SCUDETTO


Powrót Ibrahimovicia do Milanu - zapis relacji LIVE

26 grudnia 2019, 16:17, Presidente Aktualności
Powrót Ibrahimovicia do Milanu - zapis relacji LIVE

Telenowela dobiega końca... Jak donosi Gianluca Di Marzio, Zlatan Ibrahimović przystał na ofertę Milanu i jest gotowy wrócić do klubu po ponad siedmiu latach. Najpóźniej do jutra włodarze klubu planują zdefiniować i zamknąć każdy element związany z zakontraktowaniem 38-letniego napastnika. Informacje o tym, że do dogrania zostały ostatnie szczegóły potwierdza także Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews.

[Aktualizacja nr 1]

Gianluca Di Marzio wyjaśnia, że decyzja Zlatana Ibrahimovicia przyszła kilkanaście minut temu, a Milan natychmiast uruchomił całą maszynę korporacyjną, aby jak najszybciej zdefiniować ostatnie szczegóły kontraktu Szweda. W klubie planują sfinalizować ten transfer najpóźniej do jutra rana. 

[Aktualizacja nr 2]

Zlatan Ibrahimović podpisze z Milanem półroczny kontrakt z opcją przedłużenia o kolejne dwanaście miesięcy po spełnieniu pewnych warunków, twierdzi Gianluca Di Marzio. Inny dziennikarz, Nicholo Schira z La Gazzetty dello Sport, wyjaśnia, że owe warunki to zdobyte gole oraz liczba występów.

Piątek, 27 grudnia:

[10:00]: Zlatan Ibrahimović zamieścił na Instagramie wymowne zdjęcie, na którym jego oczy są czerwono-czarne. Wszystko wskazuje na to, że powrotu Szweda na San Siro nic już nie zatrzyma.

[10:57]Il Corriere della Sera informuje, że Zlatan Ibrahimović za drugą połowę sezonu 2019/2020 zarobi w Milanie 3 mln euro, zaś po ewentualnym przedłużeniu na rozgrywki 2020/2021 będzie to kolejnych 5 mln euro, włączając w to już bonusy.

[11:21]ANSA: Oficjalnie potwierdzenie transferu Zlatana Ibrahimovicia do Milanu być może nadejdzie już dzisiaj. W najbliższym czasie piłkarz pojawi się w Mediolanie, a od poniedziałku będzie do dyspozycji trenera Stefano Pioliego.

[11:44]MilanNews: W Casa Milan trwają intensywne prace nad ostatnimi detalami kontraktu Zlatana Ibrahimovicia. Oficjalne ogłoszenie transferu dziś lub jutro, potem testy medyczne.

[12:55]: Di Marzio: "Wszystko gotowe dla powrotu Ibry. Brakuje tylko oficjalnego komunikatu. Szwed jest oczekiwany w Mediolanie 2 stycznia".

[17:25]: Włoskie media zgodnie informują, że lada chwila powrót Zlatana Ibrahimovicia do AC Milan stanie się faktem!

[17:42]: Wielu dziennikarzy zajmujących się Milanem tajemniczo zapowiedziało, że wszystko gotowe i można rozpocząć odliczanie. Oficjalne potwierdzenie transferu oczekiwane jest lada chwila, to kwestia minut.

[18:40]: La Gazzetta dello Sport: Ibrahimović podpisał z Milanem kontrakt ważny do 30 czerwca z zarobkami rzędu 3 mln euro. Zagra z numerem "11", który dotychczas należał do Fabio Boriniego.

[18:58]: OFICJALNIE: Klub poinformował o osiągnięciu porozumienia ze Zlatanem Ibrahimoviciem - KLIK! Dziękujemy za śledzenie relacji na żywo.



223 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
vorti
vorti
27 grudnia 2019, 18:53
Jest official. Ibra do końca sezonu
Edytowano dnia: 27 grudnia 2019, 18:54
0
Krauser
Krauser
27 grudnia 2019, 18:51
Już za chwile, za momencik. Już tuż tuż....
1
Vol'jin
Vol'jin
27 grudnia 2019, 18:50
Czuje się jak Gowin dzisiaj

Niby na nie, ale się cieszę
1
27 grudnia 2019, 18:49
Ciekawe czy Borini dobrowolnie sie zrzekł?
0
Nevi
Nevi
27 grudnia 2019, 20:12
A mnie to nie ciekawi, won slabeusze !
1
Nevi
Nevi
27 grudnia 2019, 20:13
Trochę szacunku dla Legendy :)
0
ghomaline
ghomaline
27 grudnia 2019, 18:46
11 mu nie pasuje :/
0
Katan
Katan
27 grudnia 2019, 18:53
Co ?
0
ba_acm
ba_acm
27 grudnia 2019, 18:23
Halo halo ludzie powrót na ziemie!!!
Jesli sądzicie że Zlatan nas wybawi i nagle znajdziemy się na miejscach 5 lub wyżej to odpowiem wam - NIE.
Litości, nie mam siły już czytać że no jak to przecież przychodzi tutaj żeby potrząsnąć tą bandą patałachów -.-'

Przypominam że mecze się wygrywa kolektywem. Raz że problem Milanu nie leży w tym że brakuje nam super gracza. Bo inaczej sobie sprzedajmy Suso, Gigio, Piatka, Paquete, Theo i Romka, dołóżmy 50 mln i sobie kupmy Mbappe to nam będzie wygrywał mecze.

No dobra, powiecie no jak to przecież nam brakuje lidera na boisku, no niby Romagnoli nasz il capitano no ale on kartki dostaje jak dyskutuje z sędziami bla bla bla. No i kij, niech sobie będzie tym kapitanem w protokole no i co to zmienia? U nas nie ma lidera na ławce - trenera, który ma kontrole kiedy trzeba gasi pożar a kiedy trzeba robi afere np po przez sadzanie przysłowiowej najlepszej gwiazdy na ławce, odsunięcie od treningów jednego czy dwóch graczy bo mu nie pasują do koncepcji gry. Wrzucić czasami młodego żeby zwiększyć rywalizacje o pierwszy plac na danej pozycji, zaskoczyć czasami składem, ustawieniem.

Z całym szacunkiem ale Pioli to sobie może być liderem w szatni Fiorentiny czy Udinese. Dopóki tego zarząd nie pojmie to będziemy dziadować na miejscach 8-10 nawet mając 5ciu Zlatanów w składzie.

Szczerze, to mnie osobiście denerwuje to że Zlatan do nas przychodzi, jestem przekonany że to nam to nie pomoże bo nie tutaj jest problem na dłuższą mete. Wg mediów dajemy 38-letniemu Zlatanowi €3mln/rok za drugą połowe sezonu i w przypadku przedłużenia o sezon jego zarobki wzrastają do €5mln/rok a na dobrego trenera który by zrobił porządek żałujemy te €7-10 mln/rok i cyk zatrudniamy wuefiste za €2 mln którego zastępuje kolejny wuefista za €2mln punktując jeszcze gorzej i dostając 5 od Atalanty.

Możecie się zgodzić ze mną lub nie. Pozdrawiam i życze szczęśliwego nowego roku 2020 pełnego sukcesów.
3
Grande
Grande
27 grudnia 2019, 18:40
Nawet jak sprzedasz całą kadrę, to Mbappe nie przyjdzie.

Najgorsze jest to, że pieniądze były i to prawie 500 baniek. Wyrzucono je w błoto jak czas pokazał.
1
ceci791
ceci791
27 grudnia 2019, 19:13
A ja uważam że da więcej niż obecni napastnicy razem wzieci.... To jest napastnik który umie wziąć grę na siebie a nie egzekutor który czeka na podanie i dołożenie nogi
1
BadMad
BadMad
28 grudnia 2019, 21:42
Pięciu Zlatanow ..mm jestem bardzo ciekaw jakby to wyglądało (mimo oczywistego z pupy ustawienia)- ale coś mi podpowiada ze naszym obecnym kilerom skopaliby doupy dosłownie i w przenośni.
0
zycumilanista
zycumilanista
27 grudnia 2019, 18:14
No trochę tych minut minęło ;)
2
Nevi
Nevi
27 grudnia 2019, 17:39
Nareszcie sie dowiemy czy Ci napastnicy byli tacy do dupy, czy jednak pomoc :D
5
Katan
Katan
27 grudnia 2019, 18:42
Już się dowiadujemy od kilku lat, a pomocy jak nie było tak nie ma.
0
wilku94
wilku94
27 grudnia 2019, 17:39
Chwila już minęła, gdzie on jest?!
1
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 17:32
Jakby byly mistrzostwa w odswiezaniu strony na czas, to wygralbym w cuglach.
10
27 grudnia 2019, 17:30
Grać? Grać górale!! To Łon? To jeszcze nie Łon.
4
Nelson_Dida
Nelson_Dida
27 grudnia 2019, 18:07
my jus grali, teroz niech łoni grajo
1
Fushnikov
Fushnikov
27 grudnia 2019, 18:19
Grajcie bo nie zapłacę!!
1
LunaS
LunaS
27 grudnia 2019, 15:13
Cyrk jest - Arlekin w drodze. Będzie na pewno ciekawie ... ale czy lepiej to zobaczymy. Większość z nas sobie robi nadzieję że Ibra przyjdzie chwyci za mordy te piłkarzyny - ale scenariusz gdzie Samu jednak będzie dalej chodził z leginsach jest możliwy.
5
Nizial86
Nizial86
27 grudnia 2019, 15:35
Sam ibra nic niezdziala jak sam sobie akcji i bramki niewypracuje to strzelac niebedzie.kazdy kto oglada mecze to widzi ile milan ma celnych podan
0
adamos
adamos
27 grudnia 2019, 15:53
Ostatnio oglądałem wszystkie bramki Zlatana w MLS, wszystkie były wrzutki celne na głowę Zlatana, bądź celne podania w pole karne do niego. U Nas tego nie doświadczy... Dośrodkowanie przeleci przez pole karne, albo w róg, a podanie będzie nie celne pod nogi rywala. Jak to zawsze. Nawet Peszko by po lufie, celnie podał do Zlatana!!!!
1
Dusiek
Dusiek
27 grudnia 2019, 18:03
Jezeli chcesz sie mierzyc z najlepszymi, to musisz miec w skladzie najlepszych. Niby takie proste.
0
Deus
Deus
27 grudnia 2019, 18:03
Przecież samu przy jego budowie w każdych innych spodniach niż rurkach/leginsach by wyglądał karykaturalnie
0
marunio
marunio
27 grudnia 2019, 19:07
zeby mozna bylo dostac dobre podanie to tez trzeba sie dobrze ustawic, co suso ma otworzyc portal ktory ominie 15 obroncow przeciwnikow, zeby pilka wyladowala idealnie na stopie piatka?
0
Zuber
Zuber
27 grudnia 2019, 15:01
Serio ktoś tu myśli, że Ibra weźmie 5 mln za sezon i będzie siedział na ławce? :D
0
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 15:11
Serio myslisz, ze Pioli nie jest do tego zdolny?
0
AcMati92
Moderator AcMati92
27 grudnia 2019, 15:32
To Pioli najwyżej też dostanie kopa w łysy beret
3
Zuber
Zuber
27 grudnia 2019, 15:38
Nie po to go chyba brali, żeby siedział na ławce. Po tylu latach znowu taktyka laga na Zlatana będzie działać lepiej niż te ich 4-3-3.
2
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 14:40
Tak jak wiekszosc użytkowników zauważyła, mamy graczy pod 3-5-2, ale Pioli to ten rodzaj trenera, który postawi na swoje 4-3-3 chocby sie palilo. Mamy wybiegane wahadla, Gabbia mógłby grać na so, bez skrzydlowych i Ibra z Piątkiem. Ja tam widzę same pozytywy w takim ustawieniu, ale na Sampe bedzie 4-3-3 i Ibra na lawie, a parodysci beda udawac skrzydłowych.
3
Gzikuu
Gzikuu
27 grudnia 2019, 14:45
Ajjjj marzenie... Ustawienie pod, które mamy IDEALNYCH piłkarzy. No, ale mamy też trenera nieudacznika, który nie zna zawodników, których ma w składzie i nie potrafi ich oceniać podczas treningów.

Za to 3-5-2 sprawdza się super w FMie :P
4
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 14:46
W FMie i Interze. :D
0
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 14:54
Ale o tym juz dawno wszyscy pisali....Nawet latem po zatrudnieniu Giampaolo sam Maldini mowil, ze nie brali skrzydlowych, bo w tym sezonie mialo byc 4-3-1-2. Po kompromitacji z Udine MG sie zesral i postawil na 4-3-3 nie majac skrzydlowych. Pioli kontynuuje ten genialny pomysl, bo gosc nie ma zadnego pomyslu na ten zespol.
0
marunio
marunio
27 grudnia 2019, 19:13
i co rzuca wszystko na 3-5-2 i co sie stanie? nawet jakby bylo dobrze, to znowu trzeba cwiczyc zgranie, jak wypadnie wahadlowy to co? borini zastapi theo? srodkowi magicznie zaczna umiec grac 3 z tylu, jak wypadnie jeszcze 1 cb to nie bedzie nikogo na zmiane, a grac bedzie ktos z primavery. a na ataku piatek czy lao, ktorzy jak graja widac i 50letni ibra ktory nie bedzie mogl zawsze grac, 1 kontuzja z przodu i nie ma zmiennikow, do tego potrzeba dobrego registe, bennecar jest dobry,ale ma ciag do przodu, chca go przerobic na mezzale, kto by gral na srodku? kessie ktorego chca wypchnac czy biglia? XD jezu ludzie te IDEALNE ustawienie wymaga 15 sekund przemyslenia, zeby zrozumiec czemu nim nie graja, a jak wypadnie ktos, to trzeba bedzie wracac do 433 i placz zaczyna sie od nowa, ze slabo graja, bo nie trenowali w tej formacji od x czasu XD
Edytowano dnia: 27 grudnia 2019, 19:17
0
Rossoneri Slavomir
Rossoneri Slavomir
27 grudnia 2019, 14:29
IBRACADABRA :D
0
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 14:36
Spokojnie Sławuś.
1
Bandita
Bandita
27 grudnia 2019, 14:15
Wszyscy gadaja,ze Piątek nie ebdzie z Ibra mogl grac. Ale jakby w meczach z Bologna czy SAS grał Ibra to Piatek mialby w koncu asysty.
1
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 14:23
Suso i Calhanoglu beda grali. Najlepsi skrzydlowi w lidze pod wzgledem dryblingow w calej Europie
2
Zimer9009
Zimer9009
27 grudnia 2019, 14:13
Plus jest taki, że będzie dostawał piłki bo nikt na pewno później na treningu nie chce dostać buta w plecy ( przypomnijcie proszę kogo to Zlatan potraktował kopniakiem podczas zbiórki bo nie pamietam).
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
27 grudnia 2019, 14:26
Chyba strasser dostał kopa
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 grudnia 2019, 13:49
Ciekawe, jak długo potrwa aklimatyzacja? Mam tu na myśli resztę kadry w stosunku do Pana Ibrahimovica ;p Niektórzy mogą temu zjawisku nie podołać, hehe;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 grudnia 2019, 13:40
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale czy gol z Niemcami to nie była jedyna w historii bramka strzelona przewrotką spoza 20 metrów ? :D
0
Kasa ACM
Kasa ACM
27 grudnia 2019, 13:43
Poprawiam - to było przeciwko Anglii ;)
4
Piotrek1899
Piotrek1899
27 grudnia 2019, 13:51
No właśnie;) Anglia, na 4:2.
1
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 14:58
Z Anglią to była jedyna bramka zdobyta przewrotka z historii zza pola karnego. Gbyby tego bylo malo, Szwecja wygrała wtedy 4-2 z Anglią, a Ibra zdobyl wszystkie gole dla swojej reprezentacji.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
27 grudnia 2019, 17:33
Jalapeno
Nie wiem, czy Rivaldo także spoza pola karnego z Valencią nie strzelił.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 grudnia 2019, 17:35
Dzieki za poprawienie ;) w każdym razie byłem ciekaw właśnie czy ktoś tego dokonał jeszcze. Kojarzę jeszcze jakiś stary mecz Fiorentiny i gol zza 16tki ale to były bardziej nożyce chyba.
0
Kasa ACM
Kasa ACM
30 grudnia 2019, 11:05
@grzesiekpl88 - Ten gol Fiorentiny to Mauro Bressan przeciwko Barcelonie w LM :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 grudnia 2019, 15:39
Ooo właśnie o tę bramkę mi chodziło, dzięki za info ;)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
27 grudnia 2019, 13:04
No i fajnie. Gdyby przyszedł jeszcze playmaker z prawdziwego zdarzenia to może coś z tego sezonu dałoby się wycisnąć.
4
Mateusz1982
Mateusz1982
27 grudnia 2019, 13:06
Ktoś z Realu?
0
MrCostacurta
MrCostacurta
27 grudnia 2019, 13:21
Wymiana Modrić za Rebicia ;)
2
Mateusz1982
Mateusz1982
27 grudnia 2019, 13:31
Witamy ;)
0
tommyb1
tommyb1
27 grudnia 2019, 15:10
Costacurta dokładnie moze w Realu nie skumaja. Obaj sie na ....ic konczą
0
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 12:53
Ogłoszenie parafialne dla ludzi nieukumatych pod tytułem "Po co nam Ibrahimović?.

Szwed nie przychodzi tutaj, żeby zaprowadzić ten zespół do Ligi Mistrzów, ani nawet do Ligi Europy. On nie przychodzi po to, żeby nabić sobie statystyki. On przychodzi jako autorytet i człowiek charakterny, który zatrzęsie bezrobotnymi milionerami, którzy umieją grać, ale im się nie chce. Dla mnie Ibra, to taki zastępca-motywator Gattuso z tamtego sezonu. Rino z praktycznie tymi samymi piłkarzami umiał zrobić najlepszy wynik punktowy i być najbliżej Ligi Mistrzów od sześciu lat, mimo słabego warsztatu. Udowodnił nam, ile daje ktoś krzykliwy w zespole, co złapie za mordę resztę zespołu. Skoro Ci piłkarze rok temu umieli wygrywać mecze z motywatorem, to wierzę, że ze Szwedem w zespole będzie podobnie.

Druga sprawa, czysto sportowa. Dla mnie Ibra to ewenement piłkarski. On jest tak ambitny, że mi jego wiek nie przeszkadza. Sezon temu "dziadek" Quagliarella potrafił zostać królem strzelców, a umówmy się - umiejętnościami i całą karierą Fabio nie dorasta do pięt Zlatanowi. Przypominam, że Ibra to jeden z najlepszych napastników XXI wieku. 536 goli w karierze. Na ten moment, z czynnych piłkarzy wyprzedza go dwójka kosmitów - wielki Messi i wielki Ronaldo. No i jeszcze polecam obejrzeć kompilację z goli Ibry... On nie musi dostać dobrego podania, bo facet z każdej sytuacji potrafi zrobić gola (skorpion kick przeciwko Bastii). 21 kolejek przed nami. Chciałbym, żeby z 8/10 huknął, ale jak strzeli mniej, ale wstrząśnie szatnią to sam bym go na rękach nosił.
29
adamos
adamos
27 grudnia 2019, 13:22
Kolego masz rację ale jest jeszcze jedno "ALE". My nie mamy charakternych zawodników. Kiedyś Pjona poprosił by Suso do niego więcej podawał, ten się sfochował i nawet jak był sam na sam Piątek z bramkarzem, Suso nie podał. Bonuc jak był i się darł po jakimś meczu, szatnia się podzieliła na nowe nabytki oraz na starych senatorów. Biglia jak nakrzyczał na Kessiego chyba powstała telenowela i Kessie się obruszył. Ibra jak kogoś opierdzieli to będzie foch na całego. Hakan się popłacze, Suso zamknie się w sobie i nikogo na boisku nie będzie widział, a Kessie posądzi klub o rasizm. Ibra pasuje do profesjonalistów a nie do dzieciaków, co oszczędzają siły na dyskoteki.
4
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 13:32
Tylko oni maia swiadomosc, ze przychodzi do klubu gosc, ktory gral w Milanir z czasow świętości. Maja świadomość, co ten czlowiek potrafi na boisku i poza nim. Nie wierzę w to, ze np Ibra powie Suso, ze ma mu częściej podawac a on zlapie focha, bo dostanie po prostu lepe. Ibra to łącznik między normalnym zachowaniem a szczeniackim i ma właśnie ich czegos nauczyć. Dla mnie to nie wybawca, ale hmm jaki inny zespol z top5 lig z dolnej połowy tabeli moglby w jakis sposob zakontraktowac Ibre? Oprocz nas, zaden. Dlatego trzeba sie cieszyć z tego co jest i liczyć na chociaż minimalna poprawę.
1
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 13:33
@adamos Ale jest też "drugie dno" takiego zabiegu wychowawczego. Bo pozwoli zobaczyć który z naszych ma charakter: nie odezwie się, zaciśnie zęby i pokaże na co go stać, a który - tak jak mówisz - "wypłacze się mamie w mankiet". I wtedy tych płaczących out, a zostawić tylko silnych psychicznie. :)
1
adamos
adamos
27 grudnia 2019, 14:30
@Harasimowicz
Nawet bez Ibry wiadomo kto jest do odstrzału. Drugą rzeczą jest Pioli, ciekawe kiedy go wpuści na boisko i po jakim czasie...
0
adamos
adamos
27 grudnia 2019, 16:40
Kto jest do ostrzału? Borini Rodriguez to wiem ale reszta gra w podstawie to chyba nie do odstrzalu:)
0
acmti__
27 grudnia 2019, 17:07
Fajnie żeby Twoja teoria się sprawdziła. Wolałbym jednak, by ten zespół budował drużynę, a nie ekspereymentowal w tego typu praktykach. Ibrakadabra z batem nad piłkarzami - brzmi super, tylko zapomniałeś że świat się zmienił i że cywilizacja postępuje. Zawodnicy grają głównie dla pieniędzy, pozywaja swoich pracodawców jeżeli coś im nie pasuje. Ja wiem, że jest dużo fajnych opowieści z przed 20 lat, ale jeżeli ktoś na prawdę myśli że prawie 30 letni faceci będą plaszczyc się przed Zlatanem to jest w błędzie.
Tutaj trzeba mieć plan by zbudować coś stabilnego ekonomicznie i jakościowo, a takie zabiegi to chwytanie się brzytwy naszego zarządu.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
27 grudnia 2019, 12:42
https://pl.wikipedia.org/wiki/Bernard_Arnault
75mld USD
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 grudnia 2019, 13:39
Te plotki krążą już od jakiegoś czasu, ale bym się nimi nie ekscytował zbytnio.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
27 grudnia 2019, 12:34
Francuz chce kupić Milan.
1
Vol'jin
Vol'jin
27 grudnia 2019, 12:50
bo wyborcza tak napisała na sport.pl?

tak jak powieliła bzdurę o Piątku w Lipsku nie patrząc na źródło, że to brytyjski szmatławiec Daily Mail napisało
0
Mateusz1982
Mateusz1982
27 grudnia 2019, 12:55
Team Ac Milan na twitterze napisał
0
Bandita
Bandita
27 grudnia 2019, 13:01
Nie wyborcza tylko Repubblica. Ze na stole lezy 975 milionow i teraz Singer ma odp. Szczerze jak to nie s-f to by byl dopiero transfer .
1
Mateusz1982
Mateusz1982
27 grudnia 2019, 13:03
Na wiki pisze, że lubi działa sztuki xD
0
AcMati92
Moderator AcMati92
27 grudnia 2019, 15:32
Mateusz1982

No to zobaczy tu niezłą sztuke...
0
GiveMeReason
GiveMeReason
27 grudnia 2019, 12:21
Ale bedziecie zawiedzeni. Ibra nic tu nie zmieni.
0
acmti__
27 grudnia 2019, 12:32
Nawet jak strzeli parę bramek to jak to się przekłada na odbudowę tego klubu... Jak dla mnie to kolejna sytuacja gdzie Milan zostaje wystawiony na pośmiewisko.
0
Grande
Grande
27 grudnia 2019, 12:35
Jak masz rozwalony dom i praktycznie samo gruzowisko, to co da wstawienie złotych klamek do drzwi?:)
0
MrCostacurta
MrCostacurta
27 grudnia 2019, 13:04
Spowadzamy średniaków to źle, sięgamy po Ibrę źle bo nic nie zmieni. Kogo wy tu chcecie Mbappe, Kane? Skoro jest okazja sprowadzić tu bardzo dobrego zawodnika to lepiej to zrobić niż czekać aż pójdzie do konkurencji. Z takim pesymizmem i marudzeniem potraficie być w ogóle z czegoś zadowoleni?
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 grudnia 2019, 13:41
@Grande - zła metafora. Ibra to nie złote klamki. Ibra to buldożer.
3
acmti__
27 grudnia 2019, 18:53
MrCostacurta
Chcemy zawodników, którzy dają nadzieję na jakiś rozwój klubu. Ibra przyjdzie, prawdopodobnie strzeli kilka bramek, złapie kilka czerwieni, po roku odejdzie, a my zostaniemy z niczym...
0
FanatykACM
FanatykACM
27 grudnia 2019, 12:17
OBY W OSTATNIEJ CHWILI NIE BYŁO NIESPODZIANKI... forza milan !
1
roby
roby
27 grudnia 2019, 12:15
Powinien poziom u nas sie podniesc,samo to ze obroncy jednak beda sie bali,czuli respect przed Ibra ,dwa sam potrafi zrobic akcje strzelic pieknie,,zaluje ze nie gral od poczatku sezonu,na 100% mieli bysmy wiecej pnk
0
Paolo21
Paolo21
27 grudnia 2019, 12:12
Oby sprawdziły się te informacje, ja tam cieszę się z powrotu Ibry. Jednakowoż na miejscu zarządu zamiast wypożyczać Krzyśka to powinni tak uczynić z Rafą :) Suso i Hakan już nie będą największymi gwiazdami zespołu, no i fajnie :P byle do przodu. Rok 2020 myślę że będzie przełomowy :D pozdrawiam.
1
MariuszR06
MariuszR06
27 grudnia 2019, 11:32
No to będzie ciekawie ;)
1
AcMati92
Moderator AcMati92
27 grudnia 2019, 11:31
Dla mnie najzwyczajniej w świecie Ibra nie jest potrzebny, żeby grać każdy mecz po 90' i strzelać w każdym po 3 bramki. On jest potrzebny w szatni podczas meczu i na treningach (na boisku oczywiście też byłoby fajnie jakby tyle strzelał, ale to nie będzie główne zadanie). Ktokolwiek śledził jego karierę wie, że Ibra się w tańcu nie pierdzieli. Nie chodzi o to, że ma jaja, żeby kogoś kopnąć w głowę, chociaż swego czasu Maldini też sprzedawał kolegom liście ;) Sam ma postawę profesjonalisty i tego samego wymaga od kolegów i to jest najważniejsze, a wręcz kluczowe. Z nim każdy ma zapierdzielać i się starać, dawać z siebie wszystko. Jego mental na pewno wpłynie na resztę i tu należy wypatrywać światełka w tunelu. Bo jeżeli koleś z takim charakterem nie wpłynie na tych leszczy, to już nikt nie da rady i jedynym rozwiązaniem będzie zmiana kadrowa. Ibra dzięki Ci, że próbujesz wdepnąć w to gówno i jeszcze w nim rzeźbić.
5
Cleaver
Cleaver
27 grudnia 2019, 11:25
Jezu jak dobrze! To jest prawdziwy prezent. Mimo 38 lat, Ibra moze dac zdecydowanie wiecej niz nasi napastnicy razem wzięci. Nawet wiecej niz Higuain.
Ogromnie sie cieszę. The King is back.
2
Maldinidzban
Maldinidzban
27 grudnia 2019, 11:09
Ciesze się z Ibry bo to wielki piłkarz, ale on w tym wieku raczej nie podniesie piłkarsko do top 6 a maldini i boban nasze legendki mydła nam oczy po tym 5:0. Jeśli nie przyjdzie jakiś pomocnik kreatywny skrzydłowy chociaż jeden ls to dla mnie sezon na straty bo jeszcze mysle ze chociaż ta le pogramy
1
Mateusz1982
Mateusz1982
27 grudnia 2019, 11:09
Nie kumam, że Piątek ława. Przecież 4-4-1-1 idealne pod Zlatana.
3
KKP19
KKP19
27 grudnia 2019, 11:17
Ale nie pod Suso
7
Mateusz1982
Mateusz1982
27 grudnia 2019, 13:02
Suso pod Zlatana? Bonaventura z lewej? Kessie wypad, leń.
0
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 10:58
Tak szczerze - myslicie, ze na Sampdorie do podstawy wlatuje? Szczerze mowiac, to ja bym go wolal w podstawie i najwyzej by schodził w okolicach 60 minuty. :p
0
Bandita
Bandita
27 grudnia 2019, 10:47
Oj to turas i hiszpan beda musieli troche zmienic swoje podejscie do gry . Gwiazdki juz nie beda. Bedzie jedna. O Mopie nie wspomne bo jak zostanie i bedzie mial takie wejscia bez myslne to wole nie widziec tego.
1
Cesash
Cesash
27 grudnia 2019, 10:47
Widzę sporo komentarzy typu, że jak Szwed przyjdzie to nasi nauczą się grać przy nim bo kiedyś trzymał byłych graczy za jaja i oni wtedy grali. W większości jest to prawdą, natomiast EL92 był widocznie speszony i ograniczony jak grali razem. Nawet raz pamiętam jak Ibra go ochrzaniał po zepsutej akcji, a jak Zlatan odszedł do PSG to Faraon zagrał najlepszym sezon w Milanie.
Ciekawe jak będzie z opaską kapitana... Mam nadzieję, że zostanie z Romkiem.
1
Bandita
Bandita
27 grudnia 2019, 10:50
Ej mistrzu co ma piernik do wiatraka? co ma mlody Faraon do slabego juz Suso czy Hakana? Sezon zycia sami nie zagraja bo maja sie za najlepszych w druzynie. Ja mam nadzieje,ze ci dwaj panowie zaczna grac w koncu z innymi i na slepo walic nie beda z 30 metrow w obroncow czy w golebie . Alebo wyleca albo kopa zalicza. Dla nich moze wyjsc to na dobre
1
Semper Fideli
Semper Fideli
27 grudnia 2019, 10:51
Dobrze że wspomniałeś faraona. Głośno było że chce wracać Chin ciekawe czy podtrzymuje swoje zdanie. Chętnie zobaczył był go u nas. Ogólnie od nowego roku kończy się odchodzenie do Chin za grube pieniadze może jakiś Oscar byłby chętny wrócić do europy
0
adamos
adamos
27 grudnia 2019, 12:23
@Semper Fideli
Z Szarym to jest tak, że wszędzie śmiga i śmigał tylko nie w Mediolanie - może mu powietrze nie służy tutaj...
0
Cesash
Cesash
27 grudnia 2019, 15:45
Bandita nie zrozumiałeś mnie. Mam na myśli to, że wiele osób oczekuje po przybyciu Ibry poprawy gry niektórych piłkarzy. Faktycznie może się tak stać i sam na to liczę. Medal jednak ma dwie strony i nie na każdego tego typu presja może zadziałać, a jako przykład podałem Szarego, bo doskonale to pamiętam. Było widać na boisku, że Ibra go stresował.

Semper Fideli - wydaje mi się, że Faraon już dał sobie spokój z poważną piłką, dlatego na kilka lat się wybrał do Chin żeby dobry hajs zarobić.

adamos - takich przykładów jest niestety wiele. Zarząd się zmienił, właściciele, piłkarze, a u nas to zjawisko dalej ma miejsce. Nie jestem w stanie tego pojąć.
0
MK92
MK92
27 grudnia 2019, 10:35
Przez twe oczy, te oczy czerwone, oszalałem!
14
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 grudnia 2019, 10:27
Ja nadal będę uważał, że dopóki do obrony nie zostanie wprowadzony jakiś konkretny weteran, a przed nią będzie grał nieopierzony Bennacer nawet Ibra znacząco nie zmieni punktowania Milanu(po prostu będzie o te kilka-kilkanaście bramek więcej), ale patrząc na to w jakich momentach nasi skrzydłowi potrafili się wybić ponad swoją obecną mizerność na jedno-kilka spotkań(zwiększona ilość medialnych wrzutek odnośnie sprzedaży Turka czy hasztag #SusoOut) taki regularny, konkretny opierdol od Zlatana może być bardzo przydatny dla tych zawodników
1
tober12
tober12
27 grudnia 2019, 10:23
Zlatan niczym Lucyfer xd
0
lejnamur
lejnamur
27 grudnia 2019, 09:47
To co Ibra bierze dychę od Turasa?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 grudnia 2019, 09:58
11 od Boriniego.
7
lejnamur
lejnamur
27 grudnia 2019, 11:56
Myślę że woli 10tke , w Milanie też chciał ale Seedorf mu nie dał
Edytowano dnia: 27 grudnia 2019, 11:57
0
EdgarDavids
EdgarDavids
27 grudnia 2019, 09:39
Czyli jak Zlatan będzie chciał się wymiksować, to przestanie strzelać, logiczne!
To 4 zawodników do podstawy już mamy, jeszcze tylko 7..
0
adamos
adamos
27 grudnia 2019, 08:17
pierwszy trening i Zlatan zapomni jak się kopie w piłkę... I będzie, że od groma kasy wyrzuciliśmy w błoto, a cała konkurencja zrobiła to inteligentnie. Wywalić Suso, Hakana, Kessie - kupić w ich miejsce zawodników i to ruszy.
5
Moris
Moris
27 grudnia 2019, 10:16
Bardziej prawdopodobne,że nasze łamagi naucza się grać w piłkę niż to,że Ibra zapomni jak się w piłkę gra ;) tak jak kiedyś było z Nocerino,Cassano,Robinhio,Boateng. Ale wtedy grali ;)
0
tober12
tober12
27 grudnia 2019, 10:24
Że Robinho wcześniej nie potrafił grać w piłkę?
1
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 07:48
Z innych obozow:

Inter:
Kulusevski,
Giroud,
Alonso (alternatywa Emerson),
Vidal (alternatywa Weigl),

Juventus:
Tu doczytalem, ze roszady nastapia latem. Ponoc gruby hajs wleci na środkowych pomocników (Eriksen i Pogba), bocznego obrońcę (rowniez Emerson sie przewija) i napastnik na lata (maja sie wlaczyć w walke o Wernera),


Roma:
Ponoc ma dołączyć Boateng, ktory juz jest na wylocie w Bayernie i Draxler - podobna sytuacja w PSG.

Lazio:
Tu doczytalem o wahadle - Celiku (laczono go z nami), zapewne alternatywa dla Lulicia, no jak z kolejki na kolejke beda coraz blizej LM, to pewnie poszerzenie składu bedzie formalnoscia,

Napoli:
Tu wszystko mozliwe. Ponoc Koulibaly do Arsenalu, a do Napoli Torreira i Kolasinac. Ruiz na wylocie, Allanem jest zainteresowane PSG. Tam brdzie rewolucja i budowanie skladu na Merecie, Di Lorenzo, Lozano, Elmasie, Miliku (chyba, ze ktos sie skusi). Jeszcze czytałem, ze De Laurentiis ma sypnac groszem na Chiese, bo Mertens tez out.
Edytowano dnia: 27 grudnia 2019, 07:50
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 grudnia 2019, 10:06
W przypadku Napoli to jest ta sama sytuacja, co z Milanem, gdzie pseudo dziennikarze co okienko wróżą wyprzedaż, a w rzeczywistości jedynym istotnym piłkarzem poza przybyszami z Turynu, którego sprzedano był Cutrone.Szczerze wątpię, żeby ADL wymienił 3/4 składu.Prędzej skończy się na zwykłej wymianie pokoleniowej czyli odejdą głównie sabotażyści pokroju Mertensa, Insigne czy Callejona.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
27 grudnia 2019, 10:09
No to prostujemy Juve: już w zimie mogą być roszady najbardziej nie zadowolony z obecnej sytuacji jest Rabiot który chce się ewakuować już w styczniu prawdopodobnie do anglii. Podobnie Can. A jeśli chodzi o napastnika to ma nim być haaland. Jeśli chodzi o Wernera to chcą go klubu Angielskie a wzamian Lipsk spogląda na Piątka.

Lazio- może i chcą Celika ale jak on ma być alternatywą dla Lulicia skoro to inne pozycje ? Celik to prawa strona, a Senad to lewa.
Odemnie chyba tyle.
0
Grande
Grande
27 grudnia 2019, 10:34
Marcos Salinas

Różnica jest taka, że na graczy Napoli jest zapotrzebowanie i na nich zarobią. Ja się nie dziwię, że nikt poważny nie chce Suso czy Hakana.
0
Rossoneri Slavomir
Rossoneri Slavomir
27 grudnia 2019, 07:32
Ibra to Ibra :) Zazdroszczę Pionie :D
0
Jalapeno
Jalapeno
27 grudnia 2019, 08:08
Spokojnie Sławuś.
0
tober12
tober12
27 grudnia 2019, 00:00
Zlatan w MLS 2 sezony 52gole i 17 asyst. Wiem to MLS, ale w gazie jest. Ciekawe czy dostosuje się do poziomu.
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
27 grudnia 2019, 00:30
Zlatan nie dostosowywuje się do poziomu, to poziom dostosywywuje się do Zlatana xd
27
Andrzej44
Andrzej44
27 grudnia 2019, 01:00
Sporo asyst ma.. hmmmmmmm
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 grudnia 2019, 01:37
Co z tego?Zlatan od pewnego czasu jest absolutnym solistą, którego fajne statystyki nie wpływają na skok zespołów w których gra.Było tak zarówno w Manchesterze jak i Los Angeles.Ani jeden ani drugi zespół dzięki podniesionej poprzeczce przez Szweda nie włączyły się do walki o mistrzostwo kraju, dlatego nie ma co podniecać tymi liczbami i przez to liczyć na jakieś zbawienne działanie Ibry.Jedyne co może znacząco ulec poprawie to sfera mentalna.Paru zawodników wróci do swojego dawnego poziomu.Tyle lub aż tyle.
2
jasiom22
jasiom22
27 grudnia 2019, 03:34
Marcos Salinas ma racje, to znów podmianki jeden na jeden które specjalnie nie poprawią gry zespołowej, pomocy.. wolnych skrzydłowych... prawdziwych problemów Milanu. Igła i Piątek w pierwszych miesiącach też trafiali... i koniec konców niewiele to dało, Milan europy nie wywalczy, do Serie B nie spadnie.. a za pół roku pożegna się z 39 letnim Ibrą, i zacznie się kolejna "rewolucja" śiedmiu boleści, kolejny nowy trener, kolejny nowy napastnik.. i te same błedy? czy może w końcu zatrudnią trenera?
Edytowano dnia: 27 grudnia 2019, 03:35
1
tober12
tober12
27 grudnia 2019, 06:00
Nikt się nie podnieca to tylko statystyka. Na pewno ma to coś dalej. Nikt nie liczy na cud, że sam to dźwignie. Ciekawe czy Maldini będzie kazał Piolemu go wystawić.
1
tober12
tober12
27 grudnia 2019, 06:04
Mówisz jest solista, jest napastnikiem więc rozliczany jest z goli. Zlatan strzela, ale drużyna slaba i tracą również dużo goli. To samo u nas. Może strzelać i tak będzie w łeb.
0
Fushnikov
Fushnikov
27 grudnia 2019, 06:09
On zawsze jest w gazie :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
27 grudnia 2019, 06:16
jasiom22
Wręcz przeciwnie.To właśnie nasi ''naturalizowani'' skrzydłowi mają największą szansę na przebudzenie.Zaś obrona dalej będzie dziurawa niczym sito.Tak było w LA Galaxy.Ibra podwyższał statystyki ofensywne, a defensywa neutralizowała ich wpływ na końcowy wynik.W skrócie albo NORMALNY, wiedzący jak ustawić zawodników w destrukcji trener/minimum 1 dodatkowy ''Zlatan'' w kadrze albo dalsze gnicie między 11, a 8 miejscem.
Edytowano dnia: 27 grudnia 2019, 06:17
0
jasiom22
jasiom22
28 grudnia 2019, 22:03
@Marco Salinas
"To właśnie nasi ''naturalizowani'' skrzydłowi mają największą szansę na przebudzenie" - nie wierzę w to ani trochę, tak samo miało być z Igłą i Piątkiem. Skrzydłowi zostali ożywieni na kilka spotkań, strzelali na początku jak z nut, to też wiadomo że i Ibra będzie, chyba że złapie kontuzje...

Koniec końców nie poprawi to wiele, to tylko będzie łatka na kolejne pół roku podobnie jak Pioli, do rozpoczęcia kolejnej rewolucji. Ja piszę długo terminowo, w tym aspekcie przyjscie Ibry jest bez znaczenia. Suso lepszy nie będzie, a Hakan na skrzydle nie powinien grać, i tyle. Szans mieli wiele. Powinno się skończyć z tym 4-3-3 i ustawianiem Milanu pod (nie)lidera Suso.

Osobiscie wolałbym tą kolejną rewolucję zaczynać już dziś, a nie marnować kolejne pół roku na Pioliego z Ibrą, wraz z nadzieją że Suso czy Hakan wskoczą na wyższy poziom, niż jedno dobre spotkanie na dziesięć. Nie kupuje tego.

Ibra może się przydać przede wszystkim w aspekcie tego że "zarząd coś robi" żeby utrzymać tych naszych kilku na krzyż mocnych zawodników, których Milan może stracić jak dalej będzie ta padaka co jest.

0
Nesta_13
Nesta_13
26 grudnia 2019, 23:33
Przy okazji zostawie w tym miejscu jedną z moich najlepszych kompilacji z czasów bycia kompilatorem. Co prawda dla konkurencji, ale dla nas - rodziny. https://youtu.be/89W6y2rBxdg
1
Dohtor
26 grudnia 2019, 23:00
Ciekawe kto pierwszy w pape w szatni dostanie ?
Stawiam na Kaszanoglu lub Kessiego
10
Wolly
Wolly
26 grudnia 2019, 23:24
Pioli za wystawianie Hakana i Suso xD.
7
Kuba93ACM
Kuba93ACM
26 grudnia 2019, 22:31
Trzeba mieć "jaja" żeby na stare lata pchać się w taki gnój...ale jak to mówią do odważnych świat należy.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
26 grudnia 2019, 22:37
A co Ibra ma do stracenia? Wyjdzie to będzie Bogiem a jak nie wyjdzie to zwali się że nie miał z kim grać. On ma 38 lat i nic już mu w karierze nie zaszkodzi. Gdyby miał jaja to poszedłby do jakiejś drużyny walczącej w LM i tam walczył o skład a nie do średniaka Serie A.
5
Kuba93ACM
Kuba93ACM
27 grudnia 2019, 12:15
Nie zgodzę się z tb,bo mówisz jak wyjdzie to będzie Bogiem,przecież on nim już jest a po drugie chyba lepiej jest grać w zespole którym wszystko pracuje jak w szwajcarskim zegarku i bez nerwów sb kopać niż grać z takimi patałachami i się wkurzać że ten i tamten nie potrafi nawet przyjąć piłki a co dopiero dokładnie podać.
0
Enter10
Enter10
26 grudnia 2019, 22:29
No i teraz na kolejny mecz Milanu można czekać z niecierpliwością. Wreszcie doczekaliśmy się powrotu wielkiego zawodnika!
3
26 grudnia 2019, 22:09
Naprawde ktos wierzy, ze ten obsrany trener Pioli co juz pokazal ostatnio postawi na 2 napastnikow? Suso i Calhanoglu pewnie dalej beda udawali skrzydlowych i kopanie sie po czole 4-3-3. Mozliwe, ze w jakims meczu moze bedzie 4-3-1-2, ale na dluzsza mete watpie.
2
tober12
tober12
26 grudnia 2019, 22:22
Wiadomo, że Suso będzie grał. Nie mamy skrzydeł a gramy na nie. Teraz szybkość odgrywa bardzo duża rolę w grze. Mamy tylko Theo.
1
MK92
MK92
27 grudnia 2019, 07:10
Moim zdaniem po dołączeniu Zlatana powinniśmy zrezygnować z gry w ustawieniu 4-3-3, a przejść na 3-5-2. Mamy bocznych obrońców bardziej pasujących do roli wahadłowych, a skrzydłowi funkcjonują od dawna bardzo słabo. Ibra mógłby występować w ataku w duecie z Piątkiem. Do tej układanki potrzebujemy jednak jeszcze jednego - najlepiej doświadczonego - stopera i dobrego defensywnego pomocnika.
2
Zirytowany
Zirytowany
26 grudnia 2019, 21:51
Żeby tylko Zlatan w depresje nie popadł jak zobaczy po pierwszym meczu w jaki tartak wdepnął.
4
tommyb1
tommyb1
26 grudnia 2019, 22:05
W depresję to popadnie Leao i kilku innych leserow jak trzeba będzie zapierniczac na treningu żeby z pół obrotu nie oberwac
11
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się