SCUDETTO


Drużyny w kryzysie podzieliły się punktami. Milan - Napoli 1:1

23 listopada 2019, 16:57, Leonardo 22 Główne newsy
Drużyny w kryzysie podzieliły się punktami. Milan - Napoli 1:1

AC Milan zremisował 1:1 z Napoli w spotkaniu 13. kolejki włoskiej Serie A na San Siro. Pierwszego gola zdobył Lozano, który głową dobił odbity od poprzeczki strzał Insigne. Kilka minut później stan spotkania wyrównał Bonaventura powracający po roku do pierwszej jedenastki w składzie Rossonerich. W drugiej połowie oglądaliśmy jedynie nieśmiałe próby ataków jednej i drugiej strony, które w ostatecznym rachunku nie przyniosły żadnych rezultatów.

Początek spotkania był zdecydowanie pod dyktando piłkarzy Pioliego, Milan stwarzał większe zagrożenie, w 9 minucie Meret fantastycznie wypiąstkował wrzutkę Contiego na którą czekał popularny "Jack". W 24 minucie kapitan gości pięknie strzelił w poprzeczkę sprzed pola karnego, a do piłki pierwszy dopadł Hirving Lozano i głową wpakował ją do siatki bezradnego Gigio. W 29 minucie niemal w całości wypełnione San Siro wybuchło euforią, bo ulubieniec kibiców- Bonaventura wspaniałym strzałem z szesnastki strzelił prosto w okienko doprowadzając do remisu! Po tej bramce spotkanie się wyrównało i obie ekipy jakby przystopowały w poczynaniach ofensywnych. Krzysztof Piątek wyglądał na bezradnego i zagubionego między defensorami Azzurrich, a kolejne słabe spotkanie rozgrywał również wystawiony w ostatniej chwili Rebić, który z grymasem bólu na twarzy raz po raz łapał się za lewe kolano. W 35 minucie Hysaj był bliski gola samobójczego po fatalnej interwencji we własnym polu bramkowym! Albańczyk wybijał nie w tę stronę którą zamierzał i mało zabrakło by zaskoczył Alexa Mereta "swojakiem". Sędzia Orsato do pierwszej połowy zdecydował się doliczyć jedną minutę po upływie której wskazał piłkarzom obu ekip na szatnie zarządzając przerwę.

W drugiej połowie gra toczyła się w dużo wolniejszym tempie i ewidentnie akcje były niedokładne i nieprzemyślane. Obie drużyny czekały na błąd rywala schowane w szykach defensywnych przez co popsuł się ogólny obraz widowiska. Jedna i druga ekipa z remisu zadowolona być nie mogła, a jednocześnie nikt nie kwapił się do tego by przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Nic nie dały również zmiany przeprowadzone przez obu trenerów. Po stronie Milanu wprowadzeni zostali Kessie, Calabria i Leao, ale gra nie uległa żadnej poprawie. Drużyny będące w kryzysie ostatecznie podzieliły się punktami, a mecz nie mógł zachwycić licznie zebranej widowni na San Siro. Kibice ciągle muszą czekać na przełamanie, które tego wieczora nie nadeszło.

 

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma – Conti, Musacchio, Romagnoli, Hernandez – Paqueta, Biglia(73' Calabria), Krunić – Rebić(46' Kessie), Piątek(85' Leao), Bonaventura

SSC NAPOLI (4-4-2): Meret – Di Lorenzo, Manolas, Koulibaly, Hysaj – Callejon(58' Mertens), Allan, Zieliński, Elmas – Insigne(65' Younes), Lozano(83' Llorente)

 

Bramki: 24' Lozano, 29' Bonaventura

Żółte kartki: 26' Paqueta, 69' Elmas, 73' Hernandez, 78' Younes

Arbiter główny: Daniele Orsato (Montecchio Maggiore)

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Frekwencja: 61 658


*** SKRÓT MECZU ***



633 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wojtekdio1234
wojtekdio1234
25 listopada 2019, 15:29
Jeżeli Liverpool jest wygrał ubiegłoroczną Lige Mistrzów a Napoli wygrało z Liverpoolem a Milan zremisował z Napoli to znaczy ,że jesteśmy w stanie wygrać Lige Mistrzów w następnym sezonie :D
1
Diavo
Diavo
25 listopada 2019, 12:36
Fajny artykuł poczytałem właśnie o Krychowiaku i napisano tam wiele rzeczy ale ta jest najlepsza:"Dlatego pewne typy piłkarzy, klasyczni dostojni rozgrywający, właściwie wymarły. Zabrakło dla nich miejsca na murawie, bo skurczył się czas na „spacerowanie”. " Tak było od kąd z Milanu odszedł Pirlo,a my na siłe chcieliśmy kogoś jego pokroju,łącznie z Biglią.. Bennacer to jest kompletny gracz na tę pozycję.

I jeszcze wisienka na torcie : "W piątek pomocnik zdobył dwie kolejne bramki i ma ich już więcej niż Arkadiusz Milik i Krzysztof Piątek razem wzięci"
1
ACMgaara
ACMgaara
25 listopada 2019, 05:20
Nie ma co się łamać. Teraz trochę łatwiejszy terminarz i trzeba trochę podgonić. Jeszcze jesteśmy w walce o LE A być może za kilka kolejek wystartuje wyścig żółwi o LM jak co roku. Zabrakło nam dobrych wyników przed 3 kolejkami A jestem pewny że uciurlalibysmy więcej niż 1 punkty w ostatnich 3 meczach. Giampaolo zaszczepił nam dna przegranych i dlatego tak to teraz wygląda.
0
ceci791
24 listopada 2019, 20:15
A ja Wam powiem tak.... Za mało Włochów, za dużo obcych. Zeby odbudować ten klub potrzeba więcej włoskich piłkarzy którzy wiedzą co to jest Milan i gra dla takiego klubu z dziada pradziada to honor. Z tej zbieraniny zostawił bym tylko Bennacera, Paquetę, Theo i może Piątka ale tylko ze względu na to że jednak był skuteczny
1
Zielony2009
Zielony2009
24 listopada 2019, 20:27
Pierdoły, który klub zbudował na takim podejściu silną drużynę... Takie podejście jest archaiczne i może być tylko sloganem, który zamknie usta kibicom, bo jak się będzie sypało takimi tekstami i sprowadzało szrot to przynajmniej gawiedź nie będzie się burzyć. W dzisiejszych czasach nie ma obcy czy swój, grajek z Afryki może dać więcej jakości i serducha niż rodowy Mediolańczyk.
3
gorylmagila
gorylmagila
24 listopada 2019, 20:54
Jakby Milan był w top 3 to nikomu nie przeszkadzałoby multi kulti w składzie. Już kiedyś miał być Milan włoski, potem Milan młody tylko dlaczego nie może być Milan Zwycięski ?
3
ceci791
25 listopada 2019, 11:28
Pewnie i macie trochę racji, ale we Włoszech tylko menadżerowie zacierają ręce wpychajac klubom szrot, bo tak to trzeba nazwać... Milan jest tego najlepszym przykładem. Bez wydawania grubych milionów można spokojnie zająć miejsca 10-13
0
mesjaszgelo
mesjaszgelo
24 listopada 2019, 17:38
Dawno nie pisałem postów bo jak czytam wypowiedzi większości to mi się słoiki odkręcają same w piwnicy. Ale jeśli chodzi o samą grę Milanu to nie widzę przyszłości z takim podejściem , co trener to usprawnia jedna z linii tym razem jest to ofensywa ale co z tego jak defensywa nie działa . Napastnik KP stoi przed polem karnym z boku swych obrońców j żadnych ruchów z jego strony to się pytam jak do cholery mają mu podać ? Nie ma wyjścia na pozycję nie ma kreatywności , ruchów na polu . Cała ta zbieranina europejski amerykańska nadaje się do wypierdolenia ze składu . Inter borykał się bodajże 3 sezony po rewolucjach i efekt sami widzimy , my potrzebujemy zbawienia pańskiego które powinno się zacząć od wypierdolenia Gazdisa i reszty która nie kompetentnie wykonuje ruchy transferowe wraz z trenerem . Moje serce Milanisty krwawi okropnie ale nie po to jestem Milanisty aby się odwracać od klubu . Poprostu siedzę i czekam bo tyle nam pozostało - Nadzieja . Pozdro dla was kibice i bądźcie z Milanem bo piłkarze i trenerzy odejdą a klub będzie na wieki . Forza Milan
2
Piotrek1899
Piotrek1899
24 listopada 2019, 20:02
Właśnie usłyszałem, jak mi słoiki w piwnicy popękały...
0
POE
POE
24 listopada 2019, 15:10
Ze napoli wygrało z Liverpoolem w tym sezonie to nie wierze
Edytowano dnia: 24 listopada 2019, 15:11
0
El Diablo
El Diablo
24 listopada 2019, 14:44
Jak w ofensywie nie istnieliśmy, tak dalej nie istniejemy.
1
marastorun
marastorun
24 listopada 2019, 13:20
Trzeba podziękować bobanowi za rebica świetny transfer od świetnego dyrektora , ciekawe ile wziął bobam od rebica za ten transfer , patologia gość kuleje nic nie gra s trener go trzyma tak jak pisałem po 4 kolejce gramy o utrzymanie w tym sezonie
3
Piotrek1899
Piotrek1899
24 listopada 2019, 20:08
Bzdury gadasz, chłopie. Najłatwiej wymądrzać się, po fakcie. Gdyby Rebić grał tak, jak w Eintrachcie, to byś Chorwatów po piętach całował. I tak będzie, bo Ante w końcu zacznie tak grać ;)
1
24 listopada 2019, 12:30
Milan powinien w styczniu pomyslec o kims takim jak Krychowiak do srodka pola. Ja bym go widzial w Milanie i niedlatego, ze jest polakiem ale ktos taki wlasnie tu by sie przydal.
1
The Legend
The Legend
24 listopada 2019, 12:53
Jestem za, Piatek w koncu mialby z kim foteczki na Instagrama pstrykac.
4
Bandita
Bandita
24 listopada 2019, 17:43
Legend hmm i kompana na zakupy
1
mesjaszgelo
mesjaszgelo
24 listopada 2019, 17:44
Z całym szacunkiem do Krychowiaka jest świetnym piłkarze ale on nas nie zbawi , klub potrzebuje całej linii środka i ataku. Paleta jest świetnym pilkarzem , Jack też ale to ma być kolektyw . Ci piłkarze się nie rozumieją na boisku i nie mają kreatywności lub jest ona zaburzona przez trenera , ale my tego nie wiemy.
0
Grande
Grande
24 listopada 2019, 11:34
To jest niesamowite jak Rebić kopie się po czole, typ ma problem z podstawowym przyjęciem piłki.

Widzę, że już niektórzy dopisują 3pkt za mecz z Parmą. No to żebyście się nie zdziwili.
1
Krauser
Krauser
24 listopada 2019, 10:08
Tak czerstwego Napoli to już dawno nie widziałem. W ostatnich latach, grali taką fajną dla oka piłkę, że ciężko było tego nie docenić. A teraz? Co ten Carlo, z nimi zrobił. Czarny scenariusz o końcu "tłustych lat" dla Napoli, jest coraz bardziej prawdopodobny. Ten kolos chyba pada...

A Milanu, nie ma co komentować. Bo to ten sam paździerz co zawsze.
1
Zielony2009
Zielony2009
24 listopada 2019, 13:20
Szczerze to i tak sukces, że Napoli utrzymało się w topie w zeszłym sezonie, do tego dzielnie walczyli w LM z drużynami z europejskiego topu. Od kilka lat mówi się o końcu Napoli, Ancelottiemu udało się to odłożyć o rok. Brak inwestycji, transferów, brak niczego, jestem zdziwiony, że przez tyle lat byli poza konkurencją dla ekip z Mediolanu i Rzymu.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 listopada 2019, 09:39
W następnych dwóch spotkaniach musi być 6 ptk. Ani punkciku mniej. Inaczej naprawdę spadniemy z ligi.
0
Szulaj22
Szulaj22
24 listopada 2019, 12:17
No to ciezko to widze bo gramy dwa wyjazdy z Parma ktora jest mocniejsza od nas i z Bologna ktora u siebie potrafi ograc kazdego także patrzac no to jak gramy 2pkt w tych dwóch meczach byłyby dobre a 4 to już byłby sukces. Sezon się dla nas już skonczył utrzymamy się na pewno ale oby z kulbu jak najszybciej wyleciał Maldini to bede zadowolony to może w następnym sezonie powlaczymy o Lm o ile go zastąpi ktos kto sie zna na rzeczy a nie kolejny amator ktory ma zamiar zniszczyć ten klub.
0
roox
roox
24 listopada 2019, 09:14
Tak słabego Napoli dawno nie widziałem i wczoraj była szansa wygrać ten mecz, zamknąć go w pierwszej połowie. Pierwsze 15 minut Napoli nie istniało, póżniej lekkie oddanie inicjatywy, ostatecznie 1:1 do przerwy. Druga połowa obnażyła wszystkie nasze słabości, truchtanie Bigli i błąd który mógł kosztować utratę bramki, kolejny błąd Kessiego w zasadzie w tym samym obszarze. Z Piątkiem i Biglią ten mecz wczoraj wyglądał jakbyśmy grali 9 na 11 z Napoli. Nie potrafię zrozumieć jak na tym poziomie rozgrywek nasz rodak nie ma żadnych umiejętności dryblingu, minięcia przeciwnika na szybkości, czy bardzo słabą grę tyłem do bramki. Czy ktoś pamięta kiedy Piątek minął rywala 1:1 i oddał celny strzał lub zakończył akcję podaniem? On jest przewidywalny do bólu jak dostaje piłkę to szuka kogoś aby podać, jak się zastawia ciałem to wystarczy lekki nacisk na niego i już leży na trawie. Patrząc dalej to co wczoraj zagrał Rebic to jakiś kryminał, 2 proste straty piłki i zmarnowana 100% okazja sądzę że nawet lepsza niż Krzyśka w meczu z Juventusem. Następnie wchodzi prawy obrońca Calabria do środka pola i gra lepiej niż Biglia nominalny środkowy pomocnik to tylko pokazuje jak obecnie Milan będzie uzależniony od Bennacera bo nie ma kto piłki rozgrywać. Leao też jest irytujący ta jego gra piętką i jazda bez głowy. Paqueta - 10-tka w Brazylii, sporo głupich strat, totalna frustracja na boisku i bez produktywność. Podobało mi się natomiast zaangażowanie Bonaventury i postawa Donnarummy - natomiast to wszystko za mało żeby zdobyć 3 punkty. Mam nadzieję na jakiś cud i szczęśliwy zbieg okoliczności w zimowym mercato, ale potrzeba wymienić 5-6 zawodników w przeciwnym wypadku każdy nasz mecz to walka o życie.
1
viviek89
viviek89
24 listopada 2019, 05:14
Jest jakis miejscowy Gmoch co by objasnil czemu niebylo spalonego przy golu napoli?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 listopada 2019, 07:58
W momencie strzału Lozano nie był na spalonym. Widać to wyraźnie na powtórce. A ten moment się liczy a nie odbicie piłki od poprzeczki. Gol prawidłowy w 100%.
2
viviek89
viviek89
24 listopada 2019, 08:28
A ze tak n drugi ziomek to tam tylko trawke ugniata i nie bierze udzialu w akcji?

Ps. Chcialbym zobwczyc jak Juventusovi ktos tak strzeli i zalicza ;P
0
wielki prostownik
wielki prostownik
24 listopada 2019, 19:44
Ten drugi nie brał udziału w akcji. Tu niema się co czepiać. Decyzja sędziego prawidłową. Juve tu nie mieszaj oni mogą nawet rękami w polu karnym grać. Dla nich są inne przepisy.
2
24 listopada 2019, 00:59
Widze na MilanNews, ze nawet Ci co bronili Piatka tez chca nowego napastnika zima i ma juz powoli dosc polaka rodaka. Maldini i Boban sie skompromituja jak on zostanie
0
Szulaj22
Szulaj22
24 listopada 2019, 12:22
Maldini juz dawno się skompromitował także niech kibice nie oczekują bo ten pan w ogóle nie ma pojęcia co robi i oby jak najszybciej zwolnili tego amatora!
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
23 listopada 2019, 23:44
Po tym meczu nie chce już gnoić Piątka, bo to nie ma sensu, ale Kessiemu dać kogoś kto go naprowadzi na właściwe tory i to jest potencjał do jednego z najlepszych na świecie B2B. No chłop ma chyba dwa razy większe płuca od reszty tylko nie są one wykorzystane odpowiednio. Po prostu boli mnie jak widzę jak chłop marnuje się, a nikt z tym nic nie robi. Dużo biega, dużo walczy, ale nie jest on nastawiony jakoś ani defensywnie, ani ofensywnie, bo w obu strefach ma braki, ale walczy jak nikt inny.
Jacek i Theo mają mega potencjał w duecie.
Piątka nie chcę już więcej oglądać.
Dziękuje.
Śmiesznie będzie jak wypożyczymy Krzysia do jakiejś Genui (przez kontuzje Kouamé dzięki któremu Piątek miał tyle bramek ile miał widzę to jako najsensowniejszy kierunek) i tam chłop dalej będzie nieodblokowany z swoją pewnością siebie i skończy się to powrotem do Polski XDD
I swoją drogą Bonaventure zapamiętam sobie do końca życia. Chłopak miewa jedynie nieliczne rzadkie mecze, a w reszcie będąc samym w sobie wyróżniającym się ale średnim piłkarzem wkłada serce w grę. Miło się go ogląda w tym bagnie, bo widać walkę, widać zaangażowanie, widać serce. Dozgonny szacunek dla tego pana. Wrócić po długiej kontuzji by być dalej liderem tej marnej drużyny :)
Edytowano dnia: 23 listopada 2019, 23:54
3
Szulaj22
Szulaj22
24 listopada 2019, 00:56
Wyobrazasz sobie, ze Brzeczek powola kogos takiego na EURO? W takiej dyspozycjii jak nie zmieni klubu? Ludzie go smiechem zajebia.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
24 listopada 2019, 01:33
Ja bym nie powiedział, że Bonaventura jest średnim piłkarzem. Uważam, że w formie mógłby z powodzeniem grać w czołowej drużynie.
5
milanello22
milanello22
24 listopada 2019, 04:38
Piatek do Polski wroci moze na koniec kariery. Dzieki ostatniemu sezonowi zawsze znajdzie sie jakis sredniak albo klub z dolu tabeli ktory go wezmie. Ze wzgledow finansowych powrot Krzyska do Polski jest nierealny
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 listopada 2019, 06:51
On skończy w jakiejś drugorzędnej lidze typu Duńska, Eredivisie czy Belgijska i tyle będzie z wielkiej gwiazdy.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
24 listopada 2019, 08:05
aszkodagadac90 A niby kogo powoła jako 3 napastnika? Kownackiego? To jeszcze większe nieporozumienie. Piątek ma wyjazd na Euro w kieszeni bo i tak nie ma nikogo lepszego. Jak Milik utrzyma formę to pewnie nie pogra za wiele ale pojedzie na 100%.
0
EdgarDavids
EdgarDavids
24 listopada 2019, 08:17
Krzysiek ma kontrakt do 2023. Chciałbym zobaczyć jak idzie grać za czapkę gruszek do polskiej ligi ogórkowej.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
23 listopada 2019, 23:06
Zabawna ciekawostka: 14 punktów w 13 meczach to najgorszy wynik Milanu w historii odkąd przysługują 3 punkty za wygraną i jeden z najgorszych w dziejach pod względem średniej punktowej.
1
AdrianoGalliani
24 listopada 2019, 00:30
Wincyj dyrektorów i będziemy liderem... Serie B.
2
Szulaj22
Szulaj22
24 listopada 2019, 12:24
AdrianoGalliani wystarczy jeden dobry np. taki jak w Interze i wszystko byłoby dobrze.
1
roox
roox
23 listopada 2019, 23:05
Dożywotni szacunek dla Gattuso za osiągnięcie z zeszłego roku z tym składem 5 miejsca w lidze i 68 punktów (w tym 1 pkt. do Interu).

PS. absolutnie nie mam nic do Pioliego.
10
CandyAmigo
CandyAmigo
23 listopada 2019, 23:08
"Trener" nic nie "osiągnął", bo trenerem był tylko formalnie. To wyłącznie zasługa graczy. Drużyna grała bez trenera - i musiała samodzielnie MYŚLEĆ.
1
badas64
badas64
23 listopada 2019, 23:21
To była zasługa mentalności Gattuso i jego charakteru którego brakuje naszym graczom , brak nam graczy z charakterem mamy same kukiełki . Tak samo nasz kapitan Romek jest dla mnie jednym z najlepszych obrońców ale nigdy nie bedzie przywódcą bo nie ma jego cech . Kiedyś się śmiali ze mnie w szkole że kibicuje Milanowi bo to dom starców może i tak ale tam każdy miał osobowość jak ktoś nowy wchodził do szatni to bał się podnieść głowa a teraz jak ktoś nowy wchodzi do szatni to czuje sie jak gwiazda a zawodnicy zamiast patrzeć o Świeżak to patrzą jak na wybawiciela
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 listopada 2019, 00:04
@CandyAmigo - tak ? To po co drużyny w ogóle mają trenerów, przecież sami grają... większego idiotyzmu dawno nie czytałem..
7
wielki prostownik
wielki prostownik
24 listopada 2019, 08:16
@CandyAmigo Drużyna Gattuso nie potrafiła stosować kunsztownej taktyki, w ataku poruszali się jak ślimaki na dodatek bez ładu i składu. Ale było zaangażowanie. W obronie grał każdy na 100 %. I tym nadrabiali braki w umiejętnościach. Gattuso był ich liderem. Teraz lidera nie ma żadnego. Wylaliśmy wiadro pomyj na Gattuso a z perspektywy czasu wydaje się że on wycisnął z tej kadry ile tylko się dało.
1
KKP19
KKP19
24 listopada 2019, 09:22
Bez trenera to szybciej jadą w Juve bo nawet Sarri nie potrafi zmienić ich opornego stylu gry ;P
0
badas64
badas64
23 listopada 2019, 22:25
Wszyscy jadą na Piątka że się nie nadaje a oprócz Romka i Gigio ktoś się nadaje???każdy gra tragicznie tyle że może i Piątek to nie jest wirtuoz ale jak dostawał piłki to trafiał a teraz nie dostaje to i nie strzela proste. gdzie jest z tamtego sezonu Paqueta który grał prawie jak kaka bo teraz to jakiś zawodnik z okręgówki od wielu lat mamy problem z pomocą . bennacer to jedyna nadzieja i powrót bonaventury w którego nie wierzyłem ale myśle że z meczu na mecz może wróci chodz na chwile stary Bonaventura . potrzebujemy Ibrahimovicia bo on ma osobowość przy nim innym bedzie sie chciało grać i pokazać dać coś więcej . dlaczego w tamtym jak grał piątek paqueta i bakayoko to wyglądało fajnie bo sie dogadywali mieli wspólne flo . a teraz tam nikt sie nie lubi każdy gra pod siebei zero schemat∑ porozumienia oni graja jak by pierwszy raz spotkali sie w szatni i pierwszy raz wyszli razem na boisko . i tak jak gaftusso miał osobowość i potrafi stworzyć grupe tak teraz jej nie ma i dlatego Ibra byłļy lekarstwem
1
jacekk553
jacekk553
23 listopada 2019, 22:33
Za teksty, że Piątek nie dostaje piłek powinno tu lecieć ostrzeżenie. Rozumiem jeszcze, że takie głosy się pojawiają na meczykach czy innych tego typu stronach, gdzie ludzie nie oglądają meczy, ale Polaka Rodaka szkalować nie wolno, więc bronią. Zgadzam się, że w tym sezonie ze świecą szukać kogoś, kto gra na przyzwoitym poziomie, ale Krzysiek psuje niemalże każdą akcję która przez niego przechodzi, gra bez piłki właściwie nie istnieje, jego strzały, pod warunkiem że w ogóle lecą w bramkę, to trafiają w bramkarza. Faktem jest, że może narzekać na ilość podań, ale jednak miał ich tyle, że więcej niż jedna bramka z akcji by się przydała.
16
Zielony2009
Zielony2009
23 listopada 2019, 22:37
jacekk553
Szanuję, że chciało Ci się odpowiadać na ten oderwany od rzeczywistości komentarz.
7
badas64
badas64
23 listopada 2019, 22:41
A ja się zastanawiam czy wy w ogóle graliście kiedyś w piłkę i czy oglądaliście uważnie mecz bo co jak co ale Piątek zaczyna grać lepiej plecami do bramki i nie miał takich strat jak wcześniej może jest za wolny w podaniach ale miał dziś pare padań dobrych , no tak bo wy myślicie że z takich sytuacji to każdy by strzelił . dziś sytuacje na bramkę to miał ale Rebić który nei wiedział co ma zrobić . I podejrzewam że większość z was jedzie na Piątka nie za grę ale za jego wypowiedzi u dziennikarzy
0
jacekk553
jacekk553
23 listopada 2019, 22:49
Nie każdy, Messi i Ronaldo też czasem się mylą. A tak serio, nie z każdej, z kilku. Wbrew temu co się powszechnie uważa, miał ich naprawdę sporo, nie znam statystyk, ale myślę że podobnie jak rok temu, tyle że nie potrafi utrzymać skuteczności. Gdy strzelał swoją pierwszą bramkę z Napoli, potrafił uciec obrońcom i oddać strzał, dziś postanowił się odwrócić i stracić piłkę. Natomiast Rebić dzisiaj to jeszcze większy dramat, tego nawet nie ma co komentować, chyba nikt się nie spodziewał takiego niewypału.
0
badas64
badas64
23 listopada 2019, 22:57
Trzeba zrozumieć to że piłkarze to tylko ludzie i po tamtym sezonie jest inny ciężar na nich tak jak liczyłem na Piątką Paquete czy Bakayoko milan grał jak grał ale ludzie w szatni sie dogadywali i porażka nic nie zmieniała a psychika jest bardzo ważna . Tak Piątek zaczął kombinować bo wie że każdy na niego patrzy co nie działa na jego korzyść Paqueta nie umie nawet podać ograć zawodnika gdzie pół roku temu mijał 3 bez zastanowienia a dlaczego tak jest zapewne dużo czynników na to wpływa . Ale jest na to sposób potrzebują silnej osobowości i 2 meczów szczęścia gdzie uda im sie wygrać a potem tylko z górki i trzeba czekać na mecz przełamania i wspierać naszych kadra jest jaka jest trudno a co do rebicia nei widziałem jak grał w Bundeslidze ale chłopak sprawia wrażenie jak by zwykły kibic wbiegł i grał znaczy próbował .
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 listopada 2019, 23:05
@badas64 - już kiedyś pisałem i się powtórzę. Jedyne co Piątek potrafi to uderzyć na bramkę - celnie lub nie zależnie od pozycji. On NIE POTRAFI grać tyłem do bramki, dryblować, uciec obrońcy ani nawet PODAĆ LEPIEJ USTAWIONEMU KOLEDZE. Więc skończ go bezsensownie bronić. Dzis miał sytuację gdzie mógł spokojnie odgrywać i jak zwykle klapki na oczach i strzał dla statystyki. Pora go posadzić na ławce, niech zasuwa mocniej na treningach.
1
jacekk553
jacekk553
23 listopada 2019, 23:07
Dlatego bardzo liczę na Ibrę. Nawet jeśli nie będzie już wnosił takiej jakości na murawie jak kibice oczekują, to jego osoba w szatni wystarczy, żeby dać kopa całej reszcie. Bo, że piłkarze Milanu są aż takimi patałachami nie wierzę, tam ewidentnie nie działa coś w podejściu mentalnym, co przekłada się na wyniki takie a nie inne.
0
badas64
badas64
23 listopada 2019, 23:14
Ja nie bronie Piątka tylko nie zgadzam się z tak dużą krytyką która na niego spada bo jeszcze pół roku temu mimo że było widać że gra bez piłki to jego pięta achillesowa to był bogiem to strzelał a teraz mu sie wytyka wszystko , tak to prawda jest od strzelania co mu nie wychodzi ostatnim czasu ale ma dużo mniej szans na to . Ja widzę postęp w jego grze fakt pewnego poziomu nie przeskoczy bo to widać ale tego że chce i próbuje mu nikt nie odmówi szkoda że innym sie nie chce bo niektó®zy maja umiejętności ale wola bezsensownie grać i udawać piłkarzy oni sa zniszczeni psychicznie i stąd jest ich regres
1
badas64
badas64
24 listopada 2019, 00:47
paralityk Piątek może co najwyżej zostać ogłoszony najsłabszym napastnikiem w historii Milanu

0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
24 listopada 2019, 01:07
Nie przesadzajmy, byli nawet w ostatnich latach gorsi - Lapadula, Matri
0
86rl
86rl
23 listopada 2019, 22:17
Piątek coś jakby Żurawski, jeden sezon mega, a co dalej to tylko gorzej...
0
Zielony2009
Zielony2009
23 listopada 2019, 22:37
O czym Ty piszesz, Żurawski miał chyba z 5-6 sezonów gdzie ładował powyżej 20 bramek, do tego eliminacje do MŚ 2006 wygrał nam razem z Frankiem i Krzynówkiem. W dzisiejszych czasach Żurawski byłby wygarnięty za 5 mln po pierwszym dobrym sezonie i kto wie jaką karierę by zrobił gdyby nie kisił się w Ekstraklapie do 29 roku życia.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
23 listopada 2019, 22:48
Kogo Ty porównujesz? Widzialeś w ogóle Żurawskiego w akcji? Uważam, że w swoim najlepszym okresie w tym Milanie byłby po prostu gwiazdą. Gość grał obiema nogami, świetny przegląd pola, bardzo dobry technicznie. Pfff. Piątek mógłby mu buty nosić ewentualnie. W mocnym wówczas Celticu był bezsprzecznym numerem 1. Co za typ...
6
milanello22
milanello22
24 listopada 2019, 04:41
Piatek to Inzaghi tylko ze bez skutecznosci i pewnosci siebie obecnie. Zurawski mial technike i zmysl do gry kombinacyjnej
0
viviek89
viviek89
24 listopada 2019, 05:23
Jedyne co ma wspolne z Inzaghim to numerek na trykocie
2
MK92
MK92
23 listopada 2019, 22:15
Przed spotkaniem zakładałem, że punkt to cel minimum, ale mimo wszystko jestem rozczarowany, gdyż gołym okiem widać, iż Napoli jest w coraz głębszym kryzysie. Mieliśmy sporo szans na zwycięstwo, lecz było ono niemożliwe do osiągnięcia z powodu fatalnej gry Rebicia i Piątką w ataku. Ponadto bardzo drażniły mnie straty Biglii i Paquety. O ile jeszcze mogę zrozumieć, że Argentyńczyk po prostu momentami zwyczajnie nie nadążał za tempem gry, to już Paqueta z pełną premedytacją grał w sposób samolubny, spowalniając nasze akcje i bardzo często po prostu prezentując rywalowi piłkę. Najlepszym piłkarzem na boisku był oczywiście Bonaventura.
1
23 listopada 2019, 21:48
dopiero 13 kolejka, a juz 21 pkt straty do lidera XD
2
CandyAmigo
CandyAmigo
23 listopada 2019, 21:52
dopiero 13 kolejka, a już 20 pkt straty do wicelidera
3
Krauser
Krauser
23 listopada 2019, 21:46
Pio Pio Pio Pum Pum Pum!!!
4
ósmy
23 listopada 2019, 21:32
Chcę widzieć nadzieję w tym, że obecność po raz kolejny na trybunach Maxa nadaje jakiś sens pewnym ruchom zarządu.
1
Gieno
Gieno
23 listopada 2019, 21:28
Jak czytam te wasze komentarze (oczywiście nie wszystkie) to rzygac mi sie chce.
1
Bandita
Bandita
23 listopada 2019, 21:30
A gdzie Rafałka masz?
2
rossocarlonero
rossocarlonero
23 listopada 2019, 21:28
Zazwyczaj starałem się bronić Biglii, ale dzisiaj to już była gruba przesada. Ciężko mi znaleźć drugą drużynę, która w pozornie łatwych fragmentach odnotowuje tak dużą liczbę strat w środkowej części boiska. Przy golu dla Napoli także został wzięty na zamach jak dziecko.

Na duży plus oczywiście Bonaventura, bardzo go brakowało, razem z Hernandezem robili sporo zamieszania. Paqueta momentami podejmuje niezrozumiałe decyzje, jednak w porównaniami z poprzednimi meczami widoczny jest postęp; to samo tyczy się Contiego, który od meczu z Juve trzyma na prawdę solidny poziom. Mam ogromna nadzieję, że wreszcie zaczniemy punktować, bo co by nie mówić, po takiej grze należy nam się trochę więcej punktów. Szkoda mi po prostu Pioliego, który do tej pory wykonuje kawał dobrej roboty i brakuje na prawdę niewiele do pełni szczęścia.
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
23 listopada 2019, 21:15
Trzymam kciuki za trenera jak zawsze... Ale gdyby była opcja w styczniu na Ibre i Gattuso brałbym w ciemno.
0
jackomo8
jackomo8
23 listopada 2019, 21:09
Niestety ale Krzysiek jest cieniem... Moc już go opuściła
0
jackomo8
jackomo8
23 listopada 2019, 21:08
Niestety ale Krzysiek jest cieniem.. moc juz nie jest z nim
0
PT86
PT86
23 listopada 2019, 21:05
Zaraz mnie tu zjadą, ale oglądając ten mecz, widziałem kilka dobrych zagrań (podań) Piątka. Owszem, sporo strat słaba siła i technika, ale ile otwierających podań dzisiaj otrzymał? Gorsze oceny od Rebicia? Na którego nawet w trakcie meczu kibice gwizdali po stratach? Jego strzału z główki ze 100% sytuacji nikt nie wytyka? Odnoszę wrażenie, że jak tylko gra Biglia i Kessie, gra wygląda jak za GP. Hernandez poza jednym rajdem też nie przypominał siebie z poprzednich meczy. Paqueta technicznie świetnie ale za wolno. Prostopadłych piłek brak, znikoma ilość celnych wrzutek i podań w pole karne. Kozioł ofiarny(KP) , owszem jest, ale czy obiektywnie na pewno? Z Bennacerem i Hakanem w optymalnej formie powinno być zdecydowanie lepiej i "więcej"
3
23 listopada 2019, 20:37
Tylko dla ludzi o mocnych nerwach!
https://twitter.com/CianoBelIi_/status/1198314095038140416?s=20
0
Mister_One
Mister_One
23 listopada 2019, 20:42
Fejk. Nie przewrócił się 15 razy.
3
Mister_One
Mister_One
23 listopada 2019, 20:35
23 listopada - Milan ma 21 punktów straty do lidera.

Cofnijcie się w czasie trzy miesiące i powiedzcie to komuś, zleje się ze śmiechu.
Edytowano dnia: 23 listopada 2019, 20:35
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 listopada 2019, 20:39
Przecież my co mercato mamy drugi skład w lidze.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 listopada 2019, 20:46
Ja zakładałem taki scenariusz.Niestety przeliczyłem się odnośnie możliwości MG(typ:7-8 na półmetku, 6-7 na koniec sezonu).Teraz wyraźnie widać, że z tej klasy szkoleniowcami będziemy kręcić się wokół 10 miejsca.
0
fuujcik
fuujcik
23 listopada 2019, 20:33
Czy jest tu ktos kto dalej wierzy ze awansujemy do LE z tym trenerem?
Pisalem na poczatku sezony, ze jak Piatek nie bedzie strzelal to go kibice zjedza.
No coz, takie pilkarskie zycie.
3
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 listopada 2019, 20:48
Dobra drużyna = dobry trener + dobra kadra
Przeciętna drużyna = dobry trener + słaba kadra/ słaby trener + dobra kadra
Słaba drużyna(Milan) = słaby trener + słaba kadra
0
jasiom22
jasiom22
23 listopada 2019, 20:58
Ja sądze że spokojnie, ale nie będzie to specjalnie zasługą trenera, czy po ładnej grze... teraz będzie kilka łatwiejszych spotkań, w których Milan klasycznie ledwo, ale wymęczy punkty... LE powinna być nawet gdyby nie było trenera (czy tam gdyby został Giampaolo - Pioli punktuje podobnie jak Giampaolo), a 6-9 punktów jest spokojnie do odrobienia z tą kadrą w podobnej formie powiedzmy do trzech ostatnich spotkań.

Statystycznie wychodzenie "mocnych" zespołów z dolnej częsci tabeli jest łatwiejsze, niż przebijanie się wśród top 6, nie wspominając o top 4.
Ta kadra z trenerem przeciętnym czy bez trenera, powinna być na 6-7 miejscu w serie A, i sądze że pod koniec sezonu tak będzie...
...a 7 miejsce też pewnie da LE, albo bezposrednio przez Coppę, to dwa/trzy lepsze mecze (na co Milan stać), i finał z kimś kto wchodzi do LM.
Kluczowe będzie to że inni tez przegrywają, i też mają kryzysy.. jak dzisiejsze Napoli które oddało punkt, a taki Milan powinni byli rozjechać gdyby nie pozaboiskowy bajzel.
Edytowano dnia: 23 listopada 2019, 21:01
0
patoo_07
patoo_07
23 listopada 2019, 21:03
Z tym, że Giampaolo zagrał tylko z Interem i poza tym miał 6 meczów z kelnerami, które powinien wygrać, a drużyna na tle Udinese, Brescii, Hellasu, Genoi czy Torino zaprezentowała największy kibel od dekady. Drużyna Piolego grała z Romą, Lazio, Juve i Napoli i poza meczem z Romą, można było na to patrzeć i często cieszyło oko i dawało nadzieję. Dajmy teraz czas Piolemu do końca rundy i wtedy oceniajmy. Muszą wygrać 6 meczów, żeby móc myśleć o ratowaniu sezonu w drugiej rundzie.
0
jasiom22
jasiom22
23 listopada 2019, 20:28
Ciesze się że zagrał Kessie, bez niego byłoby trudniej o ten punkt.

Można sobie na niego jechać ile się chce, że gra chaotycznie,że to że śmo... można sobie zjezdzać całą kadrę co mecz, niekiedy słusznie, nawet często słusznie.. ale ja dalej nie ogarniam jakmozna nie chcieć Kessiego w zespole.. On ma motorykę trzy razy lepszą równo od wszystkich pozostałych zawodników w kadrze (no może z wyjątkiem mistrza testów przedsezonowych Boriniego), Gra chaotycznie ale zawsze jak za dwóch, próbuje i popełnia błędy.. ale reszta pomocy, oni momentami nawet nie próbują, czy atak.. etc..
6
Grande
Grande
23 listopada 2019, 20:28
Po meczu z Lecce było wiadomo, że w listopadzie będzie dramat punktowy. Dzisiaj gdyby Insigne i Mertens nie byli takimi dzbanami i podawali do lepiej ustawionych, to byłoby po nas.
3
Majki85
Majki85
23 listopada 2019, 20:27
Piątek - od bohatera do zera!! Zarówno na boisku, jak i poza nim. Kubeł albo i kubły zimnej wody na łeb Panie Krzysztofie, więcej pokory i brać się do roboty bo ambicje ambicjami ale jesteś pan najsłabszy w obecnym Milanie, jeśli chodzi o wyjściowy skład. Nawet w tym Milanie...
4
tomas76
tomas76
23 listopada 2019, 20:22
kto da chociaż 1kg słomy za Pio Pio...? może na allegro ktoś?
0
Andre
Andre
23 listopada 2019, 20:18
Po tym meczu czas Piątka w Milanie dobiegł już końca, co do tego chyba nikt już nie ma wątpliwości. Szczerze mówiąc, spodziewałem się, że tak właśnie będzie. Chociaż niektórzy miszczowie jechali tutaj po mnie, kiedy byłem jedną z tych nielicznych osób, która otwarcie nie chciała transferu tego drewniaka do Milanu.
Aż sam się dziwię, że ktoś, kto jest tak słaby piłkarsko i przede wszystkim beznadziejny technicznie, miał tak dobry debiutancki poprzedni sezon w Serie A. Inaczej niż wyjątkowym fuksem debiutanta nie da się chyba wytłumaczyć fenomenu niezwykłej skuteczności Piątka w poprzednim sezonie.
Natomiast w tym sezonie, kiedy szczeście przestało mu już sprzyjać, pokazały się w całej okazałości wszystkie jego niedostatki piłkarskie...
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 listopada 2019, 20:24
"Po tym meczu czas Piątka w Milanie dobiegł już końca" To samo można napisać o większości piłkarzy tylko, że w poprzednich meczach lub sezonach ich czas dobiegł końca. Szkoda tylko, że tak nie uważają Ci co rządzą klubem.
2
KKP19
KKP19
23 listopada 2019, 20:16
Kto oprócz Piątka grał słabo ? I czy ktoś się wyróżnił ? Napislaby by ktoś ? Bo to niestety był 1 mecz w tym sezonie łacznie z ICC który nie mogłem obejrzeć
0
Semper Fideli
Semper Fideli
23 listopada 2019, 20:18
Wszyscy prócz Jacka i Gigio. Poniżej krytyki Biglia, Krzysiek, Rebic
2
Jalapeno
Jalapeno
23 listopada 2019, 20:20
Wedlug mnie: Krunic, Bonaventura klasa, Conti spoko.

Piatek dramat, Rebic tez, ale kustykal. Biglia również,cienko.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 listopada 2019, 20:25
Rebić koszmarnie, Paqueta bardzo słabo, Romagnoli, Biglia i Kessie słabo.Reszta z wyjątkiem Jacka i Contiego mniej więcej ocena wyjściowa.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
23 listopada 2019, 20:29
Co wy macie z tym Kruniciem? Fakt wygląda lepiej niż Biglia czy Kessie ale kto wygląda gorzej? To typ zawodnika na pozycję w tabeli która obecnie zajmujemy
0
KKP19
KKP19
23 listopada 2019, 21:39
Dzięki wszystkim :)
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 listopada 2019, 20:13
Z tymi piłkarzami nic nie osiągniemy. Kolejne parę sezonów zanim pokończą się tym tuzom kontrakty. Tylko nie piszcie, że wystarczy kupić tego i tamtego bo wiemy dobrze jak te transfery będą wyglądać. Przyjdą jakieś no name wymyślone tylko przez naszych włodarzy i daje będziemy czytać, że młodym zawodnikom potrzeba czasu, prosimy o cierpliwość...
2
Semper Fideli
Semper Fideli
23 listopada 2019, 20:17
W zimie koniecznie pozbyć się Bigli, Rebicia, Kessiego i potrzebujemy 3/4 nowych zawodników
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 listopada 2019, 20:21
To wiem, tylko my potrzebujemy 3-4 topowych zawodników jeśli myślimy o tych samych celach a nie 3-4 nowych młodych, być może dobrych za parę lat.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 listopada 2019, 20:22
Z tym Rebiciem trzeba jeszcze wstrzymać się do końca sezonu.Ze względu na jego styl przy jakimś wyrazistym liderze on może się odblokować niczym Nocerino, gdy ten wszedł na poziom gry ponad stan przy Zlatanie.
Edytowano dnia: 23 listopada 2019, 20:26
0
Semper Fideli
Semper Fideli
23 listopada 2019, 20:23
Na topowych nie mamy szans stary. Przyszedł byś do takiego Milanu na ich miejscu?
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 listopada 2019, 20:26
A ty zatrudnił byś ich na miejscu Bobana, Maldiniego czy poprzednich panów ? Bo ja nie.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
23 listopada 2019, 20:29
@Marco Salinas
My naprawdę nie mamy czasu trzymać piłkarzy na zasadzie, bo może się odblokuje.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 listopada 2019, 20:40
Dopóki Milan zatrudnia trenerów pokroju Piolego(nie wspominając o panu notesie MG) mamy.
0
ACstach
ACstach
23 listopada 2019, 20:10
Piątek opatentował cieszynke z której nie może korzystać;(
14
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 listopada 2019, 21:01
Mial okazje z izraelem zabraklo jajec
3
23 listopada 2019, 20:08
Piatek przed sezonem..."Bede walczyl o krola strzelcow"....



Kurtyna.

Ogolnie ten zespol to jest komedia.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
23 listopada 2019, 20:06
Nie rozumiem, nie pojmuję. Po prostu. Jak można było tak długo czekać z wpuszczeniem Leao?! Przecież my gramy bez napastnika, w 10-ciu. Ileż jeszcze ten Polak ma otrzymać szans? 100, 200? Przecież gołym okiem widać, że on nie umie nic, kompletnie nic. Ten facet nie nadaje się na taki poziom. To go zwyczajnie przerasta. Miał swoje 5 min, chociaż zachodzę w głowę, jak do tego doszło, teraz go zweryfikowali i jest po nim. Masakra. A Paqueta, mam wrażenie, że już przed meczem oddycha rękawami. On może i technicznie jest dobry, ale wszystko robi o trzy tempa za wolno. Najbardziej irytuje mnie to jego zastawianie piłki... Po prostu cyrk. Za każdym razem gleba i strata. Mecz? Walka, walka. Takie mecze może i budują, ale dzisiejsze Napoli z Suso, Hakanem i Bennacerem było spokojnie do ogrania. Trochę pecha ma Pioli. Na tak ważny mecz wypadło mu trzech chyba najważniejszych obecnie zawodników. Szkoda. I mam nadzieję, że Piątek już murawy do tego 70-cio milionowego transferu nie powącha. Czyli do stycznia.
8
ósmy
23 listopada 2019, 20:16
Z tymi brakami kadrowymi z naszej strony to taka trochę jednostronna wypowiedź. Zawsze też można dodać, że gdyby Napoli miało zdrowego Ruiza, Milika i Malcuita....Może Manolas nie dopuściłby do strzału Bonaventury?
Z cała resztą pełna zgoda.
0
Krauser
Krauser
23 listopada 2019, 20:39
Ten Leao to też extra zagrał, każde dotkniecie piłki to strata
1
Semper Fideli
Semper Fideli
23 listopada 2019, 20:05
Najgorszy mecz pod wodzą Pioliego.. fatalny mecz, zawodnicy! Obnażył nasze wszystkie wady i braki. Poziom kadry dramat, 3 braki i nie ma kto wejsc z ławki.. Poza Jackiem i Gigio nikt nie zasługuje na note wyższą niż 1.
5
PT86
PT86
23 listopada 2019, 20:17
Jak nie? Z tego co tu czytam to graliśmy w 10 bez napastnika? Piątek winny wszystkiemu.
0
KKP19
KKP19
23 listopada 2019, 20:17
A Romuś ? Pytam się bo nie oglądałem
0
ósmy
23 listopada 2019, 20:18
Mimo wszytko obiecująco patrzę w kierunku Contiego, który powolutku pokazuje przynajmniej pewien poziom defensywy w ostatnich dwóch meczach.
A przeciwników miał nie łatwych.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
23 listopada 2019, 20:22
Wiadomo że gdzieś tam małych plusów można się doszukiwać ale ludzie albo chcemy coś osiągnąć albo zostać tu gdzie jesteśmy bo poziom spotkania odzwierciedlal idealnie pozycję ligowa
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 listopada 2019, 20:05
Wypchnięto jedynych ludzi oprócz Jacka, którzy posiadali jakiekolwiek cechy przywódcze(oczywiście niewystarczające do liderowania, ale do motywacji kolegów już tak) i myśleli głównie o Milanie jako czerwono-czarnym kolektywie, a nie o swoim ja, więc 0 zdziwienia z konsekwencji tego zabiegu..
0
23 listopada 2019, 20:05
Piatek brawo szczegolnie za ten strzal gdy biegl tylem do bramki rywala... Powinien opatentowac upadanie na murawe...to jego znak firmowy byc powinien.
3
Marcin1995
Marcin1995
23 listopada 2019, 20:04
Cieszcie się tym remisem bo araz w łeb od Parmy od Parmy czy Bologni żenująca drużyna reprezentująca barwy na które nigdy w życiu nie zasłużą
0
POE
POE
23 listopada 2019, 20:04
Żaden trener nie wydobedzie z tych grajkow więcej niz prezentują do tej pory .Ventura po rocznej przerwie zagrał lepiej niz oni co grali przez caly czas Ibra jest potrzebny kurwa mać i nie pierdulcie ze jest za stary
2
wielki prostownik
wielki prostownik
23 listopada 2019, 20:04
Świetny wynik. Ten punkt może mieć duże znaczenie w kontekście walki o utrzymanie.
0
TheoACM
TheoACM
23 listopada 2019, 20:03
Ręce już opadają na Milan w tym sezonie. Wszystko w tym sezonie układa się dla nas, a my frajerzymy okrutnie. Mecze z Romą i Napoli to były niewiarygodnie okazje, trafiamy na potencjalnie silne drużyny w ich najsłabszych momentach i zdobywamy cenny JEDEN punkt.
Mamy w tym sezonie znakomity terminarz - łatwe mecze na wejście w sezon, mecze z potencjalnie mocnymi ekipami, kiedy te jednocześnie grają mecze w LE / LM. Właściwie cała kadra jest dostępna od początku okresu przygotowawczego, nie mamy właściwie problemów kadrowych.

Wszystkie problemy tego sezonu generuje sobie sam klub swoimi idiotycznymi ruchami. I jeszcze to tłumaczenie się, że drużyna jest młoda, że trener zły. Jakby te decyzje spadały z kosmosu, a nie z zarządu.
Piłkarze nie lepsi, "klub" źle gra, ale piłkarze czują się gwiazdami, którzy grają słabo, bo "klub" jest słaby. Zero poczucia odpowiedzialności.

A podsumowaniem tego wszystkiego niech będzie fakt, że realną szanse wyprzedzić nas mają nawet okrutnie tragiczne w tym sezonie Sassuolo, czy Bolognia.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się