SCUDETTO


MERCATO LIVE 25.01: Spotkanie z agentem Piątka. Suso może trafić do Sevilli [22:03]

25 stycznia 2020, 04:24, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 25.01: Spotkanie z agentem Piątka. Suso może trafić do Sevilli [22:03]

[04:24]: Hiszpańska Marca podała, że Sevilla negocjuje z Milanem transfer Suso. Gazecie wtórują także we Włoszech. Andaluzyjczycy zaproponowali za prawoskrzydłowego 15 mln euro, rossoneri chcieliby zarobić 25, ale są otwarci na negocjacje. Strony mogą spotkać się w okolicach połowy drogi. Sam piłkarz chce przejść do ekipy z La Liga, w drużynie widzi go również szkoleniowiec Julen Lopetegui.

[04:27]: Zazwyczaj dobrze poinformowany w trakcie tegorocznego okna transferowego dziennikarz La Gazzetta dello Sport, Nicolo Schira, przedstawia, że Milan prowadzi rozmowy z Wighan Athletic w sprawie transferu Antonee'a Robinsona. 22-letni Amerykanin z angielskim paszportem, mający obecnie na koncie 7 występów w narodowych barwach USA, ma zastąpić na lewej obronie odchodzącego do Fenerbahce Stambuł Ricardo Rodrigueza. Gracz wywodzący się z sektora młodzieżowa Evertonu jest pewnym punktem zespołu z Championship i przyciągnął uwagę rossonerich.

[13:19]MilanNews podaje, że intensyfikują się kontakty z Wigan w temacie Antonee'a Robinsona. Amerykanin ma trafić do Milanu za 10-12 mln euro.

[13:21]: Il Corriere della Sera twierdzi, że Suso może pójść do Sevilli na wypożyczenia z możliwoścą wykupu, która zamieni się w przymus po spełnieniu określonych warunków. Hiszpan powiedział już "tak" ekipie z Andaluzji

[13:23]: Tymczasem Dani Olmo już oficjalnie trafił z Dinama Zagrzeb do RB Lipsk.

[14:22]: Dziennikarz Sky Sport, Manuele Baiocchini, podaje, że odejście Ricardo Rodrigueza do Fenerbahce Stambuł powinno sformalizować się w ciągu najbliższych godzin.

[14:51]: Ten sam żurnalista dodaje, że Milan nie chce sprzedać Lucasa Paquety po kosztach, nawet pomimo postawy samego piłkarza oraz nacisków jego agenta. Za Brazylijczyka nie wpłynęła żadna satysfakcjonująca rossonerich oferta.

[16:30]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, informuje, że z klubu płyną potwierdzenia odnośnie starań o pozyskanie na zasadzie wypożyczenia Florentino. To 20-letni Portugalczyk, defensywny pomocnik Benfiki Lizbona. Uznawany jest za spory talent.

[19:39]: Sky Sport podaje, że obecnie trwa spotkanie między agentami Krzysztofa Piątka a dyrektorami Milanu. Tematem rozmowy jest oczywiście przyszłość Polaka na San Siro, który po przyjściu Ibrahimovicia stracił miejsce w podstawowym składzie. Rossoneri oczekuje za napastnika 30 milionów euro.

[20:37]: Swoje informacje w sprawie Krzysztofa Piątka przedstawia także Tomasz Włodarczyk ze Sport.pl. Polski dziennikarz potwierdził, że doszło do spotkania dyrekcji Milanu z Gabriele Giuffridą, jednym z agentów napastnika. Jednocześnie dodaje, że Piątkowi otoczenie doradza pozostanie we Włoszech, a jedyną realną opcją na Półwyspie Apenińskim jest AS Roma. Ponadto w grze pozostaje Tottenham, który wciąż nie zdecydował, kim zastąpić Harry'ego Kane'a. Cały artykuł > KLIK

[21:17]: Pietro Mazzara z MilanNews: Trwają rozmowy Milanu z Sevillą w sprawie znalezienia optymalnej formuły transferu Suso Fernandeza. Do połowy przyszłego tygodnia strony chcą osiągnąć porozumienie.

[22:03]: Kontynuowane są bezpośrednie rozmowy na linii Monchi - Zvonimir Boban w sprawie Suso Fernandeza, pisze Nicolo Schira z La Gazzetty dello Sport. Pierwsza oferta Sevilla tj. wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za 15 milionów euro, została odrzucona przez Milan, który oczekuje kwoty o 10 milionów euro wyższej, ale - według dziennikarza - możliwe jest zamknięcie operacji w okolicach 20 milionów. Poniedziałek będzie ważnym dniem w rozmowach. 



211 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
edynson90
edynson90
25 stycznia 2020, 12:49
Za te pieniądze to ściągnęli by choćby takiego Murru z Sampy ogranego w Serie A na ławkę idealny, co za śmieszny zarzad
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 stycznia 2020, 12:40
Trzeba przyjąć do wiadomości, że tak naprawdę jakiegoś długofalowego projektu u nas nie ma. Nasi zarządzający miotają sie co okienko byleby sprowadzić kogokolwiek ... 6 mln za Rodrigueza ? Serio ? Zawodnik 27/28 letni .. bardzo dobry boczny obrońca, tyle, że przy dzisiejszej piłce trochę archaiczny. Milan solidnie pracuje na pozycję "klubowego mema". Tutaj na prawdę musi wjechać właściciel który wyczyści te struktury dosłownie do 0, zrobi ostre wietrzenie szatni .. nie koniecznie ściągając nie wiadomo jak drogich zawodników.. ale chociaż raz zawodników którzy będą pasować do koncepcji i systemu gry trenera ... którego także zatrudni nowego .. z "papierami" i kompetencjami do prowadzenia mimo wszystko historycznie wielkiego klubu jakim jest ACM.
2
Zako
Zako
25 stycznia 2020, 12:29
Matko jedyna, gość gra w 23 druzynie II ligi angielskiej, 22 lata,czyli juz nie taki młodzieniaszek i ma przyjśc za 2x więcej niz odchodzi Rodriguez do Fenerbache w cenie niczym za piłkarza ekstraklasy, boze , i dziwić się, ze z nas inne kluby bekę mają. Juz pomijając słusznośc itp transferów, to czy my nie mozemy porozglądać się po podwórku Serie A tylko szukać jakichś pokemonów z lig brazyljiskich, portugalskich, nizszych angielskich?
14
Semper Fideli
Semper Fideli
25 stycznia 2020, 12:33
Za RR wg mnie priorytetem powinien być taki np. A. Barreca średniak który ma zadatki na dobrego lo i spokojnie mógłby być zmiennikiem Theo no ale co my możemy..
0
Kamil10000
Kamil10000
25 stycznia 2020, 12:26
Co do wczorajszego meczu jest tylko jeden pozytyw 3 punkty , gra tragiczna , ja tylko się zastanawiam o co chodzi z kessiem jak on grał w Atalancie ze go kupiliśmy bo oglądam tylko Ac Milan , ale mam wrażenie ze on nie wie co ma robić i jakie ma zadania na boisku biega jak małpa nie wiadomo gdzie i po co z jego umiejętnościami tech dałbym mu zakaz wychodzenia za środek pola po co on biega bez sensu powinien tylko zabierać i odrazu odgrywać do kogoś kto umie celnie podać mam wrażenie ze nie mamy żadnych korzyści gdy jest na boisku
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 stycznia 2020, 12:46
Juz chyba gorsze od braku interpunkcji jest jej nie używanie pomieszane z tragicznym jej używaniem.
3
wwbasket
wwbasket
25 stycznia 2020, 12:13
Temat związany z wczorajszym meczem. Czy ktoś kojarzy pana Michała Borkowskiego?
Gość pisze na Twitterze o skandalicznym zwycięstwie Milanu. No kpina jakaś.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 12:14
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 stycznia 2020, 12:48
Ale jak Juventus w poprzednich sezonach takich meczów miał wiele to było git ;) chyba serie A nie oglądali bo Juve takimi meczami mistrza robi rok w rok. Mnie styl nie obchodzi, to nie skoki, za to punktów nie dają.
8
Grande
Grande
25 stycznia 2020, 12:50
Główny fanboy Zielińskiego i Juve na TT.
0
wwbasket
wwbasket
25 stycznia 2020, 12:53
Dokładnie. Może nie byliśmy stroną przeważająca ale bramka została zdobyta zgodnie z przepisami.
Gość się dyskredytuje jak dla mnie.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 stycznia 2020, 13:04
Mimo wszystko to o Calcio ma bardzo dużą wiedzę i razem z Muchą prowadzą podcast o Calcio na weszło^
Na pewno lepszy on niż Kruk
2
dykt4tor
dykt4tor
25 stycznia 2020, 13:52
A tak swoją drogą, jak Alexik Sandro grał w siatkówkę to pewnie wszystko ok było :D
1
Zako
Zako
25 stycznia 2020, 16:54
Mimo wszystko inaczej to wygląda jak Juve gra słabo, jednak gdyby Brescia wpakowała im gola to prawdopodobnie spięliby się na 5min i wbili drugiego, w przypadku Milanu to wygląda jak walka na noże z 19 druzyną w tabeli i Gigio w formie, a to kolejny taki mecz i to ze słabszym rywalem.
0
Gianni Rivera
25 stycznia 2020, 12:08
Tak swoją drogą, to czy tam z lewej strony nie powinno być czterech zielonych Z? Czy zwycięstwa pucharowe się tam nie kwalifikują? :)
0
Gatz
Gatz
25 stycznia 2020, 13:31
Tylko liga się tam pokazuje
0
Zuber
Zuber
25 stycznia 2020, 12:04
Sprzedać tego Suso, Paquete i RR. Kupić prawoskrzydłowego, defensywnego i lewego obrońce i jedziemy po LE. ;)
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 12:04
1
Semper Fideli
Semper Fideli
25 stycznia 2020, 11:55
Jeśli dogadają Suso za 18 to nawet bym się nie zastanawiał. Więcej za niego nowa wezmiemy! A pożytku w Milanie też z niego nie bedzie. Dziwi mnie trochę że nikt z Bundesligi nie chciał RRa gdzie tam miał dobrą marke
3
marunio
marunio
25 stycznia 2020, 14:06
pewnsje tez ma duza, szkoda ze nie zdazyl wynegocjowac tych 6 mln
0
EdgarDavids
EdgarDavids
25 stycznia 2020, 11:37
Paqueta i Piątek powinni wymusić nawet wypożyczenie, albo rozmawiać z trenerem co z nimi, bo szkoda niszczyć sobie karierę piłkarską siedzeniem na ławce i oglądaniem słabych kolegów w akcji.
1
Iwxxx
Iwxxx
25 stycznia 2020, 11:47
Święta racja..:)
0
Zuber
Zuber
25 stycznia 2020, 11:53
O widzę kolega może razem z nimi zmieni klub.
2
Demick
Demick
25 stycznia 2020, 12:08
Skoro oglądają "słabych" kolegów, to jacy sami są? Gdzie są teraz wypowiedzi Piątka, że chce być warty 70 mln €? Pamiętam dokładnie kiedyś wywiad Zlatana, przeszedł właśnie za taką kwotę do Barcy z Interu, stwierdził że to chore pieniądze i piłkarze nie powinni być tyle warci.
0
Iwxxx
Iwxxx
25 stycznia 2020, 12:26
Demick….zenada czy Ty potrafisz czytac lub słuchać ze zrozumieniem,Piatek powiedział to ze by chciał zostać i odbudowac forme ,żeby w przyszłości kosztować 70mln...jak już krytykujesz to chociaż za prawde….litości mieć takich kibicow.
0
Demick
Demick
25 stycznia 2020, 12:45
Nie kłam, mówił o następnej zmianie klubów. Gdy udzielił wywiadu, miał na koncie strzelone łącznie 2 karne w 12 meczach. Nie udźwignął presji 9tki i tyle. Otrzymywał dużo szans do gry. Dodałbym do tego jeszcze pychę i brak cech lidera. Niemniej jednak niech podpatruje Ibrę to jeszcze może odpalić, a nie być jednosezonowym zrywem.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 12:56
2
rossocarlonero
rossocarlonero
25 stycznia 2020, 11:34
Odchodzą zawodnicy wokół których miał być budowany projekt. Wszyscy z nich byli podstawowymi graczami w zeszłym sezonie i ciężko było sobie wyobrazić skład bez nich. Teraz nikt nawet nie chce dać 30 mln za Paquete, Piątka czy Suso, a Rodriguez odchodzi za podobną kwotę, co gracze z Ekstraklasy. Z czym do ludzi...
4
Fifi22100
Fifi22100
25 stycznia 2020, 11:48
To tylko pokazuje jaki w tym klubie jest problem. Piątek i Baka nasi najlepsi zawodnicy z pola w poprzednim sezonie,a jednego już nie ma,a drugi jest na wylocie. Paqueta to samo był nie do ruszenia jeszcze niedawno teraz go nawet nie ma na boisku. Tutaj niedość ze nie ma żadnego długofalowego projektu,wszyscy nasi zawodnicy cofają się w rozwoju,nie mamy od kilku lat trenera to jeszcze puszczamy zawodników w większości przypadków za czapkę gruszek. Z Ellitotem u steru tutaj się nic nie zmieni. Potrzebny CEO z głową,który tutaj wszystko ogarnie jak w Interze. Niesamowite to jest jaka w tym klubie panuje niekompetencja na najwyższych stanowiskach.
5
marunio
marunio
25 stycznia 2020, 14:10
projekt bez glowy, bo jak ktos gra padake to nie zmuszaja trenera zeby nim gral mimo lepszych alternatyw XD no hit, a jak suso psuje 20 mecz pod rzad to pewnie mowisz, ze zaraz sie odblokuje, podstawa zasluzona a hejterzy dupa cicho, lec po podwyzke!
0
Rafał0209
Rafał0209
25 stycznia 2020, 11:13
Jeżeli chcemy się pozbyć a sami gracze chcą odejść to trzeba dać zagrać w PW Paquecie , Suso i Piątkowi i zaznaczyć że to ich szansa na pokazanie się i przekonanie do siebie potencjalnych kupców , co nam z ich siedzenia na ławce
4
Grande
Grande
25 stycznia 2020, 11:07
Już za tydzień nasz zarząd:

-Jak to nie było transferów? Przecież Suso został, Hakan, Piątek i Kessie zostali. To też transfery.
2
dominord
dominord
25 stycznia 2020, 10:49
Ludzie skończcie wyzywać zarząd za RR, bo jest już nudne. Po pierwsze Szwajcar nie zostanie u nas, bo chce jechać na Euro, a po drugie skoro jest taki dobry/solidny to wytłumaczcie mi dlaczego nie głosił się po niego żaden klub z tych najlepszych europejskich lig jak cena za niego jest tak niska. Prawda jest taka, że mamy składzie pełno zawodników, których nikt nie chce i żeby się ich pozbyć trzeba obniżyć swoje żądania i zgodzić się na niższe oferty, niż te których byśmy oczekiwali. Jeśli chodzi o zmiennika to nie widzę nic złego w ściągnięciu zawodnika z Championship. Co do ceny, to chyba jedynie The Sun napisało za ile chcemy go kupić (12 mln), a to źródło jest tak wiarygodne jak Tuttosport.
6
hyrus13
hyrus13
25 stycznia 2020, 11:46
Gdyby dyrektorzy Realu, Barcy czy City czytali komentarze na stronie to by się pobili o RR :/
0
zycumilanista
zycumilanista
25 stycznia 2020, 10:39
Brak wiadomości to dobra wiadomość ? Czy nie bardzo? Ok cienkie to nasze Mercato. Ale legendarny kondor by powiedział że naszym największym wzmocnieniem tego okienka jest Rebic ;)
1
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2020, 10:44
lepiej niech będzie cicho niż ma gruchnąć wiadomość, że dwa tygodnie temu dogadano z Frankfurtem oddanie Rebica i wraca Silva :P
0
Bufor85
Bufor85
25 stycznia 2020, 10:51
Brakuje mi wypowiedzi kondora:).
0
MR. X
MR. X
25 stycznia 2020, 11:01
Żadne zimowe okienko nie jest pasjonujące, a tym bardziej w wykonaniu Milanu.
0
zycumilanista
zycumilanista
25 stycznia 2020, 11:37
Nie musi być pasjonujące ale niech będzie znaczące to jest różnica .
0
Corsa
Moderator Corsa
25 stycznia 2020, 10:30
To, że zgłosimy się po Tonaliego jest więcej niż pewne. Tylko znając nasz zarząd, stwierdzą, że Brescia spadła jak rok temu Empoli, więc zaproponują 18-20 milionów ,jak za Bennacera. W końcu Algierczyk był MVP mistrzostw Afryki, a Tonali nic nie osiągnął ;)
7
pjk89
pjk89
25 stycznia 2020, 10:21
na poważnie wziąć się za ryje i wzmocnić porządnie pomoc ,aby dac sygnał do walki jeszcze w tym sezonie .
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
25 stycznia 2020, 10:19
Nie no są pewne granice i może RR nie ma takich walorów ofensywnych jak Theo ale to był i jest zawodnik który jak grał zawsze dawał pewna gwarancję poziomu na tej lewej stronie, wicemistrz świata i zawodnik naprawdę doświadczony i żeby takiego gościa puszczać za 4 mln euro, a płacić ponad 10 za ogóra z II ligi to już skandal, żadne tłumaczenia że zawodnik chce transferu mnie nie przekonują, kontrakt ma? Ma.. Więc kuźwa jak można być taka ślamazara w zarządzaniu..
0
BadMad
BadMad
25 stycznia 2020, 10:26
Szwajcarzy grali we finale mundialu?Znam wszystkie wyniki od 1930 i nie wydaje mnie się%-)może w piłce kobiecej
6
Gianni Rivera
25 stycznia 2020, 10:44
Rodriguez taki super gracz, że za czapkę gruszek zgłosiły się po niego dwa kluby - Fenerbache i PSV. Nikt z topu nawet za garść drobnych go wziąć nie chce. Z prostej przyczyny - dzisiaj się gra ofensywnie usposobionymi, szybkimi bocznymi obrońcami, a Szwajcar jest archaiczny.
1
MilanHomer
25 stycznia 2020, 10:54
Wicemistrz świata? Ale chyba nie w piłkę nożną :)
0
BajaBongo
BajaBongo
25 stycznia 2020, 10:17
Ktoś coś wie więcej może o tym Robinsonie jaki grajek z niego
0
BadMad
BadMad
25 stycznia 2020, 10:12
I ta reklama pod newsem ,z Tutusem "Maraton wyprzedaży " no jak pięknie trafione w sedno sprawy%-) i te kolory czerwono-czarne%-)
0
BadMad
BadMad
25 stycznia 2020, 10:14
Profilowana,scrsht nie zdążyłem zrobić ale skomponowalo się elegancko;-D
1
25 stycznia 2020, 09:54
A kto przyjdzie za Calhanoglu?
0
Grande
Grande
25 stycznia 2020, 09:52
Ludzie, Tonali idzie do Juve(ewentualnie do PSG bo też ma zakusy na niego). Od dawna jest temat na tapecie. Kto komu kibicuje nie ma znaczenia.
1
Rafał0209
Rafał0209
25 stycznia 2020, 09:56
Zależy jakim jest zagorzałym fanem Milanu , Ty Ja czy wszyscy tutaj inni poszlibyśmy do Milanu nawet za dużo mniejsze pieniądze dla ukochanego klubu
0
Mirek99999999
Mirek99999999
25 stycznia 2020, 10:22
Nawet jakby Tonali był bardziej hardkorowym kibicem niż my to nie oznacza, że Brescia sprzeda go nam w promocyjnej cenie. Dostaną satysfakcjonującą ofertę to Tonali będzie miał wybór albo przejść do większego klubu albo kisić się w Brescii z nadzieją, że Maldini dostanie kieszonkowe od Gazidisa.
1
grzegorz_o
grzegorz_o
25 stycznia 2020, 10:47
Sentymenty to drugie a kierowanie profesjonalną karierą drugie. Pamiętajcie że dziś profesjonalny piłkarz zarabia nie tylko na siebie i swoją rodzinę ale często też całe otoczenie, agentów, doradców itp. Odpowiedzialność z tego płynąca sprawia, że optymalne kierowanie swoją karierą jest szczególnie ważne, a wybór ścieżki kariery nieodpowiadającej skali talentu jest po prostu nieprofesjonalne.
Przywiązanie do barw czy miłość do klubów to bajki, którymi karmią się naiwniacy. Zdarzają się przypadki jak gwiazdy juve pozostający w klubie po delegacji, ale to absolutne wyjątki. Nie jest na przykład powiedziane że P. Maldini pozostałby w klubie w podobnej sytuacji mając perspektywę rozwoju w innym wielkim klubie. Spędzenie całej kariery w klubie pozostającym na szczycie nie jest wielkim wyrzeczeniem. Zwłaszcza młody piłkarz który dopiero pracuje na swoje nazwisko nie powinien oglądać się na sentymenty podejmując ryzyko wejścia do klubu, w którym sytuacja jest mocno niepewna pod względem organizacyjnym i sportowym. Dlatego nie liczylbym na przyjście Tonaliego.
0
imperator5000
imperator5000
25 stycznia 2020, 11:44
Widzę, że kilka dobrych sezonów rozzuchwaliło kibiców Juve :) Mimo trudności Milan to 7-krotny zdobywca LM, miliardowa marka z olbrzymim potencjałem finansowym i bazą kibiców. Z marzeń o transferze Tonaliego wyleczę się dopiero, jak zobaczę go oficjalnie w innym klubie. Nie jest tak, że gra w Juve jest szczytem marzeń każdego człowieka, np. ja wolałbym czyścić toalety w Milanello :)
1
Zuber
Zuber
25 stycznia 2020, 11:57
To tylko pogratulować ambicji. Patrząc na to co się dzieje w tym klubie to trzeba chyba byś masochistą, żeby tu przejść i liczyć na rozwój kariery.
1
Rafał0209
Rafał0209
25 stycznia 2020, 09:48
jeżeli Brescia spadnie z ligi to Tonaliego sprzedadzą za 30-50 mln sam zawodnik będzie bardzo naciskać na transfer , tylko pytanie kto go kupi , jeżeli to prawda że sam się deklarował że jest kibicem Milanu a klub o tym wie i nie robi zupełnie nic, to niestety może to negatywnie wpłynąć i sam zawodnik wybierze inną drogę kariery , sprzedać Suso i hakana szarpnąć się i dołożyć do Tonaliego sam zawodnik szybko spłaci się na ai wartość rynkowa przez ładnych parę lat będzie szła do góry
0
Zuber
Zuber
25 stycznia 2020, 12:00
Zawinie go Napoli, bo jego idol to Gattuso.
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
25 stycznia 2020, 09:48
więcej za Suso nie weźmiemy,trzeba było sprzedawać w lecie ale kto wiedział ze tak się to wszystko skończy
0
Milanboy
Milanboy
25 stycznia 2020, 09:39
To pokazuje jaki kaliber zawodnika u nas jest skoro ma tak niską wycenę.
1
adamos
adamos
25 stycznia 2020, 09:25
Wypchnac Susla, brac Tonaliego, zanim go Juve nie łyknie, sciagnac tego Robinsona, wypozyczyc Januzaja i zamykamy okienko.
2
Manolas
Manolas
25 stycznia 2020, 08:39
Sprowadźmy Juanfrana z Brazylii do pakietu z Ibrą
0
Nizial86
Nizial86
25 stycznia 2020, 08:29
Podobno Caballos chce odejść z Arsenalu może Milanu mógłby przejac wypożyczenie
2
matten
matten
25 stycznia 2020, 08:21
15 mln za Suso? O kurczę... a jeszcze niedawno narzekaliśmy, że klauzula 40 mln jest za niska :/ W sumie nie ma co narzekać, bo i tak będziemy sporo na plusie, bo Hiszpan przyszedł do nas z Liverpoolu za jakieś grosze.
Ogólnie rzecz biorąc na razie dosyć biedne to okienko. Liczyłem, że uda nam się wyciągnąć jakiegoś skrzydłowego i pomocnika, a chyba się nie na to nie zanosi.
1
Milanista 26
Milanista 26
25 stycznia 2020, 08:15
Już powinna iść oferta za Tonallego z transferem definitywnym w lato
9
dbmat
dbmat
25 stycznia 2020, 09:18
jedna już poszła na Olmo, za Tonallego pójdzie taka sama :D
6
adamos
adamos
25 stycznia 2020, 09:30
Kupić od razu a nie czekac do lata
0
BakajeTraktore
BakajeTraktore
25 stycznia 2020, 07:51
Tylko Max Aarons... Wzmocnienie na PO, może rotować też Theo - piłkarz obu nożny
1
25 stycznia 2020, 06:31
Banda amatorow rzadzi tym klubem. Trzeba bylo Piatka, Suso i Paquete wypozyczyc z opcja wykupu. Moze ktos z nich by wypalil w nowym klubie i jesli nawet Milan latem nie widzialby dalszej wspolpracy z nimi to pewnie chetni by sie znalezli za podobne pieniadze. A tak sie moze okazac, ze cala trojka warta ok. 90mln Euro nigdzie nie odejdzie i beda grzac lawe do lata i ich wartosc bedzie wynosic lacznie 30mln. Piekny deal. Wszyscy potrafia znalezc jakies rozwiazanie, a Maldini z Bobanem sie uparli na transfery definitywne za kosmiczna kase i nikt ich nie chce kupic. Tylko, zeby latem nikt nie plakal, ze klub znowu musi latac dziure budzetowa i nie ma czym.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2020, 06:43
6
matten
matten
25 stycznia 2020, 08:22
A kto z naszych ostatnio wypalił na wypożyczeniu? :)
1
rubyforza
rubyforza
25 stycznia 2020, 08:47
@matten np Suso w Genoi, którego całowaliśmy potem po piętach :)
0
gieemce
gieemce
25 stycznia 2020, 09:05
A pieniążki za uzupełnienia tych 3 panów to skąd będą?
1
adamos
adamos
25 stycznia 2020, 09:29
Piątek przynajmniej trafia z 5 metrow a nie jak ten emeryt. Predzej Leao wypozyczyc bo u Nas nic nie gra
1
Fushnikov
Fushnikov
25 stycznia 2020, 10:30
Adamos pchasz się w bana kierując takie teksty w kierunku bohatera Milanu 2k20!
0
Zuber
Zuber
25 stycznia 2020, 11:58
Jakoś nie przypominam sobie, żeby Piątek w tym sezonie trafił w 5 metrów do bramki ani razu. xD
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 stycznia 2020, 12:54
@Fushnikov - a niby dlaczego ? Zlatan wczoraj zagrał bardzo słabo i zmarnował okazję, którą Krzychu pewnie by wykorzystał. Więc admos ma rację.
0
Boogiebaby
Boogiebaby
25 stycznia 2020, 13:10
Tak, tak samo jak na pewno wykorzystał okazję z meczu z Torino czy innych podobnych... a nie czekaj, nie wykorzystał przecież
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się