SCUDETTO


MERCATO LIVE 29.01: Krzysztof Piątek już w drodze do Berlina. Dołączy do Herthy [23:40]

29 stycznia 2020, 00:11, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 29.01: Krzysztof Piątek już w drodze do Berlina. Dołączy do Herthy [23:40]

[00:11]: Oto podsumowanie najnowszych doniesień transferowych na kilkadziesiąt godzin przed końcem mercato:

- włoskie media zgodnie informują, że Milan osiągnął pełne porozumienie z Sevillą odnośnie transferu Suso. Hiszpan trafi do ekipy z La Liga na półtoraroczne wypożyczenie z obowiązkiem wykupu w przypadku awansu Andaluzyjczyków do Ligi Mistrzów. Odstępne? W zależności od źródła, wyniesie ono 20-25 mln euro,

- w miejsce Suso do Milanu może trafić Alexis Saelemaekers. To 20-letni belgijski prawoskrzydłowy Anderlechtu Bruksela i kadry U-21 swojego kraju. Belgowie wyceniają go na 10-15 mln euro, a ofertę rzędu 7,5 mln euro złożył niemiecki Freiburg. Rossoneri muszą przebić tę propozycję jeśli chcą pozyskać gracza. Negocjują w tej sprawie. Sky dodaje, że alternatywą pozostaje inny Belg, gracz Realu Sociedad - Adnan Januzaj,

- według Gianluki Di Marzio, Milan odrzucił ofertę Herthy Berlin za Krzysztofa Piątka, uznając ją za zbyt niską,

- niezmiennie o krok od wypożyczenia do Napoli z opcją wykupu znajduje się Ricardo Rodriguez. Jeśli tylko Szwajcar odejdzie, Milan pozyska następcę, z Antoneem Robinsonem z Wigan Athletic jako faworytem.

[08:41]: Gianluca Di Marzio informuje, że Suso już dziś poleci do Hiszpanii, gdzie przejdzie testy medyczne przed podpisaniem umowy z Sevillą.

[10:34]: Według La Gazzetta dello Sport, w przypadku wykupienia Suso przez Sevillę, Milan zarobi ponad 20 mln euro. Przypomnijmy - determinujący w tej kwestii będzie awans Andaluzyjczyków do Ligi Mistrzów. Jeśli to osiągną, wówczas będą zobligowani do pozyskania skrzydłowego na stałe.

[10:50]MilanNews informuje, że Suso już rano poleciał do Hiszpanii, gdzie dopnie swój transfer do Sevilli. Ponadto rossoneri odrzucili kolejną ofertę wypożyczenia Krzysztofa Piątka, tym razem ze strony jednej ze słabszych ekip Premier League. Mediolańczycy czekają do samego końca na propozycję transferu definitywnego. 

[11:07]LGdS: Na dziś najbardziej prawdopodobnym kierunkiem dla Krzysztofa Piątka wydaje się Tottenham.

[11:41]LGdS dodaje, że odchodzącego do Napoli Ricardo Rodrigueza zastąpi Antonee Robinson lub Juan Jesus, z tym że w przypadku gracza Romy trener Paulo Fonseca wypowiadał się, że nie zamierza rozstawać się z Brazylijczykiem w trakcie zimowego mercato.

[11:43]: Według Tuttosport, temat ściągnięcia Florentino z Benfiki jest już nieaktualny, bo lizbończycy zdecydowali się zdjąć swojego zawodnika z rynku transferowego.

[13:05]: Wbrew wcześniejszym doniesieniom, Suso dopiero niedawno pojawił się na mediolańskim lotnisku Linate, aby polecieć do Sewilli. Zapytany przez zgromadzonych dziennikarz o transfer, odparł tylko: "Porozmawiam później".

[13:26]Sky: Hertha Berlin złożyła ofertę transferu definitywnego Krzysztofa Piątka za 27-28 mln euro. Milan byłby w stanie zaakceptować tę propozycję. Do wypracowania pozostają warunki kontraktu indywidualnego Polaka w stolicy Niemiec. Potwierdza to też dziennikarz Gianluca Di Marzio.

[13:48]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, podaje, że Krzysztof Piątek jest naprawdę blisko Herthy Berlin. Negocjacje Niemców z Włochami przebiegają szybko.

[14:19]: Portugalski Record informuje, że Benfica odrzuciła ofertę Milanu za Florentino dotyczącą półtorarocznego wypożyczenia za 4,5 mln euro z opcją wykupu za 50 mln euro. Pomocnik z Portugalii nie trafi więc na San Siro.

[15:40]: Zwrot akcji w sprawie Ricardo Rodrigueza. Gianluca Di Marzio informuje, że Milan nie porozumiał się z Napoli w sprawie transferu Szwajcara i do przenosin obrońcy na południe Włoch nie dojdzie. Powraca możliwość przenosin lewego defensora do PSV Eindhoven.

[15:52]: Media z Sevilli poinformowały, że Suso wylądował już w Hiszpanii, gdzie przejdzie testy medyczne i podpisze umowę z klubem. Piłkarza powitał już dyrektor Andaluzyjczyków, Monchi.

[16:00]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews: Suso trafia do Sevilli na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu za 21 mln euro plus 3 mln euro w bonusach. Opcja zamienia się w obowiązek w przypadku awansu Sevilli do Ligi Mistrzów.

[16:16]Bild twierdzi, że transfer Krzysztofa Piątka do Herthy jest bliski i Polak jest oczekiwany wkrótce w Berlinie.

[17:43]: MilanNews donosi, że Cagliari jest zainteresowane Rade Kruniciem. Dyrektor sportowy ekipy z Sardynii był ostatnio w Casa Milan. Ponadto między oboma klubami prowadzone są rozmowy dotyczące 19-letniego defensora mediolańczyków - Gabriele Bellodiego.

[17:51]: Bild donosi, że Hertha Berlin ma zapłacić Milanowi za Krzysztofa Piątka 22 miliony euro plus bonusy, a sam Polak podpisze kontrakt do czerwca 2025 roku.

[18:01]:  Oprócz Milanu i Freiburga zainteresowanie Alexisem Saelemaekersem wyraża CSKA Moskwa, dowiedział się portal MilanNews.

[18:13]: Rozmowy Milanu z Herthą ws. Krzysztofa Piątka zmierzają ku finalizacji, donosi Gianluca Di Marzio.

[18:18]: Krzysztof Stanowski: Milan otrzyma za Krzysztofa Piątka około 30 milionów euro wliczając bonusy. Możliwe, że już jutro Polak uda się do Berlina na testy medyczne.

[18:23]: Ricardo Rodriguez przeniesie się do PSV Eindhoven na zasadzie wypożyczenia.

[18:30]: Gianluca Di Marzio: Coraz bliżej opuszczenia Milanu przez Krzysztofa Piątka. Przedstawiciele Herthy przybyli dziś do Mediolanu i przedstawili nową ofertę - 27mln euro plus bonusy, gdyż poprzednia została uznana za niesatysfakcjonującą. Negocjacje przebiegają płynnie i zmierzają ku końcowi.

[18:34]: Ricardo Rodriguez ma zasilić szeregi PSV Eindhoven na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu, precyzuje Sky Sport.

[18:48]: Fiorentina złożyła zapytanie dotyczące Lucasa Paquety, donosi Sportitalia. Milan ma przekazać swoją odpowiedź w przeciągu kilku godzin.

[18:51]: Krzysztof Piątek zostanie nowym piłkarzem Herthy Berlin - Gianluca Di Marzio.

[18:54]: AC Milan otrzyma za Krzysztofa Piątka 28 milionów euro wliczając już bonusy - MilanNews.

[18:59]: Matías Viña, 22-letni boczny obrońca ekipy mistrza Urugwaju Club Nacional, ma być następcą Ricardo Rodrigueza, donosi Sky Sport.

[19:16]: Manuel Baiocchini oraz Luca Marchetti (obaj Sky Sport) są zdania, że Milan nie będzie szukał napastnika w miejsce odchodzącego Krzysztofa Piątka.

[19:27]: Matias Vina ma także włoskie obywatelstwo, więc nie zajmie miejsce dla gracza spoza Unii Europejskiej.

[19:31]: Gianluca Di Marzio: Milan proponuje za Matiasa Vinę 6,5-7 milionów euro oraz 20% od kolejnego transferu. Club Nacional oczekuje nieco wyższej oferty.

[21:30]: Luca Marchetti ze Sky Sport: Milan proponuje za Matiasa Vinę 1,5 miliona euro za wypożyczenie oraz kolejne 7 milionów, jeśli zdecyduje się go wykupić. O zawodnika stara się także Palmeiras proponując 5,5mln euro za połowę karty 22-latka, ale on sam wolałby przenieść się do ekipy rossonerich. Frederic Massara obserwuje poczynania Urugwajczyka już od dłuższego czasu, kiedy jeszcze pracował dla AS Romy.

[22:25]: Krzysztof Piątek jest już w drodze do Berlina, gdzie jutro przejdzie testy medyczne przed dołączeniem do Herthy. Video od Radio Rossonera z lotniska Linate -> LINK

[23:26]: Gianluca Di Marzio informuje, że Milan nie będzie szukał nowego napastnika w miejsce Krzysztofa Piątka.

[23:31]: Ponownie Di Marzio: Matias Vina to jedna z opcji na lewą obronę po odejściu Ricardo Rodrigueza, ale Milan rozważa także przedwczesne ściągnięcie Diego Laxalta z wypożyczenia do Torino.

[23:40]Alexis Saelemaekers chce dołączyć do Milanu. Od rossonerich zależy, czy w dwa dni ubiją interes z Anderlechtem Bruksela i pozyskają skrzydłowego młodzieżowej reprezentacji Belgii. Te informacje również przekazuje Di Marzio.



579 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Demick
Demick
29 stycznia 2020, 14:49
Piątek jest też niestety trochę głupi, jeżeli chodzi o wypowiedzi. Pycha kroczy przed upadkiem... Obrywa się za cały Milan, 70 mln €, gest uciszenia "hejterów" po strzelonym karnym. Życzę mu dojrzałości i kręcenia ładnych liczb w Hercie.
2
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2020, 15:10
a po drugie kibiców irytuje takie zachowanie, gdy nie stara się zdobyć bramki na 100%, tylko przewraca się w polu karnym i wymachuje rękami jak taki symulant typowy. Jak dla mnie to też jest trochę żałosne i nie powinno nikogo dziwić, że schodzi z boiska wygwizdywany.
2
adriann1611
adriann1611
29 stycznia 2020, 15:47
TR3V0R Racja. Tak samo wczoraj czulem zażenowanie widzac jak chowa sie za 3 obroncami i wymachuje rekoma zeby mu podac piłke. Kompletnie nie ma wyczucia czasu i miesca. Na ten moment to on chyba dalej czuje sie pokrzywdzona gwiazda. Na ten moment nie widzialbym go nawet na trybunach na euro. W sumie sam troche bronilem go do wczoraj ale skonczyly mi sie argumenty. Mimo wszystko powodzenia w hercie.. Chociaz po wczoraj dziwi mnie, ze ktos zdecydowal sie tyle zaplacic.
2
TR3V0R
TR3V0R
29 stycznia 2020, 16:23
adriann Zgadzam się. Sam niestety sobie ,,zapracował'' na taką a nie inną sytuację.
0
Andrzej44
Andrzej44
29 stycznia 2020, 14:44
Przy obecniej jego formie to musi się najpierw odbudować.. w angli by go zabili..
1
tober12
tober12
29 stycznia 2020, 14:43
To ciekawe kto przyjdzie z Piątka i Suso. Alcacer chyba już pewny do Valencii, Cavani do Atletico pewnie wezmą jakiś wynalazek albo nikogo. Na skrzydło pewnie też nic albo szrot.
0
Szulaj22
Szulaj22
29 stycznia 2020, 15:00
Za Suso nikt albo jakis szrot bo za niego nie dostaliśmy ani grosza i tylko w razie sprzedaży Piątka mamy ponad 20 milionów na 3 zawodnikow z czego 12/13 kosztuje ten z Wigan wiec raczej mozemy sie spodziewać szrotu.
1
roby
roby
29 stycznia 2020, 14:38
Jezeli chce sam odejsc niech idzie,niemcy w sam raz tylko nie anglia tam by zginal....jak cos powodzenia
0
Paolo21
Paolo21
29 stycznia 2020, 14:32
Spokojnie odbuduję się w stolicy Niemiec jeśli tam odejdzie, zwłaszcza że trafi pod skrzydła świetnego fachowca za jakiego uważam Klinsmanna. Od kiedy trafił do Herthy drużyna notuje zwyżkę formy i wychodzi z marazmu Bundesligi. Ja to bym za Piątka widział w Milanie, któregoś z dwóch napastników Nigeryjskich występujących w Ligue 1: Victora Osimhen z LOSC Lille bądź Josha Maje z Girondins de Bordeaux. Dobrze w kwalifikacjach do IO prezentuje się Argentyńczyk Alexis Mac Allister wypożyczony obecnie do Boca Juniors z Brighton&Hove Albion. Odnośnie interesującego pomocnika jak niektórzy stylem gry pragnęli Daniego Olmo :P
0
Nevi
Nevi
29 stycznia 2020, 14:29
Heartha to nie wiele lepiej niz Genoa, moim zdaniem straci na tym Krzysiek, bo jesli tam sie nie przebije do skladu to juz nigdzie go nie wezma...
1
Piotrek1899
Piotrek1899
29 stycznia 2020, 14:36
Nie rozumiem, na czym straci "Krzysiek"? Na tym, że się nie przebije? Nic nie straci, zyska jedynie potwierdzenie tego, że nie nadaje się do poważnej piłki. Straci Milan, bo nie odzyska pewnie włożonych w Polaka pieniędzy. Za to Preziosi śmieje się wszystkim w twarz. Zrobił interes życia.
0
Rafalzki
Rafalzki
29 stycznia 2020, 14:54
Nie widzę powodu dla którego Krzysiek miałby stracić na transferze, nawet do Herthy. Jeśli Niemcy chcą zapłacić za niego faktycznie 28-30 milionów to raczej nie po to żeby posadzić go tam na ławce. Poza tym Bundesliga to topowa liga więc tutaj kolejny plus.
Edytowano dnia: 29 stycznia 2020, 15:04
0
Sambor4
Sambor4
29 stycznia 2020, 15:02
piotrek to kwintesencja cebulaka,i to jego "zyska jedynie potwierdzenie że nie nadaje się do poważnej piłki" hahahaahahahaha a kto w milanie się nadaje?
1
Piotrek1899
Piotrek1899
29 stycznia 2020, 15:36
Wielu się nadaje;) Np. Rebić, Castillejo, Bennacer, Romagnoli, Donnarumma, Theo, Leao, Calhanoglu... Wymieniać dalej?
1
grayman88
grayman88
29 stycznia 2020, 14:27
Szkoda ze Boban tak dał dupy z Giampaolo. Ale kto mógł przypuszczać ze aż tak źle będzie
0
spread
spread
29 stycznia 2020, 14:30
Jak czytałem komentarze na tej stronie, to tak z 90% osób xD
17
mpt1899
mpt1899
29 stycznia 2020, 14:33
Maldini chyba, o ile pamietam.
2
kamilus
29 stycznia 2020, 14:40
Za Giampaolo głównie optował Maldini i to jego zdanie (czy wręcz jego upór) miało mieć większe znaczenie przy wyborze trenera.
6
Rafalzki
Rafalzki
29 stycznia 2020, 15:06
grayman88 za Giampaolo to Maldini odpowiada a nie Boban, Maldini za radą swojego mentora Sacchiego uparł sie na tą pokrakę.
3
edynson90
edynson90
29 stycznia 2020, 14:22
Trafi tu ktos?
0
spread
spread
29 stycznia 2020, 14:25
W przypadku oficjalnego odejścia Piątka, możliwe że sprowadzą kogoś na rezerwe.
0
edynson90
edynson90
29 stycznia 2020, 14:33
Moze Zaza na zmiennika, jest na wylocie a to solidny napastnik.
0
spread
spread
29 stycznia 2020, 14:20
Hertha to idealny klub dla Krzyśka.
Bundesliga nie ma aż tak wysokiego poziomu i napastnicy na pewno mają łatwiej niż we włoszech.
10
mathiaz
mathiaz
29 stycznia 2020, 14:23
Immobile się nie zgadza:-P
5
spread
spread
29 stycznia 2020, 14:25
A tam zawsze znajdzie się wyjątek :D
0
mist22
mist22
29 stycznia 2020, 14:34
U niego wszystkie przygody zagraniczne były słabe, a we Włoszech jest świetny. Może akurat w jego przypadku psychika siadła przez np. język, klimat czy po prostu odległość od domu.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
29 stycznia 2020, 14:39
Może miał za daleko do morza? Immobile?
0
LaMancha 98
LaMancha 98
29 stycznia 2020, 14:17
Jeżeli ta oferta jest prawdą to trzeba to przyjąć bo nikt więcej nie da, a i dla Piątka gra w bundeslidze może być dobrym rozwiązaniem tym bardziej że Herta to raczej środek tabeli i presja będzie zdecydowanie mniejsza i o odbudowanie formy może być łatwiej.
1
_GAHU_
_GAHU_
29 stycznia 2020, 14:13
Nasuwa się jeszcze pytanie kogo ewentualnie sprowadzimy w jego miejsce bo kogoś trzeba na ławce mieć chcąc grać na 2 napastników.
1
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 14:12
Pijo jak pojdzie to jeszcze z Serie A do wycignięcia będzie Llorente
0
mpt1899
mpt1899
29 stycznia 2020, 14:16
LLorente to poziom Kalinica teraz.
0
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 14:19
@mpt1899
Dlatego lepiej zostać z Pijo, no chyba, że jakiegoś Cavaniego wytrząsną to wtedy jak najabrdziej. Ale po MB watpię i strach co wymyślą.
0
kamilus
29 stycznia 2020, 14:21
Cavani chyba umówiony z Atletico na lato.
0
spread
spread
29 stycznia 2020, 14:21
adamos a tak z ciekawości, czym ci Maldini i Boban zawinili? bo jak narazie transfery robili super...
Theo i bennacer z miejsca jedni z najlepszych piłkarzy milanu, a kjaer i begović to solidne WZMOCNIENIA, nawet na ławkę.
3
mpt1899
mpt1899
29 stycznia 2020, 14:25
Tutaj cos sie swieci. Wyglada to jakby chcieli dotrwac do konca sezonu. Nie ma poszukiwan PO, porzadnego SO. Nowy LO tez ma byc typowym lawkowiczem. To samo zmiennik Samu.
0
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 14:46
@spread
Zatrudnienie Giampaolo oraz Pioliego. Maldini w zeszłym roku przy Leonardo tez wywalił miliony na transfery w błoto -okazuje się. Theo i Benek to akurat się trafiło ślepej kurze ziarno. I mega myk wycofac się z LE. Mamy słabą 11tkę a my szukamy wzmocnień od tyłu strony. Środek pomocy kuleje, napad tez słabo, kupujemy za 12 mln bocznego obrońcę i bramkarza. I jak sie okazuje chcieliśmy dac 50 mln za jakiegoś kota w worku, zamiast sprowadzić solidnych albo bardzo dobrych graczy.
0
spread
spread
29 stycznia 2020, 15:24
A więc tak.
Przy Leonardo wątpię że maldini decydował kogo kupować i za ile.
Nie kupiliśmy jeszcze nikogo za te 12 mln.
I chcieliśmy kupić gracza, ale benfica zdecydowała że chce 50mln euro i Milan zrezygnował także pisanie że Milan chciał kupić zawodnika za 50 mln euro jest bezsensu
0
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 15:26
@spread
news z [14:19] mowi, że to Benfica odrzuciła naszą taką ofertę, a nie My :-)
0
spread
spread
29 stycznia 2020, 17:20
faktycznie, sorry :D

tak czy inaczej pierwsze zdanie podtrzymuję.

0
_GAHU_
_GAHU_
29 stycznia 2020, 14:10
Moim zadaniem więcej za niego nikt nie da. Brać z pocałowaniem ręki te pieniążki.
0
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 14:15
I zostac z Emerytem co z 3 metrow nie trafia do pustaka i nic nie biega... Albo ściągną Llorente? Super atak będziemy mieć. Co inngo jakby mieli naprawde dobrego napastnika na oku za Pijo a jak nie ma to, go zostawić.
0
spread
spread
29 stycznia 2020, 14:18
Wiesz w czym jest sęk? że ibra do tych sytuacji przynajmniej dochodzi.
Piątek jest totalnie bez formy i widać to z każdym meczem, 28mln euro za niego to i tak dużo.

Btw, zawsze możemy grać dwójką rebic Leao, więc ibra nie musi być koniecznie w pierwszej 11.
0
hyrus13
hyrus13
29 stycznia 2020, 14:20
@adamos Piątek tu nie zostanie. Zresztą mu się nie dziwię. Klub wreszcie przeszedł na grę dwoma napastnikami, gdzie byłby idealnym partnerem dla Zalatana i co? I g. Dostał w pysk od naszego nadtrenera, który nagle zauważył, że ma w drużynie Leao. Szkoda, że nie widzi, że z Leao jest taki napastnik jak i ze mnie. I zamiast korzystać z Leao na skrzydle, a w ataku mieć killerów, to my sprzedajemy Piątka. Latem będziemy szukać następnego napastnika i kupimy kogoś w typie Leao, czyli nieznanego szerzej zawodnika za 30 baniek. Szał.
2
dykt4tor
dykt4tor
29 stycznia 2020, 15:44
Dwie dziewiatki w 4-4-2 To z miejsca strzał w kolano, więc jaki idealny partner dla zlatana?
0
AC Kamil
AC Kamil
29 stycznia 2020, 14:08
W bonusach zapewne 42 mln euro, tak żeby dobić do 70 łącznie :)
9
Deus
Deus
29 stycznia 2020, 14:06
Zaracho dotychczas najlepsze nazwisko z realnych.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 stycznia 2020, 14:04
Czyli jednak Krzysiek odejdzie. Szkoda. Ciekawe jaki napastnik przyjdzie za niego. Bo prawdziwa 9-tka jest nam potrzebna.
0
Jago
Jago
29 stycznia 2020, 14:02
Sprzedanie go za 28 mln z bonusami to dobry deal.
3
rossoner111
rossoner111
29 stycznia 2020, 14:01
To Herte stać na 70 mln ?
3
Rzetelny
Rzetelny
29 stycznia 2020, 14:09
Nie, ale zawsze będzie bliżej Monachium :D
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
29 stycznia 2020, 14:14
Rzetelny
A co ma Piątek do Monachium ?
1
Piotrek1899
Piotrek1899
29 stycznia 2020, 14:18
To, że Hakan marzy o transferze do Bayernu, a jak wiadomo Polak, Turek, dwa bratanki.... A zresztą, sam nie wiem, co ma Piątek do Monachium ;p
1
LunaS
LunaS
29 stycznia 2020, 15:32
@Fanatyk 2.0 - Krzysiek już w Gazetach czytał że będzie następcą Lewego.
0
rossocarlonero
rossocarlonero
29 stycznia 2020, 13:59
Muszę przyznać, że jestem trochę zdziwiony tak wysoką ofertą Herthy. To na prawdę spore pieniądze, a żaden większy klub z tego co wiadomo nie chciał takich wyłożyć. Taka transakcja jest korzystna dla każdej ze stron. Odzyskujemy praktycznie całą kwotę, a przed Piątkiem otwierają się nowe perspektywy i szansa na regularną grę.
0
Wolly
Wolly
29 stycznia 2020, 14:06
Może liczą że szybko odzyska formę i go opchna z zarobkiem do top 3 niemieckiej.
0
JanekACM22
JanekACM22
29 stycznia 2020, 13:58
Będziemy żałować sprzedaży Krzysia...
4
pablozg1993
pablozg1993
29 stycznia 2020, 14:03
Po pierwsze po tym co pokazuje to raczej NIE a po drugie jak już to Milan będzie żałował a nie my.
1
MR. X
MR. X
29 stycznia 2020, 14:04
Za mało czasu żeby się zastanawiać kto za Piątka. Albo z rękawa jakaś alternatywa albo jednak zostawić tego Piątka. To nie jest środek okienka transferowego żeby się zastanawiać nad zmnienikem. Czas upływa. Dobrze bokówo obsadzonych też nie mamy żeby nimi rotowac co mecz.
0
_GAHU_
_GAHU_
29 stycznia 2020, 14:12
Ja bardziej żałuję oddania Cutrone - on ze swoim zaangażowaniem dla tych barw i przy Zlatanie byłby wartościowym zmiennikiem.
3
JanekACM22
JanekACM22
29 stycznia 2020, 14:58
Jestem kibicem Milanu i czuje się częścią tego zespołu,więc będę żałował jego sprzedaży.
0
MR. X
MR. X
29 stycznia 2020, 13:56
Jeśli Piątek ma iść do Herty to niech idzie. Pytanie kto tylko za Piątka skoro Petanga blisko Napoli? Czasu co raz mniej..
Edytowano dnia: 29 stycznia 2020, 13:57
0
Szulaj22
Szulaj22
29 stycznia 2020, 13:57
Mało jest szrotu na rynku? :)
2
pablozg1993
pablozg1993
29 stycznia 2020, 13:57
W razie czego będziemy grali na dwie fałszywe "9" Rebić-Leao xd
0
PanX
PanX
29 stycznia 2020, 13:57
Pavoletti
0
Rzetelny
Rzetelny
29 stycznia 2020, 14:09
Boriello
0
Shevc
Shevc
29 stycznia 2020, 14:13
Albo Lodi.
1
deshaun
deshaun
29 stycznia 2020, 14:14
Szczerze? Wg mnie nikt nie musi teraz przychodzić, ew. skrzydłowy.

3 napastników mamy (Leao, Ibra, Rebic), więc jak przyjdzie kolejny to będzie to typowy średniak, bo nie widzę sensu za niego dużo płacić.

Ze skrzydłowymi mamy trochę na bakier (Samu, Bonaventura, Rebic, Calhanoglu), z czego Jacek bez formy, Rebic to bardziej do rotacji w ataku, a Callhanoglu gra w kratkę i może lepiej w środku z nim spróbować.

Także z chęcia bym widział nowego skrzydłowego (wartość +/- 30 mEUR), tylko kogo...?
0
rossocarlonero
rossocarlonero
29 stycznia 2020, 14:15
Osobiście nie ściągałbym napastnika za te pieniądze, tylko kogoś na lewą pomoc. To powinien być zawodnik całkiem szybki, ale przede wszystkim często schodzący do środka, z dobrym dryblingiem, robiący przewagę. Można powiedzieć, że taki łącznik pomiędzy linią pomocy, a atakiem, operujący bardziej na lewej stronie. Przy obecnym ustawieniu momentami brakuje takiej osoby, może i zyskujemy przewagę na skrzydłach, ale przegrywamy w środku pola. Na pierwszą myśl przychodzi mi De Paul i Correa.
0
Rysiu
Rysiu
29 stycznia 2020, 13:56
Myślę że to dobry kierunek dla Piony. Mniejsze ciśnienie, będzie pierwszym wyborem. Na dodatek liga w której napastnicy grają w inny sposób. Powinno być mu łatwiej. A kasa całkiem niezła dla Milanu.
0
PanX
PanX
29 stycznia 2020, 13:54
Lubię Suso i cenię, to co robił w poprzednich sezonach, ale zleciało już z niego powietrze. Potrzebna jest mu zmiana otoczenia, by się odbudował. Jeśli transfer do Sevilli wypali, to będę mu kibicować. W Hiszpanii będzie miał odrobinę więcej miejsca na boisku i być może znowu zacznie czarować lewą nogą. Obie strony wyjdą dobrze na tym rozstaniu. Forza Suso!
0
Milanboy
Milanboy
29 stycznia 2020, 13:52
Mało opcji w ataku będzie, bardzo mało, przydałby się transfer.
1
zycumilanista
zycumilanista
29 stycznia 2020, 13:51
Szkoda mi trochę tego naszego Piątka. Już samo to, że doczekałem się w Milanie Polaka, który coś znaczył ale to jest wtórne wobec dobra klubu. Niestety chyba za szybko wszystko dla niego się potoczyło. Milan, abstrahując do tego jaki poziom sportowy prezentuje pod względem presji wyniku i oczekiwań kibiców nie zmienił się za dużo od czasów świetności i to niestety nie sprzyja rozwojowi zawodnika o czym boleśnie przekonał się głównie Piątek ale i poniekąd Suso (choć go nie bronię) i Paqueta. Także niemiecki kierunek dla niego jest według mnie najlepszy bo nie od dziś wiadomo, że dla Naszych to całkiem dobra opcja a sama Hertha to nie ta sama presja w bądź co bądź przeciętnym Milanie. Tylko szkoda, że nie chcą zaryzykować wypożyczenia na odblokowanie tylko asekuracyjnie chcą odzyskać hajs z obawy przed tym, że nic z niego już nie będzie. Cóż taka polityka.
0
ACM1993
ACM1993
29 stycznia 2020, 13:51
brać Joao Pedro z Cagliari albo Wesley'a z Aston Villi
0
mathiaz
mathiaz
29 stycznia 2020, 14:18
Ale wiesz, że Wesley zerwał więzadła i nie zagra na pewno do końca sezonu?
0
ACM1993
ACM1993
29 stycznia 2020, 14:24
a no faktycznie, to Morelos z Rangers
0
bawolejaja
29 stycznia 2020, 13:51
No dobra, czyli "w teorii" 45-50 mln do wykorzystania.

Teraz to się zaczną jajca jak Panowie Maldini i Boban zaczną majstrować z transferami last-minute. :-)
0
patoo_07
patoo_07
29 stycznia 2020, 13:54
Będzie Robinson.
0
bawolejaja
29 stycznia 2020, 13:56
Jedynego jakiego akceptuję to Robinson Crusoe.
0
pablozg1993
pablozg1993
29 stycznia 2020, 13:50
Brać te 28mln jak dają, Piątek też powinien być zadowolony.
0
29 stycznia 2020, 13:45
Hertha gra jeszcze gorzej niz Milan. Ale moim zdaniem Bundesliga i jej styl to akurat moze pasowac. Latwo miec nie bedzie, ale to jest tez bardzo mocna liga z mocnyni zespolami. Wichniarek pewnie zachwycony XD
Edytowano dnia: 29 stycznia 2020, 13:46
0
vvyjebane
vvyjebane
29 stycznia 2020, 13:44
Jak Krzychu trafi do Herthy to aż się pierwszy raz na stadion wybiorę zobaczyć czy na żywo rzeczywiście jest taki słaby :D
1
patoo_07
patoo_07
29 stycznia 2020, 13:55
Byłem 2 tyg temu na meczu z Bayernem. Mogli się trochę pospieszyć :D
0
Capirek
Capirek
29 stycznia 2020, 13:41
Ja się będę upierał przy tym żeby piątka jednak zostawić. Boje się jak cholera że pod koniec sezonu będziemy mieli problem z kontuzjami i nawet jeśli odrobimy punkty do strefy awansowej, to wykoleimy się na ostatniej prostej...
Żeby nie było tak, że z braku laku na koniec z przodu będzie grał Leao z młodym Maldinim...
2
matten
matten
29 stycznia 2020, 13:38
Cieszę się, że Suso odchodzi. Może teraz skończy się to uzależnienie Milanu od jednego zawodnika i konieczność trzymania się ustawienia 4-3-3. Niestety istnieje również takie prawdopodobieństwo, że uzależnienie od Hiszpana przeistoczy się w uzależnienie od Ibrahimovicia...
Co do warunków transferu to kwota wykupu opiewająca na 20 melonów wydaje się sensowna biorąc pod uwagę obecną formę Hiszpana. Niepokoi natomiast ten zapis o awansie do LM. Nie jestem ekspertem od La Liga, ale szanse Sevilli na awans do tych elitarnych rozgrywek określiłbym jako pół na pół.

Jeśli chodzi o Piątka to chciałbym żeby został do końca sezonu i spróbował rozwinąć się piłkarsko pod okiem Ibry. W zeszłym sezonie Polak pokazał, że ma potencjał i instynkt strzelecki, ale w obecnych rozgrywkach zawodzi. Myślę, że na formę Polaka miały wpływ zarówno zmiany na stanowisku trenera, jak i sodówka, która trochę uderzyła mu do głowy.
Jeśli Polak miałby udać się na wypożyczenie to w moim mniemaniu nie ma to wielkiego sensu. Gdyby na stole pojawiła się oferta powyżej 30 melonów to wtedy można to rozważyć. Te 27-28 mln od Herthy też jest godne zastanowienia, ale nie chce mi się wierzyć, że średniak Bundesligi byłby w stanie tyle zapłacić...
1
MilanHomer
MilanHomer
29 stycznia 2020, 13:45
Wypożyczenie Jezusa jest na półtora sezonu, więc jak nie w tym to może w następnym się uda awansować, a nam ściągnąć problem.
0
Fushnikov
Fushnikov
29 stycznia 2020, 13:38
Przynajmniej 3h i jesteś na stadionie w Berlinie :)
0
KosaX
29 stycznia 2020, 13:37
Mam nadzieje ze Milan sciagnie kogos jeszcze w miejsce Piatka bo wczorajszy mecz pokazal ze glebia skladu jest bardzo wazna.
0
MilanFanJ
MilanFanJ
29 stycznia 2020, 13:33
wczoraj Piątek był fatalny. co prawda Ibra też, ale jedną bramkę wbił. na tą chwilę, jeśli Hertha rzeczywiście jest skłonna tyle za Piątka wyłożyć, to jestem na tak. bardzo mi przykro, że się zepsuł, cieszyłem się z gry rodaka w naszych barwach, ale lepiej niech przed euro pójdzie do zespołu, w którym będzie miał większą szanse na odbudowę. tak mi się przynajmniej wydaje. wczoraj kompletnie "nie czuł gry". trudno już mówić, że nie dostaje podań.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
29 stycznia 2020, 13:33
Hertha to moim zdaniem idealne miejsce dla Piątka.
Bądźmy szczerzy, do Premier League nasz rodak nadaje się tak, jak rower dla ryby, ale drużyna środka tabeli Bundesligi, gdzie nie ma zbyt wielkich oczekiwań i gdzie Piątek byłby w sumie gwiazdą... Czemu nie. Jeśli do tego uda się na nim zarobić 20-25 mln, to już w ogóle można mówić o sukcesie.
4
LunaS
LunaS
29 stycznia 2020, 13:36
Right. Dobra kasa - oby gotówka :)
0
Cisek666
29 stycznia 2020, 13:54
nigdy nie łowiłeś ryb z roweru wodnego? Rewelacja .o_O ;P
0
Ekkaia
Ekkaia
29 stycznia 2020, 13:14
Dawać rakietę i tonalliego i wybaczę im pierwsza polowe sezonu:).
0
LunaS
LunaS
29 stycznia 2020, 13:03
Offtop jakby ktoś nie widział:

https://m.facebook.com/InformacjeZeSwiataFutbolu/photos/a.788975061155579/2747411551978577/?type=3&__tn__=EH-R
3
kasoli
kasoli
29 stycznia 2020, 13:14
to polecam też to z udziałem tych panów :)

https://www.youtube.com/watch?v=KSCMTU7enqY
1
LunaS
LunaS
29 stycznia 2020, 13:35
@kasoli - dobry pomysł na Pranka :)
1
tommyb1
tommyb1
29 stycznia 2020, 12:54
Pilnuje ktoś czy Suso aby na pewno odleciał?? Bo na lotnisko widziałem jak wchodził ale do samolotu??
1
Rafał0209
29 stycznia 2020, 12:48
Za długie to całe marceto myślę że latem miesiąc a zimą tydzien w zupełności by wystarczyło ,jak klub chce i zawodnik to potrafią dojść do pozrozumienia w ciągu 24 h a tak rozwalone jak nie przygotowania do sezonu to do meczów a i kibicom ciągnie się to w nieskończoność
0
Thomas21
Thomas21
29 stycznia 2020, 12:29
Florentino prawie w Milanie a za chwile ze temat nieaktualny. Z tego wynika ze jak ktos jest za blisko to w ogole nie przyjdzie, bo to juz nie pierwszy raz.
2
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 12:42
Benfika nie chciała chłopaka skrzywdzić transferem do Milanu i go wycofali.
2
Szulaj22
Szulaj22
29 stycznia 2020, 12:18
Czyli sprzedaliśmy dwóch zawodników i zarobiliśmy 1mln i w dodatku trzeba liczyc na i innych bo jak Sevilla nie awansuje do Lm to maja zawodnika za free. A jak widzę transfery jakis Januzajow czy leszczy z Wigan czy Anderlechtu to sie zastanawiam co oni chca osiagnac jak nadal sprowadzaja szrot?
1
Adi.Milan
Adi.Milan
29 stycznia 2020, 12:13
Czas się kończy. Biorąc pod uwagę wczorajsze słowa Pioliego to raczej piątek zostanie,szkoda pewnie przez to na euro nie pojedzie. Potrzebujemy skrzydłowego
1
pablozg1993
pablozg1993
29 stycznia 2020, 12:23
Pojedzie wuja go połowa nawet jesli zdecyduje się na 3 napastników (bo może będzie chciał zrobić miejsca w kadrze dla Błaszczykowsiego xd) ...jja nawet bym go nie zabrał jak by powołano 4 bo bym wolał Świderskiego i Wilczka ale oni nie są brani pod uwagę czyli Piątek ma zapewnione miejsce
0
Szulaj22
Szulaj22
29 stycznia 2020, 12:32
Zostania do lata i go wypożyczą z opcją wykupu za 10/15 baniek i wróci do nas w sezonie 21/22
2
pablozg1993
pablozg1993
29 stycznia 2020, 11:44
Jakoś Napoli potrafiło ściągnać takiego Demme. A my w przypadku pauzy Bennacera z Hellasem środek pola Krunic, Kessie. xd
1
dominord
29 stycznia 2020, 12:00
Bardziej Kessie-Calhanoglu będzie.
2
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 12:07
Petagna podbno testy medyczne przechodzi do Napoli. Mega się wzmocnili a to Nasz bezpośredni rywal.
0
pablozg1993
pablozg1993
29 stycznia 2020, 12:12
dominord
Zobaczymy czy Pioli będzie miał jaja ....Hakana wystawi ale raczej na LP po to by zaliczyć kolejny słaby występ na tej pozycji xd Szkoda taki Demme by się przydał u nas wtedy Bennacer trochę odciążony w defensywie i tyle kartek by nie łapał a tak to musi robić za dwóch w srodku.
0
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 12:41
@pablozg1993
Do Benka by się przydał jakiś ogarnięty starszy by go nauczył. Rakitić np. Chociaz ja uwazam, że najwyższy już czas brać się za Tonaliego. A nie kupowac jakieś no name po 20-30 mln.
1
Rafał0209
29 stycznia 2020, 11:42
Piątek koniecznie potrzebuje zmiany otoczenia nie wiem czy sprzedaż definitywna czy wypożyczenie jak to drugie to tylko do słabszej drużyny ,bo wypożyczyć go do Totenhamu czy innej mocnej ekipy da nam tyle że wróci w jeszcze gorszym stanie niż jest obecnie , nie skreślam go jako piłkarza bo też nie uważam że w zeszłym sezonie do końca sprzyjało mu tylko szczęście on naprawdę był szybszy o ten ułamek sekundy zawsze przed obrońcą , wygrywał pojedynki główkowe urywał się , świetne wykończenie, może wyjść mecz dwa mieć szczęście ale nie cały sezon to musi wykazywać jakiś potencjał , a wczoraj o matko on był 3 sekundy spóźniony za każdą akcją czy piłką , to jak zamachem zamiast w piłkę uderzył w kostkę przeciwnika a piłka była już 3 podania dalej to dawno nie oglądałem tak beznadziejnego występu jakiegokolwiek napastnika na boiskach serie a , jedno jest pewne na ten moment nie może zostać w Milanie dla dobra Milanu jak i jego samego czasami trzeba zrobić krok w tył by móc zrobić dwa w przód
2
LaMancha 98
LaMancha 98
29 stycznia 2020, 11:35
Jedno jest pewne Piątka trzeba sprzedać definitywnie nawet za 15 milionów. Jeżeli go wypożyczymy do Anglii to on tu za pół roku wróci(obecnie jest w takiej formie że nawet w ekstraklasie nie wiem czy by coś strzelał) a wtedy zgłosi się po niego co najwyżej Genoa oczywiście z ofertą wypożyczenia a my będziemy jeszcze płacić 70% pensji.
0
mpt1899
mpt1899
29 stycznia 2020, 11:27
Gdzie jest POOOOOOOOOOOOOO?!
0
roby
roby
29 stycznia 2020, 11:24
Wracajac do Piatka....ja tez chcialbym zeby byl najlepszy itd ,bo polak ......ale no nie oszukujmy sie,mial wejscie smoka ,dotykal i wpadalo ,poprostu szczescie bylo z nim,patrzac na trzezwo-ani szybkosci ani dryblingu ani przepchanie przeciwnika ,ani przyjecia pilki pojscia z nia dalej bo zaraz mu odskakuje albo przeciwnik zabiera,wiwc co pytam co w nim zajebistego?przewracanie sie ale to nie wiele bo nawet karnych z tego nie ma,nie oszukujmy sie jest mega slaby powolny,przegrywa kazda pozycje,spozniony...a dziadek ibra,ok 1-2 zepsuje ale 3 strzeli ,kiwnie poda itd....jestem na nie ,jak najbardziej sprzedac i innego wziac,z niego nie bedzie pilkarza dobrego.Porownac mozna go do Mandzu Dzeko ,z tym ze on przy nich to dziecko we mgle
2
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 11:42
@Roby
Co do Piątka to jest kazus. Można wiele zarzucać Pioliemu , ale trzeba mu jedno przyznać, potrafi ożywiać napastników. Icardi swego czasu grał gorzej niż Piatek obecnie, pod jego ręka ożył. Też nie trzeba daleko szukać - Rebić. Jak go piłka kiwała to nawet komentatorzy z Eleven się śmiali, a teraz kot. Piątek jest w takim wieku, że przy dobrym warsztacie może się rozwinąć jak Lewy. Ma dwóch trenerów Pioliego i Ibrę. Dać mu czas niech sie uczy i rozwija. A może bedzie drugi Lewy, jeśli w ciągu pół roku nie zrobi progresu sprzedać, ale jeśli jak wystrzeli, jak Rebić będziemy mieli napastnika na lata. Nie wystrzeli sprzedać.
4
roby
roby
29 stycznia 2020, 12:16
Masz racje kazdy moze wystrzelic,i super by bylo gdyby u nas grak i strzelal,moze byc taki ala Tomason wchidzi i strzela ake nie widze tego a 2 sprawa jak maja sprzedac aby sprzedac i nikt nie przyjdzie tk musi zostac,jakas kartka kontuzja napastnika i bedziemy w czarnej....narazie Pioli mnie nie przekonuje,ibra wchodzac do Milanu troche poprawil jakosc swoja osoba,co nie ktorzy graja o wiele lepiej
0
KKP19
KKP19
29 stycznia 2020, 14:23
Adamos
W takim razie Gattuso to też kazus bo dzięki niemu odzyl Bakayoko :P
0
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 11:18
Media podają: Maldini rozmawiał z agentami Matíasa Zaracho. Milan złożył ofertę w wysokości 15 mln € z bonusami, aby zakontraktować gracza. Milan chce go teraz. Jego klauzula odejścia z Racingu wynosi 22 mln EUR.
1
adamos
adamos
29 stycznia 2020, 11:13
Media podają: Jeśli Naithan #Nandez odejdzie do #WestHam za 40 mln €, #Cagliari chce kupić Rade #Krunic od #Milan. Giulini przygotowuje ofertę (10-12 mln EUR). Milan mógłby go zastąpić pożyczonym Florentino z Benfiki z opcją zakupu (40 mln EUR).
0
kamilus
29 stycznia 2020, 11:21
"Pożyczonym"... :(
0
<  1  2  3  4  5    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się