SCUDETTO


Maldini: "Będziemy mieli wiele okazji, aby odmienić nasz sezon. Rangnick? Nie sądzę, że to odpowiedni profil"

12 lutego 2020, 17:07, cinassek Aktualności
Maldini:

Oto słowa Paolo Maldiniego w rozmowie ze stacją Sky:

"Półfinał Pucharu Włoch z Juventusem? Przede wszystkim to półfinał, więc wiąże się z tym określona wartość - to bardzo ważne. To jeden z dwóch celów sezonowych, który daje bezpośredni awans do Ligi Europy. Poza tym gramy z wielką drużyną, która dominowała we Włoszech w ostatnich siedmiu-ośmiu latach. Enty już raz stadion będzie pełny, nasi kibice ciągle są bardzo blisko nas".

"Derby? Jeśli dobrze przeanalizujemy ten mecz, rozegraliśmy naprawdę fantastyczną pierwszą połowę - według mnie najlepszą w ostatnich pięciu latach. Były braki, wiemy o tym i pracujemy nad nimi. Nie jesteśmy drużyną perfekcyjną i staramy się poprawić w kwestii kluczowych błędów, aby uniknąć przegrywania meczów, w których nie zasługujemy na porażkę".

"Chwile trudności? Kiedy masz młody zespół to mogą się wydarzyć. Spotyka to także bardziej doświadczone ekipy. Kto był piłkarzem ten doskonale pamięta trudne chwile, które odmieniały losy meczu. W takich momentach zawsze polegasz na graczach o większym doświadczeniu i w tym aspekcie tacy piłkarze jak Kjaer i Ibra dają nam bezpieczeństwo. Jest jednak być może jeszcze zbyt wcześnie, aby szybko rozwinąć naszych młodych zawodników".

"Czy Ibrahimović mnie zaskakuje? Tak, ponieważ jeśli chodzi o jego piłkarską stronę, to na pewno nie musiałem jej odkrywać. Zawsze spisywał się jak mistrz w każdym swoim meczu, który rozgrywał w jakiejkolwie klidze na świecie. Pod względem fizycznym, jeśli trenowało się indywidualnie, trudno wrócić do takiej ligi jak włoska i włączyć się po dwóch i pół miesiącach bez gry".

"Pioli? Jesteśmy z niego naprawdę zadowoleni, ponieważ pojawił się w niełatwej sytuacji, w której drużyna nie miała się dobrze i było w niej mało pewników. Wdrożył się i rozwinął naszych młodych zawodników, nadając drużynie osobowość. Przyszłość Piolego? Od teraz do końca sezonu może wydarzyć się wiele rzeczy. My wszyscy - piłkarze, ale przede wszystkim trenerzy i dyrektorzy, żyjemy z wyników. Naprawdę cieszymy się z pracy Piolego. Życzymy sobie wspaniałej drugiej części sezonu, w którą wierzę, a potem usiądziemy w maju na koniec rozgrywek".

"Rangnick? Czytałem. Szczerze mówiąc, jako dyrektor obszaru sportowego i z całym szacunkiem, nie sądzę, że to odpowiedni profil do współpracy z Milanem".

"Kroki Milanu? To kroki rozwoju: w zeszłym sezonie zakończyliśmy na piątym miejscu z punktem straty do Ligi Mistrzów. Zamysł jest taki, aby ten rezultat poprawić. Wciąż jest możliwość, będziemy mieli wiele okazji, aby odmienić nasz sezon. A resztę robimy: drużyna młodsza, mniej liczna, kominy płacowe, które ciążą. Wciąż nie mamy Milanu naszych marzeń, ale pracujemy nad tym".



72 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
alepadaka
alepadaka
13 lutego 2020, 14:32
Beka z typów co oczekują jakiegokolwiek złego słowa w takim momencie od jednej z najważniejszych osób w klubie. Może niech od razu powie, że Pioli po sezonie robi wypad, na pewno go to zachęci do lepszej pracy i będzie mu bardziej zależało.
1
Jaca23
Jaca23
13 lutego 2020, 12:33
Ja również jestem mocno sceptycznie nastawiony do Paolo w roli dyrektora. O ile transfery nie są najgorsze, to najważniejsza decyzja w postaci trenera, kolejny raz jest nie trafiona. Mało tego, wiele osób tutaj narzeka na poprzedni zarząd, ale obecny nie uczy się na ich błędach i zatrudnia kolejnych przeciętniaków na ławkę.

Ragnick zły profil? Hmm, ciekawe jakie są kryteria, bo na pewno nie aspekt umięjętności trenerskich i sukcesów. Kolejny raz powtarzam, że dopóki w tym klubie nie zatrudnią trenera z prawdziwego zdarzenia, będziemy grali o miejsca 6-8, bo zawodnicy pokazali, że potencjał w tej ekipie jest.
1
MK92
MK92
13 lutego 2020, 11:50
Powszechne narzekania na Maldiniego, a on jako pierwszy zaczął tu robić sprzątanie po okropnym burdelu odziedziczonym po poprzednikach. Nie od razu Kraków zbudowano. Do Paolo na razie mam jedynie zarzuty za wybory marnych trenerów. Transfery zrobił całkiem niezłe i za dobre pieniądze. Potrzeba cierpliwości jeszcze ze 3 lata, nim wskoczymy do czołówki we Włoszech.
1
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
13 lutego 2020, 09:53
Jesteśmy zadowoleni z Pioliego . Matko i córko naprawdę!!! ? A z czego tu być zadowolonym z poprawy gry o 1 % . Dajmy mu jeszcze kontrakt na 5 lat i podwyżkę bo naprawdę mu się należy. I premię jeszcze i karnet na rok do fryzjera. Koniec świata.
0
bawolejaja
bawolejaja
13 lutego 2020, 10:14
A co ma powiedzieć?
"Pioli to miernota, mimo, że ma lepszą średnią punktową od poprzedników a styl gry się poprawił. Rozważamy już inne opcje, ale musimy ze Stefano wytrzymać do końca sezonu..." ?

Ile Ty masz chłopie lat, żeby nie rozumieć tak prostych mechanizmów? 12?
2
wojtekdio1234
wojtekdio1234
13 lutego 2020, 09:36
Szkoda , że sam nie może zagrać . Świetny był to obrońca...
0
adamos
adamos
13 lutego 2020, 08:36
"...A resztę robimy: drużyna młodsza, mniej liczna" Super, że nie będzie zmienników. Czyli polityka Elliotta jest taka, sprzedawaj zawodników za dobrą kasę i kupuj za grosze lub wypożyczaj. LM to my przez kolejne 4 lata nie zobaczymy z taką polityką.
Ciekawe jaki profil trenera mają...
1
tmqTV
tmqTV
13 lutego 2020, 08:30
To smutne, gdy czytam, że zarząd zadowolony jest z drużyny i trenera, którzy zajmują 10. miejsce w tabeli. Nieistotne, że do 6. miejsca tracimy 2 punkty. Pierwsza czwórka wygląda na tę chwilę na monolit nie do ruszenia. Za czasów Pippo Inzaghiego na ławce trenerskiej taki rezultat był historyczną klęską, największą w XXI wieku. Tymczasem aktualnie wmawia się kibicom, że wszystko jest w porządku i idzie w dobrą stronę.

Pompujemy kupę szmalu w zawodników, kontrakty, kolejnych trenerów. Czemu nie potrafimy wciąż zbudować zespołu w podobny sposób co RB Lipsk, BVB, Tottenham, Sevilla czy w poprzednim sezonie Ajax? Jestem jakoś dziwnie przekonany, że w dwumeczu w jakimkolwiek europejskim pucharze zostalibyśmy przez każdą z tych drużyn odprawieni z kwitkiem.

Ciągle nam czegoś brakuje, łatamy jedną dziurę, a tworzymy inną. Piłkarze stroją fochy, pobierają horrendalne pensje, a potem kwitną na ławce i niespecjalnie im to przeszkadza - Montolivo, Reina, Strinić, Bertolacci, Mauri, Biglia, Caldara, A. Donnarumma, teraz Duarte... Ryba psuje się od głowy, nikt już nie czuje mistycyzmu Hall of Fame tej drużyny. Nowi zawodnicy wchodzą jak do pierwszego lepszego pokoju, porozglądają się po ścianach, pooglądają obrazki, pokiwają głową. A potem przychodzi rzeczywistość, zdają sobie sprawę, że znaleźli się w średniaku Serie A i przestają gryźć glebę za te barwy. Mnie się do tej pory wydawało, że wiem, gdzie jest problem. Ale co chwilę z szafy wypada jakiś trup. Nie wiem, czy ktokolwiek ma jakiś pomysł na ten klub. Od 18 lat kibicuję Milanowi, a pierwszy raz mam poczucie, że nie powinienem mieć absolutnie żadnych oczekiwań. Kwalifikację do jakiegokolwiek pucharu potraktuję jako przyjemny i zaskakujący bonus. Odnoszę wrażenie pewnego rodzaju izolacji, separacji pomiędzy drużyną i społecznością kibicowską.
3
adamos
adamos
13 lutego 2020, 08:40
Problem jest od wieku ten sam. Zatrudnijmy fachowca na ławce trenerskiej, dajmy mu 2 lata, kupujmy zawodników, jakich chce, a nie alternatywy i alternatywy alternatyw. Przez 2 lata zakaz mówienia o LM. Nawet dajmy trenerowi pensję 10 mln.
1
lopezito84
lopezito84
13 lutego 2020, 09:06
Ma te same spostrzeżenia pisałem o nich wczoraj.
1
hyrus13
hyrus13
13 lutego 2020, 09:12
Od kilku lat jesteśmy w bagnie, ale przy każdym zarządzie powód był inny. Galliani zarżnął scouting i opierał się głównie na piłkarzach podstawionych przez swoich kolegów (wyjątkiem był Romek, za którego trzeba dziękować Sinisy).

Fassone i Mirabelli pół roku jeździli i kogo nam kupili? Rzutem na taśmę złapali jeszcze Leo, ale większość ich transferów to nieporozumienie. Przepłacani piłkarze, którzy w zasadzie niczego nie wnieśli.

I wreszcie obecny zarząd, który nie wyciąga żadnych wniosków z tego co robili poprzednicy. Budujemy młodą drużynę? Ok, nie mam nic przeciwko, ale do cholery zacznijmy od scoutingu! Stękają, że nie ma kasy, a stać nas żeby Leao za 30 mln siedział na ławce. Za takie pieniądze powinnismy kupić zawodnika, który od razu wskakuje do pierwszego składu.

Poza tym przestańmy mamić ludzi, że gramy o LM. Niech uczciwie powiedzą „nasz projekt jest obliczony na awans do LM w przeciągu 4 lat”. Bennacer mimo, że ma spory talent to jeszcze potrzebuje trochę pograć żeby być klasowym zawodnikiem, obecnie prezentuje poziom ligowego średniaka (w którym przecież gra).

Brak oczekiwań to słuszne podejście, oszczędzisz sobie nerwów, ja już podchodzę do tego na pełnym luzie.
4
Boateng93
Boateng93
13 lutego 2020, 08:16
No tak, Ragnick to nie jest odpowiedni profil. Teraz pewnie po Giampaolo i Piolim będzie chciał zatrudnić jakiegoś Mazzarriego... Tu się długo jeszcze nic nie zmieni.
2
Marios77
Marios77
13 lutego 2020, 06:52
Pamietam jak bardzo chciałem żeby wrócił do Milanu z nadzieją że „nas odmieni”.... A teraz ogarnia mnie pusty śmiech na samą myśl o mim....
1
ksieciunio
ksieciunio
13 lutego 2020, 00:28
Krótko: oto jak szmaci się swoją legendę.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 lutego 2020, 10:17
Jak można nazywać siebie kibicem Milanu i pluć na legendę swojego klubu... Ty to byś powiedział jaki trener jest słaby i piłkarze marni po czym 12 miejsce witaj, słyszał kiedyś o czymś takim jak motywacja czy budowanie atmosfery w zespole? Czasami trzeba powiedzieć coś czego się nie myśli ale dla dobra ogółu.
3
Rafalzki
Rafalzki
12 lutego 2020, 23:53
Tak oto Maldini stracił dobrą okazję aby siedzieć cicho.
1
artur297
artur297
12 lutego 2020, 23:37
Paolo chodzi napewno o charakter Ralfa Rangnicka,z niemieckiej prasy dowiedziałem sie kiedys ze trudny człowiek jest z tego pana..no i musi miec władze kompletna nad pionem sportowym,to zawsze byl jego warunek..w Hoffenheim a teraz w „tworach” red bulla.forza milan!
0
PaoloACM
PaoloACM
12 lutego 2020, 23:30
Tak się zastanawiam czemu wszyscy popierają kandydaturę tego Ragnicka? Nie siedzę w niemieckiej piłce i przyznam szczerze ze 1 raz o nim usłyszałem na naszej stronie. News był dość wymowny i tendencyjny - gość to specjalista od budowania drużyny, transferów, rozwoju młodych piłkarzy i taktyki. Zatrudniony przez wielka korporacje. Brzmi dobrze ale jak dla mnie to jest tylko narracja dziennikarska. Sprawdziłem osiągnięcia tego pana i niczym nie powala. Owszem to nie jest żółtodziób jak Inzaghi czy Gattuso i dodatkowo na jego korzyść (moim zdaniem) że nie jest Wlochem bo przydałaby się jakaś świeża myśl szkoleniowa ale poza tym nie widzę skąd ten huraoptymizm. No chyba ze wszyscy tutaj przyglądali się na własne oczy budowie potęgi Hoffenheim mecz po meczu i znają historie graczy ściągniętych i rozwiniętych przez pana Niemca? Przyznam ze zapoznałem się delikatnie z jego historia i wcale nie zmieniło to mojego poglądu. Nie widzę w nim nic specjalnego.
0
12 lutego 2020, 21:45
Jakkolwiek przykro to nie zabrzmi, ale Maldini jest typowym włoskim betonem. W Italii źle się patrzy na "stranierich" jako przywódców w klubie. Dlatego "jak trener to tylko włoski (albo od biedy wychowany piłkarsko we Włoszech)".

To ta sama śpiewka co w PZPNie: "tylko krajowy selekcjoner" (bo zagranicznemu nie zamkniemy mordy i nam wytknie błędy organizacyjno-sztabowe).
2
12 lutego 2020, 20:53
Piszcie co chcecie, ale Strejlau komentuje Inter - Napoli, więc wszystkie problemy schodzą na drugi plan.
1
grayman88
grayman88
12 lutego 2020, 21:38
Nie cierpię tej całej grupy wsparcia z tvp i polsatu. Te Borki Pole, Hajto Strejlau, Kowal, i ten wiecznie uśmiechnięty co mówił że Lewandowski to nie jest żaden talent jak go Borusia kupowała. Mam takie odczucia że chłopaki z Eleven reprezentują jeszcze coś. Jeszcze Ćwiąkała mega wiedza
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 lutego 2020, 22:46
Akurat Pana Strejlaua ja osobiście lubię słuchać bo skupia się on praktycznie wyłącznie na taktyce i daje spojrzenie jakie ma trener w trakcie meczu. No i jest bezstronny a to nie jest częste w komentatorce.
12
sebastek888
sebastek888
13 lutego 2020, 00:12
@grzesiekpl88 też tak mam, najbardziej mi się z kolei u niego podoba przewidywanie akcji przed jej zakończeniem, jak mówi np. "Aj, no źle wybrał, korytarz po drugiej stronie był wolny" a piłka jest jeszcze nie stracona
0
adamos
adamos
13 lutego 2020, 08:46
Strejlau to mam wrażenie, że powinien tylko ekstraklasę komentować, reprezentację Polski oraz robić za poradnik w grze Fifa. "...Przyśpiesz akcje, aj za wolno - niepotrzebnie." Raz się rozbawiłem jak mówił " po co tak wrzuca?... gollll... to było przemyślane zagranie, doskonałe..."
0
tober12
tober12
12 lutego 2020, 20:35
Rangnick zły, ale Giampa i Pioli to super są!!! Wybacze te słowa jak przyjdzie Max lub Marcelino, ale można pomarzyć.
2
grayman88
grayman88
12 lutego 2020, 20:33
Czasem lepiej nic nie mówić...
1
grayman88
grayman88
12 lutego 2020, 21:29
pomyliłem się.
Edytowano dnia: 12 lutego 2020, 21:30
1
Jago
Jago
12 lutego 2020, 20:27
Gdybym miał wybierać kogo wolałbym w klubie teraz to: Ragnick > Maldini. Smutne, ale prawdziwe.
1
Zirytowany
Zirytowany
12 lutego 2020, 20:04
Szkoda nerwów, perspektywy ponure, lepiej znów jakiegoś ogórka zatrudnić na trenera bo nie ma dużych wymagań i brak mu swojego zdania. Maldini świetny obrońca, ale dyrektor teoretyczny, jednak szacunku do niego nie stracę, chce pamiętać to co robił na murawie, legenda.
2
12 lutego 2020, 19:51
Ktoś tu się uczył od najlepszych. Gadanie o zaufaniu i zadowoleniu przy jednoczesnym odkręcaniu śrubek z pod stołka. Skąd my to znamy :)

Jak niesamowicie cenię Paolo i według mnie umiarkowanie można go pochwalić za transfery... to błagam, niech ktoś inny decyduje o trenerach! Może Boban niech wybierze następnego?
4
grayman88
grayman88
12 lutego 2020, 20:35
A to Giampaolo nie był Bobana??
0
Orzelek79
Orzelek79
12 lutego 2020, 21:28
MG był Maldiniego.
0
grayman88
grayman88
13 lutego 2020, 05:08
Sory ale mylicie się. Nie pamiętacie te memy jak Boban zapatrzony patrzy się w MarcoG? To on był głownym promotorem przyjścia Giampaolo.
0
grayman88
grayman88
13 lutego 2020, 08:09
Grayman88, nie wydaję mi się.

Maldini miał już Giampaolo zaklepanego zanim w ogóle sam został dyrektorem. Później dopiero przyszedł Boban, a jeszcze później Massara.
Być może Boban był w niego zapatrzony, bo tak jak Maldini, nasłuchał się od Sacchiego jaki to on wspaniały :)
Może jakby kibice w wakacje nie zachowywali się jak bezmyślne rozwydrzone bachory, to by Maldini poczekał z decyzjami aż skompletuje cały gabinet. A tak to kibice naciskali, by się określił jak najszybciej i jak najszybciej ogłaszał swoją decyzję. Może by wybrali kogoś innego?

W sumie to można też dojść do innej konkluzji - przestać słuchać się Sacchiego. Juve też to póki co nie wyszło na dobre.

Edytowano dnia: 13 lutego 2020, 08:09
0
grayman88
grayman88
13 lutego 2020, 17:56
A taki pewny byłem
0
mpt1899
mpt1899
12 lutego 2020, 19:46
A Allegri podobno chce wrocic do trenerki i priorytetem jest praca w Serie A. Oczywiscie juz pisza o ponownej wspolpracy Maxa z Ibra i ....T. Silva.
1
Rafał0209
Rafał0209
12 lutego 2020, 19:53
W razie nie powodzenia Juve w lidze czy LM to bardziej realny jest powrót Allegriego do Juve i myśle że długo się zastanawiać nie będzie
1
jasiom22
jasiom22
12 lutego 2020, 19:29
Martwi brak obiektywizmu, tylko klepanie formułek...

...i napiszę to jeszcze raz, w derbach nawaliła strategia (na mecz) Piolego. Gadanie o tym że Milan miał cudowną pierwszą połowę jest zwyczajnie niekonstruktywne i demoralizujące, bo to w efekcie usprawiedliwanie przegranej derbów czterema bramkami, i to jeszcze oddając prowadzenie. Zamiast zachłystywać się "postawą z pierwszej połowy" wypadałoby uczciwie powiedzieć ze to była kompromitacja conajmniej większa niż ta Gattuso z Napoli, na początek poprzedniego sezonu..

Milan w pierwszej połowie rzucił się na Inter jak zbite zwierzę, i ugryzł... nawet dwa razy - tu można też odhaczyć brak Handanovicia. Tyle tylko że tak ofensywna gra, zostawianie dziur przez bocznych obrońców i agresywny pressing, odbiły się czkawką w drugiej połowie.

Conte zrobił małe poprawki, zmotywował w przerwie.. za to mu płacą pięć razy więcej niż Piolemu, zamienił zawodników stronami, i Milan się kompletnie pogubił.. i bramki zaczeły wpadać jedna po drugiej. Pioli nie miał już nic do zaoferowania, zmiany wręcz pogorszyły sprawę bo Milan się zwyczanie już wypalił, w pierwszej połowie.

I też nie chodzi o jakiś hejt w stronę Piolego, on poprostu przegrał z lepszym, tak jak wszyscy się tego i tak spodziewali, zrobił co mógł, ale nie dało rady.
Warto też zaznacznyć że zarząd Milanu specjalnie mu nie pomógł w okienku transferowym - zwyczajnie osłabiając zespół, w kontrascie to tego co robił Inter.

itd..
Edytowano dnia: 12 lutego 2020, 19:30
3
Fushnikov
Fushnikov
12 lutego 2020, 20:36
Jak osłabił?? Przecież sprzedał Piątka i Suso którzy stopowali ten skład.
Cała strona była szczęśliwa że takie dobre mercato a teraz ból dupy że ławki nie ma?
2
krisss811
krisss811
12 lutego 2020, 20:37
A jak powinna być wg Ciebie strategia na ten mecz???
0
PaoloACM
PaoloACM
12 lutego 2020, 23:14
Zgadzam się ze zawaliła starategia na mecz. Choć częściowo. Podejrzewam ze Conte spodziewał się Milanu defensywnego i stad te 2 bramki w 1 połowie. Na druga Milan wyszedł totalnie bez planu totalnie zaskoczony. No bo kiedy się zdażyło w tym sezonie żebyśmy wygrywali z o wiele mocniejszym przeciwnikiem po 1 połowie 2 bramkami? ;) I zmiany faktycznie pogorszyły sprawę. Zwłaszcza zawodzi Bonaventura. Ale tez brak prawego obrońcy. Nie zgodzę się co do transferów. Mercato było inteligentne zwłaszcza transfery z klubu. Niestety na posiłki trzeba poczekać.
1
Fushnikov
Fushnikov
12 lutego 2020, 19:22
Nam nie potrzebny trener który zrobi coś z niczego tylko taki który zrobi nic z czegoś ;)
5
hyrus13
hyrus13
12 lutego 2020, 19:09
No pewno, że Rangnick nie jest odpowiednim profilem. Pewnie przeglądają doły Championship w poszukiwaniu zdolnego szkoleniowca.
4
RuFFDante
RuFFDante
12 lutego 2020, 18:51
Sezon bedzie udany jak bilans bramek bedzie dodatni.
0
carlos198325
carlos198325
12 lutego 2020, 18:35
A ja sądzę że Maldini to nie odpowiedni profil na dyrektora sportowego.
4
pazioni
Moderator pazioni
12 lutego 2020, 18:28
Odpowiedni optymista.
0
Rafał0209
Rafał0209
12 lutego 2020, 18:25
jak miałem pretensje do Maldiniego i Bobana że mało się wypowiadają tak teraz cofam to niech lepiej już nic nie mówią , Bo żeby na widok zdjęcia takiej legendy klubu brała człowieka złość to aż nie przystoi
11
wielki prostownik
wielki prostownik
12 lutego 2020, 18:20
A kogo to Pioli rozwinął z młodych bo jakoś nie dostrzegam. Jeśli zostanie zapamiętany w Milanie to za 0:5 z Atalantą i przyjęcie 4 goli od Interu w 45 minut.
0
ACstach
ACstach
12 lutego 2020, 18:26
Chyba swojego syna rozwinął, bo dał mu tutaj pracę:p A jego możliwe, że można nazwać jeszcze młodym, zwłaszcza przy ojcu xd
1
vorti
vorti
12 lutego 2020, 18:16
Idealny profil?
- Włoch,
- Pensja na niskim poziomie,
- Jest nadzieja, że będzie drugim AS,
- Brak wymagań przy mercato
- Błogosławieństwo AS,
- Nigdy nie udało mu się osiągnąć sukcesu.
4
grayman88
grayman88
12 lutego 2020, 17:57
Prawda jest taka że jak Eliot i Gazidis będą chcieli Ragnarica to niemasz nic do gadania
0
dysha1992
dysha1992
12 lutego 2020, 17:56
Ech... Widać jak na dłoni, że niektóre legendy piłkarskie powinny po prostu siedzieć w domu i oglądać mecze... Wielki piłkarz, dyrektor słaby. Tyle szczęścia że ma szansę sie poprawić ale niech to zrobi w innym klubie i wróci ukształtowany. Potrzebujemy człowieka z sukcesami na tym szczeblu a nie uczniaka!
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
12 lutego 2020, 21:40
Proszę odpowiedz mi, ale merytorycznie, dlaczego Maldini jest słabym dyrektorem? Myślę, że jak zabiorę Ci argument o Giampaolo, który owszem był błędem i fakt, że jedynie Pioli chciał się w bagno wepchać to za bardzo nie będziesz miał co napisać.
1
dysha1992
dysha1992
13 lutego 2020, 07:20
Nie będę się rozpisywać ale jako pierwszy przykład z brzegu podam nasze zimowe okienko transferowe. Aż się prosi o ogarniętego pomocnika. Co dostajemy w zamian? Przeciętnego obrońcę, który pokazał swój ogrom doświadczenia przy bramce Lukaku gdzie schylił się od piłki która mógł spokojnie wybić przed Belgiem. Zamiast wzmocnić zespół który jest słaby to w ostatnich dniach jeszcze bardziej go oslabiono. Zlatan to transfer na plus bo poprawił nasza mentalność ale do tego trzeba było szarpnąć się na pomocnika wartego 50-60 mln. Teraz nawet nie mamy zmienników. Ale tak, cieszmy się pierwsza połowa z Interem!
0
dysha1992
dysha1992
13 lutego 2020, 07:36
Proszę odpowiedź mi ale merytorycznie, dlaczego Maldini jest dobrym dyrektorem? Bo wyszedł mu jeden transfer z Theo, czy dlatego że to poprostu Maldini?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 lutego 2020, 10:07
Gość miał na plecach czołg Lukaku, mało który obrońca by ten pojedynek wygrał, póki co Kjaer gra bardzo solidnie. Ja uważam, że Maldini jest średnim dyrektorem ale na pewno nie słabym. Słabi to byli F&M bo z ich bagna Maldini i Boban próbują nas wygrzebać. I nie 1 transfer mu wyszedł, Bennacer mega trafiony, Piątek też dobry deal (zeszły sezon dobry, ten słaby a mimo to odzyskaliśmy prawie całą kasę), opchneli Suso bez formy no i nakłonienie Zlatana na powrót do tego bagna to też nie byle co. Krunić za te pieniądze na zmiennika też bez tragedii. W sytuacji w której jest klub ja ich transferowe poczynania oceniam nieźle, oczywiście zabrakło pomocnika ale widocznie nikt konkretny nie chciał przyjść poza tym chyba nie znasz strategii Gazidisa jak myślałeś, że da 50-60mln na transfer... Maldini i Boban zbierają cięgi a to Elliott i Gazidis dali spore ograniczenia, które im utrudniają pracę, robią co mogą.
Edytowano dnia: 13 lutego 2020, 10:19
1
dysha1992
dysha1992
13 lutego 2020, 15:20
Może i faktycznie to, że jest słaby to za dużo powiedziane... Ciężko jednak mile słowa, kiedy po meczach z Atalanta i Interem, Maldini wypowiada się w sposób "okej, nie było najlepiej ale przecież mamy młody zespół". Otóż wcale nie taki młody, żeby zbierać takie cięgi. Ja rozumiem, że Inter doprowadza do wyrównania ale my w drugiej polowie nic, absolutnie nic nie graliśmy. F&M byli tylko rok. Podczas ich okienka wszyscy tutaj się jaralismy. Moim zdaniem to oni położyli fundament pod ten Milan, który oglądamy dzisiaj. Maldini pracuje dłużej, piękniej się wypowiada ale wyniki wcale nie są lepsze. Zeszły rok to zasługa Gattuso i niefrasobliwości reszty stawki. Ten rok nas wyjaśnia. Jesteśmy jak dzieci we mgle, które niechcący raz na jakiś czas znajdują drogę a potem dalej się gubią. Z całym szacunkiem ale na ten moment nie wiedzę zebysmy szli do przodu. Mam tylko nadzieję że w lecie będą jakieś szczególne wzmocnienia. Tak naprawdę potrzebujemy pomocnika, napastnika i dobrego trenera i patrząc na zespół który już mamy, powinniśmy dać radę z LM. Tyle że trzeba zatrzymać Romka i Gigio a to będzie niemożliwe bez LM. Wnerwia mnie to, Bo Inter był tak samo udupiony jak my a teraz są w grze o mistrza Włoch... Ech...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 lutego 2020, 18:49
Wiesz, przegrane frajersko derby to nie jego wina. Mówi tak, żeby jeszcze bardziej nie rozpieprzyć atmozfery, akurat takie nawijanie makaronu na uszy trochę rozumiem w chwili obecnej. Dołowanie drużyny cisnąc po niej może mieć efekt taki, że będzie seria porażek. Ja do Paolo mam tylko jedno, może dwa zastrzeżenia. Trener i brak pomocnika. I tu się z Tobą w pełni zgadzam. Te 2 pozycje wzmocnimy, plus ewt napastnik i lecimy po LM.
1
Rafał0209
Rafał0209
12 lutego 2020, 17:50
przegrać mecz 0:5 z Atalanta , stracić 4 bramki w jednej połowie z Interem , to nie tylko plama na honorze klubu ale i przede wszystkim trenera a i osoby która go zatrudniła a ten wraca do tego meczu,szczerze wypowiadać się po takich blamażach , zajmując 10 miejsce w lidze , gdzie klub zaliczył same porażki z pierwszą 5 i chwalić przy tym trenera i mówić o LM to konkretne oderwanie od rzeczywistości
7
Majkel69
Majkel69
12 lutego 2020, 17:49
"wiele okazji żeby odmienić sezon"? Musimy wygrywać prawie każdy mecz do końca sezonu żeby nie poszedł na straty. Nie nazwałbym tego okazją raczej zagrożeniem. Sezon był długi i dlatego parę błędów każdy może popełnić i dalej walczyć o zamierzone cele choćby to było scudetto, ale my większą część obecnego sezonu rozdawaliśmy punkty na lewo i prawo i graliśmy bez jakiegokolwiek stylu więc teraz kilka dobrych meczu z rzędu sezonu nie uratuje, po prostu odwleka katastrofę a każdy okres 2-3 słabszych meczy może oznaczać, że szczytem marzeń będzie zakwalifikowanie się do eliminacji ligi europejskiej a to po prostu niedopuszczalne zwłaszcza, że graliśmy tylko na arenie krajowej więc dać się wydymać w tabeli Atalancie która walczy w lidze i lidze mistrzów to hańba. Mam nadzieję, że pojawi się nowy właściciel bo to chyba jedyna nadzieja na wymianę zarządu na kompetentny, Maldini czy Boban dostali pracę za nazwiska a nie kwalifikacje - i byłem za tym, nie mówię, że nie. Mogli się sprawdzić i byłoby super, ale zawiedli niech się pakują i wynoszą a zastąpi ich ktoś kto wie co robi.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
12 lutego 2020, 17:47
A ja sądze, że się nie nadajesz do tej roboty.
4
ACstach
ACstach
12 lutego 2020, 17:42
Może oni przeglądają ich profile ale na fecebooku czy gdzieś tam gdzie się ładnie prezentują Ci trenerzy. A osiągnięcia w trenerce to tam ciul z tym, na drugim planie są.
1
Corsa
Moderator Corsa
12 lutego 2020, 18:04
tylko, że Giampaolo wyglądał jak bezdomny, dopiero u nas go ogolili, dali marynarkę i zrobili kilka fotek :D
4
ACstach
ACstach
12 lutego 2020, 18:10
No zobacz jak mu u nas pomogli, przywrócili do życia, tyle wygrać... a nie, czekaj, jedynie meczów nie wygrywał:/

Tutaj masz racje, zatrudnili go pewnie z dobroci serca i dali szansę na nowy start w życiu. Dobre chłopaki te nasze dyrektory.
Edytowano dnia: 12 lutego 2020, 18:13
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
12 lutego 2020, 17:38
ha... tfu!
2
Gzikuu
Gzikuu
12 lutego 2020, 17:19
"Pioli? Jesteśmy z niego naprawdę zadowoleni, ponieważ pojawił się w niełatwej sytuacji, w której drużyna nie miała się dobrze i było w niej mało pewników. Wdrożył się i rozwinął naszych młodych zawodników, nadając drużynie osobowość"

CO XD

Jakie to są pewniki? Takie, że jak gra Zlatan to potrafimy zawiązać akcje, a jak nie to nie? Którego młodego rozwinął? Kjaera? :D Fakt, że nadał nam osobowość przegranych, ale chyba nie tego oczekujemy.
3
Corsa
Moderator Corsa
12 lutego 2020, 17:16
Też myślę, że Rangnick ani trochę nie wpisuje się w profil Milanu, chłop łączy w sobie dwie najgorsze z możliwych cech, które są znienawidzone przez nasz zarząd - charyzmę i umiejętności.

21
RuFFDante
RuFFDante
12 lutego 2020, 17:14
Prosze skonczcie mowic ze graliscie swietna polowe meczu. Bo ja ciagle mam niesmak w ustach jak mysle o finale ligi mistrzow. Gra sie pelne 90 minut.
0
Moris
Moris
12 lutego 2020, 17:13
A jaki jest odpowiedni profil ? Giampaolo,Pioli ? Amatorka
4
matten
matten
12 lutego 2020, 17:16
Znajomość włoskiego, pensja 1,5 mln euro max i przytakiwanie wszystkim posunięciom zarządu. Chyba nic nie pominąłem :d
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 lutego 2020, 17:38
Przede wszystkim brak jakichkolwiek wymagań przy mercato.
0
patoo_07
patoo_07
12 lutego 2020, 17:10
No tak każdy, kto będzie miał swoje zdanie, nie będzie miał odpowiedniego profilu do współpracy z Milanem.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się