SCUDETTO


Problemy kadrowe Milanu przed Hellasem. Nie zagrają Kjaer, Krunić i Ibrahimović

1 lutego 2020, 14:13, cinassek Aktualności
Problemy kadrowe Milanu przed Hellasem. Nie zagrają Kjaer, Krunić i Ibrahimović

Niespodziewane problemy kadrowe Milanu przed niedzielnym meczem z Hellasem Werona. Trener Stefano Pioli na konferencji prasowej poinformował, że zespół będzie sobie musiał radzić najprawdopodobniej bez Simona KjaeraRade Krunicia oraz Zlatana Ibrahimovicia. Duńczyk oraz Szwed od dwóch-trzech dni zmagają się z grypą, zaś Bośniakowi doskwiera drobny uraz. Szkoleniowiec będzie musiał zatem znaleźć zastępców dla wspomnianej trójki.



86 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
2 lutego 2020, 03:25
Może chociaż Zlatan podyryguje kolegami na murawie z ławki rezerwowych, jak w PW z Torino? Oby się panowie wykurowali na derby z Interem.
0
fallen
fallen
2 lutego 2020, 01:10
Szkoda ale bez Ibry z Hakanem w środku damy radę.
Edytowano dnia: 2 lutego 2020, 01:11
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 lutego 2020, 20:33
Płaczecie po Krzyśku jak dzieci. Taka sytuacja: napastnik strzela w 18 meczach 4 bramki, jednowymiarowy, brak strzału z dystansu, z główki, jak ma setkę to 3/4 strzeli, sprzedajemy go za 27mln euro. Super oferta. Tak, to jest super oferta jak spojrzymy na to nie sympatią a rozumem. Ale czekaj, tym napastnikiem jest Polak ? Ooo idioci, zrobili błąd, pożałujemy tego, teraz Milan spadnie do serie B. Ehh

Prawda jest taka, że przy jego formie i umiejętnościach w serie A takiego sezonu już raczej by nie powtórzył, obrońcy go trochę lepiej kryją i znika. To jest bardzo dobra decyzja dla obu stron. My dostaliśmy bardzo dobrą kasę, on ma szansę się odbudować.
Życzę Krzyśkowi powodzenia, niech strzela w Bundeslidze, na Euro mu życzę króla strzelców. Za grę w Milanie i gole dziękuję. Ale to był czas żeby się rozstać, miłe wspomnienie po Polaku w ukochanym klubie pozostanie. Ale płakać nie będę, płakałem po Maldinim, Inzaghim i reszcie senatorów, którzy dali temu klubowi znacznie więcej.

Zaraz ktoś powie, za 30mln lepszego nie kupimy. Nie zgodzę się, tamten sezon ok interes dobry. Ale ten pokazuje, że efekt wow się skończył i wyszły jego wady. Jest wielu solidnych napastników do 30mln, którzy może wyniku Krzyśka z tamtego sezonu nie zrobią ale będą bardziej przydatni dla drużyny. Poczekajmy 1-2 sezony w Hercie i wtedy ocenimy czy to Milan nie wykorzystał jego potencjału, czy był on mniejszy niż na to wskazywał pierwszy jego sezon w Serie A.
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 20:41
13
Bufor85
Bufor85
1 lutego 2020, 20:54
Mylisz się...Piątek wciąż pozostanie tym kompletnym napastnikiem. To własnie głupie pieprzenie pismaków oraz demotywacja trenera, który niestety jest słabym trenerem na Milan doprowadziła, że Piątek stracił formę. Jakie on wsparcie dostawał na boisku? Zaraz powstaną słowa typu: Piątek? E to ten Polak katol, dobry chłopak był, bo mało pił.
Absurd.
Szkoda mi go ze względu na to, że jest moim rodakiem i ze względu na to, że niesamowicie się jarałem kiedy zdobywał bramki dla Milanu...nie jakiś Hiszpan nie jakiś Włoch, nie jakiś Turek ale właśnie Polak dla mnie to była ogromna duma.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 lutego 2020, 21:19
A sam jakieś wsparcie kolegom dawał ? Ile asyst mógł mieć gdyby nie klapki na oczach? Jak miał sytuacje to psuł. Też byłem dumny z jego bramek, ale zejdźmy na ziemię. Rebic też był przez kibiców jechany, błaźnił się wręcz a jakoś potrafił pokazać charakter. A Piątek wolał strzelać w trybuny albo symulować zamiast podać lepiej ustawionemu koledze. W tamtym sezonie potrafił objechać Khalidou a w tym do perfekcji opanował upadanie przy każdym kontakcie.

Oczywiście mogę się mylić, a może Ty się mylisz, dowiemy się tak jak pisałem za rok-dwa czy to Milan zgasił jego potencjał czy był to tylko przebłysk.
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 21:22
2
Vol'jin
1 lutego 2020, 23:45
Piątek wciąż pozostanie tym kompletnym napastnikiem

w czym Piątek jest kompletny? Szybkość? Drybling? Kreatywność?

Kompletny to był Sheva, jest Aguero, Messi, Suarez, Lewandowski, Zlatan,
2
fallen
fallen
2 lutego 2020, 01:12
Z Krzysiem, jak z zauroczeniem w nieudanych związkach. Skończyło sie wow i wyszły jego wady. Od cieszynki po strzelonym karnym totalny zjazd. Sodówa mu uderzyła. I ten wywiad że będzie wart 70 mln. Meh..
Edytowano dnia: 2 lutego 2020, 01:13
3
Bufor85
Bufor85
2 lutego 2020, 14:51
Vol'jin
Piątek był właśnie taki w moich oczach był kompletny, ale na pewno nie był ani u pana Marco i u Pana Pioli, który nawet nie chciał pozytywnie o nim się wyrazić.
0
Rocker
1 lutego 2020, 20:14
To Zlatan nie jest niezniszczalnym superbohaterem, który nie potrzebuje zastępstwa?
2
ACMgaara
ACMgaara
1 lutego 2020, 18:38
Niech walną setkę przed spaniem nawet na koronokoranochinskiegovirusa działa ;)
2
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
1 lutego 2020, 18:21
Ale pożywka dla wiernych kibiców polaka rodaka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
6
Gzikuu
1 lutego 2020, 18:29
Ci zaraz stąd odejdą, tak jak odeszli wieni fani Ronaldinho :D
2
ACstach
ACstach
1 lutego 2020, 18:37
Taka kolej rzeczy. Ale widzę, że u Silvio Milan dalej w sercu mimo przejęcia Monzy:D
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 18:37
2
BadMad
BadMad
1 lutego 2020, 18:44
Aszkodagadac.
1
ceci791
ceci791
1 lutego 2020, 18:11
Hahahahahhahahahahahahahaha
1
Gzikuu
1 lutego 2020, 18:04
Wow, możemy wystawić naprawdę fajny skład, aż czekam na mecz. Jeżeli Musacchio nie jest w pełni zdrowy, a ponoć nie jest, to w końcu zagra Gabbia i to przeciwko drużynie, która nie lubi atakować pozycyjnie, więc sztos!
Hakan w końcu w środku pomocy, a w najgorszym wypadku Paqueta. Jack na lewej stronie a w ataku Rebić i Leao, wiec zwiastuje to SZYBKIE akcje ofensywne. Bardzo się cieszę również i z tego, jak zaplanowaliśmy mercato, bo pomimo sześciu absencji (Zlatan, Krunić, Bennacer, Duarte, Biglia, Kjaer) wciąż możemy wystawić zawodników na naturalnych pozycjach i skleić mocną jedenastkę.
0
patoo_07
1 lutego 2020, 18:08
Też tak to widzę i też bym tak chciał. Mam nadzieję, że Pioli też to widzi, chociaż boję się, że zaskoczy nas czymś nietuzinkowym :D
1
Gzikuu
1 lutego 2020, 18:13
Ostatecznie Hakan zagra na lewej, a Jack w środku, ale pewnie i tak na boisku każdy z nich ustawi się tam gdzie mu będzie wygodniej. Zbyt wielu innych manewrów Pioli nie ma.
Edit: chyba że tfu tfu 4-3-3 Jack-Kessie-Hakan i Rebić-Leao-Samu z przodu, ale to już SF, bo po co zmieniać system od wygrywania na ten od przegrywania.
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 18:15
1
Andrzej44
Andrzej44
1 lutego 2020, 17:44
Czyli Piatek w końcu wejdzie od początku? A nie czekaj..
3
Fushnikov
Fushnikov
1 lutego 2020, 17:49
Czekam i co?
7
pazioni
Moderator pazioni
1 lutego 2020, 18:22
Gramy nie w Piątek, tylko w niedzielę ..
1
Bufor85
Bufor85
1 lutego 2020, 20:48
pazioni ale Piątek ponoć grał w piątek.
0
jasiom22
jasiom22
1 lutego 2020, 16:56
No więc się zaczyna... sciąganie napastnika w miejsce Piątka nie było potrzebne? wystarczy trzech, a dzień po zamknięciu okienka z trzech robi się dwóch... :-/ na dwa miejsca, i to "niespodziewanie" odpada 38-latek? ...trochę śmiech na sali...

Przynajmniej jest dziki "zaraz dostanę czerwoną" Rebić - ciągle z niewiadomych przyczy poza składem. Czasem mam wrazenie ze te niusy o lekkich urazach to tak naprawdę jest publiczne usprawiedliwianie narzucania trenerowi składu przed meczem przez zarząd.

Nie zagra Kjaer? to musi Musacchio. Ani wina ani zasługa trenera,
Nie zagra Krunić, to musi Kessie, ani wina ani zasługa trenera,
Nie zagra Ibra.. to, "nie ma wyboru" ..gra Rebić z Leao, ani wina ani zasługa trenera.. zarząd tak chciał?
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 16:58
3
Zuber
Zuber
1 lutego 2020, 17:32
To po co go zatrudnili? Mógł Maldini z Bobanem od razu trenować bez Giampaolo. Myślisz czasem co piszesz czy masz wydziarany trójķąt z okiem na czole?
2
Demick
Demick
1 lutego 2020, 17:50
Bo nikt nigdy w topowym drużynach się nie przeziębia albo nie ma grypy żołądkowej. XDD mu be kwa kwa meeee meeeee
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 17:51
3
Boogiebaby
Boogiebaby
1 lutego 2020, 17:54
A Ty nie łapiesz grypy? Dzieci nie łapią grypy? Nie ma czego, ale i tak byle się przyczepić. Co za prostactwo...
3
jasiom22
jasiom22
1 lutego 2020, 19:41
Ale o co wam chodzi? jaki Giampaolo..?

ja piszę o nie zastąpieniu Piatka innym napastnikiem... bo to śmieszne, skoro Pioli gra dwójką w ataku, i to działa... to wypadało by mieć czterech, czyż nie? Czy aż tak trudno było się domyślić ze ktoś z trójki, czy że szczególnie Ibra może wypaść ze składu czy to z powodu grypy, czy zmęczenia czy kontuzji - obojętnie.. i że Leao z Rebiciem mogą nie wystarczyć, żeby zespół był konkurencyjny, na dwóch frontach przez kolejne pół roku? - krytykuje zarząd.

Co do trenera, Piolego (skąs się wziął Giampaolo?) to też bardziej chodzi o to że on sprawia wrazenie jakby nie miał pomysłu na ten zespół, tylko odklepywał to co ktoś inny ustalił, czy to żarciki że Ibra ustala skład, czy to że zarząd robi kuriozalne ruchy na rynku, które ograniczją pewnie rozwiązania obojętne...

Wykluczenie akurat tych trzech zawodników, w praktyce przesądza o pierwszej jedenasce, rozwiewa wszystkie wątpliwości i tyle. I wtedy odpowiedzialność trenera się zmniejsza... bo przecież nie miał innego wyboru. Jak nawali to nie jego wina, a jak wygra to sukces zarządu :-/ (i trenera też, choć wyboru zabardzo nie miał)

A co do grypy to też jakiś dziwny lot/komentarz, tak wiem że grypę można złapać, dwa tygodnie temu spałem z córką w szpitalu z powodu grypy, i co to ma do rzeczy? nic, bo równie dobrze można wymyślać wymówki do mediow dlaczego transfer Robinsona się nie udał, albo dlaczego zawodnik nie może grać, a bo go boli pupa.. etc. Często też się zdarza że po takim story, okazuje się ze piłkarz w dniu wyboru składu ozdrowiał, i gra.. i morale idzie do góry.. też tak robią.

I owszem czepiam się głupich decyzji zarządu, ze sprzedają napastnika który pół roku temu był pierwszym wyborem i trzecim strzelcem serie A, i go nie zastępują nikim innym - nie bo nie.

Czepiam się również że zatrudnili trenera takiego jakiego zatrudnili - Piolego, że zatrudnili Giamapolo akurat się nie czepiałem :-p ale też by można. ..;-p krytyka nie jest prostactwem, jest krytyką.. takie komentarze natomiast "ad personam" trochę są... słabe. Szczególnie jak pomija się, czy nie zrozumiało się tego co napisałem. pzdr.
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 19:47
0
Gerada
Gerada
1 lutego 2020, 16:31
Logika tłumu jest czasami porażająca: Wyzywanie trenera od najgorszych bo nie wstawi Rebića na jego nienaturalną pozycję czyli lewą stronę czteroosobowego bloku pomocy żeby nie zaburzać ustawienia - którym było nie było wygrywa mecz za meczem - ale jak Rebić ma wejść na pozycję, na której grał wielokrotnie to jest czarna rozpacz i jazda na zarząd, że nie wystąpi tam ktoś inny, kogo można było dokupić, a czego (z wielu względów słusznie) nie zrobiono... Od kilku tygodni trwa dyskusja, że obecnie nie ma za bardzo jak upchnąć na raz wszystkich ważnych ofensywnych graczy, więc jak z powodu przeziębienia na JEDEN mecz wypadł ten, który paradoksalnie jest w najniższej formie i wskoczy w jego miejsce ten, który jest w formie wyższej to trwa w najlepsze napad paniki... Dorzućmy do tego, że jak doceniam Ibrę i jego wkład w obecny Milan, tak drużyna bez niego zyska dodatkowo na agresji w presingu, dynamice w ataku i ma większą szansę zdominować posiadanie piłki... Zabraknąć może "magicznych" dotknięć Ibry i przytrzymania piłki z przodu przy naporze rywala.
15
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
2 lutego 2020, 03:16
Idealne podsumowanie.
0
Robinowski
Robinowski
1 lutego 2020, 16:25
Przesunięcie Hakana do środka i na papierze skład wygląda obiecująco.
0
Baloo
Baloo
1 lutego 2020, 16:07
G. Donnarumma - Conti, Musacchio, Romagnoli, Hernandez - Castillejo, Kessie, Calhanoglu, Bonaventura - Rebić, Leao

Niektóre strony podają że w takim właśnie składzie wyjdziemy. Optymalny chyba
2
comicowy
comicowy
1 lutego 2020, 16:10
Kasztanoglu*
1
spread
spread
1 lutego 2020, 16:19
Powiedziałbym, że lepszy niż ten co miał być wcześniej
5
jasiom22
jasiom22
1 lutego 2020, 16:57
Naszym trenerem jest Pioli, więc nie łudziłbym się co do tego że przesunie Hakana, w tym ustawieniu to Haka niestety skończy na skrzydle, a Jack w środku. Co z tym Paquetą, co dalej z urazem? powinien już wracać, albo Gabbia.. on grywał też na def.pomie, a wcale nie prezentował się w jednym sparingu w którym zagrał, po co oni go męczą, trzymając w składzie a nie dająć zagrać.
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 17:00
0
Bandita
Bandita
1 lutego 2020, 15:32
A wiec od pomocy
Samu- Kessie-Hakan- Jack
Leao- Rebic
2
patoo_07
1 lutego 2020, 15:45
Na zmianę Piątek i Cutrone :D
11
Bandita
Bandita
1 lutego 2020, 16:08
Na zmiane to PAqueta i Snickers. zycie
1
Milanboy
Milanboy
1 lutego 2020, 15:15
No co zrobisz, niech leczą grypę i tyle.
1
Willy
Willy
1 lutego 2020, 15:14
No i dobrze zagra Rebič jebnie dwie i uciszy wszystkie marudy
10
lopezito84
lopezito84
1 lutego 2020, 15:28
Oby to nie był chwilowy przebłysk
0
Demick
Demick
1 lutego 2020, 15:09
Płaczcie dalej, szczególnie że Rebić może grać na 9tce i obecnie jest w lepszej formie niż Piątek xd
10
lopezito84
lopezito84
1 lutego 2020, 15:13
Oczywiscie? Nikt nie moze tego kwestionowac, ale na lawce nie ma zmiennika. Byle jakiego. Z Interem Zlatan tez moze nie zagrac
2
Demick
Demick
1 lutego 2020, 15:20
A czy ustawienie jest czymś permanentnym? Możemy zagrać z jednym napastnikiem, do dyspozycji jest Leao jak i Rebić.
0
jasiom22
jasiom22
1 lutego 2020, 17:01
Sugerujesz powrót do 4-3-3? czyli znów nie odrabiamy lekcji...

Milan w składzie powinien mieć conajmniej dwóch defensywnych pomocników i dwóch napastników żeby coś grać, inaczej wchodzi z tego padaka.. nie ma równowagi między obroną a atakiem, w przypadku takich trenerów jak Montella (też 4-4-2 wyglądało lepiej), Gattuso, Giampaolo czy Piolego.
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 17:04
2
maciekpl
maciekpl
1 lutego 2020, 14:58
Czyli Piątek w podstawie? A nie...
3
tomasz696
tomasz696
1 lutego 2020, 14:54
Skończcie pierdol... Za zlatana kto wartościowy zgodzilby się na rezerwowego? To nie real rebic sppkojnie może go zastąpić z leao od biedy 433 na pewno zarząd wziął to pod uwagę, trzeba zauważyć że nie gramy w pucharach a tak to i budżet dostawqlby na gacie wy chcielibyście piątka do rywalizacji i latem wielkie transfery.. niestety to Milan bez ligi mistrzów. No chyba że wolicie matriego jako zmiennika..
2
matten
matten
1 lutego 2020, 14:51
Masakra :( O ile bez Krunicia i Kjaera jakoś sobie poradzimy, tak niedyspozycja Ibrahimovicia stanowi pewien problem. Wiem, że nudno ciągle pisać to samo, ale muszę powtórzyć ten banał: w takich chwilach żałuję, że lekką ręką pozbyliśmy się Cutrone :(
0
Galant2002
Galant2002
1 lutego 2020, 14:50
Gigio- Theo, Romagnoli, Musa, Calabria- Jack, Hakan, Kessie, Castillejo- Rebić, Leao
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 14:50
10
tomasz696
tomasz696
1 lutego 2020, 14:55
Też tak to widzę ale teraz z ławki problem nikt mi do głowy nie przychodzi, laxalt?
1
tober12
tober12
1 lutego 2020, 15:06
Paqueta, Selmakarena, i to tyle na ławce xd
1
paluch
paluch
1 lutego 2020, 15:25
lawka :
Begović, Conti, Gabbia, Laxalt, Paqueta, Saelemaekers
gdyby nie grozba ze Romek jak dostanie kartke nie zagra z Interem to zamiast Musacchio gral by pewnie Gabbia bo ostatnio bylo cos ze Musacchio nie jest w pelni sprawny po kontuzji jeszcze
0
jasiom22
jasiom22
1 lutego 2020, 17:05
Ja bym dał szansę temu Gabbii.. jak nie z Veroną czy wczesniej z Brescią, to kiedy?
0
Majki85
Majki85
1 lutego 2020, 14:47
Długo nie trzeba bylo czekać aż Zlatanowi się coś stanie a my zostaniemy bez 9tki w ataku. Brawo zarząd!
3
DarthImpaler
DarthImpaler
1 lutego 2020, 15:10
"aż Zlatanowi się coś stanie" buahahaha czytaj ze zrozumieniem baranie. Ma grypę nie kontuzję na pół roku. opuści jeden mecz. Wielka tragedia. Mamy Rebicia w formie.
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 lutego 2020, 15:29
Jak już to grypa dostała Zlatana.
9
Majki85
Majki85
4 lutego 2020, 23:32
Barana to ujrzysz w lustrze leszczu. A poza tym, to co się Zatanowi stało? Dopadła go grypa. Nie musi mieć kontuzji, nie musi mieć wypadku, nie musi mieć raka. Zrozum więc bananowcu, że coś mu się stało.
I ps... tak się okazało, że mamy Rebica, że my straciliśmy 2 punkty, a Ante nie dał rady w pojedynkę pociągnąć tego wózka.
0
szfarceneger
szfarceneger
1 lutego 2020, 14:45
Akurat jak przyjechałem do Włoch na swój pierwszy mecz, to kilka dni wcześniej odchodzi Piątek, a dzień przed meczem wypada Ibra :|
7
Majki85
Majki85
1 lutego 2020, 14:48
P.J.CH
11
jarek2572
jarek2572
1 lutego 2020, 15:00
Jak ja byłem pierwszy raz na meczu Milanu (jak dotąd jedynym) to boisko już w 3 minucie musiał opuścić z powodu kontuzji Bertolacci. Więc Twoja strata to nic przy tym co ja wtedy przeżywałem...
3
1 lutego 2020, 14:43
To sie tak musialo skonczyc. Nawet nie wiadomo teraz Zlatan czy bedzie gotowy na 100% na Derby...Zostaje Rebic z Leao i nikogo na lawce. XD
1
PT86
PT86
1 lutego 2020, 22:13
Na inter to Zlatan i z jedną nogą wyjdzie.
0
Fushnikov
Fushnikov
1 lutego 2020, 14:40
No to w ustawieniu 4-4-2 na ataku mega talenty Leao i Leao. Któryś strzeli :)
3
kasoli
kasoli
1 lutego 2020, 14:38
Dobrze, że naszymi właścicielami już nie są Chińczycy bo ty mogła nie być zwykła grypa xD
10
Carlo88
Carlo88
1 lutego 2020, 14:45
Mimo, że uwielbiam czarny humor to śmianie się z epidemii, która w każdej chwili może się rozprzestrzenić i u Nas jest jednak lekką przesadą. Joasia Jędrzejczyk ostatnio wstawiła w social mediach "mema", na którym obok przeciwniczki z Chin stała w masce gazowej i została niesamowicie skrytykowana, zresztą słusznie. Śmierć setek ludzi nie jest dobrym tematem na żarty.
3
kasoli
kasoli
1 lutego 2020, 15:05
Do gwiazdy sportu jednak mi trochę daleko. Niektórzy lubią czarny humor inni nie, ale idąc Twoim tropem rozumowania nie można by żartować z niczego, bo praktycznie za wszystkim kryją się ludzkie tragedie.
7
paluch
paluch
1 lutego 2020, 15:43
Carlo88 czyli nie lubisz czarnego humoru, wiec nie pisz ze lubisz
4
Fushnikov
Fushnikov
1 lutego 2020, 16:33
Kurde nawet tutaj muszę słuchać/czytać o tym wirusie. Jeszcze trochę to pod tymbarkiem będzie koronawirus.
W tych czasach już nawet przychodzi baba do lekarza jest niesmaczne i seksistowskie. Chory świat się robi z tego lewactwa. Czego by nie było zawsze znajdziesz ludzi z kijem w...
Olaboga z wirusa się smiejo
3
BadMad
BadMad
1 lutego 2020, 18:54
Epidemia - smiechawa - negacja - kibol - narodowiec - podziały - kłótnie - wojenki - władza - łańcuszek "szczescia". Marność nad marnosciami.
0
Szulaj22
Szulaj22
1 lutego 2020, 14:34
Nie minęło 24 godziny od zamknięcia okna a sytuacja szybko pokazała z jakimi debilami mamy do czynienia w tym klubie.

Ostrzeżenie za obrazę pracowników klubu. g88
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 15:30
7
Andrzej44
Andrzej44
1 lutego 2020, 17:48
dokładnie :)
1
Diavo
Diavo
1 lutego 2020, 14:34
Uhm największe zmartwienie to obrona teraz.. Musa do środka,na prawą Calabria i modlić się żeby żaden kontuzji nie dostał.
0
grzyweek7
grzyweek7
1 lutego 2020, 14:24
Może Maldini zadebiutuje?
0
zycumilanista
zycumilanista
1 lutego 2020, 14:24
Czyli albo Leao Rebic w 442 albo 433 Leao /Casti/hakan. Nie wiem co lepsze. Ogólnie gramy bez 9.
0
Valandar
Valandar
1 lutego 2020, 14:43
rebic? o ile sie nie myle w bundeslidze gral czesciej jako 9 niz na skrzydle
0
Aniaa
Aniaa
1 lutego 2020, 14:23
Plus jest taki, że być może Stefan będzie zmuszony postawić na Rebica w ataku, Hakana w środku i Jacka na lewej. Co nie zmienia faktu, że zostajemy bez klasycznej "9", co jest sytuacją absurdalną. Kto by się spodziewał... Hm...
0
Mr.Zero
Mr.Zero
1 lutego 2020, 15:32
Żodyn
0
zycumilanista
zycumilanista
1 lutego 2020, 14:22
Bum:)
1
mikj
mikj
1 lutego 2020, 14:21
Jakoś Greenwood może grać w United więc czemu nie Maldini u nas za Zlatana?
1
hyrus13
1 lutego 2020, 15:00
Tu u podstaw leży filozofia. Man Utd woli dawać szanse nastoletniemu wychowankowi, a Milan swoich wychowanków woli kisić na ławce.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 lutego 2020, 14:21
A klub bez klasycznej "dziewiątki". Nie wiem kto podejmuje decyzje w tym klubie, ale robi to źle.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 lutego 2020, 14:23
Rebic potrafi efektywnie grać jako klasyczna ''9'', dlatego nie ma co panikować.
3
ACstach
ACstach
1 lutego 2020, 14:20
Na szczescie okienko transferowe zapewniło nam odpowiednie zabezpieczenia na podobne sytuacje. A nie, czekaj...
Edytowano dnia: 1 lutego 2020, 14:21
12
Cisek666
Cisek666
1 lutego 2020, 14:17
Zaczyna się....
2
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
1 lutego 2020, 14:16
Kjær oddal Zlatanowi za ten duszacy uscisk dajac mu calusa, no i go zarazil. Transfer Kjæra to jednak byl spory blad zarzadu. #MaldiniIBobanOut
0
Demick
Demick
1 lutego 2020, 14:16
Koronawirus.
3
bawolejaja
bawolejaja
1 lutego 2020, 14:16
Ups, no kto by pomyślał.
Dobrze, że się wzmocniliśmy na newralgicznych pozycjach w styczniu. :-)
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się