SCUDETTO


Pirlo: "Calhanoglu jest świetny, ale wciąż nie posiada zdefiniowanej roli"

7 lutego 2020, 14:14, cinassek Aktualności
Pirlo:

W rozmowie z La Gazzetta dello Sport, m.in. na temat zawodników drugiej linii rossonerich wypowiedział się były pomocnik Milanu, Andrea Pirlo. Oto słowa Włocha: "Bennacer jest dobrym piłkarzem. Patrząc na włoskie podwórko, jest jednym z najlepszym. Calhanoglu? Jest świetny i ma wszystko, by stać się wielkim piłkarzem, ale wciąż nie posiada zdefiniowanej roli. Mezzala, skrzydowy - nie wiadomo".



50 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ACMgaara
ACMgaara
8 lutego 2020, 15:51
Zbyt mało ciągłości na swojej pozycji podobnie jak z Paqueta czy jeszcze do niedawna z Suso
0
Zuber
Zuber
7 lutego 2020, 22:45
Tu każdy gra jeden dobry mecz na 20. Niestety nasz to klub to ze skrajności w skrajność albo dom starców, który wygrywał wszystko i żaden młokos nie był nawet powoli wprowadzony albo totalne postawienie na młodych zawodników, którzy nawet nie mają się od kogo uczyć, nie mówię tylko o trenerze, ale o starszych kolegach, którzy są zazwyczaj na tym samym poziomie albo jeszcze słabsi niż młodzież. Starczyłoby to dobrze wypośrodkować i tylko dokładać młode rokujące talenty, ale teraz to nie takie proste wrócić do czołówki, gdy popełnia się błędy w kompletowaniu drużyny.
0
Deus
Deus
7 lutego 2020, 21:32
Turek jedzie dalej na swoim hajpie sprzed lat, niestety cofnął się w rozwoju i nic nie wskazuje na to, że kreatywny Calhanoglu z kapitalnym strzałem wróci.
2
Seca
Seca
7 lutego 2020, 20:56
Prawda jest taka ze Hakan to bardzo dobry pilkarz. Juz w Leverkusen pokazywal swoje umiejetnosci, problem w tym ze Milanie na sile chcieli z niego zrobic pilkarza grajacego na skrzydle i schodzacego do srodka.
Tym robiono mu krzywde, nie posiada on ani szybkosci, ale przebojowosci pilkarza ktory tam powienien grac.
Jego pozycja to srodek pomocy, czy to pozycja nr 8 lub bardziej z przodu czyli 10.
To pilkarz ktory posiada najwieksze inklinacje w kadrze Milanu aby stac sie jego "szpilmacherem"
4
jasiom22
jasiom22
7 lutego 2020, 20:47
Dokładnie! Hakan do środka za dwóch napastników, lub do środka trójki w 4-2-3-1
2
Lipido
Lipido
7 lutego 2020, 20:42
Moim zdaniem trenerzy to glowni winowajcy jesli chodzi o formę nie tylko Hakana. Ilość i kompetencje trenerów pokazuje gra tych mlodych chłopaków.
8
Semper Fideli
Semper Fideli
7 lutego 2020, 22:41
W pkt.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
7 lutego 2020, 19:04
typ gra jeden dobry mecz na 20, ale jakimś niewytłumaczalnym sposobem od kilku lat nadal tu jest. sprawa dla reportera musi sie tym zająć.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
7 lutego 2020, 18:48
Z pewnością jest to materiał na świetnego gracza. Ma wszystko, żeby takim się stać. Uderzenie, technikę użytkową, przegląd pola, uderzenie, jest waleczny. Niech zagra z 5-7 meczy na środku, najlepiej tego ofensywnego. I jestem przekonany, że Ci wszyscy prześmiewcy, którzy z taką satysfakcją wciąż robią z jego nazwiska nie wiadomo co, ugryzą się w te swoje chamskie języki.
1
Moris
Moris
7 lutego 2020, 18:55
A co maja ludzie pisać jak gościu gra u nas chyba już 3 lata i jego dobre mecze można policzyć na palcach jednej ręki. I nie wiem jak w ogóle można dawać mu jeszcze szanse ? Nic dziwnego,że ten klub jest w takim dołku jak raczą nas tacy gracze jak Calhanoglu. A te jego świetne uderzenia z dystansu to chyba jakaś stara legenda,chyba ze chodzi o te uderzenie w trybuny.
9
ACstach
ACstach
7 lutego 2020, 19:01
Problem w tym, że w Milanie w ostatnich latach w sumie chyba nikt nie potrafi "odpalić". Jedni przepadali na wejściu dla (np Higuain), inni po jakimś czasie (Piątek). Wszyscy jak jeden mąż gubią formę. Może Turek w innym zespole pokazywałby więcej, tego na razie się nie dowiemy. Taki urok naszej ekipy.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
7 lutego 2020, 19:07
Moris

Uważasz, że to jest wystarczający powód, by ciągle przekręcać jego nazwisko w tak obraźliwy sposób? Masz na nazwisko Kucy, tak? Załóżmy, że w pracy coś zawalisz i od tego czasu nazywają Cię "Muczy"... Byłoby Ci przyjemnie? Uważałbyś, że to jest w porządku? Nie sądzę.
1
Moris
Moris
7 lutego 2020, 19:20
Oczywiście,że obrażanie na każdy sposób nie powinno mieć miejsca. Ale tak samo nie powinno go tu być. Może miał pecha,że nie trafił w Milanie na poważnego trenera co zna się na tym co robi. Ja bym go widział chyba tylko za napastnikami. Ani w środku ani na skrzydle nie powinno go być. Zreszta mam wrażenie ze gość jest mega słaby psychicznie. Pozdro ;)
0
milan78
milan78
7 lutego 2020, 21:01
Tak,masz rację.Zwlaszcza uderzenie to atut przeogromny tego grajka.Szkoda tylko,że to taka bajka o zelaznym wilku.Wszyscy slyszeli a nikt nie widzial.
1
BadMad
BadMad
7 lutego 2020, 22:18
Nie znam bajki o zelaznym wilku. Za to bez problemu możesz obejrzeć bramki Hakana zdobyte po strzałach z dystansu,choćby z tego roku,no chyba że masz na myśli bramki z "456 metrów a'la Kuszczak"%-)
0
Piotrek1899
Piotrek1899
7 lutego 2020, 22:31
milan78

Tak się składa, że ja widziałem;) I to sporo takich goli w wykonaniu Calhanoglu. Ty nie? Hmmm. Myślę, że jednak widziałeś, tylko jesteś tak uprzedzony, że się nie przyznasz ;) Taka prostacka postawa, nic więcej;)
0
ACstach
ACstach
7 lutego 2020, 18:23
Tak BTW to Pirlo chyba siebie nie oglądał, że nazywa Turka świetnym xD
1
Moris
Moris
7 lutego 2020, 18:21
Jeszcze więcej tak świetnych zawodników to powalczymy o mistrzostwo Serie B.
1
milan78
milan78
7 lutego 2020, 17:58
Bayern będzie walczył do upadlego o Kalczanoglu tego lata.Przebije wszystkie oferty
3
Rzetelny
Rzetelny
7 lutego 2020, 18:27
Śmiechom nie było końca...
3
Piotrek1899
Piotrek1899
7 lutego 2020, 18:33
Boki zrywać... :
0
dbmat
dbmat
7 lutego 2020, 17:35
na siłę robią z niego skrzydłowego, czym niszczą jego atuty, a uwidaczniają jego słabości.
0
Rafał0209
Rafał0209
7 lutego 2020, 17:27
Nigdy nie dowiemy się do końca na co tak naprawdę stać poszczególnych graczy dopóki nie trafią pod skrzydła solidnego trenera , dobry trener różni się tym że potrafi w każdym zawodniku dostrzec jego zalety jak i braki ustawić go tak na boisku by jak najwięcej wykorzystać zalety , jeżeli Hakana wadą jest brak szybkości a trener wystawia go na pozycji na której we współczesnym futbolu szybkość jest najważniejsza to nie ma dziwne że sami zawodnicy tracą wiarę w swoje umiejętności
6
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
7 lutego 2020, 17:07
Kaszanoglu to też ofiara swojego sukcesu. Pokazał w Leverkusen, że ma talent i wymaga się od niego więcej. Poniekąd to tak naprawdę był nasz najlepszy transfer tamtego okienka :v Kontuzja po której wracał i Milan nie ułatwiają sprawy gdzie chłop nie ma pojęcia na jakiej pozycji zagra za tydzień.
Jakiś potencjał ma, bo to widać. Potrafi fajnie rozegrać, dużo widzi, ma łatwość w dojściu do strzałów, którymi szczególnie mnie zawodzi. Widziałem w nim odpowiednik Lamparda który gra na 10, a po prawdzie jest cofniętnym napastnikiem. No nie funkcjonuje to dobrze jak narazie prócz przebłysków.
0
Valandar
Valandar
7 lutego 2020, 16:27
Moim zdaniem Calhanoglu to gość, który ma "to coś". Ale ja nie rozumiem jak można z kogoś tak wolnego robić skrzydlowego, kiedy gość ma dobra technike, jest waleczny, potrafi zagrać dobre podanie i oddać strzał z dystansu. Troche padł ofiarą tego, że Milan gra brzydko i źle i to sie odbija na wszystkich zawodnikach. Przy odpowiednim trenerze on może naprawdę błyszczeć
4
ksieciunio
ksieciunio
7 lutego 2020, 16:03
Calhanoglu jest piłkarzem któremu wychodzą wielkie mecze z kelnerami i na tym niestety jego zalety się kończą.
1
patoo_07
patoo_07
7 lutego 2020, 15:59
Środkowy pomocnik.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 lutego 2020, 15:17
U nas to wszyscy świetni tylko bardzo wstydliwi i ten swój ogromny talent celowo ukrywają przed całym światem, żeby później nie trzeba było wywiadów udzielać.
3
LunaS
LunaS
7 lutego 2020, 15:07
Na Twarzy Turka często widać rezygancję, flustrację - to nie jest fighter. Tacy w sporcie nigdy nie wchodzą na szczyt. Choćbyś nie wiem jakie miał papiery jak nie masz odpowiedniej mentalności to nic z tego nie będzie. Ale talent ma - pewien poziom utrzyma. Za rok w czerwcu kończy mu się kontrakt - także jak ma iść pod młotek to po tym sezonie można coś jeszcze zarobić.
3
AdamoX__
AdamoX__
7 lutego 2020, 15:11
Czy ja wiem akurat calha zapieprza za piłką do końca i oddaje serducho.
8
ACstach
ACstach
7 lutego 2020, 15:20
Calha ma często mine jakby mu kolega po raz setny zabrał jego ukochane zabawki. Rozczarowanie i grymas na twarzy.
3
Zuber
Zuber
7 lutego 2020, 15:45
Jakbym grał z takimi tuzami techniki w drużynie to też miałbym taką minę, co drugi prosto piłki podać nie potrafi. xD
4
ACstach
ACstach
7 lutego 2020, 16:12
@Zuber ale w aut i za stadion to już potrafią przycelować.
2
KKP19
KKP19
7 lutego 2020, 14:59
Pirlo robi kurs na naszego trenera
1
ACstach
ACstach
7 lutego 2020, 14:52
Nie jest najgorszy, ale daleko mu do świetnego.
1
7 lutego 2020, 14:49
Turecki Zielinski, jestem ciekaw czy istnieje tez Turecki odpowiednik Kowala
1
Arva
Moderator Arva
7 lutego 2020, 15:00
Arda Turan.
1
Arva
Arva
7 lutego 2020, 15:07
Ze Turan w mediach tez tak krytykuje Calhanoglu?
0
BadMad
BadMad
7 lutego 2020, 22:23
Hmm Turcy teoretycznie nie piją?Kowal lubial się napić ale coś tam w Betisie strzelał %-)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 lutego 2020, 14:46
Przede wszystkim jego problemy leżą w jego głowie.Słaba psychika blokuje potencjał, a takich piłkarzy w Milanie jest niestety multum.Pierwsze lepsze problemy rodzinne i facet prawie na rok zapomniał o normalnej grze w piłkę nożną.
4
Piotrek1899
Piotrek1899
8 lutego 2020, 08:24
"Pierwsze lepsze problemy rodzinne..."

A czy to przypadkiem nie Ty tłumaczyłeś fatalną postawę Suso "radosną nowiną"? Taaak. Było wówczas ok? Oj tak.
Wydaje mi się, że jednak Calhanoglu miał większe problemy. Rozstanie, to nie narodziny potomka i to rzeczywiście mogło wpłynąć na niego destrukcyjnie, więc lepiej nie opowiadałbyś już bzdur, przynajmniej w tej kwestii. Ty z pewnością po rozstaniu z ukochaną osobą byłbyś mega wydajny w pracy... Pfff.
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
7 lutego 2020, 14:37
CzaRAnogluuu jak strzeli w derbach to powiem ,że jest dobry
0
adamos
adamos
7 lutego 2020, 14:37
Ech kibice wiedzą i widzą, że Hakan w środku wymiata, jedynie trener nie widzi tego...
0
Rafalzki
Rafalzki
7 lutego 2020, 14:34
ja np zdefiniowałbym go w roli transferu wychodzącego latem.
4
Thomas21
Thomas21
7 lutego 2020, 14:25
Ma potencjał ale przez różne zmiany ustawień nie do konca potrafi odnaleźć sie. Więcej popracować nad nim i będzie dobry grajek .
1
Demick
Demick
7 lutego 2020, 14:24
Pirlo na trenera!
0
adamos
adamos
7 lutego 2020, 14:38
Sheva, Oddo, Nesta i później Pirlo taką kolejność widzę ;-)
2
matten
matten
7 lutego 2020, 14:23
Calhanoglu jest taki świetny, że nikt nie chciał wyłożyć na niego nawet 20 melonów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeden "magik" odszedł już w zimie, mam nadzieję, że w lecie podobny los spotka Kessiego i Calhanoglu.
9
Milanboy
Milanboy
7 lutego 2020, 14:18
On ma zdefiniowaną rolę, tylko trenerzy ustawiają go pod ich taktykę i taki Hakan gra zawsze na skrzydle, a to jest typowy ofensywny pomocnik.
5
KKP19
KKP19
7 lutego 2020, 14:16
Xdxd
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się