SCUDETTO


Bezwarunkowe pozostawienie Piolego na stanowisku tylko w przypadku awansu do Ligi Mistrzów

4 lutego 2020, 09:35, cinassek Aktualności
Bezwarunkowe pozostawienie Piolego na stanowisku tylko w przypadku awansu do Ligi Mistrzów

Rozprawiając na temat przyszłości trenera Stefana PiolegoLa Gazzetta dello Sport informuje, że tylko w jednym przypadku szkoleniowiec może być pewny swego losu - jeśli doprowadzi drużynę Milanu do pierwszej czwórki tabeli Serie A i tym samym awansuje do Ligi Mistrzów. W takim przypadku bez żadnych wątpliwości Włoch pozostanie u steru mediolanskiej drużyny na kolejny sezon. Przy każdym innym obrocie spraw, kwestia obsady ławki trenerskiej rossonerich zostanie omówiona na spotkaniu zarządu klubu po zakończonym sezonie. Jak dotąd - pisze LGdS - władze Milanu są usatysfakcjonowane pracą wykonaną przez szkoleniowca pochodzącego z Parmy.



92 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gullit80
Gullit80
5 lutego 2020, 08:00
Aby być pewnym pozostania Pioli musi nas doprowadzić minimum do 2 miejsca i poprawić styl gry. Niestety ale przy tym zarządzie jak nawet 5 będzie to go zostawia. Już się zachlysneli 5 wygranymi pomimo braku poprawy gry i dają mu pełne zaufanie.
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
4 lutego 2020, 20:52
Nie ma szans na jakiekolwiek puchary w tym sezonie. Nawet jeżeli wyprzedzimy Parmę czy Cagliari to zaraz dopadnie nas Napoli czy Torino . Ja się nie łudzę bo gra naszych zawodników jest na żenującym poziomie i niestety nie widać żadnej poprawy.
1
Seca
Seca
4 lutego 2020, 19:35
Po sezonie faktycznie musi przyjsc TRENER, nie figurant, nie tania opcja, nie ktos kto zaczyna kariere.
Tylko ktory TRENER zgodzi sie na prowadzenie tego balaganu?
Polowa kadry do wymiany wiec znowu pojawi sie problem zgrania. Watpie ze dzisiejszy Milan stac na kolejna rewolucje kadrowa poniewaz nie zarabiamy ani na pucharach ani na transferach z klubu.
Stawiajac na tanich ale utalentowanych pilkarzy, znowu pojawia sie problem braku wynikow na kilka sezonow a na to trener typu Allegri sobie nie pozwoli wiec zostaje trener ktory chce sie wybic. Marzy mi sie Sheva na stanowisku trenera ale czy on ma na tyle dobry warsztat i bedzie umial poukladac ta druzyne?
Opcja o tyle kuszaca co niepewna...
1
jasiom22
jasiom22
4 lutego 2020, 21:23
Zdecydowanie nie! dla haseł typu "połowa kadry do wymiany"
Zatrudnić trenera (który już coś kiedyś osiągnął) tak, i do tego z trzy/cztery konkretne wzmocnienia, nie żadna kolejna rewolucja.

0
Dryzu1899
Dryzu1899
4 lutego 2020, 18:47
A ja stawiam że będzie tak, że Milan na koniec zacznie jako tako punktować, zaliczy serię 7 meczy bez przegranej zajmując tym samym 6/5 miejsce i nasze światłe umysły stwierdzą że to jest tanie, dobre i wystarczające rozwiązanie i powtórzymy scenariusz ostatnich kilku lat.
3
jasiom22
jasiom22
4 lutego 2020, 21:20
Mam podobne obawy, że Pioli jednak zostanie z oszczędności "bo się spisze" - lepiej niż Giampaolo. :-/
0
MK92
MK92
4 lutego 2020, 18:40
Nie sądzę, że Milan jest w stanie awansować do Ligi Mistrzów. Walka o czwarte miejsce znów pewnie będzie wyglądała jak pojedynek ślepego z kulawym, ale właśnie - Milan jest tym kulawym i nie ma szans szybciej podbiec. Nasze wyniki to jedna wielka sinusoida. Tak że z Piolim żegnamy się za cztery miesiące.
2
Jago
Jago
4 lutego 2020, 17:01
Moim zdaniem nawet jakby zajął 4 miejsce to powinni go wymienić.
2
EdgarDavids
EdgarDavids
4 lutego 2020, 17:41
Faktycznie. Nawet na zdjęciu nie potrafi się odpowiednio zaprezentować, tylko wygląda jak Staszek stojący pod monopolowym i proszący o 5zl na jabola.
0
Jago
Jago
4 lutego 2020, 18:18
Nie chodzi mi o wygląd. Chodzi o to że nawet gdyby jakimkolwiek cudem mu się to udało (awansować do LM) to Milan powinien zatrudnić trenera z topu, a nie półśrodki takie jak Pioli. Jest to gość bez charyzmy i umiejętności. To chyba niepoważne żeby zawodnik ustalał skład i taktykę co? Ale tematu nie ma, bo nie ma opcji żeby Milan zakończył na top 4. Dziękuję i pozdrawiam.
2
Jaca23
Jaca23
4 lutego 2020, 16:55
Że Pioli żadnym wirtuozem nie jest to wiadomo, ale dla mnie największym błędem była zamiana Giampaolo za Rino. To jak grał Milan za czasów byłego szkoleniowca Sampy to się w głowie nie mieści. Nie bronie Piolego, ale uważam, że gdyby został naszym trenerem w lato na pewno mielibyśmy kilka punktów więcej.
3
janosik9020
janosik9020
4 lutego 2020, 16:53
Jeśli zostanie to jedno jest pewne, Milan na pewno się nie rozwinie, nie poprawi w grze itp. To nie nie trener na oczekiwania Milanu. Zdaje sobie sprawę że Milan jest obecnie ligowym średniakiem ale to jest zasługa naszych trenerów, bo z zawodnikami jakimi obecnie dysponujemy ogarnięty trener byłby w stanie zrobić coś ciekawego (nie mówię tu o wygraniu LM). Trzeba przyznać że wybór trenerów to najgorsze decyzje naszego zarządu, bo moim zdaniem reszta idzie w dobrym kierunku (pozbycie się zawodników z dużymi pensjami którzy nie byli wart tych pieniędzy i szykowanie drużyny pod jakieś zmiany bo to widać że jakieś nastąpią)
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
4 lutego 2020, 16:44
To na razie Pioli. Ciekawe jaki pionek po nim przyjdzie.
0
PaoloACM
PaoloACM
4 lutego 2020, 16:19
Gdy zatrudnialiśmy Stefana media podawały informacje ze jest dżentelmeńska umowa między zarządem a Piolim - brak awansu do LM oznacza ze sam zrezygnuje. Jeśli awansuje to będzie mu się należał następny sezon. Jeśli nie to się zobaczy. Niemiec mnie nie przekonuje. Napompowany balonik jak dla mnie
0
AC Kamil
AC Kamil
4 lutego 2020, 15:18
Jak ma przyjść kolejny trener na poziomie tych, którzy pojawiali się tutaj od momentu zwolnienia Allegriego to lepiej niech zostanie Pioli, po co płacić kolejnemu figurantowi na tym stanowisku jak ma się już dwóch do opłacenia. Jeśli nikt w zarządzie nie pójdzie po rozum do głowy i nie zatrudnią trenera na odpowiednim poziomie to żadne ruchy transferowe nie pomogą, dalej pieniądze będą palone w piecu. Od lat te same problemy czyli zatrudnianie słabych trenerów i mizerna linia pomocy. Ciekawe kiedy ktoś na górze w końcu się zorientuje gdzie jest problem.
6
MrCostacurta
MrCostacurta
4 lutego 2020, 14:56
Nie wiem po co takie gdybania. Prędzej rzucona moneta zawiśnie w powietrzu niż awansujemy do LM.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
4 lutego 2020, 15:38
Też w to nie wierzę ale majątku bym nie postawił na to że nie awansujemy. Przypomnij sobie wyścig żółwi z poprzedniego sezonu. Roma gra w kratkę, Atalanta też pogromy rywali przeplata wpadkami.
0
MrCostacurta
MrCostacurta
4 lutego 2020, 17:08
Masz rację, trzeba wierzyć. Na tym polega kibicowanie, że wierzymy. Jednak fakt, że LGdS rozważa możliwość udziału Milanu w LM, na chwilę obecną uważam za niepoważny.
0
gorylmagila
gorylmagila
4 lutego 2020, 17:17
Tak ... Milan regularnie punktuje i bije każdego kto popadnie ...
0
Semper Fideli
Semper Fideli
4 lutego 2020, 14:43
Moim zdaniem uczciwe podejscie. Oczywiście wiadomo ze nie ma szans na LM i jestem praktycznie pewny że od nowego sezonu będzie nowy trener
0
MrowaGDA
MrowaGDA
4 lutego 2020, 14:26
Bez nowego właściciela nie będzie poważnego trenera tylko jakieś słupy
0
Corsa
Moderator Corsa
4 lutego 2020, 14:24
Wiecie czego ja się obawiam? Że jakimś cudem, przy dużym farcie załapiemy się na ostatnie miejsce premiowane grą w el.LE i zarząd uzna, że skoro Stefan wyciągnął klub z takiego dołka, to od nowego sezonu jest w stanie powalczyć o LM i zostanie...
1
jasiom22
jasiom22
4 lutego 2020, 21:25
...to wariant optymistczny-depresyjny.. ;-)
1
gorylmagila
gorylmagila
4 lutego 2020, 14:14
Nowy sezon, nowy trener ... I tak w kółko ...
2
Rucz4j
Rucz4j
4 lutego 2020, 13:43
Niby 7 punktów straty, niby seria bez porażek, ale ja nie widziałem w tym sezonie dobrego meczu Milanu z nawet przeciętnym przeciwnikiem
1
zycumilanista
zycumilanista
4 lutego 2020, 13:55
Moim zdaniem pierwszy mecz z Juve był przyzwoity.
2
patoo_07
patoo_07
4 lutego 2020, 15:08
Jedyny dobry mecz był chyba z Bologna na wyjeździe.
1
Rucz4j
Rucz4j
4 lutego 2020, 20:49
Meczu z Bolognią przyznam że nie pamiętam, ale z Juve się zgodę, ale jeden mecz na ponad pół sezonu to trochę mało
0
Gieno
Gieno
4 lutego 2020, 13:25
Ja nie wiem czy ten zarząd Milanu jest ślepy,nie widzi jak wygląda nasza gra,i ze wogóle nie widać poprawy.Nie da się ich oglądać a oni są zadowoleni z pracy tego łysego człowieka,bo dla mnie to nie Trener.
0
Valandar
Valandar
4 lutego 2020, 13:58
opłacanie 3 trenerow w ciagu jednego roku nie wchodzi w gre, pioli radzi sobie i tak lepiej niz giampaolo, więc nie dziwie się, że są zadowoleni
1
zycumilanista
zycumilanista
4 lutego 2020, 13:58
Gienio - nie wymienią kolejnego trenera w trakcie trwania sezonu to po pierwsze a po drugie nikt do tego bagna w środku zesonu nie przyjdzie co ma warsztat . Także to logiczne ze do konca sezonu ma bezwarunkowe poparcie bo inaczej być nie może. Postawienie celu w postaci Ligi Mistrzów można rozpatrywać w kategorii wymówienia po sezonie także spoko. Ja się tylko obawiam jakaż to tuza go zastąpi. po za półtorej bańki to my nie wyczarujemy Pochettino czy Allegriego albo kogoś kto koło nich stał;p
1
El Diablo
El Diablo
4 lutego 2020, 13:23
Ten facet nie powinien zostać na stanowisku, gdyby nawet jakimś cudem scudetto.
0
matten
matten
4 lutego 2020, 13:13
Szczere wyznanie naszego nowego nabytku:
https://www.football-italia.net/149626/saelemaekers-i-didnt-know-my-position
1
Piotrek1899
Piotrek1899
4 lutego 2020, 15:02
No i co? Z tej wypowiedzi wynika jedynie, że słabo, bądź wcale nie zna włoskiego. Chłopak mówi, że dopiero, jak zobaczył, kto schodzi zrozumiał, że ma grać jako ofensywny prawy obrońca. Chciałeś udowodnić, że Pioli jest niekompetentny?
0
hyrus13
hyrus13
4 lutego 2020, 16:03
To raczej nie jest przytyk w kierunku trenera.
0
matten
matten
4 lutego 2020, 17:51
Nie, to zawodnicy mają obowiązek nauczyć się języka, a nie trener. Miałem na myśli, że w klubie panuje chaos. Nie był to mecz sparingowy tylko spotkanie o punkty, a na boisko wchodzi piłkarz, który nie wie co ma robić.
2
Gerada
Gerada
4 lutego 2020, 13:04
Raczej logiczne... Jak trener jakimś cudem awansuje do LM to dziwne byłoby go wyrzucać, jak nie to trzeba się pochylić nad tematem i tyle. Myślałem, że to było oczywiste w pierwszym dniu pracy Pioliego...
1
Szulaj22
Szulaj22
4 lutego 2020, 13:02
Czyli odchodzi :)
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
4 lutego 2020, 12:20
Pioli od początku był strażakiem i nikt nigdy nie brał go pod uwagę jako kogoś do odbudowania Milanu. To że ktoś ma kontrakt na czas określony wcale nie oznacza że go wypełni do końca, właściwie w trenerce wypełnienie kontraktu się nie zdarza zazwyczaj kiedy jest dobrze nastepuje jego przedłużenie i renegocjacje na lepszych warunkach dla trenera dlatego bez względu na wyniki Milan teraz nie zwolni Stefana do końca tej rundy ale za to po sezonie bez względu na wyniki na pewno go zwolnią i chyba to będzie ostatni trener z niższej póki, po Piolim najprawdopodobniej wreszcie zawita do Milanu renomowany szkoleniowiec (zarząd wreszcie dojrzał do tej decyzji), pozostanie coacha na stanowisku w razie awansu do Ligi Mistrzów to mrzonki takich "problemów" Milan mieć nie będzie, równie dobrze ja mogę się zamartwiać na co wydam dodatkowe pieniądze jeśli podniosą (nieoczekiwanie) mi pensję o 100%... nie podniosą;)
2
Adamm
Adamm
4 lutego 2020, 12:20
Przepraszam, Ligi czego?
Chyba kobiet.
1
hyrus13
hyrus13
4 lutego 2020, 12:12
Ponoć młody Belg przed wejściem na boisko wysłuchał odprawy od Piolego, z której nie zrozumiał ani słowa, bo w dwa dni nie zdążył się nauczyć włoskiego. Nie wiedział nawet na jakiem ma grać pozycji i jak zobaczył, że schodzi Calabria to uznał, że ma iść na prawą obronę.
11
vorti
vorti
4 lutego 2020, 12:25
Nie no, to musi być jakiś żart... Jak trener takiego klubu może nie znać języka angielskiego? XD
1
dawios00
dawios00
4 lutego 2020, 12:31
Skąd info?
1
hyrus13
hyrus13
4 lutego 2020, 12:45
https://twitter.com/mbork88/status/1224645358988464128?s=20 i jeszcze tu: https://www.football-italia.net/149626/saelemaekers-i-didnt-know-my-position
0
GiveMeReason
GiveMeReason
4 lutego 2020, 13:28
To nikt w sztabie nie zna podstaw angielskiego? Wuefista ałt
1
Gzikuu
Gzikuu
4 lutego 2020, 13:40
Na filmikach z Milanello słychać, jak trenerzy przygotowania fizycznego porozumiewają się z piłkarzami po angielsku. Po prostu Pioli i jego braciszek są idiotami.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
4 lutego 2020, 15:08
Niektórzy gracze nie znają angielskiego. Paqueta? I co wówczas? Cały sztab ma się uczyć portugalskiego, bo jednemu leniowi nie chce się nauczyć przez pół roku podstaw języka kraju, w którym przyszło mu zarabiać wielkie pieniądze? To też wina trenera?
0
hyrus13
hyrus13
4 lutego 2020, 15:28
@Piotrek1899 Paqueta akurat się uczy włoskiego. “How is it going with the Italian language? I still have some difficulties with it, even if I now understand it. I continue to study the language, to speak it and understand it better.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
4 lutego 2020, 16:33
Fajnie;) Po roku wypadałoby. Dajmy mu medal;)
0
Jaca23
Jaca23
4 lutego 2020, 16:51
To jest hit. Pomyślałbym, że to żart, ale faktycznie takie informacje do nas docierają.
0
hyrus13
hyrus13
4 lutego 2020, 17:30
@Piotrek1899 zamiast głupio śmieszkować mógłbyś zadać sobie odrobinę trudu i sprawdzić kiedy to powiedział. Wypowiedź jest z lipca, czy po sześciu miesiącach we Włoszech. Może ty potrafisz się perfekcyjnie nauczyć języka w trzy dni, ale niektórzy potrzebują więcej czasu. Zamiast napisać „sorry myliłem się w stosunku do niego” wolisz urządzać podśmiechujki. Gratuluję.
0
patoo_07
patoo_07
4 lutego 2020, 11:57
Trzeba zająć 7 miejsce i przepychać się przez eliminacje LE. Na więcej chyba nas nie będzie stać.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
4 lutego 2020, 15:04
Mamy tyle samo pktów co 6-Cagliari, Parma i 7 pkt straty do 4-Atalanta i Roma a Ty marzysz o 7 pozycji LOL. Nikt tak na prawdę nie wie na co stać ten zespół.
Edytowano dnia: 4 lutego 2020, 15:05
0
patoo_07
patoo_07
4 lutego 2020, 15:08
Raczej na wyżej niż 6 nie wskoczymy, a wyprzedzi nas najpewniej Napoli i skończymy na 7. Wspomnisz moje słowa.
0
milan78
milan78
4 lutego 2020, 11:41
A już się bałem,że Pioli zostanie,Na szczęście od lipca mamy nowego,mam nadzieję PRAWDZIWEGO,trenera
1
Cervusius
Cervusius
4 lutego 2020, 11:36
Na szczęście z takim Lazio i z taką Atalantą nam to nie grozi. Możemy życzyć tym zespołom zadyszki, ale prawda jest taka, że my zachowujemy się jak sercowiec, który dyszy zaraz po tym, jak podniósł się z ziemi. LE to max i mam nadzieję, że tym razem jej nie oddamy.
1
Jalapeno
Jalapeno
4 lutego 2020, 11:32
Do teraz przecieram oczy ze zdumienia, widząc nasz bilans z poprzedniego sezonu. 19 zwycięstw, 11 remisów, 8 porażek. 55-36 bilans bramkowy, czyli +19... I te 55 bramek to też wydaje się być sporo, bo w tym sezonie zapewne 35/40 możemy nie przekroczyć. No i najważniejsza liczba, czyli 68... Punkt od Ligi Mistrzów, praktycznie minuty nas dzieliły, ale Inter nie sfrajerzył. Czy Wy też odnosicie takie wrażenie, że gdyby został Rino na ten sezon i dostał podobne wzmocnienia to mógłby naprawdę nas do Ligi Mistrzów zaprowadzić? Ja mam coraz większe wrażenie, że dałby radę.
5
Soren
Soren
4 lutego 2020, 11:37
Powiem w ten sposób, nie wiem czy Rino dałby radę ale uważam, że miałby większe szanse niż trenerzy pokroju Giampaolo czy Piolego. Zastępowanie Gattuso Giampaolo od początku nie miało dla mnie żadnego sensu, Gattuso z taką kadrą zdziałałby więcej.
2
vorti
vorti
4 lutego 2020, 11:39
Jak narazie to wygląda, że Gattusso dostanie czas w Napoli i w przyszłym sezonie powalczą, a mają czym. Pożar widać, że ugasl i chłopaki się rozkręcają. U nas nawet ławki nie ma, bo wyprzedaż...
1
Jalapeno
Jalapeno
4 lutego 2020, 11:44
Przyznam szczerze, że sam outowałem Gattuso po porażce 2:0 z Torino. Tylko zawsze, jak chciałem jego zwolnienia to oczywiście byłem zdenerwowany stylem i wynikami. Jednak dopiero teraz można docenić, że on nie był taki zły. Też trzeba pamiętać, że grał u nas świetny przecinak - Bakayoko, który też był kluczowy. Gattuso jeszcze swoje pokaże w Napoli i myślę, że tam ciśnienia na Ligę Mistrzów nie ma, bo zastał ich w gorszej sytuacji punktowej od nas chyba...

Atalanta jest na ten moment na 4 miejscu i zdobyła 39 punktów z 66, co daje 59,09% ze wszystkich. Milan za Gattuso sezon temu zdobył 68 punktów ze 114, co daje 59,64% wszystkich punków. Wiadomo, że na razie to jest słabe porównanie, bo dopiero runda rewanżowa ruszyła, ale Gattuso z takim punktowaniem jak rok temu aktualnie byłby na 4 miejscu. Atalanta ładnie gra, ale nie punktuje aż tak fenomenalnie, po prostu reszta frajerzy. Pierwszej trójki nie wliczam, bo świetnie punktują.
0
spread
spread
4 lutego 2020, 14:30
Gattuso gdyby tylko miał ławkę rezerwowych w tamtym sezonie, to bez problemu mielibyśmy lm
0
zycumilanista
zycumilanista
4 lutego 2020, 11:22
No nic nowego nie odkryli. :)
1
Grande
Grande
4 lutego 2020, 11:22
Tyle doniesień o nowym właścicielu, o Rangnicku. Ciekawe co z tego wyjdzie.
0
dominord
dominord
4 lutego 2020, 11:21
Do usunięcia.
Edytowano dnia: 4 lutego 2020, 11:24
0
FanatykACM
FanatykACM
4 lutego 2020, 11:12
To Pioli może od razu się żegnać , bo awansu do LM nie będzie...
0
Wolly
Wolly
4 lutego 2020, 11:06
Wy to macie pomysły. Może jeszcze Balotelli jako grający trener :D
0
vorti
vorti
4 lutego 2020, 11:03
Maldini znowu postawi na swoim i przyjdzie alternatywa alternatywy czyli De Zerbi, a po okresie przygotowawczym i kilku spotkaniach go zwolnią, ale najlepsze jest to, że później przyjdzie kolejny przeciętniak i tak w kółko od x lat. Szkoda kibiców, bo ładnie nas mamią i co roku każdy liczy na "ten sezon".
3
hyrus13
hyrus13
4 lutego 2020, 12:13
Może kierują się frekwencją na trybunach? Pomimo padaki jest dużo lepsza niż w czasach dominacji.
0
4 lutego 2020, 11:02
Brzeczek bedzie wolny po EURO. Boniek moze pomoc
0
Valandar
Valandar
4 lutego 2020, 11:01
Nie wiem nad czym tu sie rozwodzić, ta informacja wprost wskazuje ze Pioli co bylo wiadome od poczatku jest trenerem tymczasowym i jasnym jest, ze zeby zostać na dłużej musi dokonać cudu. Snucie marzeń o top 4 to na ten moment całkowity bezsens, bo my nawet mamy problemy z pokonaniem beniaminka sąsiadującego z nami w tabeli
0
Fushnikov
Fushnikov
4 lutego 2020, 10:42
Co oni z tą pierwszą czwórka??
Oni dalej żyją w świecie baśni czy narkotyki pomieszane z alkoholem. Tu już po 5 kolejkach było wiadomo czym oni ten chleb posmarowali.
6
roby
roby
4 lutego 2020, 10:40
Wiec ja juz wiem co bedzie....powodzenia w nast.klubie
0
4 lutego 2020, 10:40
Dopóki się sytuacja nie zmieni, będę o tym przypominać. A więc:

Przypominam, ze mamy wciąż ujemny bilans bramkowy.
Ciro Immobile ma więcej bramek niż Milan, pomimo jednego rozegranego spotkania mniej.
Najlepszym strzelcem jest obrońca.

Top 4? Wolne żarty. Zrobiliśmy regres względem zeszłego sezonu, pomimo lepszej kadry i piłkarzy, którzy mają dużo większe inklinacje ofensywne niż ci rok temu.
15
TR3V0R
TR3V0R
4 lutego 2020, 18:23
Wniosek? Zmiany nie zawsze wychodzą na dobre. Kompletnie nie rozumiałem i nie rozumiem nadal, dlaczego zwolniliśmy Gattuso pomimo tego że 1 pkt nas dzielił od LM. Zmieniliśmy trenera, wyprzedaż zawodników i widzimy jak na tym wyszliśmy. Teraz trzeba zacząć dobrze grać, bo nie pamiętam dobrze zagranego meczu przez nas, a dopiero później zacząć myśleć o LM. I to samo jest z derbami niedzielnymi. Wiadomo każdy kibic od nas chciałby wygranej Milanu, ale nie oszukujmy się, z taką naszą grą, Inter się po nas przejedzie. I to nie jest tak, że ktoś przyjdzie i napisze mi ,, ooo nie wspierasz swojej drużyny, jaki z ciebie kibic'' itd. Nie, ja po prostu mówię jak jest, a obecnie prawda jest taka, że mimo ostatnio trochę lepszej passy, nadal jesteśmy średniakiem serie a i niesamowicie chciałbym, żeby się to zmieniło
0
LunaS
LunaS
4 lutego 2020, 10:30
Roma, Atalanta, Napoli - każdy z tych zespołów (powtarzam: każdy) musi mieć zadyszkę. Po następnej kolejce będziemy w tym biegu na ostatniej pozycji z prawdopodobną stratą 10 punktów do lidera/ów.

28 kolejka Roma - Milan
30 kolejka Lazio - Milan
31 kolejka Milan - Juve
32 kolejka Napoli - Milan

No i to będzie kluczowy moment sezonu. To dopiero w kwietniu - do tego czasu Pioli musi wydobyć cały potencjał z tej kadry. Szanse mamy moim zdaniem najmniejsze z tej czwórki.
3
serginho83
serginho83
4 lutego 2020, 10:54
Z Romą gramy u siebie ;) W lutym jeszcze mamy wyjazd do Fiorentiny - liczysz tam na komplet pkt??
1
LunaS
LunaS
4 lutego 2020, 11:19
Nie liczę - jak z Hellasem 11 na 10 nie daliśmy rady to co tu liczyć. Ciężko mi uwierzyć że nagle te 3 zespoły nie będą wygrywać ... poza tym będą mieli około 3 meczów które mogą przegrać :) a i tak będą przed nami. To jest po prostu bajdurzenie pijaczka spod budki z piwem, że kiedyś zje w Sheratonie. Wydaje mi się że Roma wyrwie te 4 miejsce.
1
tober12
tober12
4 lutego 2020, 10:22
Z jeden strony człowiek chciałby LM a z drugiej topowego trenera. Nawet jak tam wejdziemy cudem to nas zniszczą
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
4 lutego 2020, 10:20
No to chyba w tym roku jak nigdy chce aby Milan nie wszedł do LM
1
Paolo21
Paolo21
4 lutego 2020, 10:17
Szczerze to żeby myśleć o budowaniu na nowo wielkiego klubu trzeba rozważyć ściągnięcie jakiegoś naprawdę dobrego trenera z topu, utalentowanego. Pioli takim menadżerem nie jest. Najlepiej żeby był to Rangnick bądź Pochettino.
0
matten
matten
4 lutego 2020, 10:11
Zastanawia mnie jeszcze jedna kwestia... czy Szewa mógłby być rozważany jako następca Piolego? Euro kończy się na początku lipca, więc prawdopodobnie zdążyłby załatwić wszystkie kwestie formalne przed startem letnich przygotowań. Jak myślicie, prawdopodobny scenariusz?
Edytowano dnia: 4 lutego 2020, 10:11
0
BadMad
BadMad
5 lutego 2020, 14:18
Na jego miejscu to byłby strzał w kolano,i on sobie na pewno zdaje z tego sprawę. Tymbardziej jeśli Ukraina będzie czarnym koniem imprezy,co jest całkiem prawdopodobne.
0
Rafalzki
Rafalzki
4 lutego 2020, 10:06
Pioli, wybitny fachowiec na miarę obecnego Milanu.. Niestety...
0
matten
matten
4 lutego 2020, 10:02
Dobra wiadomość. W takim razie od nowego sezonu poprowadzi nas inny trener. Mam nadzieję, że poszukiwania już trwają i nie będzie łapanki w czerwcu/lipcu. Z tego co widziałem w prasie przewijają się nazwiska Allegri i Rangnick. Jeśli jeden z nich objąłby Milan to byłby to znaczny skok jakościowy. Niestety znając praktykę ostatnich lat równie dobrze nowym trenerem może zostać były piłkarz Rossonerich :/
4
Rafalzki
Rafalzki
4 lutego 2020, 10:05
w zeszłym sezonie też przed latem mówiło się o Pocchettino, Conte itp a jak się to skończyło niestety wiemy... Obawiam się, że jeśli w zarządzie nadal będzie Maldini i Gazidis dostaniemy jakąś kolejną opcję "po kosztach".
2
Marcos Salinas
4 lutego 2020, 10:00
Nie ma to jak być zadowolonym z gościa niemającego żadnego pojęcia o kwestiach taktycznych.Nie dość, że w ofensywie panuje całkowity chaos- zespół
gra 2-3 prostymi rozwiązaniami na krzyż to jeszcze do spółki z MG obrócili w pył wszystkie, ciężko wypracowane schematy w defensywie Gdyby nie niezła kadra jak na włoskie realia Milan już dawno skończyłby sezon.
1
adamos
adamos
4 lutego 2020, 09:59
A to nowość. To już MB poprosili go o LM?
0
lopezito84
lopezito84
4 lutego 2020, 09:57
Ale to jest idiotyczne równie dobrze morze już szukać nowego klubu przecież na pewno sam zarząd w pierwszą czwórkę nie wierzy przecież to jest niewykonalne dla obecnej drużyny.
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się