SCUDETTO


Problemy zdrowotne w Milanie. Uraz zgłosił także Saelemaekers

19 lutego 2020, 14:14, cinassek Aktualności
Problemy zdrowotne w Milanie. Uraz zgłosił także Saelemaekers

Jak informują zgodnie włoscy dziennikarze, badanie rezonansem magnetycznym wykazało uszkodzenie mięśnia dwugłowego uda u Simona Kjaera. Na szczęście uraz nie jest poważny, choć Duńczyk z pewnością będzie musiał nieco odpocząć. Indywidualnie wciąż trenują ponadto Hakan CalhanogluMateo Musacchio oraz Lucas Biglia. Dodatkowo - jak podaje redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello - problem z podkręconą kostką zgłosił Alexis Saelemaekers. Belg dołącza zatem do dość pokaźnego grona zawodników mających problemy zdrowotne.

Poważniejsze kontuzje niezmiennie leczą Leo Duarte Rade Krunić. Obaj powinni wrócić do treningów około połowy marca.



68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jalapeno
Jalapeno
20 lutego 2020, 08:55
Piękny sen Atalanty trwa w najlepsze. Już im zacząłem w Lidze Mistrzów kibicować nie tylko po to, żeby grali więcej meczów i spuchli w lidze, tylko po to, bo na to zasługują. Na zarobki tam jest poświęcane mniej na całą kadrę, niż w Paryżu na samego Neymara. Z tą defensywą im nie wróżę finału, ale to też kwestia losowania, szczęścia, dyspozycji. No i jeszcze nie mówię hop, bo rewanż na Mestalla, gdzie będą mieli piekielnie ciężko.

4:1 na tablicy wyników, a Gasperini wprowadza napastnika za obrońcę. Jak to, to tak włoskie zespoły mogą robić? Nic, tylko wstać i klaskać, przepiękna Bogini z Bergamo. Takich zespołów Serie A potrzebuje.
1
Zielony2009
Zielony2009
20 lutego 2020, 08:42
Uffff bałem się że ktoś mnie zgwałcił we śnie, ale to tylko ból dupy po sukcesie Atalanty.
3
Fushnikov
Fushnikov
19 lutego 2020, 23:55
I tak oto przy dobrze zarządzanym klubie i dobrym fachowcem można z przeciętniaków zrobić top drużynę Europy. Szkoda 100 Pasalica bo miał wyborna okazję! Świetny mecz.
5
CandyAmigo
CandyAmigo
19 lutego 2020, 23:53
Nawet Radomiak strzelił 3 bramki Atalancie.
2
zycumilanista
zycumilanista
20 lutego 2020, 08:07
Jasne! Handlujcie z Tym;)
1
dawios00
dawios00
19 lutego 2020, 22:57
Mou pokazał właśnie, że bez Kane I Sona nie potrafi wygrać meczu... Niby taki dobry trener a przegrywa u siebie z najmłodszym trenerem w lm który ma słabszy skład :D
1
Fifi22100
Fifi22100
19 lutego 2020, 23:06
A to dziwne ze bez Kane i Sona sobie gorzej radzą. Wyjmij z Barcy Suareza i Messiego i będziesz miał to samo. Plus odszedł Eriksen i kontuzje ma Sissoko. Czyli połowa podstawy w środku pola w zeszłym sezonie jak dochodzili do finału. Wiec mnie jakoś to zbyt nie dziwi. A Nagelsman? To będzie topka trenerów przez najbliższe dekady,o ile już nie jest. Za kilka lat będzie marzeniem każdego klubu.
9
dawios00
dawios00
19 lutego 2020, 23:28
Fifi dobra ale mimo wszystko uważam, że Tottenham powinien wygrać. Nie mieli aż tak słabego składu, żeby na swoim stadionie nie mogli się postawić takiej drużynie jak RB Lipsk.

Co do Nagelsmana to zgadzam się w 100% z tym co napisałeś.
1
Corsa
Moderator Corsa
19 lutego 2020, 22:46
Atalanta swoim sukcesem w LM właśnie odskakuje nam na kilka lat, robiąc to na San Siro.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
19 lutego 2020, 22:51
Wszystko zależy od tego ilu zawodników sprzedadzą po tym sezonie i jak uda się ich zastąpić, mogą równie dobrze podzielić los Ajaxu i w przyszłym roku nie wyjść z grupy.
2
Corsa
Moderator Corsa
19 lutego 2020, 22:57
@Mirek, tym debiutem zagwarantują sobie środki na łatanie ewentualnych dziur. Nie muszą wychodzič z grupy, wystarczą im regularne występy w tych rozgrywkach. Prowadzą mądrą politykę, na bank nie będzie wyprzedaży.
2
Vol'jin
19 lutego 2020, 22:38
Gasperini teraz trolluje włoską trenerkę

75 minuta 4-1 schodzi Caldara wchodzi Zapata ;]
18
Semper Fideli
Semper Fideli
19 lutego 2020, 22:37
No no w takim tempie Atalanta zaraz postawi swój stadion i całkiem poważnie może namieszać w serie a
1
19 lutego 2020, 22:29
Atalanta niszczy.

Boban, Maldini, Massara patrzcie jak się buduje klub na miarę 1/4 LM.

Cała trójka łącznie z Gazidisem jest do wymiany po sezonie.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
19 lutego 2020, 22:47
Atalanta nie została zbudowana przez rok, oni powoli budują swoją drużynę od kilku ładnych lat. Tymczasem u nas 3 właściciel w krótkim czasie i zmiana polityki budowania drużyny praktycznie co sezon. Do tego dochodzi brak presji wyników, Atalanta może, Milan musi (z każdym rokiem bez LM presja jest coraz większa). Maldini nie jest na pewno gorszy niż Fassone, Leonardo i "późny" Galliani. Może i popełnia błędy, ale kto tego nie robi? Tylko ten co nic nie robi. Dodatkowo dochodzi widmo FFP, ja będę oceniał Maldiniego dopiero jak zobaczę jak upora się z utrzymaniem trzonu zespołu gdy nie awansujemy do LM.
8
hyrus13
hyrus13
19 lutego 2020, 23:46
Mirek, po części masz racje, ale presję sami sobie robimy. Kto mówił, że naszym celem jest LM? Niech zarząd powie wprost, że chcemy awansować do LM w ciągu 3 lat i presja momentalnie zniknie. Kibice się od klubu nie odwrócą, bo każdy widzi, że od kilku sezonów urządzamy się w odbycie. Wówczas nie będziemy się martwic ani presją ani FFP i spokojnie będzie można budować drużynę.
1
hyrus13
hyrus13
20 lutego 2020, 08:16
"Niech zarząd powie wprost, że chcemy awansować do LM w ciągu 3 lat "
Mogę się mylić, ale to właśnie Maldini powiedział kilka miesięcy temu.
1
Vol'jin
20 lutego 2020, 10:19
Otoczenie też robi presję. vide ostatnia wypowiedź Albertiniego - Milan zawsze mierzy w top 4^

1
tober12
tober12
19 lutego 2020, 22:23
O joj 4-0 xd piekielnie jadą z Valencia. Ciekawy jestem spotkanie Atalanty z Liverpoolem czy Bayernem obejrzałbym.
2
CandyAmigo
CandyAmigo
19 lutego 2020, 22:23
To się w pale nie mieści.

Ja odmawiam uwierzenia w to, co widzę.
2
Vol'jin
19 lutego 2020, 22:22
Grande Atalanta i tyle
3
tober12
tober12
19 lutego 2020, 22:18
Atalanta a mieli nie wyjść z grupy. Proszę 3-0 i zapewne awans do kolejnej rundy. Można zazdrościć.
1
Asterix26
Asterix26
19 lutego 2020, 22:11
Boli mnie wielka Atalanta i tyłek mnie piecze, że nie mogę zobaczyć na żywo Milanu na San Siro w LM. Mecz ligowy to nigdy nie będzie ten sam prestiż, co wtorkowo-środowy wieczór przy akompaniamencie kaszanki.
8
CandyAmigo
CandyAmigo
19 lutego 2020, 22:15
I to wszystko kosztem żałosnych 34 milionów rocznie (zarobki piłkarzy Atalanty łącznie).

Tyle potrafi zdziałać trener z prawdziwego zdarzenia.
1
hyrus13
hyrus13
19 lutego 2020, 22:19
Przede wszystkim zarząd z wizją. Do tego brak presji.
8
tober12
tober12
19 lutego 2020, 22:21
Gasperini ma swój czas. Nie mówię, że jest słaby bo nie wiadomo jakby było z inną ekipą, ale szacun, że z tym co ma bez gwiazd za miliony milionów gra taką piłkę i są tak skuteczni. Zadziwia mnie Atalanta i to co robi Gasperini.
2
Baloo
Baloo
19 lutego 2020, 22:34
Podobno Ralf Rangnick podpisał już z nami umowe
1
CandyAmigo
CandyAmigo
19 lutego 2020, 21:55
Ostatni gol strzelony na San Siro w fazie pucharowej LM:

Milan - 6 lat i 364 dni temu
Atalanta - 6,364 minut temu
6
Vol'jin
19 lutego 2020, 21:15
Ta murawa na SanSiro tak tragicznie nie wygląda mimo wszystko. Klasycznie hiszpanom ledwie wystaje źdzbło trawy i im przeszkadza ;]
1
rossoner111
rossoner111
19 lutego 2020, 22:18
Byłem przy murawie dzień po meczu z Torino , Wielka konstrukcja na cała polowe oświetla światłem słonecznym murawę, wyglądała na bardzo ok
1
ósmy
ósmy
19 lutego 2020, 21:09
Caldara realizuje swoje marzenie o którym wspominał blisko rok temu. Właśnie gra w Lidze Mistrzów na San Siro.
19
patoo_07
patoo_07
19 lutego 2020, 20:50
https://app.football-italia.net/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.football-italia.net%2F150248%2Flequipe-rangnick-signs-pre-contract-milan#article/footballitalia-150248

Co
\n Wy na to? :D
1
Zirytowany
Zirytowany
19 lutego 2020, 21:07
Zbyt piękne by mogło być prawdziwe.
1
Majki85
Majki85
19 lutego 2020, 19:07
O Duarte i nawet o Krunicu zapomnialem że grają w Milanie. Biglii to już na poważnie nawet nie traktuje. Dla mnie ten zawodnik przygodę z drużyną Rossonerrich zakończył w momencie kiedy doznal kontuzji. Widnieje on w kadrze jedynie na papierze.
3
Fushnikov
Fushnikov
19 lutego 2020, 20:44
Słowo "granie" trochę nad wyrost nie uważasz?
1
Kaka9322
Kaka9322
19 lutego 2020, 19:07
Czy "podkręcona kostka" to jakiś synonim do skręconej kostki? Albo jest to swego rodzaju regionalizm? Pytanie z czystej ciekawości, bo już któryś raz spotykam się z określeniem "podkręcona kostka". Pytam zupełnie poważnie.
2
ACstach
19 lutego 2020, 19:17
Podkręcona to chyba jak po pijaku się człek wywali, bo niby skręcisz a biegniesz dalej xd
5
CandyAmigo
CandyAmigo
19 lutego 2020, 19:27
Odpowiedź nazywa się "Google Translator".

Widać to po tych wszystkich "podkręconych kostkach" , "obecnych kampaniach" czy "daremnych graczach".
3
ósmy
ósmy
19 lutego 2020, 19:03
Byłem dzisiaj u wróżki Annany i ja już poznałem wynik sobotniego meczu Fiołków z Milanem.
Nie zdradzę, nie będę psuł zabawy, ale powiem Wam, że tego po Cutrone się nie spodziewałem.
2
Majki85
Majki85
19 lutego 2020, 19:09
Czego? Że będzie siedział na ławie w Fiorentinie a wygryzie go Vlahovic? :P
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 lutego 2020, 20:44
Cutrone zapomni, że zmienił klub, odezwie się instynkt i strzeli 2 dla Milanu :)
1
ACstach
19 lutego 2020, 18:47
Dobrze, że nasi młodzi w Primaverze walczą o mistrza to będzie można to jakoś załagodzić kadrowo. Ale nie, czekaj, walczą o mistrza na zapleczu tych rozgrywek.
Edytowano dnia: 19 lutego 2020, 18:48
3
Vol'jin
19 lutego 2020, 17:06
a media swoje z Rangnickiem xD

teraz L'Equipe pisze, żę umowa jest podpisana z karą za zerwanie tego porozumienia xD

6
pjk89
pjk89
19 lutego 2020, 17:13
wszystko wskazuje na zmiany .zawezenie kadry ,krótkie umowy
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 lutego 2020, 20:46
Dlatego ja czytam w takich kwestiach tylko newsy zaczynające się od "oficjalnie"
2
ksieciunio
ksieciunio
19 lutego 2020, 20:57
Rangnick nie pasuje kompletnie do filozofii i DNA Milanu.
1
kamilus
kamilus
19 lutego 2020, 21:49
Ale idealnie pasuje do właścicieli-krawaciarzy.
1
Diavo
Diavo
19 lutego 2020, 15:33
Niestety brak ławki powoduje ,że gracze grają przeciążeni,od tyle w temacie kontuzji.
2
spread
spread
19 lutego 2020, 15:58
Dokładnie, Saelemaekers, Krunic, duarte, tyle się nagrali :D
22
wielki prostownik
wielki prostownik
19 lutego 2020, 17:41
Przeciążeni? A niby czym? Przecież my tylko w lidze kopiemy i raptem w Pucharze Włoch 3 mecze. Tu nawet nie ma się gdzie spocić a co mówić o przeciążeniu. Przeciążeni to mogą być zawodnicy Liverpoolu czy innego MC którzy rozegrają po 50 - 60 meczów w sezonie a nie Milanu gdzie pewnie nikt do 40 nie dobije.
3
Diavo
Diavo
19 lutego 2020, 18:11
No dobra,czepiacie się teraz,ale paradoksalnie brak rytmu meczowego również wpływa na kontuzję,idźcie sobie na silownie,zróbcie trening to przez tydzień będziecie odczuwać zakwasy :D
1
Majki85
Majki85
19 lutego 2020, 19:11
Saelemakers doznał urazu kostki, gdzie tu związek w wąską kadrą? Już nie wspomnę o tym że on to się szczególnie nagrał w Milanie, podobnie jak Duarte i Krunic.
2
KKP19
KKP19
19 lutego 2020, 15:13
Ma ktoś jeszcze wątpliwości czy AC Szpital był, jest i będzie przez Gattuso?
3
marunio
marunio
19 lutego 2020, 15:32
Konsekwencje działania gattuso odczuwamy do teraz
2
Cervusius
Cervusius
19 lutego 2020, 15:51
No zwłaszcza Saelemakers odczuwa wtf
8
paluch
paluch
19 lutego 2020, 17:13
No tak skutki trenowania przez Gattuso odczuwają Leo Duarte, Rade Krunić, Simona Kjaera, Alexis Saelemaekers haha co Wy piszecie? Zaraz będą głosy że chodzi o Hakan Calhanoglu, Mateo Musacchio oraz Lucas Biglia ale tak prawdę mówiąc to Turek grał prawie caly sezon normalne że kontuzje się zdarzają Musacchio całą poprzednią runde wiec to samo co w przypadku Hakana a Biglia to ponad 30 letni zawodnik który może w tym wieku mieć częstrze kontuzję
3
marunio
marunio
19 lutego 2020, 18:41
koledzy podatni na zarty widac
2
Milanboy
Milanboy
19 lutego 2020, 14:59
AC szpital powraca.
2
patoo_07
patoo_07
19 lutego 2020, 14:47
Szybko poszło :D
1
TR3V0R
TR3V0R
19 lutego 2020, 14:45
Szpital nam się robi powoli... niedobrze
1
lechef
lechef
19 lutego 2020, 14:21
Niestety, ale po legendarnym MilanLab zostały już chyba tylko zgliszcza. I nie chodzi mi tylko o tą sytuację.
1
kamilus
kamilus
19 lutego 2020, 14:27
O ile mnie pamięć nie myli to MilanLab było laboratorium analityczno-badawczym...
10
lechef
lechef
19 lutego 2020, 15:04
Tak, ale po coś te analizy były/są prowadzone. Przecież nie po to żeby z tego robić "prezentacje", tylko mają się przyczynić do zmniejszenia ryzyka urazów zawodników.
3
Vol'jin
19 lutego 2020, 15:14
Raczej miało zapobiegać urazom mieśniowym prędzej niż mechanicznym.

Złamać kostkę to można w każdej chwili ...
7
KKP19
KKP19
19 lutego 2020, 17:07
@kamilus
Niestety ale myli Cię pamięć :)
"Laboratorium medyczno-badawcze"

http://weszlo.com/2012/03/22/milan-lab-czyli-pilkarska-nasa/
3
DarthImpaler
DarthImpaler
19 lutego 2020, 22:57
KKP19 bardzo fajny tekst. " jak głoszą wieści z Milanello, Andrij Szewczenko odchodząc w 2006 roku do Chelsea, nie miał prawa zagrać już ani jednego równie udanego, co w Milanie, sezonu. Identyczna sytuacja była z Kaką, który zaraz po tym jak zamienił Mediolan na Real odkrył swój problem z pachwiną. I w zasadzie częściej niż na boisku widywano go na rehabilitacjach. Te dwie transakcje ponoć były przeprowadzone przez Rossonerich z pełną premedytacją, bo wiedziano o tym, że transferują kota w worku i to za duże pieniądze." Ten kawałek mnie zniszczył. XD
2
Vol'jin
19 lutego 2020, 14:16
Maldini na Juventus :]
2
Oregano
Oregano
19 lutego 2020, 14:40
Chyba Paolo ;) Mamy osobowość na szpicy, przyda się osobowość w obronie
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się