SCUDETTO


Di Marzio: "Milan skontaktował się także z agentami Girouda"

21 listopada 2019, 21:05, cinassek Aktualności
Di Marzio:

Oprócz tego, że Milan sformalizował ofertę za Zlatana Ibrahimovicia, dziennikarz Gianluca Di Marzio poinformował także, że rossoneri sondują możliwość pozyskania 33-letniego francuskiego napastnika Chelsea, Oliviera Girouda. Oto słowa włoskiego żurnalisty: "Milan przeprowadził rozmowę telefoniczną z agentami Girouda, którego sonduje także Inter. To pokazuje, że klub nie jest pewny pozyskania Ibry i stanowi sygnał, że poszukiwany jest doświadczony napastnik".



46 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
22 listopada 2019, 19:09
Ogromne NIE dla tego drewniaka. Spójrzcie na jego zarobki
0
Vol'jin
22 listopada 2019, 13:21
Mieliśmy Pazziniego i ja za tym napastnikiem tego typu tęsknie, ale też z drugiej strony nie mamy skrzydeł by wykorzystać też tego typu pracę napastnika.

Fajnie to "żżarło" z El Shaarawym, ale z Hakanem/Suso na skrzydłach to ja tego nie widzę
0
tomas76
tomas76
22 listopada 2019, 11:33
Giroud to francuski Pio Pio....nie takiego Nam trzeba
0
Corsa
22 listopada 2019, 11:04
To ciekawy napastnik, ale swoją charakterystyka ni w ząb nie pasuje do naszego Milanu. U nas nie ma takich kąśliwych wrzutek na dobieg, które on uwielbia strącać głową. Kreatywny nie jest, nie widzę tego.
0
Abece
Abece
22 listopada 2019, 10:23
Milanowi potrzeba napastnika, który potrafi wziąć grę na siebie, zabrać się z piłką i uderzyć, a Giroud takim nie jest. Nie chce już mi się słuchać, że brakuje asyst bo nie ma do tego wykonawców mimo, że jest to niestety prawdą.
0
lopezito84
lopezito84
22 listopada 2019, 09:28
Popadają ze skrajności w skrajność albo emeryta albo siuśmajtka niech kupią kogoś kto pogra jeszcze kilka lat na jakimś wyższym poziomie między 26-29 lat a nie emerytów którzy też gwarancji wysokiej formy nie dadzą albo młode nadmuchane przez agentów tzw. "talenty". Czy ten Milan już w ogóle nawet skautów nie ma? Kocham ten klub ale zaczyna mnie wkurw.. ten zarząd na maksa niech zatrudnią specjalistę od transferów i skautingu.
0
22 listopada 2019, 11:00
"Czy ten Milan już w ogóle nawet skautów nie ma?"
Miał.
Braida i Leonardo sprawowali nad nimi pieczę, ale Berlusconi zdążył ich obu wypchnąć ze struktur zanim oddał Milan w obce ręce. To głównie oni robili robotę, za którą potem chwalono Gallianiego.
0
lopezito84
lopezito84
22 listopada 2019, 11:39
To że miał to wiem Braida jest nie do zastąpienia
0
szfarceneger
szfarceneger
22 listopada 2019, 11:43
Nie stać nas na dobrego napastnika w tym wieku, dlatego będziemy się bujać z wonderkidami, one season wonderami i emerytami, dopóki ten klub nie będzie atrakcyjnym kierunkiem dla piłkarzy z wysokiej półki w najlepszym dla piłkarza wieku.
0
lopezito84
lopezito84
22 listopada 2019, 11:48
Słyszałeś ile ma Pobierać Ibra Albo ile zażyczy sobie Girud?
0
Cleaver
Cleaver
22 listopada 2019, 08:27
Jaki to jest patałach xD
0
Yabaye
Yabaye
22 listopada 2019, 08:38
Mistrz Świata grający chyba od dechy do dechy na turnieju iks de. Nasi dotychczas wygrali jedynie świeżaki w konkursie na fejsie Biedronki.
1
kasoli
kasoli
22 listopada 2019, 09:08
Może i mistrz świata ale bramki to on tam nie strzelił.
1
lejnamur
lejnamur
22 listopada 2019, 11:55
Yabaye
Zaccardo to też mistrz swiata
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 listopada 2019, 06:56
Pytanie jaki jest cel sprowadzenia doświadczonego napastnika.Jeśli wyłącznie sportowy to kandydatura Francuza może nie spektakularna, jednak ujdzie.Za to gdy mówimy o przejęciu przywództwa w szatni Milanu nie ten charakter i nie ta rola w dużych klubach.Już jednego(Pepe Reina), który był dopełnieniem dla wielkich gwiazd/legend mamy w kadrze i jego obecność w żaden sposób nie wpłynęła na charakter tego zespołu.Wręcz przeciwnie.Pod tym kątem z upływem czasu wygląda to coraz gorzej.Stąd też powtarzam raz jeszcze w Milanie żadne moralizatorskie tłumaczenia nie docierają do części tych zawodników, dlatego tutaj potrzeba wstrząsu- ludzi z ogromnym autorytetem/doświadczonych frontmanów potrafiących zdominować i jednocześnie zmotywować niesforne gwiazdki/zagubionych chłopców do poprawnej gry.Giroud takim charakternym liderem raczej nie jest.
1
Majki85
Majki85
22 listopada 2019, 05:46
Taka piłkę co dostał Piątek od Suso w meczu z Juve, myślę że Giroud wykorzystałby z zamkniętymi oczami i na ten moment to są właśnie te detale, które bardziej przemawiają za Francuzem niż za naszym rodakiem, który niestety jest nie tylko nieskuteczny ale i czasem ma podstawowe problemy z gra w piłkę (fatalne przyjęcia itp.). Giroud w takiej lidze jak włoska mógłby się odnaleźć...
1
Mister_One
Mister_One
21 listopada 2019, 23:41
A czy czynność "sondowania agentów" już odbyta?
1
21 listopada 2019, 23:08
Zastanawiam się jaką dyscyplinę oglądają ludzie, którzy stawiają Piątka wyżej od Giroud.

Tak czy inaczej, wolałbym by to była tylko alternatywa dla Ibry, która nie będzie potrzebna.

Kilka słów o Giroud od Śwìęcickiego. Chyba z zeszłego roku.

"Mateusz Święcicki:

Dlaczego lubię Oliviera Giroud (ewentualnie Girouda, obie formy są poprawne)

Didier Deschamps powiedział, że jeśli ktoś atakuje go za uporczywe stawianie na napastnika Chelsea to nie rozumie futbolu. Trener nie jest od tego, żeby słuchać kibiców i spełniać ich żądania, ale optymalnie zestawiać skład. Wedle własnej wiedzy, doświadczenia, przekonania i dla dobra drużyny.

Z Olivierem Giroud jest trochę jak z Arkadiuszem Milikiem w Polsce. Ma gigantyczne grono prześmiewców. Często słyszę, że hejt w internecie jest domeną Polski. Bzdura. Jeśli ktoś tak mówi, to nie zna języków obcych, albo nie obserwuje "zagranicznych" social mediów. Wszędzie jest tak samo. Potrzeba przyp******a jest domeną gatunku homo sapiens a nie kwestią obywatelstwa.

Wiecie, że na wydarzenie "Módlmy się, aby Giroud odniósł kontuzję przed mundialem" zapisało się 68 tys. ludzi? 84 tys. było nim zainteresowane.

Wszyscy fachowcy we Francji, mędrcy futbolu, mistrzowie świata i Europy, twierdzili, że bez napastnika Chelsea Didierowi Deschampsowi byłoby bardzo trudno sięgnąć po trofeum. Przekonał się o tym już w pierwszym meczu z Australią. Było to jedyne spotkanie na mundialu, na którym OG nie wystąpił od pierwszej minuty.

- Nie zamieniłbym 10 bramek na turnieju za Mistrzostwo Świata. Wolałem 0 i tytuł.

Ojciec napastnika, który w przeszłości był zawodowym piłkarzem, powiedział: - Syn nie przejmuje się krytyką. Karim Benzema też był masakrowany, kiedy występował w kadrze. Takie mamy czasy.

Giroud: - Nie czytam opinii o sobie w internecie, bo bym osiwiał. Sam wiem, kiedy zagram dobrze, a kiedy źle. Jeśli mylę się, a trener ma inne zdanie to ufam jemu. Nie "duchom" na Twitterze.

Francja nie ma bardziej krytykowanego napastnika wśród publiczności i bardziej bronionego przez środowisko. To o niczym nie świadczy (nie zestawiam ich klasy), ale Giroud strzelił więcej goli w kadrze niż Zizou. Jedna bramka dzieli go do Davida Trezegueta.

1. Henry - 51
2. Platini - 41
3. Trezeguet - 34
4. Giroud - 33

Mało?

Eden Hazard mówi, że Giroud jest najlepszym pivotem na świecie. Brzmi to trochę absurdalnie. Środkowy napastnik, który ma finalizować akcje, jest doskonały w rozgrywaniu, przetrzymywaniu piłki, absorbowaniu uwagi rywala. Robieniu miejsca innym, zdolniejszym kolegom. Mbappe, Hazardowi, Lemarowi, Dembele, Willianowi, etc.

Oczywiście ma sporo wad. Z piłką przy stopie porusza się komicznie, nie imponuje liczbami, nie posiada zabójczej skuteczności. Jest z pewnością groszy od Edina Dżeko, który wyśmiewany po pierwszym sezonie w Romie, zrobił niewiarygodny postęp. Jeśli przyjrzymy się im obu, zauważymy gigantyczne podobieństwo w grze poza polem karnym. Bośniak jest jednak zdecydowanie lepszy w szesnastce.

Giroud to niesamowicie ciekawa osobowość. Chelsea zatrudniła go ostatnio jako nauczyciela dla młodych. Opowiadał im jak poruszać się w sieci, jak bagatelizować negatywne komentarze na swój temat. Mówił im: - Choć to wasze naturalne środowisko, pamiętajcie, że nie jest to prawdziwy świat. On jest gdzieś indziej.

O swoich marzeniach powiedział: - Chciałbym tylko wygrać Premier League. To mój ostatni cel.

Poznałem go w Montpellier. Komentowałem mecze tej fantastycznej drużyny, która sensacyjnie zdobyła mistrzostwo Francji w 2012 roku. Giroud był jak monstrum. Skuteczny, silny, pewny siebie. Doskonale rozumiał się z kolegami. Camara, Ait-Fana, Belhanda, Tino Costa, Utaka. Kozacka drużyna.

W Arsenalu w 180 meczach strzelił 73 gole. To nie są kosmiczne statystyki. Ale czy to wygląda źle?

Giroud jest jak N'Golo Kante. Nie wychował się w superakademii, nie uczył się od najlepszych, przeszedł przez trzecią ligę, poznał brudną stronę futbolu, piął się w hierarchii powoli, wyrywał pazurami kolejne cele. Doszedł bardzo wysoko, choć sam się nie spodziewał. "

13
pjotr
pjotr
21 listopada 2019, 23:54
tylko czy my potrzebujemy takiego zawodnika? nie mamy bramkostrzelnych skrzydłowych, do których by odgrywał i myślę, że jego umiejętności się u nas nie sprawdzą
1
Jalapeno
Jalapeno
22 listopada 2019, 07:33
Zgadzam się ze wszystkim, ale pozwól, ze wykonam kilka korekt.
Giroud ma juz 39 goli w 97 meczach dla reprezentacji Francji. Jest trzecim, najlepszym strzelcem w historii. Platiniego pewnie lyknie, ale czy Henry'ego? Nie wiem. W Arsenalu 73 gole w 180 meczach, ale tylko w Premier League. Doszukalem sie takich statystyk, jesli wezmiemy pod uwagę wszystkie rozgrywki to zdobyl 105 bramek w 253. Wspomniałem w ostatnim poście, ze e calej karierze ma na koncie 254 gole i 630 rozegranych meczow. Zaczynal od nizszych lig francuskich i potem wielki transfer do Arsenalu, w którym sie sprawdził i nie spuchl grajac w najmocniejszej lidze. Z nim w skladzie (i oczywiscie Wengerem), awans do Ligi Mistrzow mieli czesciej, niz z armata-Aubameyangiem i bardzo solidnym Lacazettem czy Pepe. Giroud to talizman. Eksperci mowia, ze bez niego Francja nie wygralaby mundialu, mimo tego, ze nie strzelil nawet gola. Deschamps widzi w nim cos, czego reszta nie widzi, bo naprawdę trener Francji ma taka paletę wyboru w napastnikach, ze głowa mala (Lacazette, Ben Yedder, Haller, Plea, itd.). W eliminacjach zdobyl tyle goli co Lewy i niejednokrotnie ratowal tylek Francuzom.

Tak jak jeden z użytkowników tu pisal, ze zarzad szuka napastnika o danym profilu (wysoki, silny, dobrze grający tylem do bramki). Ibrahimović to najlepszy wybor, niewątpliwie. Nie dosc, ze posiada cechy w/w, to jest bardziej klinicznym napastnikiem, ze świetnym wykonczeniem. Alternatywą był tez Mandzukic (moim zdaniem to blizniak Girouda pod względem gry,). Jugol zdobyl 245 bramek w karierze w 637 meczach. Bardzo podobne staty do Francuza (patrz wyzej).

Zarowno Francuz, jak i Chorwat nie sa klinicznymi napastnikami. Jednak nie bez powodu grali/graja w bardzo silnych reprezentacjach pierwsze skrzypce i oprocz poczatkow kariery - wyladowali w topowych klubach europejskich. W Internecie zawsze beda podsmiechujki i pelno trolli, ale na treningu czy w meczu widzi ich trener i wie ile kazde z tych "drewien" daje druzynie.

Dzeko to ulepszona wersja Giroud. Posiada takie same cechy jak Francuz + o wiele lepsze wykonczenie (337 bramek w karierze. Sprawdzenie sie w 3 z 5 najmocniejszych lig - niemiecka, angielska, włoska). Tak na marginesie, go Manchester United chce to zima sprowadzic.

Jezeli o mnie chodzi, to oczywiście Ibra na pierwszym miejscu, ale alternatywa jak najbardziej moze byc Giroud czy Mandzukic.
Edytowano dnia: 22 listopada 2019, 07:36
0
Jalapeno
Jalapeno
22 listopada 2019, 08:48
Pjotr - zapewne masz rację. Dlatego myślę, że taki Leao czy Jack przy nim mogliby szaleć. Piątek czy Suso nie bardzo.
Pierwszy wiadomo, drugi jest bardziej skuteczny poza polem karnym. Ewentualnie jeszcze Rebić mógłby na tym skorzystać.
Chociaż z drugiej strony, Suso mógłby mieć więcej miejsca do swoich strzałów.

Jalapeno - te statystyki są chyba z grudnia 2018. Dlatego nieaktualne.
Co do reszty się zgadzam. Najpierw próbujmy Ibre, a jak się nie uda to brać się za Giroud.

Edytowano dnia: 22 listopada 2019, 08:48
0
Valandar
Valandar
21 listopada 2019, 23:08
mozecie sie z niego smiac, mozecie go hejtowac, ale to swietny zawodnik. Nigdy nie rozumialem lawiny hejtu spadajacego na niego, nie robi roznicy jak leo messi, ale jest silny, potrafi dobrze odegrac pilke, ciezko mu ja zabrac, mysle, że nie bedzie zbyt drogi. Jeśli za niego nie przeplacimy to byłoby to naprawde solidne wzmocnienie.
0
Rossu
21 listopada 2019, 23:02
Giroud umie przetrzymać piłkę, odegrać do partnera, robi miejsce, silny fizycznie, nie odpuszcza i nie macha głupio rękami po każdej stracie. Facet będzie się chciał jeszcze pokazać i udowodnić Chelsea, że popełnili błąd nie stawiając na niego.
0
Corsa
22 listopada 2019, 11:08
Skoro średnio radzi sobie w Anglii, gdzie moim zdaniem pasuje idealnie, to ciężko mu będzie w realiach Serie A.
0
Zuber
Zuber
21 listopada 2019, 22:59
Te ich transfery to jak koń trojański.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
21 listopada 2019, 22:38
Ciekawe ile by chciał zarabiać xd
0
Corsa
22 listopada 2019, 11:12
Miliony monet :P
0
#3#6
#3#6
21 listopada 2019, 22:37
Tak naprawdę Maldini, Boban i Gazidis to tylko kostiumy. Zdejmą maski a tam Galliani, Berlusconi i Braida. Mówię wam!!
5
ksieciunio
ksieciunio
21 listopada 2019, 22:36
Elliott kontynuuje projekt młodego i perspektywicznego Milanu.
0
Maldinidzban
Maldinidzban
21 listopada 2019, 22:31
Znając naszych GENIALNYCH dyrkow a w szczególności dzbana maldiniego to na pewno wezmą girudaXD przecież to wole tego pio pio niż tego giruda..Szkoda ze nie myślimy o jakims bardziej technicznym napastniku ale trudno
0
Semper Fideli
21 listopada 2019, 22:10
zlatan ok ale giroud ? jest wartosciowy ale ludzie to nie transfer dla Milanu. Chcemy napastnika idealnego dla nas ? Panowie dyrektorzy do roboty i sciagamy Il Gallo !
1
KKP19
KKP19
21 listopada 2019, 22:08
Wiem że jeszcze za wcześnie by oceniać jak mamy listopad ale trochę to pachnie naszym typowym okienkiem xd. Zaczyna się od Torreir, Ibracabrów przez Veretouty, Giroudy by skończyć pewnie na jakimś Kaliniciu ;)
1
KKP19
KKP19
21 listopada 2019, 22:05
Zauważyłem że ostatnio nawet dużo razy media podają zawodników których oprócz nas chce pozyskać Inter xD
0
LunaS
LunaS
21 listopada 2019, 22:38
Milan i Inter to takie sępy rynku wtórnego :) Bida Panie, Bida :) trzeba szukać takich Sanchezów itp....
2
M@sło
M@sło
21 listopada 2019, 21:44
Rozumiem, że w Casa Milan ogrzewanie wysiadło i nie ma czym w piecu napalić?
3
spread
spread
21 listopada 2019, 22:57
Mamy piątka ;)
3
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
21 listopada 2019, 21:35
Drewno, drewno, drewno chociaż kilka razy za głowę się chwyciłem co chłop strzelił. Tylko znowu kupujemy identycznego Krzysia czyli dziewiątkę zamiast rozglądać się za SS z prawdziwego zdarzenia :v
0
mathiaz
mathiaz
21 listopada 2019, 22:57
"Drewno" nie strzela ponad 200 bramek w oficjalnych meczach w karierze:-) Oczywiście transfer nie dla nas, ale Olivier to moim zdaniem bardzo niedoceniany napastnik. Wpisałby się obecnie w politykę transferową Fiorentiny i myślę, że jeszcze ma dużo do zaoferowania, ale tak jak mówię to nie transfer dla Milanu.
0
Valandar
Valandar
21 listopada 2019, 23:10
w przeciwienstwie do Krzysia on potrafi sie utrzymać przy piłce, ładnie podać, nie traci glupio piłek i nie kładzie sie na murawe za każdym razem kiedy dostanie podanie. Tyle, że przy naszych dośrodkowaniach to nie ma możliwości pełnego wykorzystania jego potencjału
0
Yabaye
Yabaye
21 listopada 2019, 21:34
U nas albo żłobek albo geriatria. Nie można tego zdrowo wysrodkowac?
0
Jalapeno
Jalapeno
21 listopada 2019, 21:24
To wykrakalem xD
1
Carlo88
Carlo88
21 listopada 2019, 21:15
Takie transfery to my powinniśmy przeprowadzać 2 lata temu, za Chińczyków gdy mieliśmy kosmiczny budżet. Cholera, dalej nie mogę się pogodzić z tym syfem, który zrobił nam tutaj Mirabelli. Teraz próbujemy się chwytać brzytwy, zobaczymy z jakim skutkiem ;)
0
Gianni Rivera
21 listopada 2019, 21:12
No cóż, Giroud nigdy tuzą futbolu nie był, na boisku porusza się jak wóz z węglem, ale pewien status i poziom osiągnął. Zaliczył mnóstwo występów w Premier League, strzelił przy tym trochę goli, do tego grywał w, bądź co bądź, mocnej reprezentacji. Na pewno poziom wyżej od Piątka, przynajmniej piłka nie będzie go parzyć w stopy.
Zainteresowanie Ibrą czy Giroud pokazuje też nie tylko, że Milan chce doświadczonego napastnika, ale także jego określony typ - niezbyt szybki i zwinny, ale silny, grający tyłem do bramki. Wydaje mi się, że jest to szykowane pod duet z Leao - szybki i zwinny zawodnik obok wysokiego, który się potrafi zastawić i zrobić temu szybkiemu miejsce w polu karnym.
Oczywiście to moje gdybanie, ale wiele za tym przemawia. W taktyce 3-5-2 mogłoby się to sprawdzić.
2
Jalapeno
Jalapeno
21 listopada 2019, 21:27
Giroud jako samotnik tez sobie dobrze radzi (reprezentacja). No, ale zgodze sie, że przy takim 3-5-2 wszedlby jak w maslo (patrx Inter - szybki i dobry technicznir Martinez, obok silnego byka Lukaku, ktoremu czasami pilka odskakuje, ale umie sie zastawic i dobrze wykonczyc akcje. 9 goli po 12 kolejkach z przypadku sie nie wzielo).
1
Carlo88
Carlo88
21 listopada 2019, 21:34
..."grywał", w "bądź co bądź" mocnej reprezentacji. Facet jest podstawowym zawodnikiem najlepszej reprezentacji globu ostatnich lat, wygrywając przy tym rywalizację m.in. z Lacazette, Pleą, Hallerem, Ben Yedderem, Gameiro czy Gignacem.
1
Jago
Jago
21 listopada 2019, 21:11
Giround... To już lepiej stawiać na Piątka albo Leao
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się