SCUDETTO


LGdS: Ralf Rangnick nie zostanie trenerem Milanu

11 lutego 2020, 11:06, Redakcja Aktualności
LGdS: Ralf Rangnick nie zostanie trenerem Milanu

Dzisiejsze wydanie La Gazzetta dello Sport zamieszcza artykuł, w którym neguje informacje dotyczące objęcia posady trenera Milanu przez Ralfa Rangnicka. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest brak aprobaty dla tej kandydatury przez obecne władze Milanu. Niemiec faktycznie dobrze radził sobie na ławce RB Lipsk, jednakże nie posiada doświadczenia w Serie A. Według informacji LGdS, kierownictwo Milanu po sezonie będzie chciało zatrudnić nowego szkoleniowca, który zagwarantuje jakość i grę w rozgrywkach Ligi Mistrzów.



92 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
alepadaka
alepadaka
12 lutego 2020, 10:56
Fonseca też przed przyjściem do Romy nie trenował w Serie A a jak na pierwszy rok radzi sobie całkiem dobrze. Zagraniczni trenerzy w Italii już nie mają aż takiego trudnego wejścia jak kiedyś, bo cała liga się mocno zmieniła pod względem gry. Mi jednak kandydatura Ragnicka też średnio się podoba. Ostatnio z resztą jest spory wysyp 'nowych Kloppów' i większość radzi sobie średnio / słabo. Bundesliga, swoją drogą, trenersko stoi średnio. Nawet Bayern nie ma obecnie trenera z renomą. BVB trenuje Favre, który również stabilnością wyników na przestrzeni lat jakoś nie imponował.
0
ksieciunio
ksieciunio
12 lutego 2020, 00:20
Rangnick to cienki bolek, nie ma takiego doświadczenia i nie gwarantuje jakości jak choćby Pioli, Giampaolo czy Montella.
2
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
11 lutego 2020, 20:57
Az się boje myśleć jaki nasi pseudo działacze maja pomysł na trenera. No chyba że wróci Max
1
jasiom22
jasiom22
11 lutego 2020, 22:40
Wiadomo że pomysłem jest Shevchenko, po euro. :-p
1
Gullit80
Gullit80
11 lutego 2020, 20:26
Czyli szykuje nam się trzeci sezon z tymi samymi dyrektorami oraz budowa zespołu przez nowego trenera. No rewelacja ciekawe ile jeszcze takich sezonów przed nami.
2
budii1906
budii1906
11 lutego 2020, 22:18
może do 5 razy sztuka

1
Grande
Grande
11 lutego 2020, 17:43
@adamos

"Załóżmy hipotetycznie kupujemy Messiego za 100 mln. Klub zarobi dobre 30 mln na koszulkach"

To tak nie działa. Ten mit został obalony już dawno przy rzekomym "zwrocie z koszulek" transferu CR7 do Realu. No chyba, że mówisz w perspektywie jakiejś dekady przy mega dobrych wiatrach.

https://www.theguardian.com/football/the-set-pieces-blog/2016/aug/24/transfer-window-market-myths
4
Trzesuaf
Trzesuaf
11 lutego 2020, 17:41
Musiałby, któryś z dyrektorów polecieć. On nie przyjdzie jako wuefista, musi być managerem, a to wymaga decyzji właściciela lub zmiany zarządu.
0
AC1899
AC1899
11 lutego 2020, 17:29
Allegri się szykuje do powrotu.
0
roby
roby
11 lutego 2020, 17:07
Coz.......cyrk w przyszlym roku tez bedzie
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
11 lutego 2020, 16:26
pioli lepszy, giampolo tez:)
0
artur297
artur297
11 lutego 2020, 15:38
Ralf Rangnick jest dyrektorem sportowym wszystkich klubow RB..i ma tam pelnie wladzy,bo to zawsze byl jego warunek pracy
0
Adam1983
Adam1983
11 lutego 2020, 14:46
Hahahah to jest niesamowite Seedorf, Inaghi, Montella, Michajlovic, Gattuso, Giampaulo i Pioli oni niby by potrafili a Ralf napewno nie większej głupoty nie słyszałem
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
11 lutego 2020, 15:05
Słuchaj LGdS to daleko zajdziesz.
4
BadMad
BadMad
11 lutego 2020, 15:51
Może Brocchi by potrafił tylko nie dano mu szansy rozwinąć skrzydeł. ..
1
zbychoski
zbychoski
11 lutego 2020, 14:44
od lipca 2019 trenerem Lipska jest Julian Nagelsmann...
Ralf Rangnick zajmuje się już chyba innym zespołem Red Bulla - chyba z Nowego Yorku...
3
Rossonero 88
Rossonero 88
11 lutego 2020, 14:41
Z naszymi władzami to pewnie Ranieri będzie odpowiedni
0
gieksa51
gieksa51
11 lutego 2020, 14:21
Ale milan jest w dupie :D nie awansują do lm bo mają słabych zawodników a mają słabych bo nikt nie przyjdzie bo nie ma lm, ktoś powie że kasa zrobi ale oni juz tyle przepuścili kasy że się skończyła a efektów nie ma,po sezonie odejdzie donnaruma i romagnoli i bd jeszcze gorzej niż jest. Jedna nadzieja to że louis vuitton kupi i ralf rangnick pprzyjdzie(jednak nie)ale politano i olmolmoo też już byli ponoć w mediolanie ale skonczylo sie jak zawsze i tak bd po sezonie także no bd jeszcze gorzej ;)
3
Zuber
Zuber
11 lutego 2020, 14:49
No tak Milan jest biedny, nie ma kasy. Co za farmazon, wiesz co to jest FFP? Czy tak dla zasady piszesz jak reszta debili ze Milan nie ma kasy? Właściciele nabici kabzą po uszy, ale Milan biedny. xD
1
adamos
adamos
11 lutego 2020, 15:33
@Zuber
Chyba Ty nie wiesz co to jest FFP. Ichyba wierzysz mitomanom, ktorzy jak mantrę powtarzają, nie możemy kupić zawodnika bo FFP. A który art. regulaminu tego zabrania? Załóżmy hipotetycznie kupujemy Messiego za 100 mln. Klub zarobi dobre 30 mln na koszulkach. Marka ciuchów X, będzie chciała by na reklamach występował Messi i popisuje umowę sponsorską z Milanem na ciuchy kolejne mln na naszym koncie. Stadion będzie z każdym meczem wypełniony po brzegi, zarobki ze sprzedaży biletów wzrosną. I finał jest taki wydaliśmy 100 mln, ale zarobiliśmy w ciągu roku 120 mln załóżmy na całej otoczce. FFP jest zachowane UEFA do nas nie może się ciepnąć. Przypadek drugi Cracovia kupuje Messiego za 100 mln ale cała otoczka i sponsorzy sprawiają, że zarabiają ok 1 mln rocznie, nie mają na transze za Messiego, biorą pożyczkę od Elliotta, długu mają zatem 99 mln plus 50 mln odsetek, biorą od Bociana pozyczkę na spłate odsetek ale tez dostają odsetki. Klub jest mega zadłużony UEFA nakłada karę. W zimę według raportu podawanego w mediach odnotowaliśmy zyski 80 mln, Jeśli coś wpadnie jeszcze na wiosnę i zarobimy kolejne 80 mln nic nie bedzie stało na przeszkodzie wydać 100-150 mln na transfery.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
11 lutego 2020, 16:48
Tak się adamos rozpisałeś, ja to przeczytałem i obaj zmarnowaliśmy tylko czas. Żaden Messi ani Ronaldo ani inny Eirksen czy Kante do nas nie przyjdą. A takie przychody gwarantuje max kilkunastu piłkarzy na świecie. Z resztą z powodu jednego Messiego w przeciętnym Milanie nie zwali się masa sponsorów... o czym człowieku piszesz. Do tego przyjdzie ktoś za Twoje 100 mln, trzeba dać mu pensję min 15 mln brutto. W skali 5 lat wychodzi wydane 200 mln na JEDNEGO piłkarza w nadal średnim zespole bez trenera z topu. Zarobisz choć połowę na koszulkach? Ile masz koszulek z oryginalnego sklepu Milanu? Bo ja żadnej, max repliki replik po 150 zł. Całe 35 euro. Te 80 mln zysków to mamy bo ma odszedł Piątek i Suso i zaciskamy pasa. Tu potrzeba trenera i 3 dobrych transferów a nie wydawania 100 mln. Kasę Milan ma ale ma też takich właścicieli którzy zważając na FFP nie wydadzą więcej niż trzeba, ale każdy kto ma przynajmniej 14 lat to zrozumie.
4
tober12
tober12
11 lutego 2020, 17:59
Edytowano dnia: 11 lutego 2020, 18:10
0
adamos
adamos
12 lutego 2020, 08:11
@Skot Łilson
Dałem przykład wymyślony z Messim, by wytłumaczyć na czym FFP polega. Myślę, że spokojnie możemy kupić zawodników za 100 mln. To, że Polaka nie stać na oryginał to nie znaczy, ze Włoch nie kupi, albo Niemiec. Azjaci kochają Serie A i mają multum koszulek nawet w Naszych barwach.
0
Demick
Demick
11 lutego 2020, 14:14
Dobry trener, środkowy, doświadczony obrońca np. Silva, prawy obrońca(?), Bakayoko back i Belotti na zmianę z Ibrą - tyle trzeba, żeby bić się o Scudetto.
2
jasiom22
jasiom22
11 lutego 2020, 14:32
Popieram... z tym że, z Elliottem i ffp nie ma co na to liczyc. Milan teraz oszczedza... i sprzedaje. Miliony to wydawaly słupy z chin, a Elliott tylko na poczatku rzucił troche grosza (jak był Leonardo) zeby w kadrze miec młodych z potencjałem na sprzedaz.. Patrz Hernandez, Leao, Paqueta, Bennacer... Bardziej realna niz opis wyżej wydaje mi sie sprzedaz Gigio i Paquety, i zostawienie Pioliego na kolejny sezon....
0
Jalapeno
Jalapeno
11 lutego 2020, 14:32
Masz racje, ale trochę bym zmodyfikował, żeby było realnie. Vertonghen np, kończy mu się kontrakt, świetny, doświadczony obrońca. Na prawą nie mam pojęcia. Kontrakt też się kończy Meunierowi, ale on ma 28 lat i pewnie większe kluby go zgarną. Bakayoko, albo Matić, który jest na wylocie. Jeszcze fajnie byłoby sprowadzić De Paula na ofensywnego (jeżeli gralibyśmy formacją 4-2-3-1). Udine go wycenia na 45 milionów, więc patrząc na wiek i umiejętności to nie tak źle. :D
1
adamos
adamos
11 lutego 2020, 14:50
Sprowadzą Mazzariego, kupimy Januzaja, sprzedamy Benka, sprowadzimy Mate a do napadu może Mandżu bądź jakiegoś no name z Francji sprowadzimy i tak to będzie wyglądać.
0
milan78
milan78
11 lutego 2020, 19:11
A kto będzie temu Belottiemu pilki dogrywać?Pewnie Hakan z rzutów rożnych?
1
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
11 lutego 2020, 13:52
Coś mi się wydaje, że nasz zarząd lubuje się w trenerach ciapkach, którzy nie mają za dużo do powiedzenia prócz przytakiwania :v
Nie rozumiem gdzie w tym wszystkim jest plan Eliottu. Nie wiem jak to aktualnie wygląda, ale kupili Milan po dość promocyjnej cenie i cały czas mogą na nim zarobić chociaż rozumiem, że dla tak potężnej firmy to ile aktualnie mogą zarobić to grosze w stosunku do tego jak przez dany okres można zwiększyć wartość, bo Milan to nadal potężna marka której jedynie brakuje wyników. No, ale jaki oni mają w ogóle plan? Lato i pieniądze dość zmarnowane, zima i dalej zmarnowane pieniądze, bo nie są to zawodnicy na miarę odbudowy klubu. Trener na poziomie walki o 8-14 miejsce z typowym średniakiem włoskim bądź utrzymanie, a w wizji zmiana latem na kolejnego trenera bez potencjału, a sam Pioli ma trenować klub z świadomością, że wyleci z niego za pół roku xD Młodzi zawodnicy na których niby mieliśmy odbudować klub i zarabiać zawodzą. Gdzie jest ten ich plan? Nie patrząc już na okres pod ich rządami, ale my co roku topimy duże sumy i nic z tego nie ma. Co roku te same błędy i wymienianie średniaków na średniaków przy czym tracimy jedynie pieniądze.
Chociaż po ostatniej pierwszej połowie z Interem zobaczyłem, że chłopaki potrafią zagrać naprawdę dobry mecz więc gdzie leży problem? Psychika, trener czy jakaś klątwa Milanu?

Teraz to pozostało zarządowi na kolanach prosić Allegrego żeby wrócił do nas, bo to chyba jedyna realna persona z tak dużym doświadczeniem która mogłaby zainteresować się Milanem :v
3
adamos
adamos
11 lutego 2020, 14:34
Mała poprawka zagraliśmy tylko dobre 45 minut. Jak Elliott będzie zarabiał? A no własnie to co robi teraz. Sprzedajemy zawodnika za 25 mln a sprowadzamy za free bądź wypożyczenie. Wcale się nie zdziwię jak po sezonie wypchniemy Benka za jakieś 40 mln a sprowadzimy zawodnika za 5 mln, albo kogoś za free. Media podają, że w zimowym okienku w kasie klubu zyski sięgnęły 80 mln. (i Gazidis posłał kieszonkowe do wujka z Ameryki, zamiast wzmocnić skład)
0
adamos
adamos
11 lutego 2020, 13:29
Plan podstawowy: Sheva, Oddo, Nesta, Pippo
Plan alternatywny: Spal, Allegri, Jurić
Plan alternatywa alternatywy i najbardziej prawdopodobny: Walter Mazzarri - róbcie screeny :-D
7
Jalapeno
Jalapeno
11 lutego 2020, 13:53
No przecież w tym klubie zawsze alternatywa jest mocniejsza od podstawy. Będzie szum latem o Guardioli, Pochettino, Spallettim, zapewne jeszcze raz o Rangnicku, a tak jak mówisz, obejmie nas Mazzarri. Mercato będzie robione pod niego, czyli pod 3-5-2, spartoli z pięć meczów w następnym sezonie, zostanie zwolniony i kolejnego strażaka będziemy szukać.
5
jasiom22
jasiom22
11 lutego 2020, 14:20
A gdzie tam... Pioli zajmie 8 miejsce... Ze strata jednego punktu do gry w LE... zarzad jednak uzna ze Pioli zaliczył świetne pół roku i prawie sie udało osiagnac cel, i zostanie na kolejny sezon... W ktorym spartaczy pierwsza runde. I wyleci w grudniu, na jego miejsce przyjdzie kolejny trener bez konkretnych sukcesow czy doswiadczenia. Itd itd..
1
MrowaGDA
MrowaGDA
11 lutego 2020, 13:27
koleś mógłby się okazać drugim Kloppem ale co tam.. może Ibra przejdzie od razu z piłkarza na trenera i problem z głowy.
0
Rafalzki
Rafalzki
11 lutego 2020, 13:15
"Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest brak aprobaty dla tej kandydatury przez obecne władze Milanu. Niemiec faktycznie dobrze radzi sobie na ławce RB Lipsk, jednakże nie posiada doświadczenia w Serie A". Brak doświadczenia, "skażenia" myślą taktyczną z Włoch akurat odbierałbym jako zaletę bo wreszcie jakieś inne spojrzenie na futbol niż ten włoski beton, ale wiadomo, zarząd wybierze jakiegoś kolejnego arcytaktyka bez osiągnięć ze swojego bagna. Ważne, żeby był "po kosztach". QUO VADIS MILANIE?!?!
1
Piotrek1899
Piotrek1899
11 lutego 2020, 13:10
Ja myślę, ze trener już jest zaklepany. Shevchenko. Zakończy misję Euro 2020 i obejmie Milan.
3
adamos
adamos
11 lutego 2020, 13:31
Kibicujmy Ukrainie, aby doszła do ćwierćfinałów, wtedy Sheva dostanie misję Mundial.
1
Nevi
Nevi
11 lutego 2020, 12:57
Spaletti dogada sie z interem i zasiądzie na ławce po tym sezonie...
0
marcinomilano
marcinomilano
11 lutego 2020, 12:54
Guardiola confirmed.
0
patoo_07
11 lutego 2020, 12:50
Hahahah. Niech mi pokażą dostępnego trenera z doświadczeniem w Serie A, który jest w stanie coś tu zdziałać. Ten zarząd jest śmieszny. Znowu dostabiemy amatora, albo wezmą Jurica, bo mu sezon w Hellasie wyszedł.
1
KKP19
KKP19
11 lutego 2020, 13:08
Spalletti
0
KKP19
KKP19
11 lutego 2020, 13:09
Allegri
1
Rafalzki
Rafalzki
11 lutego 2020, 13:16
To samo o Juricu miałem napisać :D
0
patoo_07
11 lutego 2020, 13:35
Spaletti nie wprowadzi nas do LM, Inter męczył bułę strasznie pod jego wodzą, a weszli tylko przez brak konkurencji. Przy naszych grajkach, ze stylem jaki zaproponował Spaletti, niewiele się zmieni.
1
Jalapeno
Jalapeno
11 lutego 2020, 13:50
Patoo_07

To niezły brak konkurencji, jak Inter w latach, w których trenował ich Spalletti, to obydwa awanse do LM zapewnił sobie w ostatniej kolejce.
Edytowano dnia: 11 lutego 2020, 13:51
0
Vol'jin
11 lutego 2020, 14:55
Spalettiego to opatrzność boża miała w opiece, że Inter dwa razy awansował do LM :) Najpierw sabotażysta De Vrij w barwach Lazio potem Empoli które w tym meczu powinno się utrzymać w lidze ^
1
patoo_07
11 lutego 2020, 15:10
O tym mówię, żeby konkurencja była na tym poziomie co w tym sezonie, to Inter w życiu ze Spalettim by do LM nie wszedł.
0
Jalapeno
Jalapeno
11 lutego 2020, 12:42
Kogoś to dziwi? Zbyt mądry facet na ten klub, a my takich nie zatrudniamy.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lutego 2020, 13:15
Taa już widzę jak ktokolwiek we Włoszech rezygnuje z wpływu na klub, a potem przy kolejnych dołkach jest wręcz linczowany za taki ruch.To nie ta mentalność.Bądźmy poważni z takimi tekstami o mądrości, gdyż Milan w tej kwestii wcale nie różni się od innych włoskich zespołów.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
11 lutego 2020, 12:28
Może właśnie pora na kogoś nie z serie A a kogoś kto po prostu nadaje sie na ławkę do klubu który aspiruje o najwyższe cele. Jeśli znow będzie jakiś wynalazek typu o zatrudnimy trenera Verony bo se z nia świetnie radził ponad oczekiwania, to znowu będziemy niewiadomą
0
pazioni
Moderator pazioni
11 lutego 2020, 12:17
Nic nowego.
0
groszek
groszek
11 lutego 2020, 12:12
Rangnick gwarantuje wyniki tylko jeśli ma władzę absolutną nad całym pionem sportowym. W naszym klubie pełnym dyrektorów, prezesów i klubowych legend to nie do pomyślenia.
2
patoo_07
11 lutego 2020, 15:12
Jestem za zwolnieniem całej bandy i zatrudnieniem Ralfa.
0
vorti
vorti
11 lutego 2020, 11:59
No Maldini stwierdził, że skoro Gasperini może to i on znajdzie kogoś takiego jak on... Boże, zabierzcie tą czwórkę z zarządu...
0
tmqTV
tmqTV
11 lutego 2020, 11:57
Może niech przyjdzie Klinsmann, który właśnie zrezygnował z prowadzenia Pio Pio i Herthy :D
Te plany w Berlinie tak mocarne jak u nas od kilku lat widzę :D
Edytowano dnia: 11 lutego 2020, 11:58
1
Rafalzki
Rafalzki
11 lutego 2020, 13:17
a teraz przyjdzie nowy trener i cyk, Pio Pio na ławkę pewnie :D
0
Zuber
Zuber
11 lutego 2020, 15:30
Klinsmann przeszedł do zarządu Herty, a trenerem będzie Kovac to już od dawna jest ustawione, jeszcze za nim Pio tam przeszedł.
0
Majki85
Majki85
11 lutego 2020, 11:47
Trenerem Lipska jest Nagelsmann, więc jak to Rangnick dobrze radzi sobie na ławce drużyny RB? Czegoś nie rozumiem... A swoją droga to też bym nie chciał żeby do mojej firmy przyszedł ktoś, kto będzie pełnił niemal władze absolutną i przejmie m.in. moje obowiązki zabierając mi robotę. Także w tym przypadku to chyba nie zarząd powinien decydować o tym czy Rangnick ma przyjść czy nie, ale ludzie z Elliot którym powinno zależeć na tym żeby Milan w końcu wrócił do elity. No ale właśnie... Czy oni w ogóle wiedzą kto to jest Ralf Rangnick, czy widzą tylko cyferki na kontach?
Edytowano dnia: 11 lutego 2020, 11:54
10
grayman88
grayman88
11 lutego 2020, 11:44
Ale głupi artykuł. Kto ma popierać faceta który chce mieć władzę absolutną? No raczej ani Maldini ani Boban ani Gazidis.
Facet zarządza klubem jak w FMie
1
Majki85
Majki85
11 lutego 2020, 11:55
Heh to samo napisałem:)
1
grayman88
grayman88
11 lutego 2020, 12:23
Mam takie wrażenie że jeżeli facet przyjdzie to razem z nowym właścicielem w lecie.
Oczywiście mogę się mylić. Eliotowi nie będzie zależeć na tworzeniu długoterminowego projektu. Może sobie zdają sprawę że powrót Milanu do LM może zająć nawet kilka lat.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
11 lutego 2020, 11:42
Komedia xD
1
lopezito84
lopezito84
11 lutego 2020, 11:39
Boję się, że to już zaczyna być koniec wielkiej drużyny, bo już od kilku la się oszukujemy i niestety nie zapowiada się ciekawie od kilku już lat zapowiadane są wielkie nazwiska wielkie cele, ale nic z tego nie wynika.. Rozumiem okres 3 lat podsłuchy (jak w 96/97, 97/98) jakieś 5-6 miejsce, ale to już trwa o wiele więcej prawie 7 lat i obawiam się, że jesteśmy już na poziomie Atalanty, Parmy czy Genoi z przed 10 lat. Niestety, ale czas wielkiego Milanu już minął i nie wróci tak szybko. A jednym z głównych powodów jest też FFP które wielkich transferów nie pozwoli nam też zrobić. Patrząc na grę Juve, Lazio, Atalanty, Interu, Romy to jesteśmy bardzo bardzo daleko w tyle niestety nie tylko trener ale i zawodnicy z zarządem muszą się zmienić wydaje mi się że z obecnego milanu mogły by zostać z 4-5 osób Dunnaruma, Romagnoli, Bennacer. Hernandez i może Leao, bo jest młody. Reszta jak zarząd, właściciel, trenerzy, kiepscy zawodnicy (ponad połowa) powinni odejść i wtedy można by było myśleć o wyższych celach, bo puki co nie ,mamy co walczyć o top 4. Nie mamy kim.
Edytowano dnia: 11 lutego 2020, 11:41
0
Majki85
Majki85
11 lutego 2020, 12:00
Prawie 7 lat? Dla mnie to ta bida trwa od ostatniego zwycięstwa w CL, czyli od 2007 roku z jednym wyskokiem po Scudetto w 2011 roku. To jest coś niebywalego żeby taka firma jak Milan zdobyła zaledwie dwa mistrzostwa Włoch w przeciągu 16 czy 17 lat. A ten stan potrwa jeszcze kilka lat conajmniej, więc może być tak że w 20 lat zdobedziemy dwa razy Scudetto. To jest dramat!!
0
hyrus13
11 lutego 2020, 12:08
Daleczego uważacie, że przez FFP nie można będzie sobie pozwolić na wielkie transfery? Nawet jeśli by nas wykluczyli na sezon z LM to co się takiego stanie? Bez tych transferów nigdy do LM nie wrócimy. Poza tym jest szereg innych sankcji, które nie będą dla klubu wielkim problemem. Skończcie się martwić FFP. Większym problemem jest to, że nie widać nikogo kto mógłby przejąć klub i ściągać tu piłkarzy godnych noszenia czerwono-czarnej koszulki.
0
lopezito84
lopezito84
11 lutego 2020, 12:11
Daj spokój nie skumałeś kontekstu mojego postu chodzi bardziej o to że są takie kluby które muszą najpierw umrzeć żeby się odrodzić. Nasz Milan jest ciężko ranny i gra jak by w agonii. dlatego na najbliższe lata nic dobrego nas nie czeka może faza grupowa LE. Te lata co Ty mówisz to można było jeszcze mieć nadzieję było na co liczyć Milan był wielki i potrafiłby zaskoczyć. Dlatego ja mówię o ostatnich latach
0
lopezito84
lopezito84
11 lutego 2020, 12:37
hyrus13 też nie skumałeś postu powtarzam FFP było tylko bocznym aspektem (jednym z wielu) który nam transfery w ostatnich latach bardzo ale to bardzo utrudniał. Ale głónie chodzi o trudny okres drużyny który trwa zbyt długo żeby uważać drużynę za wielkąniegdyć Atletico M było w takiej sytuacji i My właśnie jesteśmy w podobnym położeniu obecnie jesteśmy średniakiem ligi włoskiej a nie gigantem europejskich boisk. Tylko niektórzy cały czas uważają nasz ukochany klub jak by nim był i się zawodzą miejsce 6 będzie ogromnym osiągnięciem z którego będzie trzeba przez najbliższe lata się cieszyć.
0
hyrus13
11 lutego 2020, 13:33
"A jednym z głównych powodów jest też FFP które wielkich transferów nie pozwoli nam też zrobić". No, ale z większością się zgadzam, poza tym, że ktoś się w tym klubie na FFP oglądał. Przecież Milan wydaje kasę na prawo i lewo. Główny problem jest taki, że bez długofalowego myślenia możemy równie dobrze palić tymi pieniędzmi w piecu. A takiego myślenia nie ma, bo co chwilę mamy inną koncepcję.
0
adamos
adamos
11 lutego 2020, 13:43
Ja to bym chciał by Milan był na poziomie Atalanty i rozbić zespół z Mediolanu 5-0 :-D i grać w LM.
0
lopezito84
lopezito84
11 lutego 2020, 14:19
Adamos czytaj ze zrozumieniem Atalanta 10 lat wstecz
0
BadMad
BadMad
11 lutego 2020, 16:55
Mam wrażenie że gdyby "przeszczepic" ten zespół ,plus mimo wszystko niezły budzet ,np do Verony,Udine,nie mówiąc o Bergamo - to wykrecaliby rok w rok sporo więcej.
Czyli w sumie nic nowego nie odkrylem-zarząd i trener do d..%-)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 lutego 2020, 11:29
Przy kolejnym delikatnym momencie wyleciałby z hukiem z roboty.Tu nie ma wystarczająco cierpliwości na długoterminową pracę u podstaw.Zresztą Milanowi w obecnej chwili nie jest potrzebny organizator, gdyż kadrę mamy co najmniej solidną tylko charyzmatyczny taktyk, który przede wszystkim ustawi zespół w defensywie oraz wbije do głów tych onieśmielonych chłopców parę życiowych zasad.
0
Zuber
Zuber
11 lutego 2020, 11:37
Czyli starczy Zlatana wysłać na kurs trenerski. xD
0
adamos
adamos
11 lutego 2020, 13:36
@Zuber
Zlatan nie pójdzie, on jest mistrzem we wszystkim. Wyśle Bobana na kurs by ten mu dostarczył papierek tylko ;-)
0
PanX
PanX
11 lutego 2020, 11:29
Znowu jakiś włoski beton? Obecnie tylko Allegriego można uznać za dobry wybór, ale w kolejce o jego podpis ustawi się pewnie parę klubów, które mogą zapewnić mu większe możliwości. Coś czuję, że o Spallettim znowu zrobi się głośno po sezonie. Maldini i Boban po wyborze Giampaolo powinni mieć ograniczone możliwości jeśli chodzi o wybór trenera. Osobiście moimi faworytami są Pochettino i Tuchel, który może zostać zwolniony z PSG, żeby udobruchać Mbappe, ale w ubu przypadkach wydaje się to marzeniem ściętej głowy.
Edytowano dnia: 11 lutego 2020, 11:30
1
Zuber
Zuber
11 lutego 2020, 11:27
Ja w ogóle myślałem, że Polska to zacofany kraj, ale widzę, że Włosi zbytnio też Angielskiego w szkole nie liznęli. Parodia, żeby w takim klubie jak nasz trener nie mówił w dwóch językach albo chociaż jego asystent.
0
adamos
adamos
11 lutego 2020, 13:39
dlatego tylko włoski trener i włoscy zawodnicy, najlepiej bez tatuaży, dobrze uczesani, katolicy - czekaj, czekaj, gdzies to już słyszałem... coś jednak z dawnego DNA mamy hahaha
1
mati11
mati11
11 lutego 2020, 11:19
to wlasnie dobrze, ze nie zna serie a, wnioslby swiezosc i nowy styl...
2
Fushnikov
Fushnikov
11 lutego 2020, 11:18
I prawidłowo!! Tylko Włochów na ławce Serie A!! Tylko Włoch zrozumie włoska drużynę!! A nie we włoskich drużynach co raz to mniej Włochów. Chociaż i tak lepiej niż w innych ligach :) tylko ekstraklapa trzyma poziom na swoim podwórku :)
Btw.Usuńcie na Boga ten baner na górze ;x
0
Grande
Grande
11 lutego 2020, 11:17
Do lipca pojawi się jeszcze z milion plotek. Nie ma co brać wszystko serio.
0
Cisek666
Cisek666
11 lutego 2020, 11:14
Podobno władze Juve są niezadowolone z Sarriego i rozważają ponowne zatrudnienie Allegriego (choć ponoć nadal opłacają mu kontrakt).
0
hyrus13
11 lutego 2020, 12:05
Jeśli miał ważną umowę i sam się nie podał do dymisji, to jest cały czas ich pracownikiem i pobiera pensje. Więc przywróciliby go tylko do pełnienia obowiązków.
0
hyrus13
11 lutego 2020, 11:13
Niech się kibice Liverpoolu cieszą, że nie mają naszych dyrektorów, bo zamiast Kloppa trenowałby ich Sam Allardyce albo David Moyes, bo przecież Niemiec nie posiadał doświadczenia w PL.
18
Gzikuu
Gzikuu
11 lutego 2020, 11:10
Spodziewałem się, że przyjście profesjonalisty do nas na ławkę jest nierealne, ale argument:

"brak aprobaty dla tej kandydatury przez obecne władze Milanu"

zwalił mnie z nóg. :D
8
ALCANTARA
ALCANTARA
11 lutego 2020, 11:09
Allegri na bank
5
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 lutego 2020, 11:09
To samo myślę :)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 lutego 2020, 11:09
To samo myślę :)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 lutego 2020, 11:10
Dlatego też nie wydali kasy w zimę stwierdzono po rozmowie z Maxem, że nie potrzebuje Suso itd i w lato już będą zakupy pod niego.
0
matten
matten
11 lutego 2020, 11:13
Też tak myślę. Pytanie jak Allegri poradzi sobie z takim materiałem piłkarskim jakim dysponujemy...
0
kamilus
kamilus
11 lutego 2020, 11:25
Albo Spalletti.
0
marunio
marunio
11 lutego 2020, 12:59
radzil sobie z constantem, tarore, merkelem, strasserem, polim, niangiem, nocerino. mysle ze mozna byc spokojnym
0
zycumilanista
zycumilanista
11 lutego 2020, 11:08
Cóż za niespodzianka. Za słaby na Nas wg. zarządu. Pioli leprzy.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się