SCUDETTO


Ancelotti zwolniony. W jego miejsce Gattuso

10 grudnia 2019, 23:50, FossaDeiLeoni Aktualności
Ancelotti zwolniony. W jego miejsce Gattuso

SSC Napoli poinformowało właśnie, że Carlo Ancelotti nie jest już trenerem zespołu spod Wezuwiusza. Jak już wcześniej informowaliśmy głównym faworytem do objęcia Napoli jest inna legenda Milanu, Gennaro Gattuso. Tę informację potwierdza Fabrizio Romano ze Sky. Rino w najbliższych godzinach pojawi się na południu Włoch i zwiąże się z obecnym wicemistrzem Serie A dwuletnią umową. 



92 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MrowaGDA
MrowaGDA
12 grudnia 2019, 14:52
Rino miał podobno 18 propozycji po odejściu z Milanu. Czy tak bardzo co do niego myli się pseudo zarząd Milanu i większość kibiców tutaj. Czy 18 innych klubów piłkarskich ? Poczekamy zobaczymy.
0
plone
plone
12 grudnia 2019, 07:46
Marzyl misie ich powrot w roli trener - asystent :(
Napoli znowu krzyzuje mi plany
0
zycumilanista
zycumilanista
11 grudnia 2019, 22:02
No o teraz się okaże kto miał rację czy Ci go Gattuso bronili czy Ci którzy go ganili. Bardzo jestem ciekawy. Choć będzie bolało widziec go grającego przeciw ukochanemu Milanowi
0
MK92
MK92
11 grudnia 2019, 19:30
Można by rzec, że syn odziedziczył spadek po ojcu, ale ze sporymi długami. Forza Rino! Forza Carletto!
3
ósmy
11 grudnia 2019, 18:27
Co mają wspólnego Gattuso i Nawałka?


Obaj odmówili Jagiellonii.
1
ACstach
ACstach
11 grudnia 2019, 14:56
Zobaczymy jak się tam sprawdzi, jestem tego bardzo ciekawy.
1
Wujo97
Wujo97
11 grudnia 2019, 14:30
Niech Rino bierze Kessiego do Napoli
2
adamos
adamos
11 grudnia 2019, 14:37
Suso i Hakana
1
Andre
Andre
11 grudnia 2019, 13:29
Gattuso, jako legendzie Milanu, życzę jak najlepiej w nowej pracy, ale kibicom Napoli serdecznie współczuje tego tartaku, jaki z ich drużyny zrobi Rino.
Nam przynajmniej ubędzie jeden poważny konkurent w walce o europejskie puchary.
0
The Legend
The Legend
11 grudnia 2019, 14:11
Zebys sie koleszko nie zdziwil.
8
adamos
adamos
11 grudnia 2019, 14:54
@The Legend
Myślę, że kibice i zawodnicy przeżyją szok. Napoli wcześniej trenowali Sarri i Carlito mistrzowie taktyki. Rino wszyscy wiemy umie pokrzyczeć, dać plaskacza w polik, ale naszą taktykę rozmontowały ogórki w LE. I było wiadome podac do Suso i wrzucić. Żelazna defensywa ale brak schematów w ofensywie. Czyli to co hula w Napoli będzie szwankować.
2
artorn
artorn
11 grudnia 2019, 15:40
nasza taktyke rozmontowało brak ławki i "super" transfery ;P
poza tym wiekszość tak samo gadała przy Allegrim :D
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 15:40
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 grudnia 2019, 16:16
Adamos
Carletto mistrzem taktyki?Widać to było w jego zmianach czy wystawianiu emeryta Maldiniego na boku.Ogólnie śmiech na sali z takimi stwierdzeniami.Co do tego topornego stylu może przypomnisz nam czego był on rezultatem i jakie przyniósł efekty?Czyż nie najlepsze wyniki od czasów Maxa Allegriego?
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 16:20
1
GiveMeReason
GiveMeReason
11 grudnia 2019, 12:40
Forza Rino. Powodzenia i samych sukcesow.
1
11 grudnia 2019, 12:30
Na jak to? Napoli bierze wuefistę, amatora? Czekam na komentarze tutejszych ekspertów co wyzywali Rino.
2
Rzetelny
Rzetelny
11 grudnia 2019, 13:20
Ja nadal uważam, że to słaby trener i Napoli sprawdzi do naszego poziomu.
2
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
11 grudnia 2019, 13:50
Przecież osiągnął zdecydowanie najlepsze wyniki że wszystkich od Allegriego, to nie ogarniam XD
2
Piotrek1899
Piotrek1899
11 grudnia 2019, 14:11
Jestem;) Odpowiem Ci tak: nie od dziś wiadomo, że ADL nie ma wszystkich w domu;) Dlatego mnie akurat ta irracjonalna decyzja nie dziwi, ba, nawet cieszy. Szkoda tylko, że tak późno ją podjęto :(
3
Rzetelny
Rzetelny
12 grudnia 2019, 09:32
Czy na prawdę Was zadowala wygrywanie z ogórkami z ligi włoskiej jedną bramką, po męczarniach, grze bez jakiegokolwiek stylu, polotu, finezji, taktyki, schematów, zrozumienia?
Uzbierał te punkty, ale zapominacie jaki to jest klub.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 grudnia 2019, 12:45
Rzetelny
Nie od razu Rzym zbudowano.Najpierw trzeba wrócić do czołówki, a dopiero potem wybrzydzać odnośnie stylu.Poza tym co ma do rzeczy jaki to jest klub?Czy gdybyś był kibicem Juventusu tak samo narzekałbyś na Conte bijącego rekord ligi totalnym antyfutbolem?Nie wydaje mi się.
0
zbylon
zbylon
11 grudnia 2019, 11:46
Pamiętam pierwszy sezon Carlo w Milanie, jak i ostatni. W pierwszym upokorzyła nas Borussia, ale jeszcze wtedy Carlo potrafił wyciągać wnioski. Przesunięcie Pirlo bardziej do tyłu okazało się strzałem w dziesiątkę. Ancelotti wynalazł poniekąd ustawienie 4-1-2-1-2 zwane diamentem. To w zasadzie jedyne dwie rzeczy pozytywne, które można powiedzieć o tym trenerze.
Lista jego grzechów jest znacznie szersza:
1. Ancelotti nie potrafił robić zmian podczas meczów. Gdy już wprowadzał zmiany, to przeważnie były to błędne decyzje.
2. Lubił bronić jednobramkowe prowadzenie. Ulubiona zmiana - Ambrosini za Inzaghiego przy wyniku 1-0 i 30 minutach do końca meczu. Masę gier z ogórkami wtapialiśmy przez asekuracyjną grę.
3. Nie potrafił wprowadzić do zespołu Rivaldo.
4. Bardzo niechętnie stawiał na młodych piłkarzy. Kto wie czy gdyby nie kontuzja Rui Costy, czy w ogóle zobaczylibyśmy Kakę na boisku.
5. Pupilki i faworyci.
6. Błędne decyzje personalne. Przykład - człapiący Seedorf w pierwszej 11 a na ławce Ronaldinho.
7. 40 letni Maldini na skrzydle w meczu z Arsenalem a Kaładze na środku obrony.
8. Popsuty powrót Shevchenki. Od Shevy częściej grał... A właściwie gówno grał... Boriello...
9. Delicato momento - kto pamięta ten wie.

Pisałem to już wielokrotnie i powtarzać będę do znudzenia. Milan wygrywał nie dzięki Ancelottiemu, tylko pomimo Ancelottiego. Z tamtego składu można było wycisnąć znacznie więcej.
4
SuchyBHO
SuchyBHO
11 grudnia 2019, 12:49
Jestem z młodszego pokolenia kibiców i nie wiem co oznacza pkt 9, mógłby ktoś mi wytłumaczyć to "Delicato momento"?
0
SuchyBHO
SuchyBHO
11 grudnia 2019, 12:49
"8. Popsuty powrót Shevchenki. Od Shevy częściej grał... A właściwie gówno grał... Boriello..."

Pamiętam, ze wytknąłem Ci kiedyś ten punkt, z uzasadnieniem czemu piszesz totalne głupoty. Robisz to jednak dalej.
Wnioskować z tego powodu można, że masz to w dupie i nie przyszedłeś tu z nikim dyskutować, tylko przepychać swoją agendę.
Otóż, Boriello sezon 2008/2009 spędził w szpitalu. Zagrał tylko 8 spotkań. Sheva w sumie 26. Obaj panowie na koniec sezonu mieli ten sam dorobek bramkowy. Ależ zepsuty powrót!
Także jeszcze raz - nie pamiętasz dobrze chyba nic z tych sezonów.

Nie zrozum mnie źle, masz prawo do swojej oceny. Na niektóre kwestie słusznie zwracasz uwagę. Nie ma jednak sensu by z Tobą rozmawiać, jeżeli dla Ciebie ważniejsze jest przepychanie swoich agend niż dyskusja nad faktycznym stanem rzeczy.
Ja na przykład odnoszę wrażenie, że praktycznie nic nie pamiętasz z tamtych, tylko przekazujesz jakieś utarte slogany, frazesy odklejone od rzeczywistości lub wręcz (jak na przykłądzie Shevy) Fake Newsy. I to chyba celowo, skoro muszę Ci któryś raz zwracać uwagę.

Takim Fake Newsem na przykład będzie też punkt 7.
"40 letni Maldini na skrzydle w meczu z Arsenalem a Kaładze na środku obrony."
Żadne skrzydło tylko bok obrony, czyli naturalna pozycja naszego Mistrza. To samo tyczy się z Kaladze.
Nie pamiętasz tak ważnych rzeczy o tak ważnych zawodnikach?

Ciężko brać na poważnie przy tym inne punkty, zwłaszcza, że to głównie gdybanie(z tym Kaką to na serio tak gdybasz po 16 latach?), opinie czy oceny, a Ty jest uznajesz a fakty.

Co do Kaki jeszcze, w jego autobiografii jest o tym napisane. Jakbyś przeczytał, to byś wiedział pod jakim wrażeniem Carlo był gdy Kaka zaczął trenować.
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 12:53
6
zbylon
zbylon
11 grudnia 2019, 13:43
Może i z tym Boriello się pomyliłem. W tamtych czasach nie nadawano w TV wszystkich meczów Milanu. Jeśli Sheva zagrał 26 spotkań, to były to ogony, nigdy nie dostał prawdziwej szansy pokazania się. Jeśli chodzi o pozycję Maldiniego w meczu z Arsenalem, to oczywiście, że chodzi o bok obrony, ale jak sam z pewnością pamiętasz, to w tamtych czasach nasi boczni obrońcy, czy Serginho, czy Jankulowski czy Kaładze bardzo często zapuszczali się pod bramkę przeciwnika, grając de facto rolę skrzydłowych. Maldini od lat grał na środku obrony, bo z racji wieku nie miał już tej szybkości i dynamiki co dawniej, żeby grać na boku. Tymczasem Carlo kazał mu zamienić się pozycją z Kaładze w arcyważnym meczu, bo sezon był już przegrany w lidze i można było go ratować jedynie Ligą Mistrzów. Tymczasem odpadliśmy w 1/16 przez błędy trenera. Potem była seria "Delicato momento", która tak naprawdę to trwa do dzisiaj.
Ancelotti spędził w Milanie przynajmniej jeden sezon za dużo a klimat, który panował w jego ostatnim sezonie, dość dobitnie podsumowywały słowa, które najczęściej padały na forach o Milanie - "Carlo OUT".
Co do Kaki to tak - to jest moje gdybanie, ale trudno, żeby Carlo we własnej biografii napisał, że "właściwie to nie chciałem go wpuszczać, ale kontuzji doznał Rui Costa i musiałem, po czym z zaskoczeniem odkryłem, że ten chłopak umie grać w piłkę" :)
1
zbylon
zbylon
11 grudnia 2019, 13:49
Też pamiętam ten Arsenal i czasy po tym, więc dlatego nie zjechałem doszczętnie Twojego postu :)
Tylko że wtedy nie tylko wyczerpywała się formuła Carlo, ale i też formuła Berlusconiego oraz Gallianiego.
Błędy były u podstaw, a niektóre osoby nie potrafiły zauważyć, że czasy się zmieniają.

W taktyce Carlo często jeden obrońca zostawał z tyłu, a do przodu szedł Oddo czy Zambrotta, w tamtych czasach akurat. Na boku obrony nie zawsze musi/musiał grać ofensywnie usposobiony obrońca.

Co do powrotów, one rzadko w Milanie są udane.
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 13:50
1
konrad1604
konrad1604
11 grudnia 2019, 14:05
0
Corsa
11 grudnia 2019, 11:35
Ponoć Arsenal już robi podchody pod Carlo.
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
11 grudnia 2019, 10:18

Rinio miał byc u nas!! Tak bardzo go chciałem spowrotem. Ale cóż, niech zbiera doświadczenie. Chociaż jeden z Milanistow będzie w Lidze Mistrzów :)
7
Kris1908
Kris1908
11 grudnia 2019, 12:10
Ja uważam Piolego za lepszego trenera niż Rino, ale czas pokaże...
5
zbylon
zbylon
11 grudnia 2019, 10:14
Kolejny klub, który poznał się na tej miernocie trenerskiej jaką był, jest i będzie Carlo Ancelotti.

Gównoburza 3, 2, 1 START! :)
1
Rafalzki
Rafalzki
11 grudnia 2019, 10:15
piękna prowokacja :P
5
Rafalzki
Rafalzki
11 grudnia 2019, 10:38
Kto sieje wiatr...ten zbiera gównoburzę.
Więc nie podchodź za wczasu z pogardą do ludzi, którzy będą Ci pisać różne rzeczy, bo sam ich prowokujesz :) O języku i inwektywach nie wspomnę...

Ja od siebie napiszę tylko 2 zdania:
1. 5 LM jako zawodnik i trener. Tyle ile Inter i Juve razem wzięte. Dozgonny szacunek.
2. Być może jego filozofia w dzisiejszych czasach już się nie sprawdza.

Miłej gównoburzy życzę.
5
Cesash
Cesash
11 grudnia 2019, 10:11
Przykro mi z tego powodu, ale wydaje mi się że Carletto się już kończy jako trener. Żadnych znaczących sukcesów w ostatnich latach, a prowadził kluby które mu to umożliwiały. Brak rozwoju i umiejętności dopasowania się do obecnych standardów? Możliwe.
Rino natomiast już od 6 lat jest trenerem, więc aż tak bardzo nieopierzony nie jest jak niektórzy tu piszą. Pytanie tylko czy w końcu wejdzie na wyższy poziom czy to wszystko co potrafi. Powodzenia dla obu panów.
1
zbylon
zbylon
11 grudnia 2019, 10:25
"Brak rozwoju i umiejętności dopasowania się do obecnych standardów?" - wszystkie kluby, które prowadził zanotowały znaczny regres podczas jego rządów. Zawsze będę twierdził, że Milan grał dobrze nie dzięki Ancelottiemu, tylko pomimo Ancelottiego. Z resztą Milan z ostatnich dwóch sezonów Carlo, to była padaka jakiej świat nie widział. Powinien wylecieć na zbitą mordę już po porażce z Arsenalem, kiedy było wiadomo, że sezon jest nie do uratowania. Tylko Carlo mógł wpaść na pomysł ustawienia 40 letniego Maldiniego na skrzydle :)
0
Cesash
Cesash
11 grudnia 2019, 14:20
Możliwe, że masz rację.
0
Rafalzki
Rafalzki
11 grudnia 2019, 10:05
no to Rino zagra w Lidze Mistrzów o którą tak walczył w zeszłym sezonie :P
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 grudnia 2019, 10:05
O proszę. Powodzenia Gattuso ! Trzymam kciuki żebyś wygrywał wszystkie spotkania oprócz te z Milanem.
2
Wolly
Wolly
11 grudnia 2019, 10:02
No to super. Oby miał jak najwięcej sukcesów i wygrywał ze wszystkimi oprócz Milanu.
2
Corsa
11 grudnia 2019, 09:57
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony strasznie go hejtowałem jak nas trenował, czekałem aż odejdzie. Tak samo powinno mnie cieszyć, że obejmie Neapol, bo skoro uważam go za słabego na ten czas trenera, to i Napoli będzie grało piach, ale... to Rino, legenda, facet z czerwono-czarnym sercem. Kurczę, fajnie byłoby żeby mu się udało, ale nie z naszym bezpośrednim rywalem o LM.

Przechodząc tam nadal nie dowiemy się jakim jest trenerem, bo znowu bierze klub, który jest pogrążony w kryzysie, może nieco mniejszym niż u nas, ale zawsze. Życzę mu jak najlepiej, jednak taki wybór może być dla śmieciarzy gwoździem do trumny, z całym szacunkiem dla Gattuso, ale Carlo jest dużo lepszym trenerem. Skoro on nie dał rady tego ogarnąć to co dopiero facet, który jest dopiero na początku swojej drogi i jeszcze powinien być asystentem u jakiegoś kozackiego szkoleniowca. Tak czy siak, powodzenia!
0
Rafalzki
Rafalzki
11 grudnia 2019, 10:08
Moim zdaniem Carlo był kiedyś dużo lepszym trenerem a teraz są zupełnie inne czasy. To jest ogólnie problem włoskich trenerów wydaje mi się, oni zatrzymali się w rozwoju trenerskim w poprzedniej dekadzie. Niby Sarri i Allegri rokowali ale jednak ostatecznie Sarri trochę się odbił od PL a o Allegrim poza Włochami póki co nie wiadomo nic...
2
Corsa
11 grudnia 2019, 11:03
@up, no tak, trenerzy tacy jak Carlo to stara szkoła, a obecna piłka zmienia się z miesiąca na miesiąc. Porównanie "dziadków" z "młokosami" nie jest miarodajne. Można co najwyżej mówić o doświadczeniu.
0
ksieciunio
ksieciunio
11 grudnia 2019, 09:44
Ankieta: jak bedzie wyglądać taktyka Napoli? 1. opcja: podaj do Zielinskiego, 2. podaj do Insigne, 3. podaj do Mertensa, etc.
0
Corsa
Corsa
11 grudnia 2019, 09:49
Wiem, że żart, ale zobaczycie, że Rino nie będzie za wiele zmieniał. To że w Milanie stawiał na taką a nie inną grę nie było wynikiem tylko jego braku warsztatu, ale też dostępnego materiału.

Jestem przekonany, że nie będzie za wiele grzebać w tym zespole, co najwyżej przejdzie na 4-3-3. Mając taki potencjał ofensywny w Napoli, nieporównywalny wręcz do zeszłorocznego Milanu, na pewno nie będzie kastrował tej drużyny.
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 09:50
0
Corsa
11 grudnia 2019, 10:02
4. podaj do bramkarza, rozgrywaj z nim na totalnym luzie kiedy w polu karnym napastnicy przeciwnika :)
4
adamos
adamos
11 grudnia 2019, 14:37
podaj na skrzydło i wrzuć w pole karne, byle jak, byle gdzie, może Milik coś zrobi... Skąd ja to znam?
0
11 grudnia 2019, 09:38
Dziwna decyzja. Moim zdaniem Rino powinien poczekać na Fiorentinę. Tam by miał projekt bardziej dopasowany do swoich umiejętności, bez zbędnej presji i chorych oczekiwań. W Napoli pewna formuła się wyczerpuje i może trafić właśnie na najgorszy możliwy okres do trenowania. Do lata wielu kluczowych piłkarzy Napoli odejdzie.

Tak czy inaczej, powodzenia!

P.S. A Carletto i tak trzeba szanować. Przypominam, 5 LM jako zawodnik i trener. Tyle ile Inter i Juve razem wzięte.
Tak jak Lunas poniżej, również polecam jego autobiografię. Fantastyczna książka.
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 09:39
3
ceran1899
ceran1899
11 grudnia 2019, 09:43
Przypominam, 5 LM jako zawodnik i trener. Tyle ile Inter i Juve razem wzięte. - SUPER PODSUMOWANIE
1
Rafalzki
Rafalzki
11 grudnia 2019, 10:15
Miszcz z jednej strony masz rację z tą Fiorentiną ale z drugiej potencjał ludzki w Napoli jest nieporównywalnie większy więc pomimo realnego zagrożenia rozkładu tej drużyny po sezonie trochę mu się nie dziwię, dopracuje ten sezon, może coś ugra i wtedy w lecie pozwolą mu budować Napoli po swojemu.
0
LunaS
LunaS
11 grudnia 2019, 09:21
W tym miejscu polecam książkę: "Carlo Ancelotti. Nienasycony zwycięzca". Chciał nie chciał - dla mnie legenda ... większa niż Guardiola i Mourinho. Miał mega ciekawe życie - ostatnio się nie wiedzie - ale to część futbolu - ciężko jest wznosić puchary w ówczesnym futbolu - czasami nawet mega kasa nie pomaga - liczy się odpowiedni timing musisz trafić na mega pakę, mega właściciela i mega pokolenie piłkarzy i jeszcze mieć farta - jemu się to udało parę razy ... i choćby nie wiem jak nisko upadł dla mnie zawsze już będzie jeden z największych w historii Milanu.
1
badas64
badas64
11 grudnia 2019, 09:07
Prawda jest taka że Anceloti potrafi prowadzić drużyny które w składzie maja najlepszych i ułożonych piłkarzy i on nie jest od szkolenia kierowania on potrzebuje uksztaltowNych piłkarzy. Dlatego z Realem potrafił wygrać bo miał już dam dobry skład wystarczyło parę szczegółów. A w takim Napoli potrzebują lidera kogoś kto ich nakieruje coś stworzy nie wiem akurat czy Gattuso jest odpowiednia osoba ale na pewno mentalność wgrywania ma a do tego charakter by z chłopców zrobić mężczyzn
0
Lipido
11 grudnia 2019, 09:18
Jakich chłopców ? Regularnie grają w LM, co niektórzy wiekowi zawodnicy. Napoli to zaprzeczenie Gattuso
Drużyna o charakterystyce ofensywnej. Jak zaszczepi mentalność wygrywania jak w Milanie to przewiduje wielką katastrofe. Do tego właściciel Napoli to gorąca głowa.
0
Arva
Moderator Arva
11 grudnia 2019, 09:51
Napoli potrzebuje posprzątać szatnię. Akurat do tego Rino się nadaje. :)
1
Diavo
Diavo
11 grudnia 2019, 09:07
Powodzenia Rino!
0
Yabaye
Yabaye
11 grudnia 2019, 08:34
Carletto zawsze był trenerem pucharowym, nie ligowym. Dla Napoli to za mało.
1
lopezito84
lopezito84
11 grudnia 2019, 08:31
Muszę przyznać że w ostatnich latach Ancelotti pokazał że nie jest aż tak dobrym trenerem. W Milanie, Realu czy Chelsea miał taką pakę że wystarczyły zwykłe metody trenerskie jak już trafił do zespołu z mieszanką lepszych i gorszych piłkarzy już mu tak nie szło.
1
Lipido
11 grudnia 2019, 09:22
Ancelotti mógł by prowadzić reprezentację. Ja mam mu za złe, ze w lidze mimo ze miał ludzi osiągną tak mało. Jego powrót zdecydowanie nie. On potrzebuje już w miarę pokladana drużynę.
1
kosa80
kosa80
11 grudnia 2019, 08:22
Jestem bardzo ciekawy jak to Napoli będzie teraz wyglądać.
Moim zdaniem bardzo ryzykowna nominacja.
0
LunaS
LunaS
11 grudnia 2019, 07:58
Gatuso wchodzi na wysokiego konia ....
4
Skot Łilson
11 grudnia 2019, 12:50
Już na jednym siedział, w takim Napoli ma więcej do wygrania niż stracenia. W takim SPAL pewnie nie miałby za dużo do stracenia ale i nic do wygrania. A pracę zawsze jako trener gdzieś znajdzie.
0
matten
matten
11 grudnia 2019, 07:43
Cieszę się z tej nominacji. Może dzięki temu w przyszłym sezonie będzie łatwiej powalczyć Milanowi o powrót do LM.
7
spread
spread
11 grudnia 2019, 09:16
Żebyś się nie zdziwił, jak zaczną biegać z pełną motywacja po boisku.
Patrz gdzie my jesteśmy bez gattuso.
1
Lipido
11 grudnia 2019, 09:23
A od 60 min oddychać rękawami i bronić całą jedenastka ..
1
spread
spread
11 grudnia 2019, 19:06
Lipido jeśli ma to dawać punkty, to czemu nie? :)
0
11 grudnia 2019, 07:32
Barca zrobiła wszystko co mogła, żeby dać tym ceniakom z Mediolanu awans.. Niestety rezerwy miały ambicje:-) tym bardziej szacun dla Carlo, jestem pewny, że mógłby z Napoli nawet wygrać ligę mistrzów, mobilizujac się całkowicie na tych 7 spotkań
3
patoo_07
11 grudnia 2019, 07:26
Zobaczycie jak Napoli zacznie teraz grać pięknie.
0
adamos
adamos
11 grudnia 2019, 08:13
tak jak my w zeszlym sezonie.... Jeszcze niech ściągnie Kessiego, Susła i Hakana.
2
11 grudnia 2019, 07:20
Nawet jeżeli nie lubisz innego klubu to wypadałoby zachować minimum kultury i nie wyzywać go. Ostrzeżenie.

Susanoo
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 12:49
7
KKP19
KKP19
11 grudnia 2019, 14:15
Który klub obrażał
0
pazioni
Moderator pazioni
11 grudnia 2019, 07:19
Szkoda Carlo ,ale życzę dużo szczęścia GG.
0
Marios77
11 grudnia 2019, 06:08
Gwóźdź do trumny dla Napoli....??
2
Kris1908
Kris1908
11 grudnia 2019, 07:56
Myśle, że tak, nie sądzę aby Rino robił lepszą robotę, ale nigdy nie wiadomo, będzie bardzo interesującym zobaczyć co się będzie działo z Napoli teraz. Większa szansa dla Nas na LM
0
Maximilanista
Maximilanista
11 grudnia 2019, 04:59
Lider Serie A wyrzucony z LM przez rezerwy Barcelony. A Napoli gra dalej.
10
kamilus
kamilus
11 grudnia 2019, 07:03
Typowy Ancelotti. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
Semper Fideli
Semper Fideli
11 grudnia 2019, 04:58
No to zaczyna być ciekawie. Jeśli Rino zjednoczy klub i szatnie, Napoli wróci do gry o LM. Jeśli posypie się kadra nie dogra do końca sezonu
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
11 grudnia 2019, 03:50
Nikt się nie bije w czoło Rino zrobił u nas to co miał zrobić jak by miał lepszy skład może by wywalczył awans ale to kest gdybanie, każdy chciał jego odejścia. Teraz zostaje mu życzyć powodzenia bo skład w Napoli ma konkretny
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 grudnia 2019, 02:22
Wcale nie zdziwię, gdy przy takiej konstrukcji kadry Napoli(dojrzała szatnia) Rino zacznie rozwijać się i odnosić małe sukcesy w Neapolu typu 3-4 miejsce w lidze, faza pucharowa LM czy jakieś CI.Ja mam tylko nadzieję, że w razie powodzenia tego eksperymentu nowy właściciel upomni się o naszego wojownika.Swoją drogą chyba mamy murowanego faworyta na następcę Piolego w Milanie.Byle w razie wymęczenia 7 miejsca w lidze nasz zarząd nie popełnił tego samego błędu co Chińczycy w przypadku Montelli.
1
adamos
adamos
11 grudnia 2019, 08:22
nie dał rady w LE przeciwko ogórkom, da radę przeciwko Barcelonie :-) krok wstecz dla zawodników przy Rino.
1
Corsa
11 grudnia 2019, 11:12
Bezgraniczny szacunek dla Rino, ale nam potrzeba kogoś z górnej półki, a nie powtórki z rozrywki.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 grudnia 2019, 11:52
Corsa
Jak Gattuso uda się na tak trudnym terenie jak Neapol to on stanie się jednym z pretendentów do bycia trenerem z górnej półki.
0
Orzelek79
Orzelek79
11 grudnia 2019, 02:19
Carletto już za długo jest trenerem i nie poszedł z duchem czasu. Ferguson to ewenement.
2
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
11 grudnia 2019, 02:19
Ancelotti powinien wiedzieć kiedy ze sceny zejść. Mój ulubiony trener Milanu, mimo wszystko powinien dać sobie już spokój, chociaż chciałbym go jeszcze zobaczyć jako trenera Włoch.
2
Katan
Katan
11 grudnia 2019, 01:10
Ja jestem zdania, że z GG będzie naprawdę dobry trener i mam nadzieję, że to udowodni w Neapolu. Powodzenia!
12
tober12
tober12
11 grudnia 2019, 01:07
Jestem ciekaw co Rino pokaże. Teraz ma dobrą ekipe.
2
tober12
tober12
11 grudnia 2019, 01:07
Jestem ciekaw co Rino pokaże. Teraz ma dobrą ekipe.
0
Aniaa
Aniaa
11 grudnia 2019, 00:46
Jestem ciekawa jak będzie wyglądało Napoli pod jego wodzą, ale jednocześnie uważam, że zwolnienie Carlo pochopna i nietrafiona decyzja. Ten sezon jest coraz bardziej interesujący. Powodzenia Rino!
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 00:51
3
adamos
adamos
11 grudnia 2019, 08:24
Dobrze, jednego rywala mniej ;-) W przyszłym roku Carlito witaj.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
11 grudnia 2019, 00:34
Masakra... Mimo wszystko, powodzenia Gattuso;)
1
Demick
Demick
11 grudnia 2019, 00:14
Gattuso > Ancelotti. Aha. I pomyśleć że każdy płakał za Carlo, narzekał na Gennaro XDD
5
Carlo88
11 grudnia 2019, 00:22
ale Ty tak na serio? XD
PS. Jeśli nie to zabrakło szyderczej emotikony :v
Edytowano dnia: 11 grudnia 2019, 00:23
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 grudnia 2019, 02:31
Przecież w przypadku narzekania na GG Demick ma rację.Ludzie zrobili z niego kozła ofiarnego durnej polityki klubu, a tymczasem zejście na półkę niżej, do trenerów bez osiągnięć i z bardzo słabą średnią punktową w Serie A brutalnie zweryfikowało ich przekonania.Mogło i było dużo gorzej.
1
Demick
Demick
11 grudnia 2019, 10:35
Nutka sarkazmu się wdarła, ale takie są fakty.
0
KKP19
KKP19
10 grudnia 2019, 23:59
Powodzenia ale od sezonu w którym będziemy już w LM ;)
Swoją drogą ciekawie będzie zobaczyć kiedyś ładnie grające Napoli które gra piłkę dla masochistow. Aczkolwiek zaangażowanie i intensywność znaczą w piłce drugie tyle co schematy A Napoli ma w swojej kadrze graczy którzy mogą zrobić różnicę więc są szanse że Napoli zaskoczy na plus (oczywiście zależy dla kogo plus xd)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się