SCUDETTO


Pioli: "Zabrakło jakości, by wykorzystać stworzone szanse. Obecność Ibry daje nam nowe rozwiązania"

6 stycznia 2020, 18:12, Ginevra Aktualności
Pioli:

STEFANO PIOLI: "Mecz? Chcieliśmy zacząć ten rok od zwycięstwa. Jesteśmy rozczarowani, że się nie powidło. Prowadziliśmy grę w tym meczu, zagraliśmy niesamowitą ilość piłek w polu karnym rywala, ale zabrakło jakości, by je wykorzystać. Bez tego trudno wygrać mecz. Nie brakowało nam chęci, ale brakowało odpowiedniego wykończenia. Jakość? Wszyscy zawodnicy muszą pokazać więcej jakości, więcej dokładności i precyzji podań. Trzeba też szybciej się zbierać do bezpańskich piłek. Wielka szkoda, że nie wykorzystaliśmy szansy, by zwyciężyć w tym meczu. Ibra? Jego wejście było absolutnie pozytywne. Od razu pomógł drużynie. Zespół nie jest jeszcze przyzwyczajony do jego obecności. W końcówce mogliśmy częściej do niego zagrywać. Jego siła fizyczna daje nam dodatkowe rozwiązania. Rozwiązania? Jakość jest ważna nie tylko, jeśli chodzi o dokładność podań, ale także o dokonywane wybory. Ostatni czas był dla nas trudny mentalnie. Katastrofalna porażka w Bergamo zostawiła swój ślad. Staraliśmy się konstruować sytuacje w tym meczu, ale musimy poszukać jeszcze innych rozwiązań. Klęska w Bergamo? Takie porażki odciskają piętno na drużynie, odbierają pewność siebie. Spodziewałem się dziś ciężkiego spotkania. Potrzebowaliśmy trochę więcej by wygrać, czasami trzeba samemu mieć odwagę poszukać szczęścia. Chcieliśmy wygrać, dlatego pozostaje niedosyt po tym meczu. Mercato i wzmocnienie pomocy? Pomocnicy Milanu mają odpowiednią charakterystykę, przechodzimy w tej chwili trudny moment i brak nam pewności siebie, ale mamy jakość. W pierwszej połowie byliśmy dość poukładani na boisku, potem z upływem czasu wkradało się coraz więcej chaosu. Na pewno stać nas na więcej. Jest jeszcze wiele spotkań, by pokazać się z dobrej strony. Suso? Cała konstrukcja gry w ofensywie, którą będziemy prowadzi w przyszłości, wraz z przybyciem Ibry jest to przemyślenia i rozwinięcia. Myślę, że najważniejsza rzecz w drużynie piłkarskiej, to sprawić, by najbardziej jakościowi gracze jak najczęściej byli przy piłce. Suso miał dzisiaj sytuacje, które mogły wpłynąć na wynik meczu, ale nie wykorzystał ich. To zdarzyło się też jednak innym zawodnikom. Nie zdołaliśmy skonkretyzować sytuacji, które mogły zostać wykończone w inny sposób. Obecność Ibry można nam pomóc znaleźć inne rozwiązania. Rola Ibry? Gra na środku ataku, potem zobaczymy, czy zagramy nim i kimś jeszcze. Z Piątkiem? To możliwe, trzeba tylko utrzymać równowagę w drużynie. Jest jeszcze wiele do zrobienia, możemy być lepsi". 



77 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
roby
roby
7 stycznia 2020, 10:19
Jakosci to zabraklo w Twoich wyborach ,pierwszy z nich to hakan z suso w 11 a dwa ze ich nie zmieniles...i to wlasnie ostatnie wyniki ida na twoje konto,
0
DarthImpaler
DarthImpaler
7 stycznia 2020, 01:10
Obecność Ibry może nam pomóc znaleźć inne rozwiązania. Czyli nasz trenejro liczy że Ibra znokautuje na którymś treningu Suso i będzie musiał grać ktoś inny?
0
PaoloACM
PaoloACM
7 stycznia 2020, 00:57
Aha czyli pomocnicy Milanu maja odpowiednia charakterystykę a to ze kreujemy chyba najmniej sytuacji w lidze a jeszcze mniej strzelamy to po prostu gorszy dzień? Ja rozumiem ze nie można stanąć przed dziennikarzami i odp ze pomoc jest do dupy i należy jak najszybciej wymienić na nowa ale do cholery Milan ma 3 gole mniej strzelone niż sam Ciro Immobile i 32 (!) mniej niż Atalanta! Jakby Atalanta zaczęła rozgrywki od 12 kolejki to by miała więcej bramek od nas :O przecież to jest sabotaż! Oni zarabiają miliony?? Ci piłkarze są rozpuszczeni jak nastolatki z bogatej rodziny... Suso niech idzie grać z juniorami. 2 takie mecze i gwarantuje ze albo by przewartościował swoje priorytety i zaczął trenować tak by się poprawić na boisku albo zażądał transferu i byśmy się od niego uwolnili. KABARET! Tu nie ma co mydlić oczu bo zaraz się znajdziemy w strefie spadkowej! Kupować tego Tonallego, z Bennacera zrobić box2box jeszcze jakiegoś ofensywnego pomocnika i może to ruszy a nie my szukamy obrońcy do uzupełnienia składu......... Może poszukajmy nowego rezerwowego bramkarza a Reina niech bierze te 4mln za bycie mentorem i Atmosfericiem. A co tam zaszalejmy i wymieńmy jeszcze jednego z napastników. Może jakiś inny będzie jednak lepiej strzelał. Przecież nasza pomoc ma odpowiednia jakość.................. Już brakuje słów.

A tak swoją droga to chciałem zauważyć ze sędzia jest debilem. Dawno takiego kalosza nie widziałem -.-
0
fuujcik
fuujcik
7 stycznia 2020, 00:18
Spoko, dzban w postaci trenejro ma 4 - 5 lat aby cos sie w koncu mu udalo.
Ibra mial mu w tym pomoc a tu ZONK. Bedzie jak z Krzyskiem, nie bedzie Ibra strzelal to zachwyt u kibicow szybko minie a dzban bedzie wmawial ze suso to jakosc.
Wydaje mi sie ze nie zwolnia dzbana bo to pokaze ze caly ten zarzad to jakies kpiny.
0
AcMati2
AcMati2
6 stycznia 2020, 23:29
Najlepsze z tego meczu było przejęzyczenie komentatora z Szonkanoglu, myślałem że się zesram xD to zwykły szon, a nie skrzydłowy xD
2
jarek2572
jarek2572
6 stycznia 2020, 22:52
Żenada... Zapierdzielałem z roboty na drugą połowę, aby zobaczyć klasowe wrzutki pupilka Suso, potykaniesię o nogi Kałczanoglu, bieganie na oślep Calabri. Tego nie da się dłużej oglądać. Poziom b-klasy. Tyle nerwów, przez tyle czasu. Co tydzień to samo, co miesiąc to samo, co rok to samo! Chyba powoli mam dość. Oglądanie tego bagna tylko wprowadza nerwowość w moim życiu prywatnym. Nie wiem, czynię lepiej dac sobie spokój z oglądaniem tego czegoś. Zmiana zarządu bądź właścicieli, tylko sprawi, że coś ruszy. A tak to będzie wciąż to samo łajnnnnooo.
3
Trzesuaf
Trzesuaf
6 stycznia 2020, 23:53
Masz rację ja mam np. zjebane co najmniej 2 dni, taki humor, nawet jak tego gówna nie oglądam tylko potem sam wynik to nie jest wcale lepiej. Fajnie się Milan oglądało z 4 lata temu przed inwestycjami, wtedy nikt nie wiedział z jak skrajnymi partaczami ma się do czynienia i się całkiem miło oglądało.
3
AcMati2
AcMati2
6 stycznia 2020, 22:36
Jak słyszę brednie o jakości zespołu i równowadze, to mi się słabo robi. Jedyna jakakolwiek nadzieja na ten sezon to taktyka z lagą na Zlatana. I to mówię poważnie. Jak okazuje się, że 38 letni zawodnik wygląda na tle zespołu jak jakiś młody Ronaldo to o czym tu w ogóle mowa. A te podania, wrzutki, i strzały Suso to nawet nie można komentować, bo najgorsze drewna w serie a potrafią zrobić dokładniej te rzeczy. Raz na jakiś czas, ale potrafią.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 stycznia 2020, 22:31
Zrobić karne zgrupowanie, ale nie dla piłkarzy, a dla ich partnerek. Odzyskają partnerki jak zaczną grać na poziomie. A do tego czasu zaopiekuje się nimi dobrowolnie Silvio... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
rafciu
rafciu
6 stycznia 2020, 22:12
Dalej uparcie trzymaj na boisku Suso,Hakana,Calabrie. Na ławie Samu, Paquete. Piątka który biega i walczy ściągaj z boiska lub sadzaj na ławie. Oj coś czuję że długo to ty naszego Milanu nie potrenujesz
1
CandyAmigo
CandyAmigo
6 stycznia 2020, 22:12
Mój radykalny plan naprawy Milanu:

1. Naprawić w końcu sufit w szatni, który regularnie spada piłkarzom i trenerowi na głowę.
2. Zatrudnić egzorcystę do pozbycia się z klubu sukkubusa lub wampira emocjonalnego.
2
DolceMilan
DolceMilan
6 stycznia 2020, 21:51
Zagraliśmy niesamowitą liczbę piłek w pole karne....
1
gorylmagila
gorylmagila
6 stycznia 2020, 21:36
Przeczytałem, że Milan ma jakość w linii pomocy i już mam dość.
5
Trzesuaf
Trzesuaf
6 stycznia 2020, 21:44
Przecież nie poproszono go o LM, ja się zastanawiam czy poproszono go o utrzymanie, bo jeśli nie to ...
2
Orzelek79
Orzelek79
6 stycznia 2020, 21:32
Jeśli nie zmieni ustawienia na 352, to walki o utrzymanie ciąg dalszy. RR do trójki w obronie na wahadła Conti i Theo . W środku Paqueta , Bennacer, Jack a z przodu Ibra i Pio.
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 stycznia 2020, 21:31
Czas na radykalne zmiany. Dwa razy więcej wydrukowanych tabel w ośrodku treningowym. Najlepiej przykleić piłkarzom na czoło.
3
gorylmagila
gorylmagila
7 stycznia 2020, 07:01
Tylko nie w toalecie ... Pomyślą jeszcze, że to nowy rodzaj papieru toaletowego z jakimiś wzorkami ...
0
Nizial86
Nizial86
6 stycznia 2020, 21:26
Po każdym meczu bredzi to samo to co panie Pioli wy robicie na treningach się pytam żeby temu bredzeniu zapobiec
0
Trzesuaf
Trzesuaf
6 stycznia 2020, 21:24
I co 21:30 i ten wuefista nadal pracuje, brawo.
0
per93milan
per93milan
6 stycznia 2020, 21:21
A na eleven na meczu Inter - Napoli dalej trwa roast Milanu :(
2
DaRo_7
DaRo_7
6 stycznia 2020, 21:16
Jeśli Ibra nie zacznie grać w parze z Piątkiem to czuję, że to ostatni miesiąc Krzyska w ACM. Już dzisiaj wyglądał jakby miał dosyć, wchodzi za niego 38 letni zawodnik, który ma go wygryźć ze składu.
1
AcMati2
AcMati2
6 stycznia 2020, 22:34
Ale co w tym dziwnego i co to się złościć? Nie ten poziom, nie te umiejętności, a przede wszystkim nie ta mentalność. Żeby ktoś Cię nie wygryzł ze składu, to nie wystarczy się starać, trzeba udowadniać. A tego brakuje i u Piątka i u paru innych zawodników, tylko nie ma jakościowych piłkarzy, więc nie ma kto ich wygryźć.
0
jasiom22
jasiom22
6 stycznia 2020, 21:01
PioliOUT - Milan do serie B nie spadnie, a w taki sposób LE nie wywalczy, na co czekać ze zmianami? zmiany zawodników jeden za jeden, tu nie pomogą. Z Igły można zrobić Ibrę, z Calabrii Contiego, a Kessiego zastąpić Kruniciem i NIC się nie zmienia, bo system, trener i Suso z Hakanem są do bani.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 stycznia 2020, 21:02
8 ptk nad strefą spadkową. Nie mów hop...
1
jasiom22
jasiom22
6 stycznia 2020, 21:04
Nie spadną. Pamiętam sezony 96/97 i 97/98 ;-p
3
per93milan
per93milan
6 stycznia 2020, 21:28
Na teraz to pewny środek tabeli. Ale Suso i calhanoglu to koniecznie out. Nawet jeżeli mamy grać juniorami!
0
jasiom22
jasiom22
6 stycznia 2020, 21:53
Mądry trener z Hakana jeszcze coś mogłby ulepić, gdyby nie traktował go jak świętej krowy. Suso natomiast już zostanie taki jaki jest.. więc powinno się go sprzedać do średniaka la ligi.
2
Fushnikov
Fushnikov
6 stycznia 2020, 20:54
Didn't read LOL xD
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
6 stycznia 2020, 20:47
"Spodziewałem się dziś ciężkiego spotkania". Wiecznie ten sam tekst.
2
TheoACM
TheoACM
6 stycznia 2020, 20:31
On z tą jakością wykończenia to o Sampie, a szczególnie o Gabbiadinim? Kopiemy się po czole a tutaj jeszcze lecą takie frazesy. Gadanie w stylu "jakbyśmy strzelili więcej goli to byśmy wygrali" po TAKIM meczu to obraza dla wszystkich oglądających to 'widowisko'.
Jeszcze ta Sampa, nie dość, że w kryzysie, jedzie na wyjazd, jeszcze 2 wymuszone zmiany, a nasi i tak stoją jak do dojenia.
Kontynuujmy tą grę - taktyka na skrzydłowych i registę bez skrzydeł i registy. Na pewno w końcu zaskoczy. Na pewno.
O ile o naszych skrzydłach już chyba napisano tu wszystko, to co do Bennacera - nadal niektórzy go tu bronią. Ja naprawdę nie wiem co on grał w tym Empoli i PNA, ale tutaj to kolejny sabotażysta. Przecież on na kluczowej pozycji w pomocy zagrywa takie ciasteczka do rywali co mecz, że to trudno uwierzyć. A to była tylko Sampa, praktycznie zero agresywnego pressingu. Strach patrzeć. O rozciągnięciach na boki w stylu Pirlo nawet nie wspominam, trzeba umieć chodzić, żeby zacząć biegać...
2
Piotrek1899
Piotrek1899
6 stycznia 2020, 20:04
Jedyne, czego w tym meczu zabrakło, to kilku zmian personalnych, zanim w ogóle się rozpoczął ;p. I tak: Ibra zamiast Piatka, Leao lewe skrzydło, Hakan w pomocy zamiast Bonaventury, no i cała prawa strona w innym zestawieniu, np. Conti-Castillejo? Szkoda, Panie trenerze, że przez tyle dni obserwacji nie wpadł Pan na to:( Cóż, może następnym razem...
1
Gullit80
Gullit80
6 stycznia 2020, 20:27
Co do personalii to się zgadzam że powinny być zmiany także systemu. Hakan Calabria i Suso na ławce Paqueta i Leao w pierwszym składzie Ibra z Piątkiem i przede wszystkim gra 3-5-2 a nie bezproduktywne 4-3-3.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
6 stycznia 2020, 20:43
Daj spokój z tym Paquetą... Serio. Dla mnie ten zawodnik nie powinien być w ogóle brany pod uwagę przy ustalaniu składu. On jest bardziej irytujący, niż Suso i Calabria razem wzięci. To jest taka panienka boiskowa. Bez werwy, ambicji, wiecznie zdziwiony. Przypomnij sobie, co zrobił chwilę po wejściu na boisko. Bezpańska piłka turla się w jego stronę w okolicach naszej 16-tki, a ten nie zrobił nawet pół kroku w jej stronę i naturalnie rywal go ubiegł. I Lucas zszokowany tym, że tamten w ogóle śmiał... Masakra. Niech idzie do tego PSG i tam rżnie głupa. Ten człowiek mentalnie dalej jest w Brazylii.
1
MisiuACM
MisiuACM
6 stycznia 2020, 22:21
Zgadzam się Piotrek. Też to zauważyłem.
0
EdgarDavids
EdgarDavids
6 stycznia 2020, 19:43
Powinien raczej powiedzieć:
Zabrakło mi jaj żeby postawić się zarządowi i ściągnąć tego sabotazyste Suso z boiska, w dodatku Turek to nieudacznik z którym Milan nic nie osiągnie. Chciałem zagrać 2 z przodu, ale piątek ma być kozłem ofiarnym. Calabria to nasz wychowanek, musi grać żeby Conti nie mógł złapać rytmu meczowego bo będziemy zbyt silni dla rywali.
5
adi_avanti
adi_avanti
6 stycznia 2020, 18:51
Licznik beznadziejności tyka. Na 18 spotkań tylko 6 wygranych. Tylko 16 zdobytych goli. Tylko 3 drużyny w Serie A są gorsze pod tym względem. Tylko 5 bramek strzelonych przez napastników (tylko 2 z gry!), w 18 spotkaniach...
13
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 stycznia 2020, 19:37
ale potrzebujemy obrońcy... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
Fushnikov
Fushnikov
6 stycznia 2020, 20:57
Skoro obrońcy strzelają to trzeba kupić 3 obrońców i postawić ich na szpicy. Najlepiej to kupić 11 obrońców i grać 11 obrońcami xD
0
Endriu
Endriu
6 stycznia 2020, 18:47
To Interowiec, w domu pewnie sie smieje z calego Milanu. Dali mu trenowac Milan ktory moze sposcic do serii B. W kazdym powaznym klubie juz dawno po 5:0 i po tym jak trener bez pomyslu upiera sie przy najslabszych graczach czyli suso i turek wywala darmozjada i bierzez powaznego trenera. Mamy styczen, wypwalic Poliego. Zatrudnić Alegriego albo Pochetinio i powalczyc o dwoch zawodnikow na zyczenie trenera.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 stycznia 2020, 19:39
Ale nie możemy trzymać na kontrakcie 3 trenerów, bo:
a) braknie kasy na kolejną pensję dyrektorską dla kolejnego kumpla
b) pejsy się zaczną interesować nieudacznictwem pospolitym, zalęgłym w naszym zarządzie
0
kosa80
kosa80
6 stycznia 2020, 18:44
ŻENADA
1
Rafał0209
Rafał0209
6 stycznia 2020, 18:39
Panowie a czego oczekiwać od faceta bez ambicji bez jakiegokolwiek charakteru i zaangażowania w pracę, on nie dość że nie ma żadnych umiejętności trenerskich i pomysłu na drużynę to do tego jest leniem nie robi niczego by coś zmienić, ale wiecie ile obchodzą go gwizdy kibiców krytyka i wyniki Milanu tyle co zeszłoroczny śnieg, nie każdy z nas lubi swoją prace ale musi wykonywać dobrze bo nie dość że nas szef wywali to jeszcze nie zapłaci ani grosza, a temu Panu to Lotto jeszcze lepiej zwolnia go to opalal się w ciepłych krajach i czekał na przelew na konto od klubu.
0
Corsa
Moderator Corsa
6 stycznia 2020, 18:36
Stefan przestań udawać, że wiesz co robisz. Żaden z Ciebie trener, marzy Ci się pobyt w jednym klubie przez 5 lat tak jak Piątkowi podbicie wartości do 70 milionów. Możecie sobie ręce podać, a Twoi ulubieni skrzydłowi, demony prędkości niech poklepią Was po plecach.
2
ósmy
ósmy
6 stycznia 2020, 18:34
A to chyba, że tak. W takim razie jestem już uspokojony.
3
Diavo
Diavo
6 stycznia 2020, 18:33
Pioli zaczyna się gubić.. mógł przejść na 442 bądź 4312 i mogło to inaczej wyglądać,ale on uparty przy 433 i jeszcze ten Suso..
1
wilku94
6 stycznia 2020, 18:32
Inaczej nie mogę tego ująć jak: pierdolenie o Szopenie. W głowie się to już nie mieści, ba pół Świata wie, że takie osobniki jak Hakan i Suso nie powinni powąchać murawy przynajmniej przez najbliższe 5-7 kolejek... a tutaj cyrk jedzie dalej i jak co roku to samo.
NIECH KTOŚ W KOŃCU PRZEJRZY NA OCZY W TYM KLUBIE!
9
wilku94
6 stycznia 2020, 18:36
PS. Gdyby zawodnicy pomyśleli przez chwilę na boisku i strzelili tylko DWIE bramki z takimi potęgami jak Sassuolo i dzisiejsza Sampdoria, to bylibyśmy na 6. miejscu, ale widać, że nikomu nie przeszkadza tam u góry lokata nr 12...
0
Jalapeno
Jalapeno
6 stycznia 2020, 18:28
Czemu [usunięte] nie zagra z wahadlowymi, czyli z pozycja, ktora mamy dobrze obsadzona, a zrezygnuje ze skrzydłowych, czyli z pozycji, ktora mamy uposledzona? Dla mnie to sabotazysts. A te wierszyki po kazdym meczu to na jedno kopyto. Wpienil mnie siwol ostro dzis.

Ostrzeżenie za obrazę trenera.
Susanoo
Edytowano dnia: 6 stycznia 2020, 21:46
20
ACstach
ACstach
6 stycznia 2020, 18:38
6.01.2020 - Znowu nic nie działa, skrzydłowi to nie skrzydłowi, ale gramy od początku 4-3-3. Kolejny fatalny występ naszych.

Stefano Pioli chwilę po meczu - "a dobra ciul tam [cenzura] sobie znowu w następnym spotkaniu Suso i Hakana na skrzydełka do 4-3-3, a co, wolno mi".

Człowiek od dawna próbuje ogarnąć swoim umysłem to co się tu odpiernicza, ale nie da rady.

Ostrzeżenie za przekleństwo.
Susanoo
Edytowano dnia: 6 stycznia 2020, 21:54
3
ACstach
ACstach
6 stycznia 2020, 18:27
Aha trzeba tutaj przytoczyć ten cytat: "Pomocnicy Milanu mają odpowiednią charakterystykę, przechodzimy w tej chwili trudny moment i brak nam pewności siebie, ale mamy jakość" - przepraszam bardzo ale odpowiednią do czego? Do gry w szachy czy do czegoś o czym nie wiem? Bo na pewno nie do gry w Milanie, a już tym bardziej nie do tworzenia okazji dla napastników. Jakość? To pierwsze czego im brakuje.
2
Rossu
Rossu
6 stycznia 2020, 18:24
Myślę, że już mozna oceniać Piolego, miał wystarczająco czasu. Dzisiaj pokazał swój cały kunszt trenerski trzymając zawodnika bez formy przez 90 minut. Jest on najbliżej zawodników, jak może tego nie widzieć? Sabotaż? Bo inaczej tego nie można określić. Nawet po Zlatanie było widać, że musi być bardzo źle w wewnątrz klubu. Gattuso z którego były kpiny i szydery tzw amator, z tej drużyny naprawdę wyciągnął sporo. Wiedział, że z takimi zawodnikami nie jest w stanie więcej nic ugrać, nawet psychicznie nie wytrzymał i za porozumieniem stron odszedł. Tu trzeba wszystko zbudować od nowa, od właścicieli, po osoby sprzątające w klubie. Źle się dzieje, bardzo źle...
Edytowano dnia: 6 stycznia 2020, 18:25
5
Zimer9009
Zimer9009
6 stycznia 2020, 18:24
Dzieje się to co zawsze. Przychodzi marny trenerzyna bez sukcesów, charyzmy, jaj i mówi co to się nie zmieni.

Następnie katuje do granic możliwości swoją betonową wizję bo przecież w Cagliari/Sampdorii/Lecce czy innym Empoli to działało i udało się ugrać 10 miejsce.

Później już bez wstydu trzyma się stołka wiedząc ze prędzej czy później poleci dając nam przy tym żenujące wywiady w których powtarza to co jego poprzednicy.

Czasami mam dosyć tych męczarni. To już tyle lat. Ehhh
7
Moris
Moris
6 stycznia 2020, 18:23
Czyli gadanie jak co mecz. Graliśmy dobrze tylko brakło wykończenia. Weź ty pajacu tych twoich jakościowych zawodników i wynocha z tego klubu. O jakich on sytuacjach w ogóle mówi?
2
Maldinidzban
Maldinidzban
6 stycznia 2020, 18:22
XDDD SUPER ODKRYŁ AMERYKĘ TYM WYWIADEM :)
0
tober12
tober12
6 stycznia 2020, 18:22
Świetne usprawiedliwienie... Suso nie wykorzystał sytuacji, ale inni też nie haha. Łysy powinien już zakończyć. Dlaczego bierzemy jakiś patalachow a nie zatrudniamy normalnego trenera kozaka.
1
6 stycznia 2020, 18:21
I w nastepnym meczu Hakan-Ibra-Suso XD
1
Moris
Moris
6 stycznia 2020, 18:23
I conti za calabrie haha
0
wielki prostownik
wielki prostownik
6 stycznia 2020, 18:27
Oraz Kessie za Krunicia i będzie moc.
0
Marcin1995
6 stycznia 2020, 18:19
Moje przemyślenia: Oby Milan nie zakręcił się w walkę o utrzymanie, ten zespół mentalnie jest zerem, walka o utrzymanie w Lecce, Udinese i kilku innych zespołach jest czymś normalnym, tam kibice to rozumieją, Milan walczący o utrzymanie to abstrakcja, kibice tego nie darują, będą gwizdy,szydera a ci ludzie grający w barwach Milanu kompletnie nie będą sobie w stanie z tym poradzić, mogłoby się to skończyć katastrofą
5
Gzikuu
Gzikuu
6 stycznia 2020, 18:23
Spójrz na to z tej strony: Juventus oczyścił się przy spadku i zobacz gdzie jest teraz. Wszystko zaczęło się właśnie wtedy, bo marne popierdółki odeszły (tak, wiem u nas to 3/4 składu), a zostali ci co chcieli grać dla tej drużyny. My oczywiście nie spadniemy, ale byłoby to bardzo potrzebne doświadczenie w kontekście przyszłości klubu. Wolę rok bez transferów dobrych zawodnik, niż wydawanie grubych milionów na szrot, jaki własnie u nas gra.
2
Marcin1995
6 stycznia 2020, 18:26
Oczywiście tylko teoretyzuje i też w spadek specjalnie nie wierzę, natomiast mimo wszystko wolałbym z tym nie eksperymentować
1
Cactus
Cactus
6 stycznia 2020, 18:41
Gzikuu
Z tym Juventusem to też nie było tak od razu. Pamiętne czasy Krasicia, Jorge Martineza, Felipe Melo czy innych Sissoków za których przepłacali niebotycznie, a nic z tego nie było. Na szczęście dla nich ktoś to relatywnie szybko poukładał i zaczął mądrze prowadzić ten klub na wszystkich możliwych szczeblach. Dzięki temu teraz dominują. W przypadku Milanu jednak z jednej dziury wpadamy w kolejną, jeszcze bardziej smutną/komiczną, a na horyzoncie brakuje ludzi z doświadczeniem i jasną wizją jak można poprowadzić ten klub.
0
zycumilanista
zycumilanista
6 stycznia 2020, 18:42
Z naszą mentalnością przegrywow awans z serie B po sezonie nie byłby oczywisty bo tak wbrew pozorom grają dobre drużyny z odpowiednim nastawieniem w tej dyscyplinie czyli z chęcią zwycięstwa
0
Jalapeno
Jalapeno
6 stycznia 2020, 18:18
[usunięte]

kolejna obraza. Ban przedłużony.

Susanoo
Edytowano dnia: 6 stycznia 2020, 21:52
26
Gzikuu
Gzikuu
6 stycznia 2020, 18:19
pięknie napisane < 3
0
Jalapeno
Jalapeno
6 stycznia 2020, 18:22
Wylapie czasowego bana pewnie. No, ale uważam, ze nie da sie inaczej. Dobory personalne to poczatek gory lodowej w uposledzeniu tego czlowieka.
2
Gzikuu
Gzikuu
6 stycznia 2020, 18:23
Dziś wydaje mi się, że jest dzień bez banów. Już dziś sporo szamba się wylało, ale każdy jest zgodny co do zasadności dobranych słów. :)
0
#3#6
#3#6
6 stycznia 2020, 18:33
Ostro Panie Jalapeno.

Ja wyłapałem bana za murzyna po porażce 0:5

Mecz ogólnie uratowała „nam” sampdoria, która nie potrafiła wbić dwóch goli do pustej
1
kamilus
kamilus
6 stycznia 2020, 19:28
Jalapeno, zapomniałeś jeszcze o Maldinim, Bobanie i Massarze.
0
Jalapeno
Jalapeno
6 stycznia 2020, 19:49
Kamilus

To juz pomijam. Nie winie Pioliego za wszystko, ale ponoc warsztat ma wiekszy od Gattuso, a to Rino umial naszych ustawic i zmobilizowac. Dobory personalne do meczu i granie ustawieniem, gdzie skrzydlowi to klucz, a tak sie sklada, ze my ich nie mamy... Jak tu nie krytykować?
0
Jogin
Jogin
6 stycznia 2020, 18:18
No to mamy "trudny moment" i tyle w temacie.
0
ACstach
ACstach
6 stycznia 2020, 18:16
Sampdorii tej jakości zabrakło, by wykorzystać stworzone szanse, masz rację Stefano^^ Sety takie zmaścili, że ho ho. U nas chyba tylko Leao.
0
Milanboy
Milanboy
6 stycznia 2020, 18:15
No ale to prawda, brakuje jakości, taki Suso jest tego przykładem.
0
Gzikuu
Gzikuu
6 stycznia 2020, 18:15
Ten dziadyga na serio to wszystko powiedział?

Błagam, niech ktoś sprostuje i napisze, że to tłumaczenie jest zmyślone.
1
roby
roby
6 stycznia 2020, 18:14
Wez mniej jaja i powiedz ze suso gra katastrofa
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
6 stycznia 2020, 18:14
Pierdu pierdu kasa się zgadza...
1
ALCANTARA
ALCANTARA
6 stycznia 2020, 18:14
[usunięte]

Ostrzeżenie za przekleństwo.
Susanoo
Edytowano dnia: 6 stycznia 2020, 21:51
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się