SCUDETTO


Sky: Musacchio i Calhanoglu wrócą do wyjściowego składu

23 stycznia 2020, 13:42, cinassek Aktualności
Sky: Musacchio i Calhanoglu wrócą do wyjściowego składu

Stacja Sky Sport informuje, że Mateo Musacchio oraz Hakan Calhanoglu uporali się już ze swoimi kontuzjami. Obaj mają wrócić do postawowego składu Milanu już na wyjazdowy mecz z Brescią. Personalia na pozostałych pozycjacach nie ulegną zmianie w porównaniu do wygranej potyczki z Udinese.

Prawdopodobny skład Milanu na mecz z Brescią:

(4-4-2): G. Donnarumma - Conti, Musacchio, Romagnoli, Hernandez - Castillejo, Kessie, Bennacer, Calhanoglu - Ibrahimović, Leao.



84 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ForzaMilan!!!
24 stycznia 2020, 07:25
Ale jaki problem macie z Musacchio? Przecież wcale nie gra gorzej od Kjer-a który absolutnie nie zdążył nic udowodnić, żeby można było strzelać fochy o to że Mateo gra, Argentyńczyk to lepszy zawodnik i trzeba być ślepym żeby tego nie widzieć lub nie chcieć widzieć.
1
Werator12
Werator12
23 stycznia 2020, 20:22
Prima aprilis z tym czalhanoglu? XD
2
sebastek888
23 stycznia 2020, 19:35
Kurde co ten Bajern dalej nie dzwoni za naszym asem, bogiem strzałów z dystansu, wirtuozem, szybościowcem? Ehhh
4
wielki prostownik
wielki prostownik
23 stycznia 2020, 21:55
Ani Bayern nie dzwoni po Turka ani nikt nie chce dać 70 baniek za Piąteczka. Co niewdzięcznicy.
0
roby
roby
23 stycznia 2020, 18:03
Co on pajacuje z tym musachio i hananem.....raz ze slabiej wypadaja niz ci co za nich graja to dwa odrazu po kontuzji ich wpuszcza...wkurza mnie ten trener...mam nadzieje ze Ibra zobaczy co graja ci zawodnicy i sam ustali sklad...hahahah
1
AdrianoGalliani
23 stycznia 2020, 17:40
Wincyj trenerów i działaczy z Interem w sercu... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
wielki prostownik
wielki prostownik
23 stycznia 2020, 17:37
Za dobrze szło ostatnio w ataku, Samu i Rebić się rozkrecali. Trzeba to zepsuć koniecznie.
2
pazioni
Moderator pazioni
23 stycznia 2020, 17:34
To jest jakaś masakra ...
0
Manolas
Manolas
23 stycznia 2020, 17:10
Zablokowałem telefon jak to przeczytałem, kiedy humor mi się poprawił i go Odblokowalem znowu mi. Mina zrzedła (:
1
Rafalzki
Rafalzki
23 stycznia 2020, 17:06
do meczu jeszcze ponad doba więc zobaczymy. Ale jeśli to prawda i Hakan wyjdzie na lewej pomocy to dla mnie jest to ostateczny dowód, że tym klubem zarządzają i trenują go "ćwierćkołki".
3
Shevchenko8
Shevchenko8
23 stycznia 2020, 16:49
PRAWDOPODOBNY SKŁAD poczekajmy do 19:45 mam nadzieję że jednak okaże sie że Rebic na lewej flance,zasłużył nie pamietam jakoś meczu żeby któryś rezerwowy wszedł i jebnał dwie bramki, Piątek jedynie ale chyba strzelał po jednej bramce jak wchodził w drugiej połowie,czekam na piątkowy meczy niecierpliwie FORZA MILAN jedziemy po LM !!!
Edytowano dnia: 23 stycznia 2020, 16:49
0
Domas1989
Domas1989
23 stycznia 2020, 16:27
Ja bym z chęcią zobaczył Hakana zamiast Kessiego w środku pola i wtedy Rebić na skrzydle. Ustawienie coś w stylu 4-1-2-1-2.
2
MisiuACM
MisiuACM
23 stycznia 2020, 16:27
Nie wierzę w to co widzę :oooooooo Ten klub naprawdę jest memem.
0
Rrad5
Rrad5
23 stycznia 2020, 16:16
Ale wy marudzicie... Chlop ma ich na codzien na treningach! Jak chce w pierwszym Calhanoglu to wodocznie w jego oczach zasluguje i dobrze sie prezentuje, rebic wszedł z lawki i zrobil jeden wielki dym więc nie mam nic przeciwko gdyby wszed znow walnął dwie byle by byly 3 pkt do przodu!
Moje serducho tez skradł i dzieki sympatii chce sie go w tym 1 skladzie no ale co poradzimy?
0
Moris
Moris
23 stycznia 2020, 16:29
Od 3 lat gościu nic nie gra,ale niektórzy widzę dalej się upierają,że trener ich widzi na treningach.
2
Nelson_Dida
Nelson_Dida
23 stycznia 2020, 15:50
to ja chyba wrócę do picia
Edytowano dnia: 23 stycznia 2020, 15:50
11
ksieciunio
ksieciunio
23 stycznia 2020, 15:44
Forma Samu i Rebicia zwyżkuje więc logiczne jest że trzeba to teraz spierniczyć wstawiając parodystę z powrotem do składu.
7
Qiub
Qiub
23 stycznia 2020, 15:34
Kaszanoglu to największy rak w zespole. Gość w Milanie zagrał dobre 3 miesiące a jest tu od ponad 2,5 lat...
4
Nesta_13
Nesta_13
23 stycznia 2020, 15:44
Chyba 3 dobre mecze miałeś na myśli.
4
Moris
Moris
23 stycznia 2020, 15:49
Do tego mentalnie jest zerem.
0
marcinomilano
23 stycznia 2020, 15:33
Wątpię, że Rebić nie dostanie szansy, po tym jak strzelił 2 bramki
1
Szulaj22
Szulaj22
23 stycznia 2020, 15:52
A ja nie wątpię bo Pioli to idiota i ewentualnie przy zlym wyniku Rebic może dostanie 15 minut. Pioli jest tak slabym trenerem ze nie potrafi rozróżnić który zawodnik jest w lepszej dyspozycji tylko sobie rotuje jak w totolotku.
6
tober12
tober12
23 stycznia 2020, 16:02
Dostanie w CI, lub gdy będziemy przegrywać z Brescia.
0
hyrus13
hyrus13
23 stycznia 2020, 15:33
Na pewym skrzydle powinien grać Leao. On się tam najlepiej czuje i tam daje wiele drużynie. Puszczając tam Hakana robimy tylko zamęt, bo Leao i tak będzie schodził na lewo, a a entuzjasta bandziora z Ankary będzie się plątał pod nogami.
2
jasiom22
jasiom22
23 stycznia 2020, 16:30
To jest poroniony pomysl Pioliego na niesymetrycznosc ataku, Milan gra 4-4-2 ale tak naprawde zawodnikow ma ustawionych tak samo jak grali 4-3-3... Hakan ma sie cofac zeby asekurowac, Bennacera ktory ma latac dziury po Hernandezie, Leao wtedy wraca na skrzydlo za Hakana, a Ibra ma wieciej miejsca w srodku.. Tylko ze ma kawalek do bramki... Wtedy przytrzymuje gre i rusza Castillejo, Hernandez i Leao, taki plan...

Wg mnie slaby, i nawet jak dziala teraz to nie na dlugo.. A juz napewno nie wystarczy na mocniejsze zespoly, i lepszych trenenrow ktorzy to widza jak na patelni, i wystarczy przycisna Milan na skrzydlach.. Contiego/Calabrie - najslabsze ogniwo (tes przes system, bo nie dosc ze ma biegac do przodu to jeszcze asekurowac jako trzeci stoper jak Theo leci pod bramke, i robi sie miejsce dla Ronaldo-podobnych), i jak zablokuja Hernandeza (naszego snajpera) i Milan Pioliego sie konczy, albo zostaje w gestii umiejetnosci przeciwnika. Wtedy na ratunek zostaje tylko szybkosc Leao, i blysk Ibry, dluga na Ibre... Dobry obronca na Leao wystarczy.. I milan Pioliego nie ma szans.. Jeszcze przez pol roku to popisze, wymiany jeden na jeden sa bez znaczenia, (czy rebic czy hakan, czy kjaer czy musacchio) jak problemem jest marny trener, jak nie ma pomyslu na gre, albo jest slaby... Jak wyzej.

Mnie ciekawi tylko czy kiedys Pioli dojrzeje do tego zeby Hakana czy Paquete dac na srodku za napastnikiem/napastnikami.
Edytowano dnia: 23 stycznia 2020, 16:37
0
POE
POE
23 stycznia 2020, 15:31
Nie wyjdzie taki skład
1
groszek
groszek
23 stycznia 2020, 15:22
Jeszcze nikt nigdy nie nasrał mi na wycieraczkę przed mieszkaniem. Ale jeśli się to kiedyś zdarzy to wydaje mi się że będę się czuł podobnie jak w chwili gdy przeczytałem tego newsa.
12
Milanboy
Milanboy
23 stycznia 2020, 15:14
Nieee, jak już to w pomocy go ustawić, a nie na lewym skrzydle, tam traci wszystkie swoje walory.
1
pablozg1993
pablozg1993
23 stycznia 2020, 15:27
Niby gdzie w pomocy? Jako ŚPD? Facet jak coś ma grać to raczej na trequ ale nawet i tam lepiej by się spisał Paqeta. Z drugiej strony rozumiez lewa flanka Theo, Rebic, Leao to za mocna siła ofensywn a obrona lipa.
Edytowano dnia: 23 stycznia 2020, 15:27
1
Milanboy
Milanboy
23 stycznia 2020, 15:37
Wraz z Bemnacerem, to nie jest żaden problem, a Hakan umie grać w defensywie akurat.
2
Moris
Moris
23 stycznia 2020, 15:53
Milanboy no tak dajmy Kaszanoglu na tak opowiedzialną pozycje do środka mimo,że zagrał tam tylko raz i to jeszcze straszną kupę.Po co w ogóle kombinować i na siłe wpychać takiego słabaka do składu? Najlepiej niech odejdzie,a jak nie to niech siedzi na tej ławce.
0
Milanboy
Milanboy
23 stycznia 2020, 16:23
Moris - co ty bredzisz? Przecież Hakan w drugiej połowie sezonu za Gattuso grał w linii pomocy, i całkiem mu tam dobrze szło jak pamiętam, także nie kłam.
1
Moris
Moris
23 stycznia 2020, 16:51
Tak,ale grał z lewej strony.A w 442 gdzie go widzisz? W miejsce Kessiego ?
0
spread
spread
23 stycznia 2020, 17:14
Moris wydaję mi się, że nie masz Zielonego pojęcia o formacjach i rolach zawodników
1
87acm87
87acm87
23 stycznia 2020, 15:08
Po prostu nie wierzę, to nie może być prawda. Za samo to, że strzelił dwie bramki powinien dostać szansę gry od początku spotkania w obecnej sytuacji. Pewnie trener ma wizję, którą tylko on sam rozumie.
2
Rocker
23 stycznia 2020, 15:04
Słusznie, słusznie! Bo jeszcze Rebić zbuduje sobie morale i zacznie coś grać, a Milan zyska klasowego zawodnika. Trzeba uważać, żeby zrealizować wizję klubu!
12
GiveMeReason
GiveMeReason
23 stycznia 2020, 14:57
#PioliOut
3
23 stycznia 2020, 14:47
W każdym pojeździe musi być układ hamulcowy :)
3
zycumilanista
zycumilanista
23 stycznia 2020, 14:48
Owszem ale jak jest permanentnie zaciągnięty to jest coś nie tak
1
Milanboy
Milanboy
23 stycznia 2020, 15:12
Jack Bonaventura powiadasz? :)
0
Milanboy
Milanboy
23 stycznia 2020, 15:21
To już nie moja wina, że trenerzy mylą sprawne używanie hamulców z jazdą na zaciągniętym ręcznym :P
0
Diavo
Diavo
23 stycznia 2020, 14:46
Czyli takie 4222 można powiedzieć bądź 4231 :). Jeśli każdy podniesie swój poziom przy Ibrze to i z Hakana będzie pożytek,wystarczy,że zacznie grać jak na początku rundy to będę zadowolony :)
0
zycumilanista
zycumilanista
23 stycznia 2020, 14:41
Nie wierze
0
adamos
adamos
23 stycznia 2020, 14:35
Zaczyna panować choroba pt. choroba lękowa z powodu braku występów. Pioli widząc zbliżająca się epidemię, postanowił temu zaradzić.
0
spread
spread
23 stycznia 2020, 15:06
Koleś przeczytał byś dokładnie poprzedni post, jest tam wyraźnie napisane że to plotka, a widzę już twój 4 post wyśmiewający chorobę lękowa która wcale nie jest taka śmieszna.
2
adamos
adamos
23 stycznia 2020, 15:28
@spread
Każde oglądanie meczu Milanu, to choroba lękowa wśród kibiców. Więcej luzu, trzeba się śmiać, bo już za dużo łez wylaliśmy za ten klub.
0
spread
spread
23 stycznia 2020, 15:53
Co innego śmianie się z formy zawodników, a co innego z choroby zawodnika :/
1
Gieno
Gieno
23 stycznia 2020, 14:35
Nie,nie wierze jak to prawda z tym kebabem to ja wysiadam.Ale PIOLI to bezmózg i jak tak zrobi to nie za bardzo mnie to zdziwi.
1
krisss811
krisss811
23 stycznia 2020, 14:35
No tak, kilka spotkań rozegralismy bez turka i normalnie nie mogliśmy nic bez niego wskorać, dlatego szybko musi wracać bo bez niego nie ma drużyny taki chłopak jest niezastąpiony. Weź już zostań tam i nie wracaj, zwłaszcza na skrzydło.
2
BadMad
BadMad
23 stycznia 2020, 14:31
Pierwszy ręczny zaciągnięty .
Rebic się drapie po głowie pewnie czy musi strzelić 5 goli w 9 minut%-)
2
adamos
adamos
23 stycznia 2020, 14:28
Pioli daj jeszcze Suso...A poźniej znowu będzie zdziwienie, że Rebić bez formy. A gdzie ja ma lapać jak nie na boisku? #PIOLIOUT
5
Bandon
Bandon
23 stycznia 2020, 14:13
Tak szczerze mówiąc, to zastanawiam się co oni wszyscy w tym Calhanoglu widzą. Ani on szybki, ani fizycznie nie jest wyróżniający się, technikę ma przeciętną, strzały z dystansu słabe, wizji gry zero, ja tego po prostu nie rozumiem.
12
MilanHomer
23 stycznia 2020, 14:28
To jest jedna z zagadek w stylu potwór z LochNess albo Trójkąt Bermudzki.
7
LunaS
LunaS
23 stycznia 2020, 16:49
Miał w tym sezonie jeden mecz na swoim największym poziomie - wtedy wszystko to co piszesz było .... ale o nie potrafi tego utrzymać. Chyba coś z psychiką jest nie halo ...
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
23 stycznia 2020, 14:12
skad to zdziwienie. wszak turecki wirtuoz nosi na plecach prestiżowy nr 10. nosili go tacy goście jak pele, maradona, platini, zidane, baggio, rivaldo czy ronaldinho. numer dla zawodników ponadprzecietnych, nietuzinkowych. dla liderów na boisku, zarówno pod wzgledem umiejetnosci oraz charakteru. taki pilkarz musi grac.

1
szfarceneger
szfarceneger
23 stycznia 2020, 14:07
Turka lepiej oszczędzać na Torino, bo to mniej priorytetowy mecz.
0
Robinowski
23 stycznia 2020, 14:07
Księciunio wraca - :)
0
tober12
tober12
23 stycznia 2020, 14:04
Jeżeli to prawda to troszkę pstryczek w nos Rebicia. On powinien dostać od pierwszej minuty za samo to, że wygrał nam ostatni mecz. Znowu na lewej flance zero przyspieszenia. To już lepiej Hakana za Kessie.
4
Moris
Moris
23 stycznia 2020, 14:11
Niechcący dałem ci like. Mój błąd bo nie doczytałem do końca gdzie napisałeś,że lepiej Hakana za Kessiego.:D Niech się Pioli tego wystrzega,ani z niego skrzydłowy,a tym bardziej żaden z niego środkowy pomocnik.
0
pablozg1993
pablozg1993
23 stycznia 2020, 14:28
a Hakan to SPD?
0
tober12
tober12
23 stycznia 2020, 14:50
Borini grał wszędzie to Hakan nie może? xD a Hakan to skrzydłowy ?? Też nie xd mimo to jest wystawiany. Gra dobrze w odbiorze i zawsze wraca. Gorzej niż Kessie by nie było.
1
tober12
tober12
23 stycznia 2020, 14:54
Pewnego czasu nawet Calabria grał u nas w pomocy xd
0
Moris
Moris
23 stycznia 2020, 15:01
Najlepiej by on w ogóle nie grał
0
tober12
tober12
23 stycznia 2020, 15:07
To fakt, że najlepiej aby nie zagrał. Jednak widać, że Pioli doraźnie będzie na niego stawiał jak na Suso, aż się Hakan nie skompromituje do końca.
0
patoo_07
patoo_07
23 stycznia 2020, 14:01
Dżizas łaaaaaaaaj
0
Baloo
Baloo
23 stycznia 2020, 14:00
Takie jaja tylko w tym klubie
1
Vol'jin
23 stycznia 2020, 13:59
Toć Rebić jak wszedł to grał jako podwieszony napastnik, na lewą pomoc przesunięty został Leao(po wejściu Krunica, Portugalczyk powędrował na prawą stronę i bardziej 4-3-3 graliśmy)

tak przypomnę, inna sprawa, że po tej lewej stronie zrobiła się wyrwa w defensywie i Udine dzięki temu choćby drugą bramkę zdobyło ^
1
pablozg1993
pablozg1993
23 stycznia 2020, 14:31
Dlatego rozwala mnie to że niektórzy chcą grać THeo, Rebić, Leao xD ...jak dla mnie 4-4-2 to tylko na papierze bo nie mamy piłkarzy na te formacje....od dawna nie mieliśmy typowo bocznych pomocników i kimś takim nie jest Hakan, Paqeta, Castillejo a tym bardzie Rebić czy Leao. W sumie ostatnio to wyglądało na ustawienie 2-4-4 wiec nic trudnego strzelić nam bramkę czy 2 w meczu. Nie ustawienie 4-3-3 było problemem tylko gra w składzie Hakana i Suso.
0
zycumilanista
zycumilanista
23 stycznia 2020, 14:48
Jakkolwiek by nie grali to Hakan po tym co zrobił dla Nas Ante nie powinien murawy powąchać w kolejnym meczu
0
tommyb1
tommyb1
23 stycznia 2020, 13:59
Wiecie że to podaje stacja SKY a oficjal ogłasza trener przed meczem??
0
TR3V0R
TR3V0R
23 stycznia 2020, 13:56
Nie no jeżeli to będzie prawda, to to jest żart. Rebić gra dwa świetne mecze z rzędu i nie dostaje szansy, która mu się należy jak psu buda, a gra gość który zagra 1 dobre spotkanie na 10 możliwych. Jeżeli tak będzie to coraz bardziej przekonuję się do tego że Pioli jest zwykłym klaunem.
4
Zuber
Zuber
23 stycznia 2020, 13:56
Z tym Calhanoglu to jest jakiś żart, typ ma tak słabą psychikę, że byle gówno wpływa na jego formę, zagra jeden mecz na dziesięć dobry.
2
JanekACM22
23 stycznia 2020, 13:55
Rebič wejdzie w przerwie za Turasa i zrobi robotę,spokojnie Panowie...:-)
0
TR3V0R
TR3V0R
23 stycznia 2020, 13:59
możliwe, ale nie zmienia to faktu że to Hakan powinien być zmiennikiem Rebicia, a nie na odwrót. Przynajmniej na obecną chwile...
1
marunio
marunio
23 stycznia 2020, 13:54
how about no?

a tak powazniej to pewnie i tak go zmienia jak bonaventure w przerwie, jak pokaze jak toporny jest
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 stycznia 2020, 13:53
Bądź trenerem Milanu. Gość się przełamał i zagrał 2 dobre mecze, w 1 był decydujący. Na kolejny mecz wystaw kasztana bez formy a jego posadź na ławce. Kurtyna
6
lejnamur
lejnamur
23 stycznia 2020, 13:52
Pioli uomo di merda, Turas w składzie to jakiś żart chory, Kessie w sumie też ale to można wybaczyć .
3
TR3V0R
TR3V0R
23 stycznia 2020, 14:01
Kessie przynajmniej w ostatnim meczu trzymał się bardziej naszej bramki niż przeciwnika. Chociaż nam akcji nie psuł, a w defensywie coś popracował. Jak nie będzie się niepotrzebnie wpieprzał do ataku i strzelał poza stadion, tylko będzie czyścił tyły to niech sobie gra, bo większy wtedy z niego pożytek niż z Hakana.
3
lechef
23 stycznia 2020, 13:48
Jeżeli takie będą oficjalne składy to na miejscu Rebicia poprosiłbym o transfer jeszcze w zimowym okienku. Wiem, że jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale do cholery, dajmy chociaż szanse aby ta wiosna nadeszła.
14
Bufor85
Bufor85
23 stycznia 2020, 13:52
Jestem tego samego zdania. Zawsze można potem wsadzić tego Turka za Rebicia. Rebić w ostatnim spotkaniu pokazał się z dobrej strony, więc powinien zagrać od początku ale to jest Pioli pionek.
1
Biegan
Biegan
24 stycznia 2020, 01:11
Właściwie to w ogóle nie powinno się go "wsadzać" moim zdaniem. Dno.
0
1ucas
1ucas
23 stycznia 2020, 13:46
Brak słów, nasz najlepszy skrzydłowy wraca na salony, szanowny trener widzi najwyraźniej coś czego kibice nie widzą...
4
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się