców. Klub wydał oświadczenie pod którym rzekomo Xhaka miał się podpisać i tyle. Z tego względu został odsunięty od składu. Sprawy zaszły zbyt daleko i nikt nie zamierza odpuścić więc może się zdarzyć że zimą odejdzie z Arsenalu.

Najbardziej z transferu Xhaki do Milanu zadowoleni bhliby kibice Arsenalu.
Facet który jest hamulcowym w drużynie gra głównie do tyłu i do boku któremu regularnie odcina prąd. Głupie straty głupie faule irytujący styl. Problem z jego ustawieniem bo niby jest to b2b ale tak na dobrą sprawę ciężko zdefiniować jego optymalne ustawienie na boisku.
Niespełnione nadzieje za duże pieniądze.
2
Vol'jin
Vol'jin
12 listopada 2019, 11:33
jak ci niechciani idą do Interu to jest zazdrość jak do Milanu bulwers

Kali Version :D
1
artorn
artorn
12 listopada 2019, 11:30
Według mnie to słabiak i kolejny raz powtarzane kroki sprzed kilku lat, gdzie bierzemy gościa którego nikt uznany nie chce...

No ale cóż, nasza tabela pokazuje sama, jakich piłkarzy nam trzeba.

W dodatku typ co charakteru nie ma... (a nie, ma po to żeby pier*****ć opaską kapitańską i koszulką w murawę, nasz Romek przy nim to aniołek - bo już dawno by tak mógł zrobić)
Edytowano dnia: 12 listopada 2019, 11:32
0
Deus
Deus
12 listopada 2019, 11:56
nasz Romek to w ogóle ma anielską cierpliwość, nie tylko przy nim.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
12 listopada 2019, 10:24
Taki Xhaka bądź Toreira i do tego Ibra i byłoby bardzo dobrze. Do tego pozbyć się Bigli i spróbować sprowadzić jakiegoś PO w zamian za Contiego lub Calabrie. A latem dobry trener jeśli Pioli nie da rady choć na razie chociaż rotacje są robione z głową.
0
bawolejaja
bawolejaja
12 listopada 2019, 09:43
Szaka laka, dawać go. :-)
0
matten
matten
12 listopada 2019, 09:09
Pod względem sportowym na pewno byłby wzmocnieniem, ale mam wątpliwości czy pasowałby do naszego zespołu pod względem charakterologicznym. Nie wiem czy to typ lidera, który podźwignie zespół w ciężkich momentach i będzie scalał szatnię. Co więcej uważam, że priorytetem powinien być zakup prawego obrońcy.
0
lopezito84
lopezito84
12 listopada 2019, 10:18
Na pewno nie będzie liderem, ale też na pewno będzie solidnym wzmocnieniem zawodnik ograny w europie i doświadczony bardzo się przyda pytanie tylko czy to nie kolejne plotki po za tym w Mediolanie są 2 kluby
0
Diavo
Diavo
12 listopada 2019, 09:01
Nie wiem co o nim sądzić.. Niby ma doświadczenie ,ale w 108 meczach strzelił 7 bramek (Nocerino strzelił w jednym sezonie więcej). Na ile on nam jest potrzebny,to chyba tylko w alternatywie za Bennacera.
0
adamos
adamos
12 listopada 2019, 08:31
Dobrze brać go, jeszcze Ozila....
0
12 listopada 2019, 00:42
wreszcie jakiś gość z jajami i umiejętnościami
0
artorn
artorn
12 listopada 2019, 11:31
tak, ma jaja żeby pier****ąć opaską kapitańską i koszulką w murawę xD

Nasz Romek, przy nim to ma cierpliwość że hoho!
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
11 listopada 2019, 23:27
wypożyczyć na pól roku, nie stracimy Kessiego za Torreire wymienić MAJĄTEK. Maldini i Boban musza próbować coś zmienić. wiadome ze top piłkarz nie przyjdzie w zimie
0
jasiom22
jasiom22
11 listopada 2019, 22:49
A może to styczniowa wymiana? Xhaka za Kessiego.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
11 listopada 2019, 22:58
Słaby interes.
1
Grande
Grande
11 listopada 2019, 23:36
Po co Arsenalowi Kessie?
0
jasiom22
jasiom22
12 listopada 2019, 00:09
..na ławke w miejsce Xhaki. Kessie ma 22 lata, i ponad 100 występów w Serie A na poziomie walki o europę, już nie przesadzajmy z tym że jest pod formą, to dalej bardzo wartosciowy zawodnik. I owszem, to byłby słaby interes, dla Milanu.
Edytowano dnia: 12 listopada 2019, 00:09
1
Dryzu1899
Dryzu1899
11 listopada 2019, 21:32
Xhaka i Torreira in, Kessie i Biglia out. I nie mówcie że to nierealny deal.
8
ksieciunio
ksieciunio
11 listopada 2019, 21:06
Nie lubię tej całej albańskiej hołoty.
6
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
11 listopada 2019, 20:38
Rebic tez był w lidze niemieckiej ok a u nas kicha . Arsenal to zlepek pseudo gwiazdeczek - coś mi to przypomina...
1
Seca
Seca
11 listopada 2019, 20:28
Czyta, tutaj wiele niepochlebnych opinii na temat Xhaki, ale to ze nie wytrzymuje w tak bezjajecznej druzynie jak Arsenal nie znaczy ze tak bedzie i u nas.
Arsenal to zlepek pseudo gwiazdeczek ktore graja dla efektu ale nie dla druzyny.
Pamietam jego gre w Gladbach i tam byl liderem drugiej linii, mam nadzieje ze w Milanie nawiaze do dobrej gry w Niemczech i Szwajcarii.
Jesli przyjda razem z Torreira to bedziemy mieli bardzo solidny srodek pomocy, do tego dolozyc kogos kreatywnego jak Paqueta lub Bonaventura i moze ta formacja odzyje bo wg mnie to ona jest najwiekszym problemem Milanu od wielu lat.
Edytowano dnia: 11 listopada 2019, 20:30
1
Mirek99999999
Mirek99999999
11 listopada 2019, 23:08
A kto w obecnym Milanie ma jaja? Nie mamy charyzmatycznych liderów i dlatego każdy gracz, który do nas przychodzi zalicza większy lub mniejszy zjazd formy, niektórzy wręcz cofają się w rozwoju. Nie mamy nikogo kto swoją postawą na boisku i poza nim byłby punktem odniesienia dla reszty zespołu. W zeszłym sezonie takim motywatorem był Gattuso, przez 90 minut pokrzykiwał na piłkarzy i mimo braków w warsztacie trenerskim przynosiło to wyniki. Wielkie NIE dla Xhaki bo w realiach Milanu zostanie kolejnym Kessim albo co gorsza Bertolaccim.
0
jasiom22
jasiom22
11 listopada 2019, 20:28
...brać, chyba że Krunić rozwiąze wszystkie problemy pomocy... ;-p
Edytowano dnia: 11 listopada 2019, 20:29
0
Seca
Seca
11 listopada 2019, 20:18
Wg mnie bardzo dobry transfer, oczywiscie jesli dojdzie do skutku. Typowy regista, zadziora, ma charakter, silny, potrafi uderzyc, ma mentalnosc kapitana wiec mysle ze bedzie dawal spokoj w dzisiejszym Milanie gdzie totalny brak liderow.
Nie spowalnia gry jak Biglia i nie odbija sie od sedziego jak Bennacer.

1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
11 listopada 2019, 20:04
Czaka zły nie jest, mocny średniak i to typ zawodnika który jest w zasięgu aktualnego Milanu.
Martwi mnie to, że dalej zarząd jest ślepy i nie widzi, że brakuje nam kreatywnego pomocnika :v
0
Milanboy
12 listopada 2019, 05:46
Nam brakuje teraz typowego Dp, widać to w meczach, i nam akurat teraz kreacji nie brakuje.
0
Yabaye
Yabaye
11 listopada 2019, 19:27
I po co do dzieciaków wywrotowiec? No bez jaj. Nam potrzeba senatorów z mentalnością Mistrza.
2
siara8888
siara8888
11 listopada 2019, 19:24
nie nie nie
0
RuFFDante
RuFFDante
11 listopada 2019, 19:09
Lepszy niz Biglia. Sredni, ale do naszego klubu gwiazdy nie dolacza w styczniu, za niska pozycja w lidze, niskie pensje I tak dalej. Pewnie Kessie odejdzie wiec musi ktos przyjsc.
0
mlodziutki
mlodziutki
11 listopada 2019, 18:58
Lepszy jeden IBRA niż niewiadoma ilość jakiś tam pilkarzykow
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
11 listopada 2019, 18:56
po co tu ten średniak?
1
Milanboy
Milanboy
11 listopada 2019, 19:07
Średniak do średniaka. Normalnie.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
11 listopada 2019, 19:18
Średniak? Pfff. Biglia lepszy. Lovren też bee. Wczoraj pokazał, że w Milanie byłby ostoją. Kogo byś w tej sytuacji, w jakiej się znajdujemy chciał? Van Dijka? Salaha? A może Verattiego? Ten Xhaka bije na łeb Kessiego i Biglię razem wziętych.
10
Mirek99999999
Mirek99999999
11 listopada 2019, 19:31
Tak samo jak Biglia miał bić na głowę Montolivo. Xhaka to średniak, ķtóry nie pomoże nam wskoczyć na wyższy level.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
11 listopada 2019, 20:45
chciałbym kurwa kogoś, kto potrafi zagrać dobre prostopadłe podanie, rozegrać piłke w środku pola i potrafi myśleć. a nie kolejnego ćwierćmózga na drewnianych nogach.
4
Daniel Maldini
Daniel Maldini
11 listopada 2019, 18:52
Różne źródła podają, że obok Xhaki pojawia się Torreira
1
dragantomek@gmail.com
[email protected]
11 listopada 2019, 19:47
tez o tym czytałem, można włączyć Kessiego do tego dilu
2
Gzikuu
Gzikuu
11 listopada 2019, 18:44
Nie najlepszy, nie najmłodszy... w sam na na AC Milan
7
KKP19
KKP19
11 listopada 2019, 17:51
Torreira byłby lepszy nawet gdyby to miałby być nas jedyny transfer . Chyba że Conti znowu dołek po tym 1 meczu z Juve to wolę PO. Z czego żaden klasowy chyba nie przyjdzie więc nw
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
11 listopada 2019, 17:37
Osobiście wolałbym Torreire ale jeśli Xhaka ma zastąpić Kessiego to jestem jak najbardziej za! Charakterny piłkarz (bałkańskie korzenie) który posiada tzw. Młotek w nodze i dobre krótkie i długie podanie. Jest bardzo dobry w defensywie i odbiorze piłki. Nie bez powodu został kapitanem Arsenalu i Vicekapitanem Szwajcarii. Poleciał duży hejt ze strony kibiców Arsenalu i niestety Xhaka się zagotował jak zaczęli na niego gwizdać i buczeć przy zmianie z Crystal Palace. Potrzebujemy "charakteru" w zespole jak tlenu a Granit ten charakter posiada.
4
dejtfid1899
dejtfid1899
11 listopada 2019, 17:37
Lepszy Lucas Torreira w dodatku nadal źle czuje się w Anglii i chętnie wróciłby do Włoch.
5
jarek2572
jarek2572
11 listopada 2019, 17:59
A co, żalił Ci się?
12
dejtfid1899
dejtfid1899
11 listopada 2019, 20:04
Tak, powiedział że jak będziesz mu co tydzień prał skarpety to będzie grał dla Milanu za darmo.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
11 listopada 2019, 20:57
Z Torreira taki problem ze wykluczają się z Benacerem w jednej 11
0
Semper Fideli
Semper Fideli
11 listopada 2019, 17:24
17/18 38 1bramka 7 asyst
18/19 29 4bramka 2 asysty
Etatowy reprezentant kraju, silny fizycznie dobry technicznie wg mnie niezły transfer i w naszym zasięgu choć oczywiście kwestia ceny byle nie przepłacić, choć szczerze nie sądze by do nas trafił, predzej wybierze Mönchengladbach gdzie bedzie miał puchary.
To w pakiecie proponuje jeszcze Shaqiriego niech wezmie ze soba ;)
2
Carlo88
Carlo88
11 listopada 2019, 17:17
Jeśli ktokolwiek z entuzjazmem patrzy na transfer tego gościa (pisząc, że ma dobre krosowe podania, jest dobry w defensywie itd.) to polecam zobaczyć sobie jego statystyki z bieżącego sezonu. Cytując wpis jednego z fanów Arsenalu: "In short, okay passing, zero discipline, shameful defensively, told the fans to fuck off". Polecam też wejść na polską stronę fanów Arsenalu i poczytać komentarze (nawet wpisy o nim sprzed akcji z rzuceniem koszulką i opaską kapitańską). Kibice kanonierów hejtują go bardziej niż my Biglie czy swego czasu Hakana.
0
TheSpecialOne
TheSpecialOne
11 listopada 2019, 17:06
Po co nam zawodnik którego będzie trudno później sprzedać? Grą nie powala, głową jest na innej orbicie, a koszt transferu nie będzie mały.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
11 listopada 2019, 17:16
Przecież w kadrze jest mnóstwo zawodników których trudno będzie sprzedać: Suso, Hakan, Bonaventura, Samu. Oni wszyscy odejdą z Milanu w taki sam sposób jak Monto lub Mauri.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
11 listopada 2019, 17:28
Oj grubo sie mylisz, Suso, hakan i samu spokojnie znajdą kupca choć nie za taka kwote za jaka przyszli. Susu od reki do Hiszpanii za 20, a pozostała 2 w okolicach 15 kwestia lekkiej zwyżki formy
1
Semper Fideli
Semper Fideli
11 listopada 2019, 17:31
Jasne
0
KKP19
KKP19
11 listopada 2019, 17:53
Chaos ty się lepiej martw czy sprzedacie Jugola za wysoka kwotę
0
KKP19
KKP19
11 listopada 2019, 17:53
Chaos ty się lepiej martw czy sprzedacie Jugola za wysoka kwotę
0
Karol Krawczyk
Karol Krawczyk
11 listopada 2019, 17:04
Chcialbym, zeby Pioli zaprowadzil nas przynajmniej do Ligi Europy. Wtedy zostanie, bedzie mial okres przygotowawczy i mercato. Na poczatku nie bylem jego fanem, ale poprawe widac.

Co do skladu, na kolejny sezon...

Donnarumma
Conti, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez
Castrovilli, Bennacer, Krunić
Politano, Ibrahimović, Depay

Teraz tak:
Conti ok, jeżeli bedzie trzymal forme z wczoraj i Atalanty. Jeśli nie, to zdjac Celika z Lille. Musacchio gra calkiem ok, a jeszcze jest przyzwoity i ciągle rozwijajacy sie Duarte. Donnarumma i Romagnoli - nie wiem co z nimi, jak nie awansujemy do LM, a raczej nie awansujemy. Naiwnie wierze, ze zostana. Rodriguez to wiadomo. Castrovilli to moj mokry sen. O wiele lepszy i rowniejszy od Paquety. Bennacer sie rozkreca, Krunić tez ma potencjal, jak bedzie gral tak jak wczoraj to klasa. No i najwieksze roszady w ataku (nic dziwnego, jestesmy ofensywnie uposledzeni). Politano u Conte jest skreslony, a na prawej by smigal az milo. Depay bylby tym najdrozszym transferem, ale uwazam, ze jest do wyjecia. No i w ataku Ibra, albo inna 9, najlepiej doswiadczona, zapewniajaca gole.

Ja tak to widzę. Moim zdaniem takie mercato jak najbardziej wykonalne.
1
roby
roby
11 listopada 2019, 17:07
Chyba jaja sobie robisz ,najwiekszy czlapak na boisku RR?--Ty tak serio czy za zimno na dworzu
0
Karol Krawczyk
Karol Krawczyk
11 listopada 2019, 17:12
Niech Hernandez tak czlapie w obronie jak Rodriguez, to bedzie dobrze. Przypominam, ze Theo to lewy obronca, a nie skrzydlowy - on chyba sam o tym zapomnial. Za Gattuso, z RR w skladzie tych bramek tracilismy zdecydowanie mniej. Przy Theo, Romagnoli sie gubi, bo musi wykonywac swoja robote i za Hernandeza.

Kolejna sprawa jest to, ze w jednym okienku nie wymienisz calego skladu.
0
dykt4tor
dykt4tor
11 listopada 2019, 17:22
Przynajmniej cos sie dzieje z przodu, a nie kółeczko i do donnarummy XD
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 listopada 2019, 17:39
Chyba żartujesz z tym Ibrą w wyjściowej 11 i z takim środkiem pola?Milanowi potrzebny jest bardzo solidny przecinak oraz stabilny, ukształtowany regista, a nie goście, którzy w co drugim spotkaniu notują co najmniej 2 istotne straty.Co do Zlatana przypomnij sobie jak wyglądała gra Man. Utd. na niego.On w tym wieku nie może i nie da rady samodzielnie ciągnąć tego wózka. Jeden z mocnych punktów drużyny?Tak.Lider, na którym opiera się atak Milanu?Nie w tym wieku
1
Krauser
Krauser
11 listopada 2019, 18:16
Milan po sezonie powinien powalczyć o Politano. On nie pogra u Conte, bo nie pasuje do jego taktyki. A Milanowi brakuje kogoś kto swoją dynamiczną grą rozrusza skostniały atak. Myślę że by kosztował ok.30mln, co na dzisiejsze czasy nie jest fortuną.
0
lejnamur
lejnamur
11 listopada 2019, 16:59
Dramat znow
0
Jalapeno
Jalapeno
11 listopada 2019, 16:52
Czyli juz wiemy, w ktora strone pojdzie zimowe mercato. Straszne..
1
Cervusius
Cervusius
11 listopada 2019, 16:49
A ja tam przekornie bym go chciał. Fantastyczna lewa noga, można powiedzieć, że lepsza wersja Calhanoglu jeśli idzie o wolne i strzały z daleka, i kapitalny przegląd pola, wymierzone crossy i konsekwencja w destrukcji. Z Bennacerem para idealna. W zespole jest już Rodriguez, więc pomoże mu w integracji.
Co do charakteru to w Milanie krewkie charaktery akurat się odnajdywały: Ibrahimovic, Balotelli, Boateng, Taarabt, Menez, ostatnio Bakayoko. Jakby założenie naszej koszulki uspokajało :) Kwas, który jest w Arsenalu to jest grubszy problem i dotyczy Arsenalu - w Szwajcarii Xhaka nie psuje atmosfery, wręcz przeciwnie, w M'gladbach też nic nie odjaniepawlał. Jak np. dzisiaj czy wczoraj Emery powiedział, że transfer Pepe to błąd i że on się tego spodziewał, to co ma z kolei pomyśleć były skrzydłowy Lille. Ryba psuje się od głowy, patrz na włoskim podwórku przykład Napoli. Każdy chce być traktowany z godnością, czy to przez zarząd i trenera, czy to przez fanów. Moim zdaniem Xhaka w Milanie się sprawdzi, rekompensując nam trochę fakt, że Arsenal zachował lub zaklepał nasze pierwotne cele tranferowe ze środka pomocy, czyli Torreirę i Ceballosa.
Last but not least, jak przyszedł do nas Bakayoko to widać było, że ma głód udowodnienia innym, że jest dalej piłkarzem z topu. Wątpie, że Xhaka pakowałby się w Milan, gdyby takiego głodu nie miał. Jeżeli jeszcze potwierdziłyby się plotki z Ibrą, to zespół nabrałby wreszcie charakteru i byłby bardziej głodny zwycięstw, a nie tylko ładnej gry jak obecnie.
Edytowano dnia: 11 listopada 2019, 16:54
8
deTomasso
deTomasso
11 listopada 2019, 16:45
Teraz będą przypisywali Milanowi zainteresowanie każdą niechcianą piłkarską "gwiazdeczką".
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 listopada 2019, 16:40
Nie o takie doświadczenie i charakter chodzi.Formą też nie zachwyca.Oby to była wyłącznie plotka.W przeciwnym razie taki ruch będzie potwierdzeniem tego, że Maldini z Bobanem pod kontrolą Gazidisa nie mają bladego pojęcia o budowie konkurencyjnego zespołu.
0
Ekler
Ekler
11 listopada 2019, 16:34
kwasem w szatni nie spalisz drewna w składzie. tyle w temacie granitowego krzaka w Milanie.
Edytowano dnia: 11 listopada 2019, 16:36
0
The Legend
The Legend
11 listopada 2019, 16:31
Wielkie NIE, dla tego rozzuchwalonego albanczyka. Jezeli juz chce "szukac domu w Mediolanie" to niech idzie do Interu.
0
Jago
Jago
11 listopada 2019, 16:27
Boże jak ja go nie lubię!!
2
Corsa
Moderator Corsa
11 listopada 2019, 16:26
Za 25 milionów można brać, ale ani grosza więcej. Gość nie sprawdził się w Arsenalu, miał genialne przebłyski, ale tylko momentami. Bakayoko ver. 2.0? Nie, dzięki.
0
Milanboy
11 listopada 2019, 16:25
Xhaka to jest doświadczenie i jakość bez wątpienia, ale jego głowa to jest ogromny minus w kwestii jego gry w tej ekipie, i to takie Gazidisowe że o matko moja.
0
Grande
Grande
11 listopada 2019, 16:23
Nie nadaje się na szybką grę na Wyspach, we Włoszech prędzej z jego stylem gry, ale mamy większe potrzeby jak np. napastnik.
2
wwbasket
wwbasket
11 listopada 2019, 16:22
Nóg potrafi używać, gorzej z głową. Nie mamy żadnych autorytetów w szatni, żeby brać kogoś takiego. Nikt by nie postawił go do pionu. Same umiejętności, które niewątpliwie posiada nie niwelują jego toksycznego charakteru i chimeryczności. Jeśli te doniesienia znajdą potwierdzenie, to znowu stawiamy na ryzykowne "wzmocnienia".
Edytowano dnia: 11 listopada 2019, 16:23
1
TR3V0R
TR3V0R
11 listopada 2019, 16:22
Gość dosyć że gra tragicznie to jeszcze w głowie ma nasrane jak odwala takie akcje. Po co nam ktoś taki?
4
DaRo_7
DaRo_7
11 listopada 2019, 16:19
Znowu mamy zbierać z ryneczku "zgniłe jabłka" ? Oby nie !!!
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się