SCUDETTO


Calhanoglu: "Moim celem jest gra w wielkim niemieckim klubie. Tym razem nie odmówiłbym Bayernowi"

20 listopada 2019, 13:03, cinassek Aktualności
Calhanoglu:

Hakan Calhanoglu udzielił wywiadu Bildowi. Oto słowa Turka: "Bundesliga? Dorastałem w Niemczech, ale lubię móc rozmawiać z ludźmi po włosku. Ze sportowego punktu widzenia to oczywiście cel, aby móc grać w Bayernie Monachium, Borussii Dortmund czy innym wielkim niemieckim klubie. Salut wojskowy? To było wyłącznie pozdrowienie naszych żołnierzy. Jako piłkarz nie lubię rozmawiać o polityce. Tym salutem chcieliśmy zmotywować naszych żołnierzy, aby wrócili cali i zdrowi. To nie był gest polityczny czy prowokacja. Wszyscy kochamy pokój. Zainteresowanie Bayernu Monachium w 2014 roku? To było istotne, że o mnie zabiegali, ale w tamtym czasie miejsca na skrzydłach były zajęte przez Arjena Robbena i Francka Ribery'ego. Oni byli również uwielbiani przez publikę, byłoby mi trudno. Jeśli Bayern ponownie by o mnie zabiegał, tym razem z pewnością bym nie odmówił".



160 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zuber
Zuber
20 listopada 2019, 14:22
Ale wy macie ból dupy o te wypowiedzi. Przychodzisz 3 lata temu do klubu, który miał się odbudować a tu zamiast tego jest jeszcze gorzej niż było przed twoim przyjściem. Gościu nigdy nie mówił, że kibicuje Milanowi. Na miejscu tych piłkarzy już bym stąd uciekał, dla nich nawet taka Sevilla to półka wyżej niż obecny Milan. Prawda jest smutna, ale jesteśmy przeciętni do bólu od wielu sezonów, żaden piłkarz z charakterem tu nie przyjdzie, bo mają dużo lepsze kierunki. Jest multum lepszych klubów od nas obecnie, gdzie nie ma takiej presji i zawodnicy mogą się rozwijać w spokoju. Może u nas też lepiej by było jakby sobie te frazesy o pucharach wsadzili w cztery litery i postawili na porządny rozwój.
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 14:24
3
Vol'jin
Vol'jin
20 listopada 2019, 14:23
tylko po co ucekać skoro hajsu takiego jak w Milanie to on nie dostanie ;]

Chciał go Lipsk rok temu to się uparł by zostać w Milanie ;]
2
Zuber
Zuber
20 listopada 2019, 14:25
To już jest druga sprawa, że płacimy piłkarzom za wizerunek a nie umiejętności.
0
Corsa
Moderator Corsa
20 listopada 2019, 14:27
@Vol'jin, gdzie on do Lipska, wymysły dziennikarskie i tyle.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
20 listopada 2019, 14:36
Człowieku ta marna zgraja piłkarzyn jest odpowiedzialna za obecny stan rzeczy a ty masz do nas pretensję że mamy ból pośladków o ich żenujące z brakiem szacunku o Milanie wypowiedzi? Jeśli tak nas będą traktować wszyscy piłkarze to nigdy się nie odbudujemy. Juventus był w identycznej sytuacji jak Milan i trzeba brać z nich przykład w szczególności z sezonu 11/12 jak mądrze zarządzać klubem piłkarskim i prowadzić mądrą politykę transferową aby się odbudować i doprowadzić klub z marazmu i dna na sam szczyt.
17
Victor Van Dort
Victor Van Dort
20 listopada 2019, 14:42
Przychodzisz 3 lata temu do klubu, który miał się odbudować a tu zamiast tego jest jeszcze gorzej niż było przed twoim przyjściem... i czyja to jest wina, od razu ci odpowiem: piłkarzy w tym w dużej mierze Hakana który od 3lat odpowiada z katastrofalnym skutkiem za kreatywność ofensywy. Hakan nie musi kibicować Milanowi ma tylko być profesjonalistom bo płacą mu za to bardzo dużo pieniędzy ale on nawet tego nie potrafi nie wspominając o tym jaką jest beznadziejną toksyczną osobowością zarazem będąc piłkarskim impotentem czyli bez-jajeczną ameba, schizofreniczny płaczek i maminsynek szkoda słów na tego paralityka. To zawodnik bez ambicji, dumy i szacunku do samego siebie, w mojej ocenie jest tylko jedno słowo do Hakana: wynocha!
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 14:44
11
Demick
Demick
20 listopada 2019, 14:42
Zgadzam się. Ciągła zmiana trenerów, włodarzy, większość nietrafionych transferów. Jakoś Bonucci z Higuainem się już dawno zmyli, ciekawe dlaczego?
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
20 listopada 2019, 14:50
Dlatego że Bonucci i Higuain to najemnicy którzy mają w czterech literach nasz Milan.
1
Demick
Demick
20 listopada 2019, 14:57
Tak, jeden z najlepszych środkowych obrońców na świecie, przyszedł jako najemnik? Pamiętam jak sam mówił że wierzy w ten projekt. Została wydana ogromna kasa na transfery, a Milan skończył sezon klasycznie na 6 miejscu i dlatego się zmył, bo zobaczył że pracują tutaj niepoważni ludzie, a projekt nie ma szans na realizację.
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
20 listopada 2019, 15:04
Gdyby nie konflikt Bonucciego z Allegrim to ten najemnik nawet by nie spojrzał w kierunku Milanu. Pojedź na San Siro i przed spotkaniem zapytaj się każdego fana Rossonerich jakie ma zdanie o Bonuccim i Higuainie. Uszy Ci zwiędną.
1
Demick
Demick
20 listopada 2019, 15:12
Milan byłby w TOP3, Bonucci by został, tak myślę. Higuain tutaj był na siłę, ale miał też fajne momenty i mimo wszystko był to dobry marketingowy ruch, bo już dawno nie było u nas takiej 9tki. Każdego fana? To może ludzi, którzy żyją jeszcze ostatnim finałem LM z Milanem. W ostatnich latach to przeciętny klub, słabo zarządzany i niestety takie transfery to rzadkość, więc trzeba brać co dają.
0
mix17
mix17
20 listopada 2019, 15:37
Tyle, że ten najemnik większość swojej kariery grał w Juve... Nie licząc jego początków gdy był jeszcze mało znany. Jedynie do czego można się przyczepić to, że strzelił focha jak panienka i uciekł z Juve, ale szybko zrozumiał błąd i wrócił, bo wiedział, że w Milanie nic nie osiągnie.
0
Zuber
Zuber
20 listopada 2019, 16:55
Patrząc na to, że tu każdy gaśnie to chyba raczej nie wina piłkarzy, że jest jak jest. Nie ma ani jednego piłkarza oprócz Donnarummy i Romana, chociaz ten drugi już też obniżył loty, który by tu błyszczał formą dłużej niż pół roku po przyjściu, a przecież taki piękny klub i baza treningowa.
0
viviek89
viviek89
20 listopada 2019, 14:19
Moim zdaniem to bardzo milo ze Suso i Hakan wala w prasie farmazony zeby odciazyc Piatka xD
1
jasiom22
jasiom22
20 listopada 2019, 14:17
Rychło w czas.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
20 listopada 2019, 14:17
Polksiezyc na droge. Ciao
3
halogen2000
halogen2000
20 listopada 2019, 14:16
Następny :D
1
Rossu
Rossu
20 listopada 2019, 14:15
Dziwna ta ostatnia moda piłkarzy z Milanu na takie wywiady. Zaraz Kessie się jeszcze tu wypowie, a jak wiemy Piątek, Hakan, Paqueta i Iworyjczyk trzymają się razem. Wypieprzyć całą czwórkę, ściągnąć za nich piłkarzy pokroju Tonalego, Chiesy, Belottiego i będą w każdym meczu walczyć o życie, a nie myśleć o następnym transferze. Nawet jakby mieli kosztować łącznie 150-180 mln.
6
Zuber
Zuber
20 listopada 2019, 14:23
Nas nie stać na pensję Zlatana, a Ty piszesz o transferach.
0
Rossu
Rossu
20 listopada 2019, 14:26
Faktycznie nie stać, dwa ostatnie okienka transferowe o tym świadczą.
2
dejtfid1899
dejtfid1899
20 listopada 2019, 15:13
Zarząd jest największym problemem, gdybyśmy mieli tam profesjonalistów to już dawno zamiast wydawać po kilkaset melonów, kupili by zawodników którzy są potrzebni, Rakitić do wzięcia za 35mln, ale lepiej wziąć takich Kessich za 25mln i dać im mniejszą pensje, a jak nie wypali to trudno. Przynajmniej hajs się zgadza.
1
Vol'jin
Vol'jin
20 listopada 2019, 14:13
Kilka lat temu Bayern brał Rafinhę z Genoi gdzie był flopem transferowym więc ten tego ^
1
szfarceneger
szfarceneger
20 listopada 2019, 14:10
Następny xD Ciekawe który błazen jutro palnie coś głupiego. Może Calabria zrobi coming out jako Interista.
15
Nesta_13
Nesta_13
20 listopada 2019, 14:09
Obydwoje na trybuny do końca roku a w styczniu pożegnanie. Tak duży klub z tak bogatą historią nie może sobie pozwolić na taki brak szacunku.
9
20 listopada 2019, 14:09
Niech tam Maldini z Bobanem w tym Milanello wezma ich dywanik i sobie z nimi pogadaja jak facetem z facetem. Albo zakaz im udzielania jakichkolwiek wywiadow...Na Twiterze kolejny pojechany przez kibicow Milanu
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
20 listopada 2019, 14:09
Po wypowiedziach bardzo łatwo dostrzec komu zależy na Milanie i kto chce jego powrotu na szczyt. Piątek i Hakan nie zaliczają się kompletnie do tej grupy.
4
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
20 listopada 2019, 14:08
No to mamy wysyp najemników - marzycieli :) Jeden chce kosztować przy zmianie klubu 70 ml, drugi chce do Bayernu lub Borussi... Abstrahując od tego że obydwaj mogą co najwyżej w klubie pokroju Bayernu myć słupki i dbać o trawnik, to jednak takimi wypowiedziami pokazuje też jak bardzo mają w du.ie kibiców dla których ten klub i te barwy są całym sportowym światem. Tak jakby jeszcze nam mało przysparzali smutku i wstydu wynikami boiskowymi.... Coraz trudniej być dumnym Milanistą przez takich dzbanów na boisku i poza nim.
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 14:10
12
kosa80
kosa80
20 listopada 2019, 14:08
Kurza twarz .
Następny Milanista
Wielki niemiecki klub mu się marzy .
Super .
Tylko chętnych brak.
Razem z Piątkiem sprzedać jak tylko będzie okazja
2
The Legend
The Legend
20 listopada 2019, 14:18
No no, fraszka jako komentarz, tego jeszcze nie bylo. Tylko cos slabo sie rymuje.
15
OLRevan
OLRevan
20 listopada 2019, 17:27
Bo to rymy biale sa
0
kosa80
kosa80
20 listopada 2019, 18:35
Staram się ćwiczę daj chłopie trochę czasu.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
20 listopada 2019, 14:08
Auf Wiedersehen, Kebaboglu!
2
Unloco
Unloco
20 listopada 2019, 14:06
Tym miłym akcentem czekam na jego szybkie wytransferowanie. Niestety Panie Kaszanoglu wątpię w spełnienie twoich marzeń :)
3
MishaA
MishaA
20 listopada 2019, 14:05
Wypieprzyc jednego i drugiego na zbity pysk, ani hakan ani piątek nie powinni nawet na treningu ubierać koszulki z herbem Milanu.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 listopada 2019, 14:02
Problem w tym, że Bayern drugi raz nie zrobi takiego idiotyzmu, żeby zabiegać o ogóra pokroju Hakana xD
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 14:02
8
tmqTV
tmqTV
20 listopada 2019, 13:57
Widać, że chłopak wywiad z Piątkiem oglądał i uczy się od najlepszych :)
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
20 listopada 2019, 13:57
Aaa mam was w dupie :) nie ma i nie powinno być nic ważniejszego od klubu. Jestesmy w trakcie odbudowy, wiec jesli beda dobre oferty za Turka, czy Piatka, to niech ida. Wazne, zeby dobrze te pieniadze zainwestowac. Jesli traktujecie Milan tak, jak traktujecie, to przynajmniej wypluwajcie pluca, zeby wasza wartosc wzrosla. Nawet niech Gigi z Romkiem ida. Ja dalej wierze, ze Milan powroci tam, gdzie nasze miejsce i obojetne mi, czy wezmiecie w tym udzial i z ktorym wlascicielem sie to stanie. Jeszcze zobaczymy, kto bedzie zalowac.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
20 listopada 2019, 13:57
Mimo wielkiej sympatii... Hakan, co byś chciał w tym Bayernie robić? Pachołki nosić?
1
Vol'jin
Vol'jin
20 listopada 2019, 13:55
Widać, że mentalnie dalej siedzi w Niemczech i wypowiedź jak na kopacza z Bundesligi. Mój cel dostać sie do Bayernu ^

2
Puszek
Puszek
20 listopada 2019, 13:54
Czyżby zarząd już kogoś poinformował, że mogą pakować manatki jeśli w styczniu ktoś się po nich zgłosi? Wygląda dziwnie, że teraz tak plują zsynchronizowanie na własną drużynę. Nie wierzę, że dorosły człowiek nie potrafi przewidzieć konsekwencji takich słów. Chyba, że zarząd powiedział : "przychodzi Ibra", a chłopaki mają już kisiel w majtkach że w końcu ktoś im z karate wyjedzie
7
serginho83
serginho83
20 listopada 2019, 13:45
A idz ty w ch...
2
nadgnity
nadgnity
20 listopada 2019, 13:42
Następny..
6
daro12555
daro12555
20 listopada 2019, 13:38
Sprowadzić latem Tonaliego .Jakby była jakimś cudem LM to 2 z trójki Chiesa,Belotti ,Zanilo .Stawiajmy na młodych włochów przynajmniej dla nich Milan to dalej wielki klub.Co do Hakana tak naprawdę Niemcy to dla niego drugi dom ,więc porównanie do wypowiedzi Piątka jest inna.
0
patoo_07
patoo_07
20 listopada 2019, 13:38
Chyba tylko Suso myśli co mówi. Poważnie.
4
kosa80
kosa80
20 listopada 2019, 13:52
Jest jeszcze całkiem ogarnięty Theo. Conti się zawsze fajnie wypowiadał, Reina również.
Paqueta i Piątek to top idiotyzmów jeżeli chodzi o Milan. Hakan teraz próbuje do nich dołączyć.
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 13:53
2
spread
spread
20 listopada 2019, 14:16
Co zrobił paqueta? bo o nim nie słyszałem
1
spread
spread
20 listopada 2019, 14:50
Paqueta? Otwiera usta. W mediach to taki Piątek do kwadratu. Pieprzy trzy po trzy, miota się. To że tam o trenerze się wypowie najpierw miło, a później chamsko to pal licho. Pozycje swoją ulubioną zmienia w zależności jak mu pasuje sytuacja. Na instagrama wrzuca szpilki skierowane w aktualnie panującego trenera, a po żenujących spotkaniach wychodzi i mówi "zagrałem najlepszy mecz w Milanie"

Aha, no i jak Piątek interesuje go tylko "JA", a języka dalej nie liznął.
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 14:52
1
Demick
Demick
20 listopada 2019, 13:37
Z drugiej strony... Hakan przyszedł do klubu w rozsypce, jest już tutaj prawie 3 lata, a Milan wciąż nie wrócił chociaż do LM. Projekt, który tworzył jest już nieważny. Nie dziwie mu się zupełnie, w w tym momencie to Milan hamuje jego karierę.
0
serginho83
serginho83
20 listopada 2019, 13:48
Milan hamuje jego karierę?? Przecież ten gość przez 3 lata zagrał kilka dobrych meczy i to z zespołami pokroju Lecce...
14
Demick
Demick
20 listopada 2019, 13:55
Zgoda, patrzę na to z perspektywy gracza, który z klubu grającego w LM, przyszedł do chińskiego projektu aspirującego o najwyższe cele, ale nie wyszło. W tamtym okresie ciężko było o takich piłkarzy. A to że gra słabo, to inna kwestia.
0
Corsa
Moderator Corsa
20 listopada 2019, 14:04
Nie jest na odwrót? Czy to czasem nie słabi piłkarze z chińskiego zaciągu zahamowali Milan w powrocie do czołówki(pomijając równie słabych trenerów oraz zarząd)? Każdy sezon Hakana jest bardzo, ale to bardzo przeciętny, stąd brak zainteresowania jego osobą. Jeśli piłkarz jest dobry, to może grać nawet w takiej Brescii i nie przeszkodzi mu to w pokazaniu się i zapracowaniu na transfer. Talent Calhanoglu okazał się dużo mniejszy niż się tego wszyscy spodziewali, nie wypalił i tyle. Wątpię żeby w innym, teoretycznie lepszym klubie grał na dużo wyższym poziomie niż obecnie.
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 14:12
4
Demick
Demick
20 listopada 2019, 14:28
Ja go nie bronię, ale myślę że gdyby był jeden właściciel, projekt nowej drużyny byłby bardziej przemyślany, łącznie z niezmienianiem trenera co pół sezonu, sytuacja wyglądałaby inaczej.
0
The Legend
The Legend
20 listopada 2019, 13:36
O prosze, to chyba ostatnio jakas moda wsrod pilkarzy Milanu. Walka o debila sezonu trwa. Szkoda, ze Kessie nie udziela wywiadow i Mirabelli musi go wyreczac.

Of course it is my goal to play for Bayern, Dortmund or another big club in Germany.

OCZYWISCIE, TO JEST MOJ CEL, aby grac dla Beyernu, Dortmundu lub innego duzego klubu z Niemiec.


Szczerze? Kolejny debil bez szacunku dla kibicow, w prawdzie do miszcza Piontka, jeszcze sporo mu brakuje, ale kto wie co sie wydarzy w nastepnych dniach? Jeden debil salutuje na czesc ludobojstwa, inny debil nie okazuje radosci z gola, bo Zydzi, a na narodowym jakos nie mial problemu z pistiletami. Czyzby nie znal historii Powstania Warszawskiego? Zenada, dno i komporomitacja.
6
hyrus13
hyrus13
20 listopada 2019, 13:57
Czuję, że wypowiedzi Francka byłyby prawdziwym złotem :D
6
ACstach
ACstach
20 listopada 2019, 13:35
Szkoda słów.
1
Fushnikov
Fushnikov
20 listopada 2019, 13:29
Nie ma się co dziwić. Każdy chciałby grać w swoim kraju.
3
nadgnity
nadgnity
20 listopada 2019, 13:44
Mówisz że Piątek za te 60-70 baniek chciałby zagrać w polskiej lidze?
0
Corsa
Moderator Corsa
20 listopada 2019, 13:45
Piątek w głębi serca też, tylko jeszcze o tym nie wie :P
7
lechef
lechef
20 listopada 2019, 13:28
Patrząc na ostatnie wypowiedzi Piątka i Calhanoglu, zaczynam wierzyć, że problem nie leży w trenerze tylko w samych zawodnikach. Przecież gdyby coś takiego powiedział oficjalnie pracownik jakiejkolwiek firmy to na drugi dzień albo by przestał być pracownikiem, albo dostałby jakąś karę/naganę. Jak dla mnie ewidentny brak szacunku dla pracodawcy.I pomijam to czy jest to Chińczyk czy fundusz inwestycyjny. Są jakieś zasady, które trzeba szanować
1
nadgnity
nadgnity
20 listopada 2019, 13:46
Już nie mówiąc o tym gdyby ktoś tak wypalił za czasów naszych senatorów. Nie miałby życia w szatni. Ciekawe też jak na takie słowa Hakana i Piątka zareagowałby Gattuso będąc trenerem Milanu.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
20 listopada 2019, 13:26
Kolejny... Widać Milan za słaby na Piątka i Hakana.
1
Corsa
Moderator Corsa
20 listopada 2019, 13:25
Pomimo ogromnej niechęci wobec Turka, nie powiem złego słowa, bo stara się i widać to w ostatnich meczach.
0
DolceMilan
DolceMilan
20 listopada 2019, 13:23
Następny?!
0
jedunio
jedunio
20 listopada 2019, 13:21
Nasi kopacze są beznadziejni tak piłkarsko jak i umysłowo...
3
zycumilanista
zycumilanista
20 listopada 2019, 13:20
No ja mam nadzieje, że to są błędy tłumaczeń bo następny taki prawdziwek to dramat. No i dziwne, bo Karczanoglu daje z siebie ile może i taki wywiad po prostu jest dziwny. Co innego Kapiszonero choć tu z kolei mam nadzieje ze głowa myślała co innego a gęba trochę zniekształciła sygnał na lini mózg-aparat gębowy.
9
87acm87
87acm87
20 listopada 2019, 13:19
Hehe powodzenia, spokojnie Hakan zadzwonią jak nie będzie komu ręczników albo piłek podawać...kolejna wypowiedź adekwatna do formy i miejsca w tabeli...Nie wiem czy dobrze pamiętam ale w tym sezonie 2-3 mecze na fajnym poziomie w tym roku? W sumie jakby po mnie Bayern zadzwonił też bym nie odmówił chociaż w piłkę gram tylko okazyjnie na konsoli :D
0
dysha1992
dysha1992
20 listopada 2019, 13:19
Następny kretyn... Matko i córko, kto u nas teraz gra?!
0
20 listopada 2019, 13:09
Nie wiem kto sie bardziej kompromituje....Calhanoglu z tym Bayernem czy Piatek o odejsciu...W sumie to jeden i drugi mogliby latem odejsc. Kto nastepny?
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 13:20
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 listopada 2019, 13:19
Bezapelacyjnie Piątek.Turek przynajmniej nie opowiada o finansowych ambicjach i jako tako argumentuje swoją wypowiedź dorastaniem w Niemczech, chociaż ta wypowiedź w tym momencie też jest nie na miejscu.
0
Gatz
Gatz
20 listopada 2019, 13:09
moim zdaniem trochę błędne tłumaczenie:
"If Bayern comes back to me at some point, then I certainly do not say no"
z pewnością nie mówię nie to nie to samo co z pewnością bym nie odmówił
2
cinassek
cinassek
20 listopada 2019, 13:10
Tłumaczyłem za MilanNews: "Se il Bayern tornasse a cercarmi, stavolta non direi di no"
0
Gatz
Gatz
20 listopada 2019, 13:12
trzeba więc do Bilda zajrzeć i z oryginału przetłumaczyć :)
0
cinassek
cinassek
20 listopada 2019, 13:17
Nie umiem niemieckiego, ale wielki nagłówek na stronie Bilda: "Ein Ziel ist Bayern oder der BVB!“. Zdaje się, że nie trzeba nawet wrzucać w tłumacza :)
0
Milanboy
Milanboy
20 listopada 2019, 13:09
Ja szanuję za brak kłamstw, że Milan to nie jest klub docelowy, ale no Milan ma swoje zasady, tak się nie gada tutaj, no to będzie ciekawie w meczu z Napoli, oj będzie.

I niezła wazelina z tym salutem.
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 13:09
0
Manolas
Manolas
20 listopada 2019, 13:08
Dzięki takim wywiadom mamy pewność kogo wrzucić do śmieci po Constancie i Muntarim. Wincyj!
2
20 listopada 2019, 13:07
Spokojnie, nie będzie zabiegał.

A co do pozdrowienia żołnierzy, to się Turek nie popisał. To były pierwsze dni krwawej ofensywy. O powrocie nie było mowy. Tym bardziej o pokoju.

Ja mam dla Hakana jedno słowo po tej wypowiedzi. Odejdź.
Edytowano dnia: 20 listopada 2019, 13:08
11
sebastek888
sebastek888
20 listopada 2019, 13:07
Oho, kolejny po Piątku, niezła zaraza "ciekawych" wypowiedzi ostatnio XD
6
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się