SCUDETTO


Dylemat Pioliego. Na kogo postawić na lewym skrzydle w meczu z Parmą?

27 listopada 2019, 14:15, cinassek Aktualności
Dylemat Pioliego. Na kogo postawić na lewym skrzydle w meczu z Parmą?
Na kogo powinien postawić trener Stefano Pioli na lewym skrzydle w meczu z Parmą?
Na Hakana Calhanoglu 7.39%
Na Giacomo Bonaventurę 92.61%
257 oddanych głosów

Trener Stefano Pioli będzie musiał zmierzyć się z dylematem przy ustalaniu składu na niedzielny mecz z Parmą - czy na lewym skrzydle postawić na Hakana Calhanoglu, czy też na Giacomo BonaventuręTuttosport zastanawia się, jakiego wyboru dokona szkoleniowiec. "Jack" w spotkaniu z Napoli zdobył bowiem piękną bramkę i pokazał, że ponownie może stanowić silny punkt drużyny. Turek z kolei dotychczas stanowił fundamentalną postać wyjściowego składu, ale z neapolitańczykami pauzował za nadmiar żółtek kartek. Przed zawodnikami jeszcze kilka dni, aby na treningach w Milanello pokazać się z jak najlepszej strony i przekonać do siebie trenera.



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
28 listopada 2019, 14:28
Ja tam żadnego dylematu nie widzę. Kebaba już dawno nie powinno być w tym klubie. Żenujący gość
1
Piotrek1899
Piotrek1899
28 listopada 2019, 16:48
Nie bardziej, niż Ty;)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
29 listopada 2019, 19:57
Nie wiem po co się udzielasz koleżko
0
28 listopada 2019, 09:41
Po raz pierwszy od dawna podobają mi się wyniki sondy.
Jak dla mnie żadnego dylematu nie ma, ale niestety raczej zobaczymy Hakana na skrzydle. Będąc jednak sprawiedliwym, należy przyznać, ze ostatnie mecze miał nie najgorsze. Dlatego cokolwiek Pioli nie zrobi, będzie dla mnie ok.
Optymalnie, według mnie, byłoby dać Paquete na ławkę i do pomocy Hakana.
Zresztą, pewnie tak będzie z Bologną, bo Paqueta jest zagrożony zawieszeniem, a jeżeli czegoś można być pewnym, to tego że szybko zdobędzie kartkę w głupi sposób.
7
adamos
adamos
28 listopada 2019, 08:11
kogo nie postawimy i tak będzie łomot...
0
viviek89
viviek89
28 listopada 2019, 02:18
Najlepiej postawic na remis
0
pjotr
pjotr
28 listopada 2019, 01:18
Ja bym dał jeszcze jedną szansę Piątkowi, jak nic nie pokaże to niech Leao próbuje.
1
LunaS
LunaS
28 listopada 2019, 15:17
I jeszcze jeden i jeszcze raz sto lat sto lat.
4
lyndonmilan1
lyndonmilan1
27 listopada 2019, 23:09
Hmmm Yhhh ehmmm JACKA !!!!!!

Krunić, Benacer, Hakan (Paqueta)
Suso, Piatek Jack, nie ma innej opcji.
Edytowano dnia: 27 listopada 2019, 23:10
0
MilanMaciek95
MilanMaciek95
27 listopada 2019, 22:05
To jakby wybierać do budowy ścian domu cement albo falafle. Chyba logiczne.
1
mathiaz
mathiaz
27 listopada 2019, 22:25
Niedawno widziałem jak koleś ułamany kawałek zlewu uzupełnił makaronem z zupki chińskiej i wyglądało to na fachową robotę, więc nigdy nie wiadomo:-)
4
Piotrek1899
Piotrek1899
27 listopada 2019, 20:41
Ja tutaj nie widzę żadnej filozofii. Po tym, co ostatnio widzieliśmy obowiązkowo Paqueta ława, bo póki co, ten chłopak generuje większe zagrożenie dla swojego zespołu, niż przeciwnika. Piątek wiadomo, tu chyba nic nie trzeba dodawać, podobnie Biglia. Reasumując. Pomoc Hakan, Bennacer i Krunić. Bonaventura, Leao i Suso z przodu. Myślę, że na tą chwilę, to jest optymalne zestawienie.
2
kosa80
kosa80
27 listopada 2019, 20:21
Po ostatnim meczu na lewym skrzydle powinien zagrać Hakan , jak najbardziej.
Tylko to powinna być lewa strona ławy rezerwowych , na środku pomocy rezerwowy Biglia i na szpicy rezerwowych Piątek.

Jaki poważny trener po ostatnim występie Bony miałby jakiekolwiek wątpliwości .
Dramat
0
Rafalzki
Rafalzki
27 listopada 2019, 19:24
bardzo bym chciał żeby Jack wyszedł na lewym skrzydle na Parmę ale obawiam się, że niestety turecki demon techniki wyjdzie w pierwszym kosztem Jacka i trzeba będzie oglądać ten jego głupi grymas po nieudanych zagraniach po raz milionowy...
Edytowano dnia: 27 listopada 2019, 19:27
0
27 listopada 2019, 19:08
Po wynikach sondy uważam, że Hakan ma tu kilka kont i głosuje.
1
Rafalzki
Rafalzki
27 listopada 2019, 19:28
Hakan z rodziną :P
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 listopada 2019, 18:40
Temat dla mnie prosty zagrać jak ostatnio przy zmianie Anty Rebic-Suso Paqueta-Hakan i jedziemy.

Korzystając z okazji gry z Parma wnosze o transfer KULUSEVSKIEGO. Dla mnie swietnie sie chłopak zapowiada, tak wiem ze wiekszosc ma dosc tego typu transferów po niewypałach typu kessie, conti, caldara ale ten chłopak fajnie rokuje
0
Vol'jin
27 listopada 2019, 18:47
Raczej po Szweda będzie większa kolejka chętnych no i niekoniecznie Atalanta będzie chciało może go sprzedać, patrząc na wiek Papu i Illicica
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 listopada 2019, 19:05
Vol wszystko rozumie ale walczyc i sie nie poddawac
0
tober12
tober12
27 listopada 2019, 18:36
W pomocy Paqueta Bennacer Calhangolu na ataku Suso Piątek Bonaventura
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
27 listopada 2019, 18:27
Przecież to prosty wybór.
Rebić pokazał, że pierwszy skład nie jest dla niego - nawet w najgorszej formie Suso go po prostu deklasuje. Także na prawej Hiszpan.
Jack pokazał, jak powinien grać skrzydłowy - szybko, z werwą, bez zastanawiania się. Do tego jest naturalnym lewoskrzydłowym. Więc na lewej Bonaventura.
Paqueta pokazał, że trenerzy nie bez przyczyny zabraniają mu tej jego kochanej "brazylijany", bo udała mu się może z raz czy dwa w meczu z Napoli, a strat piłki wygenerowała od groma, w tym parę kontrataków. Także Paqueta do grzania ławki, a jako rozgrywający Hakan.
Jako cofnięci pomocnicy Krunić i Bennacer. Obaj są dobrzy w destrukcji i potrafią ładne piłki zagrać (ta zmarnowana przez Piątka piłka od Krunicia...).
Na szpicy Leao. Może i nie potrafi strzelić, ale przynajmniej nie denerwuje kibiców ciągłym upadaniem i machaniem rękami. Serio, już bym przeżył indolencję Krzyśka, jeśli chodzi o zdobywanie goli, ale po dwudziestym czy trzydziestym upadku spowodowanym tym, że przeciwnik na niego krzywo spojrzał, po prostu mam dość.
4
Bandita
Bandita
27 listopada 2019, 18:34
Piątka? czy przez Rebicia ?
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
27 listopada 2019, 21:16
Racja, mój błąd. Rebić przestrzelił. Kajam się. Dziękuję za zwrócenie uwagi. :)
0
daro12555
daro12555
27 listopada 2019, 17:56
Jack a do pomocy Hakan
0
Krauser
Krauser
27 listopada 2019, 16:57
Problemy bogactwa w 13 drużynie, tabeli Serie A
3
CandyAmigo
CandyAmigo
27 listopada 2019, 16:23
Święty Buddo, to jakaś prowokacja?

A może tak na lewym skrzydle wystawić NATURALNEGO LEWOSKRZYDŁOWEGO?

Tak, wiem, szokujący i głupi pomysł. Tu zawsze musi być inaczej.
2
27 listopada 2019, 16:11
Oczywiście że Hakan.
0
TR3V0R
TR3V0R
27 listopada 2019, 15:56
Po takim występie Jacka, zastanawiać się kogo ma wystawić..............
0
roby
roby
27 listopada 2019, 15:55
Bona zjada kazdego...tyle w temacie
4
POE
POE
27 listopada 2019, 17:05
Dokładnie Tak !BANG
0
spread
spread
27 listopada 2019, 15:55
Witam, poprosiłbym osoby głosujące na hakana, by poparły swój wybór sensownymi argumentami. Bo za kij nie mogę tego zrozumieć.
8
tommyb1
tommyb1
27 listopada 2019, 17:02
dobry kebab nie jest zły :D
5
Vol'jin
27 listopada 2019, 15:40
Hehe znowu wrzucanie lewoskrzydlowych na prawa strone ...
1
marunio
marunio
27 listopada 2019, 15:38
moze nie na ten mecz ale kiedys sprobowac sprawdzic jak obaj beda na lewej i zeby nie robic zbyt duzej dziury w obronie dac zagrac rodrigezowi, bo gdy hakan gral na lewym to bardziej byl w srodku a lewe skrzydlo obsadzal theo. z hakanem i jackiem w grze mysle ze theo moglby sie zbytnio pokrywac pozycjami z jackiem, a jemu tez czasami przydaloby sie dac odsapnac
Edytowano dnia: 27 listopada 2019, 15:40
0
pazioni
Moderator pazioni
27 listopada 2019, 15:28
Tylko Jack
0
patoo_07
patoo_07
27 listopada 2019, 15:16
4-2-3-1. Bennacer z Krunicem, orzed nimi Bonaventura, Hakan i Suso.
3
Demick
Demick
27 listopada 2019, 18:03
A kto na 9tce?
0
patoo_07
patoo_07
27 listopada 2019, 19:56
Niezawodny Pio.
1
SNIPER
SNIPER
27 listopada 2019, 15:00
Jack na lewe skrzydło, Hakan za Paquetę i po problemie
16
Mirek99999999
Mirek99999999
27 listopada 2019, 15:02
Dokładnie to samo chciałem napisać.
1
KKP19
KKP19
27 listopada 2019, 14:58
Nie ma żadnego dylematu . Bez zastanowienia Jack :)
3
ksieciunio
ksieciunio
27 listopada 2019, 14:56
Po ostatnim popisie Jacka logiczne jest, że na lewym skrzydle powinien zagrać Hakan.
11
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 listopada 2019, 14:56
Jack całe życie grał po lewej stronie, więc pomoc w taktyce Piolego raczej odpada, zaś Paquecie po ostatnich wyczynach przyda się zimny prysznic w postaci ławki rezerwowych.
0
ebsand
ebsand
27 listopada 2019, 14:55
Jack powinien zagrać bez dwóch zdań. Widziałem go na żywo z Napoli i robił różnicę - najlepszy gracz na boisku. Hakan też moim zdaniem powinien zagrać, bo miał ostatnio dobre mecze i po przerwie może mieć głód dobrego grania.
Ale jak widziałem Biglię czy Paquetę na żywo, to tylko powiem: masakra. Biglia za słaby na swoją pozycję. Paqueta jeszcze nie dorósł do włoskiej piłki albo jest po prostu słaby, fatalnie się go oglądało, jak dziecko we mgle.
Za to Krunić zagrał bardzo dobrze, może z niego być pożytek w środku pola.
ps. Piątka oglądało się fatalnie, chyba bez żadnego dobrego zagrania. To nie jest poziom Milanu. Gdyby tam był dobry napastnik, to ten mecz był do wygrania.
1
pijanyroman
27 listopada 2019, 14:43
O kurde, ktoś zagłosował na Hakana :D
7
PanX
PanX
27 listopada 2019, 14:41
Jack posiada odpowiednią mentalność i jako jeden z nielicznych zna prawdziwą "wagę" koszulki, którą zakłada. Do tego współpraca Jack-Theo wyglądała wg mnie lepiej niż Hakan-Theo.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 listopada 2019, 15:20
Bez przesady z takimi stwierdzeniami.Zawodników identyfikujących się z Milanem mamy w kadrze sporo.Głównym problemem nie jest przynależność lecz mental/charakter owych zawodników.Tylko 1-3 z nich potrafi przezwyciężyć kryzys drużyny i indywidualnie coś ugrać.Reszta ugina się pod ciężarem porażki.I tutaj bez charakternych liderów/dobrego psychologa to nie zmieni się.Albo przyjdzie ktoś, kto nie będzie bał się bezpośrednich konfrontacji oraz stanowczych metod typu karne zgrupowanie niczym Gattuso albo trzeba będzie wymienić jakieś 50-70% obecnej kadry.
0
patrykas
patrykas
27 listopada 2019, 14:40
Ten i ten mają zagrać:)
0
Gerada
Gerada
27 listopada 2019, 14:35
Hakan może po prostu zagrać niżej. Pioli narazie bardzo dobrze reaguje na formę zawodników i wydarzenia boiskowe, więc idąc za optymalną formą to pewnie zagrają obaj, a wypadnie wtedy ktoś z dwójki Krunić/Paqueta.
5
dominord
27 listopada 2019, 14:37
Wg mnie Paqueta.
0
Milanboy
Milanboy
27 listopada 2019, 14:31
Hakan za Paquete w drugiej linii, a Jack na skrzydle, i to powinno zadziałać zdecydowanie lepiej.
15
MK92
MK92
27 listopada 2019, 21:45
Nic dodać, nic ująć.
0
gieemce
gieemce
27 listopada 2019, 14:27
A może Turka na lewego polskrzydlowego środek Bennacer a krunic/Frank po prawej?
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
27 listopada 2019, 14:20
Kebaboglu jak strzeli bramkę to jest święto lasu...
1
Milanboy
Milanboy
27 listopada 2019, 14:32
Najskuteczniejszy pomocnik z tego co mi wiadomo w Milanie w kwestii strzelaniu bramek to od razu święto lasu? Xd,a w sumie nie wiem kto to ten Kebaboglu więc bardzo możliwe że to święto lasu jak zasadzi bramkę.
3
Diavo
Diavo
27 listopada 2019, 14:20
Po ostatnim wybuchu formy Turka,wybór jest mega ciężki,ale mogą grać oboje mianowicie Suso na ławkę ,a Jack w jego miejsce :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się