SCUDETTO


Monaco możliwym kierunkiem transferowym dla Kessiego. Milan liczy na 25 mln euro odstępnego

17 listopada 2019, 09:58, cinassek Aktualności
Monaco możliwym kierunkiem transferowym dla Kessiego. Milan liczy na 25 mln euro odstępnego

La Gazzetta dello Sport pisze, że Milan wysnuwa wnioski pod kątem styczniowego okna transferowego i planuje swoje ruchy. Wśród możliwych wydarzeń prawdopodobna jest sprzedaż Francka Kessiego, który nie otrzymał ostatnio powołania na mecz z Juventusem i nie wydaje się już pewnym punktem składu rossonerich. Według mediolańskiego dziennika, Iworyjczyka w swoich szeregach chętnie powitałoby Monaco, o którego zainteresowaniu pomocnikiem mówiło się już latem. Ponadto Afrykańczyk może liczyć na przyciąganie uwagi niektórych ekip Premier League. Milan liczy, że na transferze uda się zainkasować minimum 25 mln euro.



44 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
RuFFDante
RuFFDante
18 listopada 2019, 00:10
Caly zaciag pilkarzy branych z lapanki jest bliski odejscia. Kessie, Ricardo, Biglia, Borini, Silva na wypozyczeniu, Kalinic odszedl. Conti sie utrzyma jak bedzie w formie, a o dziwo z dawnego naboru jedynie Hakan sie wydaje pewniakiem do pozostania. To swiadczy o tym jak za chinskiego inwestora swietne interesy robilismy na rynku transferowym.
2
Redplayer
Redplayer
17 listopada 2019, 22:42
Chłopak ma lepsze statystyki niż w czasach gdy grał w Atalancie. Poza tym wszyscy go chwalą jak to grał w Atalancie, tylko ile tam tak grał? Druga sprawa, że jak teraz się obejrzy jego kompilacje na YT z czasów gry w Bergamo to nie robi to żadnego wrażenia. Jakby miał potencjał to już dawno by odpalił.
0
MK92
MK92
17 listopada 2019, 22:30
Mam duży problem z jednoznaczną oceną Francka. Z jednej strony, tak jak już niżej wspominaliście, ma potencjał na bardzo dobrego pomocnika typu b2b, ale właśnie brakuje mu tej chłodnej głowy, gdy zespół przechodzi do fazy ofensywnej. Ileż to razy Kessie niezmordowany biegał od pola karnego do pola karnego i walczył o piłkę, a kiedy już ją miał przy nodze, to bezsensownie tracił przez brak wizji lub precyzji wykonania. U Gattuso często pełnił jeszcze taką rolę wręcz drugiego środkowego napastnika, który szedł za akcjami z prawej strony w pole karne rywala, no i wtedy też mu głowa szwankowała - pamiętamy jak często walił na oślep w trybuny. Tak że nie płakałbym po nim, bo niestety często chłop po prostu irytuje, ale jednocześnie czułbym w sobie nutkę niepokoju, że straciliśmy potencjalnie naprawdę dobrego piłkarza.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 listopada 2019, 20:18
Gdyby miał choć 25% inteligencji (boiskowej żeby nie było) Seedorfa to byśmy mówili w tej chwili o kwocie 3-cyfrowej. A tak brać 25mln, z mentalem 12-latka daleko nie zajdzie. Drugi Niang...
Edytowano dnia: 17 listopada 2019, 20:19
8
Zako
Zako
17 listopada 2019, 18:46
Inni sprzedają po zasłużonych, tak xD To po prostu Milan za niego 2 lata temu przeplacil , 28mln , gość zrobił 0 progresu po dobrej połówkę w Atalancie , ceny poszły do góry to I tak 25mln to za niego normalna cena.
2
RuFFDante
RuFFDante
18 listopada 2019, 00:06
Milan chyba zaplacil za niego w tym roku.
1
POE
POE
17 listopada 2019, 17:31
Fajnie by było jak jakis Chińczyk dalby za Kessiego Suso i Biglie tak z 70 milionow :) I kupić Rakitic De Paul Modric i Giroud dla mnie kozak
Edytowano dnia: 17 listopada 2019, 17:32
0
Semper Fideli
Semper Fideli
17 listopada 2019, 22:06
Hmm poważnie?
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
18 listopada 2019, 10:30
Nie
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
17 listopada 2019, 16:36
Ma wszystko co potrzebne pomocnikowi b2b prócz głowy. Wystarczyłoby żeby ktoś się za niego zabrał i ukierunkował go i byliby z niego ludzie :v
1
Corsa
Moderator Corsa
17 listopada 2019, 16:22
Kessie to piłkarz z ogromnym potencjałem, ale kto niby ma go u nas wydobyć? Marni trenerzy, z równie marnymi sztabami sukcesywnie hamują w rozwoju każdego kto tu przyjdzie. Już kolejny rok budujemy dom od dachu i takie są tego efekty.
1
lopezito84
lopezito84
17 listopada 2019, 16:02
Coś czuję że transfer Xhaka jest bardzo możliwy w przypadku odejścia choć wolał bym Tielemansa, niestety teraz to już niemożliwe
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
17 listopada 2019, 14:10
Taa... interesy z Monaco.. znajdą coś, czego nie ma, a potem go nikt nie kupi.
1
Majkel69
Majkel69
17 listopada 2019, 13:59
Kessie miał potencjał. Ciekaw jestem ilu zawodników na których poszły setki milionów zmarnowaliśmy bo trenerzy z przeceny nie potrafili ich wykorzystać. Gattuso odbudował Bakayoko. Ale większość naszych graczy w naszej drużynie gasła szybciej lub wolniej, ale nieuchronnie. Nawet Piątek i Paqueta. Szkoda, wielka szkoda, że nikt z działaczy nie rzucił szalonego pomysłu "może zamiast kupować 20piłkarzy za 600 baniek a zatrudniać trenerów z wyprzedaży powinniśmy zainwestować w fachowca i dać mu budować team według jego wizji?". Teraz nawet jak ktoś wielki przyjdzie (a nikt nie przyjdzie) to nie dostanie siana na transfery bo 600 baniek utopionych w błocie więc graj tym co masz.
2
Vol'jin
17 listopada 2019, 13:04
Milan nawet jak sprzeda Kessiego za te 25 mln ma zysk z transferu bo częśc transferu już się zamortyzowała ^

Tek krzyki 25-30 mln za Kessiego to za mało to jak za Suso 38 mln nikt nie chciał dać... Powodzenia w sprrzedaniu obydwu za 40 mln +
0
pazioni
Moderator pazioni
17 listopada 2019, 12:42
Powodzenia i przede wszystkim drogą wolna .
0
tommyb1
tommyb1
17 listopada 2019, 12:34
Niektórzy tu są widzę nieźle wykolejeni... 25 mln cena Marzenie za młodego jednego z najsilniejszych na świecie defensywnych pomocników?? Porąbało widzę zdrowo. Ludzie spójrzcie jakie ceny płaci się dzisiaj za przeciętnych piłkarzy. Chelsea zapłaciła 80 baniek za bramkarza który w każdym klubie innym niż ten co za niego taka chora kasę zapłacił przegrałby rywalizację z naszym Gigio. Moim zdaniem jeśli go oddamy za takie pieniądze to będzie czyste frajerstwo. Chyba że z klauzula 30% zysku od odsprzedazy
1
muamba_kabumba
17 listopada 2019, 12:40
Dobrze, że chociaż najsilniejszy .. bo mózgu to on nie używa. Jak chcemy mieć najsilniejszego gracza to sprowadźmy Akinfenwe.
4
Spokojny
Spokojny
17 listopada 2019, 12:43
Z całym szacunkiem i bez obrazy, ale jesteś idealnym przykładem zaślepionego kibica . Przywołujesz przykład Kepy kompletnie nie wiedząc dlaczego Chelsea MUSIAŁA tyle za niego zapłacić. Piszesz coś o przeciętniakach i o cenach za nich. Więc musisz zrozumieć jedno, Kessie obecnie jest przeciętniakiem nawet jak na Serie A. Czas otworzyć oczy. 25 mln za niego i nasi powinni go zapakować i wysłać gdziekolwiek się da. Za tą kasę można mieć pomocnika klasy Sensiego a za jeszcze mniej takiego Bennacera chociażby. Wake up
6
Vol'jin
17 listopada 2019, 13:06
Kolejny który sytuacji z Kepą nie rozumie xD

Kepa mial klauzulę w Bilbao, Chelsea ją zapłaciła bo była zdesperowana pod koniec okienka i tyle.. Mogła odpuścić ale by została Caballero jako bramkarzem nr 1 albo przepłacić za Kepę czy tam za innego Butlanda etc .
2
wielki prostownik
wielki prostownik
17 listopada 2019, 14:38
A niby ile chciałbyś wziąć za Kessiego? Przypominam że właśnie wygryzł go ze składu Krunic kupiony z 8 baniek. Ivoryjczyk silny jest ale to chyba jedyny jego atut. Jeśli ktoś da 25 milionów za niego to brać i się cieszyć.
1
tommyb1
tommyb1
17 listopada 2019, 15:21
Kessie używa mózgu. Fakt bardzo rzadko. Kibicuje od 1988 roku. Uwierz mi nie jednego piłkarza w akcji widziałem. Nie oceniam Francja sleym zachwytem. Tacy piłkarze rzadko się rodzą. On potrzebuje ciężkiej ręki i stabilizacji przez rok/dwa. Poza tym oddawanie go w dołku formy to najglupsze co możemy zrobić. A co do Kepy faktycznie pistolet im do głowy przyłożyli i kazali akurat jego wybrać i tyle przeplacic
0
mix17
mix17
17 listopada 2019, 12:15
25 mln to dobra cena, skoro przyszedł za 30 i gra gorzej niż kiedyś to raczej oczywiste, że jego wartość nie wzrosła tylko spadła...
0
daro12555
daro12555
17 listopada 2019, 11:36
Nie sprzedawać go i na pewno nie za taką sumę zapłacyliśmy koło 30mln .Do końca roku dać mu czasz ,jak nie odpali to sprzedać to samo Z Hakanem czy Suso .
0
BartekWydziu
BartekWydziu
17 listopada 2019, 23:43
No to właśnie czekamy do końca roku.
A w nowym roku won z klubu bo on nawet 15 nie jest wart.
0
Gzikuu
Gzikuu
17 listopada 2019, 10:54
25 mln, to cena marzenie. Wydaje mi się jednak, że niestety nie jest realna. Tak czy siak pozbyć się go na pewno.
0
17 listopada 2019, 10:53
A za ile wy go chcecie niby sprzedać ? Zawodnika po którym większość kibiców jeździ od dawna i domaga się zesłania na ławkę? Do tego wychodzi na to, że wart 8 mln Krunic go wygryza.

Czy to wina obecnego zarządu, że Fassone i Mirabelli płacili chore kwoty za graczy? Ich wina, że np. zapłacono 34 mln za Silve?
Nie. Teraz muszą to sprzątać.
Poza tym 25 mln to wciąż powyżej wartości księgowej i będzie zysk.

Jeździcie równo po tym zarządzie (często słusznie a jeszcze częściej niesłusznie), a zapominacie że to nie oni kupili większość tej kadry i wciąż muszą wiele sprzątać.
Poza tym wszyscy domagają się nowych graczy w składzie, a ci po kolei te miejsca starszym zawodnikom zabierają. To oznacza, że te zakupy nie były złe.
Dla porównania, niemal nikt z zakupów Leonardo czy F&M nie wypalił.
Ich wina to zatrudnienie trenera i brak posłuchania Gattuso w temacie doświadczonych graczy, chociaż to ostatnie to akurat zasługa Gazidisa. Niestety te błędy bardzo mocno rzutują na nasz sezon. Jeszcze bardziej niż nieudany zakup.
10
milan78
milan78
17 listopada 2019, 11:38
34 za Silvę to nie była zła cena.Patrzysz przez perspektywę dnia dzisiejszego.W tamtym czasie Andre był jednym z najbardziej łakomych celów na rynku.Podobnie było z Frankiem.W Atalancie to był pan piłkarz
2
Spokojny
Spokojny
17 listopada 2019, 12:36
Oczywiście, że 34 czy 38 mln za gościa który strzelił 15-16 goli w lidze portugalskiej to była zła cena. Była zła w momencie transferu, a z perspektywy czasu wygląda zwyczajnie zabawnie. Miszcz- generalnie się zgadzam, Tylko po części równie dobrze można napisać że na dzisiejszy obraz Milanu ogromny wpływ ma degrengolada ostatnich lat Berlusconiego itp. Zawsze się znajdą wymówki i wytłumaczenia. Maldini z Bobanem popełnili szereg błędów i takie są fakty, nie da się od tego uciec. Czy należy ich za to powiesić ? z pewnością nie, czy należy ich za to krytykować ? moim zdaniem tak.
0
lejnamur
lejnamur
17 listopada 2019, 13:03
Spokojny
A Felix w portugalskiej ile strzelił a poszedł za 120?
2
Spokojny
Spokojny
17 listopada 2019, 13:12
lejnamur, ale jakie to ma znaczenie? Zupełnie inna skala talentu, 2 lata młodszy i pokazał w lidze portugalskiej taaaaakie rzeczy jakie SIlva widział tylko w tv, inna pozycja itp itd , jesli tego nie rozumiesz to nic nie poradzę. Inna sprawa, że Felix może okazać się zwyczajnie przepłacony, ale jakie to ma znaczenie w ocenie transferu Silvy? bo nie rozumiem.
0
Spokojny
Spokojny
17 listopada 2019, 13:12
Spokojny - oczywiście że popełnili i to też napisałem. Decyzja o zatrudnieniu Giampaolo mogła być gorsza niż kupienie Silvy za 34 mln.

Jednakże śmieszne jest krytykowanie mercato przy równoczesnym chwaleniu Leonardo i domaganiu się gry nowych nabytków. Brak mi wyważonej krytyki od dawna takich person jak: Rino, Maldini, Suso czy Hakan. Każdy z nich sobie na krytykę zasłużył, ale mało kto potrafi ją akuratnie wyartykułować. Zamiast tego czytam w całym internecie same puste i kłamliwe frazesy. Stąd też posty "amatorzy sprzedają tylko za 25 mln". Jak im się uda uzyskać taką kwotę, to będzie sukces.

Dobra cena za Silve? Absolutnie nie. A nawet jak zapomnimy o cenie, to ten zakup nie miał żadnego sensu z punktu widzenia budowy składu. Większy sens miał zakup Kalinicia i dlatego nigdy go nie wypominałem, bo nikt nie mógł przewidzieć aż tak tragicznego celownika
Teraz mamy przynajmniej zakupy z jakimkolwiek sensem, nawet jeżeli nam się projekt nie podoba. No i w końcu raczkuje jakiś scouting.
Edytowano dnia: 17 listopada 2019, 13:14
0
milan78
milan78
17 listopada 2019, 16:56
@Spokojny

"Oczywiście, że 34 czy 38 mln za gościa który strzelił 15-16 goli w lidze portugalskiej to była zła cena."Czyli Silva beeee za 34 mln.Nic to,że w tym samym czasie Bayern czy PSG płaciły podobne kwoty za Sanchesa czy Guedesa

Ale za to cztery razy więcej zaplacone przez Atleti to już :" Zupełnie inna skala talentu, 2 lata młodszy i pokazał w lidze portugalskiej taaaaakie rzeczy jakie SIlva widział tylko w tv, inna pozycja itp itd , jesli tego nie rozumiesz to nic nie poradzę."

A co ty mozesz powiedzieć o skali talentu po kilku meczach w lidze hiszpanskiej??Rozumiem,że co do J.Felixa masz cztery razy większe oczekiwania,stosownie do ceny?

0
ba_acm
ba_acm
17 listopada 2019, 10:46
Jak go puszczą za 25 mln to są frajerzy roku
0
Huczaj
Huczaj
17 listopada 2019, 10:52
A ile jest warty?
0
ba_acm
ba_acm
19 listopada 2019, 08:22
Co najmniej €40-45 mln.
Fakt, gra ostatnio mocno średnio, niechlujnie, ale to jest gość który od 4 lat gra od deski do deski cały sezon przy czym strzela po 5 goli na sezon, w wieku 22 lat ma 39 występów w reprezentacji, tam debiutował nie mając skończonych lat 18. Przypominam że w całym Milanie nie wiedzie się najlepiej, ja bym go nigdzie nie oddawał, odejdzie Biglia z któym ma konflikt, może się sytuacja załagodzi, a jak przesiedzi te pół roku na ławce nic mu nie będzie.
On ma wielki potencjał, tylko potrzeba trenera który by go poukładał.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
17 listopada 2019, 10:44
25 baniek to minimum. Kierunek francuski dla niego jest idealny, bedzie sie wybijał na tle tamtych ogórków ;) Ja chętnie bym go oddał na zasadach jakiegoś prawa odkupu cos ala morata w juve
1
Marios77
Marios77
17 listopada 2019, 10:42
Może wymiana za Bakayoko?
7
grzyweek7
grzyweek7
17 listopada 2019, 10:27
Za taką cenę? A co my karitas. Kogo kupimy za taką kwotę?
0
Endriu
Endriu
17 listopada 2019, 10:22
Wszyscy zawyzaja cene zawodnikow a my oczywiscie promocja. Tak kupijmy drozej zeby oddac zawodnika w promocyjnej cenie.
0
Luksta1805
Luksta1805
17 listopada 2019, 11:36
Gdyby grał troszkę lepiej i nasza sytuacja w grze, tabeli itd. też wyglądała by troszkę lepiej mogli by zawyzyc cenę, a tak Kessie w nie najlepszej formie podobno między nim a zarządem też dobrze nie jest, to jak oni mają wołać za niego więcej?
0
matten
matten
17 listopada 2019, 10:21
Jeśli mnie pamięć nie myli kupiliśmy go za 30 mln, więc trochę słabo puszczać go za niższą kwotę. Z jednej strony chciałbym trochę przewietrzyć szatnię, ale z drugiej obawiam się jakich to super wzmocnień dokonają nasi dyrektorzy-amatorzy.
0
Dusiek
Dusiek
17 listopada 2019, 10:14
Będzie grał z Bakayoko ? :O
Tam może sobie poradzić.
0
Milanboy
Milanboy
17 listopada 2019, 10:13
Sprzedać jak najszybciej.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się