SCUDETTO


Ibra: "Milan nie ma pieniędzy"

25 maja 2012, 15:16, stasq_acm Aktualności


49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan2002
milan2002
26 maja 2012, 22:54
Maximilanista Zgadzam się z Twoim zdaniem powiedzmy w 85 procentach.:)
0
Forza
Forza
26 maja 2012, 14:28
Wydaje mi się że z tymi pieniędzmi to lipa.. tzn ... Będzie jeszcze dobry transfer ! A Zlatan zostaje
0
Qba69
Qba69
26 maja 2012, 13:07
Maximilanista fantastycznie to opisales!
0
Gandalf Szary
26 maja 2012, 11:25
Podstawą jest mądre zarządzanie klubem, aa do tej pory tego nie było oby nie było za późno.
0
Szpilaacm
26 maja 2012, 09:41
Michał Nowak Jak słusznie zauwazył Maxi - sprowadzanie Milanu to miana pierwszego lepszego przedsiębiorstwa które mozna sobie zlikwidować itp. to duze naduzycie .
0
Szpilaacm
26 maja 2012, 09:37
Maximilanista Brawo ! Przyznam ze nie pomyslałbym o tym w ten sposób ze to nasz Silvio rozpoczał pewien trend w swiatowym futbolu:) Odpisałbym coś więcej ale zbyt ładnie za oknem zeby siedzieć przed kompem:)
0
Maximilanista
Maximilanista
26 maja 2012, 08:49
Prawda jest taka, że Milan jest od wielu lat bardzo źle zarządzanym klubem. To Berlusconi w swoim pędzie do wielkości przekraczał granice rozsądku, oferując gigantyczne gaże gwiazdom pokroju Papina, kupując za ogromne pieniądze graczy typu Lentini. To Milan pod prezesurą Silvio nakręcił tę spiralę obłędu (to nie zaczęło się od Pereza i Realu, tylko właśnie w latach 90tych od naszego Prezia) cen za piłkarzy i niebotyczne apanaże gwiazd i gwiazdeczek. A teraz Berlusconi płacze (a większość z Was robi to za nim), że nie ma finansowego fair play, że nie jesteśmy w stanie konkurować z hiszpańskimi i angielskimi gigantami. Podziękuj sobie, Silvio. Wszyscy powinniśmy Ci dziękować. A to że teraz dopiero pozbywamy się emerytów, wyeksploatowanych do cna, wypalonych ale suto opłacanych weteranów, i musimy zastępować ich wirtuozami pokroju Traore czy (prawdopodobnie) Acerbiego to wina właśnie naszego zarządu, i jego krótkowzrocznej, doraźnej polityki stagnacji i zadowolenia z siebie. Klub, który tyle razy z rzędu grał w LM (a gdzie jak gdzie, ale tu zarabia się pieniądze), i regularnie zachodził w niej minimum do ćwierćfiinałów, nie ma pieniędzy na kilka ciekawych posunięć transferowych, które byłyby realnym wzmocnnieniem zespołu. Tymczasem Juventus, który zdegradowany był do Serie B, ostatnimi czasy w dochodowej Champions League nie grywał w ogóle, a ostatni w niej sukces odnotował chyba więcej niż 15 lat temu, rozwija się pięknie, rośnie w siłę, planuje zakupy wielkich graczy o wielkich nazwiskach, i łowi (w swoim stylu) największe talenty Italii. Ten klub też funkcjonuje w tych strasznych podatkowych warunkach, co i my (a warto podkreśić, że to nasz Prezes był wieloletnim premierem kraju, i jest odpowiedzialny za sytuację finansową - w tym i podatkową - państwa, na które tak rzewnie narzeka). Nie, Panowie. Bronienie za wszelką cenę Berlusconiego i jego ludzi jest działaniem pseudoracjonalnym, bo tego się obronić nie da, nawet zasypując swojego rozmówcę szeregiem cyfr. Berlusconi był twórcą sukcesów Milanu przełomu lat 80/90 ubiegłego wieku, to nie podlega dyskusji. Ale nie ulega też dyskusji, że jest on polityczną mendą, przestępcą, krętaczem i malwersantem. Nie ulega wątpliwości, że umoczył on nasz klub w bagno korupcji i matactw, zbrukał wizerunek klubu brudnymi pieniędzmi i przekupstwami. Tyle że czasy się zmieniają. Już nawet we Włoszech zarówno w futbolu jak i polityce również standardy są windowane, kładzie się nacisk na przejrzystość i uczciwość. Już coraz mniej miejsca na finansowe przetępstwa, na łamanie lub choć naginanie prawa, na brudne układziki, na śmierdzące transakcje. Ten mały człowieczek coraz trudniej sobie radzi w tej nowej rzeczywistości, i dlatego nasz klub ma się coraz gorzej. Dlatego chcę z całego serca, żeby Silvio sprzedał nasz klub (NASZ) , bo ciągnie go w czarną przepaść, i szarga jego dobre imię. Ja nie zgadzam się z Michałem (wydaje mi się, że zaprzecza on sam sobie, ale nietrudno jest zapętlić się w wywodach, będąc adwokatem takiego diabła), że klub jest własnością Berlusconiego, i on może robić sobie z nim, co chce, nawet go zlikwidować. Oczywiście z punktu widzenia gospodarki masz 100% racji, Michale - ale ten klub to tradycja, ten klub to etos, ten klub to barwy, które nie są własnością Berlusconiego. One są moje. Twoje. Nasze. Równie dobrze można by powiedzieć, że prezydent Komorowski jako prezydent i jako zwierzchnik sił zbrojnych ma prawo do spółki z premierem Tuskiem robić z naszym krajem, co im się podoba, i wywołać wojnę z Litwą na ten przykłąd. Dlaczegóż by nie? Dlatego, że władza to jedno, a odpowiedzialność to drugie. Tak jak nasz kraj to rzesza obywateli, z którymi ktoś powinien się liczyć, tak i klub piłkarski o takiej tradycji jak Milan to całe pokolenia kibiców, bez których - bardziej niż bez Berlusconiego - ów klub nie miałby racji bytu. Powtórzę: albo Berlusconi sprzeda klub, albo będzie źle, bardzo źle. Czy mam pewność, że jeśli sprzeda, będzie lepiej? Nie mam, bo nikt mieć nie może. Ale miałbym prawo mieć nadzieję, podczas gdy teraz coraz jej we mnie mniej. Pozdrawiam.
0
MilanBoy7
26 maja 2012, 01:06
Michał Nowak Dobrze prawisz ... co nie zmienia faktu że Sylwek to zwykła gnida !!!
0
MatiJuve15
26 maja 2012, 00:33
Dominias Dokładniej to 122 mln Euro :) nie 80 Pozdrawiam
0
Kazubek
25 maja 2012, 23:04
Ja oddałbym wszystkich Abate, Antoninich, Mesbahów, Patów, Robinhów, Muntarich... byle tylko został Zlatan, bo to jeden z niewielu geniuszy naszej drużyny...
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
25 maja 2012, 22:01
prawda taka, że od 2007 roku jest słabo i biednie i trzeba coś zrobic. Ja wole duzo inwestycje i później zyski niż brak inwestycji i pokrywanie strat ...
0
KorekACM
25 maja 2012, 21:50
Blady19921002 Wiem że są lepsi od niego piłkarze w City wystarczy przeczytać nazwiska jakie u nich są.Ale popatrz teraz na jakiego piłkarza od nich nas stać ;] bardzo mi się ten piłkarz podoba i uważam że mieć takiego piłkarza który występuje na 3 pozycjach byly u nas skarbem przy naszych kontuzjach :D
0
Blady19921002
Blady19921002
25 maja 2012, 21:07
KorekACM, też go widziałem w kilku meczach i przyznam że dla mnie to średniej klasy zawodnik, ale każdy ma prawo mieć własne zdanie i ja twoje jak najbardziej szanuje :) aczkolwiek uważam że jest wielu lepszych piłkarzy od niego w City.
0
boateng1987
boateng1987
25 maja 2012, 21:03
http://tiny.pl/hp6xq czytaliście to
0
KorekACM
25 maja 2012, 20:24
Blady19921002 Czytaj uważnie co pisałem,a pisałem tak ze to jest moje marzenie jeśli chodzi o transfer piłkarz postury goryla mogący grać na Prawej obronie,defensywnym pomocniku jak i stoperze i uwierz mi na tych 3 pozycjach gra rewelacyjnie :D
0
kamilus
kamilus
25 maja 2012, 20:17
Dokładnie - gdyby nie Galliani, który to również przejął stery, gdy Berlusconi poszedł na premiera, to Milan byłby teraz jednym z wielu średniaków w Serie A - albo co najwyżej walczył tylko o awans do jakiegokolwiek pucharu. Bo to nie sztuka, kupować dobrych graczy, gdy ma się np. budżet 1 mld euro (Chelsea), ale wtedy, gdy nie ma się nic, a trzeba kogoś sensownego sprowadzić...
0
patoo_07
patoo_07
25 maja 2012, 19:55
No co ty nie powiesz... :D
0
Blady19921002
Blady19921002
25 maja 2012, 19:44
*Wielu lepszych
0
Blady19921002
Blady19921002
25 maja 2012, 19:42
KorekACM, na defensywnym pomocniku, to tam gra Toure albo De Jong, więc On gra tam tylko gdy jest taka konieczność... Z kolei na pozycji stopera jest o wiele lepszych graczy od niego... Choćby Kompany. Richards, jest nam po prostu nie potrzebny... W dodatku jest nie do wyciągnięcia, czytaj->wychowanek.
0
Joke
Joke
25 maja 2012, 19:16
Kiedyś Berlusconi raczył nas transferami i co nie przeszkadzało mu, że musi dawać kasę z własnej kieszeni? Skoro teraz nie interesuje go co się dzieje z klubem, to niech go sprzeda...
0
Milanese
25 maja 2012, 18:43
Michał kiedyś tłumaczył że majątek Silvio ulokowany jest w wielu przedsiębiorstwach i nie jest to równoznaczne z gotówką na koncie. W niedawnym wywiadzie Silvio wspominał że nie za bardzo mu się podoba dopłacanie co roku kilkadziesiąt mln aby pokrać straty Milanu.
0
szfarceneger
szfarceneger
25 maja 2012, 18:39
Skoro klub nie ma pieniędzy (w co wątpię), to klub trzeba sprzedać, aby klubem zaopiekował się ktoś, kto klub poprowadzi na szczyty. Proste.
0
KorekACM
25 maja 2012, 18:25
Blady19921002 A nie wiesz czasem ze Richards gra też na defensywnym pomocniku i niekiedy na stoperze w City pomyśl potem pisz ;) wiem bo dużo meczy City widziałem ;] pzdr
0
Cleaver
Cleaver
25 maja 2012, 18:06
Haha, Fatal :D Co prawda ta informacja była dawno, ale oglądałem na discavery channel o najbogatszych ludziach świata i fakt - jego majątek wyceniono, ale dodano też ile ma pieniedzy ;d
0
Bandon
25 maja 2012, 17:57
Richards jest w FM bardzo szybki ;p
0
Kacapa7
Kacapa7
25 maja 2012, 17:48
Obniż pensje do 3mln i będą pieniądze na transfery.
0
Zielony2009
Zielony2009
25 maja 2012, 17:36
Dominias 5 mld. za jacht? Co ty piszesz? Jakbyś nie wiedział 5 mld. to 5 000 000 000.
0
Blady19921002
Blady19921002
25 maja 2012, 17:20
KorekACM, co Ty widzisz w tym Richardsie...? Przecież to nie jest jakiejś światowej klasy gracz? Na prawą obronę mamy naszego wychowanka Abate, oraz młodego DS, który się właśnie ogrywa. Na stoperze, to ja już w ogóle go nie widzę...
0
KorekACM
25 maja 2012, 17:01
haha noo co za marzenia nie są zabronione :D
0
Fatal
25 maja 2012, 16:58
KorekACM Taaa i jeszcze frytki do tego :P
0
rafimilan
25 maja 2012, 16:50
Dokładnie... Milan nie ma kasy po prostu skandal :D
0
kryst2
25 maja 2012, 16:49
taaa już City z lekką ręką odda nam swojego wychowanka... Zwłaszcza, kiedy w Anglii jest nacisk by w kadrze 25 osobowej było co najmniej 9 graczy wychowanych na angielskich boiskach
0
KorekACM
25 maja 2012, 16:45
Kupić Ganso,Sahina,Kolarova,Richardsa i barce klepniemy spokojnie ;]
0
Fatal
25 maja 2012, 16:42
Cleaver Berlu ma kilka miliardów, ale nie na koncie tylko w majątku. Skąd możesz wiedzieć ile ma na koncie? Masz do niego dostęp czy jak? Jeśli tak to prześlij mi pare milionów ;P
0
kamilus
kamilus
25 maja 2012, 16:35
To nie Milan nie ma pieniędzy - ma właściciela, który MA pieniądze, a który NIE CHCE ich przeznaczyć na swój klub.
0
Jhn
Jhn
25 maja 2012, 16:24
nowy stadion? milan zainwestowal parenaście milionow euro w tym roku w san siro ( restauracje , muzeum , itp ) wiec bardziej prawdopodobna opcja jest budowa nowego stadionu przez inter ! Milan moglby ewentualnie wykupić San Siro !
0
Qba69
Qba69
25 maja 2012, 16:09
Blady19921002 Lepiej bym tego nie ujal...
0
gorylmagila
gorylmagila
25 maja 2012, 15:51
NIech lepiej Zlatan nie wywołuje wilka z lasu, bo możemy dostać pięciu piłkarzy takich, że nam wszystkim oczy wyjdą z orbit. Kluczem do sukcesu jest nowy stadion na to wychodzi, więc może doczekamy się nowej siedziby lub nowego właściciela ...
0
kryst2
25 maja 2012, 15:51
al Juventus nie budował stadionu od 0 tylko na fundamentach Delle Alpi. My byśmy musieli wykupić działkę a potem budować od 0. to jest koszt dużo większy niż budowa JuveAreny
0
Blady19921002
Blady19921002
25 maja 2012, 15:47
Ten klub pod wodzą Sylvio pomału się stacza... Tak jak szybko Berlusconi wyniósł ten klub ponad przeciętność, tak szybko może On teraz upaść... Pieniędzy już niedługo będzie brakowało na wszystko... Co ten biedny Galliani może zrobić... Jeżeli Sylvio nie ma pieniędzy na klub i wszystko robi z łaski, za wszystko trzeba mu dziękować jak Bogu... To niech go sprzeda ludziom, których będzie na niego stać... I nie ma co Panowie patrzeć na sentymenty... Forza Milan!
0
lyndonmilan
lyndonmilan
25 maja 2012, 15:43
Sory ze poza tematem i z brakiem polskich znakow,ale Dida od najblizszego sezonu bedzie gral dla Portuguesa Sao Paulo
0
Dominias
25 maja 2012, 15:40
A jednak 120mln euro, 80mln pisałem z głowy bo tak słyszałem ale teraz sprawdziłem. 120mln i tak nie jest dużą kwotą
0
Dominias
25 maja 2012, 15:38
kryst2 - juventusu kosztował 80mln euro
0
kryst2
25 maja 2012, 15:36
80 mln nowy stadion? chyba wielkości Korony Kielce (bez urazy) ;)
0
kamilus
kamilus
25 maja 2012, 15:32
Na własny stadion wystarczy wyłożyć < 300 mln (55 tys. wystarczy), potem przez kilka lat być na minusie, a przez następną wieczność zacząć zarabiać. Ale trzeba patrzeć dalekosiężnie...
0
Dominias
25 maja 2012, 15:29
Własny stadion to dla kogoś takiego jak Berlusconie skromny wydatek rzędu 80-100mln euro, warto nadmienić, że luksusowe jachty są warte więcej pieniędzy a najdroższy jach jest wart 5 miliardów dolarów, Abramowicz kupił jach ta 1,2mld dolarów, więc 80mln co to jest?!
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
25 maja 2012, 15:24
Jakby doszli Astori/Ogbonna, Acerbi i Sahin na wypożyczenie.. Do tego powrót Didaca i nie byłoby najgorzej i nie najdrożej, bo to co gada Ibra to prawda, kasy brak ..
0
kondiACM
25 maja 2012, 15:23
Żeby mieć pieniądze trzeba mieć własny stadion, ale z kolei skąd wziąć pieniądze na stadion ? I tak zatacza się błędne koło ...
0
kaka1994
25 maja 2012, 15:19
Jestem też ciekaw czy zostanie a Milan kupi kogoś na raty i wszyscy będą zadowoleni:D
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się