SCUDETTO


Gorzki remis z beniaminkiem. Milan - Hellas 1:1

2 lutego 2020, 13:50, Presidente Aktualności
Gorzki remis z beniaminkiem. Milan - Hellas 1:1

Milan zremisował 1:1 z Hellasem Verona w spotkaniu 22. kolejki Serie A. Na San Siro tego popołudnia wynik otworzyli goście w 13 minucie po błędzie w kryciu Theo z najbliższej odległości piłkę do siatki wpakował Faraoni. Rossoneri wyrównali w 29 minucie za sprawą trafienia Calhanoglu z rzutu wolnego. W drugiej połowie mimo długiej gry w przewadze Milanowi nie udało się strzelić drugiej bramki beniaminkowi z Verony.

Mimo tego, że optycznie na początku przewagę wydawał się mieć Hellas to gospodarze stworzyli sobie bardziej klarowne okazje do zdobycia gola. Najlepsze z nich marnowali Ante Rebić, który w pogubił się w sytuacji sam na sam z bramkarzem po kontrataku przeprowadzonym wraz z Leao. Kolejną świetną szansę miał kapitan, Alessio Romagnoli, który głową po rzucie rożnym pomylił się dosłownie o centymetry. Warto przypomnieć, że po rzucie rożnym w bieżących rozgrywkach nie padła jeszcze ani jedna bramka dla zespołu z Mediolanu.

W 49 minucie ładny strzał z okolic 25 metra na wprost bramki oddał Jack Bonaventura, strzał Włocha przeszedł jednak obok prawego słupka bramki Silvestriego. W 52 minucie Lazović dośrodkował w pole karne na głowę Faraoniego, a ten trafił w słupek! Niesamowicie wściekły na partnerów z defensywy był Donnarumma i miał w tej sytuacji absolutną rację. Obrońcy Milanu nie wyciągnęli wniosków, bo już w następnej akcji zakotłowało się pod bramką za sprawą Pessiny. Verona w tym fragmencie meczu wyraźnie dominowała. Podopieczni Piolego przebudzili się w okolicach 60 minuty i przeprowadzili dwa groźne ataki zakończone strzałami. Najpierw Calhanoglu strzelał po podaniu Samu, a chwilę później Calabria bardzo mocno, ale też bardzo niecelnie uderzał z narożnika pola karnego. Od 67 minuty ekipa z miasta Romeo i Julii musiała radzić sobie w dziesiątkę. Sędzia wsparł się analizą VAR i za brutalny atak na Castillejo wyrzucił z boiska Amrabata. Milan ślamazarnie dążył do wyjścia na prowadzenie, ale okazji nie było zbyt wiele. W 85 minucie Leao oddał kąśliwy strzał, ktory na moment wypuścił z rąk bramkarz Hellasu, ale żaden z zawodników w czerwono-czarnych koszulkach nie zdołał dobiec do piłki. W ostatnich sekundach był jeszcze słupek, w rolach głównych Theo i Sealemakers, ale nic nie chciało wpaść do siatki. Ostatecznie zakończyło się remisem z beniaminkiem z Verony.

 

AC Milan (4-4-2): Donnarumma G; Calabria(71' Saelemakers), Musacchio, Romagnoli, Theo Hernandez; Castillejo(90+3' Maldini), Kessie, Calhanoglu, Bonaventura(64' Paqueta); Leao, Rebić

Rezerwowi: Begović, Donnarumma A., Conti, Gabbia, Laxalt, Brescianini, Paquetá, Saelemaekers, Maldini

 

Hellas Verona (3-4-2-1): Silvestri; Rrahmani, Kumbulla, Dawidowicz; Faraoni, Amrabat, Veloso, Lazović, Zaccagni(90+4' Dawidowicz), Verre(70' Borini), Pessina

Rezerwowi: Berardi, Radunović, Lovato, Bocchetti, Günter, Dimarzo, Empereur, Adjapong, Eysseric, Borini, Stepinski, Pazzini

 

Bramki: 29' Calhanoglu - 13' Faraoni

Żółte kartki: 45+1' Hernandez - 24' Rahmani, 86' Pessina, 90+5' Silvestri

Czerwona kartka: 68' Amrabat

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Arbiter główny: Daniele Chiffi (Padova)

Frekwencja: 55 355



785 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kosa80
kosa80
8 lutego 2020, 19:11
Nie wiem czy któryś z Panów fanów Pistoleta pio pio pio Piątka oglądał dzisiaj Hertę .
No widzę że w Niemczech bidula też nie dostaje podań.
Szok jaki ten gość jest słaby. A te kwoty za niego to dowód na to jaki ten rynek transferowy jest poje....
To do wszystkich którzy tęsknią
0
Diavo
Diavo
6 lutego 2020, 07:25
Nawet Lazio zremisowała z Hellasem,mam wrażenie,że my zawsze trafiamy na zespoły które łapią formę ;p
0
Rafalzki
Rafalzki
5 lutego 2020, 10:17
Kurcze do dzisiaj nie mogę przeboleć tego remisu... Osobiście spisałem sezon na straty jakiś czas temu ale jak spojrzałem przed meczem, że możemy mieć 5 punktów straty do 4 miejsca to nadzieje trochę ożyły. Z drugiej strony rozsądek podpowiada, że przy obecnym potencjale ludzkim to 6 miejsce będzie sporym osiągnięciem. Tak to potknięcia wszystkich wykorzystało najlepiej Napoli. No i najgorsze, że nic nie wskazuje na pozytywny wynik w derbach więc znowu możemy zagościć na dłużej po najbliższej kolejce w szarej rzeczywistości środka tabeli...
1
robert18
robert18
3 lutego 2020, 22:47
artorn
z contim co mecz robia co chca tyle na temat
0
Rafalzki
Rafalzki
5 lutego 2020, 10:12
robert18 moim zdaniem prawda jest niestety taka, że obecnie Conti to Nasz najlepszy prawy obrońca, broni równie słabo co Calabria ale przynajmniej jak idzie do przodu to ma o niebo lepsze dośrodkowania od Davide. Swoją drogą ten spór tutaj na stronie o to kto lepszy czy Calabria czy Conti to taki moim zdaniem wybór miedzy dżumą a cholerą niestety. Obawiam się, że latem potrzebny będzie nowy prawy obrońca.
0
Diavo
Diavo
3 lutego 2020, 21:33
https://youtu.be/-zkFaqUcCdo

Sael w akcji,jeśli się ogarnie w Serie A to mamy lepszą wersję Samu i Delefou.
Edytowano dnia: 3 lutego 2020, 21:35
2
Zuber
Zuber
8 lutego 2020, 13:37
Wydaje mi się, że gościu u nas wystrzeli.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
3 lutego 2020, 15:41
Szkoda tego wyniku. Może się okazać, że to była kluczowa kolejka dla całego sezonu. Gramy z Romą i Atalantą u siebie jeszcze. Zamiast 5 pkt. do 4 miejsca po następnej może być już 10 pkt. a takiej straty już nie odrobimy biorąc pod uwagę ile drużyn bije się o LM.
0
Deus
3 lutego 2020, 12:13
Jakbyśmy się jakimś cudem załapali na LM i jakimś cudem byśmy wyrwali Gasperiniego to chętnie bym taki Milan w 343 albo 3412 albo 34-fantazja zobaczył.
0
Fushnikov
Fushnikov
3 lutego 2020, 15:56
Odstaw to co bierzesz.
0
Deus
3 lutego 2020, 20:01
.OK.
0
Diavo
Diavo
3 lutego 2020, 09:35
Na derby proszę na prawą obronę Saelemakers-a bo na Calabrie i Contiego już nie mogę patrzeć..
3
artorn
artorn
3 lutego 2020, 10:01
a ja na contiego mogę... gość jak na nasz milan to gra lepiej niż przynajmniej taku musacchio
Edytowano dnia: 3 lutego 2020, 10:01
0
Paolo21
Paolo21
3 lutego 2020, 10:50
Alexis raczej nie poprawi gry w obronie...optymalne ustawienie w formacji obrony to Conti, Romek, Kjaer i Theo...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 lutego 2020, 16:19
Tak, tym bardziej, że Alexis to prawy ofensywny pomocnik...
1
Diavo
Diavo
3 lutego 2020, 21:35
Pioli w ostatnim meczu wystawił go na PO więc coś musi być na rzeczy.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 lutego 2020, 07:37
Tak kończy się, gdy do solidnej/dobrej kadry dobiera się trenera na miarę walki o byt w Serie A.Potem są problemy z każdym, nawet w najmniejszym stopniu zorganizowanym zespołem.A żeby doprowadzić do aż takiego regresu w defensywie trzeba być prawdziwym laikiem.Naprawdę nie rozumiem czym te osły z zarządu kierowały się w wyborze Piolego, gdy innymi realnymi ekonomicznymi kandydaturami byli Garcia, Ranieri czy Ianchini.Przecież każdy z nich jest pod względem taktycznym o co najmniej 2/3 półki wyżej od SP.Ogólnie to ja bym dorzucił ten milion, dwa Ibrze i niech za pomocą Bonery zarządza drużyną.Gorszej gry na chaos nie byłoby , a przynajmniej cały czas siedziałby z drużyną.
4
albertpaly
albertpaly
3 lutego 2020, 07:20
Smutno patrzeć na Milan. Dobrze, że Piątek odszedł bo było by na Niego. Theo to raczej już nie obrońca... Defensywa oprócz Romka to porażka. Zamiast zmienić coś w obronie sprzedajemy napastnika. Wszystkie mecze przegrywamy koszmarną obroną. Czasem coś Gigio wyciągnie.
1
2 lutego 2020, 23:45
Oj latem znowu moze byc wyprzedaz...Romagnoli, Hernandez, Donnaruma, Kessie, Calhanoglu.
0
serginho83
serginho83
3 lutego 2020, 16:57
Jakoś o Kessiego i Hakana nikt się w zimie nie zabijał... ich to akurat nie byłoby mi szkoda
2
milan2002
2 lutego 2020, 22:54
Obstawiłem na 2-1 w typerze, ale jak przeczytałem, że Zlatana nie będzie to zwątpiłem. No i niestety się nie udało. Młodzi potrzebują profesorów na boisku. Utwierdzam się co raz bardziej, że Pioli to nie jest dobra osoba na stanowisku trenera.
0
Diavo
Diavo
3 lutego 2020, 06:23
Dlatego po sezonie poleci,to pewniak. Gorzej jak znów nasz klub wykaże się brakiem profesjonalizmu i zakomunikuje to w mediach już w Marcu kilka kolejek przed końcem sezonu,tak jak zrobili to z Bakayoko i jak się to skończyło wszyscy pamiętamy :/
1
Diavo
Diavo
2 lutego 2020, 21:26
Theo klepał z Rebiciem ncaly mecz,natomiast na lewej stronie Samu biegał zupełnie sam.. Nie wiem czy takie były zalecenia trenera ale gdyby Calabria grał jak Theo to takie ecze wygrywamy..
0
Mieszko
Mieszko
2 lutego 2020, 21:29
Theo to chyba za bardzo uwierzył w siebie :)
0
Diavo
Diavo
3 lutego 2020, 09:36
Wiem czemu Theo nie przebił się w Realu,wczoraj wiele razy mógł zakończyć prawą nogą,to przekładał na lewą co kończyło się stratą.
0
Deus
2 lutego 2020, 21:03
Salemakers to ciekawe wzmocnienie w kontekście 343 ewentualnie na następny sezon. Ciekawe czy wygryzie Contiego/Samu bo jako prawonożny zawodnik grał parę razy na boku obrony w tym dziś.
Latem transfery must have to:
1. Klasowy DP za Kessiego - Nandez byłby dobrym wyborem
2. Zmiennik Bennacera bo Biglia to za mało :)
3. Dziewiątka - Belotti to marzenie, nikt inny nie przychodzi mi do głowy
4. ŚO - co najmniej jeden.
6
serginho83
serginho83
2 lutego 2020, 21:36
Nie sądzę, żebyśmy mieli przejść na grę trójką obrońców od nowego sezonu, chyba, że z Simone Inzaghim :) jak dla mnie potrzebny prawy obrońca, kto wie czy wypożyczenie Rodrigueza to nie jest grunt pod przyszły transfer Dumfriesa z PSV?? a do środka pomocy może taki Roca z Espanyolu, dobry w odbiorze, świetna technika i przegląd pola, tylko ma klauzulę 40mln...Belotti i Nandez jak najbardziej, ale to koszt minimum 70mln...
1
MisiuACM
MisiuACM
3 lutego 2020, 00:20
Serginho83, chyba 100mln, a nie 70... To raz, a dwa prawy obrońca potrzebny na gwałt.
0
serginho83
serginho83
3 lutego 2020, 08:18
100mln to raczej max co mogą zawołać za obu... Po takim sezonie Torino Cairo już nie będzie mógł wołać za Belottiego nie wiadomo ile, tym bardziej, jak gracz zażąda odejścia... Nandez pewnie około 35-40 już jest warty.
3
LunaS
LunaS
3 lutego 2020, 10:04
Belotti ma kontrakt do czerwca 2022 - także jeszcze jeden rok mogą go w Torino przetrzymać. Ale jego wartość na dzień dzisiejszy to max 50 mln.
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
2 lutego 2020, 20:51
Lecce demoluje u siebie 4:0 torino. Gdzie my wymęczylismy w dogrywce zwycięstwo. To tylko pokazuje gdzie my jesteśmy, a jesteśmy głęboko gdzieś. To jest straszne.
1
patoo_07
patoo_07
2 lutego 2020, 22:49
Każdy mecz jest inny, takie porównywanie jest idiotyczne. Sugerjesz, że jesteśmy o wiele słabszą drużyną niż Lecce?
Edytowano dnia: 2 lutego 2020, 22:50
3
dykt4tor
2 lutego 2020, 23:48
Atalanta wygrała z nami 5:0, a przegrała ze Spal. Spal jest od nas co najmniej 5x lepsze ;/
3
Majki85
Majki85
2 lutego 2020, 20:40
Zabrakło Ibrahimovica i efekt widzieliśmy. Nawet już tu nie chodzi o wynik końcowy, lecz o to że bramkarz Werony Silvestri nie miał za wiele pracy. To świadczy o tym jak malo okazji bramkowych stworzyliśmy. Więcej szans mieliśmy w samej dogrywce w meczu z Torino niż dziś przez 90 minut. Słaby Leao, pary brakło dziś Castijello oraz w drugiej połowie Rebicowi i efekt widzimy. W dodatku na in minus zaprezentował się dziś Jack oraz bardzo przecietnie Hakan i jak na siebie Theo, do którego przyzwyczailiamy sie juz że daje wiele dobrego w ofensywie. W dodatku Francuz zawiódł też w obronie. Paqueta natomiast fatalny. Chyba gorszy był tylko... Borini w Hellas. Najlepszy zdecydowanie Romagnoli. I jeszcze słówko o naszych debiutantach... Alexisowi widać piłka przy nodze nie przeszkadza, ale lewa noga to nie jest jego mocna strona. Natomiast wejście mlodego Maldiniego tylko uświadamia nas jak kiepską mamy ławkę pod nieobecność Ibrahimovica i nawet tego surowego w ofensywie Rade "De Bruyne" Krunica. Szkoda szkoda szkoda. Jeżeli nie wykorzystuje się potkniec Romy i Atalanty to o LM można zapomnieć.
2
DonDamiano
DonDamiano
3 lutego 2020, 10:11
Bo taktyka "masz piłkę to graj na Ibrę" sprawdza się tylko kiedy Ibra jest na boisku. Kiedy tylko Ibra wchodził za Piątka od razu się gra poprawiała mimo że obaj grali równie słabo.
0
Boateng93
Boateng93
2 lutego 2020, 19:52
Mazzarriego na bank zwolnią z Torino więc mamy głównego kandydata do objęcia Milanu w przyszłym sezonie. Niemożliwe? A kto by pomyślał, że Pioli, który mało co nie spuścił Fiorentiny w tamtym sezonie, w tym będzie trenerem Milanu? Z tym zarządem wszystko jest możliwe, a właściwie niemożliwe jest w końcu po tylu latach zatrudnienie trenera z wyższej półki.
8
Boateng93
Boateng93
2 lutego 2020, 19:47
Suseł nawet przypomniał sobie jak się z wolnego dośrodkowuje.
1
Fushnikov
Fushnikov
3 lutego 2020, 15:58
I jak się wolne w trybuny wykonuje.
0
lopezito84
lopezito84
2 lutego 2020, 19:46
Ale słaby i nudny mecz mogliśmy cieszyć się z 6 miejsca. Ale nie oszukujmy się jesteśmy na tym na które zasługujemy. Patrząc na grę z pierwszej 5 nie powinno nas tam być z taką grą. Milan jak zwykle nie pokazał charakteru często tak się zdarza nie tylko w ostatnich latach że Milan nie wykorzystuje szansy kiedy układ innych meczów jest po jego myśli. Milan jak (prawie) zawsze zawodzi w decydującym momencie z Hellasem powinniśmy przejść spacerkiem a tym czasem mamy szczęście że zremisowaliśmy.
2
grayman88
grayman88
2 lutego 2020, 19:44
Brak słów, Roma przegrywa, Atalanta remisuje a Ci z Hellasem nie mogą 3pkt zdobyć. Taka okazja.
3
Fushnikov
Fushnikov
3 lutego 2020, 09:38
Czy jeszcze nie nauczyliśmy się, że kiedy rywale gubią punkty, to Milan jest zaskakująco solidarny? :P
0
RuFFDante
RuFFDante
2 lutego 2020, 19:43
Czy ktos mial odczucie ze Samu specjalnie nie podawal do mlodego Belga?
3
Boateng93
Boateng93
2 lutego 2020, 19:42
Lecce wygrywa pierwszy mecz od 16 lat w Serie A u siebie rozbijając ... Torino 4-0. To samo Torino, które dopiero co dostało 7kę od Atalanty i to samo Torino z którym cudem nie odpadliśmy z PP.
4
Rafał0209
Rafał0209
2 lutego 2020, 19:46
mecz meczowi nie równy
2
Boateng93
Boateng93
2 lutego 2020, 19:36
Suseł debiutuje w Sevilli z Alaves, zobaczymy czy przypomniał sobie jak się gra w piłkę.
1
Paolo21
Paolo21
3 lutego 2020, 10:48
Oglądałem ten mecz, nie tylko z ciekawości jak wypadnie w debiucie Suso, ale i z racji tego że sympatyzuję klubowi z Andaluzji. No i Suseł rozruszał grę Sevilli po wejściu, nawet niezły występ, jednak nic to nie dało bo Los Nervionenses pomimo ogromnej przewagi w posiadaniu piłki, zresztą jak co mecz ma niewiele klarownych sytuacji do zdobycia bramek.
0
Rzetelny
2 lutego 2020, 19:31
Ogólnie to wniosek jest taki, że oglądanie meczu Milanu na szczycie Wezuwiusza jest mocno utrudnione:)
A na szczyt polecam wjeżdżać tylko jak jest bezchmurne niebo:) u mnie jak widać na zdjęciach takiej pogody nie było, ale i tak było warto :)

https://ifotos.pl/z/qanqppr
https://ifotos.pl/z/qanqppx
https://ifotos.pl/z/qanqppn

Gdyby ktoś miał pytania co do samego wyjazdu to chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami:)
3
Paolo21
Paolo21
2 lutego 2020, 19:27
No to Mazzari może pakować walizki z Turynu po meczu z Lecce :D
1
2 lutego 2020, 19:26
A nie mowilem hehe lepszy srodek znami wchodzi i nas zamiata hehe a leao tylko ze slabuszami cos pokazuje, na niego wystarczy fizyczny obronca i po leao hehe mecz na minus, podaj nam wynik na tacy doslownie a my jak frajerzy nie bierzemy tego jak mi nie bierzemy to zostanie nam zabrane hehe
2
BadMad
BadMad
2 lutego 2020, 22:00
Hehe.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
2 lutego 2020, 19:25
Pierwszy mecz w tym sezonie którego nie oglądałem. Ale widzę że wygrana z beniaminkiem to coś ciężkiego. Na własnym stadionie. A klub dalej bez napastnika przez duże N.
2
alp41
alp41
2 lutego 2020, 19:24
Obecność Ibry jest nie zastąpiona !
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
2 lutego 2020, 19:26
To tylko oznacza że jesteśmy w czarnej D. Ibra dostanie kontuzję na 20 lat i co wtedy? Pioli tego nie ogarnie :)
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 lutego 2020, 19:15
Na derby w ataku powinien wyjść Rebic i Zlatan. Leao dziś najsłabszy obok Calabrii na boisku.
3
zycumilanista
zycumilanista
2 lutego 2020, 19:17
Zlatan się zatęskni
1
dykt4tor
2 lutego 2020, 23:49
Najsłabszy to był Jack ;p
0
marcin0218
marcin0218
2 lutego 2020, 18:54
A tym czasem Bergwijn, którego transferu nienpotrafil ogarnąć Milan, strzelil gola manchesterowi City
1
EdgarDavids
EdgarDavids
2 lutego 2020, 19:42
W Milanie nawet Messi grałby piach.
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 lutego 2020, 18:40
Dobra w sumie to już tak na "chłodno" chłopaki wygrali 6 spotkań pod rząd, dzisiaj remis.. Mówi się trudno była szansa odrobić sporo punktów i odskoczyć nie udało się pozostaje niedosyt i ale trochę się odbiliśmy po tej kompromitacji z Atalanta mamy półfinał PW i pozostaje sporo kolejek przed nami żeby jeszcze powalczyć o strefę pucharowa. Nie można im odmówić zaangażowania co najwyżej braku umiejętności, ale Pioli nie dżepetto - "drewna nie ożywi". Forza! Walczymy dalej :)
8
Gieno
Gieno
2 lutego 2020, 22:16
Ja wiem ze nic takiego się nie stało. Bo nie zawsze się wygrywa. Tylko najbardziej martwi mnie ich styl jaki rozgrywamy te mecze, że nie da się tego oglądać.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 lutego 2020, 11:10
No mnie również, ale co poradzisz.. :/
0
Brysiuxxx
Brysiuxxx
2 lutego 2020, 18:38
Przeczytałem kilka komentarzy, pierwszych lepszych na które wpadłem. Mowa w niektórych jest o LM albo LE. Czym drużyna miałaby sobie zasłużyć na grę w tych pucharach europejskich? Bałbym się tej kompromitacji, nie mam zaufania do mojej drużyny w lidze, a co dopiero jakby do ludzi wyszli. Nie mamy czym się pochwalić, ani ludźmi, ani wynikami. Więc po co nam ta Europa. Bo kasa? Nie umiemy z niej korzystać. Bo się pokarzemy? Tu nie ma nic do pokazania, po za przepaścią między nami a resztą kontynentu.
Dalej mam w głowie wynik z Atalantą, więc nie dziwią mnie przeprawy z kimkolwiek.
Nie chce patrzeć na przerwę letnią i szukanie sposobu, którego, pesymistycznie patrząc, nie znajdą. Tak na ten moment widzę moją drużynę.
Znajdą kogoś lub nie, sprzedadzą klub lub nie.
Mam nadzieję, że będzie lepiej i zasłużymy na czołówkę tabeli. Na ten moment mamy za króciutkie nóżki żeby wskoczyć wyżej.
Pozdrawiam i życzę nam sukcesów
1
zycumilanista
zycumilanista
2 lutego 2020, 19:17
Europa da nam pozycję negocjacyjną jeśli chodzi o piłkarzy i trenera ale jeśli to mało ....;)
2
BadMad
BadMad
2 lutego 2020, 22:06
Europa nas "pokarze" jeśli sie w niej "pokarzemy";)
1
Brysiuxxx
Brysiuxxx
2 lutego 2020, 22:32
zycumilanista cieszę się, że są ciągle osoby, które wierzą w sukces. Mogę się mylić w tym co napisałem i puchary przyczynią się do poprawy sytuacji...
BadMad miejmy nadzieję że tak nie będzie :P
0
pablozg1993
pablozg1993
2 lutego 2020, 18:13
Tylko nie róbcie zaskoczonych. Gdybym był bezstronny to na bukach bym dał Helllas z podparciem ale nie miałem do tego serca. Typerzy to ostatnio chyba znienawidzili cały Mediolan bo kupony psują pewniaczki Milan i Inter xd. aż dziwiły kursy na Milan i buki zarobiły pewnie jak ludzie stawiali po kursach xd Co do meczu podobny jak z Sampdorią remis a powinniśmy przegrać. Szkoda gdybyśmy wygrali z Sassuolo, Sampdorią i Hellasem to człowiek nawet z nadzieją by patrzył na LM oczywiście umiarkowaną ale chociaż spokojnie na LE ale wątpię by to Milan zadowalało jak i samo takich grajków jak Gigio czy Romek którzy będą chyba sami chcieli opuścić ten statek. Widac było brak Bennacera w środku pola. Teraz dopiero widac jaką facet wykonuje pracę nawet pomimo błędów czasami jakie robi choć trzeba to zrzucić czasami na jego posturę al i tak pracuje za dwóch w środku co powoduje tyle kartek u niego i za pewne jeszcze przynajmniej w jednym meczu będzie pauzował jak nic. Szkoda że Milan nie powalczył o takiego Demme z Napoli bo wiele wcale nie kosztował a odciążył by Bennacera w defensywie. W sumie duzo by pisać o tym meczu zawiedziony jestem ale nei zaskoczony bo mówiłem już że za duzo już tych zwycięstw a że Hellas prezentuje się dobrze to czas na remisik. Ze spalami, udine i bresciami się udało ale co dalej....nie wykorzystano wpadek Romy i Cagliri i Atalanty a teraz mecze z Interem i Juve i nawet te LE może nam uciec. MEcz meczowi nie równy a i derby rządzą sie swoimi prawami i liczę na remisik.
Edytowano dnia: 2 lutego 2020, 18:16
2
Zielony2009
Zielony2009
2 lutego 2020, 18:16
bukmacher zarabia bez względu na to ile osób postawi obojętnie jaką kwotę na dowolną opcję, to dla nich bez znaczenia zawsze zarobią tyle samo

XD ekspercie
4
pablozg1993
pablozg1993
2 lutego 2020, 18:20
Zielony2009

na cenzura wiem ze zarabiają i będa zarabiać bo jak by nie zarabiali to by nowych buków nie otwierali po prostu jest masa osób obstawiających po kursach i widzieli fajny kurs 1,8 na Milan z jakimiś ogórkami z Verony i postawili i zaraz na fortunie na czacie teksty typu cenzura Milan ird

Ostrzeżenie za wulgaryzm
SS
Edytowano dnia: 2 lutego 2020, 19:32
1
Corsa
Moderator Corsa
2 lutego 2020, 18:53
Kursy sugerowały właśnie coś odwrotnego, 1,8 na Milan jasno dawał do zrozumienia, że wcale nie jesteśmy takimi faworytami, na Inter ostatnio też jest niemało.

No i od kiedy Milan jest "pewniaczkiem"? Najstarsi góralne tego nie pamiętają :D
2
pablozg1993
pablozg1993
2 lutego 2020, 18:57
Corsa

Ja to wiem ale wielu nie wie xd a i tak obstawia...jeszcze ostatnio był kurs jakoś 1,5 ostatniego dnia wzrósł po wiadomości że Ibra nie gra xd
1
Jalapeno
Jalapeno
2 lutego 2020, 18:11
Wielochlon tylko mi wszystkie komentarze lajkuje? To jakiś bot? :D
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 lutego 2020, 18:23
On chyba wszystko lajkuje. Mnie 12 zajakował :)
1
Jalapeno
Jalapeno
2 lutego 2020, 18:30
Czyli bot. ;d
0
2 lutego 2020, 18:07
Jesteśmy drużyną z totalnego przypadku. Wróć...nie ma tu żadnej drużyny, tylko indywidualności. Jeżeli one czegoś nie zrobią(Theo, Rebić, Ibra, fartowny rykoszet Hakana etc), to nic nie wychodzi.
Nie ma żadnego progresu i ten trener nie wymyślił niczego lepszego niż poprzednicy. Nie wierzę w żadne szansę na LM. Może uda nam się zdobyć 6-7 miejsce rzutem na taśmę.

Mamy wciąż ujemny bilans bramkowy, a Ciro Immobile ma więcej bramek niż Milan, pomimo jednego rozegranego spotkania mniej.
Najlepszym strzelcem jest obrońca, a cała ta mizeria istnieje pomimo dużo lepszej kadry i głębi składu niż rok temu.

Naprawdę nie miałbym nic przeciwko gdyby ten sezon poświęcono na budowę faktycznego stylu czy jakiejś idei gry. Można by też było ogrywać trochę tych zdolniejszych z Primavery.
Nawet mogłoby to być z Giampaolo. Po co się teraz karmić złudzeniami? Wszystkiego nam Ibra nie uratuje.
15
Szulaj22
Szulaj22
2 lutego 2020, 18:24
Dokladnie a zwycięstwa sa przypadkowe a nie spowodowane dobra gra a niektórzy myślą o Lm gdzie nasza drużyna broni sie 90 minut z Brescia czy Hellasem na własnym stadionie za tydzień Inter nas boleśnie zweryfikuje
0
KKP19
KKP19
2 lutego 2020, 18:07
Gdybyśmy wygrali, strata do Atalanty wynosiłaby 5 pkt...
Edytowano dnia: 2 lutego 2020, 18:11
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
2 lutego 2020, 18:30
Jaktyś to dioble policzył?
0
KingBunny
2 lutego 2020, 18:05
Starczy spojrzeć w tabelę. Milan jest na poziomie Parmy i Hellasu, więc remis z sąsiadem w tabeli nie dziwi. Milan to średniak z przebłyskami, a takie drużyny nie wygrywają seryjnie tak jak Juve czy Inter, więc trzeba się przyzwyczajać. LE będzie cudem. Dużo zależy co Napoli pokaże do końca sezonu.
2
Szulaj22
Szulaj22
2 lutego 2020, 18:13
Nie Hellas jest lepszy co pokoazł dzisiejszy mecz.
1
Jalapeno
Jalapeno
2 lutego 2020, 18:04
Lecce - Torino, co to pewnie za badziewny mecz będzie. xD Czekamy na Inter.
2
fallen
fallen
2 lutego 2020, 18:02
Z Patryczkiem byśmy wygrali :)
1
Boogiebaby
Boogiebaby
2 lutego 2020, 18:02
Jak chorym systemem jest var niech będzie przykład meczu Milanu i teraz Manchesteru. Sterling wchodzi tak samo, a może nawet i gorzej w nogi Aliego i po weryfikacji sędzia daje tylko żółta kartkę xdd
Edytowano dnia: 2 lutego 2020, 18:02
1
kamilus
2 lutego 2020, 18:08
To nie system jest "chory", ale ludzie tworzący przepisy i ludzie, którzy z tych przepisów korzystają.
3
Boateng93
Boateng93
2 lutego 2020, 17:58
Niestety, ale Milan dalej nie przypomina zespołu. Tu nic nie jest wypracowane, ani atak pozycyjny, ani szybkie kontry, ani nawet rzuty rożne, które w dzisiejszej piłce są takie ważne. Kolejny sezon bijemy rekordy bez gola bezpośrednio po dośrodkowaniu z rożnego. Wszystko jest oparte na indywidualnych zrywach.

Pioli niech dokończy sezon i ucieka.
3
MK92
MK92
2 lutego 2020, 17:55
Ależ to była męczarnia. Zero jakiegokolwiek schematu w bronieniu i atakowaniu. Fakt, że graliśmy sporą część spotkania z przewagą zawodnika jeszcze bardziej pozostawia niesmak. Dzisiaj rozczarowała mnie trochę lewa strona w osobach Theo i Rebicia, która ostatnio wygrywała nam mecze. Słabo odnajdywał się też Leao bez Ibry. Zmiennicy też średnio. Saelemaekers to debiutant, więc nieco nerwowa gra raczej nie dziwi. Debiut Maldiniego za krótki na ocenę. Niestety, ale Paqueta wciąż słabiusieńki. Z taką grą strach myśleć o nadchodzących derbach Mediolanu.
4
pazioni
Moderator pazioni
2 lutego 2020, 17:55
Przegrywamy źle, wygrywamy też źle MASAKRA.
2
EdgarDavids
EdgarDavids
2 lutego 2020, 17:57
Kto mówi że źle jak wygrywamy? Nikt nie pamięta stylu tylko 3pkt.
1
Magier
Magier
2 lutego 2020, 18:25
Dlatego dzisiaj zremisowaliśmy.
0
badas64
badas64
2 lutego 2020, 17:55
A ja mam wrażenie ze nie ma różnicy czy gramy z górna połowa tabeli czy dolna to każda drużyna ma jakiś schemat coś potrafi a u nas dno dni dno
2
Grande
2 lutego 2020, 17:54
Strata punktów z Lecce, Sass, Sampdorią u siebie, masakra z Brescią, o meczach z top5 nie ma co wspominać. Z Piolim do LM.
2
PT86
PT86
2 lutego 2020, 17:47
Wina Piątka! :)
4
wielki prostownik
wielki prostownik
2 lutego 2020, 17:44
Hellas ma słabszych piłkarzy ale ma wypracowane schematy. U nas nie ma żadnych automatyzmów. Zarówno w obronie jak i ataku rządzi chaos. Nawet rzutu rożnego nie potrafimy rozegrać w jakiś zorganizowany sposób. Typowa gra na aferę.
11
Corsa
Moderator Corsa
2 lutego 2020, 17:46
u nich był automatyzm akcji, u nas co najwyżej autyzm.
7
Jalapeno
Jalapeno
2 lutego 2020, 17:48
Uważam, że gdyby nie czerwona dla Verony, to wywieźliby komplet punktów. Fajna ekipa, nie murująca. Oby więcej takich.
5
Gzikuu
2 lutego 2020, 17:50
Kto by pomyślał, że Jurić w komfortowych warunkach potrafi zbudować taki zespół. Może my też w końcu trafimy z odpowiednim wyborem personalnym. :P
2
wielki prostownik
wielki prostownik
2 lutego 2020, 17:59
Może powinniśmy urealnić nasze oczekiwania? Zaakceptować fakt że organizacyjnie i personalnie jesteśmy średniakiem Serie A? Zatrudnić trenera i pozwolić mu spokojnie pracować bez presji LM zamiast robić rewolucję co sezon? Może wtedy udałoby się coś zbudować?
3
roby
roby
2 lutego 2020, 17:42
Ja winie zawsze piolego...zaden z pilkarzy to nie typowa 9 ,mogl dzisiaj zaskoczyc i inaczej ustawic zespol,ale jak mogl skoro on nic nie pitrafi,wszystkie mecze co wygralismy ostatnik to nie bylo ze piekna gra dominacja itd...to bylo z fartem,szczesciem a zespoly naprzeciw i tak prezentowaly sie lepiwj...wiwc nastepny trener bez jakosci
1
Rafał0209
Rafał0209
2 lutego 2020, 17:41
Trzeba Panie i Panowie w końcu otworzyć oczy , spójrzmy na to jako bezstronny kibic spotkały się dwie drużyny ze środka tabeli i padł remis co w tym dziwnego , to że nam trener zarząd czy sami sobie wmawiamy że nasi gracze mają potencjał jest zakłamaniem rzeczywistości przestańmy się w końcu oszukiwać a będzie nam lżej , to że daliśmy tyle za piłkarza ma 20 lat i zarabia u nas spore pieniądze nie znaczy że jest tyle naprawdę warty , mamy słabego trenera ze średnimi piłkarzami to i miejsce w tabeli mamy średnie , ja nie widzę w tej drużynie potencjału na top 4 ,
10
Corsa
Moderator Corsa
2 lutego 2020, 17:45
taki już urok kibicowania, drużyna może być na ostatnim miejscu, a i tak dalej wierzysz :)
3
dawios00
dawios00
2 lutego 2020, 17:46
Mecz Atalanta vs Genoa to też według Ciebie spotkanie dwóch drużyn ze środka tabeli?
1
wielki prostownik
wielki prostownik
2 lutego 2020, 17:50
Gdyby nasi średni piłkarze mieli tak wypracowane schematy jak słabi piłkarze Hellas to top 4 byłoby realne jak najbardziej. Roma, Lazio czy Atalanta też nie mają wirtuozów futbolu.
2
hyrus13
hyrus13
2 lutego 2020, 17:58
@wielki prostownik, ale oni nie rozrzucają pieniędzy na lewo i prawo oraz nie zmieniają koncepcji po jednym meczu tylko rozsądnie budują drużyny.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
2 lutego 2020, 18:04
Otóż to. Może zamiast zmian trenerów co sezon i rewolucji kadrowych należałoby postawić na stabilizację? Zatrudnić fachowca i pozwolić mu pracować chociaż że 2-3 sezony bez nadmiernej presji wyniku? I rozsądnie uzupełniać kadrę o przemyślane nazwiska a nie na zasadzie "łapmy co się da a potem się zobaczy"?
1
Jalapeno
Jalapeno
2 lutego 2020, 17:39
Latem i tak potrzebna przebudowa + jakiś solidny trener typu Spalletti albo Pochettino. Jeden i drugi do wyjęcia, a kwestia finansowa jest sprawą drugorzędną, bo to logiczne, że skoro zatrudniasz fachowca, to weźmie więcej. Do Piolego nic nie mam, jako strażak ok i trochę z bagna nas wyjął, ale to nadal trener, który nie da nam top4 nawet jakby był tu od początku, a umówmy się - Liga Europy już nam się trochę zbrzydła i trzeba wyżej te poprzeczkę postawić. ;)
3
Gzikuu
2 lutego 2020, 17:51
A przyjdzie Allegri, który jeszcze bardziej poukłada naszą poukładaną grę defensywną. Chociaż byłaby to oczywiście zmiana na wielki plus.
1
Jalapeno
Jalapeno
2 lutego 2020, 17:53
Allegri też jest ok, ale generalnie jestem anty na catenaccio. Max mógłby przyjść razem z De Zerbim. Jeden by ogarniał obronę, a drugi styl i funkcjonowanie zespołu podczas kontr i ataków pozycyjnych. :D
1
zycumilanista
zycumilanista
2 lutego 2020, 17:56
Mi tam LE nie zbrzydło bo byliśmy tam i nas wyjaśnili w grupie w której mieliśmy dudląż;). Takze ja z pokorą przyjmę LE w którym powinniśmy pokazać się z jak najlepszej strony i poczuć Europę bo obecny Milan czytał o LM w Bravo Sport.
1
Jalapeno
Jalapeno
2 lutego 2020, 17:57
zycumilanista

Oczywiście, że w tym sezonie faza grupowa LE byłaby sukcesem, ale mówię przyszłościowo. Chyba musimy w końcu mieć ambicje na top4 - ale nie tylko o LM marzyć, ale zacząć ten cel realizować? :D
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się