SCUDETTO


Milan pracuje nad transferem Todibo i myśli o Lobotce. Brak zainteresowania Maticiem

29 grudnia 2019, 14:29, Presidente Aktualności
Milan pracuje nad transferem Todibo i myśli o Lobotce. Brak zainteresowania Maticiem

Po zakontraktowaniu Zlatana Ibrahimovicia kierownictwo Milanu planuje wzmocnienia defensywy oraz środka pola. Jeśli chodzi o pierwszą formację, to - jak pisze Gianluca Di Marzio - trwają prace nad sprowadzeniem Jeana Claira Todibo, ale wciąż nie osiągnięto porozumienia z FC Barceloną. Ponadto w najbliższych dniach rossoneri chcą skontaktować się z samym zawodnikiem, aby dokładnie poznać, na ile jest on zainteresowany przenosinami do Mediolanu. Natomiast w kontekście transferów pomocników, Di Marzio informuje, że mało prawdopodobny wydaje się transfer Nemanji Maticia, gdyż na ten moment brak przejawów zainteresowania ze strony Milanu tym graczem.

Z kolei Tuttosport pisze, że jednym z pożądanych przez Milan graczy jest Stanislav Lobotka. Celta Vigo, jego pracodawca, życzy sobie za Słowaka co najmniej 25 milionów euro, jednak takiej kwoty z pewnością zimą nie będą w stanie wyłożyć w Mediolanie, ale Zvonimir Boban i Paolo Maldini nie zamierzają odpuścić bez podjęcia próby rozmów. Możliwą formułą oferty za 25-latka miałoby być płatne wypożyczenie z obowiązkiem wykupu. O piłkarza mocno zabiega także Napoli, które już złożyło ofertę 18 milionów euro. Ponadto, jak poinformował wczoraj Tomasz Włodarczyk z Przeglądu Sportowego, polscy oraz słowaccy przedstawicieli Lobotki polecieli do Londynu na rozmowy w sprawie swojego klienta, gdyż przyglądają mu się ekipy Arsenalu oraz West Ham United. 



29 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
30 grudnia 2019, 09:15
Te ceny to jakiś kosmos... Klopp od 2016 roku wydał 68 mln funtów na transfery... Zdobyta LM i MŚ... A My już podchodzimy pod 400 mln. Zacząć trzeba od trenera i sprowadzać tanich graczy, którzy odpalą przy dobrym warsztacie.
1
IMMORTAL
IMMORTAL
30 grudnia 2019, 10:04
Te kwoty to raczej kwoty transferów przychodzących pomniejszona o kwoty transferów wychodzących, a nie same wydatki. W Liverpoolu ta statystyka wygląda tak dobrze głównie ze względu na sprzedaż Coutinho za 142mln funtów, co stanowi prawie połowę wszystkich przychodów z transferów za Kloppa 327mln funtów. No ale to też kwestia jak mądrze sprzedawać i kupować piłkarzy czego u nas od dawna brakuje
1
Vol'jin
Vol'jin
30 grudnia 2019, 10:05
Klopp od 2016 roku wydał 68 mln funtów na transfery..

co to za bullshitt? Van Dijk, Allison, Keita to już jest grubo 68 mln funtów ...

skończ się wygłupiać
16/17 80 mln na transfery
17/18 173 mln
18/19 182 mln
2
Paolo21
Paolo21
30 grudnia 2019, 08:16
Nemanja Matić jest cały czas w dobrej formie, taki doświadczony zawodnik przydałby się nam w pomocy. Uważam jednak że pozostanie w Manchesterze, a szkoda. Co do Lobotki, to nie jestem przekonany. Jedno jest pewne, koniecznie trzeba wzmocnić defensywę i pomoc także. Vamos Milanistas :D pozdrawiam.
0
Corsa
Moderator Corsa
29 grudnia 2019, 21:31
Lobotka jest nieco przereklamowany, nie bez powodu ciągle siedzi w tej Celcie.
0
Diavo
Diavo
29 grudnia 2019, 19:33
Znów półśrodki za 20 mln..
2
matten
matten
29 grudnia 2019, 18:07
Nie przekonują mnie te transfery. Lepiej zachować kasę na lato i kupić konkretnych skrzydłowych oraz dobrego pomocnika, a nie rozmieniać się na drobne.
3
dykt4tor
dykt4tor
29 grudnia 2019, 21:18
Możliwe, że przerzucimy się na 3-5-2 wiec wtedy skrzydłowi byliby troche zbędni ;p
0
jarek2572
jarek2572
29 grudnia 2019, 17:32
Ktoś na lewe skrzydło, ktoś na środek obrony. Ograny, a nie kolejny młokos. Przykładowo Marcos Rojo z Utd chce odejść już zimą z Utd, a Jerome Boateng z Monachium. Do tego zainteresować się ponownie Carrasco, ostatnio pojawiły się plotki o Draxlerze. Na skrzydło idealnie by pasował co prawda tylko 22 letni Steven Bergwijn, ale on akurat to rozgrywa swój 4-ty pełny sezon w PSV i cały czas wykręca niezłe liczby. Ściąganie młodych na siłę nie działa, ale zarząd ma klapki na oczach i tego nie widzi. Za rok, za rok będzie lepiej. I tak co roku. Skoro stawiamy na młodzież to czemu Maldini nie dostał jeszcze ani minuty ?
1
Niik2111
Niik2111
29 grudnia 2019, 17:19
Szkoda, że nie interesujemy się Maticiem. Wniósł by doświadczenie do drużyny. Wczoraj zagrał dobry mecz.
0
tober12
tober12
29 grudnia 2019, 15:55
To lepiej w ogóle nikogo nie kupować i w lato zainwestować to w trenera.
3
Skot Łilson
Skot Łilson
29 grudnia 2019, 15:42
Znów wydamy 40 mln na młodych średnich graczy których potem nikt nie odkupi za normalne pieniądze. Dramat. Tak trwonić miliony. Tu wystarczy pomyśleć i ściągnąć 2 doświadczonych graczy. Jednego do obrony i pomocy. I kadra jakoś by wyglądała.
7
hyrus13
hyrus13
29 grudnia 2019, 16:40
Dokładnie. Lobotkę to sobie może kupić Napoli jako uzupełnienie kadry. My potrzebujemy kogoś kto da prawdziwą jakość i to od razu. Później będzie znowu zdziwienie.
2
kamilus
kamilus
29 grudnia 2019, 17:45
Tak naprawdę to zespół można by wzmocnić nawet mniejszym kosztem niż te przykładowe 40 mln, np. zgarniając Thiago Silvę i Matica, którym kończą się umowy za pół roku. Wiadomo, że nie są to "topowi" gracze, ale na tle naszej kadry i tak powinni górować jakością, a z racji kończących się kontraktów byliby pewnie do wyjęcia za łącznie 10-15 mln. Do tego umowy na 2 lata, dzięki czemu moglibyśmy wydawać mniej na podatki, i można by skupić się na kolejnych pozycjach wymagających wzmocnień (albo skrzydłowi, albo pomocnicy, w zależności od zamysłów taktycznych trenera).
2
wielki prostownik
wielki prostownik
29 grudnia 2019, 21:15
Dokładnie. W Europie jest conajmniej kilkanaście klubów wydających na transfery ułamek tego co my a mimo to bijących nas jakością kadry o klasę. Ale tak to jest jeśli nie inwestuje się scouting to trzeba płacić za scouting innym i liczyć że nie wcisną szrotu.
2
wielki prostownik
wielki prostownik
29 grudnia 2019, 15:36
Jakby udało się opchnąć Kessiego i w tej kasie sprowadzić Lobotke to może być. Wielkim piłkarzem nie jest i nie będzie ale umie przynajmniej podać dalej niż na dwa metry.
0
hyrus13
hyrus13
29 grudnia 2019, 15:26
Widzę, że znów zaczyna się udowadnianie tego jakim to świetnym piłkarzem interesuje się Milan, a później zdziwienie, że nie ma wyników, a naszych piłkarzy nikt nie chce odkupić. Samego Lobotki nie przekreślam, bo historia Kucki mnie nauczyła wstrzymać się z ocenami. Pytanie brzmi czy faktycznie taki piłkarz jest nam w tej chwili potrzebny?
Edytowano dnia: 29 grudnia 2019, 15:26
3
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2019, 15:19
Wszystko zależy od taktyki. Przy 3 srodkowych dla mnie optymalnie byłoby grać defensywnym pomocnikiem/regista o dobrych warunkach fizycznych a box2box/mezala moga mieć warunki fizyczne obojętne byle potrafili grać do tyłu i nie mieli problemu z przodem. Przy 3-5-2 dla mnie mogli by spokojnie grać obaj.

Czemu mamy mieć problem z wydaniem 30 baniek w zimie? To mamy zerowy budżet? Na handel mamy Pablo/Kessiego/RR choć za tego ostatniego ktoś musi przyjść. Ale po sprzedaży tych 2 mamy spokojnie 20 baniek.
Edytowano dnia: 29 grudnia 2019, 15:19
0
Rossu
Rossu
29 grudnia 2019, 14:45
Lobotka jak najbardziej powinien przyjść, fajnie uzdolniony technicznie - takich tutaj brakuje, Bennacer musiałby być wyżej, chyba, że zasiądzie na ławie. Potrzebujemy pracowitych skrzydłowych w postaci Callejona, bo nasza prawa strona jest najbardziej objeżdżana w całej serie A.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
29 grudnia 2019, 14:54
Wciskając Lobotkę i Bena w jednym składzie tracimy totalnie wzrost, a niestety Lobotka to nie jest pomocnik pokroju Verattiego by braki fizyczne nadrabiał technicznie. Okej, jest dobrym zawodnikiem, ale prawdopodobnie nigdy nie będzie bardzo dobrym. Co nie zmienia faktu, że taki Lobotka gra na takim poziomie, że od wejścia wszedłby do podstawowej jedenastki.
0
Vol'jin
Vol'jin
29 grudnia 2019, 14:58
Wciskając Lobotkę i Bena w jednym składzie tracimy totalnie wzrost

środek pola Włochów za to jest "wysoki" nie no rozbraja mnie ten argument ...

Kessie ma 1,83 a skacze tak do główek, że Puyol by go jeszcze o głowę przewyższył ;]
Edytowano dnia: 29 grudnia 2019, 15:00
3
Grande
Grande
29 grudnia 2019, 15:31
N'Golo Kante też nie dla nas, przecież ma poniżej 1.7m
0
marunio
marunio
29 grudnia 2019, 15:46
reprezentacja nie gra w lidze
0
Abece
Abece
29 grudnia 2019, 14:41
Co powiecie o Lobotce? Jego charakterystyce? Widziałem gościa ze dwa razy i jakoś nie skupił na sobie mojej uwagi.
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
29 grudnia 2019, 14:55
To biała wersja Kessiego która używa dodatkowo mózgu.
0
Rossu
Rossu
29 grudnia 2019, 15:22
Silvio

Bez przesady, Kessie to tylko do najbliższego umie podać, Lobotka ma dobry przegląd, potrafi posłać podanie po ziemi miedzy zawodnikami, czego brakuje Iworyjczykowi. Zresztą zgodzę się jedynie do tego, że jest różnica w postaci używania mózgu ;p
0
MrAncelotti
MrAncelotti
29 grudnia 2019, 14:40
Liczę na Daniela Olmo. Myślę, że mógłby być świetną Mezzalą.
0
kamilus
kamilus
29 grudnia 2019, 15:04
Pytanie, czy by się nadawał na mezz'alę, bo jak na razie jest o wiele bardziej ofensywnie 'uosobiony'.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
29 grudnia 2019, 14:39
Same pewniaki do składu...
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się