SCUDETTO


Brescia 0-1 Milan. Rebić ponownie bohaterem!

24 stycznia 2020, 19:45, Presidente Aktualności
Brescia 0-1 Milan. Rebić ponownie bohaterem!

Na szczęście piłka nożna to nie skoki narciarskie, tutaj za styl punktów nie przyznają, więc Milan może dzisiaj cieszyć się z wygranej. Podopieczni Stefano Piolego nie zachwycili swoją grą w meczu z Brescią, ale, co najważniejsze, strzelili jednego gola więcej, i to wystarczyło. Bohaterem ponownie został Ante Rebić.

Bardzo senna pierwsza połowa w wykonaniu Milanu, choć już w pierwszej minucie spotkania mógł wyjść na prowadzenie za sprawą Francka Kessiego, którego w polu karnym bardzo dobrym podaniem obsłużył Ibrahimović, ale Iworyjczyk źle przyjął piłkę przez co oddał niechlujny strzał zablokowany przez obrońców Brescii. Gospodarze pierwszą okazję stworzyli sobie natomiast dziesięć minut później, kiedy to prostopadłe podanie w pole karne Milanu otrzymał Romulo, ale jego dogranie na piąty metr do kolegów przejął Kessie. W 15' minucie bliźniaczo podobną sytuację do tej Kessiego miał Ismael Bennacer, kiedy to po wymianie piłki z Ibrahimoviciem i Calhanoglu znalazł się w dogodnej sytuacji, ale piłka zaplątała mu się pod nogami przez co wyszła za linię końcową boiska i od bramki grę rozpoczynał Joronen. Chwilę później Algierczyk oddał mocny strzał zza pola karnego, ale piłka trafiła zaledwie w boczną siatkę. Przez wiele minut niewiele się działo i dopiero w 35' minucie swoją szansę miała Brescia, ale strzał Aye, po uprzednim przerzuceniu piłki z prawej strony boiska, z bliskiej odległości obronił Gigio Donnarumma. W końcówce pierwszej połowy Milan powinien wyjść na prowadzenie. Theo Hernandez wpadł w pole karne i wyłożył "futbolówkę" na trzeci metr Ibrahimoviciowi, który musiał tylko dostawić stopę, ale - niestety - źle trafił w piłkę i ta jedynie minęła bramkę golkipera Brescii.

Pierwszy kwadrans drugiej połowy to gra pod dyktando Brescii, która naciskała raz po raz na mediolańczyków i nie pozwalała im wyjść z własnej połowy. Najpierw w 52' minucie Torregrossa uderzył z przewrotki, ale piłka minęła bramkę rossonerich. Po chwili Gigio Donnarumma miał pełne ręce roboty, po tym jak musiał bronić kolejne strzały Torregrossy czy Bisoliego. Zwłaszcza sytuacja tego drugie była bardzo wymagająca dla młodego golkipera, jednak ponownie stanął on na wysokości zadania broniąc strzał w sytuacji sam na sam. Chwilę po interwencji Tonali co prawda pokonał go, lecz sędzia odgwizdał pozycję spaloną. W odpowiedzi Hakan Calhanoglu popisał się mocnym strzał z lewego narożnika pola karnego Brescii, jednak minimalnie niecelnym. W 71' minucie padł pierwszy i jedyny gol spotkania. Calhanoglu rozciągnął grę na prawą stronę do Ibrahimovicia, który zgrał piłkę na piąty metr do wbiegających Kessiego, Castillejo i Rebicia. W całym zamieszaniu z udziałem tej trójki oraz zawodników Brescii odnalazł się Ante Rebić, który wpakował piłkę do siatki. Cztery minuty później gospodarze mogli wyrównać, ale Ndoj zmarnował sytuację, kiedy to koledzy wyłożyli mu piłkę na jedenasty metr, a ten oddał zbyt lekki strzał, z którego obroną nie miał problemów Donnarumma. W 83' minucie rossoneri podwyższyli prowadzenie za sprawą Samu Castillejo, jednak sędzia dopatrzył się, że podający mu Ibrahimović znajdował się na pozycji spalonej. W końcówce ponownie przypomniał o sobie Theo Hernandez, który ruszył odważnie do przodu i będąc już na skraju pola karnego postanowił oddać mocny strzał, który jednak zatrzymał się na poprzeczce. Pretensje, słuszne z resztą, o zachowanie Francuza miał Ante Rebić, który pokazywał mu się na dogodnej pozycji. Do podstawowego czasu gry sędzia doliczył trzy minuty, po czym zakończył spotkanie.

BRESCIA (4-3-1-2): Joronen; Sabelli, Cistana, Chancellor, Mateju; Bisoli (88' Skrabb), Tonali, Dessena (70' Ndoj); Romulo; Torregrossa, Ayé (78' Donnarumma)

Rezerwowi: Alfonso, Andreacci, Gastaldello, Ndoj, Spalek, Mangraviti, Magnani, Skrabb, Viviani, Martella, Dessena

AC MILAN (4-4-2): G. Donnarumma - Conti, Kjaer, Romagnoli, Hernandez - Castillejo, Kessie, Bennacer, Calhanoglu (77' Krunić) - Ibrahimović, Leao (58' Rebić)

Rezerwowi: Begović, A. Donnarumma, Gabbia, Musacchio, Rodríguez, Bonaventura, Krunić, Suso, Rebić, Piątek

Żółte kartki: 21' Sabelli, 89' Skrabb - 3' Kjaer, 36' Theo Hernandez, 44' Conti, 62' Bennacer

Bramki: 71' Ante Rebić

Sędzia: Paolo Valeri (Rzym)

Miejsce: Stadio Mario Rigamonti (Brescia)


*** SKRÓT MECZU ***



601 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
fallen
fallen
27 stycznia 2020, 04:12
8 pkt do 4 miejsca... Cholera damy radę!
0
MK92
MK92
25 stycznia 2020, 23:00
Mecz przyjaźni w Brescii z pewnością nie zapisze się na dłużej w naszej pamięci. Jakoś wyszarpaliśmy te trzy punkty, choć gdyby nie kapitalny na linii bramkowej Donnarumma, to wszystko mogłoby się inaczej skończyć. Pewne elementy mogły cieszyć oko, choćby fajne prowadzenie piłki przez Bennacera w ciasnych przestrzeniach, ale ogółem stylu Milan od dawna żadnego nie prezentuje. Różnicę w ostatnich tygodniach robi Zlatan, który może i wczoraj niewytłumaczalnie spudłował w pierwszej połowie, ale też nieustannie nakręcał kolegów do walki. Od początku stanowi on dla zespołu, jako jego główny mentor, taki piorunochron od ściągania presji z zewnątrz. Nie ma przypadku w tym, że od momentu powrotu Szweda poprawiliśmy wyniki. Zespół jest w tym momencie pewniejszy siebie niż jeszcze kilka tygodni temu.
0
Deus
Deus
25 stycznia 2020, 20:27
Nareszcie jakiś defensywny pomocnik. Bennacer nie potrzebuje żadnego Hakana obok siebie tylko zawodnika który będzie robił robotę w odbiorze jak Bakayoko w poprzednim sezonie.
0
roby
roby
25 stycznia 2020, 23:49
Pisalem o tym...kolo Bennacura musi byc czysciciel taki latajacy Gattuso ...chlop ma potencjal kiwke sile sprawnosc ....
0
Kamil10000
Kamil10000
25 stycznia 2020, 14:54
Myślę ze Piątek pozostanie w klubie, bo kto za niego teraz zapłaci te 30 mln.Milan w tamtym sezonie tez był bardzo słaby, ale mimo to Piątek grał świetnie miał zupełnie inną motorykę czuł grę, był silny i agresywny teraz niestety jakby inny zawodnik aż go się nie chcę oglądać mimo tego, że to nasz rodak
0
Andrzej44
Andrzej44
25 stycznia 2020, 14:38
Piatek jest na walizkach. Już jest poza Milanem. Czy tak trudno to zrozumieć?? Dostanie kontuzje w meczu z ogórkami i z transferu nici..
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 14:41
0
Andrzej44
Andrzej44
25 stycznia 2020, 14:37
A pamiętacie jak Rebic po przyjściu nie był w stanie grac, potykał się o własne nogi, tracił seriami piłkę.. Tak samo Piatek musi sie szybko odbudować, ale juz w innym klubie. Talent nie znika.
0
roby
roby
25 stycznia 2020, 14:09
Co wy z tym Piatkiem,tu chodzi zeby caly zespol cos gral,a oni graja padake taka jak grajac z piatkiem z ta roznica ze teraz potrafimy jakos wygrac majac ibre....ale to jest chwilowe,na fuksie daleko nie zajdziemy
0
Owieczek97
Owieczek97
25 stycznia 2020, 13:49
Mam nadzieję że Krzyś zagra z Torino
1
lopezito84
lopezito84
25 stycznia 2020, 13:40
Zmienił bym Ibre za Piątka chociaż na te ostatnie 15- 20 min. to trochę nie fair bo Ibra grał drewno cały mecz.
1
dysha1992
dysha1992
25 stycznia 2020, 20:30
Grał drewno cały mecz ale to on zagrał piłkę po której padła brama. A czy grał drewno, nie wiem nie ogladalm całego meczu... Póki co, to Piątek będzie grał w pucharze. I to dobra decyzja moim zdaniem
0
lopezito84
lopezito84
26 stycznia 2020, 14:59
dysha1992 nie ważne czy widziałeś cały mecz Ibra grał cały czas tak samo zagrał piłkę po której padła bramka ok chwała mu za to (choć to było zamieszanie i fart) ale zawalił 2 setki po których sam powinien zejść. Dobrze, że jest ale uważam że piątek zasłużył na te 15 min bo w 75 minucie Ibra to już tylko chodził naprawdę on jest bardzo wolny nie przypuszczałem że aż tak.
0
lopezito84
lopezito84
25 stycznia 2020, 13:38
jak tak dalej pójdzie to mamy szanse żeby zająć 7 miejsce, i tak dobre jak na obecny sezon.
0
Willy
Willy
25 stycznia 2020, 13:10
Tonali to powinien być priorytet zawodnik do środka pola rozwiązał by wiele problemów młody inteligentny z charakterem wizją gry nic dodać nic ująć
1
lopezito84
lopezito84
25 stycznia 2020, 13:37
Spoko latem zacznie z nim się saga i trafi ostatecznie do Juve, bo Milan nie będzie chcial dać 1 mln eur więcej,
0
KamilBTM
KamilBTM
25 stycznia 2020, 14:22
Co Ty, przecież w poprzednim okienku połowa użytkowników pisała że jest przereklamowany, że coś tam pokazuje w Serie B, ale na Serie A się skończy to po co go kupować. Lepiej oczywiście było dać mu się rozegrać w Serie A i teraz marzyć, że do nas przyjdzie :D
0
BajaBongo
BajaBongo
25 stycznia 2020, 12:32
Jaka formacje byście zaproponowali teraz żeby Milan grał? 4-3-3 np z Rebim czy 4-3-1-2 z Hakanem za Napastinkami albo Castim a Hakan benek i jack/krunic do pomocy jakie jest wasze zdanie? A może spróbować w pomocy Hakan, benek i casti przed nimi Rebic i atak ibra leao/piątek hmm..? A niż by coś wyszło tak jeszcze nie graliśmy
0
PT86
PT86
25 stycznia 2020, 12:20
Odnosnie sytuacji Ibry to jak najbardziej doceniam jego rolę na boisku jak i poza nim, ale uważam, że całkowita rezygnacja z Krzyśka to czysta głupota. Przede wszystkim, mamy 4 napastników na pierwszy skład z których dwóch może grać jako lewy skrzydłowy-schodzący napastnik. Mowa tu oczywiście o Rebicu i Leao. Jak Leao nie przekonuje mnie w defensywie (może jak by dostał specjalne zadania od trenera) to Rebić nie raz pokazał, że potrafi się wracać, odbierać i wspomagać obronę. W takim przypadku, gdyby naszych 3N wychodziło w 1 składzie, była by opcja na zmianę dla Krzyśka, nawet zostawiając Ibrę. Jak ktoś niżej napisał. Nic nam po tym, że Krzyś siedzi na ławie i traci na wartości(a wcale nie jest pewne, że sprzedamy go w tym okienku), Tracimy kasę. Jeśli chodzi o Hakana i jego wczorajszy mecz, to może i sprawdził by się na środku razem z Benkiem zamiast naszego "świetnego" Kessiego.
1
Boro
Boro
25 stycznia 2020, 12:32
Przecież oczywistym jest, że aktualna sytuacj Piątka związana jest z okienkiem transferowym. Jestem pewny, że jak zostanie to momentalnie pojawią się szanse. Na tą chwilę po co dawać minuty zawodnikowi, ktory za chwilę może odejść. Wywiady Ojca też mu nie pomagają. A w klubie dobrze o wszystkim wiedzą.
0
EdgarDavids
EdgarDavids
25 stycznia 2020, 14:59
Boro
Chociażby po to, żeby ktoś się nim zainteresował, żeby miał rytm meczowy, że może wróci stary Krzysiek sprzed roku.. Przez 25min gry raczej nie złapałby kontuzji, która wykluczy go z piłki na pół roku jak wielu wróży. Paqueta to samo, najbardziej kreatywny gracz 2giej linii przyspawany do ławki, bo w 4 4 2 nie ma miejsca. Tyle że u nas z tego 4 4 2 można łatwo przejść do 4 3 3 jedną zmianą w meczu.
0
ChroscickyACM
ChroscickyACM
25 stycznia 2020, 11:21
Wszyscy wszystkimi, ale nikt nie wspomnial o naszym kapitanie. Profesor w obronie. Widac, ze gra u boku Bonuczcziego mu pomogła i to bardzo. Strach sie bać co bedzie, gdy jakas Borrusia, czy Lipsk, czy Liverpool sie po niego zglosza. I tak juz z Nami wytrzymal o sezon za dlugo. Gdybybwczoraj nie on.... Ojej.. Slabo mi.
2
pablozg1993
pablozg1993
25 stycznia 2020, 11:02
Nie wiem jak z Torino w sumie pewnie zagrają "rezerwy". Theo by się przydało by tez odpoczął ale nie ma kto za niego wejść nie wiadomo czy w klubie będzie Rodrigez jeszcze. Ibra, Casti i Leao pewnie ławka a od pierwszych minut Piątek, Suso, Rebić. Pewnie tez Jack. Bennacer zagra bo pauzuje z Hellasem za kartki.
Z hellasem niestety cos czuję że Milan wtopi.
0
roby
roby
25 stycznia 2020, 10:45
Boje sie ze to tylko wystarcza na wygrywanie z najslabszymi i to z ledwoscia ribimy,co bedzie z zespolami lepszymi?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
25 stycznia 2020, 10:57
To co do tej pory. Pierwszy z brzegu solidniejszy zespół sprowadzi nas na ziemię. My nawet z tymi słabszymi wygraliśmy na sporym farcie biorąc pod uwagę ile i jakie sytuację rywale mieli inie wykorzystali. A taka Brescia dużymi fragmentami wręcz dominowała.
1
Gerada
25 stycznia 2020, 09:45
Mecz z Brescią pokazał, że Hakan u nas zawsze będzie objeżdżany za nazwisko. Turek zagrał dobre spotkanie: Oprócz Bennacera najbardziej waleczny w odbiorze, a i piłka przy nodze mu nie przeszkadzała. Słabe jest to, że jak wczoraj Castillejo nie zachwycił jakoś strasznie to kilka osób napisało, że Samu nawet jak nie bardzo wychodziła mu gra to był mega waleczny i że to wystarczy. Calhanoglu robi to samo i nie wystarcza. Dodatkowo wczoraj kilka ciekawych piłek do przodu przyspieszających akcje, dobre przerzuty, wczoraj wszystkie dobre wrzutki z rzutów wolnych, świetne podanie do Bennacera na sytuację sam na sam, gdzie żeby Algierczyk nie zgubił rytmu biegu to myślę, że byłaby duża szansa na gola. Powtarzam to ciągle: Turek nie jest naszym największym asem, ale ma najwięcej elementów na swojej pozycji na poziomie poprawny/zadowalający. Żeby docenić jego wkład w grę należałoby spojrzeć na wszystkie aspekty gry: pokazuje się do rozegrania, jest na boisku mobilny, potrafi grać długie piłki, potrafi przyspieszyć grę krótkim podaniem, potrafi grać z pierwszej piłki, potrafi grać wślizgiem, nie daje się łatwo przepychać, przestawiać rywalom, walczy o górne piłki, potrafi uderzyć z dystansu, notuje bardzo mało strat i bardzo mało nieudanych dryblingów, ma też niską liczbę nieudanych przyjęć, kiedy wyprowadza kontry nie spowalnia akcji, ma przyzwoity procent skuteczności podań - przykłady wszystkich wyżej wymienionych elementów gry można znaleźć we wczorajszym spotkaniu z Brescią. Niesprawiedliwe jest to, że jeśli Hakan nie jest wirtuozem o jakim ludzie marzyli to nie można go docenić jako boiskowego rzemieślnika z przyzwoitą techniką użytkową. Więcej osób przekonało się do Boriniego niż do Turka, a przecież - jak Pablo szanuję - Calhanoglu oferuje ten sam zapał do gry i tę samą pracowitość, raczej lepszy odbiór, a jakością piłkarską Włocha przewyższa dość znacznie...
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 09:51
6
BajaBongo
BajaBongo
25 stycznia 2020, 09:58
Podpiusje się pod tym obiema recami hehe, też mnie denerwuje lekka nagonka na Hakana owszem miał słabe mecze w tym sezonie ale z kim on miał rozgrywać? Na skrzydło się nie nadaje bo tam kaleczy ewidentnie ale na środek jak najbardziej. Ma przegląd pola widzi kolegów wie jak rozegrać jest w miarę dynamiczny i technicznie dobry. Rozumiem nie których że nie są zadowoleni jak on gra w pierwszym składzie ale skrzydło to nie jego pozycja, ewidentnie go trzeba dać do środka bo naprawdę jeszcze coś może z tego być. Benek ostatnio też pokazuje że potrafi rozegrać widzi dużo nie zwalnia akcji jak na początku to miało miejsce. Szkoda mi Jacka bo jakby pomoc była np. Calhanoglu, Bonaventura Bennacer fajnie by mogło być a jak jeszcze dorzucić Fabregasa to już wogole kapalusz w majtkach przyklejony hehehe, pozdrawiam
0
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2020, 10:06
Hakan zagrał wczoraj bardzo dobrze, szczególnie w defensywie. Nagonka trwa w najlepsze być może dlatego, że to był dopiero jego trzeci solidny mecz w całym tym sezonie.
0
roby
roby
25 stycznia 2020, 09:29
Co do Tonaliego...nie uwazacie ze jest jakis taki nieforemny?-w sensie zbudowany,te nogi ma jakies dziwne...
0
Diavo
Diavo
25 stycznia 2020, 09:54
Hehe przypomina trochę teveza,ale wczoraj nawet z Ibra sobie radził,w walce 1vs1 Kozak straszny z niego!
0
roby
roby
25 stycznia 2020, 10:03
Chiesa marzenie jak w pakiecie z Tonalim no to to sa transfery ,mlode pokolenie juz cos grajace....ale my wolimy mlodych nijakich
0
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2020, 09:16
Milan już powinien starać się o Tonaliego, bo jak nie teraz to pod koniec sezonu będzie tak wielu chętnych że raczej go nie sprowadzimy
3
SolemnSolimnia
26 stycznia 2020, 19:38
Juz raczek za pozno, niestety.
0
Diavo
Diavo
25 stycznia 2020, 08:57
Panowie powiem tak Chiesa i Tonali i mamy top 3 w SerieA :)
1
BajaBongo
BajaBongo
25 stycznia 2020, 09:33
No przydaliby się Ci dwaj panowie
0
grayman88
grayman88
25 stycznia 2020, 10:17
Tylko Tonali jest jakakolwiek szansa bo kibicuje Milanowi
0
Andre
Andre
25 stycznia 2020, 18:55
To byłby wymarzone transfery Milanu. Szkoda, że póki co są mało realne...
0
Demick
Demick
25 stycznia 2020, 08:47
Ludzie, rozwalacie mnie normalnie. 5 meczów co 4 dni, zaraz kolejny i jak zwykle coś nie pasuje. Szwed się mylił o centymetry w szybkiej akcji i już wiadro pomyj. Mi się podoba że potrafi się świetnie ustawić i bezsensownie nie traci energii. Jest bardzo blisko, by wskoczyć na jeszcze wyższy poziom. Ten sezon był już stracony, a z 38 letnim Zlatanem powróciły marzenia o grze w LM. Ja bym się cieszył malkontenci że mamy kogoś z taką charyzmą i cechami lidera, który w ogóle do tych akcji dochodzi. Przypominam, Lewemu mimo że jest w świetnej formie, też zdarza się spudłować. Wolę parę centymetrów 9tki obok słupka, niż Kessiego walącego w gołębie, co mógł wcześniej bezkarnie praktykować. Cieszą bardzo 3 punkty i radziłbym szanować Szweda, który gra bardzo rozsądnie z myślą o następnych meczach i punktach, które są teraz najważniejsze.
8
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2020, 09:06
Pełna zgoda. Zlatan odwala tytaniczną robotę w konstruowaniu akcji, bierze ciężar gry na siebie, wygrywa praktycznie wszystko w powietrzu, paradoksalnie jest bohaterem drugiego planu. Drużyna tyra na boisku, bo wiedzą, że Szwed patrzy. Jak dla mnie wywiązuje się ze swojego zadania doskonale, po to tutaj jest. Gramy słabo, ale z nim w składzie wymęczyliśmy jakoś 4 mecze pod rząd. Z obecnym trenerem nie oczekuję, że Milan będzie prezentował się pięknie, każda nawet najbrzydsza wygrana jest teraz na wagę złota.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 09:12
7
Corsa
Corsa
25 stycznia 2020, 11:41
@Corsa Sam bym tyrał jakby mnie Zlatan obserwował. :)
1
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2020, 08:34
Gość jest w niesamowitym gazie, ale nie zmienia to faktu że nasz amator i tak wystawi turka w pierwszym składzie. Fajnie gdybyśmy w lato sprowadzili Tonaliego, chłopak jak na ten wiek ma niesamowity talent. Obok Benka byliby kozakami. Następna sprawa, Ibrahimovic. Chłop jedynie chyba wnosi coś do zespołu swoim zachowaniem i doświadczeniem, bo na boisku jedyne co zapamiętałem to to że udały mu się bodajże dwie akcje, ale równie dobrze zepsuł nam dwie bramki, a poza tym to nic nie robił poza chodzeniem. To samo Leao. Ogólnie zagraliśmy koszmarny mecz, mogliśmy nieźle dostać w dupę, gdyby Brescia miała lepszą skuteczność, bo mam takie wrażenie że momentami nasi nie wiedzieli gdzie, co i jak mają robić. Ważne że są 3 pkt, ale trzeba się szybko poprawić bo jak tak zagramy z Torino to o dalszym etapie pucharu możemy zapomnieć.
0
BajaBongo
BajaBongo
25 stycznia 2020, 08:57
Wypowiedź się o Kjaerze chętnie posłucham...
0
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2020, 09:09
Co mam o nim mówić? Jak na 2,5 mln solidny obrońca. Zagrał 3 dobre mecze, bez żadnych większych błędów. Więcej razy pamiętam jak czyścił, niż jak zawinił przy czymś. Jak dla mnie spokojnie może rywalizować z Musacchio o pierwszy skład. Jak na razie bez zastrzeżeń, a z zadowoleniem podchodzę do tego zawodnika.
0
BajaBongo
BajaBongo
25 stycznia 2020, 09:27
No jak za 2,5 to zły nie jest tylko bardzo wolny, rywalizacja z Musachio? Nie no nie przesadzaj myślę że Musachio jest jednak lepszy dużo od Kjaera. Ale na ławkę jak znalazł. Swoją drogą był Zapata nie wiem po co się go pozbyli. Na ławkę byłby idealny. Ale cóż nie pierwszy taki nie rozuzmialy ruch zarządu
1
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
25 stycznia 2020, 08:24
Kolejny raz trzeba powiedzieć ważne 3 pkt. ale znów gra bardzo słaba. Kolejny rywal broniący się przed spadkiem wchodzi w naszą obronę jak w masło, gdyby nie Gigio to była by przykra niespodzianka. Najsłabszy jak na razie mecz Ibry. Brescia zagrała agresywnie i nie dawała nam odpocząć a nasi piłkarze nie potrafili wygrać tej walki . Jednak jakimś cudem mamy 3 pkt. i to jedyny pozytyw no i Rebić , który się obudził . Tak naprawdę tylko Romek i Gigio zagrali na poziomie reszta słabo lub średnio. Obawiam się że na lepsze drużyny takie człapanie po boisku nie wystarczy . Cieszmy się chwilą.
0
Milanista 26
Milanista 26
25 stycznia 2020, 08:17
Tonalli to jest facet którego już powinni sprowadzać
0
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2020, 08:35
Zgadzam się, razem z Benkiem mielibyśmy pomoc na parę dobrych lat.
0
matten
matten
25 stycznia 2020, 08:16
Niezbyt emocjonujące to widowisko, ale grunt, że udało się zainkasować trzy punkty. Ibrahimović trochę zawiódł, ale to było do przewidzenia, że nie będzie miał już tej dynamiki co dawniej. Ponownie należy podziękować Donnarummie, który wybronił kilka groźnych sytuacji. Ogólnie rzecz biorąc nasza gra nadal mnie nie przekonuje, ale grunt, że ciułamy punkty i jeśli Cagliari da ciała mamy szóstą lokatę.
0
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
25 stycznia 2020, 08:00
Jak ktoś grał w hattricka, to może kojarzy taką postać jak tzw. "clown" w drużynie. Może ogólnych statów nie miał rewelacyjnych, z jednym wyjątkiem tj.przywództwo. Dzięki temu podciągał innym graczom z pierwszej 11 oceny. Podobnie jest u nas.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 08:03
0
Vol'jin
Vol'jin
25 stycznia 2020, 06:51
by the way o co wam chodzi z tym oburzeniem o Ibrę? Że gra 90 minut i nie zejdzie? że gra stojanowa? A czego się spodziewaliście?
Myślicie, że z Allegrim i Ibrą byłoby podobnie i by go ściągnął z boiska? Pewnie by się skończyło prawie tak jak w przerwie na Emirates Stadium, gdzie Ibra chciał przecież pobić ówczesnego Mistera Milanu ...


I tak to lepsze niż szukanie pseudo kontaktu i srat przez inną naszą 9 ale którą trzeba sparować z Ibrą ...


nagle macie miny jak zdziwiony Pikachu
2
EdgarDavids
EdgarDavids
25 stycznia 2020, 06:24
Czułem, że będą kolejne męczarnie ze słabiakami. Ważne, że Ibra chodzi po boisku i dba o mental drużyny, bez niego pewnie byśmy zremisowali..
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 stycznia 2020, 02:59
Ludzie zrozumcie jedno-sama obecność Ibry powoduje większą mobilizację u poszczególnych zawodników, dlatego dopóki na ławce rezerwowych nie będzie siedział lepszy napastnik będący częścią tegoż kolektywu, do tego momentu Szwed powinien grać.A z Piątkiem byłby podobny ofensywny marazm, co przez 1 połowę sezonu czyli 1-2 koślawe akcje na krzyż i bezbarwny remis lub kolejna klęska.Zresztą z zadania do jakiego zakontraktowano Ibrę on wywiązuje się wzorowo.Popisy boiskowe są tylko dodatkiem do całości.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 03:16
3
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2020, 03:26
Tak, a pozniej znowu bedzie gledzenie, ze Milan pali pieniadze w piecu. Wyobrazasz sobie, ze Piatek siedzi na lawie do konca sezonu i juz wogole jego wartosc bedzie 3x mniejsza. To samo pewnie z Paqueta. Te 15-20 minut mozna by bylo KP dac. Nikomu sie to nie oplaca jezeli ma grzac lawen Ani klubowi, ani zawodnikowi. Jezeli taki Olmo odmawia Milanowi to nie wiem kogo niektorzy tu oczekuja nie grajac w LM. Lewandowskiego? Cavaniego? Haalanda? Kane? Litosci.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 03:30
3
BajaBongo
BajaBongo
25 stycznia 2020, 09:42
Racja
0
fuujcik
fuujcik
25 stycznia 2020, 00:27
Witam. Nie moglem ogladac gdyz jestem w Afryce a tu kiepsko z czym kolwiek.
To ze turek wyszedl w pierwszym skladzie to przemilcze.
Moze Ibra powiedzial ze maja grac Ci aby on pomimo tego ze czlapie wygladal na ich tle jak rasowy zawodnik.
Piszecie ze slab byl mecz w naszym wykonaniu.
A co bedzie z zespolami z topu?? Jak sie na to zapatrujecie??
Uwazacie ze Krzysiek jest juz jedna noga poza zespolem??
0
Piotrek1899
Piotrek1899
25 stycznia 2020, 00:35
"turek" posłał "ciasteczko" do Ibry, dzięki czemu padł gol;) Tak, na szczęście Piątek jest już jedną nogą poza zespołem. Osobiście z niecierpliwością czekam, aż drugą wystawi. Z lepszymi zespołami powalczymy, jak równy z równym ;)
5
PT86
PT86
25 stycznia 2020, 00:44
Piotrek, odnoszę wrażenie, że Twój post to jedna wielka ironia.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
25 stycznia 2020, 08:19
PT86
Nie ma tutaj ani krzty ironii. Pierwsze zdanie, to czysta prawda, dwa następne są moimi życzeniami ;)
0
PT86
PT86
25 stycznia 2020, 00:01
A Piątek chce grać i nie może. Nawet końcowek, gdzie w zeszłym sezonie był gwiazdą - strzelał praktycznie bez sytuacji. Nie ważne jak gra Ibra, i tak będzie grał tyle ile będzie chciał - chociaż go lubię i szanuję - to nie uważam jego dzisiejszego występu za dobry. Owszem była wrzutka w pole karne (bo ciężko to nazwać asystą, po prostu obrona przeciwnika się pogubiła) po której padła bramka, kilka prób odegrania do kolegów i walki w powietrzu, ale bez rewelacji. Sporo strat i przegranych pojedynków.(Bądźmy obiektywni) Nie był to jego dzień, a słabo grających zawodników sie zmienia. Tylko do tego trzeba mieć jaja. Tak jak do wystawienia Rebicia od początku meczu.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2020, 00:30
Bądźmy obiektywni i w tym sezonie Piontek nic nie pokazał... uuu... antypolonizm!
4
PT86
PT86
25 stycznia 2020, 00:42
Tak jak wcześniej Rebić, a nawet jeszcze gorzej uuu..
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 stycznia 2020, 02:08
Z jednym się zgodze, dziś bardzo przeciętny mecz Ibry. Już druga setka zmarnowana w 3 meczach.
1
TR3V0R
TR3V0R
25 stycznia 2020, 08:38
Tylko problem jest w tym że łysy nie ma jaj i musiałoby się odwalić to samo co z suso żeby turek przestał grać w pierwszym.
0
_GAHU_
_GAHU_
24 stycznia 2020, 23:45
Taki Tonali wciąga nosem całą naszą pomoc razem wziętą. Pięknie byłoby go kiedyś zobaczyć w naszych barwach ale to chyba marzenie ściętej głowy.
15
grayman88
grayman88
25 stycznia 2020, 06:35
Na końcu i tak będzie się liczyło zdanie zainteresowanego.
0
Gieno
Gieno
24 stycznia 2020, 23:40
Ten mecz to jedno wielkie szczęście że wygraliśmy, powinni wszyscy iść w niedzielę do kościoła i dać na tace za te trzy punkty. Kogo bym dziś wyróżnił to napewno donnaruma, Roman, benacer, no i wiadomo REBIC za btamke. W drugiej kolejności castillego za walkę do końca, Conti poprawnie, słabszy mecz Theo dużo strat po za jedną sytuacja gdzie poszedł aż miło. Leao mało widoczny ale widać że potencjał jest. Kessi też nie widoczny.Slabo Ibra, i kjear ten gość nie może grać jeżeli chcemy grać dobrze w obronie. No i kebab dla mnie dramat, ale może tak go oceniam bo już nie mogę na niego patrzeć. Oczywiście nie każdy musi się zemną zgadzać to jest moja ocena tego meczu. Dziękuję miłego weekendu
5
MR. X
MR. X
24 stycznia 2020, 23:43
Oo tak, juz biegne żeby dac na tace ;)
2
Boogiebaby
Boogiebaby
24 stycznia 2020, 23:32
Wgl Panowie szok. Donnarumma ma najwięcej czystych kont w Seriea :oo
9
PaoloACM
PaoloACM
25 stycznia 2020, 01:57
Ze względu na naszą grę obecną to faktycznie moze dziwić trochę, ale mimo wszystko to jednak najlepszy bramkarz w lidze.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
25 stycznia 2020, 12:57
Najlepszy... Zaraz za Szczęsnym, Handanovicem, Sirigu, Lopezem i jeszcze pewnie ktoś by się znalazł ;)
0
dykt4tor
dykt4tor
25 stycznia 2020, 13:55
No Napewno za Sirigu i Lopezem XDDD kto jeszcze, Perrin, Antonio Donnarumma i Begovic?
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 stycznia 2020, 08:36
Za mało "D" wtrąciłeś ;) Omnibusie:) Pewnie połowy z tych bramkarzy na oczy nie widziałeś, hihi.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
24 stycznia 2020, 23:30
Ale masakra 3pkt a nie ma z czego sie cieszyc. Tonali nas oral jak chcial. Gigio znowu ratuje mecz. Dlugo juz w milanie go nie utrzymaja. Ogladalem tylko druga polowe ale chyba nic mnie nie ominelo. Potwierdzilo sie tylko ze Ibra nie daje rady. Leao masakra. Reszta tez ale to nic nowego. Dziwne to jest idziemy w górę tabeli a smutek co raz większy.
1
Corsa
Moderator Corsa
24 stycznia 2020, 23:34
Kij z tym stylem, z wyjazdowych trzech oczek trzeba się cieszyć. Lepiej zagramy za tydzień, u siebie :)
1
MrowaGDA
MrowaGDA
27 stycznia 2020, 08:30
chodzi jeszcze o to z kim my graliśmy
0
Gieno
Gieno
24 stycznia 2020, 23:28
Powiem tak Mecz z tych o którym trzeba zapomnieć jak najszybciej, nie dało się tego oglądać, ale najważniejsze trzy punkty. Tak jak pisałem już wcześniej że Pioli to bez mózg i to się potwierdziło, po pierwsze kebab w pierwszym składzie wychodzi, po drugie gra słabo i dopiero po takim czasie go zmienia. Po trzecie REBIC na ławce to już jest kryminał. Ale to może ja się nie znam w końcu zwycięstwo, a ponoć zwyciescow się nie sądzi.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2020, 23:31
2
Corsa
Moderator Corsa
24 stycznia 2020, 23:28
Są trzy punkty, reszta mnie nie obchodzi :) dzięki temu wszyscy możemy rozpocząć weekend w dobrym humorze i to się liczy.
2
24 stycznia 2020, 23:19
Powiem tak ibra bedzie musial trawe grysc zeby strzelic bramke, ludzie czy wy tego nie widzicie my nie mamy pomocy. Kto ma mu dograc hakan, kessie, hehe wolne zarty kijaer bardzo dobry meczy z tego chlopa bedzie chleb! Ale dlaczego znowu hakan prosze mi wytlumaczyc, dlaczego znowu hakan prosze mi wytlumaczyc, dlaczego znowu hakan prosze mi wytlumaczyc, dlaczego znowu hakan prosze mi wytlumaczyc, dlaczego znowu hakan prosze mi wytlumaczyc, dlaczego znowu hakan prosze mi wytlumaczyc i tak moge bez konca przeciez to jest kula u nogi, kolejny mecz dno zagral.
1
MrowaGDA
MrowaGDA
24 stycznia 2020, 23:25
hakanowi jedno podanie na sezon wyszlo tyle w temacie reszta to poziom podlogi hehe
1
Piotrek1899
Piotrek1899
24 stycznia 2020, 23:29
Ja Ci wytłumaczę. Dlatego, by posyłać takie dopieszczone piłeczki, jak ta do Zlatana dzisiaj w 71 minucie ;) Czegoś jeszcze nie rozumiesz?
Hehe ;)
Edytowano dnia: 24 stycznia 2020, 23:30
4
Piotrek1899
Piotrek1899
24 stycznia 2020, 23:52
piotrus 1899 jak dla ciebie przez caly sezon jedna pilka ma zastapic przeglad zawodnika to najprawdopodobniej pracujesz na zmywaku hehe
1
Piotrek1899
Piotrek1899
24 stycznia 2020, 23:56
Rozczaruję Cię... Ja nie muszę pracować ;) 365 dni wakacji w roku, hehe.
3
Levy11
Levy11
24 stycznia 2020, 23:15
A jak zagrał Tonali?
0
Carlo88
Carlo88
24 stycznia 2020, 23:16
Najlepszy piłkarz na boisku.
11
Adam1983
Adam1983
24 stycznia 2020, 23:12
Przepraszam nie oglądałem meczu ale z tego co piszecie Ibra znowu zagrał słaby mecz jak chcą sprzedać Piątka musi ktoś przyjść i nie wiem czy Petanga to będzie dobry wybór
0
BadMad
BadMad
24 stycznia 2020, 23:18
Petanga podobno upuscil na klate sztanga i kontuzja%)
0
Andre
Andre
24 stycznia 2020, 23:11
Tonali - to jest bez wątpienia materiał na wielkiego piłkarza tej klasy co Pirlo. Milan powinien zrobić wszystko, co tylko jest możliwe, żeby go sprowadzić, zanim ktoś inny nie zarzuci na niego sieci. Zwłaszcza, że Tonali jest ponoć fanem Milanu.
No cóż, pomarzyć zawsze można, ale taki talent w środku pomocy bardzo by podniósł jakość gry Rossonerich w ofensywie.
13
mpt1899
mpt1899
24 stycznia 2020, 23:11
No i prosze, jakby to powiedzial slowami niektorych "kibicow": cienias Kebab do starego, czlapiacego Ibry, potem bezuzyteczny Chorwat i .....bramka.
10
BadMad
BadMad
24 stycznia 2020, 23:23
Czlowieku jedno podanie mu wyszlo na caly sezon kompletne dno zagral, jak sie 100 razy probuje to 101 wreszcie mu wejdzie.Nie wiem gdzie ty widzisz tu pozytyw w hakanie? Jedno podanie na sezon to troche za malo nie uwazasz hehe
2
mpt1899
mpt1899
24 stycznia 2020, 23:27
Moze jakby gral czesciej w srodku to bys zobaczyl wiecej.
4
Majki85
Majki85
24 stycznia 2020, 23:06
Theo niezły dzik. Rywale go próbują za koszulkę powalic na murawę, a ten twardo z klapkami na oczach pędzi na bramkę byleby tylko strzelić gola. Takich charakterów nam potrzeba a nie placzacych Paquetow, czy Susów którzy chcą odejść tylko dlatego bo stracili miejsce w składzie.
9
dykt4tor
dykt4tor
25 stycznia 2020, 13:56
Jak dobrze pamiętam w tamtej sytuacji mógł komuś wyłożyc patelnie?
0
dykt4tor
dykt4tor
25 stycznia 2020, 13:56
Jak dobrze pamiętam w tamtej sytuacji mógł komuś wyłożyc patelnie?
0
24 stycznia 2020, 23:05
Niektorym widze sufit sie na leb spierdolil i to porzadnie po raz kolejny.

Piatek by tego nie przyjal....
Piatek by tego nie dogral...

O co wam ludzie chodzi nawet jak on nie gra? Cala robote to zrobil Castillejo przy golu bo dogral ta pilke do Rebicia. Inaczej by tego gola nie bylo. Zlatan zagral tak jak Piatek cala runde i jeszcze zjebal patelnie.

KP byscie po takiej setce za jaja powiesili, a teraz Zlatana bedzie bronic nawet po fatalnym meczu, bobnazywa sie Ibrahimovic.
Ogarnijcie sie.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
24 stycznia 2020, 23:11
O co się kolega tak pieni? Nie rozumiem... O takie oczywiste sprawy, jak hokejki u Piątka? A szkoda gadać... ;p
9
BadMad
BadMad
24 stycznia 2020, 23:17
A....szkodagadac%-)
0
Corsa
Moderator Corsa
24 stycznia 2020, 23:20
Już prawie sobota, a ten dalej o piątku :P
1
Szpadyzor0
Szpadyzor0
24 stycznia 2020, 23:04
Generalnie postawa Kessiego pokazuje, ze mamy jednak idealna kadre pod 4 5 1 xd. Kiedy gra w jednen lini z 1 srodkowym pomocnikiem to idzie mu dobrze. Nie musi brac udzialu w tylu akcjach ofensywnych a w destrukcji spisuje sie dobrze. To ustawienie rozwiqzaloby rowniez problem Paquety a jego ewentualny blad w pomryciu kogos w wiekszej odleglosci od naszej bramki nie nioslby takich konsekwencji.
0
Andre
Andre
24 stycznia 2020, 23:02
Jeżeli Rebic kolejny mecz znowu rozpocznie na ławce to znaczy, że nasz trener jest jednak niereformowalnym dzbanem. Zlatan dzisiaj bez błysku, koszmarnie zmarnował setkę, ale miał swój udział w zdobyciu zwycięskiej bramki.
Natomiast to, co odwalał Kessie na boisku, ocierało się już o sabotaż - niemal każdy jego kontakt z piłką kończył sie głupią stratą, o ilości niecelnych podań już nawet nie wspomnę.
Niby zagraliśmy kolejny słaby mecz, ale jednak zanotowaliśmy czwarte zwycięstwo z rzędu. Nie pamiętam już nawet kiedy mieliśmy tak dobrą passę w lidze. Nie mam jednak nic przeciwko, żeby trwała ona jak najdłużej, bez względu na styl gry, jaki Milan będzie prezentować. Oby tylko małymi krokami zmierzać do LM pod wodzą Ibry ;)
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 stycznia 2020, 23:04
I cyk Pioli na kolejny sezon.
1
pablozg1993
pablozg1993
24 stycznia 2020, 23:07
Nastepny mecz to puchar z torino więc pewnie zagra obok Piątka i suso bo Ibra i Casti bd odpoczywać na LP (o ile bd sie trzymac 4-4-2) zagra pewnie Jack.
1
Majki85
Majki85
24 stycznia 2020, 23:09
Ale dlaczego dzbanem? Pioli wprowadza Rebica w trakcie meczu, ten strzela bramki więc po co mieszać i dawać mu grać od pierwszych minut? Jak na razie ta taktyka się sprawdza. Pioli > hejterzy :)
2
Andre
Andre
24 stycznia 2020, 23:14
@Majki85

Myślę, że Rebic swoją postawą w ostatnich meczach zasłużył na to, żeby dać mu szansę na grę od początku, w miejsce słabo spisującego się Leao.
1
BadMad
BadMad
24 stycznia 2020, 23:20
To trzecie ,nie czwarte ligowe zwycięstwo. 7 z rzędu mieliśmy bodajże za Seedorfa:-))
0
BadMad
BadMad
24 stycznia 2020, 23:20
To trzecie ,nie czwarte ligowe zwycięstwo. 7 z rzędu mieliśmy bodajże za Seedorfa:-))
0
Andre
Andre
24 stycznia 2020, 23:23
@BadMad
Tak wiem, że to trzecie z rzędu zwycięstwo w lidze. Niemniej jest to passa jakiej dawno Milan nie miał.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2020, 23:25
0
misiek007e
misiek007e
24 stycznia 2020, 23:01
Parafrazując znane powiedzenie:
Milan zagrał jak zawsze, ale wygrał jak nigdy
7
Milanboy
Milanboy
24 stycznia 2020, 23:01
Jedno mnie zastanawia, tyle trenerów a nadal stawiają Hakana na pozycji skrzydłowego, rozumiem Theo ale to jest odbieranie potencjału zawodnikowi, Hakan w drugiej linii to zupełnie inny piłkarz, to zawodnik który potrafi dać kapitalne prostopadle podanie czego nie zrobi nigdy na lewym skrzydle ponieważ takie podanie z tej pozycji jest praktycznie niemożliwe, ma doskonały przerzut (nie wiem kto w Milanie ma lepszy), potrafi kropnąć z dystansu, do tego świetnie ustawia się w drugiej linii na kontry, a tak skrzydło niemal odbiera mu każdy z tych atutów, dzisiaj świetne podanie do Ibry właśnie z pozycji pomocnika i po tej sytuacji padła bramka.

Bede się upierał ze błędem jest ustawianie go na skrzydle, zwyczajnie brakuje mu pewnych na to walorów i jego zalety są spychane na dno w celu latania dziur podczas gdy Theo wykonuje rajdy przez niemal całe boisko.
Edytowano dnia: 24 stycznia 2020, 23:13
10
BajaBongo
BajaBongo
24 stycznia 2020, 23:05
Racja też mi się widzi Hakan w środku, napewno da więcej drużynie niz na skrzydle, my mamy poważny problem z rozegraniem piłki, z przeglądem pola, środek kuleją bardzo mocno
1
Aniaa
Aniaa
24 stycznia 2020, 23:23
Mam podobne zdanie. Bardzo frustruje mnie ogromna krytyka w jego kierunku, ale jednocześnie w roli Hakan-skrzydłowy trudno się z nią nie zgodzić. On nie posiada cech niezbędnych do pełnienia tej roli np. szybkości (chociaż w tym elemencie w porównaniu do Suso i tak wygląda przyzwoicie). Facet ma świetny przegląd pola, nie wiem, czy ktoś w drużynie widzi więcej niż on i tak jak piszesz potrafi pięknie rozegrać. Przy tym walczy i nigdy nie odpuszcza żadnej piłki w fazie defensywnej, co szczególnie było widoczne za czasów Gattuso. Najlepsze mecze w Milanie rozgrywał właśnie za czasów Rino, kiedy w części spotkań pełnił rolę wolnego elektronu, przesuwając się z lewej na prawą, a momentami cofając na pozycję registy. Myślę, że ma ogromny, niewykorzystany potencjał i pozostaje sobie zadawać pytanie dlaczego każdy trener uparcie stawia go na skrzydle.
1
Aniaa
Aniaa
24 stycznia 2020, 23:28
Czlowieku ogarnji sie hakan gra gorsza padake jak w tatmym sezonie, jak tego nie widzisz to prosze do okulisty hehe jedno podanie na sezon mu wyszlo a ty sie podnieciles jak pedofil w sklepie zabawkowym hehe
1
Milanboy
Milanboy
24 stycznia 2020, 23:46
krzysiekberta - Za wyrażanie własnej opinii mam się ogarnąć? No chyba ciebie pogięło, poza tym Hakan gra przede wszystkim piach gdy właśnie gra po lewej stronie, odziwo jego gra w pomocy przeważnie nie odbijała się czkawką, i dlaczego się podniecilem? Ja znam tego zawodnika bo oglądam go od czasów gry w Hamburgerze i wiem jakie ma największe zalety.
0
pablozg1993
pablozg1993
24 stycznia 2020, 22:57
Czyli z Torino w pucharze odpoczywa Zlatan, Casti a grają Piątek i Suso. Jeśli bd się trzymać 4-4-2 to obok Piątka zagra Rebić a na LP Jack xd
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 stycznia 2020, 23:03
Do Wtorku to już Krzyśka może nie być.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
24 stycznia 2020, 22:57
Nic nie grali, bramka strzelona na mega farcie. Teraz meczarnie z Torino gdzie moze znowu uda sie przyfarcic, pozniej kolejny pasjonujacy mecz z Hellasem(?) i derby w ktorych merdy znowu nas zgniota i skonczy sie wieszanie karteczek z LM w szatni
2
makes
makes
24 stycznia 2020, 23:18
Daj se kolego spokój z kibicowaniem miłą owi bo tak będzie przynajmniej do końca rundy
0
GiveMeReason
GiveMeReason
25 stycznia 2020, 01:05
Dziewczynie sie nie udalo odniesc mnie od kibicowania to Tobie tym bardziej sie to nie uda:)
A tak grac beda dopoki nie przyjdzie prawdziwy fachowiec
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się