SCUDETTO


MERCATO LIVE 18.01: Milan i Dinamo się porozumieli. Nad transferem zastanawia się sam Olmo [17:25]

18 stycznia 2020, 10:34, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE 18.01: Milan i Dinamo się porozumieli. Nad transferem zastanawia się sam Olmo [17:25]

[10:34]: Corriere della Sera oraz La Gazzetta dello Sport, w ślad za wczorajszymi informacjami MilanNews, podają, że w Milanie nie potwierdzają rozmów, a nawet zainteresowania, z Dinamem Zagrzeb w sprawie Daniego Olmo

[10:34]: W Milanie mają nadzieję,że uda się znaleźć dla Suso nowy klub już w trwającym okienku transferowego. Według Tuttosport, rossoneri są gotowi zaakceptować dzisiaj ofertę 25 milionów euro, a nawet 20 milionów, co znacznie odbiega od letnich żądań i klauzuli znajdujący się w kontrakcie Hiszpana, która opiewa na około 40 milionów. Niestety, na horyzoncie próżno szukać klubów gotowych wyłożyć takie pieniądze, dlatego Milan chce z Romą rozmawiać o wymianie za Cengiza Undera wykorzystując fakt, że upadł temat pozyskania przez giallorossich Matteo Politano.

[10:45]: Krzysztof Piątek nie może narzekać na brak zainteresowania, zwłaszcza ze strony klubów Premier League, pisze Tuttosport, jednak na ten moment, pomimo wielu zapytań, nikt nie zdecydował się złożyć oferty transferu definitywnego. Milan liczy, że otrzyma za Polaka co najmniej 30 milionów euro.

[10:54]: Corriere della Sera: Roma chciałaby wypożyczyć Suso, ale na taką formułę transferu nie zgadza się Milan.

[12:38]: Milan może spróbować pozyskać Emre Cana w przypadku odejścia Francka Kessiego, donosi Tuttosport. Problemem może być jednak wynagrodzenie Niemca oraz fakt, że Juventus raczej nie zaakceptuje formuły wypożyczenia.

[12:51]: Lucas Paqueta jest wśród graczy mogących w tym miesiącu opuścić Milan. Jak zauważa La Gazzetta dello Sport, sprowadzony rok temu Brazylijczyk nie znajduje się w planach klubu na nadchodzące miesiące., który chciałby otrzymać z jego sprzedaży co najmniej 38 milionów euro.

[16:27]: Trener Romy, Paulo Fonseca, przyznał na konferencji prasowej, że jego klub szuka skrzydłowego z powodu kontuzji Nicolo Zaniolo. Z ekipą giallorossich łączony jest m.in. Suso.

[17:20]: Zoran Mamić, dyrektor sportowy Dinama Zagrzeb, miał przekazać Daniemu Olmo oraz jego agentowi, że porozumiał się z Milanem w sprawie transferu hiszpańskiego zawodnika, podają Sportske Novosti. Sam Olmo rozważa przenosiny do ekipy rossonerich, ale ocenia także inne opcje, korzystne z punktu widzenia rozwoju, a jego przedstawiciele czekają na oferty z Red Bulla Lipsk czy Bayeru Leverkusen. Wątpliwości dotyczące Milanu wynikają z faktu, że prawdopodobnie nie zagrają oni w Lidze Mistrzów, ale jednocześnie interesujące jest dla Olmo, że na jego pozyskanie naciska Zvonimir Boban. Jeśli chodzi o kwestie wysokich żądań agentów, to Andy Bara - reprezentant Olmo - zaprzeczył, jakoby żądali oni siedmiu milionów euro prowizji czy udziału w zyskach od kolejnego transferu. Według informacji Sportske Novosti, problem leży bardziej po stronie rodziny 21-latka. W minionym tygodniu Mamić i Boban ustalili, że Dinamo otrzyma za Olmo 20 milionów euro w jednej racie, a na przeszkodzie temu transferowi nie stoją jakichkolwiek regulacje FFP, a strony nie rozmawiały w ogóle o formule wypożyczenia czy odroczonych płatnościach. 

[17:25]: Wypowiedź Andy'ego Bary, agenta Daniego Olmo dla Sportskich Novosti: "Jeśli Olmo zdecyduje się przejść do Milanu, to tak się stanie. Ja, jako agent nie mogę powstrzymać Dinama, Milanu i Olmo, jeśli osiągną porozumienie. Przypominam, że pięć lat temu to Dani zdecydował o przejściu z Barcelony do Dinama i ani ja, ani jego ojciec nie próbowaliśmy go powstrzymać".



99 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
danio25
danio25
19 stycznia 2020, 00:46
Raczej już bez szans na transfer, zbyt długo to trwa, a z pewnością sam zawodnik ma do wyboru lepsze ścieżki rozwoju niż nasza. Trudno
1
19 stycznia 2020, 00:10
Ciekawe te mercato. Takie...nie za fajne. Wszyscy z wszystkimi gadaja, a efektow zadnych nie ma. A polowa stycznia juz minela
0
LunaS
LunaS
18 stycznia 2020, 23:55
Haaland hat trick dla BVB ...
1
Dohtor
Dohtor
18 stycznia 2020, 22:29
Jak zwykle z dużej chmury mały deszcz :)
0
BajaBongo
BajaBongo
18 stycznia 2020, 22:13
Dawać Cazorle albo Vele i Hulka co wy na to panowie co o nich sądzicie mimo wieku ja bym ich chętnie zobaczył u nas w szeregach.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2020, 22:24
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
18 stycznia 2020, 19:42
A Haaland dziś hat trick w debiucie... przegapiliśmy mega kota. Gość ma papiery na kosmiczna grę.
0
Gatz
Gatz
18 stycznia 2020, 19:48
może i chcieliśmy go kupić, ale zawsze zostaje kwestia woli zawodnika, a przy konkurencji w postaci Lipska i BVB to mogliśmy sobie pomarzyć...
1
MilanHomer
MilanHomer
18 stycznia 2020, 19:57
Do tego można dodać United i Juve.
0
Sakuragi
Sakuragi
18 stycznia 2020, 21:13
Grzesiek swoją drogą jaki to był dobry mecz, ale to co Reus marnował to jest szok.

Nie zgodzę się jednak z Tobą, że go przegapiliśmy. Szansę na niego byly 50%. Milan chciał, Haaland nie :P
6
marunio
marunio
18 stycznia 2020, 21:16
Jak on zarabia 8-10mln i mógł iść do każdego klubu
2
lechef
lechef
18 stycznia 2020, 21:28
Tak samo podniecali się Piątkiem, i jak na razie, po mega sezonie, Krzysiek nie może znaleźć formy. Także, jeżeli Haaland powtórzy to w przyszłym sezonie, to będzie można mówić i super talencie.
2
Fushnikov
Fushnikov
18 stycznia 2020, 19:38
5 dni nawijania że Olmo chce do Milanu. 19.01.2020
Olmo się zastanawia gdzie chce grać. Ach te żurnalistyczne źródła xD
2
Zirytowany
Zirytowany
18 stycznia 2020, 19:35
Ciężko mi uwierzyć, że Olmo na tym etapie swojej kariery wybierze Milan, ale chciałbym się mylić.
0
Kamil10000
Kamil10000
18 stycznia 2020, 19:22
Raczej do nas nie trafi ,w ostatnim okresie nasze transakcje przebiegają dosyć szybko 1.Media 2.info o testach 3.termin 4. Oficjal a jeśli toczone są jakieś spekulacje to na 99 % nic z tego nie wynika im dłużej tym gozej dla nas przeważnie nie kupujemy graczy którzy maja lepsza propozycje rozwojowa sportowa
1
Fushnikov
Fushnikov
18 stycznia 2020, 19:38
Gorzej jak coś :)
1
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2020, 19:15
Ostatnio było tak, że Correa wyraził niby zgodę, a z klubem się nie dogadali. Teraz będzie śpiewka na odwrót, żeby nie było, że powtórka z rozrywki ;)
Edytowano dnia: 18 stycznia 2020, 19:16
3
Rafał0209
Rafał0209
18 stycznia 2020, 18:51
Podniecenie jakby Messi przechodził, nasz Milan upadł i za naszej młodości nie wstanie, szkoda naszych nerwów a energie przełożmy na najbliższych lepiej dobrze zrobić łasce jak czekać na mecz tych patalachow
3
patoo_07
patoo_07
18 stycznia 2020, 18:35
Dawać numer do niego. Już ja małolata przekonam!
2
per93milan
per93milan
18 stycznia 2020, 18:33
Czyli zaklepany :)
1
jarek2572
jarek2572
18 stycznia 2020, 18:19
Dzisiaj Dinamo też grało sparing i też go nie było w składzie.
1
ósmy
ósmy
18 stycznia 2020, 18:02
Swoją drogą, to jestem trochę ciekawy co się dzieje się z Ceballosem. Szumnie się zapowiadał ten transfer w Londynie, a chyba już u drugiego trenera siedzi na ławie. Trochę był łączony z nami, a temat z Olmo mi o nim przypomniał.
Ktoś śledzi Kanonierów?
0
Szpadyzor0
Szpadyzor0
18 stycznia 2020, 18:15
Mial 2 miesiace kontuzji bodajze. Zreeeszta skoro Arsenal tak jak my nie ma duzych szans na ugranie LM to po co maja ogrywac Realowi zawodnika.
2
jarek2572
jarek2572
18 stycznia 2020, 18:17
Tak, ten frajerski zespół zepsuł mi dwa kupony, bo dzisiaj 1-1 z Sheffield u siebie. Caballos ? Na początku grał, w lidze ma ubierane 11 meczy. Strzelił tylko jedną bramkę z St. Liege w LE. Potem kontuzja, a teraz przyspawany do ławki. Generalnie nic nie wnosi. Arsenal aktualnie na 10tym miejscu w tabelii. Też mają dużo "przyszłościowych graczy" jak my i też zawodzą po całości w tym sezonie. Poza meczem z United w poprzedniej kolejce ich gra nie ma składu ani ładu. Angielski odpowiednik Milanu, ale jednak oczy bardziej bolą gdy ogląda się drużynę z Londynu.
3
BadMad
BadMad
18 stycznia 2020, 21:20
" oczy bardziej bolą gdy ogląda się drużynę z Londynu" -poważnie ????
Może to być antidotum (aczkolwiek kontrowersyjne) na palpitacje spowodowane oglądaniem koncertów Milanu?
0
BadMad
BadMad
18 stycznia 2020, 21:20
" oczy bardziej bolą gdy ogląda się drużynę z Londynu" -poważnie ????
Może to być antidotum (aczkolwiek kontrowersyjne) na palpitacje spowodowane oglądaniem koncertów Milanu?
0
Majki85
Majki85
18 stycznia 2020, 22:00
Jarek,

Oczy bardziej bolą jak ogląda się Arsenal? Ciężko w to uwierzyć ale być może tak jest.
Jednak jeśli doszłoby do konfrontacji Milanu z Arsenalem, to pewnie znów nie mielibyśmy czego szukać w starciu z The Gunners.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
18 stycznia 2020, 17:25
Olmo pewnie ogląda kompilacje zagrań Kessiego i dlatego ma wątpliwości ... swoją drogą, ciekawe kiedy u nas skończą granie registą ? Może przyjscie kogoś ala właśnie Can by to zmieniło.
0
lopezito84
lopezito84
18 stycznia 2020, 17:21
Sam fakt że nie ma klubu, który chciał by kupić Suso pokazuje jaki kiepski jest to zawodnik
4
Gzikuu
Gzikuu
18 stycznia 2020, 16:43
https://mobile.twitter.com/MilanEye/status/1218554301464948736

Olmo się waha. Nie ma się co dziwić. W tym momencie pewny plac gry w Milanie nic nie znaczy, jak w okół biega Kessie, Suso czy Calhanoglu, z którymi nolens volens trzeba konstruować akcje.
1
dominord
dominord
18 stycznia 2020, 17:13
Równie dobrze można powiedzieć, że będzie grał u boku Zlatana Ibrahimovicia. Najlepszego piłkarza PNA. Podstawowego piłkarza wicemistrzów świata. Jednego z najlepszych bramkarzy młodego pokolenia. Do tego można dodać Theo i Romka.
P. S.
Suso jest na wylocie, wiec wcale nie takie pewne, że by z nim miał okazje zagrać.
8
comicowy
comicowy
18 stycznia 2020, 16:21
Dlaczego dziś jest tak cicho? Żadnych rewelacji i ich zaprzeczeń.
0
ALCANTARA
ALCANTARA
18 stycznia 2020, 16:35
Lepiej tak niż jak pol roku temu z Correą. Ciekaw jestem kto sprzątanie w lecie J.Corree z Lazio. Widziałbym go u nas. Prze gość
0
Presidente
Moderator Presidente
18 stycznia 2020, 17:26
Zaczęła się kolejka Serie A, więc dziennikarze mają czym zapełnić gazety czy portale. W tygodniu meczów nie ma (wyjątek Puchar Włoch), więc lecą plotki transferowe.
2
ACstach
ACstach
18 stycznia 2020, 17:33
Nic ciekawego im się nie przyśniło dziś:p
0
GeorgeACM
GeorgeACM
18 stycznia 2020, 15:45
Przepraszam, czy mógłby mi ktoś pomoc przy zakupie 2 biletów na derby? Czy jest możliwość kupienia na oficjalnej stronie Milanu? Czy muszę mieć kartę kibica? Proszę priv
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 stycznia 2020, 15:24
Jejku co ten Immobile.. Matko co gość ma formę życia.. Co w piłkę nie trafi to gol.. Ile on ma 22 już? Swoją drogą to więcej niż cały Milan ale wstyd xd
1
Andrzej44
Andrzej44
18 stycznia 2020, 15:31
A w Borussi Dortmund niemobilny 3 gole strzelił przez cały sezon.. wrócił na swoje i proszę..
Edytowano dnia: 18 stycznia 2020, 15:32
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 stycznia 2020, 15:39
No w Hiszpanii jeszcze mniej.. Ale w sumie po co się tym przejmować skoro w Lazio strzela jak szalony.. :)
0
Demick
Demick
18 stycznia 2020, 15:49
Bariera językowa? Tak myślę.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
18 stycznia 2020, 16:14
Nie no Immo jak to typowy 30letni Włoch mieszkający z rodzicami psychicznie nie dał rady xd
3
Werator12
Werator12
18 stycznia 2020, 16:57
Większość bramek pakuje z karnych , więc no faktycznie szacuneczek
0
BadMad
BadMad
18 stycznia 2020, 21:25
Bariera jezykowa;) dobre
Król własnego podwórka.
Ile -dla przykładu - szatan zna języków..8?%-) W dzisiejszych czasach (dla pilkarzy szczegolnie)wystarczają w zasadzie dwa góra trzy;)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 stycznia 2020, 15:13
Swoją drogą patrząc przez pryzmat tego, ilu zawodników o podobnym profilu do Olmo zawojowało Serie A w ostatnich latach nie podniecałbym się tak bardzo tym transferem.Oczywiście na tle tego Milanu będzie jasnym punktem, ale czy da radę zwojować całą stawkę do tego stopnia, że pomoże wynieść Milan do ponownej walki o top 4? Bardzo wątpliwe.
0
Demick
Demick
18 stycznia 2020, 15:50
Do top4 trzeba mieć jeszcze... Ławkę.
0
MisiuACM
MisiuACM
18 stycznia 2020, 15:52
Lazio pokazuje, że jednak nie trzeba.
0
Demick
Demick
18 stycznia 2020, 15:55
Lazio nie gra w LE ani LM.
0
WeahYeah
WeahYeah
18 stycznia 2020, 16:44
Bo my gramy??
0
WeahYeah
WeahYeah
18 stycznia 2020, 16:44
Bo my gramy??
0
Demick
Demick
18 stycznia 2020, 16:48
Miejsce Milanu jest w LM. Lazio raczej nie pójdzie jeszcze dalej z transferami, gdy uda im się zostać w top4.
0
Seca
Seca
18 stycznia 2020, 14:07
Emre Can duzo wieksza jakosc niz Kessie wiec jesli sie uda bedzie to dobry transfer.
Co do Olmo to tak czulem ze predzej wezmie go Tottenham za Eriksena niz Milan. Zbyt gorace nazwisko jak na dzisiejszy Milan.
Moze chociaz uda sie pozyskac Undera a pozbyc Suso, to juz bedzie pozytywny bodziec.
1
dominord
dominord
18 stycznia 2020, 14:12
A skąd masz info, że Totki biorą Olmo?
0
Seca
Seca
18 stycznia 2020, 14:32
Nie nie, to moje przemyslania. Tak jak napisalem ze czuje ze ktos go podprowadzi. Poprostu lacze fakty, pozbywaja sie szpilmachera Eriksena wiec beda pewnie kogos kupowac. Slyszalem tez ze Atletico jest zainteresowane poniewaz sprzadaja Lemara.
A i pewnie taki Olmo wybierze Hiszpanie (wiadomo dlaczego) albo Anglie (kasa).
Mam nadzieje ze sie myle i zawita w Milanie ale tak jak powiedzialem zbyt gorace nazwisko dzisiaj na rynku i spokojnie sredniaki z premier league moga przebic Milan.
1
dominord
dominord
18 stycznia 2020, 14:45
Seca
Masz racje co do tego, ale warto pamiętać, że w Atletico, czy Tottenhamie byłoby mu trudno w środku sezonu przyjść i walczyć o skład, gdzie jest duża konkurencja i wymagania. Co do Cana sądzę, że byłby do wyciagnięcia z jednej ważnej przyczyny. Zbliża się Euro i pewno chciałby znaleźć się w kadrze Niemiec, a pozostanie w Juve praktycznie mu to uniemożliwia. Pójście do klubu, gdzie ma prawie pewną 11’ bardzo by mu było na rękę. Cena nie będzie zbyt wysoka, bo prawie w ogóle nie gra, a Juve i tak na nim zarobi dokładnie tyle ile damy(trafił do Włoch za darmo, czyli sytuacja podobna jak z Suso), więc jedyną przeszkodą wydają się być zarobki Niemca.
0
rossocarlonero
rossocarlonero
18 stycznia 2020, 13:58
Problem z Paquetą jest taki, że gra za bardzo pod siebie, a co gorsza nie ma w tym korzyści dla drużyny. Jego zastawki, balanse może i czasami ładnie wyglądają, ale nie ma w nich nic efektywnego; gdyby przyjął i odegrał skutek byłby taki sam, a może nawet lepszy, bo piłka szybciej by chodziła. Zastanawia mnie też to, czemu spora część osób stawiała go na skrzydle, kiedy on się w ogóle na to skrzydło nie nadaje, co najwyżej na prawe. W piłce nie liczy się to jak długo dasz radę piłkę przytrzymać, ile razy zostaniesz sfaulowany, ale przede wszystkim to jak szybko ją odegrasz lub zmienisz stronę. Nie twierdzę, że z niego nic nie będzie, bo ma na prawdę spory potencjał, jednak do tej był pory źle wykorzystywany. Moim zdaniem jest to zawodnik typowo pod grę między liniami, szukający wolnej przestrzeni w środkowej strefie, który raczej nie będzie się ścigał z przeciwnikiem.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2020, 13:59
5
Demick
Demick
18 stycznia 2020, 15:53
Niestety. Taki Ronaldinho robił zwody, ale pod grę. Zawsze był jakiś cel. U Paquety jeszcze nie widziałem żeby chciał naprawdę zrobić coś z sensem, bardziej o poklask chodzi.
1
Luksta1805
Luksta1805
18 stycznia 2020, 13:54
Paqeta 38 mln. Hahaha widać że Gazidis realizuje plany kupić młodego i sprzedać z zyskiem tylko chyba nie widzi że ich wartość z taką gra spada. Jak wezmą za niego 20-25 mln. To będzie dobrze.
3
jarek2572
jarek2572
18 stycznia 2020, 13:45
Roma pytała o Shaquiriego. Wątpliwe jednak, aby Live oddało go w trakcie sezonu, jeszcze jak idą na mistrza to już wgl.
0
ACstach
ACstach
18 stycznia 2020, 13:38
A Paqueta dostał w ogole jakieś oferty oprócz tej "śmiesznej" wypożyczenia z Flamengo? xD 38 mln mówicie, no nieźle, nieźle.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2020, 13:40
0
Bufor85
Bufor85
18 stycznia 2020, 13:33
Najlepiej posprzedawać połowę kadry, tych zastąpić wypożyczeniami do końca sezonu i od początku sezonu ruszamy z nowym zarządem oraz trenerem i kilkoma nowymi nabytkami.
0
18 stycznia 2020, 13:26
38mln za Paquete XD jak dzis nikt nie jest wart z 20-25mln co widac po braku ofert. W lato bedzie wyprzedaz jak na rynku z owocami. To pewne
1
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2020, 13:21
Transfer przyklepany!! Olmo zagra u nas z numerem 84! Jego koszulkę w barwach Milanu można kupić już na Amazonie!!

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71FZUD79YpL._AC_UL1250_.jpg
11
Dusiek
Dusiek
18 stycznia 2020, 13:21
jahahahahahhaa. made my day xD
2
ACstach
ACstach
18 stycznia 2020, 13:39
Ale literówka na tej koszulce, nie kupuje :/
0
dykt4tor
dykt4tor
18 stycznia 2020, 13:40
@ACstach

Oj tam, zdarzało się już wcześniej, pewnie poprawią :D : https://pbs.twimg.com/media/DhsF9PtWsAAjevG.jpg
1
ACstach
ACstach
18 stycznia 2020, 13:45
@dykt4tor

Faktycznie. Jak poprawią to biere!
0
Orzelek79
Orzelek79
18 stycznia 2020, 19:53
Taki Olmo by do tej drużyny pasował ;-)
1
Ajvar
Ajvar
18 stycznia 2020, 13:18
Nie rozumiem co się dzieje z paqueta, gdzy przychodził myślałem, że w końcu mamy kogoś kto rozwierze problemy z pomocą, a tu po tak krótkim czasie gość nawet nie dostaje szansy, jak można tak obniżyć loty... Wydaje mi się że, z olmo mogło by być tak samo, a paqueta w innym klubie będzie kozakiem i będziemy go żałować.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
18 stycznia 2020, 15:16
Do tej pory w Milanie wystawiany był głównie nie na swojej pozycji (na skrzydło albo na 10) a on jest środkowym pomocnikiem ale nie rozgrywającym. Przynajmniej tak go widzę.
0
tomasz696
tomasz696
18 stycznia 2020, 12:55
Fajnie było pomarzyć o trio under ibra olmo teraz wracamy do rzeczywistości. Hakan wraca na LS (chodz przed nim powinni wylecieć moim zdaniem suso i kessie) i dalej zakrywamy się historią i chwala
2
Cisek666
Cisek666
18 stycznia 2020, 12:54
A co z Politano? Skoro tranfer do Romy nie doszedł do skutku, to chyba jest szansa? Czy już dali sobie z tym spokój?
0
hyrus13
hyrus13
18 stycznia 2020, 12:58
Zejdź na ziemie. Ten klub nie potrzebuje dobrych piłkarzy. Mamy swoich przepłaconych mistrzów i tego się trzymajmy.
7
Endriu
Endriu
18 stycznia 2020, 13:15
Nasi fachowcy mysla o Olmo a moim zdaniem Politano bylby lepszym ruchem i tanszym.
0
dykt4tor
dykt4tor
18 stycznia 2020, 13:39
Czemu Politano miałby być lepszym ruchem?
0
tobiasz
tobiasz
18 stycznia 2020, 12:36
trudno żeby takim szmatławym gazetom Milan sie spowiadał kim się interesują i za kogo składają oferte.
0
POE
POE
18 stycznia 2020, 12:38
No dokładnie te gazety to jeden wielki syf
0
Rafalzki
Rafalzki
18 stycznia 2020, 12:17
ale kabaret, jest dokładnie jak z Correą, każdego dnia inna dezinformacja i tak do końca okienka, a na koniec zarząd wciśnie Nam pewnie jako wielki sukces i wzmocnienie jakieś wypożyczenie jak w przypadku Rebica. No chyba, że jakiś inny klub zakończy tą farsę i wykupi Olmo.
1
18 stycznia 2020, 12:10
Milan nie chce wpaść w piramidę wydatków w sprawie olmo. 35mln za taki kaliber gracza to rzeczywiście za dużo. Lepiej kupić jakiegoś z naszej ligi za 25mln i po roku oddac na wypożyczenie na 2 lata oplacajac pensje i z opcja wykupu za 10
21
TR3V0R
TR3V0R
18 stycznia 2020, 13:35
no tu to jedynie chyba trzeba egzorcystę zatrudnić
0
Fushnikov
Fushnikov
18 stycznia 2020, 11:56
Brac taibodo czy jak on ma. Jest w Barcelonie to musi wymiatać. Bo to Barcelona w końcu. Tiki taka i takie tam.
0
Zuber
Zuber
18 stycznia 2020, 11:59
On już w Schalke i to na mega warunkach. Barca ma prawo odkupu za 60 mln, a Schalke może go wykupić za 28 mln bodajże.
2
patoo_07
patoo_07
18 stycznia 2020, 11:59
Już jest w Szalke :D Także mamy duet stoperów Milanu, Kabak-Tobidobobo.
0
mlodziutki
mlodziutki
18 stycznia 2020, 11:40
lepiej zaprzeczac i go brac niz jak zwykle duzo gadac i ....
0
Milanboy
Milanboy
18 stycznia 2020, 11:17
Na pewno jest zainteresowanie, skoro Olmo nie w sparingu, Bjelica mówi że Dani rozmawia o transferze, ot po prostu robią jak z Leao i tyle.
0
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2020, 11:26
Kilka miesięcy temu Bjelica jasno dał do zrozumienia, że Olmo naciska na transfer, ale uprosili go żeby został na eliminacje do LM, pomógł awansować i dadzą mu zielone światło. Dlatego raczej pewne jest, że odejdzie, pytanie tylko do kogo.
7
MilanHomer
MilanHomer
18 stycznia 2020, 11:07
Niecny plan.
Wymienić Suso na Politano. Dodatkowo deal z Romą, Biglia za Jesusa.
Cyk wrzucamy kukułcze jaja, sami dostając dużo lepszych graczy, którzy są niechciani u siebie.
2
Fushnikov
Fushnikov
18 stycznia 2020, 11:57
Zazwyczaj to w Milanie jest odwrotnie xD
2
Vol'jin
18 stycznia 2020, 10:48
Wrzucę coś bo normalnie już rzygam tą tęsknotą za Gallianim czy za santa subito Leonardo

zacznę od przychodów klubu które stoją w miejscu od 20 lat i tylko wina Maldiniego ;

https://imgur.com/a/kCkGCgn

] I fajną wypowiedź znalazłem, tak z 80% bym się podpisał
- FFP zostało wprowadzone w okolicach 2012
- przez następne kilka sezonów głównozarządzający Galliani doprowadził do kosmicznie slabego kadrowo klubu z kosmicznymi pensjami oraz dlugu na poziomie 220 milionów euro [stan na sierpień 2016 kiedy do klubu weszli Chińczycy]
- Fassone widząc dramatyczną jakość składu zdecydował sie na zagranie all-in, nakupil za grubą kasę zbieraninę zawodników [w wiekszości przypadków znacząco lepszych od poprzedników] i znów porozdawał grubą kasę na pensje
- manewr sie nie udał, Montella nie podołał i Milan został bankrutem
- w wakacje 2018 Elliott przejął Milan z przeplaconymi srodnio-slabymi zawodnikami i początkowo chyba też chciał pójść tę samą drogą bo zatrudnił Leo
- boski Leo wydał na wzmocnienia 170 baniek i z 7 chlopa sprawdził sie jedynie najtanszy Bakayoko
- w miedzyczasie Gazidis odkręcił nieco bankructwo i jego konsekwencje zglaszając Milan do dobrowolnego wypadu z pucharów
- I tu chyba dochodzimy do najważniejszego: zdecydowano sie na drastyczną zmiane polityki transferowej ponieważ ta poprzednia gwarantowała tylko dlugi i brak sukcesów [FFP+ Galliani + Fassone + Leo]
- nowe rozdanie z Maldinim i Bobanem to budowa zespołu na bazie zdecydowanie innych wartości: prospekty + nieco doświadczenia + pensje pod ścisłym nadzorem by dało sie odkręcic ewentualne pomylki które bedą sie zdarzac
- gdzieś po drodze była jeszcze wtopa z trenerem Giampaolo który nie potrafil sie dogadać z zawodnikami
- plan “kupować, kupować, kupować, nazwiska, nazwiska, nazwiska” doprowadził Milan do bankructwa, dorobili sie tylko przecietni i słabi piłkarze, ciesze sie że zaczeło sie to w końcu zmieniać
- podobną drogę przeszlo już Juve, Napoli, Atalanta czy Lazio i liczę na to że w Milanie też sie uda choć gwarancji nie ma
- poprzednicy głownie mamili kibiców rokiem zerowym który nigdy nie nastąpił dopiero aktualny zarząd zaczał podejmować racjonalne, konieczne i często niepopularne decyzje

25
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2020, 11:14
Podoba mi się, że uporządkowano nieco budżet, ale jestem daleki od chwalenia zarządu, bo to jedyny pozytyw, który obecnie widzę.

Transfery pozostawiają wiele do życzenia, tylko Theo jest strzałem w 10, Krunic przy takiej kwocie całkiem ok, reszta wypada zaledwie w miarę poprawnie, żeby nie napisać słabo. Sprowadzani zawodnicy to pozornie niskobudżetowa wersja tego co było za poprzednich kadencji, przeciętność. Niby kontrakty są mniejsze, ale za takiego Leao też zapłaciliśmy niemało. Olmo dla przykładu to około 30 milionów, a różnica między nim a naszym Portugalczykiem ogromna. Dalej przepłacamy, ściągając średniaków.
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
18 stycznia 2020, 11:17
Tak... i dzięki temu wspaniałemu zarządowi widzieliśmy 5:0 z Atalantą.
3
Milanboy
Milanboy
18 stycznia 2020, 11:18
Corsa - Leao w Lille pokazał że nie jest żadnym średniakiem, i przypominam że w Milanie także pokazywał że grać umie, do tego nadal wielkie kluby są nim zainteresowane, między innymi Barcelona która już gdy był w Lille chciała o niego zabiegać.
2
Milanboy
Milanboy
18 stycznia 2020, 11:29
AdrianlGalliani - Monzą się zajmij a nie Milanem :P
4
Corsa
Moderator Corsa
18 stycznia 2020, 11:34
@Milanboy, przeplata mecze słabe ze średnimi, tak szczerze to nie zaliczył jeszcze ani jednego bardzo dobrego występu. Oczywiście przy Zlatanie może się znacząco rozwinąć. Czy interesuje się nim Barca? Wątpię. Piątkiem też się niby interesowali, to tylko doniesienia. Zanim do nas przeszedł to nie miałem pojęcia kim jest, a o Olmo większość z nas słyszała/widziała, nawet przed LM.
0
marunio
marunio
18 stycznia 2020, 11:36
poziom pensji eliott ustawil od razu chyba, ale dlugo zajmie odgruzowywanie tego klubu. wszyscy placza KUPOWAC WYDAWAC PIENIONSZKI!!11 no tak lepiej kupic bartolecciego za 30mln niz przydziadowac, wpuscic kogos z primavery, albo podkupic wyrozniajacego z beniaminka, atalanta wlasnie kupila zapate za 26mln, to jest ich najwiekszy transfer ever, ALE PRZECIEZ JAK WYDAMY WIECEJ TYM RAZEM SIE UDA !!!1 podejscie prawie jak do sluzby zdrowia
0
Rafalzki
Rafalzki
18 stycznia 2020, 12:12
Vol'jin dobrze pisze, prawie ze wszystkim się zgadzam, co do dwóch rzeczy tylko bym polemizował, teraz w przeciwieństwie do miernot które sprowadzali Chińczycy za grubszy hajs sprowadzamy nadal miernoty tylko za ciut mniejszy hajs. Bo Leao, Krunica czy Bennacera ciężko nazwać siłą tej ligi. Tutaj po raz kolejny kłania się moim zdaniem zasada, że chytry dwa razy płaci, znaczy traci. Bo zamiast spróbować sprowadzić nawet jednego zawodnika który robi różnicę, np za około 50 może nawet 60 milionów oni wolą sprowadzić 3 po 20 milionów którzy kopią się po czole dokładnie tak samo jak ich rywale do pierwszej jedenastki. Ta sama zasada kłania się w przypadku trenera, po co zatrudnić jednego porządnego np za 4-5 milionów skoro można mieć w tej cenie dwóch niedorozwiniętych trenersko włochów którzy zamiast jakiegokolwiek stylu i walki o puchary gwarantują co tydzień poziom ekstraklasy i walkę o środek tabeli...
Edytowano dnia: 18 stycznia 2020, 12:19
1
jasiom22
jasiom22
18 stycznia 2020, 19:32
Jest tylko jeden zasadniczy problem z polityka Gazidisa, ktorej wszyscy sie obawiali jak sie pojawił...
Milan w tabeli tak nisko byl 20 lat temu, i ledwo co zaliczył jedna z najwyzszych porażek w historii...

Gdyby nie ta drobnostka... to mozna by sie zgodzic ze to dobra polityka, problem w tym ze w najgorszych sezonach Gallianiego, Berlu czy nawet chinczyków! Milan nie upadł tak nisko... jak w tym sezonie, a nie jest tez prawda ze zmiany były jakies drastyczne, drastyczne to sie zaczeły po Bergamo...
Sciagnieto 38 i 30 latkow do ratowania sezonu, czyli niecale pół roku/ rok trwał pomysł budowania "na młodych" i tez mocny naduzyciem jest pisanie ze poprzednicy nie probowali naprawic budzetu, zmiejszac pensji zawodnikom jednak o wiele lepszym niz aktualnym, czy ze nie stawiali na mlodych... Gigio,Romek,Locatelli, Cutrone, Kessie,Conti,Caldara,Andre Silva - wszystko pre Gazidisowcy U-23 albo mlodsi.. Wedle rowniez niestety nie udanych prob budowania "młodego włoskiego". (Tanszego w obsłudze) zespolu przez Gallianiego i Berlu.(co teraz sobie robia w monzie "od zera") - rowniez ciezko tez pominac kary finansowe nalozone na finivest ktore wszystko zaczely.

Niestety ale taka polityka "4 miejsce arsenalu + mlodzi na sprzedaz" z presja historii Milanu, srednio sie sprawdza.. Co widac po wszystkich ostatnich zarzadach... Szczegolnie jak brakuje podstaw: patrza zatrudnienie prawdziwego fachowca na ławce, bez oszczedzania w tym rejonie,.. Dalej, krytyka Leonardo tez mocne naduzycie, sciagnał Piatka i Paquete (Igłe i Ibre tez chcial juz wczesniej), ktorzy mieli swietne wejscie do Milanu, (uratowali 5 miejsce Gattuso)zanim ten aktualny zarzad ich polityka i marnymi trenerami ich nie zepsuli jak wiele innych talentow, a teraz proboja wypchac... Itd...

Jednym slowem, calkiem dlugi i momentami słuszny ,ale bardzo jednostronny wywód. I nikt tu specjalnie za Berlu i lysym nie tęski, tylko to własnie raczej aktualny zarzãd zostawia wiele do zyczenia, szczegolnie jezeli mowa o wynikach, czy stylu gry... Co de facto jest najwazniejsze... Jezeli mowimy o aspiracjach kibicow Milanu.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2020, 19:47
1
tober12
tober12
18 stycznia 2020, 10:48
Te newsy to kopiuj i wklej xd
0
lejnamur
lejnamur
18 stycznia 2020, 10:40
Under to dno, nawet w Romie go nie chcą
0
Maldinidzban
Maldinidzban
18 stycznia 2020, 10:45
Under rewelacyjny nie jest może nie jest to olmo ale i tak suso jest hamulcem wiec uważam ze wymiana suso under to i tak dobry deal jak na Maldiniego i bobana. Byle by ten under kontuzji nie miał a suso żeby grał w romie jak u nas to możliwe ze nadrobimy do romy
3
Rafał0209
Rafał0209
18 stycznia 2020, 10:38
za co Maldini i Boban biorą pensję ani kupieni gracze nie podnoszą wartości a wręcz przeciwnie ani to nie sprzedają piłkarzy z zyskiem a wręcz przeciwnie ani to zatrudniani trenerzy nie osiągają wyników a wręcz przeciwnie , można odwalać fuszerkę i brać pensje bez jakichkolwiek konsekwencji
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się