SCUDETTO


Di Marzio: "Aston Villa gotowa zaoferować 30 mln euro za Piątka"

7 stycznia 2020, 23:19, FossaDeiLeoni Aktualności
Di Marzio:

Jak informuje Gianluca Di Marzio z telewizji Sky, Aston Villa jest gotowa wystosować ofertę w wysokości 28 mln euro plus bonusy za transfer Krzysztofa Piątka. W poniedziałek kierownictwo beniaminka Premier League zainicjowało pierwsze kontakty z Milanem. Zainteresowanie Anglików jest silne. Teraz rossoneri ocenią ofertę i zdecydują, czy sprzedać byłego napastnika Genoi. Zastanowić musi się także sam piłkarz.



77 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
9 stycznia 2020, 02:38
Aston Villa chce Reinę a nie Piątka :-D lol.
0
tommyb1
tommyb1
8 stycznia 2020, 18:00
A nie chcą Suso za pół ceny?? Klauzulą jakąś tam 38 była. Więc promocyjnie 20 np :)
2
szczuromalpa
szczuromalpa
8 stycznia 2020, 15:47
Kto by chciał w tej dziurze Birmingham mieszkać... Gorszego syfu nie znam
1
8 stycznia 2020, 13:40
Sky Sports: Aston Villa nie prowadzi rozmowy z Piatkiem. XD
dziekuje, mozna sie rozejsc
0
Nesta_13
Nesta_13
8 stycznia 2020, 12:45
Mimo pomocy i skrzydeł gorszych od Valarengi Oslo, Piątek nie jest wystarczająco dobrym napastnikiem na Milan. Piątek nie potrafi nic oprócz całkiem dobrego strzału, dołożenia nogi, niezłego wyczucia. Krzysiu nie ma 19 czy 20 lat, a 25. Wątpię że osiągnie poziom chociażby Milika. Wolę powrót Silvy niż trzymanie Piątka.
0
vorti
vorti
8 stycznia 2020, 13:14
Potrafi dobrze się ustawić, dobrze i w tempo podać nawet na nos, ale w Milanie rozliczany jest z bramek. Błędne koło.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
8 stycznia 2020, 12:16
Wymiana za ich jacka to byłoby coś
0
8 stycznia 2020, 11:49
Wloskie media pisza, ze Zlatan wybral sobie partnera do gry w postaci Leao, a Piatek na sprzedaz. Nie wiedzialem, ze Milan zatrudnil 3 trenera w tym sezonie i bedzie ustalal z kim ma grac, a z kim nie.
0
vorti
vorti
8 stycznia 2020, 11:53
Przecież Zlatan nie zagra 90 minut i nie wiadomo co będzie za pół roku xD chociaż to jest Milan, tu jest wszystko możliwe.
1
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2020, 12:01
sprowadzenie Ibry to jest plan 2 w 1, pół roku pogra, a później zmieni Pioliego na ławce trenerskiej, róbcie screeny :)
1
8 stycznia 2020, 11:30
Sprzedać. Pomocnicy pomocnikami ale napastnik powinien przynajmniej potrafić przyjmować piłkę. Miał swój rok, wychodziło mu dużo ale jest to zdecydowanie przereklamowany grajek. Lewym nigdy nie będzie. 30mln to super okazja. Wiem, że to Polak ale staram się być obiektywny i piszę to nie jako jego rodak ale jako fan Milanu.
5
saniol-82
saniol-82
8 stycznia 2020, 17:12
100% racji masz kolego w tym co napisałeś ...przynajmniej jest ktos kto uważa podobnie co do Krzyśia
0
tommyb1
tommyb1
8 stycznia 2020, 18:06
Jak ma przyjść Petagna to ja wolę Piątka. Chociaż nigdy nie byłem zwolennikiem tego transferu. Pierwsze co to opchnal bym Suso nawet za pół ceny i zamienił na jakiegoś dzika na skrzydło z ogorkowej ligi. 10-15 baniek w kieszeni i szybkie skrzydło w zamian za iryrujacego zmanierowanego pseudo gwiazdora, który w tym sezonie zagrał pół dobrego meczu
0
Maldinidzban
Maldinidzban
8 stycznia 2020, 10:09
To jeszcze niech przedłuża kontrakt z kessim i biglia o 10 lat i mamy pomoc to na pewno winna Pio ze ma takich beznadziejnych pomocników skrzydłowych. Mi juz go szkoda bo Polak rodak niech wieje z tego szamba i postrzela se
1
LunaS
LunaS
8 stycznia 2020, 09:44
Do końca sezonu na pewno zostanie - a potem zobaczymy.
0
Rafalzki
Rafalzki
8 stycznia 2020, 09:35
""Znakomity napastnik", "transfer jak z marzeń", "niesamowite wzmocnienie", on ma wszystko", "wręcz nierealne, by taki napastnik pojawił się w naszej drużynie" - tak internauci komentują możliwe pojawienie się Piątka na Villa Park." - cytuje Przegląd Sportowy...
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
8 stycznia 2020, 09:41
Beniaminek walczący o utrzymanie. Nie dziwne że tak reagują. Ja oczywiście jestem za pozostaniem Piątka w Milanie. Aston Villa to byłby dla niego duży krok w tył. Nawet patrząc na dzisiejszy Milan.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2020, 09:41
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
8 stycznia 2020, 09:44
A co maja pisac XD? Przeciez zaden Lewandowski czy Cavani tam nie pojda. Oni walcza o utrzymanie, a nie o mistrza, ale sam fakt ze Suso i Calhanoglu temu Grealishowi to moga buty nosic.
1
adriann1611
adriann1611
8 stycznia 2020, 12:28
@Corsa mam nadzieje, ze sie o tym przekonamy i wtedy bedziemy sie cieszyc lub plakac. Ja osobiscie nie widzoalem tej gry ofensywnej. Zlatan mial sytuacje i bedzie je mial bo marni skrxydlowi beda go respektowac i nie beda go tak powijac jak Piatka. Z reszta to ze polak jest pomijany czesto w grze ofensywnej bylo juz widoczne w tamtym sezonie jak ten jeszcze strzelal. I co jak co szczescie napewno mial ale mie stzela sie przpadkiem prawie 30 bramek w sezonie.
1
Rafalzki
Rafalzki
8 stycznia 2020, 15:23
FaNaTyK 2.0 może i masz rację ale ja nie wiem czy Milan w bezpośrednim starciu z Villą by wygrał... Co do tego, że to beniaminek, pełna zgoda, nie zapominaj tylko też o tym, że to nie klub z przysłowiowej dupy tylko jednak z tradycjami i historią, na dodatek historią dłuższą niż Milan, klub utytułowany, owszem w kryzysie ale jednak kilkukrotny mistrz i zdobywca pucharu Anglii. A to w jakiej obecnie są dupie zawdzięczają wypisz wymaluj takim zmianom właścicielskim jakie obecnie występują w Milanie więc nie deprecjonowałbym tak tego klubu. Reasumując nie wiem czy to taki krok w tył by był dla Piątka bo może pójść do najatrakcyjniejszej i najmocniejszej obecnie ligi na świecie... W Milanie kto wie, mogą być puchary (chociaż to rozpatruję w kategoriach cudów) a równie dobrze z tym typem na ławce trenerskiej i tymi mamejami w składzie może walczyć o utrzymanie...
Edytowano dnia: 8 stycznia 2020, 15:27
0
vorti
vorti
8 stycznia 2020, 09:24
Ewentualna sprzedaż Piątka będzie się wiązać że sprowadzeniem Silvy do Milanu, a Rebić wróci do Eintrachtu. No, bo nic sensowniejszego nie widze
1
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2020, 08:30
Wszystko plotki, żeby tylko były kliknięcia. Do końca mercato o Piątka będzie się "starać" jeszcze z 15 klubów, bo przecież ma zabójczą skuteczność ;) Finalnie nasz rodak nigdzie nie odejdzie, bo żadna oferta nawet nie wpłynie. Największy piłkarski idiota nie da teraz za Krzyśka choćby 25 milionów. Każdy wie, że to prawdopodobnie niewypał, sezonowiec. Jeśli działacze serio myślą, że uda mi się sprzedać kogoś z dwójki Piątek-Paqueta po cenie zakupu, to tylko świadczy o tym, że poszukują kupca równie głupiego jak oni sami.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2020, 08:36
3
Rafalzki
Rafalzki
8 stycznia 2020, 09:15
Dziwne...Silva, Cutrone, Higuain, Piatek. Wszyscy winni tylko nie slynna pomoc z Suso, Kessiem, Biglia i Calhanoglu. Kolejny sezon, gdzie w meczu masz 1-2 sytuacje jako napastnik. Piatka mozna sie czepiac w tym sezonie, ale w normalnym klubie jak widzisz, ze gra nie idzie to bierzesz kreatywnego pomocnika lub skrzydlowego. Czy jak Bayern i Lewy mieli problemy z sytuacjami to kupili nowego napastnika? Nie. Wzieli Coutinho, ktory mial to rozruszac. Tyle
7
adriann1611
adriann1611
8 stycznia 2020, 09:21
Gowno sie znasz. Po pierwsze Piatek strzela i w reprezentacji. Tylko najwiekszy idiota da za Piatka 35m, gdy wie jak marny jest milan w kwestii gry, strzelania bramek i na rynku transferowym. Kazdy myslacy i niezdesperowant klub bedzie probowal go wyciagnac za 20m i sie nie zdziwie jak to sie uda. Milan nie jest zadnym wyznacznikiem klasy napastnika w tym momencie i kazdy idota to wie. No ale Ty wiesz lepiej.. Pewnie z braku ofert wroci za pol roku do ekstraklasy
0
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2020, 10:09
@aszkodagadac90, pomoc jest tak daremna, ze ja już nawet nie chcę na ten temat strzępić ryja, za przeproszeniem. Nie ma sensu rozprawiać nad czymś oczywistym. Jednak nawet taki Hakan, Kessie i czy inny Suso, mimo iż grają fatalnie, mają ten przebłysk "geniuszu" raz na kilka spotkań i każdy z nich wykładał Krzyśkowi taką piłkę, że nawet ślepy trafiłby w bramkę, a ten nawet nie był blisko wykorzystania żadnej z tych szans. O Lewym nie pisz, chłop potrafi się zabrać z połowy boiska i sam zainicjować akcję, a na końcu ją wykończyć. Ludzie za bardzo się podniecili Piątkiem widząc w nim drugiego Roberta, a taka prawda, że to różnica 10 klas i już tak pozostanie.
1
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2020, 10:16
@adriann1611, myślisz, że gdyby to był taki ogromny talent, to te wszystkie wielkie kluby, które były nim niby zainteresowane pozwoliłyby Milanowi ot tak go kupić, bez żadnych problemów. Przegrywamy KAŻDY wyścig, po KAŻDEGO piłkarza jeśli ten na horyzoncie ma jakąś inną ofertę. Po Krzyśka nikt się nie zgłosił, bo wszyscy mieli na uwadze, że to może być sezonowiec.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2020, 10:23
2
badas64
badas64
8 stycznia 2020, 11:43
Dokładnie wszyscy napastnicy winni ale pomoc to mamy normalnie Marzenie. Piątek jest dobrym napastnikiem, rozumiem jak by stał przewraca się marnować ciągle setki ale on nawet 2 podań nie dostaje w ciągu meczu. No dobra ale napastnik ma też wygrywać pojedynki itd ale jak on ma to zrobić sam na 4 obrońców czasem 6 bo milan rozgrywa piłkę tak długo że obrońca to by obiad zdarzył zjeść gdzie są skrzydlowy pomocnicy co będą odciągnąć zawodników każda drużyna wie że wystarczy podać do suso czy calhanoglu i jie trzeba nic robić bo oni nie wiedzą co z piłką zrobić

2
adriann1611
adriann1611
8 stycznia 2020, 11:51
@Corsa nie, nie twierdze ze Piatek jest wybitnym napastnikiem ale mysle, ze spokojnie jest w stanie po te 10 bramek+ w sezonie z gry strzelac. Mowicie o niewykorzystanych sytuacjach ale wy chyba ogladacie tylko milan. W kazdym prziecietnym klubie gra z przodu wyglada lepiej i napastnicy maja wiecej klarownych sytuacji. Fakt, ze Piatek w tym sezonie mial kilka patelni, ktore powinienbyl wykorzystac ale jak sie ma jedna dobra sytuacje na 3 mecze no to sory.. Mozna zgubic i forme i koncentracje. Nikt tu chyba nie porownuje Piatka do Lewego czy Messiego badzmy powazni ale obwinianie go za marnosc milanu to glupota. W kazdym razie ja nie jestem z tych, ktorzy uwazaja Piatka za zbawiciela milanu. Ja uwazam, ze Piatek powinien zmienic klub dla wlasnego dobra i dalszego rozwoju. Twmat tak dlugo walkowany, ze nie ma sensu o tym dyskutowac ale jak ktos uwaza, ze nikt nie da za niego 25m+ bo nie strzela W MILANIE, to jest smieszny. Kazdy wie, ze tu i Lewy by duzo sam nie zdzialal.
1
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2020, 12:00
@adriann1611, nikt nie obracza go winą za obecną sytuację Milanu, osobiście Krzysiek nie wnerwia mnie tak bardzo jak zarząd, trener czy linia pomocy. Jednak uważam go od samego początku za przeciętnego napastnika, który miał nieco szczęścia i zrobiło się o nim głośno. Nie chciałem żeby tutaj przychodził. W Milanie Lewy też by sobie nie poradził, tutaj pełna zgoda. Jednak tych sytuacji strzeleckich trochę było. Pioli jest beznadziejnym trenerem, ale na siłę starał sie wprowadzić ofensywny styl i dzięki temu trafiło się w tym chaosie kilka składnych akcji, z którymi jednak Piątek nic kompletnie nie zrobił. 40-letni Zlatan w 40 minut robił więcej zamieszania niż nasz rodak przez kilka spotkań. Życzę mu jak najlepiej, ale w innym klubie też się nie odnajdzie moim zdaniem, ale to tylko moje zdanie.
1
adriann1611
adriann1611
8 stycznia 2020, 12:30
@Corsa mam nadzieje, ze sie o tym przekonamy i wtedy bedziemy sie cieszyc lub plakac. Ja osobiscie nie widzoalem tej gry ofensywnej. Zlatan mial sytuacje i bedzie je mial bo marni skrxydlowi beda go respektowac i nie beda go tak powijac jak Piatka. Z reszta to ze polak jest pomijany czesto w grze ofensywnej bylo juz widoczne w tamtym sezonie jak ten jeszcze strzelal. I co jak co szczescie napewno mial ale mie stzela sie przpadkiem prawie 30 bramek w sezonie.
0
Endriu
Endriu
8 stycznia 2020, 07:07
Gra kessiego, suso i hakana widocznie porywa nasz zarząd. Wirtuozi footbolu.
3
Wolly
Wolly
8 stycznia 2020, 08:23
Suso z Hakanem osiągnęli mityczny poziom Montolivo. Przychodzili jako perspektywiczni gracze, a kończą tak jak widać.
0
EdgarDavids
EdgarDavids
8 stycznia 2020, 07:05
Oby został we Włoszech najlepiej w jego przypadku iść do Fiorentiny na wypożyczenie, Roma to też ciekawy kierunek.
0
vorti
vorti
8 stycznia 2020, 07:02
XDD sprzedać Piątka za 35 i kupić 2 młokosów z jakiegoś spadkowicza - Sounds like a good plan.
2
adamos
adamos
8 stycznia 2020, 08:39
ze Spal najlepiej... OSZ Kurka... Petagna Andrea chcemy kupić... I wszystko jasne.
1
Rossonero 88
Rossonero 88
8 stycznia 2020, 05:37
Żaden napastnik nie będzie strzelał goli bez odpowiednich podań od pomocników. A u nas hakan frank i suso są żenujący.
4
fuujcik
fuujcik
8 stycznia 2020, 02:10
Bylo to do przewidzenia. Pisalem w czasie przygotowan do sezonu ze jak Krzysiek nie bedzie strzelac to go zjedza wszyscy i pozbeda sie.
Pytanie. Czemu za Gatuso strzelal a teraz nie?
Tak samo bedzie z Ibra. Ibra sam meczow nie bedzie wygrywal jesli nie bedzie wsparcia.
Ten lysy dzban zamiast probowac grac na dwoch napadziorow to nie wiem co odwala. Skad oni go wytrzasneli?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 stycznia 2020, 03:18
Ibra nie przyszedł do Milanu, żeby wygrywać mecze tylko być liderem tej mieszanki nieśmiałych dzieciaków z rozkapryszonymi gwiazdkami oraz słabymi psychicznie zawodnikami po różnych przejściach.Poza tym ze względu na motorykę Szweda Piątek nie może z nim grać w parze.Granie na 2 statyczne ''9'' nie ma absolutnie żadnego sensu.
2
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2020, 08:57
Strzelał na początku, później już zgasł. Możliwości są dwie: a) miał sezon konia, b) Milan marnuje każdego nowego piłkarza.
0
tober12
tober12
8 stycznia 2020, 01:48
Hakan i Suso to goście do wywalenia... Wylatuje Piątek xd
12
jasiom22
jasiom22
8 stycznia 2020, 00:25
Piątek zostanie nawet gdyby Milan się zgodził... i bardzo dobrze, kto o zdrowym umyśle mając 9 milanu, któremu kibicowało się będąc dzieciakiem, chciał by przejśc do Aston Villi.?! Szczególnie że już ponoć odrzucił powrót do Genui gdzie było mu dobrze i ma ziomków. Piątek musi zwyczajnie przetrwać kolejnego patałacha na ławce i dobrze się pokazać następcy. Potrenować z Ibrą, i się odblokuje w końcu - drugi sezon w serie a zawsze jest ciezszy na napastnika, a jakby Pioli wreszcie posadził na ławkę święte krowy co Piątowi nie podają, to może odblokował by sie szybciej, z pustego nie naleje..
14
pazioni
Moderator pazioni
8 stycznia 2020, 00:31
Popieram w 100%
5
LunaS
LunaS
8 stycznia 2020, 07:34
Na wyspach są inne pieniądze, u nas ma co roku 1,8 bodajże. Myślę że Krzysiu bardziej lubi pieniązki niż Milan.
0
Rafalzki
Rafalzki
8 stycznia 2020, 09:39
LunaS myślę, że Krzysiu spokojnie zarobiłby więcej w przeciętnym klubie na wyspach.
1
Rafalzki
Rafalzki
8 stycznia 2020, 09:41
jasiom22 zgadzam się z Tobą, fakt, irytuje mnie to upadanie Piątka ale myślę, ze on jest niestety główną ofiara słabego przygotowania do sezonu przez młotka Giampaolo i totalnej braku kreacji sytuacji strzeleckich Susó i Hakanów. Ale obawiam się, ze zaraz zaleją Nas komentarze jak to Piątek marnuje te patelnie od dwóch wyżej wymienionych asów ze skrzydeł.
2
LaMancha 98
LaMancha 98
7 stycznia 2020, 23:59
Jeżeli ta oferta jest prawdą to trzeba ją przyjąć. Rozumiem tych co bronią Piątka ale trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, Piątek w ostatnich 26 oficjalnych meczach w barwach Milanu grając srednio po jakieś 80 minut na mecz strzelił 2 bramki z gry. Możemy mówić o braku sytuacji ale 2 bramki w ciągu tylu minut, grając na środku ataku to strzeli każdy napastnik w Seria A , a może nawet nie napastnik a dowolny zawodnik z pola. Jeżeli jest okazja na odzyskanie tych pieniędzy które wydaliśmy na Piątka to trzeba ją wykorzystać, a Piątkowi trzeba podziękować za pierwsze 10 meczy w naszych barwach gdzie dał nam wiele radości ale obiektywnie patrząc zawiódł nie tylko przez pryzmat braku bramek ale jego gra w niczym nie była lepsza od wyśmiewanego tutaj Kalinicia czy poprzednich bomberów jak Destro czy Torres.
5
KKP19
KKP19
8 stycznia 2020, 00:02
Piątek odzyskuje forme tylko pomoc idzie w dół . Ja bym wymienił pomoc a Piątka sprzedał jak naprawdę nie będzie wykorzystywał sytuacji. Na razie nie ma z czego strzelać tak naprawdę.
4
KKP19
KKP19
8 stycznia 2020, 00:29
Tak, sprzedadza Piatka i wezma Petagne za 20mln tylko po to, zeby grzac lawe. Piekny interes, a nikt na takim klocu jak on nie bedzie budowal zespolu. Kasa z Piatka pojdzie w bloto
0
jasiom22
jasiom22
8 stycznia 2020, 00:50
A więc zdementuję to bardzo mocne nadużycie.

Piątek wyrównał cały dorobek Kalinicia w barawach Milanu w 318 minut. (3,5 spotkania) Cały dorobek Destro w barwach Milanu w niecałe 184 minuty (2 spotkania), a cały dorobek Torresa przeskoczył w 29 minut.. z Napoli... (Torres w Milanie zagrał 10 spotkań) więc z czym do ludzi?!
z takimi porównaniami... Piątek przy nich to legenda! i to wszystko w debiutanckim sezonie w serie A w wieku 23 lat.

Jego największym problemem jest to że poprzeczkę zawiesił zbyt wysoko że co by teraz nie zrobił to będzie zle..

4 spotkania temu był najlepszym zawodnikiem meczu (nota 8) z Bologną gdzie strzelił bramkę, od trzech spotkań Milan nic nie gra, cały Milan a Piątek oddał 4 strzały (tak mu Suso i Hakan podają) których nie wykorzystał. W dwóch ostatnich występach zaliczył 100% dokładnych podań, w trzecim 88%. i wygrał 4 z 6 pojednyków jeden na jeden. Tak więc... dajcie mu spokój - niech trenuje i wraca do formy, i doczeka się wreszcie prawdziwego trenera

A Ibra ma 38 lat i za pół roku sie z Mediolanu zawinie watro o tym pamiętać i wtedy co? Petagna? bo ma teraz 5 bramek a nie 4 jak Piątek? i kosztowałby 20mln? czy moze trzeba sciągnąc kontuzjowanego aktualnie Cutrone co w Wolverhampton strzelił trzy bramki na krzyż. Łapy precz od Piątka. Dawać trenera! zmieniać zarząd, sprzedać prędzej Suso.
14
Milanboy
Milanboy
7 stycznia 2020, 23:55
Schemat zarządzania w tym klubie od lat jest niezmienny.
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
7 stycznia 2020, 23:54
Chodzą głosy że Piątka (Mister 60 - 70 mln €) miałby zastąpić Petagna (Wychowanek i Milanista) który idealnie pasuje do roli zmiennika Ibry. Trzymam kciuki za ten deal!
2
Fifi22100
Fifi22100
7 stycznia 2020, 23:58
Boże uchowaj,to już lepiej zostać bez zmiennika niż ładować hajs w to drewno. Przecież Petagna to jeden wielki ociężały kloc z technika drwala. Za kilka miesięcy znów byłby płacz ze to Destro v2 tyle,ze on pewnie kosztowałby około 20 milionów,ale nic mnie już nie zdziwi
5
tommyb1
tommyb1
7 stycznia 2020, 23:59
Ty to się znasz na piłce. Nie ma co...
0
serginho83
serginho83
7 stycznia 2020, 23:59
Oby nie, bo za Petagnę będą wołać 15-20 baniek...
0
KKP19
KKP19
8 stycznia 2020, 00:00
Moim zdaniem Piątek w formie jest lepszy od niego . Btw przydałby nam się Milik. O ile zawsze się z niego smialem to trzeba przyznać ze szczególnie teraz gdy jest w takiej formie to jego rozgrywanie bardzo by nam się przydało
Wgl wg komentatorów z Eleven to Milik ma szansę na transfer do silniejszego klubu na północy Włoch . Obstawiam że bardziej do Interu niż Turynu .tym bardziej że byly plotki niedawno że Conte by go chętnie u siebie widział
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
8 stycznia 2020, 00:10
Petagna to nie jest piłkarz na pierwszy skład ale jako zmiennik jest idealny. Siła, świetna gra tyłem do bramki i gra głową, mocne uderzenie. Po za piłkarskimi aspektami jest to Wychowanek i Milanista który oddawał by krew i pot za tą koszulkę a takich piłkarzy cholernie nam brakuje w obecnej kadrze najemników.
2
roby
roby
7 stycznia 2020, 23:46
Oddac za darmo nieudacznikow suso i hakana,po co placic ....Piatek lepiej niech zostanie bo zaraz sie okaze ze dosyc ze nie strzelamy bramek to zostanie 1 napastnik ibra ktory nie wytrzyma fizycznie ,a jeszcze musi cos kdwalic na czerwona kartke,więc pomysl do bani
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
7 stycznia 2020, 23:48
Bedziesz mial Petagne. Janusze sie nad nim spuszczaja. A potem bedzie kolejny pojazd
4
IL Capitano 3
IL Capitano 3
8 stycznia 2020, 00:17
Nazwisko Petagna dla "Janusza Piłkarskiego" to czarna magia.
0
Tulipan
Tulipan
7 stycznia 2020, 23:34
Sprzedać go a kupić Gabigola fajny grajek a Inter chce się go pozbyć.
1
Fushnikov
Fushnikov
7 stycznia 2020, 23:37
Gdzie gra Gabigol? W Brazylii każdy ma świetne wyniki xD
0
Tulipan
Tulipan
8 stycznia 2020, 00:11
Fushnikov Hmm ciekawe skąd się biorą w Europie ci wszyscy brazylijscy zawodnicy, Paqueta pewnie w Milan Lab w probówce wyhodowany xD
1
EdgarDavids
EdgarDavids
8 stycznia 2020, 06:55
Zawodnik który nie dał rady w Serie A i żaden klub go nie chciał od Interu. No naprawdę wzmocnienie jak na dzisiejszy Milan ogromne.
0
Soren
Soren
8 stycznia 2020, 11:15
Najlepszy komentarz jaki dzisiaj tutaj przeczytałem. Gabigol nie sprawdził się w Interze, nie sprawdził się w Benfice,która słynie ze stawiania na młodych, utalentowanych zawodników i miałby być wzmocnieniem Milanu. Może i ma talent, w Brazylii to pokazuje, ale na Europę ma za słaba głowę i zbyt nieprofesjonalne podejście. Oby ktoś go kupił jak najszybciej za te 20mln, żeby udało się odzyskać cokolwiek z tego transferu, ale lepiej dla was, żeby nie był to Milan, uwierzcie mi na słowo.
0
7 stycznia 2020, 23:31
Grealish mu zrobi wiecej sytuacjii w meczu niz Suso z Hakanem przez caly sezon. Ogladam czesto PL. Kozaki w pomocy
0
Piotrek1899
Piotrek1899
7 stycznia 2020, 23:42
Takie kozaki, że mają 1pkt. przewagi nad strefą spadkową;)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
7 stycznia 2020, 23:44
Za chwile Milan bedzie mial tyle samo w Serie A. Zobacz sobie skrot jakis AV i zobaczysz
0
Piotrek1899
Piotrek1899
7 stycznia 2020, 23:56
Nie muszę oglądać skrótów. Tak się składa, że widziałem, jak dostawali bęcki z Southampton, Watfordem i jedno wymęczone zwyciestwo, bodajże z Burnley. I żadnego kozaka tam nie zauważyłem. Typowa wyspiarska sieczka.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
7 stycznia 2020, 23:30
Jak go teraz nie sprzedamy to nigdy za niego już tyle nikt nie zapłaci.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 stycznia 2020, 23:30
Myślę że Piątek się wstrzyma i do nieciekawego Birmingham nie będzie chciał się przenieść tym samym nie skusi się na tą ofertę o ile go zmuszą.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
7 stycznia 2020, 23:25
Na ławę na pół roku i niech się uczy od starszych jak się zachować na boisku. Jak brakuje kasy, to wywalić na zbity pysk połowę dyrektorów. I tak są beznadziejni.
5
Fifi22100
Fifi22100
7 stycznia 2020, 23:23
Idealnie pogonić Piątka,myśle ze Romka tez można sprzedać za jakieś 40 baniek. Za nich Todibo i jakiś młodzian na szpice. Może koty z Kongo będą chętne na transfer? Piękna jest ta wizja klubu
0
Tutkovic
Tutkovic
7 stycznia 2020, 23:23
Jak oni go puszczą to jesteśmy frajerami roku.
2
Fifi22100
Fifi22100
7 stycznia 2020, 23:31
I tak jesteśmy frajerami dekady. Tyle hajsu co wydaliśmy na transfery to mało kto wydał w Europie. A nikt nie zaliczył tak spektakularnego upadku jak my. W tym klubie do momentu,gdy na ławce nie będzie dobrego trenera,a w zarządzie doświadczonych ludzi,to nigdy nie będzie normalnie.
5
Boogiebaby
Boogiebaby
7 stycznia 2020, 23:44
Frajerami byliśmy biorąc go
3
KKP19
KKP19
7 stycznia 2020, 23:56
Gdybyśmy jego nie zabrali to bylibyśmy 15 A nie 1 punkt od LM...
1
Boogiebaby
Boogiebaby
8 stycznia 2020, 00:30
Co za różnica 15 czy 1, nie ma ligi mistrzów przecież i tak. Ściąganie graczy pokroju piątka i innych to nic tylko plucie nam w twarz i urządzanie się w tym mule jakim jesteśmy teraz
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się