SCUDETTO


MERCATO LIVE 14.01: Suso chce odejść z Milanu. PSV negocjuje transfer Rodrigueza [20:23]

14 stycznia 2020, 09:52, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 14.01: Suso chce odejść z Milanu. PSV negocjuje transfer Rodrigueza [20:23]

[09:52]: Franck Kessie ciągle znajduje się na celowniku Interu Mediolan - informuje Il Corriere della Sera. Po tym jak upadł temat wymiany Iworyjczyka za Matteo Politano, który trafi najprawdopodobniej do Romy, teraz pojawia się możliwość wytransferowania Afrykańczyka za miedzę za innego gracza. Chodzi o Matiasa Vecino, 28-letniego urugwajskiego pomocnika.

[11:00]: Według TuttosportSuso nie znosi najlepiej ostatniej zmasowanej krytyki pod swoim adresem i chciałby zmienić otoczenie już w styczniu. Dla Milanu nie jest nie na sprzedaż, ale klub wycenia go na 25 mln euro i dopiero za taką kwotę byłby w stanie pożegnać się z Hiszpanem. Na tę chwilę żadna oferta jeszcze nie wpłynęła, ale mówi się o zainteresowaniu zwłaszcza ze strony Romy. 

[13:21]: Fabio Borini wciąż nie trafił jeszcze oficjalnie do Hellasu Werona, ale brak jest jakichkolwiek doniesień, że transfer miałby nie dojść do skutku. Najprawdopodobniej potwierdzenie to kwestia godzin.

[13:23]: Według TuttoMercatoWeb.com, w środę lub czwartek dojdzie do dyskusji na temat przyszłości Suso. Klub musi określić się w sprawie Hiszpana, również sam zawodnik chciałby wiedzieć, na czym stoi. Wydaje się, że tej zimy 26-latka na San Siro nikt nie zamierza zatrzymywać.

[13:28]Matteo Politano nie został powołany na mecz Pucharu Włoch pomiędzy Interem a Cagliari. Włoch jest bliski opuszczenia ekipy nerazzurrich i według włoskich dziennikarzy znajduje się blisko transferu do Romy. Skrzydłowego chce pozyskać także Milan, choć obecnie wydaje się to już niezwykle trudne.

[14:10]: Fabio Borini już oficjalnie piłkarzem Hellasu Werona - KLIK!

[14:23]: Stacja SportMediaset podaje, że Suso wyraził już swoją wolę i jest nią opuszczenie Milanu. Najbardziej konkretną opcją póki co wydaje się RB Lipsk, ale Niemcy nie są w stanie zaoferować więcej niż 20 mln euro.

[18:32]: Sportmediaset: Wobec przejścia Milanu na ustawienie 4-4-2 możliwe jest pozostanie Krzysztofa Piątka w klubie przynajmniej do letniego okienka transferowego.

[18:36]: Matteo Gabbia wzbudza spore zainteresowanie wśród włoskich klubów. W Serie B m.in. Pescara czy Benevento rozważają jego wypożyczenie, natomiast w najwyższej klasie rozgrywkowej we Włoszech młodego stopera obserwują SPAL i Lecce, podaje TuttoMercatoWeb.

[18:42]: Milan rozmawia z Interem w sprawie wymiany Franck Kessie - Matias Vecino, donosi Sportmediaset, jednak rozmowy nie przebiegają płynnie, gdyż kością niezgody jest wycena dokonana przez rossoneirch, którzy uważają, że Iworyjczyk jest wart więcej o około 6 do 7 milionów euro.

[18:45]: La Repubblica pisze, że jeśli AS Roma zdecydowałaby się na pozyskanie Suso Fernandeza, jako zastępcy Nicolo Zaniolo, mogłaby zaproponować wypożyczenie z opcją wykupu za 25 milionów euro.

[20:23]: Dwóch przedstawicieli PSV Eindhoven spotkało się dzisiaj w Casa Milan ze Zvonimirem Bobanem. Temat rozmowy był transfer Ricardo Rodrigueza, informuje MilanNews.



206 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Vol'jin
Vol'jin
14 stycznia 2020, 14:53
Dziwnym trafem inny podopieczny Raioli też jest wart 20 mln euro ;]
0
wielki prostownik
wielki prostownik
14 stycznia 2020, 14:51
20 baniek? Zapakować, dołożyć wstążkę, kilka pomarańczy i wysłać do Lipska.
14
Wolly
Wolly
14 stycznia 2020, 15:45
Oby to się udało. I tak to byłby wielki zarobek, w końcu przyszedł tu za 500tys € za czasów Łysego.
0
MilanFanJ
14 stycznia 2020, 14:33
dokładnie, oddać już tego Suso gdziekolwiek skoro primadonnie przeszkadza, że kibice narzekają na jego beznadziejną grę
2
Meloon
Meloon
14 stycznia 2020, 14:41
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
0
patoo_07
patoo_07
14 stycznia 2020, 14:31
Wymienić za Forsberga. Gra ostatnio mało, w tym sezonie 702 minuty na 1530. Może będzie chciał odejść.
0
Meloon
Meloon
14 stycznia 2020, 14:58
On jest fatalny. Pewnie żadnego meczu nie widziałeś. Wolny jak Suso. A milanowi potrzeba szybkości. Jeden sezon mu wyszedł w karierze
3
Fushnikov
Fushnikov
14 stycznia 2020, 14:31
Brać 20mln albo wymienić na yussufa 1-1 ;)
0
sebastek888
sebastek888
14 stycznia 2020, 14:29
Lipsk - musisz.
Skrzydłowy który ma szybkość żółwia z wozu lżej.
Jeszcze Hakan i mozna myśleć o TOP 9
3
Rossu
Rossu
14 stycznia 2020, 14:53
Stary, Hakan to tylko do Bayernu zgodzi się pójść.
1
tober12
tober12
14 stycznia 2020, 15:51
O tak, tak. Do LIGI MISZCZÓW Hakan chcę do wielkiego Bayernu... Gnabry, Coman i Perisic bać się.
1
spread
spread
14 stycznia 2020, 13:48
Módlmy się, by roma kupiła suso, dzięki czemu politano znów będzie do pozyskania.

Jak nie, to shaqiri wydaje się bardzo dobrą opcją.
1
hyrus13
hyrus13
14 stycznia 2020, 13:59
Powiedz mi tak szczerze, kupiłbyś Suso za 25 baniek gdybyś zarządzał Romą czy jakimś innym klubem?
0
Grande
Grande
14 stycznia 2020, 14:00
Jakbym prał pieniądze, to tak.
1
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2020, 14:06
Przy obecnej formie susła, jeżeli znajdzie się jakiś klub, który wyłoży za niego chociażby 10-15 mln, to będzie cud, bo chłop obecnie gra poziomem równym jakiejś polskiej 3 ligi.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 stycznia 2020, 13:28
Vecino za Francka to dobra opcja, o ile Inter coś dopłaci bo jednak Kessie sporo młodszy i może odpalić. Vecino to dobry bramkostrzelny pomocnik z dobrą techniką, lepszy na pewno od Francka szczególnie w kontrach. Oczywiście lepszy byłby Politano ale raczej wątpię, że do tego dojdzie.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2020, 13:31
1
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2020, 14:04
Czy bramkostrzelny, polemizowałbym, w tym sezonie jeszcze nie grał, i nie wiadomo jak będzie grał, a w tamtym 14 meczy gol i dwie asysty. Czy ja wiem czy taki dobry. Z techniką i kontrami się zgodzę, ale w sumie nie wiem czy da się być gorszym pod bramką przeciwnika niż Kessie, który jak ma piłkę w polu karnym przeciwnika to dostaje mainfucka i nie wie co ma robić. Dla mnie ta wymiana nie ma kompletnie sensu.
5
lejnamur
lejnamur
14 stycznia 2020, 15:38
Uwierz mi Vecino to koszmar, Nawet mag Conte nic nie mogl z niego wycisnac.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 stycznia 2020, 18:04
88 meczów 10 bramek to niezłe staty na pomocnika. Dobry przy stałych fragmentach gry, solidny ligowiec, nie twierdzę, że wirtuoz ale Kessiego przewyższa w wielu aspektach.
0
marcinomilano
marcinomilano
14 stycznia 2020, 13:18
Podobno Shaqiri został zaoferowany Milanowi, jak dla mnie to byłaby świetna zmiana za Suso, który jest na mentalnym dnie.
13
EdgarDavids
EdgarDavids
14 stycznia 2020, 13:22
Roma wyszła z wypożyczeniem za niego i Live odrzuciło. Dziwne że nagle oferują go nam. Fajnie byłoby go zobaczyć na skrzydle, przecinak, walczak, takiego kogoś brakuje.
3
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
14 stycznia 2020, 13:37
Nie dosc ze doswiadczony, to jeszcze dosc mlody zeby jeszcze troche pograc. Wyglada na idealny transfer za Suso. Pytanie tylko czy bedzie chcial do nas przyjsc.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2020, 13:42
0
LunaS
LunaS
14 stycznia 2020, 13:40
No wątpię aby Liverpool go puścił - poza tym ostatnio gdzieś widziałem z nim wywiad to on tam jest mega zadowolony z tej ławki ... ładną atmosferę Klopp tam zrobił. Mega zespół - Top Trenerka.
2
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2020, 14:09
Ale bym chciał takiego trenera jak Klopp w Milanie... niestety na obecną chwilę tylko marzenia. Chłop robi niesamowitą atmosferę. Pewnie jak na razie nie będziemy mieli żadnego trenera z ,,topki'' bo naszemu zarządowi szkoda hajsu żeby ich opłacić. I tak to się żyje powoli w tym Milanie...
1
Corsa
Moderator Corsa
14 stycznia 2020, 13:00
Dziennikarzyny już powoli zaczynają dementować wielki transfer do Tottenhamu. Przecież to jasne, że NIKT nie da w tej chwili za Krzyśka 30 baniek. W Europie jest tylko jeden naiwny Milan, który grubo przepłaca za wszelkiego rodzaju szroty. No mamy jeszcze Milan Milanówek, ale nawet ich zarząd jest dużo mądrzejszy.

Na dzień dzisiejszy realna wartość naszego napastnika zamyka się w okolicach 20-25 milionów. Ze strony Kogutów w grę wchodzi tylko wypożyczenie, żeby później go oddać jeśli okaże się, że ta drewniana postawa, to jednak nie wina naszej miernej pomocy, a zwykły brak umiejętności. Z ich strony jest to logiczniejsza oferta. Każdy by tak zrobił żeby nie utopić kasy.

Dlatego też wszyscy więksi gracze wstrzymali się z zakupem Piątka, kiedy ten strzelał jak natchniony, bo mieli na uwadze, że to może być sezonowy fart. Jeśli w Europie pojawia się prawdziwy talent, to kończy w Barcy, Atletico czy innym Bayernie, a nie w Milanie, no bądźmy szczerzy. Nam nawet średni ogórek czy tam Kabak odmawia.

Zasugerowaliśmy się gołymi liczbami, a jak wiadomo czasami wystarczy odrobina szczęścia żeby je wykręcić, przykład - Quagliarell. Genoa też miała świadomość tego, że nie wiadomo jak będzie w przyszłości z Polakiem, dlatego odrzucali kategorycznie każdą propozycję wypożyczenia. Nikt nie chciał ryzykować pieniędzmi za które możesz kupić już bardzo dobrego, sprawdzonego pomocnika, a Milan korzystając z "okazji" rzucił się jak łysy na grzebień, no i teraz mamy problem. Tak by się go oddało po 1,5 roku i niech Genoa się martwi.

Jeden Polak już też był na ustach wszystkich, nasze media zrobiły z niego ogromny talent, po bardzo dobrym sezonie. Podobnie jak my rzucił się na niego Leicester(z tym, że tam było tylko 6 milionó) i przez 5 lat przerzuca go po peryferiach piłkarskiej Europy żeby tylko doczekać zakończenia kontraktu i kopnąć w tyłek. U nas niestety może być to samo. Dlatego życzę Piątkowi żeby się odnalazł i zamknął usta "hejterom" takim jak ja, bo w innym wypadku pozbywając się w końcu jednego Biglii zyskamy natychmiast kolejnego.
2
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2020, 13:26
Bo Tottenham potrzebuje goscia co dogra im sezon i tyle dlatego chca tylko wypozyczenia tak jak w przypadku Lorente czy Benteke. Wogole smieszne kandydatury. Jeden juz toalny dziadek co ledwo dycha, a drugi jest kompletnie tragiczny w tym sezonie i ma 0 goli. Wiadomo, ze Kane wroci latem i bedzie gral pierwsze skrzypce jesli bedzie zdrowy.
0
LunaS
LunaS
14 stycznia 2020, 13:41
Może do Barcy za kontuzjowanego Suareza pójdzie :) Ale by nam szczeny opadły - jak tak się stanie to kasuję te konto bo mega wstyd by był jak się na jego temat wypowiadałem :)
2
kamillo14
kamillo14
14 stycznia 2020, 12:44
Nieco offtop, ale widzieliście barwy trzeciego kompletu 20/21? Tu w linku jest koszulka z kolekcji, ale barwy mają być takie same :(

https://www.footyheadlines.com/2019/10/milan-20-21-third-kit.html
0
hyrus13
hyrus13
14 stycznia 2020, 13:50
Nic gorszego niż 3 strój z poprzedniego sezonu nas nie spotka.
0
KKP19
KKP19
14 stycznia 2020, 15:59
Dla mnie bardzo ładny jest 3 strój z tego sezonu
0
ksieciunio
ksieciunio
14 stycznia 2020, 12:34
Kibice i sympatycy Milanu nie znoszą najlepiej zmasowanej padaki jaką gra Suso.
2
dominord
dominord
14 stycznia 2020, 12:30
W ustawieniu 4-4-2 Kessie się dobrze odnalazł i jeśli przynajmniej do końca sezonu będziemy grali ta formacją to nie ma sensu go oddawać zwłaszcza do Interu.
9
hyrus13
hyrus13
14 stycznia 2020, 11:57
Franck powinien odejść. Milan nie umie wykorzystać jego potencjału, a sam piłkarz wygląda na wypalonego. W tym sezonie zagrał dwa dobre mecze, reszta to dramat.

Mam też złe wieści dla Jesusa. Nikt za niego nie zapłaci 25 mln. Więc jeśli tak źle znosi krytykę i chce odejść, to niech jego nowy menago wyłoży 10 baniek, to może znajdzie się jeleń co dołoży 15. W innym wypadku dalej będziemy się męczyć.
0
konkix2
konkix2
14 stycznia 2020, 12:05
Jak Milan zacznie grać dobrze, to Kessie będzie świetny. Gość taki jak on nie potrafi brać ciężaru na siebie, ale mimo to powinein zostać.
2
hyrus13
hyrus13
14 stycznia 2020, 12:12
Jak będzie miał w składzie wypalonych piłkarzy, to nie zacznie grać dobrze. Czas Suso, Francka i Hakana minął. Im szybciej dyrektorzy to zrozumieją tym lepiej.
0
zycumilanista
zycumilanista
14 stycznia 2020, 12:49
Kessie w 442 będzie się sprawdzał
3
tommyb1
tommyb1
14 stycznia 2020, 12:50
Franck powinien zostać do końca sezonu i być sprawdzony w nowym ustawieniu. Suso do ostrzału jako pierwszy. Hakan w zależności od tego kogo uda się nam zaklepac
0
LunaS
LunaS
14 stycznia 2020, 13:43
Moim zdaniem Kessi deczka za dużo masy mięśniowej złapał. W Atalancie był dużo szczuplejszy - a teraz widać po ruchach że to czołg jest ...
0
TygrySyberyjski
TygrySyberyjski
14 stycznia 2020, 11:57
Suso nie łam się, pamiętaj: Nawet jeśli wszyscy juz w Ciebie zwątpili, pokaż że się mylili nie czekaj ani chwili dłużej życie to nie zawsze droga na niej róże.
1
Rossu
Rossu
14 stycznia 2020, 11:52
Obawiam się, że nikt z topowych zespołów podczas zimowego okienka nie kupi Suso za 25-30 mln, pewnie zgłoszą się kluby typu Getafe, Fiorentina, Sampdoria z ofertą wypożyczenia. Gdyby tam coś pokazal, to w lecie na pewno się ktoś zgłosi. On tu jest wypalony, nikt już w niego nie wierzy, Hiszpanowi też już nie zależy. Może wymiana gotówka + Suso za Chiese? Włoch też już pewnie myśli o zmianie otoczenia, bo od 2 miesięcy nic nie pokazuje. Tylko, że zarząd nie widzi tego, gdzie leży faktycznie problem i dalej będą szukać obrońcy albo napastnika. W sumie tak jest już od 8 lat.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2020, 11:55
1
hyrus13
hyrus13
14 stycznia 2020, 11:59
Fiorentina myśli raczej o wzmocnieniach niż osłabianiu się. Kwota jaką Milan oczekuje za Suso jest absolutnie oderwana od rzeczywistości i nigdzie nie odejdzie.
0
Grande
Grande
14 stycznia 2020, 11:30
Jak podaje na TT Tomasz Urban:

Bayern przedłużył umowę z Audi do 2029. Skasuje na niej 500 mln €, czyli po 50 baniek rocznie. To o 15 więcej, niż otrzymywał do tej pory.

Tak tak w ramach ciekawostki gdzie obecnie jesteśmy.
4
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
14 stycznia 2020, 11:34
Plus co roku fury dla całej drużyny i trenera.
0
Fushnikov
Fushnikov
14 stycznia 2020, 12:38
Myślę że te fury już są wliczone w te 500 baniek.
0
lopezito84
14 stycznia 2020, 13:01
Umowy sponsorskie chyba nie obejmują prezentów bąć co bąć promujących firmę.
0
AdrianoGalliani
14 stycznia 2020, 13:08
Bayern -> Monachium -> Hitler -> Volkswagen -> Audi... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
14 stycznia 2020, 13:16
@lopezito84 - serio? Miej ty litość... "Bądź co bądź", a nie "bąć" XDDDD
5
lopezito84
14 stycznia 2020, 11:25
Nikt go za 25 mln nie kupi, chyba że był by to Maldini to jeszcze pewnie by się tym szczycił że go za 25 wyciągnąl.
3
#3#6
#3#6
14 stycznia 2020, 11:18
Wymienił stryjek siekierkę na kijek
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 stycznia 2020, 11:15
Jeszcze do tego zaciągu dziadostwa typu Kjaer brakuje zrobić dobrze Interowi...I najgorsze w tym wszystkim, że znaleźli się masochiści , co przyklaskują takim ruchom.To pewnie Ci sami co rok w rok przyklaskują każdemu transferowi, a następnie są pierwsi do narzekania na tych kopaczy. Dopóki do czerwono-czarnej części Mediolanu nie przyjdzie sensowny trener każdy taka durna wymiana powinna zostać z góry odrzucona.
3
groszek
14 stycznia 2020, 11:13
Chętnie bym Nainggolana zamiast Kessiego.
0
KKP19
KKP19
14 stycznia 2020, 11:18
On jest w Cagliari z powodów rodzinnych. Wątpię że będzie chciał u nas grać. Pewnie by cyrki robił jak w Interze
1
Fushnikov
Fushnikov
14 stycznia 2020, 11:12
Pablo Armero mówi że może wrócić.
Coś by mogło z tego być xD
0
EdgarDavids
EdgarDavids
14 stycznia 2020, 11:12
Jeśli Suso chce odejść to znaczy, że psychika siadła i nie ma sensu trzymać go na siłę. 15mln piechotą nie chodzi.
Politano w romie? To Kessiego bym Interowi nie oddawał chyba że za Sensiego. Sprzedać go do Anglii, chociaż Kessie bez zadań ofensywnych wygląda o wiele lepiej. To gracz do odbioru i oddania piłki do kogoś kto ją rozprowadzi.
1
tober12
tober12
14 stycznia 2020, 11:10
Kessie lepszy.
0
Zuber
Zuber
14 stycznia 2020, 10:59
Całe szczęście Gazidis raczej go nie odda.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
14 stycznia 2020, 10:56
Kessie przy Ibrze się przebudził.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
14 stycznia 2020, 11:05
Nie przy Ibrze tylko w ustawieniu z 4 pomocników gdzie ma inne zadania niż przy 4-3-3.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2020, 11:05
5
hyrus13
hyrus13
14 stycznia 2020, 12:02
Na razie zagrał jeden dobry mecz po tym jak został odesłany na ławkę. Wcześniej było tak samo. Wskoczył za niego Krunić, wrócił Franck, jedno dobre spotkanie i całkowity zjazd formy.

@wielki prostownik, to nie wina taktyki, że większość sezonu podawał pod nogi rywalom.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2020, 12:03
0
wielki prostownik
wielki prostownik
14 stycznia 2020, 15:37
Oczywiście, że w dużej mierze wina taktyki. Jemu nie wolno pozwalać na wykonywanie podań dalej niż na 2 metry. Obok niego powinien biegać kreatywny pomocnik który będzie rozgrywał do przodu. A jak wyglądało u nas? Kessie odbiera piłkę i musi albo z nią biec 30 metrów albo podawać na odległość 30 metrów. A tego zwyczajnie nie umie. Gdy ma mniej zadań ofensywnych to od razu jego gra wygląda lepiej. Inna sprawa, że faktycznie wygląda jakby nie zawsze mu się chciało przykładać do gry.
0
Qiub
Qiub
14 stycznia 2020, 10:53
Może Nagatomo się zainteresujemy? Nie no kpina nawet jeśli to tylko plotka, już nawet Inter traktuje nas jak Sampdorie czy Torino...
0
deshaun
deshaun
14 stycznia 2020, 10:51
Wiadomo, że lepiej gdyby był Politano, ale nie przesadzajcie...Urugwajczyk jest o wiele lepszy od Kessiego. Jedynie wypadałoby by Inter trochę dopłacił ze względu na wiek obu piłkarzy, natomiast piłkarsko Vecino>Kessie.

Dodam,że osobiście nie mogę już patrzeć na grę Iworyjczyka (zero postępu w przeciągu kilku lat jak gra u nas, a wręcz regres). Niech nawet zrobią wymianę za Semira Stilica, bo do tego przynajmniej nie będę miał żadnych oczekiwań.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2020, 10:53
1
Levy11
Levy11
14 stycznia 2020, 10:48
Tak wszyscy do Interu. Czy ktoś się z Was zastanawia jak to będzie wyglądać? Przecież Inter robi to samo co Juve. Ściąga wszystko co można tylko później trzeba to poukładać. Eriksen, Vidal jeszcze Kessi, a składzie mają Senssi, Barella, Brozović, Galgliatdini i do tego skrzydłowi Lazaro, Candrava. Każdy chce grać, a szczególnie młodzi. Conte nie jest typowym trenera, który umie godzić ludzi. To nie Klopp. Nawet Guardiola ma już problem w City z wyborem składu.
0
deshaun
deshaun
14 stycznia 2020, 10:55
Dokonam samospalenia jak do Interu dojdą Kessie, Vidal i Eriksen jednocześnie.

Póki co to Inter wygląda tak jak my kilka lat temu, głośne nazwiska na tapecie (vide Mr. X), a później przychodzi Mesbah.

Nie mówię, że któreś z tej trójki nie dojdzie do Interu, ale jeśli to będzie jeden z nich to będzie max. I stawiałbym to w kolejności prawdopodobieństwa: Kessie, Vidal, Eriksen
2
Wolly
Wolly
14 stycznia 2020, 10:46
Politano lub 30 mln €.
0
Rafał0209
Rafał0209
14 stycznia 2020, 10:44
Kessie to typowy DP jeżeli jego zadaniem będzie przeszkadzanie przeciwnikowi odbiór piłki i oddanie po tym do najbliższego kolegi, to może być jednym z najlepszych w tym co robi
0
Kosmateus123
Kosmateus123
14 stycznia 2020, 11:22
Najpierw jednak trzeba go przekonać, że jest defensywnym pomocnikiem. Jeśli gość wspomina na początku sezonu, że chce nastrzelać bramek to chyba tego jeszcze nie ogarnął. Szkoda.
0
roeser
roeser
14 stycznia 2020, 11:36
Jaki znowu DP? Paqueta odbiera więcej piłek od niego. Gość nie ma inteligencji boiskowej żeby zabezpieczać obrońców. Ani rozegrania, żeby z odzyskaną piłką coś zrobić, czy techniki, żeby wyjść z trudnej sytuacji, jak to często robił np. Bakayoko. Kessie to klasyczny jeździec, który może biegać od pola karnego do pola karnego przez cały mecz. Użyteczny zawodnik, jeśli masz napastnika, który dostanie długą piłkę, potrafi ją przytrzymać i odegrać (czyli nie Piątek). Nie nadaje się do ataku pozycyjnego, a w ten sposób najczęściej Milan próbował atakować w ostatnich latach. Ostatnim razem gdy Ibra był w Milanie podobnym zawodnikiem był Nocerino.
0
Meloon
Meloon
14 stycznia 2020, 10:36
Kibice to w większości zwykłe CENZURA, które latają ze skrajności w skrajność. Tak, ostatni rok ma bardzo słaby, ale wcześniej wykręcał jak na Milan kosmiczne liczby, wiele razy ratował nam dupę wygrywając mecze w pojedynkę. Zawsze wypowiadał się o Milanie w superlatywach, a o sobie skromnie. A teraz wszyscy mu każą CENZURA. Mnie też zaraz zgnoicie, że miałem czelność powiedzieć cokolwiek pozytywnego o Hiszpanie. CENZURA sympatię takich ludzi, w waszym życiu musi dominować tępa gorycz.
0
patoo_07
patoo_07
14 stycznia 2020, 10:36
Jak to zrobią, to niech się wszyscy do dymisji podadzą. Kretyński ruch z Caldarą jakoś przełknąłem, ale to już będzie dla mnie za dużo...
1
Maldinidzban
Maldinidzban
14 stycznia 2020, 10:29
Jak zrobią wymienię Veciono Kessie zamiast Kessie Politano to dla tego klubu nie ma ratunku.
6
TR3V0R
TR3V0R
14 stycznia 2020, 13:17
dla tego klubu już nie ma ratunku, bo zarząd nie używa mózgu na rynku. Chyba że się coś zmieni to może wyjdziemy na prostą, ale jak na razie to się na to nie zapowiada.
0
fallen
fallen
14 stycznia 2020, 10:24
Kessie przy Conte stanie się kozak piłkarzem. Do Interu nie może dojść... wystarczy trochę go pokierować i facet naprawde bedzie topem na swojej pozycji... i 1 miejsce w top 4 na dlugo bedzie zajete :/
1
Yabaye
Yabaye
14 stycznia 2020, 10:29
Co Kessie poprawi przy Conte? Nauczy się podawać? Przestanie dreptać? Oleje wrzutki na 11. piętro? Nie sądzę.
1
muamba_kabumba
14 stycznia 2020, 10:35
Conte to ma jakis zastepczy mozg dla Kessiego, ze on by tam grac zaczal nagle ?
1
patoo_07
patoo_07
14 stycznia 2020, 10:39
Przede wszystkim, Cobte wykorzysta go jak trzeba, będzie biegał na środku boiska po całej szerokości i odbierał piłki, które odda Sensiemu, Brozovicowi, Barelli czy Ericksenowi, który przyjdzie. Gość ma płuca ze stali i będzie wszędzie tam, gdzie przeciwnik z piłką, zabierze mu ją i pozwoli lepszym robić swoje. Tutaj wymaga się od niego rzeczy, których nie potrafi, dlatego uchodzi za bezużytecznego. Gwarantuje, że Conte zrobi z niego jednego z najlepszych defensywnych pomocników w Europie.
2
MR. X
MR. X
14 stycznia 2020, 10:43
Yabaye, nie, nauczy sie dyscypliny na boisku.
0
Rossu
Rossu
14 stycznia 2020, 10:55
Yabaye,
Tak, poprawi. Nie trzeba być specem, aby zauważyć, że Kessie ma duży potencjał na bycie topowym defensywnym pomocnikiem. Conte zrobi z niego żołnierza, tak jak to robił z Candrevy, Mosesa, Alonso itd. On z takimi zawodnikami radzi sobie świetnie i jak ktoś wspomniał, nauczy go dyscypliny na boisku, bo Iworyjczykowi niczego nie brakuje poza wolnym myśleniem i nieumiejętnym podejmowaniem decyzji.
Edytowano dnia: 14 stycznia 2020, 10:56
0
wielki prostownik
wielki prostownik
14 stycznia 2020, 11:15
Yabaye NIe nauczy się podawać. Po prostu zostanie zaangażowany do robijania ataków przeciwnika i odgrywania do najbliższego partnera. I to będzie to zapewne robił rewelacyjnie.
0
fallen
fallen
18 stycznia 2020, 04:12
Dostanie konkretne zadania defensywne i obowiazek oddania pilki Eriksenowi przy pierwszej okazji. Mysle ze jego "ptasi" mozdzek zdola to przyswoic.
0
dziubasACM
dziubasACM
14 stycznia 2020, 10:24
U Nas po prostu za dużo się od Niego wymaga. Jest silny, idealny na wejście i zrobienia przewagi w środku pola na wymęczonym przeciwniku. Nie ma wizji gry Pirlo, a tego od niego wszyscy oczekują. Obok niego powinni grać pomocnicy z wizją, wtedy świetnie by się spisywał w zabezpieczaniu tyłów. Jeżeli pójdzie do Interu to za plecami Ericksena pokaże na co go stać, a tu będzie płacz. Kessie musi zostać.
2
Nesta_13
Nesta_13
14 stycznia 2020, 10:17
Lada chwila rozgrywający z prawdziwego zdarzenia w Interze a ja czytam o Vecino w Milanie, nosz k... nie wytrzymam :(
1
Yabaye
Yabaye
14 stycznia 2020, 10:09
Jeżeli jego celność podań na 20 metrów nie przekracza 70% (ileż to było babolców, gdy w momencie rozpoczynania akcji ten podawał albo za plecy kolegi, albo do rywala) to żaden trener nie zrobi z niego kota. Nie ma na boisku takiej pozycji jak "silny i wybiegany".
0
Mirek99999999
Mirek99999999
14 stycznia 2020, 10:05
W 4-4-2 nie wyglądał tak źle, po drugie jeśli już się go pozbywać to za gotówkę, a nie za odpady z Interu.
1
LunaS
LunaS
14 stycznia 2020, 10:03
Kessie to ma czasami przebłyski ... a potem porusza się jak skład towarowy ... gdyby on miał większą intensywność gry i takiego zadziora to byłby bardzo dobry w destrukcji. Niestety do przodu to on nie ma potencjału żeby grać. Zbyt mało boiskowej inteligencji. Trochę za dużo wrzucił na siebie mięśni - w Atalancie był dużo szczuplejszy, lepiej się poruszał.
0
MilanHomer
14 stycznia 2020, 10:12
Swego czasu podobnie zrobił Seedorf. Koksik który mało biegał, tylko że on miał technikę i wizję gry.
0
lopezito84
14 stycznia 2020, 10:03
Lepiej nie sprzedawać go na włoskie podwórko bo może się to dla nas źle skończyć.
1
MilanoItaliano
MilanoItaliano
14 stycznia 2020, 10:02
Oddać źle, zatrzymać źle :P
1
14 stycznia 2020, 09:59
Ciekawe dlaczego Inter chce Franka. Trudno to racjonalnie wyjaśnić.
0
BartekWydziu
BartekWydziu
14 stycznia 2020, 10:01
Jeszcze Conte zrobi z niego człowieka.
2
lopezito84
14 stycznia 2020, 11:27
Niech robi człowieka, byle nie piłkarza
0
Milanboy
Milanboy
14 stycznia 2020, 09:59
No bez przesady, niech sobie Vecino siedzi w Interze.
0
Gattuso28
Gattuso28
14 stycznia 2020, 09:57
Chciałbym zobaczyć czy ten Kessie jest rzeczywiście taki słaby.Jestem za:]
0
wwbasket
wwbasket
14 stycznia 2020, 09:57
Przy Conte to on stałby się potworem. Wybiegany, silny. U nas żaden trener nie miał na niego pomysłu.
3
Yabaye
Yabaye
14 stycznia 2020, 10:11
Przypomnij mi po jednym wygranym pojedynku biegowym i siłowym z rywalem lepiej zbudowanym od Insigne, proszę.

To nie zaczepka, po prostu szukam w pamięci jakiegoś wygranego pojedynku i nic nie widzę. Trzymanie piłki przy linii bocznej i szukanie faulu to za mało, tyle to i młody Maldini zrobi.
3
wwbasket
wwbasket
14 stycznia 2020, 10:25
Wystarczy obejrzeć jego kompilacje na YouTube. Ja wiem, że nie można go za bardzo bronić. Z drugiej strony pokaż mi piłkarza kupionego w ostatnich latach, który zrobił u nas jakiś postęp. Uważam, że Milan nie jest dobrym środowiskiem do rozwoju. Nie uważasz, że przy Conte rozwinąłby się?
Pozdrawiam.
1
Yabaye
Yabaye
14 stycznia 2020, 10:36
Nie uważam, ponieważ Kessie nie wskazuje na możliwość rozwoju piłkarskiego. Mając do niego pretensje, kibice Milanu zawsze wskazują na kwestie elementarne w futbolu jak umiejętność krótkich podań. Ja osobiście nigdy nie oczekiwałem od niego kreowania gry, pasowało mi, gdy stanowił trójkę pomocników z Paquetą/Bonaventurą i Biglią/Bakayoko - idealne połączenie między przodem, a tyłem. A potem Iworyjczyk zagrywał za plecy lub do rywala, a z jego legendarnej siły pozostawały straty w środku pola.

Postęp w Milanie zrobili: Suso (to fakt, dopiero od roku mocno obniżył loty), Romagnoli czy Calabria (chociaż jest mocno nierówny)

Dwóch innych wychowanków - Cutrone i Donnarummy- nie liczę, ponieważ u nich od razu widać było pewne cechy i jakość, którą reprezentowali od początku do końca/do teraz. W tych przypadkach mowa tylko o lepszym "otrzaskaniu się" poprzez zdobywane minuty na boisku.

0
Yabaye
Yabaye
14 stycznia 2020, 10:38
Byłbym zapomniał, jeszcze jedna rzecz. Piłkarz, który jest graczem pierwszego składu i wypada z niego poprzez bardzo złą postawę na treningach, wskazuje, że ma coś nie tak z banią. A takich nam nie trzeba.
1
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się