SCUDETTO


Co za wstyd... Atalanta - Milan 5:0

22 grudnia 2019, 11:19, Leonardo 22 Główne newsy
Co za wstyd... Atalanta - Milan 5:0

AC Milan został zdemolowany w spotkaniu z Atalantą wynikiem 5:0 w ostatniej w tym roku kolejce włoskiej Serie A. Od początku zespół La Dei przycisnął gości, gracze w zielonych trykotach niesamowitym tempem szturmowali bramkę Donnarummy. W 4 minucie Pasalić pięknie strzelał z dystansu, ale po interwencji Gigio mieliśmy corner. W 10 minucie Papu Gomez ośmieszył Contiego w polu karnym po czym kopnął pod poprzeczkę wyprowadzając swój zespół na prowadzenie! Fenomenalna akcja doświadczonego Argentyńczyka wprawiła kibiców w euforię, Mian był przytłoczony. W 15 minucie Pasalić kropnął w poprzeczkę. Goście pierwszą okazję stworzyli w 18 minucie kiedy to Musacchio głową po dośrodkowaniu Suso strzelał minimalnie obok bramki Golliniego. Kilka minut później z dystansu spróbował Ricardo Rodriguez i Szwajcar niewiele  się pomylił. Tuż przed zakończeniem pierwszej części Donnarumma został sprawdzony jeszcze raz przez Ilicića. Ostatecznie do przerwy na zasłużonym, jednobramkowym prowadzeniu byli podopieczni Gasperiniego.

Druga część spotkania to już tylko wielki pokaz bezsilności Rossonerich.kolejne minuty pogrążały przyjezdnych, a zaczęło się od trafienia byłego zawodnika Milanu - Mario Pasalića. Chwilę później Ilicić w dziecinny sposób ograł w polu karnym Calabrię i wpakował bramkę na 3:0. Jakby tego było mało Słoweniec dziesięć minut później po faulu na sobie rozegrał rzut wolny z Gomezem po czym z miejsca, spod kolana niesamowicie uderzył w okienko w długi róg bramki Donnarummy. W 83 minucie wprowadzony Muriel rozłożył na deski czerwono-czarnych zdobywając piątego gola, tym razem można obwinić bramkarza, który zawahał się przy wyjściu do prostopadłej piłki. Niezwykle smutne było to południe dla kibiców AC Milan, w Nowym Roku może być tylko lepiej, bo gorzej już się po prostu nie da.

 

ATALANTA BERGAMO (3-4-1-2): Gollini - Toloi, Palomino, Djimsiti - Castagne, De Roon, Pasalic, Gosens(88' Hateboer) - Malinovsky - Gomez, Ilicić(80' Muriel).

AC MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Conti, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez(46' Calabria) - Kessie, Bennacer, Bonaventura(60' Piątek) - Suso(84' Castillejo), Leao, Calhanoglu.

 

Bramki: 10' Gomez, 61' Pasalić, 63' Ilicić, 72' Ilicić, 83' Muriel

Żółte kartki: 56' De Roon - 37' Musacchio, 44' Suso, 71' Romagnoli, 78' Kessie

Arbiter główny: Federico La Penna (Rzym)

Miejsce: Gewiss Stadium (Bergamo)


*** SKRÓT MECZU ***


1025 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
filipacm
filipacm
22 grudnia 2019, 14:47
Wielki Milan...
0
Corsa
22 grudnia 2019, 14:46
Nie mam siły nawet ich krytykować już, bo co weekend piszemy praktycznie to samo. Trzeba pogodzić się z myślą, że staliśmy się ligowym średniakiem i bliżej nam do Parmy niż do Romy czy Lazio. Porzućmy te dziecinne marzenia o LM i skupmy się na realnych celach, musimy obniżyć oczekiwania. Niech dostaną się raz i drugi do LE, tam niech się ogrywają i kto wie, może za 3-4 lata ktoś z głową weźmie się za Milan, odpowiednio go przebuduje i wtedy faktycznie wrócimy do walki. Z obecnym właścicielem, dyrekcją, trenerem oraz piłkarzami nie ma na to szans. Trzeba budować wszystko od nowa.
2
22 grudnia 2019, 14:55
Do Parmy? Chyba do Genoi. Ta sama gra co wczoraj albo i gorsza
0
AdrianoGalliani
22 grudnia 2019, 14:44
To teraz tydzień urlopu w nagrodę, zasłużyli postawą na boisku.
1
ceran1899
ceran1899
22 grudnia 2019, 14:42
dobrze w chu
0
marso1982
marso1982
22 grudnia 2019, 14:41
Jeszcze raz napisze, ze błąd to dać zarządzać Malidiniemu i Bobanowi. To tak jakby pracownikowi który pracuje na produkcji 20 lat i jest w tym dobry dać od razu stanowisko dyrektora produkcji :) Mamy taką modę że wszyscy myślą że jak ktoś dobrze sprzedaje to powinien być dyrektorem, managerem sprzedaży. Niestety zarządzanie, przekazywanie wiedzy to zupełnie co innego niż umiejętności sprzedażowe. Maldini na boisku grał nogami, a tu trzeba grać głową....
5
fett85
fett85
22 grudnia 2019, 14:57
Przypominam, że za upadek w dużej mierze odpowiada Gazidis, który doprowadził do zmiany polityki transferowej (w tym również do niezatrudnienia Ibry) i odejścia Leonardo. Polityka Gazidisa, który jest ręką Elliott uderza w klub. Maldini i
Boban to druga sprawa. Zgadzam się z Tobą, że do bycia dyrektorem trzeba czegoś więcej. Ci panowie w obecnej chwili tego nie mają.
2
roby
roby
22 grudnia 2019, 14:40
Najgorsze to ze niewiadomo kto co ma do powiedzenia,bo jesli maldini boban massara maja duzo do gadania to czas ich zwolnic,zoltodzioby kompletnie nie ogarniaja tego...2 sprawa trener i to kolejny ribi te same bledy co poprzednik i twardo sie upiera przy co niektorych pilkarzach a po 3 to przepraszam nie mamy pilkarzy to jakies cioty przewracajace sie ,gubiace pilki i faulujace....
2
pazioni
22 grudnia 2019, 14:40
Moja żona wchodząc do pokoju ,widząc wynik skomentowała To tak....
co za dupki
Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 22 grudnia 2019, 17:17
12
ACstach
ACstach
22 grudnia 2019, 14:42
Ten moment w którym żona ma rację.
6
EdgarDavids
EdgarDavids
22 grudnia 2019, 14:42
.. przeciez powinni prowadzić 8:0 a nie tylko 5:0
1
adi_avanti
adi_avanti
22 grudnia 2019, 14:38
Dobrze, że właściciele i zarząd będą siadać do wigilijnego stołu z niestrawnością. Pewnych rzeczy nie da się wiecznie zamiatać pod dywan. Oby najbliższe świąteczne noce były bezsenne dla każdego Milanisty. Tutaj złość trzeba przekuć w coś konstruktywnego. A jako prezent pod choinkę - elementarz piłki nożnej.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 grudnia 2019, 14:38
Jak to jest możliwe, żeby w pół roku zjechać z poziomu walki o LM do ostatniej kolejki do rywalizacji o 10 miejsce z tuzami pokroju Bolonii?I to jeszcze przy teoretycznie poszerzonej kadrze...DRAMAT.Tylko pogratulować Maldiniemu takich, a nie innych wyborów trenera i Gazidisowi żałowania kasy na pensje dla liderów/weteranów/istotnych postaci w szatni Milanu.
12
Corsa
22 grudnia 2019, 14:51
Milan gra to samo co grał w tamtym sezonie, to czołówka wróciła do formy i właśnie to robi różnicę.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 grudnia 2019, 14:58
Corsa
Są 2 zasadnicze różnice-dyscyplina taktyczna i defensywa.A jak wiemy każdy z czołówki oprócz Napoli Sarriego oraz Atalanty zawdzięczał swoją pozycję głównie dobrej organizacji w obronie.I oczywiście Milan w tamtym sezonie miał parę słabszych momentów pod względem, ale to co wyprawia się w tym sezonie przechodzi ludzkie pojęcie.Ciężko, aby zespół zaczął regularnie wygrywać w momencie gdy co mecz wali się 1-2 kardynalne babole w fazie defensywnej.Tutaj tkwi jedna bolączka dzisiejszego Milanu, zaś dwie pozostałe to tradycyjne problemy ze skutecznością oraz braki motywacyjne/nieumiejętność radzenia sobie z presją.
0
Corsa
22 grudnia 2019, 15:09
@Marcos Salinas, fakt, źle się wyraziłem. Bez zmian jest jeśli chodzi o drugą linię i atak, obrona uległa znacznemu pogorszeniu i to też jest przyczyną miejsca w tabeli. Jednak tak jak pisałem, cały top zaczął grać równo i dlatego jest taka przepaść. Zły wybór trenera zniszczył wszystko, zastąpienie go Piolim tylko pogorszy sprawę. Pamiętam jak sprzeczaliśmy się przed sezonem o to czy MG powinien zostać na cały sezon nawet przy marnych wynikach, wtedy myliłem się. Trzeba było go wyrzucić natychmiast i zastąpić kimś dobrym. Niestety wybrano MG ver 2.0.
0
Demick
Demick
22 grudnia 2019, 14:38
Złe decyzje Chińczyków do dzisiaj zbierają żniwo. Szkoda, że Silvio nie sprzedał komuś ogarniętemu klubu. Tak to dzisiaj byśmy się bili o Scudetto..
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 grudnia 2019, 14:37
Dożyliśmy czasów gdzie Milan jest prowincjonalnym klubem w "Małych Derbach Lombardii"!
11
Anonim
Moderator Anonim
22 grudnia 2019, 14:37
Chciałbym się nie smucić i myśleć pozytywnie, ale my, kibice, od 6 lat cieszymy się z porażek myśląc że coś się zmieni. Niestety prawda jest bolesna
Edytowano dnia: 22 grudnia 2019, 14:40
5
MrAncelotti
MrAncelotti
22 grudnia 2019, 14:36
Najważniejsze to spisać ten sezon na straty i zrobić w styczniu rewolucję. Nowy trener będacy jednocześnie dyr. sportowym + 1/3 składu do wymiany.
0
Majki85
Majki85
22 grudnia 2019, 14:38
Chyba 90% składu do wymiany. Drużynę budować na zawodnikach typu Donnarumma, Romagnoli, Theo. Reszta won!!
2
EdgarDavids
EdgarDavids
22 grudnia 2019, 14:39
Który to juz sezon spisany na straty? Jeśli nie zatrudni się kompetentnych ludzi do zarządzania klubem to po boisku wiecznie będą hasać Hakany i Kessie.
4
Starosta
Starosta
22 grudnia 2019, 14:53
Ale już we wrześniu było wiadomo ze ten sezon jest spisany na straty, problem tylko w tym ze nikt normalny do nas nie bedzie chcial przyjsc po takiej szopce. Wynik idzie w swiat.
0
22 grudnia 2019, 14:36
Normalny trener to by takiego Kessiego zdjal po 20 minutach gry. A gosc zagral caly mecz tak samo jak Calhanoglu. O czy to swiadczy?
6
ACstach
ACstach
22 grudnia 2019, 14:35
Zaorać to trzeba, ale w końcu tak porządnie.

I pytanie na koniec, jak Gatuso to zrobił, że 1 pkt do LM nam zabrakło w poprzednim sezonie i mieliśmy TYLKO 8 porażek w sezonie? No jak.
Edytowano dnia: 22 grudnia 2019, 14:36
13
EdgarDavids
EdgarDavids
22 grudnia 2019, 14:41
Patrz na Napoli, teraz będzie się tam działo.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
22 grudnia 2019, 14:41
Mnie boli to, że myślałem w tamtym sezonie, że Milan nie da rady grać gorzej niż za Gattuso. To co się dzieje w tym sezonie to koszmar, który się jednak spełnił.
2
Corsa
22 grudnia 2019, 15:01
Cała góra tabeli nic nie grała i tak to się stało, mieliśmy trochę szczęścia i stąd taki wynik. Neapol pod wodzą Rino będzie cieniutki, zobaczysz w kolejnych meczach.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 grudnia 2019, 15:26
@up Mieliśmy trochę szczęścia czyli plagę kontuzji
0
sebulba12
sebulba12
22 grudnia 2019, 16:09
Rok temu mieliśmy takiego farta że mieliśmy plagę kontuzji, dużo węższy skład, bądź co bądź graliśmy na 2 frontach, a i tak zdobyliśmy tyle punktów że w chyba połowie sezonów w XXI wieku by nam to wystarczyło do top4? Zdobyliśmy parę punktów po fartownych zwycięstwach, ale też dużo pechowo straciliśmy. Mieliśmy jedną z lepszych defensyw w lidze, graliśmy topornie z przodu, a i tak strzelaliśmy więcej niż teraz. Faktycznie to wszystko to był fart...
1
Michlan
Michlan
22 grudnia 2019, 14:35
W sumie to się cieszę, że dostali taki łomot, może polecą głowy i coś się zmieni? Śmiech przez łzy. Dlaczego piątek wszedł za Jacka, a nie Kessiego. Dlaczego Samu wszedł za Suso w 83 min, a nie od początku, dlaczego Hakan w ogóle wszedł?! Wejście Calabrii to strzał w kolano! Powinni na zbity pysk wyrzucić wszystkich, łącznie z Donnarummą i Romkiem, dla ich własnego dobra :(
8
Wolly
Wolly
22 grudnia 2019, 14:41
Dobrze prawisz. Oni grają tak słabo. A taki Samu, Krunic grzeją ławę a coś mogliby zmienić w tej drużynie.
2
Diavolo93
Diavolo93
22 grudnia 2019, 14:34
To jest odpowiedź dla tych, co uważają, że zmiana trenera cokolwiek zmieni.
Od kilku dobrych lat nie mamy stylu, pomocy i zarządu, a Wy nadal uważacie, że winny jest trener, Piątek albo Higuain. Nie mamy fundamentów żeby podnieść się z kolan.
0
Puszek
Puszek
22 grudnia 2019, 14:34
W tym momencie wolałbym sprzedać suso/ kebaba/ mopa / rodrigeza, dać gram młodym, gorzej i tak nie będzie, a przynajmniej możemy wychowanków potrenować
0
lejnamur
lejnamur
22 grudnia 2019, 14:33
Masz lysy gnoju, szczurze pogoniony z Arsenalu tych twoich brak doswiadczonych zawodnikow i oszczedzanie kasy na Spallettiego i sciaganie zalosnie marnych trenerzyn!
10
xodos
22 grudnia 2019, 14:33
Za Gattuso to było, niby wszyscy narzekali ale przynajmniej była nadzieja na LM do samego końca, a teraz to nawet szkoda strzępić ryja
5
Zimer9009
Zimer9009
22 grudnia 2019, 14:35
Powtarzam: bo Lazio, Roma i Inter w drugiej połowie sezonu dali ... wiadomo co.

Gdyby grali tak jak w obecnym to byłoby 7 miejsce bez walki i w obecnym sezonie również 7-8 moim zdaniem dowieziemy.
4
kamilus
22 grudnia 2019, 14:36
Za Gattuso nie było stylu, ale były wyniki. Teraz nie ma nic...
Edytowano dnia: 22 grudnia 2019, 14:36
1
xodos
22 grudnia 2019, 14:38
No okej ale mieliśmy tyle porażek w całym sezonie co teraz, a Inter tak czy siak się dostał. Teraz jest to samo tylko dupy daję na przykład Napoli, nie ma co patrzeć na innych.
1
Enter10
Enter10
22 grudnia 2019, 14:32
Pieniadze wydawane na pensje pilkarzy:
Atalanta 36mln
Milan 115mln
Tym klubem zarzadzaja amatorzy. Milanie obudz sie!
20
Demick
Demick
22 grudnia 2019, 14:41
Aż lapidarność bije od tych liczb. Nic więcej nie trzeba dodawać, żadnych esejów.
1
Jago
Jago
22 grudnia 2019, 17:32
Od dawna mówiłem że przepłacamy tych patałachów.
0
danio25
danio25
22 grudnia 2019, 14:32
Można sobie marudzić i zrzędzić, ale póki co jeśli nie będzie klarownego planu na klub to będziemy ciągle zwykłym średniakiem.
1
gorylmagila
gorylmagila
22 grudnia 2019, 14:31
Życzę powodzenia wszystkim kibicom Milanu w poniedziałek ... Do mnie już dzwonią i mi ,,gratulują: ...
3
Corsa
22 grudnia 2019, 14:35
wyłączyłem telefon żeby się nie wkurzać...
0
BadMad
BadMad
22 grudnia 2019, 20:10
Hello?! Memory FIVE. I wszystko jasne.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 grudnia 2019, 14:31
Drodzy Milaniści nie pozwólcie aby Milan zepsuł Wam i Waszym bliskim święta, Milan jest do kitu, gra kaszanę jakiej pokolenie przedinternetowe nie pamięta ale to jest piłka i trzeba to wziąć na klatę akceptując obecny porządek rzeczy i czekając na lepsze czasy a jeśli nie ma na to u Was mocy to radzę trochę odpocząć, rozejrzyjcie się w około i doceńcie ludzi którzy są obok Was zawsze, również wtedy gdy jesteście pogrążeni w smutku po rozczarowującym widowisku czy nawet półroczu Oni są z Wami zawsze. Nie wiem czy są tacy smutni kibice jak My ale wiem że zawsze są ludzie którzy mają gorzej nawet jeśli w danej chwili uważamy że nasz świat się wali. Bezczelnie Wesołych Świąt!
2
Piotrek1899
22 grudnia 2019, 14:31
No cóż... Można rzec, że wynik lepszy, niż gra, hehe ;p
A tak serio, to po prostu widać, że w tym klubie jest fatalna atmosfera. Nic tam nie działa, jak powinno, bo tam mało kto zna się na tym, co robi. Od zarządu, który powinien robić cokolwiek, tylko nie to, co teraz, po trenera, który niczego w życiu nie osiągnął. Aczkolwiek jego bym tutaj winił najmniej, bo sam się nie mianował. Dostał kontrakt w wielkim klubie, więc skorzystał. Normalna rzecz. Piłkarze? Cóż. Nie ma sensu krytykować jednostek. Zwyczajnie zespół jest dramatycznie słaby. To pokłosie decyzji kilku zarządów, by zatrudniać takich, a nie innych trenerów. Nikt mi nie wmówi, że Ci ludzie nie potrafią grać w piłkę. Potrafią, a niektórzy mogą robić to świetnie. Niestety nie w takim klubie, gdzie wszystko jest wywalone do góry nogami.
3
86rl
22 grudnia 2019, 14:30
Wypierdo... 70% składu. Jak można grać taki antyfutbol. Gracze, którzy w większości razem w klubie od kilku sezonów, a tu żadnego porozumienia między nimi na boisku. Takie wypierda..... piłki byle jak i byle gdzie. Nosz ja pierdziele. C-klasa i też by w plecy dostali. Sprzedawać choćby za średnie pieniądze nasze pseudo gwiazdki i budować od podstaw ten zespół. W tym zestawieniu jakości nie będzie... Forza Milan!!! Tak na przyszłość. Aby lepszą...
1
Dohtor
Dohtor
22 grudnia 2019, 14:29
Zgadza się jesteśmy dziadami. Proszę Pana niech Pan zapyta Kaszanoglu, Susła i nasza gwiazdę z Afryki. Co my tu robiliśmy. Panie nie mogę mówić bo po prostu mnie rozsadza. Takie zagrania jakie prezentujemy to jest nieporozumienie. Te punkty nam się nie należały.


No i brawa dla Gorzowa
4
matten
matten
22 grudnia 2019, 14:29
Wynik to masakra (a mogło być gorzej, bo w paru groźnych sytuacjach uratował nas Donnarumma), ale szczerze mówiąc nie jestem jakoś specjalnie poruszony... z biegiem lat człowiek przyzwyczaił się już do porażek i zawodów.
Moim zdaniem drużyna w tym składzie osobowym zmierza donikąd. W lecie #PioliOut i wietrzenie szatni. Innego rozwiązania nie widzę.
2
Maximilanista
22 grudnia 2019, 14:29
Wynik lepszy niż gra.

Pisałem przed tym sezonem, że aby ten zespół mógł pokazać inną, swieżą, ładniejszą twarz - mus się nam pozbyć co najmniej trzech z czwórki: Rodriguez, Kessie, Hakan, Suso (teraz myślę, że trza ich było wywalić w komplecie). Ci piłkarze wyciskają swoje bardzo brzydkie piętno na obliczu tej drużyny. Mentalnie, charakterologicznie i również sportowo nie mają predyspozycji do bycia liderami ekipy z ambicjami europejskimi.

Cóż, ten sezon już pozamiatany. Mam nadzieję, że już w styczniu zaczną się radykalne ruchy transferowe i czyszczenie tego szlamu. Niestety, to jest Milan i pewnie moje nadzieje spełzną na niczym. Kupimy dwóch napastników, pozbędziemy się Rebića i Rodrigueza - reszta zostanie bez zmian. A potem będzie ździwienie, że nie ma progresu i dalej toczymy bryndzę.
Edytowano dnia: 22 grudnia 2019, 14:31
7
Milanboy
Milanboy
22 grudnia 2019, 14:35
Dokładnie, Kessie już z Suso powinien odejść w zimę, jedynym który mógł zostać z wymienionej przez ciebie 4 to Hakan, ale i on jest już na wylocie po tej rundzie jesiennej , zeżarty jest dzięki ustawianiu go na skrzydłach oraz grze z Suso oraz Kessim którzy powinni grać w Watfordach bądź innych Udinesach .

No cóż, w lato prawdopodobnie odejdzie Gigio,Romagnoli oraz Jack, a możliwa 3 jak Suso,Kessie i Hakan zostaną.......
0
karp_fso
karp_fso
22 grudnia 2019, 14:28
Nie oglądam meczu bo jestem w pracy. Zobaczyłem sobie wynik na relacji i zamiast się wkur... zacząłem się śmiać.Czy już tak bardzo się przyzwyczaiłem do kompromitacji naszego zespołu, czy to przez to radość, że nie muszę oglądać tego dramatu na żywo?
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 grudnia 2019, 14:33
Obawiam się że to drugie, szczęściarz
0
Dusiek
Dusiek
22 grudnia 2019, 14:36
ja tez w robocie, tylko zerkalem na laptopa i tez zaczalem sie smiac przy 4:0 chyba xD
0
Jalapeno
Jalapeno
22 grudnia 2019, 14:28
Po 17 kolejkach:
21 punktów (polowa punktacji lidera - Interu i Juventusu),
8 porażek (tyle co w calym, poprzednim sezonie)
-8 bilans bramkowy,
Powiększony odbyt dzieki Atalancie.
9
ACstach
ACstach
22 grudnia 2019, 14:29
I do tego zdobywamy mniej niz 1 bramke na mecz.
2
Krauser
Krauser
22 grudnia 2019, 15:46
"Powiększony odbyt" Śmiechłem mocno :)
0
Vol'jin
22 grudnia 2019, 14:28
Jestem w stanie przeboleć kolejne 2-3 lata JEŚLI się pojawi plan kadrowo-finansowy. A de facto błądzimy od 15 lat po omacku

Berlusconi z Gallianim zostawili klub, który nie dostosował się do realiów ówczesnej piłki. Przydałoby się porządki jakie robił też Sunning w Interze właśnie kosztem tych lat do budowy
Edytowano dnia: 22 grudnia 2019, 14:32
3
Puszek
Puszek
22 grudnia 2019, 14:30
I to Jeśli jest kluczowe! Całkowicie się zgadzam ze wszystkim co napisałeś - chcemy być konkurencyjni to trzeba tego molocha od 0 przebudować i unowocześnić, bo łatanie dziur taśmą w tonącym statku nic nam nie da. I potrzeba planu, jasnego, przekazanego wszystkim planu...
0
Bandita
Bandita
22 grudnia 2019, 14:34
Wystarczy własciciel co lubi pilke. Odpoiwada za klub wlasna kasa . A nie jacys fircyki na funkcjach dyrektorow. A Elliott ma wy/./// bo i tak nie straci
0
kamilus
22 grudnia 2019, 14:27
Ja bym tylko chciał, by w przyszłe lato udało się zwolnić cały zarząd i pożegnać trenera oraz sprzedać każdego, na kogo znajdzie się chętny. Za uzyskane pieniądze wyrównać budżet i sprzedać klub komuś, kto nie będzie szastał pieniędzmi na lewo i prawo zatrudniając amatorów. Gorzej i tak nie będzie, a przynajmniej będzie większa szansa na zbudowanie czegoś sensownego od podstaw.
6
22 grudnia 2019, 14:27
https://www.acmilan.com.pl/news/28341/zdecydowany_rozwoj_milanu_pod_wodza_pioliego_grzechem_nieskutecznosc

https://www.acmilan.com.pl/mobile/news/28222/lgds_progres_paquety_pod_wodza_pioliego_nadchodzi_dlugo_wyczekiwany_skok_jakosciowy

Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)
0
pazioni
22 grudnia 2019, 14:27
Sorrka bo nie oglądałem meczu, kto wygrał mecz .....
0
M@sło
M@sło
22 grudnia 2019, 14:31
Minimalnie Atalanta. Było blisko :).
2
dykt4tor
dykt4tor
22 grudnia 2019, 14:31
Sędzia ustawił spotkanie :D
1
22 grudnia 2019, 14:26
Dalej niech sie pałują z tymi gwiazdkami. Mamy najbardziej przeceniony zespół na świecie. Takich karypli jak calhanoglou czy castilejjo albo ta reszta zarabiajaca grube miliony nie powinno byc w tym klubie
2
Aniaa
Aniaa
22 grudnia 2019, 14:26
Czuję się upokorzona. Dramatyczny mecz. Po takim spotkaniu powinny polecieć głowy. Natomiast nic nie zrobimy, nie warto się przejmować. Wesołych Świąt dla wszystkich i Forza. Może za parę lat się z tego wygrzebiemy.
Edytowano dnia: 22 grudnia 2019, 14:31
3
Jogin
Jogin
22 grudnia 2019, 14:27
Wesołych Świąt :)
2
Nizial86
22 grudnia 2019, 14:25
Trener z doswiadczeniem juz po pierwszej polowie kessiego by zmienil
0
wilku94
wilku94
22 grudnia 2019, 14:26
Trener z doświadczeniem, w ogóle by go nie wypuścił na boisko.
6
dykt4tor
dykt4tor
22 grudnia 2019, 14:27
Trener z doswiadczeniem Kessiego by nie wystawiał w pierwszym składzie, albo w ogóle wysłał w paczce gdzieś daleko od Mediolanu
0
Nizial86
22 grudnia 2019, 14:28
Racja.patrzac na gre to 90% druzyny dzis niepowinno grac
0
Seca
Seca
22 grudnia 2019, 14:25
https://www.seriea.pl/395038-cutrone-wroci-do-wloch.html

o tym mowile w lecie, ze nie mamy sie co martwic o Patricka :)
0
Bandita
Bandita
22 grudnia 2019, 14:24
Myslalem,ze najwiekszym wstydem bylo 4-1 u siebie z Deportivo i 4-0 porazka na wyjezdzie. Final LM z Liv.
Ale to co dzis ogladamy to ...
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 grudnia 2019, 14:42
Jednak Deportivo było znacznie gorszą traumą gdyż wówczas mieliśmy prawdziwą jakość w zespole i realne szanse na wygranie rozgrywek przy tym bardzo doświadczonych zawodników, ja do dziś uważam to za najgorszą porażkę Milanu licząc od ery Berlusconiego, gorszą od finału z 2005
0
artorn
artorn
22 grudnia 2019, 14:24
Wszystkiego najlepszego i szczęśliwego nowego roku jak coś:)
Aby nasza strona (szczególnie na mobilce) wyglądała jak powinna:D
1
ACstach
ACstach
22 grudnia 2019, 14:24
Ciekawe ile wyswietlen na jakims portalu z filmami dla doroslych by zrobił ten mecz. Takiego gangbangu ze swiecą szukac.
5
Nizial86
22 grudnia 2019, 14:24
Byle stan konta sie zgadzal
0
sebastek888
sebastek888
22 grudnia 2019, 14:24
Coś Wam powiem. Jeszcze 2/3 lata temu, gdzie Milan jakkolwiek przegrywał z drużyną, która finansowo gorzej stała byłem wkurzony na maksa. Dzisiaj? 5:0 jestem bardzo spokojny. Ale jestem kibicem tego aktualnie chorego (mało powiedziane tworu). Dlaczego spokojny? Spodziewacie się od średniaka gry wyrównanej z uczestnikiem Ligi Mistrzów, który wyszedł z fazy grupowej? Zapomnijcie o WIELKIM MILANIE, teraz jesteś co najwyżej średnim milanem. Wesołych Świąt dla Was!
3
1ucas
1ucas
22 grudnia 2019, 14:23
powiem szczerze, że im dłużej siedzimy w przerażającej przeciętności, tym mocniej zaciska się pętla na szyi tego klubu. Przy takich wynikach, nie jesteśmy w stanie ściągnąć żadnego znaczącego grajka, zostało nam liczyć chyba na cud. przykre
0
gorylmagila
gorylmagila
22 grudnia 2019, 14:23
Na konferencji prasowej powiedzą, że aktualnie głównym zadaniem jest poprawienie bilansu bramkowego ...
2
patoo_07
patoo_07
22 grudnia 2019, 14:24
No przecież poprawili :D
0
Bufor85
Bufor85
22 grudnia 2019, 14:22
Wszystkiego najlepszego dużo spokoju, radości i optymizmu na Święta i na Nowy Rok.
6
_Paweł_
_Paweł_
22 grudnia 2019, 14:22
Czuję się, jakby ktoś mnie bił po mordzie, a ja się śmieję.
4
ShevaMS
ShevaMS
22 grudnia 2019, 14:22
Trzeba pójść drogą RB i tyle a nie kupować hakanow i innych aktorów... Niech zaczną kupować młodych nieznanych i ambitnych wtedy się pogodzę nawet z takim wynikiem, ale za co im się płaci tyle kasy?
0
Milanboy
Milanboy
22 grudnia 2019, 14:22
Na pewno po tym meczu polecą głowy, jestem o tym przekonany, ale kogo, jeśli tylko Piolego to będę zawiedziony.
2
Bandita
Bandita
22 grudnia 2019, 14:22
Nikt nie poleci. Bedzie wzajemna adoracja.
11
pazioni
22 grudnia 2019, 14:23
Niestety nikt nie poleci.
1
AcMati92
Moderator AcMati92
22 grudnia 2019, 14:24
Madlini powie, że lega dała złą godzinę a w ogóle to już są święta, czas zadumy i wszystkiego najlepszego
0
Boro
Boro
22 grudnia 2019, 14:24
No na pewno spuszcza trenera, i na trzeciego kogo wezmą :)? Maldini przejmie do końca sezonu:) tak długo jak będzie puszczał beznadziejnego Kessiego i przegranych mentalnie Calhanoglu, Suso, Calabrie itd. Tak długo nic sie nie zmieni. Pewni gracze musza posiedzieć miesiac dwa na ławce żeby odzyc pi porażkach i ciągłej presji.
1
1ucas
1ucas
22 grudnia 2019, 14:24
na pewno to tylko kopernik nie żyje, nic innego się tu nie zadzieje
0
kamilus
22 grudnia 2019, 14:25
Nie poleci nikt, ale i adoracji nie będzie, bo w obecnej sytuacji najbardziej winny jest zarząd, a żadna decyzyjna głowa nie poleci na 10 dni przed rozpoczęciem mercato.
2
MrCostacurta
22 grudnia 2019, 14:25
Jeśli ma ktoś w zarządzie szacunek do tych barw to powinien zrobić rewolucję transferową już w styczniu. Trzeba poraz kolejny budować zespół od początku i nie ma co czekać na koniec sezonu.
0
zycumilanista
zycumilanista
22 grudnia 2019, 14:25
Zrobią se po lodziku na rozluźnienie atmosfery i piknie. Sory nie wytrzymałem
0
Milanboy
Milanboy
22 grudnia 2019, 14:28
Bandita- żebyś się nie zdziwił, ale pozytywnie bądź negatywnie ...
0
jasiom22
jasiom22
22 grudnia 2019, 14:34
Sprzedarzą Kessiego... i Rodrigueza, zapłacą Ibrze 20mln za sezon, na 3 sezony.., a ten złapie kontuzje po drugim meczu i bedzie jak w MU, a w pomocy będzie jeszcze większa dziura.. :-D takie ironiczne wizje mi się nasuwają :-/

W mojej ocenie, żeby cos pomogło podstawą powinien byc trener z pomysłem, grający swoje!! dobierający zawodników pod swój system pomysł :-/, a nie dostosowywujący sie do przeciwników (udający Gattuso 4-3-3, bez podejmowania ryzyka w ataku) PioliOut jak dla mnie na początek.

Dwa, środkowy pomocnik, Bennacer nie wyrabia - jest ok ale sam tego wózka nie pociągnie, Biglia to melodia przeszłosci Lazio a nie Milanu.. bardziej niż Ibra potrzebny jest na gwałt ktoś kto upilnuje środek pomocy, jakiś Bruno Fernandes powiedzmy..

...i trzy, attacare! czyli gra na dwóch napasntików co od '89 wałkował Silvio i powinno już dawno byc wpisane w dna Milanu ;-) i każdego kto przychodzi, szczególnie skoro nie mamy skrzydłowych, bo nie mamy. (Suso i Hakana skrzydłowymi nazywać nie można, gdyż nie mają podstawowej cechy nowoczesnych skrzydłowych - szybkosci) Milan musi narzucać swój styl, a nie być przewidywalny do bólu, i to bez pomysłu.

To na początek takie trzy drobnostki które można było naprawić już za Montelli, do tego jeszcze inne drobne sprawy.. Leonardo wróc.. ;-) to był znak że coś się zle zaczyna dziać w Milanie. Gazidis i Boban wróccie.. na swoje dawne pozycje, poza Milanem. Maldini do primavery, asystować Giunti-emu.
Edytowano dnia: 22 grudnia 2019, 14:40
3
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się