SCUDETTO


MERCATO LIVE 30.01: Saelemaekers i Robinson wkrótce w Milanie [23:13]

30 stycznia 2020, 08:43, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 30.01: Saelemaekers i Robinson wkrótce w Milanie [23:13]

[08:43]: Witamy w przedostatnim dniu zimowego okna transferowego. Do jutra do godziny 20:00 w Milanie powinno wydarzyć się jeszcze kilka rzeczy. Suso oficjalnie odszedł do Sevilli, Krzysztof Piątek przebywa już w Berlinie, gdzie kompletuje swój transfer do Herthy, zaś Ricardo Rodriguez lada chwila ruszy do Eindhoven, trafiając do PSV na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu. Zastępstwa? Za Polaka na szpicę ataku ma nie przyjść już nikt dodatkowy. Za Hiszpana klub sonduje kilka opcji, z Alexisem Saelemaekersem z Anderlechtu Bruksela na czele. Za Szwajcara natomiast przyjdzie albo Matías Viña, 22-letni Urugwajczyk z włoskim paszportem z mistrza Urugwaju, Club Nacional, albo Diego Laxalt, któremu zostałoby skrócone wypożyczenie do Torino. Czekamy na rozwój sytuacji.

[08:58]Radio Rossonera informuje, że Ricardo Rodriguez rozpoczął swoją podróż do Eindhoven. Transfer Szwajcara do PSV jest gotów do realizacji.

[09:39]Ricardo Rodriguez na lotnisku przed lotem do Holandii - KLIK!

[09:50]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews: "Po rozstaniu z Rodriguezem, Milan  oczekuje na odpowiedź Nacionalu Montevideo odnośnie oferty za Viñę. Dotyczy ona wypożyczenia z obowiązkiem wykupu po spełnieniu odpowiednich warunków. Boczny obrońca jest gotowy do podróży do Włoch, aby przejść testy medyczne".

[10:12]Il Corriere della Sera twierdzi, że decyzją dyrektora generalnego Milanu, Ivana Gazidisa, zastąpiony przez nowego piłkarza nie zostanie nie tylko Krzysztof Piątek, ale i Suso. Gazeta podkreśla, że na rynku transferowym nie należy jednak w pełni wykluczać zwrotów akcji w ostatnich godzinach. Czyżby rossoneri zabiegali więc już tylko o Matías Viñę?

[10:28]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że Ivan Gazidis zablokował możliwość ściągnięcia skrzydłowego Anderlechtu Bruksela, Alexisa Saelemaekersa.

[12:50]: Jak informuje niemiecki Bild, Krzysztof Piątek obecnie bierze udział w badaniach lekarskich w Berlinie. Po ich przeprowadzeniu uda się do siedziby niemieckiego klubu celem parafowania nowego kontraktu. Według opublikowanego przez Bild artykułu [KLIK!] wynika, iż Milan otrzyma z tytułu transferu kwotę 22 mln euro plus bonusy. Kontrakt zawodnika z Herthą ma zostać zawarty do 30. czerwca 2025 roku.

[13:23]: Gianluca Di Marzio donosi, że Matías Viña chce trafić do Milanu za wszelką cenę. Rossoneri oferują mistrzom Urugwaju, Clubowi Nacional, 1,5 mln euro za wypożyczenie oraz 6,5 mln euro za obligatoryjny wykup w przypadku rozegrania przez lewego obrońcę minimum 8 występów w nowym klubie.

[15:25]: Gianluca Di Marzio informuje, że temat transferu Matíasa Viñi do Milanu ostatecznie upadł. Club Nacional nie zszedł ze swoich wymagań, które przewyższały ofertę rossonerich. Teraz mediolańczycy muszą szukać następcy Ricardo Rodrigueza gdzie indziej. Czas nagli - okienko pozostaje otwarte tylko do jutra do godziny 20:00.

[18:34]: Krzysztof Piątek już oficjalnie graczem Herthy Berlin - [KLIK].

[18:42]: Portal MilanNews informuje, że rossoneri i Anderlecht Bruksela są bliscy osiągnięcia porozumienia w sprawie transferu Alexisa Saelemaekersa. 20-letni prawoskrzydłowy z Belgii ma trafić na San Siro na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu. Póki co nic nie wiadomo odnośnie kosztów operacji.

[18:45]: La Gazzetta dello Sport twierdzi, że Milan ma zapłacić za Belga łącznie około 8 mln euro. Za wypożyczenie 3,5 mln, taką samą sumę za obowiązek wykupu, dodatkowo bonusy.

[19:00]: Porozumienie między Milanem a Anderlechtem. Alexis Saelemaekers ma w najbliższych godzinach udać się w podróż do Mediolanu, podaje Fabrizio Romano.

[19:10]: MilanNews: Alexis Saelemaekers powinien przenieść się do Milanu na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu, która prawdopodobnie zmieni się w obowiązek po spełnieniu określonych warunków.

[19:16]: Gianluca Di Marzio twierdzi, że Milan stara się także o pozyskanie Antonee Robinsona z Wigan, który ma zastąpić Ricardo Rodrigueza. Oferta rossonerich to wypożyczenie z opcją wykupu, gdzie wartość całej operacji to 10 milionów euro, podczas gdy Anglicy oczekują kwoty o 2 miliony wyższej. W razie konieczności nie można wykluczyć sięgnięcia po alternatywy tj. Juana Jesusa i Diego Laxalta.

[19:19]: Alexis Saelemaekers ma jutro przybyć do Mediolanu, donosi Sky Sport.

[21:04]: Gianluca Di Marzio: "Po Alexisie Saelemaekersie, Milan osiągnął także porozumienie ws. transferu Antonee Robinsona z Wigan".

[21:30]: Antonee Robinson trafi do Milanu na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu, która może zmienić się w obowiązek. Łączny koszt operacji to 7 milionów euro.

[23:13]: Serwis MilanNews podaje, że Alexis Saelemaekers oraz Antonee Robinson wylądują w Mediolanie rano, po czym udadzą się na klasyczne testy medyczne oraz fizyczne, a następnie podpiszą kontrakty.



483 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Endriu
Endriu
30 stycznia 2020, 15:51
Milan to dno transferowe. Zobaczcie co robi Roma, Inter, Atalanta, Fiora a my sprzedajemy i nikt nie przychodzi. Ciemno to widze.
1
Nizial86
Nizial86
30 stycznia 2020, 15:55
A my mamy Gazidisa
0
Nizial86
Nizial86
30 stycznia 2020, 15:56
To jest ta rewolucja Bobana
1
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 16:41
Roma, to frajersko odpadła w LM z Porto.
0
AngryPuha
AngryPuha
30 stycznia 2020, 17:15
Ale przynajmniej do tej LM awansowała.
0
Corsa
Moderator Corsa
30 stycznia 2020, 18:15
Lepszy brak aktywności niż sprowadzenie kolejnego niewypału i wyrzucenie pieniędzy w błoto.
2
tomasz696
tomasz696
30 stycznia 2020, 19:35
Dno to twoje płytkie myślenie. Pozbywają się szrotu którego tu pełno z dużymi pensjami i ściągają przynajmniej na tym samym poziomie z adekwatnymi pensjami a być może latem uda się kogoś ściągnąć lepszego za rozsądne pieniądze kto podniesie poziom już widać że lepiej to wygląda rebic nie kalinic Theo nie rr bennacer nie biglia.. ale hejtuj dalej dużym błędem było ściągnięcie MG ale kto mógł wiedziec z piolim od początku bylibyśmy dużo wyżej
0
ShevaMS
ShevaMS
30 stycznia 2020, 15:40
Czyścimy się przed latem, dobrze, moze ktoś młody jak Cutrone wyskoczy
2
adamos
adamos
30 stycznia 2020, 15:47
decydująca runda walka o LE a my robimy czystkę i nikogo nie sprowadzamy. Zabraknie 1 pkt do LE i będzie płacz, lament i mówienie bez Europy to trzeba kupowac no name graczy bo nikt z głośnym nazwiskiem nie przyjdzie, a tym bardziej trener.
1
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 15:51
LM jest realna. Na co komu LE.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 stycznia 2020, 17:10
adamos
Nikt bez Europy z głośnym nazwiskiem nie przyjdzie niczym Ribery do Fiorentiny czy Schone do Genoi?
1
ShevaMS
ShevaMS
30 stycznia 2020, 18:26
Adamos wolę jak wychowanek się kopie po głowie niż gość sprowadzony za 20 baniek w wieku 30 lat z pensja 2 mln
Poza tym odchodzą rezerwowi, to dobrze w perspektywie kolejnych transferow
0
MrowaGDA
MrowaGDA
30 stycznia 2020, 15:35
no to wraca Laxalt
0
edynson90
edynson90
30 stycznia 2020, 15:26
15:25
Milan niestety jest zartem, po tym co teraz zrobili w statnich dniach watpie ze nawet do LE awansuja, ich dzialania zakrwawaja o kryminal.
0
Milanboy
Milanboy
30 stycznia 2020, 15:05
Czy Milan wyszedł na 0 z Piątkiem? Może ktoś cos kto na tym się lepiej zna?
1
pablozg1993
pablozg1993
30 stycznia 2020, 15:06
No na zero to na pewno nie ale dokładnie to Ci nie powiem ile na minus.
1
bawolejaja
bawolejaja
30 stycznia 2020, 15:08
Dziś czytałem, że w księgach wyszliśmy 1 (jeden) milion na plus.
1
patoo_07
patoo_07
30 stycznia 2020, 15:18
Amortyzacja i te sprawy. Pewno delikatny plus, albo zero.
2
kamilus
kamilus
30 stycznia 2020, 16:13
Wyjdziemy 0,3 - 0,4 mln na plus jeśli prawdziwe są informacje, że dostaniemy za niego 28 mln bez bonusów.
0
mpt1899
mpt1899
30 stycznia 2020, 16:41
€35M / 4.5 roku = 7.777M na rok. Czyli €35M - €7.777M = €27.222M, co daje okolo €0.8M zysku. Bez inflacji oczywiscie:)
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 16:45
0
adamos
adamos
30 stycznia 2020, 14:56
Niegdyś Łysy mówił "...aby, ktoś przyszedł, musi ktoś odejść". Natomiast obecny Łysy z Afryki sprzedaje, nie sprowadza, a kasę przekazuje do Ameryki na konto Elliotta. Chcemy wrócić do Pucharów Europejskich, co robimy? Opieramy atak na 38 latku, co nie biega i nie wdaje się w pojedynki 1 na 1, bo obecna motoryka w tym wieku to wyklucza. I trzeba sie modlić by Samu, Theo, Rebić, Benek nie dostali kontuzji i zawieszenia bo inaczej mogiła. Jak to księża mówią, sama modlitwa nie wystarczy bo też trzeba dać coś od siebie. Zarząd nie dał niczego by wzmocnić naszą pozycję w tabeli i nie dał narzędzi tj. zawodników by ten cel osiągnąć. Napoli, Viola Nas z palcem w nosie przeskoczą, Roma i Atalanta odjedzie. A na koniec będzie płacz, że 1 pkt zabrakło. Bo tak będzie, bo nikt i nic nie zrobił w tym kierunku by nie zabrakło. Samu nie daj Bóg, niech złapie kontuzję tak jak na poczatku sezonu na 2 miechy, dziękuje do widzenia sezon stracony, bo Leao nie jest takim walczakiem by w defensywie wspomagać a Paqueta to nie jego pozycja. Theo non stop faulowany jest, super damy wtedy Calabrię by był autostrada do Naszej bramki. Zlatan nie da rady grac 2 meczy w tygodniu, pojdzie na szpicę Leao co bez wskazówek Zlatana, będzie latał jak kot z pęcherzem, bo nikt mu nie powie, gdzie ma się ustawić. Jeśli zarząd nie uzupełni luk po odejściach to sam sobie strzeli, nie tyle w kolano, co w głowę. I będziemy pisać sezon można już zamknąć.
6
Zuber
Zuber
30 stycznia 2020, 15:02
Wiesz co to jest FFP?
0
Adi.Milan
Adi.Milan
30 stycznia 2020, 15:06
Co FFP skoro przed okienkiem byliśmy na 0 z tym głupim niesprawiedliwym FFP teraz sprzedaliśmy i pozbywamy się wysokich pensji wiec jesteśmy na jakies +45 milionów euro a wzmocnień brak. To będzie test dla nowych zawodników z primavery i juz wole ich niż szrot
1
Rafał0209
Rafał0209
30 stycznia 2020, 15:08
Jeszcze okienko się nie skończyło
0
Zuber
Zuber
30 stycznia 2020, 15:11
Teraz jesteśmy na plus ale kupując w tym okienku w lato już nie będziemy. A poważne wzmocnienia robi się latem a nie zimą.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 15:12
3
adamos
adamos
30 stycznia 2020, 15:29
@Zuber
Zapomniałeś o jednym rok budżetowy kończy się 30 czerwca. 1 lipca otwiera się na nowo. Po drugie zrezygnowaliśmy z LE by było na zero i już zero sankcji Nas czeka przez najbliższe 2 sezony (tak mówią przepisy). Czyli teraz co zarabiamy w zimę można spokojnie wydać. Z samego transferu z Piątka, można kupić tego Belga, oraz za 7 mln Mertensa i jeszcze zostanie. Po trzecie ekipy za nami się wzmocniły i tu powinien w biurze Maldiniego się zapalić czerwony alarm. Napoli, Viola widzi, że im się oddala Europa i robią wszystko by w decydującym momencie ukąsić. My zero wzmocnień zero zastępstw. Kolorowa runda się szykuje.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 15:34
0
Zuber
Zuber
30 stycznia 2020, 15:38
Zaczyna się nowy rok budżetowy i co? Skąd na transfery sos, z kolejnych sprzedaży czy generujemy taki przychód, że możemy spokojnie znowu rozdupczyć 100 mln? :D Poza tym po co Ci zastępstwa, zaraz będziemy grać na jednym froncie. Za Ibre ma kto grać, można tam dać Rebicia, jest młody Maldini od biedy. Jedyne uzupełnienie przydałoby się na lewą obronę tak na prawdę.
1
hyrus13
30 stycznia 2020, 15:42
Napisałem poniżej, że tym klubem rządzi banda dyletantów. Maldini byłby fajny jako ambasador Milanu, który otwiera na świecie sklepy klubowe, szkółki, a na lotnisku wita nowych zawodników. Wielki kapitan rozmienia się na drobne i psuje swoją legendę, bo dostał pracę, na której się kompletnie nie zna. A jeśli Gazidis faktycznie blokuje mu transfery to ja kompletnie nie rozumiem tego co on robi w klubie.
1
Zuber
Zuber
30 stycznia 2020, 15:46
Maldini i Boban to tu tylko wyszukują cele transferowe, całą resztę robi Gazidis. Dalej tego nie ogarniasz? Całą władzę na Gazidis, oni mu tylko pomagają.
0
adamos
adamos
30 stycznia 2020, 15:57
@Zuber
Z budżetem klubowym jest, jak z budżetem miasta. To co w tym roku budżetowym zarobisz możesz wydać. W klubach jest zasada, że to co zarobisz w roku ubiegłym, możesz dac w przyszłym budżecie x2. Na koniec budżetu albo wychodzisz na zero albo masz deficyt. I kluby są zobligowane aby w kolejnych latach usunąć ten deficyt. Dlatego na samym Piątku już możemy 20 mln wydać w tym roku w tym okienku, a latem 40 mln. Warunek na koniec kolejnego sezonu zmniejszyć to 40 mln, czy to z umów sponsorskich, czy sprzedaży zawodników. Sama LE grupowa faza daje 20 mln.
0
hyrus13
30 stycznia 2020, 15:59
@Zuber, cytat ze strony z 14.06.19: "Paolo zmienia funkcję z dyrektora do spraw rozwoju strategicznego obszaru sportowego na dyrektora technicznego obszaru sportowego i będzie się zajmował wszystkimi aktywnościami tego sektora oraz bieżącymi priorytetami, jak kampania transferowa czy plany dotyczącego nowego sezonu w obliczu rozpoczęcia zgrupowania i letnich przygotowań".

Oficjalny komunikat poprzedziły prawie trzy tygodnie negocjacji i podejmowania decyzji, bo oferta jak mówił była "kusząca". I jeśli wynegocjował sobie, że jest tylko pionkiem, to tym bardziej nie nadaje się do tej roboty.
0
Zuber
Zuber
30 stycznia 2020, 16:15
Czytałeś wypowiedzi Bobana? Chyba nie ciężko z nich wyciągnąć wnioski.
0
hyrus13
30 stycznia 2020, 17:52
A czytasz to co ja piszę? Wnioski są takie, że skoro są figurantami to się nie nadają do pełnienia swoich funkcji. Poważni ludzie, a firmują swoimi nazwiskami to co się tu dzieje? Patrząc na to jak daleko Maldini się trzymał klubu dziwi mnie, że sobie na to pozwala.
0
Vol'jin
Vol'jin
30 stycznia 2020, 18:52
okres rozliczeniwoy chyba jest od 1 lipca do 30 czerwca następnego roku dla UEFY

więc jaki nowy okres rozliczeniowy w styczniu się zaczyna ? Skoro wiążę się z obecnym sezonem ;x
0
CandyAmigo
CandyAmigo
30 stycznia 2020, 14:54
Ta internetowa husaria, płacząca za graczem, który w ciągu ostatnich 250 dni (ponad 8 miesięcy!) strzelił 1 (słownie: JEDNEGO) gola z gry w Serie A.

Aż podeślę te komentarze znajomemu socjologowi.
11
Fushnikov
Fushnikov
30 stycznia 2020, 14:50
Klinika jak w jakimś Ukraińskim bagnie.
4
LunaS
LunaS
30 stycznia 2020, 15:11
Nu faktycznie - reprezentatywna fotka :) Co to za klinika ?:) hehe
0
ShevaMS
ShevaMS
30 stycznia 2020, 15:37
Das Madonna
0
szfarceneger
szfarceneger
30 stycznia 2020, 14:50
Ten Vina to kompletny noname, nawet nie ma jakiejś konkretnej kompilacji na youtube. Tylko na podstawie statystyk na transfermarkcie można stwierdzić, że to bardziej typ obrońcy w stylu Theo niż Rodrigueza. Gra w silnej reprezentacji Urugwaju, co prawda póki co tylko w meczach towarzyskich, ale usadził Laxalta na ławce, więc może nie jest od niego gorszy. Na takich warunkach jak pisze Di Marzio można go brać.
0
hunga
hunga
30 stycznia 2020, 15:11
Podobno jest obserwowany od dłuższego czasu. Tak więc można narzekać bo to nasz sport narodowy tylko po co.
0
Max82
Max82
30 stycznia 2020, 14:45
Piątek na zdjęciu wygląda jak by wychodził tylnym wyjściem;)
0
CandyAmigo
CandyAmigo
30 stycznia 2020, 14:43
Nie rozumiem, jak komentującym niżej ten budynek może przypominać coś w Polsce.

Przecież gdyby to było w Polsce, to byłoby tak:

- styropianoza - ściany obłożone paskudnym, podłej jakości styropianem, bo janusze nie mają pojęcia o ładzie przestrzennym
- pasteloza - pomalowane na jakieś z dupy wyjęte kolory, "tak ładnie kolorowo", bo janusze nie mają pojęcia o estetyce
- samochodoza - przed drzwiami stałby samochód, bo janusze uważają że mają prawo parkować wszędzie i rozjeżdżać i niszczyć co się da
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 14:44
0
Kosmateus123
Kosmateus123
30 stycznia 2020, 14:48
Pewnie. Nas w Polsce stać na ocieplenie styropianem, pomalowanie, a nawet samochody. Zdjęcie miałoby zatem znacznie nowocześniejsze tło ;)
0
patoo_07
patoo_07
30 stycznia 2020, 14:41
Jak nikt nie przyjdzie,to będziemy frajerami okienka. Wyprzedać sobie ławkę rezerwowych, bo jeden skład wygrał parę meczów. Zaraz zmęczenie, kontuzje, kartki, ciekawe kto będzie grał.
3
Rafalzki
Rafalzki
30 stycznia 2020, 14:48
Biglia jak wyzdrowieje będzie grał :D
0
Wolly
Wolly
30 stycznia 2020, 14:49
Będzie grał nasz trener, Ibrahimovic.
0
EdgarDavids
EdgarDavids
30 stycznia 2020, 14:52
Może w końcu młodzi Gabbia i Maldini dostaną szansę.
3
Zuber
Zuber
30 stycznia 2020, 14:53
Zaraz będziemy grać tylko na jednym froncie, po co nam większa ławka rezerwowych?
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 15:02
2
patoo_07
patoo_07
30 stycznia 2020, 15:17
Nie mówię większa, tylko mówię jakakolwiek.
0
kaka8
kaka8
30 stycznia 2020, 14:35
Z godziny na godziny coraz bardziej smutno się czyta wieści o Pio... ; (
1
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 14:38
Też mi jest go żal mimo wszystko. Kurczę, myślę że w przypadku awansu do LM bardziej by mu zależało. Może wtedy nie byłoby kogoś takiego jak Giampaolo, przy którym Piątek zmienił się nie do poznania.
0
Endriu
Endriu
30 stycznia 2020, 14:31
A te buciki. No no , podaza za modą.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
30 stycznia 2020, 14:40
Czyli nie tylko mnie zdziwił ten róż ;)
2
yagi
30 stycznia 2020, 14:25
A jak ten Matías Viña? Ktoś coś wie? Bo dla mnie to wielka zagadka....
0
tommyb1
tommyb1
30 stycznia 2020, 14:38
Taki troszkę do Theo podobny stylem gry. Przynajmniej takie wrażenie po kilku filmikach które udało mi się znaleźć. A nie jest tego za wiele. Zapewnił wygrana Urusom z Brazylia w ostatnich minutach
0
Jalapeno
Jalapeno
30 stycznia 2020, 14:23
Żurkowski na wypożyczeniu w Empoli. Dobrze, bo Badelj, Castrovilli czy Pulgar nie do wygryzienia ze składu.
0
Corsa
Moderator Corsa
30 stycznia 2020, 14:11
Testy medyczne w Belinie? Po zdjęciu wnioskować można, że wychodzi z przechodni lekarskiej w Zawierciu, bo miał umówioną wizytę na NFZ.
12
staarek
staarek
30 stycznia 2020, 14:23
W Dzierżoniowie, a nie w Zawierciu.
0
bubek1993
bubek1993
30 stycznia 2020, 14:29
Zależy o której mowa, bo jakąś tam ostatnio remontowali.
1
Dohtor
Dohtor
30 stycznia 2020, 15:51
Jakby poszedł do Zawiercia to by już nie wyszedł hahah. No chyba że skierowaliby go do Myszkowa.
0
Siwy98
Siwy98
30 stycznia 2020, 14:09
Sprzedaż Suso przy braku transferu/ wypożyczenia zmiennika dla Samu to idiotyzm. Mam nadzieję że kogoś sprowadzą w tych ostatnich dniach okienka.
0
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 14:02
Powodzenia Krzysztof! A ludzie, którzy uważają, że gracz za blisko 40 mln € może sobie przejść pół roku obok rozgrywek, niech się pukną w głowę.
2
Yabaye
Yabaye
30 stycznia 2020, 14:05
Obiecywał 60 milionów.
0
Yabaye
Yabaye
30 stycznia 2020, 14:09
Up 70
0
staarek
staarek
30 stycznia 2020, 13:57
Nawiazujac do zdjecie Piatka, patrzac na "krajobraz" to bedzie sie czul jak w domu, jak w "ekstraklasie".
2
hyrus13
30 stycznia 2020, 14:05
To błysnąłeś komentarzem. Polszczyzną również.
1
Gullit80
Gullit80
30 stycznia 2020, 13:54
Do mpt1899. Widzę że z matematyka masz na bakier skoro kupno za 35 a sprzedaż za 28 nazywasz nie strata tylko odliczenie amortyzacji. Dolicz jeszcze utrzymanie pseudo trenera Giampaolo a jak nie będzie minimum LE to i Piolego. Naprawdę jesteś dzban.
2
Gullit80
Gullit80
30 stycznia 2020, 13:43
Gazidis wziął sprawy w swoje ręce widząc nieudolność i brak doświadczenia u Maldiniego i Bobana. Dał im szansę decydowania o trenerze na początku sezonu i dostał odp jakich ma dyrektorów. Długie szukanie i na koniec wzięcie beznadziejnego Giampaolo a potem nie potrafili namówić trenera z nazwiskiem do zastąpienia go i biorą Piolego który zostanie na dłużej dzięki Ibrahimovicowi bo to on wyciągnie z naszych piłkarzy to co najlepsze a czego nie potrafi Pioli. Jakoś Leonardo nie miał problemu z Gazidisem. Wydał 70 baniek na Paquete i Piątka zatrudnił Gattuso i zakonczyl sezon na 5 miejscu. A Maldini z Bobanem większość rozwalili niż poprawili. Jakie przeprowadzili transfery? Marne bo Ibra sam chciał przyjść gdyby nie chciał to by go tu nie było. A teraz M&B sprzedali Piątka za 28( strata 7 baniek) zaraz sprzedadzą Paquete za jakieś maks 25(strata 10) i oczywiście nie przedłużenie kontraktu Donnarumie bo nie dadzą mu 8-10 baniek za sezon i jeszcze opłacanie Giampaolo dopoki nikt go nie zatrudni. Maldini i Boban nie przynoszą zysków dla klubu tylko straty. A wystarczyło zatrudnić porządnego trenera na początku sezonu takiego który z tą kadra zrobił by bynajmniej podobny wynik co Gattuso. A wtedy przy sprzedaży Piątka i Paquety były by zyski może nie duże ale nie takie straty finansowe.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 13:47
1
mpt1899
mpt1899
30 stycznia 2020, 13:46
Odlicz sobie koszta amortyzacji po roku i Ci wyjdzie.......€28M. Czyli gdzie tu jest strata?
1
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 13:49
Ok, ale kto nie popełnia błędów? Nie ma gotowego przepisu na sukces. Triumf, rodzi się w bólu. Piątek był potrzebny, ale w ubiegłym sezonie. Teraz raz że jest totalnie bez formy, dwa, przy obecnym koncepcie drużyny nie ma dla niego miejsca. Kto wie jak potoczyłaby się jego kariera, gdyby Milanowi udało się wywalczyć LM?
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 14:04
1
mpt1899
mpt1899
30 stycznia 2020, 13:50
A, nastepnym razem jak bedziesz mnie wyzywal od dzbanow to miej jaja i zrob to tutaj a nie na priv.
5
GiveMeReason
GiveMeReason
30 stycznia 2020, 14:25
Gattuso zatrudnil duet Fassone&Mirabelli
0
patrykas
patrykas
30 stycznia 2020, 13:34
To chociaż niech Paqueta zostanie, może odpali.
1
tober12
tober12
30 stycznia 2020, 13:28
Szału nie ma. Suso, Piątek, RR może nie grali, może bez formy, ale teraz nie mamy przez pół roku ławki ...
2
Shevc
Shevc
30 stycznia 2020, 13:51
RR nie wąchający placu od kilku miesięcy, Piątek potykający się o własne nogi i Suso sabotażysta. Faktycznie tyle wnosili wchodząc z ławki że szok. To już lepiej żeby Gabbia i Maldini wchodzili, gorsi nie będą.
0
tober12
tober12
30 stycznia 2020, 14:14
Wole ich już nikogo. Uważasz, że Samu, Theo i Zlatan wytrzymają?
0
Shevc
Shevc
30 stycznia 2020, 14:48
Uważam, że wymieniona trójka byłych już zawodników Milanu nie wniesie nic do drużyny poza deprymowaniem kibiców. Tak jak mówiłem wolę w takim razie uzupełnić ławkę graczami primavery.
0
Jalapeno
Jalapeno
30 stycznia 2020, 13:23
Futbol się nieźle pokręcony zrobił. Suso, kompletnie bez formy idzie w sumie (nie oszukujmy się), do lepszego klubu. Wiem, że to tylko wypożyczenie, ale jednak. Skoro 18-miesięczne wypożyczenie, to jeszcze chłop w Lidze Mistrzów zagra... :D Sevilla jest na trzecim miejscu, forma generalnie średnia, ale Atletico jeszcze gorsza. Na pewno są jednymi z kandydatów do top4. Do tego Puchar Króla i faza pucharowa Ligi Europy, to Suso na pewno sobie pogra.
0
Milanboy
Milanboy
30 stycznia 2020, 13:30
Średnia forma Sevilli? Dobrze się czujesz? Grają bardzo ładny sezon więc nie można tego nazwać średnią formą.
0
Jalapeno
Jalapeno
30 stycznia 2020, 14:23
Sevilla w LaLidze jest na trzecim miejscu i to się liczy, ale punktowanie słabiutkie. 1,81 na mecz, jak na trzeci zespół przystało, to sam przyznasz, że szału nie robi. Oczywiście, nieudolność Atletico czy Valencii trzeba wykorzystywać, ale uważam, że formę mają bardzo nierówną, jak na zespół aspirujący do top4. ;)
0
Rafał0209
Rafał0209
30 stycznia 2020, 13:23
To jak to jest u nas z tym zarządzaniem , Maldini i Boban prowadzą negocjacje z klubem zawodnikiem dogadują się a na ostatniej prostej blokuje im wszystko Gazidis to co oni ze sobą nie rozmawiają czy jak , takiego burdello bum bum sam Berlu za młodszych lat by się nie powstydził
2
Jogin
Jogin
30 stycznia 2020, 13:22
Szczerze lepiej dla tej strony byłoby, aby Piątek jednak sobie nie poradził w innym klubie, bo czytanie pod każdym tematem, nawet w temacie o Suso, że biedny Piątunio został skrzywdzony, oddawał całego siebie na boisku i poza nim, powoduje u mnie odruch wymiotny, identyczny jak przy sytuacji z Andre Silva i wałkowaniem, że jego talent zniszczył Rino. Jak Piątkowi pójdzie, to będzie codziennie przypominanie, że straciliśmy wielkiego zawodnika i to Polaka. Jeśli ktoś oglądał mecze, to naprawdę nie będąc znawcą, tyle reakcji Piątka wskazywało na to, że nie chce za bardzo otrzymywać piłek, albo chce wymuszać rzuty wolne i karne, aby tylko nie musieć oddawać strzału na bramkę, to głowa mała. Po drugie rzadko kiedy robił miejsce dla innych zawodników, co widać po przyjściu Ibry, ile potrafi zrobić stojąc, nie mówiąc już o przegranych pojedynkach główkowych, gdzie nawet Cutrone wchodząc w drugiej połowie pokazywał, jak przytrzymać piłkę, jak wygrać pojedynek główkowy przez leżenia na murawie. Nie bawcie się w psychofanów, bo to tylko powoduje bezsensowny spam, niepoparty ŻADNYMI faktami i argumentami.
1
Iwxxx
Iwxxx
30 stycznia 2020, 13:33
Jogin...czepnij się własnej d..y,a Piątkowi daj żyć bo robisz się żałosny.
3
Jogin
Jogin
30 stycznia 2020, 13:36
Żałosne są komentarze nie poparte żadnymi informacjami, znajdźcie chociaż jeden wywiad z Bobanem czy Maldinim, że chociaż trochę dają do zrozumienia, że chcą się pozbyć Piątka, miał zawsze pełne wsparcie i w zarządzie i od każdego trenera.
1
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 13:37
O jest i on, mój ulubieniec - Iwxxx. https://pl-pl.facebook.com/herthabscpolska/ Zapraszam i kasuj konto.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 13:39
1
Iwxxx
Iwxxx
30 stycznia 2020, 13:39
Piątka nie ma ,a Ty jeszcze jęczysz,lepiej dla Cb to zajmnij się Sb.
1
Iwxxx
Iwxxx
30 stycznia 2020, 13:43
Demick ,Ja w przeciwieństwie do Was nie upajam się jechaniem po kims ,bo nikt nie jest doskonały.
0
Jogin
Jogin
30 stycznia 2020, 13:46
Iwxxx
Jeśli dla Ciebie jechanie po kimś to pisanie o rzeczywistości i ocenianiu jego umiejętności, to nieźle masz skonstruowany świat. Ja go nie wyzywam, nie nazywam go też miernym piłkarzem, nie użyłem żadnego epitetu w jego stronę, po prostu nie jestem wstanie czytać bredni i tworzenia historyjek o tym, dlaczego Piątek nas opuszcza. Polecam czytać posty ze zrozumieniem, ale z drugiej strony, skoro dla Ciebie słowo "Ciebie" trzeba pisać skrótem, to jest duże prawdopodobieństwo, że nawet nie przeczytałeś mojego komentarza.
2
30 stycznia 2020, 13:16
Japierdziele co tu sie dzieje...Sami chcieliscie odejscia Piatka i jak juz jest po wszystkim to dalej go jedziecie...To jest tak dziecinne i slabe, ze glowa mala. Pilkarze zawsze gadali i beda gadac glupoty w wywiadach czy na konferencjach. Wiekszosci z nich do dzisiaj sie te niektore wypowiedzi ciagna i beda ciagnac do konca kariery. Jest mnostwo takich ludzi. A najlepszy tekst to jest jak ktos zmienia klub i zaczyna mowic "zawsze marzylem o graniu w tym klubie". Od razu mi sie przypomina Mkhitaryan jak przechodzil do Man Utd i pozniej to samo mowil po przejsciu do Arsenalu.
2
Iwxxx
Iwxxx
30 stycznia 2020, 13:36
Bo to pokazuje jacy są kibice Milanu chyba tylko na papierze Milanu.
0
Nesta_13
Nesta_13
30 stycznia 2020, 13:13
Ale zajebistą klinikę mają w tym Berlinie xD
6
dominord
30 stycznia 2020, 13:17
To samo pomyślałem XD.
0
wwbasket
wwbasket
30 stycznia 2020, 13:24
No niezła buda hehe
0
wwbasket
wwbasket
30 stycznia 2020, 14:13
Pewnie ciapata dzielnica
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 stycznia 2020, 13:06
No to wszyscy co krytykują Maldiniego i Bobana myślę mają teraz odpowiedź kto tak na prawdę nam takie transfery robi. A MB robią co mogą, ale jak to mawia klasyk "z g...na bata nie ukręcisz".
4
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 13:08
To fakt, ciekawi mnie jedynie jak to było z Giampaolo... Może po prostu nie mogli sprowadzić lepszego trenera?
0
Rafalzki
Rafalzki
30 stycznia 2020, 13:12
Z jednej strony masz wiele racji ale jednak to Maldini i Boban wynajdują tych grajków a potem ewentualnie Gazidis ich blokuje. Trochę dziwi mnie blokada transferu Alexisa Saelemaekersa bo teraz właściwie zostajemy na prawej stronie tylko z Samu. Tym bardziej, że Belg doskonale wpisuje się w politykę Gazidisa, młody, niedrogi i perspektywiczny...
0
zycumilanista
zycumilanista
30 stycznia 2020, 13:20
Dokładnie. To są ludzie pamiętający Milan w którym grali ludzie za wielkie pieniądze i z najwyższej półki. I nagle sprowadzają szrot? Łysy z Arsenalu tnie co się da, żeby tabelki się zgadzały ot i cała historyja. A co Dzbanpaolo no tutaj to jednak wina Maldiniego, ale... gość miał błogosławieństwo Arrigo więc liczyli na coś więcej niż płacz po przegranym meczu i rozbicie ekipy.
0
Zako
Zako
30 stycznia 2020, 13:41
Tego Belga to akurat dobrze, ze zablokował, skoro walczylismy o niego z takimi tuzami jak Freiburg xdd
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 stycznia 2020, 17:54
Giampaolo to jest największa porażka MB i ogólnie Milanu odkąd pamiętam, już Brocchi był lepszy. Od początku czułem, że to będzie lipa już lepiej było Rino zostawić.
0
uczciwyoszust
30 stycznia 2020, 13:03
Kto już “odlubił” stronę Piątka na FB? Przyznać się xD
0
Rafał0209
Rafał0209
30 stycznia 2020, 13:06
Ja go sprzedałem w fifie do Realu za 96 500 000
1
tommyb1
tommyb1
30 stycznia 2020, 13:06
dla mnie fb to tylko messenger :) nawet nie zdarzylem przez rok polubić :)
1
tommyb1
tommyb1
30 stycznia 2020, 14:27
Ja jej nigdy nie lajkowałem xD
0
marcin0218
marcin0218
30 stycznia 2020, 12:49
Druga runda bedzie chyba jeszcze gorsza
1
tommyb1
tommyb1
30 stycznia 2020, 13:05
a niby jakim cudem??
0
Adam1983
Adam1983
30 stycznia 2020, 12:34
Roma zrobiła ciekawy transfer Villara za nie dużą cenę
0
Rossu
Rossu
30 stycznia 2020, 12:24
Z jednej strony trochę będę tęsknić za Suso i Piątkiem. Suso to naprawdę dobry piłkarz, w formie ratował nam dupsko i proszę z tym nie handlować, bo statystyki miał świetne, oczywiście wykluczając ostatni rok. Już od dłuższego czasu było widać, że chce odejść, według mnie wszystko zaczęło się od odejścia Higuaina. Życzę mu powodzenia, w Hiszpanii na pewno się odnajdzie szczególnie w niezłej Sevilli z dobrym trenerem.

Z Polakiem też wielka szkoda, bo wiązałem z nim wielkie nadzieje. Teraz pytanie, od czego się to zaczęło? Czy po prostu one season wonder i pompowanie balonika, czy tak uwierzył w swoje umiejętności, że się zagubił? Ostatnie pół roku w Milanie miał tragiczne, nic go nie broni, a teksty typu, że nie otrzymuje podań są kretyńskie. Krzysztof wszystko robił źle - złe ustawianie, spóźnianie się, marnowanie sporo sytuacji(choć w Milanie to norma), głupie wypowiedzi. Sam siebie skreślił według mnie tym wywiadem o transferze za 70 mln euro.

Życzę im powodzenia, fajnie by było zobaczyć ich w formie.

Zawodnik nigdy nie będzie większy od klubu, ludzie przychodzą i odchodzą. Szkoda tylko, że zarzą większość wyborów i decyzji podejmuje złych. Mam tu na myśli Giazdisa, bo facet działa głównie na szkodę klubu.
Edytowano dnia: 30 stycznia 2020, 12:26
8
Fifi22100
Fifi22100
30 stycznia 2020, 12:54
Odnośnie Suso to jest komentarz idealnie w punkt. Chłopak się u nas ewidentnie wypalił i rok temu w lato już powinien nas opuścić,pototra roku za długo trwała jego przygoda z naszym klubem,ale powodzenia Suso!
0
Deus
Deus
30 stycznia 2020, 12:19
Jeżeli Gazidis faktycznie zblokował Bernardeschiego i do jutra nie przyjdzie żaden porządny ofensywny piłkarz to działa na szkodę klubu.
0
tommyb1
tommyb1
30 stycznia 2020, 12:44
a skąd ty masz info ze Bernadeschiego zablokował?? bo ja tylko na temat tego młodziaka z Belgii widziałem
0
marcin0218
marcin0218
30 stycznia 2020, 12:50
Jeśli Sealmekersa zablokował to ładny dzban z niego
0
Rzetelny
Rzetelny
30 stycznia 2020, 13:05
Swoją drogą zajebiście się tam między sobą dogadują, że Ci jeżdżą na spotkania, a na końcu Ivan mówi, że stop :)
0
hyrus13
30 stycznia 2020, 12:11
Gabbia zostaje gnić na ławie czy coś mnie ominęło?
0
Szulaj22
Szulaj22
30 stycznia 2020, 12:17
A gdzie ma iść jak z nim mamy tylko 4 obrońców.
1
hyrus13
30 stycznia 2020, 12:23
Za półtora miesiąca będzie 5. A my po pół roku możemy mieć fajnie ogranego w Serie A Gabbię. Ale po co?
0
Szulaj22
Szulaj22
30 stycznia 2020, 12:32
Niby tak ale np Romek sie wykartkuje ktos z dwójki Kjer Mussa złapie kontuzje i zostajemy na derby z jednym obrońcą.
0
hyrus13
30 stycznia 2020, 12:37
Wybacz, ale za cholerę mnie to nie przekonuje. Mamy juniora, którego chcą kluby Serie A (czyli mimo młodego wieku ma spore umiejętności). Za Romka po sezonie w Sampie zapłaciliśmy 30 mln. Sadzając go na ławce po 1) niszczymy mu karierę i po 2) pozbawiamy możliwości sporego zarobku.
0
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 12:09
Jak drużyna będzie się zachowywać tak jak w doliczonym czasie z Torino, to ten sezon może być niespodzianką.
0
dominord
30 stycznia 2020, 12:30
Odkąd Ibra się pojawił w zespole to widać w zawodnikach chęć walki i walczą do ostatniej minuty o wygraną. Tego brakowało nam chyba najbardziej.
4
LunaS
LunaS
30 stycznia 2020, 12:08
https://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/866864/transfery-michal-pol-krzysztof-piatek-nie-robi-kroku-wstecz

0
Szulaj22
Szulaj22
30 stycznia 2020, 12:14
Patrząc na nowego i inwestora w tym klubie i jakie transfery robi śmiało można powiedzieć że to krok w przód Milan to aktualnie tylko historia bez żadnych perspektyw na przyszłość.
3
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 12:21
Szulaj22 nie zgodzę się z Tobą. Klub bez przyszłości nie wydaje ot tak 36 mln € na zawodnika, który "może" odpali. Fakty są takie, że 38 letni Zlatan, posadził Piątka na ławce.
2
Szulaj22
Szulaj22
30 stycznia 2020, 12:34
Demic my juz wydalismy grube Miliony i nadal jesteśmy za słabi na Le wiec o czym ty mówisz? Widzisz jakies perspektywy na przyszłość?
0
LunaS
LunaS
30 stycznia 2020, 12:37
Szulaj22 - a skąd wiesz że Herta wyda lepiej kasę ?:) A my mamy perspektywy - właściciel który chce zarobić - także jakaś perspektywa jest :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
30 stycznia 2020, 12:41
Ludzie, którzy myślą, iż w przeciągu 1, 2, 3 okienek kiedy UEFA zaczyna powoli przykręcać śrubę w kwestii FFP da się zrobić przeskok z dolnej części tabeli do LM w silnej lidze są wyjątkowo krótkowzroczni. Zanim w tym klubie poukładają wszystkie klocki Piątka może już tam nie być.
0
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 12:46
Szulaj, prawda jest taka że mógłbyś tak stwierdzić, gdyby w Milanie nie zmieniał się ani zarząd, ani trenerzy. Ten klub to obecnie płyty tektoniczne, które cały czas powodują trzęsienie ziemi. Przyszedł Zlatan, postawił na nich swoją ciężką stopę i to już przyniosło efekty. Patrząc np. na wybuchową reakcje Leao po zepsutej okazji Ibry, widać w czym tkwi szkopuł. W drużynie nie było lidera. Ja myślę że pokonując Hellas, a następnie Inter, mental tej drużyny może diametralnie się zmienić. Nie jest to niemożliwe.
0
patoo_07
patoo_07
30 stycznia 2020, 13:08
Przez to "od tak" znowu gnijemy w bagnie i musieliśmy się ulotnić z LE. Także tutaj nic się nie dzieję od tak bez konsekwencji.
0
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 13:27
@Pato "od tak" ≠ "ot tak". Nie przez to, bo jak widać Maldini z Bobanem myślą co robią, a nie szprycują Mian milionami € bez konsekwencji jak Chińczycy.
0
Bandita
Bandita
30 stycznia 2020, 12:03
Siemano łobuzy. A tam gadacie. U Krzycha bylo widac juz brak checi. Nie zdziwie sie jak odpali w niemrach.
2
marunio
marunio
30 stycznia 2020, 12:01
obejrzalem powtorke bramek i asyst suso i naszlo mnie pare rzeczy

czym dluzej tutaj gral, tym coraz mniej radosci pokazywal na boisku po strzelony golach, moze cos z glowa albo nie lubi milanu

kiedys troche inaczej sie ustawial, blizej srodka albo wyzej, moze to mialo znaczenie przy jego zjezdzie skutecznosci

jak ja zaluje ze odszedl cutrone ;cccc jeszcze teraz przy ibrze mialby taka mozliwosc nauki, skok jaki zrobil po pol roku z higuainem byl niesamowity, a jego zaagazowanie i ofiarnosc to tylko niektore z zalet
2
pijanyroman
pijanyroman
30 stycznia 2020, 11:53
No to Krzychu zwiększyłeś swoją wartość przy kolejnym transferze
2
mpt1899
mpt1899
30 stycznia 2020, 11:50
Ja tam za Krzychem płakać nie będę. Nie przez jego dupowaty sezon i brak formy, nie przez jego machanie łapami czy przewracanie się o własne nogi tylko przez jego wypowiedź o transferze za 70 baniek. Oj zabolało to. Miło będę wspominał rodaka w moim ukochanym klubie, dla którego kibice nawet zrobili specjalną celebracje ale widocznie na to nie zasługuje. Założę się, że będzie to długo pamiętał. Nie chcę tu takich. Forza Milan!!!
2
roox
roox
30 stycznia 2020, 12:29
może był zbyt buńczuczny, arogancki, a może po prostu jest / był zbyt ambitny to możliwości które ma, szkoda że to tak zostało odebrane te 70 baniek, ale myślę że wielu to źle odebrało - chciał po prostu powiedzieć że chce się rozwijać aby jego wartość wzrosła, on chciał zostać w Milanie, ale od początku sezonu mu nie szło, kolejna sprawa to on nie jest technicznym zawodnikiem a drużyna teraz od początku roku odpaliła i stwarza więcej sytuacji, nie ma już co po nim jechać - zrobił co mógł na miarę jego możliwości.
1
mpt1899
mpt1899
30 stycznia 2020, 13:33
Rozumie ambicje ale koles po roku gada o transferze. Rozumie jakby dalej byl w Genui. Do tego od poczatku wszyscy mowili, ze maja nadzieje, ze to nie jest tylko sezonowy wyskok w wiec powinien pracowac i udowodnic wszystkim, ze sie myla. Jego slowa to " bede pracowal, ze by moj nastepny transfer byl za 70 milionow". Zgodzilbym sie z toba jakby powiedzial "bede pracowal, zeby moja wartosc wzrosla do 70 milionow" a tak to jak ludzie maja to odebrac? Cos widocznie mu po glowie chodzilo. Praca i pokora a transfer by przyszedl sam. Teraz jest w klubie, ktorego jest wielkim fanem to pewnie jest bardzo szczesliwy. Powodzenia. Mam nadzieje, ze bedzie harowal jak wol i zostanie jednym z najlepszych i wtedy go kupimy za te 70M.
0
mpt1899
mpt1899
30 stycznia 2020, 16:24
Po pol roku.
0
Rzetelny
Rzetelny
30 stycznia 2020, 11:48
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_wG6LDZZAcJ0ZhVMiUzAd50BwcIqYEtBw.jpg

Piątek w wywiadzie dla Bilda:
"Od zawsze byłem fanem Herthy Berlin" :D
1
mpt1899
mpt1899
30 stycznia 2020, 11:52
Hahaha. Po historii Z szalikiem ACM i tatą, później Arsenalem teraz jest fanem Herthy.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2020, 12:07
Nie chce mi się tego czytać, ale z ciekawości zapytam: w jakim języku udzielił tego wywiadu? ;p
0
tommyb1
tommyb1
30 stycznia 2020, 12:50
przy następnej sprzedazy okaże się, że jednak od zawsze byl fanem strzelam... Cardiff City (nie to żebym mu źle życzył)
0
Abece
Abece
30 stycznia 2020, 11:41
1 dzień do zamknięcia okienka a my nie mamy zmiennika dla Theo, Castillejo i Zlatana. Nieźle :)
4
adamos
adamos
30 stycznia 2020, 11:49
Milan = brak logiki. Jak oni chcą się dostać do pucharów, jak cała konkurencja za nami tj. Napoli i Viola uzbroili się po zęby porobili świetne transfery. A My nie mamy nawet zastępstwa, za pauze wywołaną kartkami, bądź kontuzją. BRAWO MB
1
Demick
Demick
30 stycznia 2020, 11:57
O tyle że dla Castillejo sezon właściwie dopiero się zaczyna. Zagrał dotychczas prawie 3x mniej niż Suso.
0
Corsa
Moderator Corsa
30 stycznia 2020, 11:34
Chłopak pojechał już do Berlina, a pseudodziennikarzyny z wp - "Tottenham i Chelsea czekają na decyzję Piątka". No tak czekają, że aż nogami przebierają, Mourinho ponoć całą noc nie spał. Zarówno oni jak i fani Krzyśka nie mogą przetrawić faktu, że ich faworyt zamiast błyszczeć w wielkim klubie będzie kopał się po czole w Hercie, niemieckim średniaku, przy którym nasza gra jest niczym tiki taka.

O samym transferze - bardzo dobry ruch, ciesze się ogromnie, że Maldini i Boban zdołali dopiąć ten interes teraz, bez żadnych wypożyczeń, bo za pół roku kwota byłaby pewnie zupełnie inna. Odzyskaliśmy dużą część pieniędzy i z tego trzeba się cieszyć. Mimo niechęci do Krzyśka jest mi trochę żał, czuję jakiś taki zawód. Jak przychodził myślałem, że w końcu mamy kompletnego napastnika. Niestety zamiast tego okazał się największym rozczarowaniem, większym niż wybór trenerów.

Jak odnajdzie się w Hercie? Cieżko powiedzieć. Z pewnością łatwo nie będzie. Berlińczycy grają w tym sezonie słabo, ofensywa nie istnieje. Nie liczyłbym na to, że będzie dostawał piękne podania, których niby brakowało mu u nas. Jak u Niemców nie odbuduje formy i nie zacznie nad sobą pracować, to przygoda z wielką piłką zostanie zakończona i wróci do Ekstraklasy, być może ma tego świadomość, dlatego nie uczył się języka ;)

Razem z Krzyśkiem z naszej czerwono-czarnej społeczności odejdą sezonowcy. Pytanie tylko gdzie? Herta nie ma nawet polskiego serwisu dla fanów, więc być może nadal będziemy czytać o tym jaki błąd zrobiliśmy pozbywając się takiego napastnika. Strach pomyśleć z jaką namiętnością będą spamować jeśli el Pistolero strzeli bramkę czy dwie.

Zarówno Piątkowi jak i jego wyznawcom dziękujemy za wspólne chwile i życzymy powodzenia w nowych barwach, arrivederci :)

7
Rzetelny
Rzetelny
30 stycznia 2020, 11:43
Zgadzam się.

Mam nadzieję, że Piątek się odbuduje i zacznie strzelać jak na zawołanie, a jeżeli wtedy którykolwiek tutaj napisze "Zarząd znowu popełnił błąd, matoły, głupki itd" to sam zapłacę administratorowi strony, aby stworzył możliwość czarnolistowania użytkowników.

Piątek musiał zmienić otoczenie, podobnie Suso. W Milanie już nic dobrego by nie zrobili.
4
marunio
marunio
30 stycznia 2020, 12:07
sory ale jak mogles myslec ze piatek jest napastnikiem totalnym?
ogolnie to madry polak po szkodzie, napewno ktos sie znajdzie jesli krzysiek odzyje, przypomne tylko abumeyanga, ktorego niektorzy wytykaja jako blad zarzadu, bo zaczal grac PARE LAT POZNIEJ, po wizycie w ilus klubach, ta logika nie powinni puszczac nikogo nigdy i skupowac wszystkich zawodnikow jacy sa, bo wiecie, moze kiedys wystrzlo ;d
0
Zuber
Zuber
30 stycznia 2020, 11:34
Przestańcie śnić o tym, że oni sprzedadzą ten klub, nic takiego się nie stanie. To po prostu Gazidis wyprostowuje finanse.
0
Wolly
Wolly
30 stycznia 2020, 11:32
0 transferów i czekamy na nowego właściciela w wakacje :D
0
Paolo21
Paolo21
30 stycznia 2020, 11:32
Chyba się już nie doczekamy nowych zawodników. Tak mi się wydaje że specjalnie zarząd nie myśli już poważnie o końcówce sezonu nie wzmacniając klubu. Jednak jeśli to ma jakiś związek z ewentualną sprzedażą i poprawą kiepskiej sytuacji w której znajdujemy się już od wielu lat, to jestem w stanie jakoś to przeboleć. Ważne żeby Milan wrócił na salony, bo taki wielki klub z tyloma pucharami wszelakiej maści, po prostu na to zasługuje. Myślę że dożyję jeszcze czasów kiedy Rossoneri będą znaczyć coś nie tylko w Italii, ale i w całej Europie. Każdy wierny kibic powinien być pozytywnie nastawiony i wierzyć w poprawę sytuacji w naszym ukochanym klubie. Pozdrawiam z zaśnieżonego Podhala.Forza.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 stycznia 2020, 11:31
Czyli w zimowe mercato tylko się osłabiliśmy.
2
grzechu84
grzechu84
30 stycznia 2020, 11:49
Poszedł Piątek - przyszedł Ibra. To wzmocnienie w ataku.
Sen wielu kibiców o tym, żeby Suso zasiadł na ławce został spełniony ponad miarę. Milan ma bez niego ponoć grać lepiej. Wobec tego trzeba uznać to wzmocnieniem.
Odchodzi, prawdopodobnie, słabszy z naszych lewych obrońców. To oslabienie rezerwy o ile nie zakontraktuja kogoś.
1
lukasz markowski
lukasz markowski
30 stycznia 2020, 11:27
Jeśli mamy ściągać taki szrot i jeszcze płacić jak za złoto to pójdźmy drogą gdzie będziemy wprowadzać Naszą młodzież. Gorzej nie będzie a możemy tylko zyskać. Może umiejętności by im brakowało ale przynajmniej chłopaki oddali by serce na boisku za ukochany klub.
Jeśli Nas nie stać na zawodnika z topu to lepiej dać szansę młodym niż się ośmieszać ściągając jakiś leszczy za których w sumie płacimy zbyt dużo (transfer, kontrakt,prowizje).
Nie sądziłem że doczekam dnia żebym musiał googlować Nasze potencjalne transfery... Masakra.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
30 stycznia 2020, 12:04
Tez za tym jestem, Real Barca United oni ryzykują i wprowadzają swoją młodzież i się okazuje ze ta młodzież na stałe zawitała do ich 1 skladu
0
hunga
hunga
30 stycznia 2020, 14:00
Projekt Primavery w drugiej lidze myślę że jest pomijany. Nie wydaje się że ktoś tam się wyróżnia ani że ktoś się tym interesuje.
Szkoda .
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się