SCUDETTO


Emirates zawarły umowę z Ol. Lyon. Jak potoczą się negocjacje z Milanem?

6 lutego 2020, 13:18, Redakcja Aktualności
Emirates zawarły umowę z Ol. Lyon. Jak potoczą się negocjacje z Milanem?

Jak informuje portal MilanNews, w ostatnim czasie pojawiły się informacje dotyczące odnowienia umowy sponsorskiej Milanu z Emirates. Jednakże propozycja jaka pojawiła się na stole opiewa na kwotę mniejszą od aktualnej o ok. 28-30%. Smaczku tej informacji mogą dodać dzisiejsze doniesienia z Francji, które mówią o wzroście wydatkowanej kwoty przez Emirates na sponsoring Olympique Lyon. Według nowej propozycji klub z Ligue 1 miałby inkasować... 20 mln euro rocznie, plus bonusy. W dniu dzisiejszym francuski klub zawarł z Emirates pięcioletnią umowę, na mocy której został głównym sponsorem zespołu.

Jeżeli informacje dotyczące propozycji linii lotniczych z Dubaju się potwierdzą, z pewnością władze Milanu powinny wyciągnąć konkretne wnioski, bowiem jak zaznacza MN, rozpoznawalność klubu z Mediolanu, jak i historyczne osiągnięcia są dużo większe niż Olympique Lyon.



38 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
wielki prostownik
wielki prostownik
6 lutego 2020, 20:01
Historyczne osiągnięcia mało kogo obchodzą. A rozpoznawalność? Co komu po rozpoznawalności skoro koszulek nie ma gdzie pokazać bo brak występów w LM? Lyon po tym względem jet obecnie atrakcyjniejszy więc nie ma się czemu dziwić.
7
radecki11111
radecki11111
6 lutego 2020, 21:43
LM to kasa !
2
szewczenko85
szewczenko85
6 lutego 2020, 18:28
Lyon od Paru lat regularnie gra w LM naprawdę dziwić się że Fly Emirates chce płacić mniej Milanowi, bo klub który od 7 lat nie gra w Lm zdobył 7 lm to jakby trochę głupie.
0
ceci791
ceci791
6 lutego 2020, 17:39
Może Lufa będzie się chciała u nas reklamować hahahahahaha hahaaaa albo Morawiecki LOT wstawi hahahahaaaaaaaa
Edytowano dnia: 6 lutego 2020, 17:39
0
radecki11111
radecki11111
6 lutego 2020, 18:11
LOT byłby możliwy gdybyśmy mieli dalej Piątka (jak Orlen z Kubicą) ;-)
0
Diavolo93
Diavolo93
6 lutego 2020, 17:12
Kibice jeżdżą po świecie w koszulkach Milanu i nie tylko.
Osobiście nie widziałem żadnego kibica w Europie poza Francją w koszulkę OL, a w koszulce Milanu, to nawet dzieci z krajów "3 go świata" biegają :)
2
Corsa
Moderator Corsa
6 lutego 2020, 19:08
Myślisz, że Emirates podpisuje umowę z Lyonem, bo chce pozyskać ich kibiców? W nosie ich mają. Chodzi o to z kim owy klub będzie rywalizował. W tym przypadku głównym targetem są kibice drużyn przeciwnych, którzy będą śledzić losy swoich klubów w starciu z Francuzami w LM.
2
tober12
tober12
7 lutego 2020, 02:27
To Cię zaskoczę. Widziałem pod SS gościa w bluzie OL.
0
EdgarDavids
EdgarDavids
6 lutego 2020, 16:37
"Juventus marzy o Gianluigim Donnarummie. Kontrakt 20-latka z Milanem kończy się w 2021 roku i póki co, nie ma żadnych informacji na temat jego przedłużenia. Według portalu ”calciomercato” mistrzowie Włoch prowadzili wstępne rozmowy z menadżerem młodego golkipera Mino Raiolą. Z kolei Szczęsny do Juventusu trafił z Arsenalu w lipcu 2017 roku, w międzyczasie grał na wypożyczeniu w AS Roma. Przy takim obrocie spraw Polak musiałby szukać sobie nowego klubu."
0
Vol'jin
6 lutego 2020, 16:45
ta i Juve będzie opłacać ~20 mln na trzech bramkarzy? :)

0
Grande
Grande
6 lutego 2020, 17:25
Taaa, dlatego niedawno podpisali z Wojtkiem do 2024 roku:)
0
Wolly
Wolly
6 lutego 2020, 17:46
Będą się martwić jak kupią Gigio.
0
Vol'jin
6 lutego 2020, 18:30
dwa Juve ma lepszy cel na celowniku Messi ;]
0
Vol'jin
6 lutego 2020, 18:30
dwa Juve ma lepszy cel na celowniku Messi ;]
0
sheva7acm
sheva7acm
6 lutego 2020, 16:28
nasz zarząd to frajerzy!!! araby dadzą 8 a nasi się zgodzą.
0
6 lutego 2020, 14:32
Kolejny majstersztyk Gazidisa, nawet chyba Basce nie siega do piet, alez on jest fatalny
13
gorylmagila
gorylmagila
6 lutego 2020, 14:25
Jak dla mnie to jest dopiero początek .... Dla pokolenia, dajmy na to 10 latków kim jest Milan ? Średniak ze środka tabeli Serie A. W środę nie grają, w czwartek nie grają. Jeśli rozgrywa się walka, transferowa walka o największe gwiazdy światowego futbolu to Milan nawet nie kwalifikuje się pod frazą ,,i inni" W Polsce przybyło kibiców Milanu ze względu na Krzysztofa P. Jednak to są chorągiewki. Teraz nagle pewien zespół z Berlina zyskuję na popularności w kraju nad Wisłą. Sponsorzy nie garną się do zespołów z bałaganem organizacyjnym. Nie kręcą ich walki z funduszem płac czy wypożyczenia z opcją wykupu. Gdy podczas rozmów handlowych słyszą zdania typu: ,,kiedyś to było" czy też ,,dawno, dawno temu ..." to ni stąd ni zowąd odzywa się telefon. Nagle sponsorowi wypada pilne spotkanie. Później po wznowieniu rozmów tematem przewodnim już jest wariat finansowy D lub E. Wg mnie są dwie drogi wyjścia. Sponsor z kasą i wizją. Chociaż osobiście męczą mnie już te wszystkie wypowiedzi dotyczące przejęcie przez LVMH. Drugą opcją jest postawienie na młodzież. Szkółkę podnieść do topowego poziomu i po prostu czerpać z niej jak najwięcej. Biorąc pod uwagę światowe trendy (horrendalne ceny za piłkarzy, odprawy, FFP) to lepszym wyjście zaczyna być postawienie na młodzież. Weźmy np taki Real. Szuka w Brazylii młodych zdolnych. Kupuje za 40/60. Co w przyszłości ma stanowić podstawę zespołu. Ryzyko jest zawsze, jednak kto nie ryzykuje ... Dwa lata później gracz wyceniany za 40 będzie może kosztował 120...
3
Obserwator
Obserwator
6 lutego 2020, 17:06
Znafca się odezwał. Widziałeś ile OL ma wychowanków którzy się wybili? Jed bodaze w top 5 wręcz jestem tego pewien więc skończ...
0
Grande
Grande
6 lutego 2020, 17:34
Na szybkości z pamięci:

Anthony Martial, Samuel Umtiti, Benzema, Tolisso, Alassane Plea,Ben Arfa, Clement Grenier, Maxime Gonalons, Loic Remy, Diakhaby, Aouar. Pewnie wielu pominąłem.

Plus mega scouting i promowanie graczy jak Ndombele.

Ale ok, niech będzie "jeden"
2
gorylmagila
gorylmagila
7 lutego 2020, 11:05
Lepiej podniecać się gościem od mody i torebek, że kupi klub. Milan wtedy będzie wygrywał wszystko i wszędzie.
Chcesz czekać na kolejnego milionera ? Jakoś ostatnio nie idzie Milanowi z tymi milionerami. A to co sobie sam wychowasz to będzie Twoje.
1
Victor Van Dort
6 lutego 2020, 14:13
Sentymenty w biznesie mają ogromne znaczenie a jeszcze większe ma rozpoznawalność, fakt że Milan dołuje i jest obecnie zespołem przeciętnym nie mniej liczby czyli argumenty są po stronie ACM.

Social Following ACM -Facebook 25 million, Instagram 5.5 million,Twitter 6.8 million. Worldwide fans: 95 million fans.
Social Following OL - Facebook 3,7 million, Instagram 1.3 million,Twitter 1.8 million. Worldwide fans: ?
5
Corsa
Moderator Corsa
6 lutego 2020, 14:43
Te liczby nie mają żadnego znaczenia. Reklamodawców przyciągają sukcesy, a z tym obecnie ani trochę nie jesteśmy kojarzeni. Tutaj chodzi o puchary głównie.

Lyon w ostatnich 5 latach czterokrotnie wystąpił w LM, raz docierając do półfinału LE. Reklamodawcom zależy nie tylko na naszych kibicach, ale również tych z drużyn przeciwnych. Ich reklama ma trafiać do jak największej rzeszy odbiorców. Co z tego, że mamy 25 mln własnych fanów skoro Lyon w grupie LM trafiając na Barcę czy inny Real w jednym meczu przyciągnie 100 milionów ich kibiców, którzy mimowolnie zobaczą reklamę Emirates, już nie wspomnę o kibicach neutralnych, którzy oglądają LM dla przyjemności. Oczywiście tylko teoretyzuję, na podstawie liczb z Facebooka i innych portali społecznościowych, wiadomo, że takie mecze mają dużo mniejsza oglądalność.

A my? Obecnie nie gramy nawet w LE i w tym sezonie perspektywa nawet tych lichych rozgrywek jest bardzo odległa. Dlatego nie mamy żadnych argumentów w negocjacjach i weźmiemy to co nam dają.
Edytowano dnia: 6 lutego 2020, 14:47
3
Victor Van Dort
6 lutego 2020, 14:51
@ Zgadzam się z tym co napisałeś nasza nieobecność na boiskach europejskich nam nie pomaga, nie mierzymy się z popularnymi zespołami z innych lig ale nie można wykluczyć że Milan wróci do ligi mistrzów, jeśli podpiszemy kontakt ze sponsorem na 5lat i za 2lata wrócimy do LM wówczas to Emirates zapłaci za mało, więc może wysokość kontraktu powinna być renegocjowana w razie powrotu Milanu do czołówki włoskich drużyn.
1
Corsa
Moderator Corsa
6 lutego 2020, 15:25
@up, Otóż to. Jeśli nie będzie innego wyboru, to podpisać umowę, ale zrobić zapis, że w przypadku gry w LM muszą dopłacać w bonusach.
1
tommyb1
6 lutego 2020, 16:16
Corsa brednie wygadujesz, że liczby, które przytoczył Victor nie mają znaczenia. Jak może nie mieć znaczenia że mamy 10x tyle kibiców wogóle i pewnie z 7x tyle aktywnych w social mediach. Nasze słabe wyniki to tylko karta przetargowa dla takiego Fly Emirates. Ale założę się że linie lotnicze mają większy zysk z klików naszych kibiców niz tych z OL. I to na pewno nie jest to mała różnica a bardzo duża. Ja gdybym był na miejscu Gazidisa i złożono nam niższą ofertę niż takiemu Lyonowi wyśmiałbym delikatnie i szukał gdzie indziej. Może LVHM :), może Fererro Rocher (ponoć też nasz kibic). Nie uproszczałbym tego tak jak większość tutaj do samego jeżdżenia po stadionach w Europie. Uważam że siła social mediów jest na tą chwilę o wiele, wiele większa
Edytowano dnia: 6 lutego 2020, 16:17
1
Vol'jin
6 lutego 2020, 16:55
jeden szkopuł zasięg Ligue 1 w krajach arabskich jest najprawdopodobniej większy niż w Serie A ze względu na transmisje w Bein Sports. Dwa Emirates obecnie nie ma w Ligue 1 umowy sponsorskiej z klubem bo PSG ma obecnie innego sponsora na koszulce

i w tym klucza szukał. Oczywiście jeśli wejdzie umowa Emirates na niższych warunkach niż do Lyonu to będzie pstryczek dla Gazidisia (swoją drogą skoro nie ma oficjalnej umowy, to może faktycznie jest coś na rzeczy z nowym właścicielem?)
1
ksieciunio
ksieciunio
6 lutego 2020, 18:43
Nawet 95 milionów sympatyków na świecie to za mało dla nieudacznika z RPA.
0
Corsa
Moderator Corsa
6 lutego 2020, 18:59
@tommyb1, nie znam się na tym, nie jestem specem od social mediów, a co najwyżej Januszem biznesu, który ostrożnie wydaje kasę. Na chłopski rozum wiem, że własne pieniądze lepiej zainwestować w reklamy małego klubiku z wiochy, grającego bez kompleksów w III lidze niż utytułowanego, upadłego giganta, rozbijającego się klasę niżej, z marnymi szansami na awans w ciągu najbliższych lat. Oczywiście to myślenie na januszowym szczeblu, ale nie mam wątpliwości, że przyniesie mi to większy zysk.

Ich oferta bulwersuje nas, bo podchodzimy do tego osobiście, ale patrząc z boku, to nie ma w tym nic dziwnego. Sami zapracowaliśmy sobie na tak słabą pozycję w negocjacjach. Każdy z nas ma tam jakieś swoje zdanie, ale taka prawda, że za przeproszeniem gówno się na tym znamy. Dlatego piszemy sobie tutaj zamiast dogrywać szczegóły tej umowy ;)
0
Piotrek1899
6 lutego 2020, 13:59
Nie wiem... Wydaje mi się, że trochę to taki policzek dla Milanu, aczkolwiek, tak jak ktoś tu wspominał: historia to już troszeczkę za mało, by przyciągnąć sponsorów i ich pieniądze. I nie tylko. Dobrych trenerów i piłkarzy tym bardziej.
3
6 lutego 2020, 13:53
Może wzięli pod uwagę, że Lyon będzie jeździł z ich logiem po Europie.
6
Pyrlo89
Pyrlo89
6 lutego 2020, 13:59
I tu kolego masz racje, ok. 25-30% mniej z tytułu, że Milan po europejskich stadionach nie jeździ i nie reklamuje firmy. Raczej w kolejnym roku też to nie nastąpi także stad te 5-10 mln euro mniej w skali roku.
2
GiveMeReason
GiveMeReason
6 lutego 2020, 13:36
Niech szukaja innego sponsora starczy juz tych arabow
0
ForzaMilan!!!
6 lutego 2020, 13:33
Yyy no i co to ma wspólnego zasługi z biznesem? ale żenada.. Xd W biznesie emocje się nie liczą i tyle w temacie, ktoś ocenił że taka umowa dla obu stron na 20 mln jest obopólnie dobra i tyle, a ile warto zainwestować w Milan w innym kraju gdzie może Emirates jest reklamowane od wielu lat i już wystarczająco dobrze znane we Włoszech nie koniecznie jest opłacalne dla nich żeby wykładać 20 mln..
1
grayman88
grayman88
6 lutego 2020, 13:22
I to jest idealne podsumowanie gdzie jest Milan.
3
zycumilanista
zycumilanista
6 lutego 2020, 13:22
chyba że szykują miejsce na LVMH ;)
1
hyrus13
hyrus13
6 lutego 2020, 13:20
W takiej sytuacji wniosek powinien być jeden i Ivan "zarabiam 4 mln rocznie" Gazidis powinien szukać innej roboty.
8
BadMad
BadMad
6 lutego 2020, 14:14
Najlepiej w Emirates%-)
1
hyrus13
hyrus13
6 lutego 2020, 14:21
Jest tak wybitnym CEO, że poradziłby sobie w centrali Eliottu.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się