SCUDETTO


MERCATO LIVE 09.01: Tottenham negocjuje z Milanem transfer Piątka [23:59]

9 stycznia 2020, 08:49, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 09.01: Tottenham negocjuje z Milanem transfer Piątka [23:59]

[08:49]: Mercato w wykonaniu Milanu zaczyna przybierać na sile. Jak poinformował Gianluca Di Marzio, rossoneri skontaktowali się z agentami skrzydłowego Interu, Matteo Politano, który po czarno-niebieskiej stronie Mediolanie nie gra za wiele. Piłkarz jest skłonny do transferu, a nerazzurri żądają 25 mln euro. Ponadto - według La Gazzetta dello Sport - Milan akceptuje Simona Kjaera jako krótkie, półroczne rozwiązanie na środku obrony. 30-letni Duńczyk trafiłby na San Siro jako wymiana wypożyczeń z Atalantą Bergamo - w przeciwną stronę podążyłby Mattia Caldara. Karta obecnego gracza La Dea stanowi własność Sevilli, ale ta dała zielone światło na całą operację. Ponadto rossoneri rozglądają się za rezerwowym bramkarzem - według Gianluki Di Marzio, Pepe Reina trafi do Aston Villi, z którą osiągnął porozumienie (pół roku umowy plus przedłużenie o rok w przypadku utrzymania w Premier League), jeśli mediolańczycy zyskają nowego golkipera. 

[08:51]: Lada chwila do Hellasu Werona trafi Fabio Borini. Milan nie zarobi na odejściu Włocha.

[11:01]LGdS: W kontekście wzmocnienia skrzydła Milan rozważa także transfer Cengiza Undera z Romy. Klub ze stolicy Włoch wycenia jednak Turka bardzo wysoko - na 50 mln euro.

[11:45]: Jak podaje La Gazzetta dello SportSuso nie wzbudza zainteresowania na rynku transferowym. Jedynie Sampdoria Genua zaproponowała wypożyczenie Hiszpana, ale z naturalnych względów nie wzbudziło to emocji ani Milanu, ani piłkarza.

[12:04]TuttosportRicardo Rodriguez porozumiał się z Fenerbahce Stambuł. Turcy są gotowi zapłacić Milanowi 8-9 mln euro, co powinno zadowolić rossonerich.

[12:06]: Gianluca Di Marzio i Antonio Vitiello zgodnie potwierdzają, że transfer Fabio Boriniego do Hellasu Werona jest już gotowy. Milan nie zarobi na odejściu Włocha, ale zaoszczędzi na jego półrocznym jeszcze kontrakcie.

[12:09]MilanNews: Agent Pepe Reiny przybył do Casa Milan. Przedstawiciel Hiszpana domyka transfer swojego klienta do Aston Villi. Wcześniej jednak rossoneri muszą znaleźć odpowiednie zabezpieczenie bramki i rezerwowego dla Gianluigiego Donnarummy.

[12:40]: Zdaniem włoskich mediów, Krzysztof Piątek jest otwarty na transfer do Premier League. Polak nie może narzekać na brak zainteresowania ze strony Anglików. W jego kontekście wymienia się m.in. Aston Villę, Newcastle, West Ham czy nawet Tottenham. Wymagania Milanu są na poziomie 28-30 mln euro.

[13:51]Il Corriere dello Sport: Agent Lucasa Paquety nawiązał nowe kontakty z PSG. Niezmiennie jednak Milan oczekuje za Brazylijczyka co najmniej 35 mln euro odstępnego.

[13:52]MilanNews: Koniec spotkania w Casa Milan w sprawie Pepe Reiny. Rossoneri nie chcą puścić Hiszpan do Aston Villi zanim nie znajdą nowego zmiennika dla Gianluigiego Donnarummy.

[15:49]: Gianluca Di Marzio informuje, że powrót Mattii Caldary do Atalanty Bergamo to już tylko kwestia godzin. Włoch trafi do uczestnika Ligi Mistrzów na zasadzie półtorarocznego wypożyczenia (do połowy 2021 roku) z opcją wykupu. Trwają ostatnie rozmowy.

[15:51]: Tymczasem media zgodnie informują, że do Włoch wraca Patrick Cutrone. Napastnik trafi z Wolves do Fiorentiny na zasadzie wypożyczenia z wykupem dotyczącym jego występów w stolicy Toskanii.

[15:52]: TMW: Simon Kjaer powiedział "tak" półrocznemu wypożyczeniu do Milanu. Doświadczony Duńczyk uzupełni defensywę rossonerich.

[16:05]: Zdaniem Alfredo Pedulli, Milan rozważa zastępstwo dla Pepe Reiny w postaci pozostającego od lata bez klubu Emiliano Viviano

[18:09]: Rozmowy zakończone i zwieńczone porozumieniem, pisze Gianluca Di Marzio. Mattia Caldara przechodzi do Atalanty Bergamo na zasadzie osiemnastomiesięcznego wypożyczenia z opcją wykupu. 

[18:27]: La Repubblica: Franck Kessie znajduje się w kręgu zainteresowań Fiorentiny. Milan oczekuje za Iworyjczyka co najmniej 20 milionów euro. 

[18:34]: Wypożyczenie na osiemnaście miesięcy z opcją wykupu za kwotę 15 milionów euro oraz procent od ewentualnego kolejnego transferu. Tak prezentują się przedstawione przez Gianlucę Di Marzio szczegóły przenosin Mattii Caldary do Atalanty.

[19:00]: MilanNews: Rossoneri interesują się Simonem Kjaerem, ale Duńczyk nie zostanie włącozny w transfer Mattii Caldary. Milan ocenia bowiem sprowadzenie innych piłkarzy na środek obrony, Duńczyk pozostaje raczej dlaszą opcją.

[19:39]: Sky Sport potwierdza, że Krzysztof Piątek jest wśród napastników, których sprowadzenie, w kontekście kontuzji Harry'ego Kane'a, będzie oceniał Tottenham.

[23:00]: La Gazzetta dello Sport piszę o możliwej wymianie między Milanem a Interem. Rossoneri pozyskali by Matteo Politano, a pod skrzydła Antonio Conte trafić miałby Franck Kessie. Mediolańskie kluby mają się spotkać w przyszłym tygodniu, aby rozmawiać o ewentualnej wymianie.

[23:10]: Oprócz Viviano, innym zastępcą Reiny, którego rozważał Milan, jest Marco Sportiello, ale Atalanta nie chcę się go pozbywać.

[23:40]: Według angielskiego tabloidu The Sun Milan oraz Tottenham osiągnęły porozumienie co do sprzedaży Krzysztofa Piątka. Polak ma podpisać 3,5-letni kontrakt. Rossoneri otrzymają 23,8 mln funtów plus 4,2 mln ewentualnych dodatków. Piątek ma się udać do Anglii na testy w ciągu następnych 48 godzin.  

[23:45]: Di Marzio w swoim wieczornym programie: Milan pracuje nad sprowadzeniem Simona Kjaera. Rossoneri prowadzą negocjacje z Sevillą, właścicielem karty zawodnika. Co do wymiany Kessie-Politano - nie dojdzie ona do skutku. Kluby pracują tylko nad transferem definitywnym Politano do Milanu.

[23:59]: Gianluca Di Marzio informuje, że Tottenham chce pozyskać Krzysztofa Piątka. Anglicy zaproponowali rossonerim za Polaka karty Victora Wanyamy oraz Juana Foytha, ale mediolańczycy odrzucają tę ofertę. Rozmowy trwają.



380 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Catzone
Catzone
9 stycznia 2020, 16:08
Opcja wykupu Caldary za 15 mln? XD
0
9 stycznia 2020, 17:30
Tak dużo? Przeceniasz zdolności negocjacyjne naszego zarządu. To wbrew zasadzie Milanu pt. "drogo kupić, tanio (albo wcale) sprzedać"
0
Catzone
Catzone
10 stycznia 2020, 16:27
Patrz, zgadłem XD
0
Szpadyzor0
Szpadyzor0
9 stycznia 2020, 16:07
Caldara nas kosztowal 35mln a my go oddamy pewnie za drobne ew 1 do 1 za Kjaera...
Przestaje sledzic juz co sie dzieje w tym klubie , bo lepiej nie widziec pewnie o przyszlych idiotycznych posunieciach...
0
EdgarDavids
EdgarDavids
9 stycznia 2020, 16:06
Pralnia pieniędzy o nazwie Milan działa bardzo dobrze.
Mam nadzieję, że Paqueta przejdzie do PSG i zarobimy 35 mln, chłopak na pewno się tam rozwinie i będzie mógł grać po "brazylijsku".
Dla Caldary gra w Atalancie to piłkarski awans, na jego miejscu każdy wolałby grać i to w klubie aspirującym do gry w CL, niż siedzieć na ławie kosztem Musacchio, który wyraźnie stracił formę.
Cutrone wraca i super bo brakowało mi go w Serie A, w Anglii nie wykorzystano jego potencjału, oby w Violi pokazał na co go stać.
3
Fifi22100
Fifi22100
9 stycznia 2020, 16:06
Maldini już całkiem upadł na głowę,półtoraroczne wypożyczenie z opcja wykupu? XDDDDD opcja pewnie za 10 baniek znając naszego dyrektora. I to jeszcze parodysta Kjaer go zastępuje. Tu jest coraz gorzej. Za takie transakcje powinien być dyscyplinarnie wyrzucony jak najdalej z Milanu. Piłkarz legenda,działacz ostatni dziad. Po jaka cholerę oddaliśmy Zapate,który jest dużo lepszy od Duńczyka? Nikt tego nie rozumie poza naszymi asami z zarządu. Mam już coraz bardziej dosc. Szkoda ze Ci amatorzy potrafią sprzedać jedynie tych,na których jest jakaś nadzieja,a beznadziejni piłkarze,na których nie ma żadnych nadziei na rozwój zostają z nami bo nikt ich nie chce. Chyba nie tedy droga,porażka goni porażkę w tym klubie.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 16:09
3
zycumilanista
zycumilanista
9 stycznia 2020, 16:06
Nie rozumiem tej wymiany Caldara -Kjaer. Jedyne logiczne wytłumaczenie choć naciągane to że rzeczywiście szukają doświadczenia kosztem młodości i potencjału
0
Fifi22100
Fifi22100
9 stycznia 2020, 16:14
Fajnie,ze szukają doświadczenia,tylko chyba nie o takie nam chldzilo. Co Kjaer może wnieść do zespołu? Kompletne nic. Chłop nadaje się do tarcia chrzanu, to jest poziom niżej jeszcze niż Musa,wiec po prostu tragedia.
0
Fifi22100
Fifi22100
9 stycznia 2020, 17:32
A gdzie było szukanie doświadczenia, kiedy wywalano Abate i Zapatę?
0
hyrus13
hyrus13
9 stycznia 2020, 16:01
Kibice: Gorzej już być nie może!
Maldini: Potrzymajcie mi piwo...
8
Maldinidzban
Maldinidzban
9 stycznia 2020, 15:58
To jest jakaś komedia od której się chce płakać. Boże co my robimy ??? Caldara młody fajny i dajemy za starego Kjera to są debile nie dyrektorzy...Jeszcze zostaniemy z turasem i suso. Współczuje każdemu milaniscie z głębi serca ze musi oglądać ta komedie. Po 5:0 z atalanta myslem ze gorzej być nie może jak widać zawsze może
3
Kosmateus123
Kosmateus123
9 stycznia 2020, 15:58
Bierzemy Kjaera dla doświadczenia... Po co rozstawaliśmy się z Zapatą czy Abate?
3
dawios00
dawios00
9 stycznia 2020, 16:07
Pewnie sami się zastanawiają :D
0
zycumilanista
zycumilanista
9 stycznia 2020, 16:09
Jedyny pozytyw że te dzbany widza że doświadczenie jest potrzebne a nie wieczne talenty wątpliwej jakości
0
Pinokio
Pinokio
9 stycznia 2020, 15:58
Kjaer za Caldare ? HAHAHAHAHAHA
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 15:59
1
adrian20102
adrian20102
9 stycznia 2020, 15:56
No to mamy wzmocnienia porażka .
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
9 stycznia 2020, 15:56
Chcieliście doświadczonych to będzie doświadczony. Szkoda, że w parze z tym doświadczeniem nie idą umiejętności :v
0
hyrus13
hyrus13
9 stycznia 2020, 15:56
Półtoraroczne wypożyczenie z opcją wykupu?! Przecież to jest chore!
0
TigranAloyan98
TigranAloyan98
9 stycznia 2020, 15:55
Ten Kjaer jako doswiadczenie moze nam sie przydać do środka obrony, może z Ibrą wniosą troszke determinacji i doswiadczenia.
0
szfarceneger
szfarceneger
9 stycznia 2020, 15:53
Nie będę płakał jak Caldara odejdzie, ale nie podoba mi się formuła transferu. Niech dają 25 mln i nie bawmy się w jakieś wypożyczenia.
0
Milanboy
Milanboy
9 stycznia 2020, 15:51
Dla Caldary to awans sportowy jest, idzie do zespołu który gra o najwyższe stawki w Italii, rozsądna decyzja.

Z kolei do nas idzie średniak pokroju Kjaera.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 15:53
0
tommyb1
9 stycznia 2020, 15:41
Jak się czyta to już nawet nie można powiedzieć że się scyzoryk w kieszeni otwiera. Bo to kur... się odpala piła mechaniczna... Oczywiście poza Politano bo to akurat świetna opcja
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 15:42
0
Gieno
Gieno
9 stycznia 2020, 15:37
Te wszystkie mercata Milanu to jest jakiś kabaret co tam się wyprawia to masakra. Ja pewnych rzeczy nie rozumiem kupili caldare chłop tak naprawdę meczu jeszcze nie zagrał przez kontuzje a oni będą go wymieniać kjeara
3
9 stycznia 2020, 15:21
https://www.youtube.com/watch?v=d7ibcoFVQE0 ten transfer by mógł by być
0
PLASKI666
PLASKI666
9 stycznia 2020, 15:19
Chca sprzedac Piatka bo tylko za niego inne kluby zapłaca. Teraz kilka meczy wygraja i bedzie że Ibra Magik. Tylko dlaczego trener nie chciał grać dwoma napastnikami a Teraz wywala Krzyska a Ibra i tym mlodym zrobia duet. Mam już dosc tego gówna. Ta cała polityka Milanu poprostu mnie WKUR...
0
zycumilanista
zycumilanista
9 stycznia 2020, 15:28
Bo Piatek obok Paquety, Donnarumy i Romagniolego mimo bardzo slabej rundy jest "cos" wart i Milan moze wyjsc na jego transferze na 0. Przy dobrym trenerze moga sie jeszcze rozwinac. Reszty jak Calhanoglu, Suso czy Kessie jak widac ofert nie ma. To wiele mowi o nich
3
MrowaGDA
MrowaGDA
9 stycznia 2020, 15:37
dokładnie, sprzedają tego kogo ktoś chce kupić. Tak było z Cutrone. Aktualny zarząd niestety nie szanuje swoich piłkarzy. Będzie dalej wciskany kit że Suso jest niesamowity a prawda taka, że po prostu nikt reszty naszej kadry nie chce. Będziemy mieć emeryta więcej wartego niż reszta zespołu, Leao będzie grał ogony bo Ibra 90min nie uciągnie.
0
vorti
vorti
9 stycznia 2020, 15:10
Ja bym zrobił jeden transfer. Pioli out. Allegri/Pochettino/Ktokolwiek z dobrym CV IN. Odpuścimy jakiś transfer i niech przyjdzie wreszcie jakiś trener, który może nas podnieść.
4
kamilus
kamilus
9 stycznia 2020, 15:57
A nawet odpuśćmy wszystkie transfery, byle tylko pozyskać jakiegokolwiek dobrego trenera (nawet Spallettiego). A jak nie starczy nam pieniędzy na pensję takiego szkoleniowca, to można zwolnić kogoś z zarządu, albo nawet kilku dyrektorów - i tak nie widać efektów ich pracy, a pieniądze pobierają.
2
Artemik
Artemik
9 stycznia 2020, 15:06
Nic tylko wziąć pistolet i strzelić sobie w łeb, jak się czyta te doniesienia :-|
Oby większość z nich się nie sprawdziła. Szczególnie oddanie Caldary i sprzedaży Piątka, który miał przy Ibrze zaliczyć wzrost formy i nauczyć się wielu rzeczy od doświadczonego napastnika. Oddanie Paquety to też debilizm tym bardziej, że to młody zawodnik, który może się bardzo rozwinąć gdy będzie miał mniej zadań defensywnych a więcej wolnej ręki w ofensywie.
4
Gullit80
Gullit80
9 stycznia 2020, 15:19
Aby się Paqueta i Piątek rozwinęło to musi przyjść trener z papierami a nie amator. Nie oczekujmy tego skoro mamy dyrektorów amatorów to i trener taki jest.
1
Artemik
Artemik
10 stycznia 2020, 00:51
Zgodzę się z Tobą w 100% ale nie ma co liczyć na porządnego trenera pod rządami obecnego właściciela i jego dyrektorów. Wydawało mi się wcześniej, że jak zmieni się właściciel to sytuacja się poprawi i jakoś ruszymy do przodu jednak nieźle się przeliczyłem. Jedyne co ostatnio czuję to frustracja patrząc na poczynania piłkarzy, Maldiniego i spółki.
0
matten
matten
9 stycznia 2020, 14:59
Politano? Cieszę się, że szukamy kogoś na pozycję skrzydłowego. Nie wiem czy zakup Włocha będzie można określić mianem wielkiego transferu, ale biorąc pod uwagę obecną mizerię na pewno będzie stanowił ciekawe wzmocnienie. Pytanie czy chłop wie w co się pakuje, bo może zaliczyć bolesne zderzenie z rzeczywistością przenosząc się z drużyny walczącej o Scudetto do zespołu ze środka tabeli :P

Kjaer? Jako uzupełnienie składu do końca sezonu może być, choć ja osobiście zostawiłbym Caldarę i dałbym mu pograć w paru meczach... i tak już o nic nie walczymy, więc można by poświęcić ten czas na sprawdzenie zawodników. Szczerze mówiąc nie rozumiem po co ma odchodzić na wypożyczenie do Atalanty biorąc pod uwagę ile pieniędzy na niego zapłaciliśmy. Miał być podstawowy obrońca na lata, a wychodzi na to, że będzie transferowa klapa dziesięciolecia.

Borini, Rodriguez, Reina? Niech idą, choć za Rodrigueza dobrze byłoby przytulić chociaż 10 melonów. Reina i Borini pobierają wysokie pensje, więc samo uwolnienie się od ich kontraktów to dobra rzecz.

Piątek? Jak dla mnie powinien zostać. W zeszłym sezonie był noszony na rękach, a teraz został kozłem ofiarnym kiepskich wyników. Moim zdaniem jeszcze będą z niego ludzie, bo ma instynkt strzelecki, a ewentualne braki w rzemiośle piłkarskim mógłby jeszcze podszkolić pod okiem Ibrahimovicia. Nie widzę sensu w zamianie Polaka na Petagnę, bo to nie w napastnikach tkwi główny problem.

Paqueta? Jego los jest mi zupełnie obojętny. Na razie nie pokazał nic takiego, że miałbym po nim płakać (oprócz tego mitycznego potencjału).
3
dominord
dominord
9 stycznia 2020, 14:53
Politano i Boga przy jednoczesnej sprzedaży Suso i Hakana (choćby ta grosze, bo już patrzeć na nich się nie da). Zostawić Caldarę chyba, że on sam jest zdecydowany na powrót do Bergamo, ale mam nadzieje, że z Romkiem stworzą solidna parę w obronie. Kessiego to tylko sprzedać. Jeśli chodzi o Piątka to wg mnie będzie: Odchodzi Piątek za 30 mln Rebic wraca do Eintrachtu, a do nas Silva jako rezerwowy dla Ibry. Leao wtedy na skrzydło.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 14:54
0
Willy
Willy
9 stycznia 2020, 15:01
Zobaczymy ale póki co to ten scenariusz będzie trwał do końca sezonu obym się mylił
0
Gullit80
Gullit80
9 stycznia 2020, 15:21
Tylko ze na Suso nie ma chętnego by go kupić nawet za grosze.
0
Willy
Willy
9 stycznia 2020, 14:41
Pomocnik kreatywny doświadczony który pociągnie grę wszyscy to widzą cały świat Milanistów to widzi 8 lat czekam na takiego piłkarza
1
Marosso
Marosso
9 stycznia 2020, 14:51
Właśnie tak jak napisałeś i to jest ten unikatowy fenomen w prowadzeniu klubu AC Milan. Maldini i Boban też to wiedzieli zanim trafili do zarządu natomiast zdumiewające jest to jak mało kibiców na świecie wierzy w czarną magię która owładnęła nasz klub i zamyka mózgi kolejnym decydentom z roku na rok. Tak czarna magia to właśnie czary sprawiają, że jest tak a nie inaczej. Innego wytłumaczenia brak.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 14:52
0
marcin0218
marcin0218
9 stycznia 2020, 14:38
Zarząd tego klubu wraz z trenerem to chyba nawet w Football Manager by sobie nie poradzili
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 stycznia 2020, 14:44
Save/Load... i nawet Maldini da radę.
4
marcin0218
marcin0218
9 stycznia 2020, 15:08
Hahaha :D
0
Willy
Willy
9 stycznia 2020, 14:38
Boga i Napolitano ciekawe nazwiska oczywiście jak podziękują takim Panom jak Calhanoglu i Suso oni już nic nie wniosą do Milanu taka prawda trzeba zmian ale z głową a póki co to jest jeden wielki chaos czekamy
0
marcin0218
marcin0218
9 stycznia 2020, 15:52
Kim jest Napolitano?
0
Fifi22100
Fifi22100
9 stycznia 2020, 14:34
Zarząd to jednak ma mózg, chcą wywalić Piątka za 30 baniek,tylko po to żeby ściąganac zawodnika na ławkę,czyli Petagne za 20. Rekiny biznesu,co z tego ze Petagna nigdy nie wybił się ponad poziom 12 miejsca w tabeli. Kjaer? Rewelacja,doświadczony stoper ,który słynie z tego ze odłącza mu myślenie kilka razy w meczu i nie wie co się dzieje na murawie. Paqueta? Racja sprzedać po roku,co z tego ze ma perspektywę rozwoju,której dla przykładu Hakan nie ma żadnej. W tym klubie wszystko robi się odwrotnie niż powinno. Chcemy grać i promować młodzież,a mamy trenera,który nie potrafi zająć się doświadczonymi zawodnikami,a co dopiero młodymi. Najwolniejsze skrzydła w Europie? Najmniej kreatywny środek? Co tam ściągniemy napastnika i stopera. Przecież tu się nóż w kieszeni otwiera. Jak widzę jak oni chcą poprowadzić obecne okienko,to jest kompletnie nielogiczne i niezrozumiałe. Jeszcze wymiana wypożyczeń Caldary na Kjaera to już kompletnie poroniony pomysł. Dramat. Wiem,ze prawdodpobnie każdy mój komentarz jest niemal identyczny,ale tyle frustracji spowodowanej tym klubem nie miałem nigdy. Na boisku dramat,na ławce trenerskiej dramat,w strukturach dramat.
11
marcin0218
marcin0218
9 stycznia 2020, 14:38
Nic dodać nic ująć
0
9 stycznia 2020, 14:28
Kiedy my sprzedamy kogoś drożej niz kupiliśmy?(wychowankowie się nie liczą). Mamy dyrektorów baranów
0
Wolly
Wolly
9 stycznia 2020, 14:34
Sprzedamy drożej, jak ktoś się rozwinie. Jeżeli będziemy sprzedawać staruszków albo piłkarzy bez formy. To będą ciągłe straty. No ale o to, już powinni dbać trenerzy.
0
tommyb1
9 stycznia 2020, 15:33
Chyba Suso dałoby radę opchnac za 3 banki. Ktoś by się znalazł :)
1
adamos
adamos
9 stycznia 2020, 14:06
Szczerze jeśli szukamy rezerwowego za Dollara, to brać Majeckiego z Legii, bądź sprowadzić z wypożyczenia Plizzariego. Tanio ekonomicznie a i tez poziom będzie dobry.
0
tommyb1
tommyb1
9 stycznia 2020, 14:30
Majecki i dobry poziom w milanie? Patrz na drągowskiego. W razie kontuzji Gigio mamy ręcznik w bramce
0
9 stycznia 2020, 14:00
Jezeli klub by sprzedal teraz Paquete i Piatka to Maldini z Bobanem powinni natychmiast byc wywiezieni z Casa Milna na taczce i zakaz zblizania sie do wszystkiego.
0
Owieczek97
Owieczek97
9 stycznia 2020, 14:03
No to szykuj taczke
2
Wolly
Wolly
9 stycznia 2020, 14:32
Sprzedadzą Piątka i Paquete, a w pierwszej 11 wybiegnie Suso i Hakan :D (wiem że inne pozycje).
0
marcin0218
marcin0218
9 stycznia 2020, 14:36
A takie miałem nadzieje związane swego czasu z LEonardo, teraz z Maldinim i Bobanem. A to takie same dzbany jak poprzednicy. A Suso to piowinien high kicka dostać od Ibry. Czy w klubie na prawde nie ma 2-3 młodych dobrze zapowiadająych się piłkarzy? Sezon i tak straconyh i kolejny też zapewne będie cienki, więc może niech jacyś młodzi się ogrywają, a Suso, Hakana wywieźć na taczce, Kessiego sprzedać razem z Rebicem, Bennacerm itp.
0
Owieczek97
Owieczek97
9 stycznia 2020, 13:44
Mino podobno chce nam Lingarda wcisnąć
0
Fifi22100
Fifi22100
9 stycznia 2020, 14:37
Lingard byłby idealnym podsumowaniem działań naszegonzarzadu. Pomoc Suso-Kessie-Lingard-Hakan. No to by był istny majstersztyk :D ciekawe kto by zaliczył najwiecej kompromitacji w jednym meczu
1
wilku94
wilku94
9 stycznia 2020, 13:42
Politano to bardzo fajny pomysł, szkoda że go wcześniej nie sprowadziliśmy. Na drugie skrzydło przydałby się jeszcze np. Rashica, Bergwijn lub nawet Boga z Sassuolo i jakoś by ten atak już wyglądał.

Co do Piątka, jego sprzedaż będzie wielką głupotą, bo Ibra tego sam nie uciągnie...
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 13:44
1
Gieno
Gieno
9 stycznia 2020, 15:40
Jestem tego samego zdania że Ibra się nie sprawdzi i za pół roku odejdzie a my będziemy musieli znów szukać napastnika
0
Maldinidzban
Maldinidzban
9 stycznia 2020, 13:35
Pewnie Politano to niestety wymysł mediów bo nie gra w Interze:/ Okienko biedne i boje się co będzie dalej bo my robimy jakaś wyprzedaż mega i to darmowa jakby nie patrzeć wiec może być ciekawie.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
9 stycznia 2020, 13:08
A jak tam oferty za nasz duet wybitnych futbolistów Hakan & Suso?
0
Owieczek97
Owieczek97
9 stycznia 2020, 13:25
Nowy trener Termaliki Marcin Lewandowski podobno jest zainteresowany
0
zycumilanista
zycumilanista
9 stycznia 2020, 13:26
Futtrolistów chciałeś napisać
0
Boateng93
Boateng93
9 stycznia 2020, 13:08
Bonucci 42 mln euro --> połamany Caldara
Silva 38 mln euro --> potykający się o własne nogi Rebić
Bigilia 20 mln euro --> nic i do tego kontraktu się nie puści do ostatniego euro
Kalinić 22 mln euro --> do Atletico 14,5 mln euro + kontrakt Halilovica
RR 15 mln euro --> 8 mln euro do Fenerbahce (?)
Borini 7 mln euro --> za darmo do Hellasu

bezmózga Kessiego (28 mln euro), Hakana (24 mln euro) i kolejnego połamańca Contiego (24 mln euro) nikt teraz nie chce.


Mirabelli zrobił chyba najgorsze okienko w historii futbolu.
10
Trzesuaf
Trzesuaf
9 stycznia 2020, 13:45
Nie prawda, Montella eksperymentował, po nim zatrudnili 3 betony, które obniżyły wartość tych piłkarzy. W tamtym czasie żaden z tych transferów poza Kaliną i Biglią nie wydawał się przepłacony.
Silva był znakomitą wschodzącą gwiazdą, Bonucci to legenda, RR prezentował się super a Kebs był postrachem bramkarzy przy rzutach wolnych. Nawet doświadczony Borini kupowany z góry na ławę nie wydawał się drogi.
1
#3#6
#3#6
9 stycznia 2020, 14:59
Ale to wina obecnego zarządu ze oddali Bonucciego za grosze i nieumiejętnie zarządzali zespołem kupionym przez FM.

Jedynym błędem tej dwójki jest kalinic na życzenie Monteli. Reszta była ok. 11 graczy za 200mln, którzy się czymś wyróżniali w poprzednich drużynach. Do tego zatrzymał Dolara. Mirabelli robił najlepsza robotę z ich wszystkich
2
Meloon
Meloon
9 stycznia 2020, 16:23
Ach, piękny pokaz manipulacji faktami i liczbami, kompletnie pominięty aspekt tego, że w momencie kupna, poza Kaliniciem, wszyscy Ci piłkarze wyróżniali się w swoich klubach, a po przyjściu do Milanu strasznie obniżyli loty, przez co też stracili na wartości. Nie wierzę, że tak by się to skończyło gdybysmy mieli wtedy dobrego trenera.
0
Boateng93
Boateng93
9 stycznia 2020, 13:01
Jaja sobie robią z tym Caldarą? Maldini z Bobanem przechodzą samych siebie, sezon przegrany, ten połamaniec w końcu może grać i chcą go oddać na wypożyczenie do lepszego klubu zamiast ogrywać z Romkiem, a sami kupią rezerwowego za 20 mln euro? Ten klub to mem.
6
spread
spread
9 stycznia 2020, 15:15
Połamaniec trochę ofensywnie brzmi :v
0
MR. X
MR. X
9 stycznia 2020, 13:01
Patrząc na okienko transferowe Milanu wydaje mi się, że zaraz Milan będzie miał 12stu zawodników. 11 podstawy, i jakis jeden uniwersalny zmnienik.
0
Dewols
Dewols
9 stycznia 2020, 15:49
Nawet tego uniwersalnego nie będzie, bo Borini też odchodzi
0
Cervusius
Cervusius
9 stycznia 2020, 13:00
Coś mi tu śmierdzi. Milan, który powinien kupować na gwałt piłkarzy po dotychczasowych blamażach i wyrównanym rachunku z FIFA sposobi się do wyprzedzania lub nawet puszczenia za darmo połowy kadry. Nie odejdą tylko ci, których nikt nie chce, a jeśli tylko znajdzie się jako taka oferta, to także świeżo zakupieni i obiecujący piłkarze jak Piątek czy Paqueta zostaną puszczeni. W międzyczasie buduje się skład i szatnię na 38-letnim Ibrahimovicu, który po półroczu może odejść wolno. Wydaje mi się, że Elliot zdecydował już, że odda komuś zgniłe jajo, jakim jest Milan, czy to Arnault, czy komuś innemu, bo obecne zachowanie nie jest w najmniejszym stopniu nakierowane na przyszłe zyski, tylko na odzyskanie jak największej ilości pieniędzy po to, żeby to przyszły właściciel robił zakupy. Podobno samego Ibrę miała przekonać dopiero idea kupna Milanu przez Arnault. Nawet jeżeli to plotka, to doraźna polityka transferowa - wypożyczeń krótkoterminowych i wyprzedaży zawódników, których wartość może wzrosnąć - sugeruje rychłą wyprowadzkę amerykańskiego funduszu.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 13:03
1
Wolly
Wolly
9 stycznia 2020, 13:00
Będzie co będzie. Nie ma sensu się denerwować. Niech nasi byli Milaniści i Łysy pracują nad transferami.
0
Rzetelny
Rzetelny
9 stycznia 2020, 12:53
A ten starszy Donnarumma to od czego jest? Skoro nie nadaje się nawet na rezerwowego to go wypchnąć z tego klubu. Zarabia 1 mln za sezon, czyli pewnie tylko co większość podstawowych bramkarzy w Serie A.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
9 stycznia 2020, 12:57
Kontrakt starszego z Dolarów jest częścią wynagrodzenia młodszego. Tylko dlatego tu jest.
1
Zuber
Zuber
9 stycznia 2020, 14:09
Siedzi i pachnie. :D
0
jasiom22
jasiom22
9 stycznia 2020, 12:51
Galliani wróć... transferowy chaos ciąg dalszy... w tym momencie to już lepiej byłoby wprowadzać gości z primaverry niż robić transfery... przynajmniej zaoszczędza na borinim i reinie.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 12:52
3
tober12
tober12
9 stycznia 2020, 12:50
No i elegancko, już niedługo w ataku Milanu...
Politano Ibrahimović Under

Xd
1
Zako
Zako
9 stycznia 2020, 12:45
Nie wiem skad tu taki optymizm. Odpad z Interu( ktory wedlug co niektorych tutaj ma niewiele lepsza kadre niz my ale ok xD) co nie gra nic w tym sezonie ma byc zbawca i to za taka kase fundujac somsiadom Vidala? Sorry , ale dla mnie gosc jest na ten moment lepszy od Suso tylko dlatego, ze ten drugi jest w najgorszej formie w zyciu to dla mnie zadna zmiana - w poprzednim sezonie gral niezle, ale w zasadzie to glownie robil wiatr, na liczby sie to nie przekladalo totalnie, a ciezko sie pozytywnie nie wyroznic w Interze z poprzedniego sezonu gdzie mieli dymy i w sumie oprocz obrony to tam nikt nie zaliczyl chyba sezonu na poziomie oczekiwan po mercato. Juz stokroc wolalbym Orsoloniego, ktory co prawda idzie do Juve ale ten jego wiatr sie na cos przelozyl juz. Po prostu uwazam , ze skoro serio ktos uwaza juz ze naszym glownym problemem jest Suso to musimy poszukac kogos, kto bedzie lepszy albo co najmniej tak dobry i rowniejszy niz Hiszpan w dobrej formie, a nie na zasadzie ze teraz, bo na ten moment to moze byc tak naprawde wielu skrzydlowych z Serie A , ktorzy na dluzsza dadza wiecej niz nasz "maestro"
2
wielki prostownik
wielki prostownik
9 stycznia 2020, 13:00
W tej chwili to wszyscy skrzydłowi w Serie A i pewnie z połowa w Serie B jest lepsza od Suso. Ale to żadna sztuka przy formie hiszpana.
1
Zako
Zako
9 stycznia 2020, 13:07
Ale właśnie o to mi chodzi, ze kryterium w wyborze nie powinna byc jego obecna forma, bo to zaden wyczyn, tylko ktos, kto na dluzszą metę będzie miał więcej atutów niz Suso w "prime".
0
9 stycznia 2020, 12:43
The Sun: Tottenham jst w stanie zaplacic Milanowi 28-30mln euro za Piatka.
Jezeli w tej plotce jest jakis % prawdy, nawet maly to Krzysiek bedzie mial transfer zycia. Jesli nawet siedzialby na lawie po powrocie Kane i dostawal ogony. Marzenie.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2020, 12:45
0
tommyb1
9 stycznia 2020, 15:35
Wymiana za Erikssena + 10 dla nich i gra i bucy :)
0
ACstach
ACstach
9 stycznia 2020, 12:33
Sampdoria po ostatnim meczu chciala go wypożyczyć. Tam tez widze ślepi pracują.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
9 stycznia 2020, 12:13
Nawet gdyby w tej informacji był Messi i Ronaldo to i tak mam to gdzieś, tutaj każdy piłkarz zaliczy mega zjazd dopóki treningami zarządzać będą wuefiści. Nie kupować żadnego piłkarza! Kupić trenera.
2
Yabaye
Yabaye
9 stycznia 2020, 12:25
I płacić trzem?
0
KKP19
KKP19
9 stycznia 2020, 12:32
Ktoś tu napisał że nawet Messi i Ronaldo by nic ti nie dali.
Nie zgadzam się
Atak CR7 Ibra/Piatek Messi to brak wolnych Suso I Hakana. W dodatku sami by sb rozgrywali piłkę gdyby pomoc nadal była słaba.
Ale wiem o co chodziło :)
0
adamos
adamos
9 stycznia 2020, 12:33
@Yabaye
Lepiej płacić 3, niż znowu nakupować zawodników za 100 mln, a po pół roku będą wyceniani 10 razy mniej i po miesiącu, żaden nie będzie umiał kopnąć piłki prosto. Zacznijmy od trenera.
2
KKP19
KKP19
9 stycznia 2020, 12:35
A co do kupienia trenera to lepiej by został Pioli. O ile nie będzie szansy na Kloppa to nawet gdyby miał być u nas Spal to i tak nie powinniśmy zwalniać Pioliego. Sezon jest stracony a Pioli jak nie awansuje do europejskich pucharów to kontrakt może być rozwiązany za darmo, więc trzeba czekać do lata
0
adamos
adamos
9 stycznia 2020, 12:40
@KKP19
Wiesz co by Pioli zrobił z Messim? Usadził na ławie, by pół roku uczył się Serie A i ogrywał w Primce a na skrzydle Hakan i Suso by dalej śmigali tzn. człapali albo stali.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
9 stycznia 2020, 12:43
KKP19, gdyby przyszli Ronaldo i Messi to i tak grałby HKS
1
KKP19
KKP19
9 stycznia 2020, 12:56
Up
Gdyby Messie był na ławce A grał HKS to by Pioli na niej już nie posiedzial więcej .
0
wielki prostownik
wielki prostownik
9 stycznia 2020, 13:05
W tej chwili sprowadzanie trenera nie ma sensu. Sezon i tak stracony. Wykorzystać ten czas na dogadanie porządnego trenera, tak aby rozpoczął pracę zaraz po zakończeniu sezonu. I dać mu przestrzeń do decydownia o oknie transferowym. Sprzedać każdego kto mu nie pasuje i kupić pasujących do jego koncepcji. A potem pozwolić pracować spokojnie przynajmniej 3-4 sezony.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
9 stycznia 2020, 13:39
Jeśli gra będzie wyglądać tak samo, a z łysym to pewne to tylko połowa kibiców będzie to oglądać. Nie ma czegoś takiego jak stracony sezon w połowie, klub to biznes. Od liczby oglądaczy zależą przyszłe wpływy, a spadek sprzedaży biletów wymusza czasem kredytowanie działalności bieżącej. Przyjście Ibry to chwilowy wzrost, w końcu kibice widzą, że nawet z Ibrą to ten sam piach.
0
serginho83
9 stycznia 2020, 14:12
@wielki prostownik, dokładnie jestem tego samego zdania. Najpierw dogadać po cichu nowego trenera na następny sezon i z nim planować przyszłe transfery. Nie sprowadzać nikogo w zimę, a już napewno nie definitywnie, ewentualnie wypożyczenia i dograć sezon obecną kadrą, a pozbyć się kilku, którzy nie grają w ogóle. Ja bym nawet odpuścił takiego Politano, bo jak się okaże, że nowy trener będzie wolał grać systemem bez skrzydłowych, to zostaniemy wtedy z 3 na prawej Suso, Politano i Castillejo, a jak wiemy z naszego klubu niepotrzebni gracze rzadko chcą odchodzić... Zresztą nie wiem na co niektórzy liczą w tym sezonie i jak 1 czy 2 nowych zawodników mają coś zmienić... przecież ta drużyna jest w totalnej rozsypce i zniszczona mentalnie, a Pioli już pokazał, że nie jest w stanie z tym nic zrobić...
0
9 stycznia 2020, 12:02
Ale ofert za Suso...Mam w czym chlop przebierac. Raiola jest jego agentem i nie moze takiej gwiezdzie znalezc klubu? Nic dziwnego, bo to gosc na lawke rezerwowa i normalnym klubie tam by bylo jego miejsce. Nie wiem jak mozna tego chlopa bronic jeszcze.
1
Vol'jin
Vol'jin
9 stycznia 2020, 12:09
Nie bylo potwierdzenia ze Pizzaolo zostal jego agwntem
0
Vol'jin
Vol'jin
9 stycznia 2020, 12:12
Nie? Bo z tego co pamietam to pisano o tym glosni. Ale sam fakt ze nikt go niechce daje do myslenia
0
basior
basior
9 stycznia 2020, 11:59
Przepraszam może za głupie pytanie, ale czemu chcemy się pozbyć Caldary? Jest aż tak słaby? Przecież go chyba za Bonucciego daliśmy bez dopłat.
1
wilku94
wilku94
9 stycznia 2020, 12:31
Bo zarząd chce zrobić jakikolwiek transfer, ale nie wie jak, więc wymieni obiecującego piłkarza, za ochłap którego nikt nie chce...
2
adamos
adamos
9 stycznia 2020, 12:37
Maldiniemu ktoś wysłał sms, że Kjaer to gwiazda i bez namysłu wchodzi w to. Brak logiki mamy w DNA.
1
Rafalzki
Rafalzki
9 stycznia 2020, 11:58
coś takiego, nikt nie chce Suso...
0
EdgarDavids
EdgarDavids
9 stycznia 2020, 11:56
Suso to powinni na taczkach do Genui zawieść, nikt nie da za niego 5mln. Wypożyczenie jak najbardziej mogłoby mu wyjść na dobre, u nas nie gra kompletnie nic, jeśli pokaże cokolwiek w sampie to sprzedamy go chociaż za 3 piłki.
0
<  1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się