SCUDETTO


Dobre złego początki. Inter - Milan 4:2

9 lutego 2020, 19:33, Leonardo 22 Główne newsy
Dobre złego początki. Inter - Milan 4:2

AC Milan przegrał w dramatycznych okolicznościach 4:2 w derbowym spotkaniu z Interem. Od początku niespodziewanie Rossoneri narzucili swój styl i przeważali w każdym aspekcie piłkarskiego rzemiosła. W 8 minucie będący w dobrej formie Calhanoglu odpalił rakietę prosto w słupek! Inter będący gospodarzem meczu nie wykreował żadnej dogodnej okazji, a w środku pola Bennacer i Kessie rządzili i dzielili w zachwycający sposób. W 40 minucie Ibrahimović wygrał powietrzną walkę z Godinem zgrywając tym samym piłkę do Rebića, a ten wykorzystał fatalne zachowanie Padellego i wbił piłkę do siatki z bliskiej odległości. Na kilka sekund na trybunach zapadła konsternacja, ale sędzia wskazał na środek boiska i podopieczni Piolego cieszyli się z prowadzenia. Bramkarz Interu walnie przyczynił się do utraty gola nie przechwytując prostej piłki zagranej przez Szweda. W doliczonym czasie gry Milan wyszedł na dwubramkowe prowadzenie zdobywając pierwszego gola w tym sezonie po rzucie rożnym. Dośrodkowywał Castillejo, podanie przedłużył Kessie, a Zlatan skończył wszystko główką w długi róg zaskakując bramkarza! Do przerwy mieliśmy zaskakujące 2:0 dla Milanu!

W 51 minucie po raz pierwszy zatrudniony został Donnarumma. Sanchez ładnie rozciągnął do Candrevy, a ten wstrzelił piłkę w pole karne i właśnie Gigio ratował swoich kolegów z defensywy. Chwilę później gola kontaktowego dla Interu strzelił ich kapitan, Marcelo Brozović, który wolejem sprzed pola karnego trafił do siatki. Milan został znokautowany bowiem dwie minuty później było już 2:2! Po pięknej asyście Alexisa gola zdobył Vecino i kibice Nerazzurrich wybuchnęli radością! W 67 minucie Ibra wykonywał rzut wolny z okolic 30 metra na wprost bramki. Szwed zdecydował się strzelać, ale pomylił się o dobre 1,5 metra. W 70 minucie Candreva z rożnego dorzucił na głowę De Vrija, a ten przepiękną główką wyprowadził swój zespół na prowadzenie! Milan był na deskach. W 81 minucie rzut wolny wykonywał wprowadzony Eriksen i z dalekiej odległości trafił w poprzeczkę! Mało brakło, a Donnarumma zostałby zaskoczony w niesamowity sposób. Na koniec w ostatniej minucie doliczonego czasu gry swojego gola dołożył jeszcze głową Lukaku po wrzutce Mosesa. Mecz okazał się wspaniałym widowiskiem pełnym bramek i zwrotów akcji, ale na koniec cieszyli się kibice Interu, a Rossoneri przegrali kolejne Derby z rzędu.

 

INTER MEDIOLAN (3-5-2): Padelli – Godin, De Vrij, Skriniar – Candreva(80' Moses), Barella, Brozović, Vecino, Young – Lukaku, Sanchez(72' Erisken).

AC MILAN (4-4-1-1): G. Donnarumma – Conti, Kjaer, Romagnoli, Hernandez – Castillejo(79' Leao), Kessie(81' Paqueta), Bennacer, Rebić(84' Bonaventura) – Calhanoglu – Ibrahimović.

 

Bramki: 51' Brozović, 53' Vecino, 70' De Vrij, 90+4' Lukaku - 40' Rebić, 45+1' Ibrahimović

Żółte kartki: 47' Vecino, 55' Barella, 55' Skriniar - 61' Kessie, 79' Conti

Arbiter główny: Fabio Maresca (Neapol)

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1255 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
muchaq3a
muchaq3a
9 lutego 2020, 23:11
Ogromna szkoda bo w 1 polowie ladne skladne akcje wszystko sie zazebialo z wyjatkiem dokladnego ostatniego podania w pole karne przecieralem oczy ze zdziwienia a 2 ? Nie wiem moze mysleli ze inter sie juz nie podniesie i po prostu bedzie chcial tylko dograc mecz do konca? W dodatku glupio stracone bramki mimo wszystko trzeba przyznac i oddac to interowi ze wyszli z jajcem i jasno okreslonym celem wpierdolic nam jak najwiecej i im sie udalo =/
1
Light
Light
9 lutego 2020, 23:10
Panowie.. Nie pierwszy raz cierpielismy.. 2005 teraz to. Cieszmy sie chociaz z tej niesamowitej pierwszej polowy.
2
roby
roby
9 lutego 2020, 23:10
Brak nam prawego obroncy ,srodkowego conti standard zero uzytku Kijer fatalnie dzisiaj ,powolny itd ,srodkowy pomocnik Kessie ttlko faulowal nic po za tym...to najgorsze ogniwa prawie w kazdym meczu..przegralismy jak amatorzy,tamci 3 strzaly 4 strzaly i wszystko weszlo ...no i ciekaw jestem co pioli powiedzial w przerwie.....a po 2 to nie inter zajebiscie gral tylko my spuscilismy z tonu plus 2 bramki z niczego w 2 min i wystarczylo
1
Daros
Daros
9 lutego 2020, 23:17
No właśnie, bramki z niczego. Pioli miał wejść i bronić, bo nie rozumiem?
0
serginho83
9 lutego 2020, 23:51
Pewnie im powiedział, że mają się położyć na leżakach i dłubać słonecznik... w głowach mieli wygrany mecz po 2 bramkach do szatni i nawet jakby naszym trenerem był Conte, to by pewnie nic nie zmieniło... dostali bramkę z niczego i się zaczęło...
0
Qiub
Qiub
9 lutego 2020, 23:09
Inter w każdej formacji ma lepszych piłkarzy niż my, no i niestety to widać. Trudno, oni dalej walczą o mistrza, my o pierwszą 6, niczego innego przed sezonem sie nie spodziewalem
6
Krauser
Krauser
9 lutego 2020, 23:09
Paqueta gra w Milanie, jak za kare. Z takim nastawieniem, jego wartość spadnie na łeb do następnego okienka. 30mln za niego? Nigdy w życiu
7
IL Capitano 3
IL Capitano 3
10 lutego 2020, 00:36
Dlatego właśnie tak bardzo chciałem wymianę Paqueta - Paredes. Była na to szansa i zarząd powinien ją wykorzystać.
1
Rafał0209
Rafał0209
9 lutego 2020, 23:07
jedyny pozytyw jest taki że pokazali że potrafią grać w piłkę był okres że Inter biegał za nami jak głupi Jaś , dać psychologa i trenera przez duże T , bo dziś to właśnie zdecydowało co zrobił Conte w szatni a co Pioli
7
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
9 lutego 2020, 23:11
Psychologia. Niby taki mały problem. Ale opanowane to mają tylko najlepsi.
1
karp_fso
karp_fso
9 lutego 2020, 23:17
Ale obronę dalej mamy z papieru. Conti to nawet w 1 połowie był żartem, Theo w defensywie jest fatalny. Kjaer rusza się jak wóz z węglem, Romek jest osamotniony w tym wszystkim.
1
Rafał0209
Rafał0209
9 lutego 2020, 23:04
zabijcie mnie jeżeli chcecie ale dla mnie Romagnoli to średnio dobry ligowiec ale do zespołów z topu Europy się nie nadaje
7
Valandar
Valandar
9 lutego 2020, 23:08
obecny sezon ma mocno średni, w poprzednim z kolei był świetny. Pytanie tylko czy Romagnoli ma teraz gorsza formę, czy brylował w zeszłym roku dlatego, że mieliśmy taktyke nie pozwalającą stwarzać zagrożenia pod bramką przeciwnika
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
9 lutego 2020, 23:09
Nie przypadkiem gra jeszcze w Milanie, a po tym sezonie jego akcję drastycznie spadają. No chyba, że oceniamy piłkarzy pod kątem Milanu a nie pod kątem poważnego poziomu.
0
dykt4tor
dykt4tor
9 lutego 2020, 23:10
A dla mnie to kozak, i najpewniejszy punkt w defensywie w tym sezonie. Widze, że każdy widzi inaczej ;p
5
yagi
yagi
9 lutego 2020, 23:10
Fakt - ostatnio coraz więcej baboli mu się zdarza. Ale dać mu klasowego obrońcę do pary, a nie średniaków, wyrobników i się odbuduje.
0
pjk89
pjk89
9 lutego 2020, 23:15
prosta sprawa gdyby nie maldini i nesta silva nie byłby takim obrońcą
0
Zako
Zako
9 lutego 2020, 23:22
Romek formę ma mocno średnią, ale zapominacie, ze ani razu nie miał okazji pracować z poważnym trenerem , a i obok siebie nie miał pewnych graczy. Przeciez przy Alessio to Bonucci się ogarnął w drugiej częsci sezonu , a nie na odwrot.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
9 lutego 2020, 23:45
Każdy zespół ma swojego najlepszego obrońcę i najsłabszego, co nie znaczy , że ten najlepszy to od razu topowy obrońca na świecie.
0
Amazon
Amazon
9 lutego 2020, 23:03
BTW pytanie do administracji. Kolega po szału Soren dostał bana na rok za darmo. Zawsze merytoryczny i kulturalny... Słabe to jest panie adminie.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 lutego 2020, 23:21
Dostał za prowokacje z interem w avatarze. Pozdro
2
MilanoItaliano
MilanoItaliano
9 lutego 2020, 23:40
Jak zawsze cenie Sorena to za ten prowokacyjny post w takim momencie bana dostał słusznego.
0
dykt4tor
dykt4tor
10 lutego 2020, 00:35
Chamska prowokacja to i jest banik, nie rozumiem czemu słabo..
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 lutego 2020, 23:03
Inter był do ogrania.Niestety szalę zwycięstwa przeważyła 0 reakcja trenera na wydarzenia na boisku+komiczny występ Kjaera, który sprezentował Nerrazzurim 2 bramki(jedną do spółki z Paquetą), a już sposób blokowania piłki w polu karnym przez naszych obrońców wołał o pomstę do nieba.Bramki przy takiej indolencji w destrukcji były kwestią czasu.
3
serginho83
10 lutego 2020, 01:32
Kiedy Pioli miał zareagować?? Przecież te bramki padły w odstępie 3 minut... Komiczny występ Kjaera?? akurat zagrał lepszy mecz niż Romagnoli ;)
0
paluch
paluch
9 lutego 2020, 23:03
moim zdaniem przegraliśmy ten mecz głową, po pierwszej bramce Interu od razu się posrali chłopaki ze strachu, szkoda moim zdaniem powinni popracować nad głowami zawodników młodszych niż 30 lat ale są plusy tego meczu bo 4-4-1-1 nie wyglądało źle do pierwszej bramki przeciwnika potem zespół siadł psychicznie
a szkoda bo znając życie Pioli pomyśli że jak mecz przegrany to skreśla to ustawienie
5
max_outsane
max_outsane
9 lutego 2020, 23:03
Lepszy taki mecz i szalone 2:4 niż zwykłe 0:1 po kiepskiej grze. Mecz pełen emocji, niesamowite widowisko i niezła gra. Widać, że potrafią grać i niech walczą dalej, oby w każdym meczu pokazywali tyle zaangażowania co dzisiaj i będzie dobrze.
4
CandyAmigo
CandyAmigo
9 lutego 2020, 23:02
Dzisiejsze mecze w Serie A pokazały, jakie są różnice między światowej klasy trenerem, przeciętnym trenerem i nie-trenerem.
4
Daros
Daros
9 lutego 2020, 23:16
Głupoty! To mentalność zawodników przegrała ten mecz! Pioli dobrze dobral taktykę, zaraz po przerwie Milan dalej grał swoje. Potem bramka przed która prawie niemożliwe było się obronić, genialny strzał z pilki która przyszła po rykoszecie. Następnie to głowy Milanistow się zagotowaly, co może trener w takiej sytuacji? Przeprowadzac nerwowe zmiany? Zwłaszcza z taka lawka? Wprowadzic obronce żeby dał jasny sygnal,,boję się o wynik, nie jestem pewny waszych umiejętności, bronimy? Wtedy to by była panika. Powtarzam, gracze przegrali mecz po pierwszym ciosie, któremu ciężko było zapobiec I który nie był efektem mega gry Interu tylko przeblyskiem ich cofnietego rozgrywającego.
4
JanekACM22
JanekACM22
9 lutego 2020, 23:02
:-[:-(:-[
0
PT86
PT86
9 lutego 2020, 23:02
Panowie, tu wszystko jest jasne. Po tym rozpoznaje się dobrego trenera. Wygrywamy do przerwy 2:0, a na koniec meczu jest 4:2 dla naszego największego rywala. To po prostu trzeba spierdolić, żeby stało się to faktem. Gość nie jest trenerem na miarę Milanu i nigdy nie byl. Kolejny statysta bez historii. Dziwię się tylko, że efekt Ibry nie zadziałał. Bo moim zdaniem powinien ich tak zmotywować w szatni, że powinni grać o życie w 2 połowie. Jednak tego nie było. Przegraliśmy wygrany mecz i tyle. Sory za przeklenstwo, ale nie wytrzymalem.
6
yagi
yagi
9 lutego 2020, 23:09
Jakby nie efekt Ibry to byłoby 0:4 niestety.
0
PT86
PT86
9 lutego 2020, 23:17
Chłopie, zgodzę się z Tobą w 50% w pierwszej połowie tak, ale w przerwie chyba nie zrobił nic skoro wyszlismy tak jak wyszlismy. Tyle.
Edit: z drugiej strony do ch*** Pana! Przestańmy obarczać Ibrę za wszystkie niepowodzenia! To trener jest od motywacji! Zarówno przed meczem jak i w przerwie! Ibra na prawdę zrobił dużo w tym meczu, ale trenerem jeszcze nie jest!
Edytowano dnia: 9 lutego 2020, 23:24
0
Nizial86
Nizial86
9 lutego 2020, 23:02
Trener Pioli chyba nieprzewidzial taktyki na druga polowe.
0
Diavo
9 lutego 2020, 23:03
Miał trzy warianty,ale chyba żaden mu nie wyszedł:p
1
Nizial86
Nizial86
9 lutego 2020, 23:06
Zmiany to byl dramat kompletnie nic niewniosly
0
Amazon
Amazon
9 lutego 2020, 23:02
Gratulacje za 1 połowę, widać było ochotę i mobilizację. Jednak gra się 90 minut co pokazał mój kochany klub. Powodzenia w CI... Forza Inter!
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
9 lutego 2020, 23:03
Twój ukochany klub grał również 45 minut, a nie 90.
4
Amazon
Amazon
9 lutego 2020, 23:05
No tak to prawda ale dzisiaj to wystarczyło i to z górką. Jestem szczęśliwy...
1
patoo_07
patoo_07
9 lutego 2020, 23:01
Chyba sobie odpuszcze Juventus w czwartek. A tym bardziej odpuszczę sobie Torino w poniedziałek. Powiozą nas z nowym trenerem i w ogóle będziemy pośmiewiskiem.
0
Vol'jin
9 lutego 2020, 23:01
Robienie kozła ofiarnego z Kjaera to już szczyt żenady, zwłaszcza, że wyglądał lepiej niż Romagnoli a powtórzę że karny kutas przy tej bramce należy się całej drużynie i to co wyprawiali w doliczonym czasie gry w obronie, a nie tylko Duńczykowi...

Tak czy siak teraz zobaczymy jak ten mental pozwoli na resztę sezonu bo jeśli chcemy walczyć o LE/LM(abstrakcja co dawno pisałem) to potrzebujemy punktować tych "małych", a nie mecze z czołówką

4
Semper Fideli
Semper Fideli
9 lutego 2020, 23:03
Kto obwinia Kjaera za 4 bramkę niech sam wygra głowę z Lukaku. 4 bramka to tylko i wyłącznie wina Paquety
4
paluch
paluch
9 lutego 2020, 23:11
nie przesadzajmy ze grał lepiej od Romagnoliego ale potwierdzam i tez podobał się Kjear ładnie rozdawał dłuższe piłki w obronie nie najgorzej ale zgodzę się ze Romek też miał jeden problem z dogonieniem Lukaku w pierwszej połowie w akcji w której oddali jedyny celny strzał na nasza bramkę, rozumiem różnice fizyczne ale piłkarz uważany za top w
Serie A powinien się lepiej ustawić w tej sytuacji
0
karp_fso
karp_fso
9 lutego 2020, 23:19
Rewelacyjny też nie był. Ot przeciętny mecz, błędów się nie uchronił. Jakby był naszym rezerwowym to by było okej, ale to nasz podstawowy obrońca. To jest dramat.
0
Fushnikov
Fushnikov
9 lutego 2020, 23:01
Najlepsze że gdyby Gigio nie tracił tej piłki palcem to Eriksen zaliczyłby bramkę sezonu :)
1
Jalapeno
Jalapeno
9 lutego 2020, 23:00
Pierwsza połowa w naszym wykonaniu, to był maks. To było dotknięcie nieba, najwyższego poziomu (można się śmiać, ale ja wiem co widziałem). To była półka wymagana w fazie pucharowej Ligi Mistrzów. Wszystko grało. Był pressing, było gryzienie trawy, każdy wiedział co ma robić. Posunę się jeszcze dalej. To było najlepsze 45 minut Milanu odkąd pamiętam.

No, ale co z tego...
4
Semper Fideli
Semper Fideli
9 lutego 2020, 23:01
Ile lat oglądasz Milan?
1
Jalapeno
Jalapeno
9 lutego 2020, 23:04
Sporo. Patrząc na to, z kim graliśmy, jakie były miejsca w tabeli przed meczem, to podaj mi jedną połowę, w której zagraliśmy lepiej? Nie mów mi, że za Allegriego, bo u Maxa graliśmy tak jak Juve w ostatnich latach. Chodzi mi tylko o to, że mogłem z zapartym tchem to oglądać, było wszystko, chcieli zdobywać kolejne gole, byli głodni, no ale...
1
zycumilanista
zycumilanista
9 lutego 2020, 23:10
Sepmer może na tyle długo żeby już nie pamiętać albo rzeczywiście krótko. :). Tak na marginesie to kurde musi coś być z tym mitycznym DNA Milanu skoro kadry sie zmieniają a my nadal koncertowo przegrywamy wygrane mecze.
1
Majki85
Majki85
9 lutego 2020, 23:00
Ja prdl!! Jak można stracić 4 bramki w 45 min??!! To jest kur.. jakiś dramat!! Jesteśmy frajerami w tym sezonie na każdej płaszczyźnie, pod każdym względem!! Wszelkie negatywne rekordy i mity zostały pobite i obalone. Z piekła do nieba - tak można określić te derby. Niestety jednak wiedziałem, że po Milanie można spodziewać się wszystkiego i mimo dwubramkowego prowadzenia nic nie mogło być pewne. Wiedziałem to ja, wiedziałeś to ty, ale nie wiedzieli o tym chyba sami zawodnicy którzy po raz kolejny pokazali że nie mają jaj i charakteru. Tzn mają, ale na 45 minut. Kur.. to jest jakiś pier... masohizm żeby oglądać te drużynę a mimo to człowiek ogląda tych bezjajecznych kopaczy. Czy zawsze musi być tak że w meczach z tymi wielkimi gramy pięknie a i tak zostajemy z niczym? Tak jest od paru ładnych lat. Mecze z Juventusem i derby z Interem zawsze kończą się tak samo - PORAŻKĄ!! ZAWSZE w meczach z nami ktoś się z przeciwników obudzi (Sanchez). Zawsze znajdzie się jakiś kat który utnie nam łeb, nawet jakby gral najgorszy sezon w swoim życiu (w Interze ostatnio tym katem jest Vecino). Zawsze swoją rewelacyjną formę w derbach potwierdzi zawodnik który jest na fali (Lukaku). I tylko zabrakło bramkarza który w meczach z nami zawsze zagra mecz życia. Już nie mam sił i energii a i tak za kilka dni usiądę przed tv i obejrzę kolejny mecz Milanu, ale do ch.. pana dlaczego człowiek nie może się zrelaksować oglądając mecze tej drużyny tylko w 3/4 spotkaniach trzeba się wkurw...ć?! Niech ktoś w końcu sprawi żeby ta zła karta się odwróciła. Zanim zacząłem kibicować Rossonerrim, to ta drużyna była potęgą Europy. Kibicuje od 2006 roku i w zasadzie 50% czasu mojej sympatii z tym klubem to jest droga przez mękę. Dlaczego tak się kurr.. dzieje? Proszę, nie cenzurujcie i nie banujcie. To są bowiem szczere wyznania zrozpaczonego kibica Milanu, a innymi słowy nie da się chyba tych uczuć określić. Dzięki i dobranoc.
5
Valandar
Valandar
9 lutego 2020, 23:04
Każdy prawdziwy kibic Milanu wiedział w przerwie jak to sie skonczy, to zabawne właściwie...
2
ALCANTARA
ALCANTARA
9 lutego 2020, 23:06
Lepiej się tego nie da określić. Pamiętam pierwszy taki zawód w 2002 z BVB 4-0 ale potem już było tylko lepiej. Niestety tym razem jakoś nie widzę tu żadnego planu zeby grali u nas piłkarze pokroju Shevy,Kaki,Pirlo,Nesty.
2
Andre
Andre
9 lutego 2020, 23:00
Crudeli chyba miał stan przedzawałowy, jak oglądał to, co wyprawiał Milan w drugiej połowie...
1
Fushnikov
Fushnikov
9 lutego 2020, 23:02
Pan Crudeli wziął 300mg diazepamu przed spotkaniem :)
3
banan1899
banan1899
9 lutego 2020, 23:00
Jeszcze w czwartek wpierdziel od Juventusu i możemy wrócić do rywalizacji o 6 miejsce z takim drużynami jak Torino, Parma, Cagliari, Hellas.
4
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
9 lutego 2020, 22:59
https://www.youtube.com/watch?v=UP8N9kxBzd0
2
Light
Light
9 lutego 2020, 23:06
Dzieki, tego potrzebowałem. Az lzy poszly..
2
Rogal#62
Rogal#62
9 lutego 2020, 22:59
Ibra jest w wieku, który pozwala na pół meczu więc Milan grał pół meczu. Na specjalny komentarz zasługuje Kessie - jego poziom bezmyślności nie może być zrekompensowany jakimikolwiek walorami fizycznymi, oraz Kjaer - puścił siatę na gola, stał i się patrzył jak strzela Lukaku. Gubił krycie i linię spalonego. Do tego tradycyjnie irytuje mnie Calhanoglou. Przede wszystkim jednak mamy przykład różnicy w trenerach.
3
Baloo
Baloo
9 lutego 2020, 22:58
Nie mam już sił po prostu, ten mecz zabił mnie jako kibica
2
ACMilansince1994
ACMilansince1994
9 lutego 2020, 22:58
10 pkt do 4 miejsca i 10 pkt do ostatniego bezpiecznego w lidze. Ciekawe gdzie szybciej Milan dobranie ? Obstawiam że w dół.
0
Arturo22
Arturo22
9 lutego 2020, 22:56
Rzadko tutaj pisze ale po dzisiejszym spotkaniu muszę napisać, przed meczem liczyłem na skromna wygraną albo remis, ale po 1 połowie byłem pozytywnie zaskoczony graliśmy najlepsza piłkę w wykonaniu Milanu od początku sezonu, każdy walczył i Ibra pokazał co znaczy dla drużyny i hakan oraz rebic fajnie chodzili, druga połowa to jakiś dramat, okej brozovic uderzył bez szans ale kolejne bramki to jakieś frajerstwo, jeden Ibra nie zmieni mentalności tych zawodników, musi przyjść Trener co weźmie ich za jaja
3
Rossonero 88
Rossonero 88
9 lutego 2020, 22:56
Zakładam że pioli w szatni powiedział że wszytko ok Inter jest słaby itp oby tak dalej. Co za trener. A Conte mobilizacją non stop
0
Arturo22
Arturo22
9 lutego 2020, 23:07
Wydaje mi się że to nie Pioli, ponieważ wychodzimy i gramy początek jak w 1 połowie ale brozovic oddaje strzał bez szans do obrony i chwilę później drugi gol, zamiast po 1 zaregowac to piłkarze Milanu sb człapią a później to już nawet nie starali się
0
CandyAmigo
CandyAmigo
9 lutego 2020, 22:56
"Conte jest za słaby na Milan".
1
Arturo22
Arturo22
9 lutego 2020, 22:59
A masz gdzieś cytat kto tak napisał? Bo ja pamiętam "Conte lubi grać na 3-5-2, a gdzie w tym upchniemy niesprzedawalnego Suso" albo "Conte będzie za drogi i weźmiemy kogoś budżetowego".
5
kosa80
kosa80
9 lutego 2020, 22:56
Bana za frajera biorę z uśmiechem
3
serginho83
9 lutego 2020, 22:55
Jechanie na Pioliego po 1 połowie jest trochę nie na miejscu... Jeżeli ci wszystko wychodzi, masz swój dzień, wbijasz 2 bramki praktycznie do szatni, to jesteś pewien, że masz mecz pod kontrolą... trener może mówić różne rzeczy, a i tak wszystko siedzi w głowie... zaczęło się od bramki z niczego i tego po prostu nie ogarnęli... coś jak mecz Milan - Inter z 2004...
5
Fushnikov
Fushnikov
9 lutego 2020, 23:00
99% nawet nie wie jak było w 2004 oni mają to gdzieś :)
Tam był trener a tu nie. Taka różnica.
3
krisss811
krisss811
9 lutego 2020, 23:02
Brozovic trafił, a jakby nie trafił i siedzia odgwiizdal spalonego przy drugiej bramce to czy mecz tak by się potoczył?? Możliwe że wynik był zupełnie inny, dwie szczęśliwe minuty Interu zmieniły mecz.
0
szfarceneger
szfarceneger
9 lutego 2020, 23:04
Fushnikov
Mówisz o tym samym trenerze, który w tym samym roku roztrwonił wynik 4:1 z Deportivo, a rok później 3:0 z Liverpoolem? ;)
0
serginho83
9 lutego 2020, 23:06
Fushnikov
Może i nie wiedzą, ale dla mnie ta porażka nie jest winą trenera, po prostu zawodnicy nie zareagowali odpowiednio na to, co się stało 2 w połowie na boisku... to trochę tak jakby napisać, że Ancelotti zawalił nam finał w Stambule...
0
MK92
MK92
9 lutego 2020, 22:55
U mnie żal cały czas miesza się z niepohamowanym śmiechem, jakimi frajerami jesteśmy. Pierwsza połowa to był piękny sen, ale wielki Antonio Conte postanowił nastawić głośny budzik. W każdym razie widowisko derbowe było spektakularne i niestety długo będziemy o nim pamiętać.
2
kosa80
kosa80
9 lutego 2020, 22:55
FORZA MILAN
1
Rossonero 88
Rossonero 88
9 lutego 2020, 22:55
Pioli out
3
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
9 lutego 2020, 22:54
No cóż, raz się przegrywa raz się przegrywa. MVP w tym meczu wolałbym nie przyznawać, jeślibym musiał to Ibra, a najgorszy zdecydowanie Kessie, no może bije się z Kjaerem.
2
acmti__
acmti__
9 lutego 2020, 22:54
Moim zdaniem te 2 nasze bramki rozdmuchały w nas emocje i uwierzyliśmy przez chwilę w nieprawdę, stąd tyle negatywnych reakcji. Podchodząc do tego na chłodno to po prostu graliśmy z rywalem, który jest od nas lepszy o klasę lub dwie, piłkarsko, trenersko. Szczerze mówiąc to myślałem, że Inter nas zmiecie biorąc pod uwagę to jak szerokim echem odbijają się derby Mediolanu. My walczymy jak równy z równych z Hellasaem więc ciężko mieć oczekiwiania grając przeciwko drużynie, która potencjalnie zagraża Juventusowi.
Mówi się że w derbach może wydarzyć się wszystko i na papierze nic się nie liczy. Jednak te hasło było powtarzane kiedy te dwie drużyny były na zbliżonych poziomach. Dzisiaj przepaść jest ogromna.
6
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
9 lutego 2020, 22:55
"My walczymy jak równy z równych z Hellasaem więc ciężko mieć oczekiwiania grając przeciwko drużynie, która potencjalnie zagraża Juventusowi."
Ty wiesz, że wczoraj Hellas wygrał z Juve, co nie? xd
2
MineCanary
MineCanary
9 lutego 2020, 22:56
Pomijając kwestię Hellasu, który ostatnio gra po prostu ponad swoją klasę, zgadzam się w pełni. Byłbym mniej zawiedziony, gdybyśmy przegrali 0:2.
1
Grande
Grande
9 lutego 2020, 22:57
Rany, nawet nawet największym zdarza się wpadka przecież.
0
acmti__
acmti__
9 lutego 2020, 23:09
SmutnaZabaZMilanu
Ok, nie wiedziałem, ale w sumie mógłbym wstawić w miejsce Hellasu większość drużyn z tabeli i to głównie z dołu bo z tymi z góry nie gramy niestety jak równy z równym.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
9 lutego 2020, 22:54
Milan nie wygrał pierwszej połowy. To Inter ją przegrał.
3
kamilus
kamilus
9 lutego 2020, 22:57
"Jak nie umrze to żyć będzie". ¯_(ツ)_/¯
0
jasiom22
jasiom22
9 lutego 2020, 22:57
Dokładnie, niestety.
0
ALCANTARA
ALCANTARA
9 lutego 2020, 22:54
Allegri wróć. Z nim byśmy dołożyli w 65 minucie na 3-0. Ściagnąłby Rebicia wpuścił Mussacio i zgasił światło na SS.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
9 lutego 2020, 22:54
To, co w drugiej połowie zagrali Romagnoli i Kjear, to jest kryminał. Inter nic takiego nie pokazał i strzela bez żadnego wysiłku 4 gole. Nieprawdopodobne. Co strzał, to gol. Nasi po kontaktowej bramce już byli pogrzebani. Takie odniosłem wrażenie. Mentalnie jesteśmy poniżej wszelkiej krytyki. Powtarzam raz jeszcze. Inter bez najmniejszego wysiłku strzelił 4 gole. Uważam, że Hellas by ich dzisiaj rozklepał bez problemu. Nawet mi nie jest przykro po tym meczu. Poważnie. Milan oddał drugą połowę bez walki. Jestem przekonany, że w przerwie już świętowali. Innego wytłumaczenia nie ma.
10
olotek2
olotek2
9 lutego 2020, 22:58
Szkoda Cię komentować naprawdę
0
Piotrek1899
Piotrek1899
9 lutego 2020, 23:01
Nikt Cię nie prosi ;) Naprawdę.
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
9 lutego 2020, 22:53
NIe ma sensu już gadać. Dawnego Milanu już nie ma, zaraz stuknie dekady średniactwa, kompromitacji i trza się do tego przyzwyczaić.
0
nadgnity
nadgnity
9 lutego 2020, 23:22
Dawny Milan przecież również frajersko przegrywał. To jest już w jego DNA.
0
Rogal#62
Rogal#62
9 lutego 2020, 22:53
Ibra jest w wieku, który pozwala na pół meczu więc Milan grał pół meczu. Na specjalny komentarz zasługuje Kessie - jego poziom bezmyślności nie może być zrekompensowany jakimikolwiek walorami fizycznymi, oraz Kjaer - puścił siatę na gola, stał i się patrzył jak strzela Lukaku. Gubił krycie i linię spalonego. Do tego tradycyjnie irytuje mnie Calhanoglou. Przede wszystkim jednak mamy przykład różnicy w trenerach.
1
Vol'jin
9 lutego 2020, 22:55
No tak Kjaer główny winnym za 4 gola, ale to co wyprawiała resztę drużyny to było ok?

Do tego gola to Duńczyk wyglądał zdecydowanie lepiej niż Romagnoli który miał problemy też z Lukaku i zawalił gola na 2-3
1
Gieno
Gieno
9 lutego 2020, 23:36
Mówiłem od początku że ten Kjear to się nadaje do tarcia chranu i potem się dziwimy ze jesteśmy tam gdzie jesteśmy
0
Adam1983
Adam1983
9 lutego 2020, 22:53
To wszystko wygląda tak jakby Inter zrobił to specjalnie jeszcze bardziej nas skompromitował
3
El Diablo
El Diablo
9 lutego 2020, 22:52
Kolejnego Złotego Tapira otrzyma cała drużyna Milanu.
0
jasiom22
jasiom22
9 lutego 2020, 22:52
No a więc tak, kompromitacji nie udało się uniknąć.. :-/ w zeszłym sezonie był punkt róznicy między klubami, a teraz jest niestety przepaść... szkoda gadać...

Racjnonalnie oceniając szanse przed meczem, spodziewałem się 3-0, 3-1 dla Interu... jak wielu z nas... a tu nagle Milan dobrze zaczał i walną dwie, więc można napisać że Milan zagrał "powyżej oczekiwań" czy tam troche lepiej, tyle że to ciągle zdecydowanie za mało.

Mega szkoda, mega przykro.. ale co grali w pierwszej połowie to nasze, choć Inter trochę jakby nie grał w pierwszej, w jak już zaczęli, to poszło...

Wyrózniłbym Bennacera, rozegrał bardzo dobre spotkanie.
2
Majki85
Majki85
9 lutego 2020, 23:09
Kazdy sie jara tym Benaccerem a facet owszem gra do przodu, ryzykuje itd, ale zalicza mnóstwo strat, niedokładnych podań, przegrywa walkę fizyczną i generalnie jest byle jaki w porównaniu do Bakayoko, który w wielu meczach był po prostu decydujący w środku pola. Sorry więc Panowie chwalący Benaccera ale ten zawodnik musi jeszcze się duuuzo poprawić żeby stanowić o sile środka pola w Milanie. Ps.. lepszy on od Biglii, wiadomo.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 lutego 2020, 22:52
Zgodzę się że jeśli chodzi o wyniki nie ma bardziej frajerskiej drużyny! Tyle że 3 bramki Interu to nie do końca ich zasluga.. mnóstwo mnóstwo przypadku, szczęścia, nie do końca wina piłkarzy. Po ludzku jest mi ich szkoda! Natomiast jako zwolennik Paquety za 4 bramka po prostu rozwiązał bym z nim kontrakt.. nienawidzę pilkarzy bez charakteru i wałki do konca
Edytowano dnia: 9 lutego 2020, 22:54
1
jasiom22
jasiom22
9 lutego 2020, 22:56
3-4 bramek, jeszcze ze stanu 0-2 nie strzela się przypadkiem.
Między Inter-em i Milan-em była i jest przepaść, a ta na imię ma Conte.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
9 lutego 2020, 22:59
Strzela ogladnij powtórki. Przepaść jest ogromna m.in 22 pkt ? Nie ma imienia Conte tylko Lukaku, Martinez, Vrij, Brozovic i Conte
0
ACstach
ACstach
9 lutego 2020, 22:52
Już pal licho gdyby cały mecz wygladal tak jak druga połowa to by czlowiek machnal reka jak zawsze i powiedzial no trudno tak byc musialo. Ale nie, zagrali swietnie pierwsza cześć, 0-2 i juz czlowiek myslal, ze tym razem to juz chyba sie uda! Sruda. Już tam Diobeł czy inny Belzebub zaczął szeptać do uszka po 45 minutach, że "chyba te Twoje Milany dziś wygrają hehe". No nie wygrali.
1
grayman88
grayman88
9 lutego 2020, 22:52
To koniec.
Mam dosyć....

Było mi miło
0
Rafał0209
Rafał0209
9 lutego 2020, 22:52
tak szczerze gdyby na bramce był Handanovic to byłoby 0:4
9
Boldzio
Boldzio
9 lutego 2020, 22:51
Panowie nie mamy kompletnie ławki i trenera
0
Majki85
Majki85
9 lutego 2020, 23:19
Jak nie mamy ławki, jak siedzą na niej dwaj zawodnicy za łącznie ok 60 mln euro (Paqueta, Leao)?! To po co wydano na nich tyle kasy? Zeby teraz stwierdzić że nie mamy ławki?
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się