SCUDETTO


CdS: Wewnętrzna potyczka Gazidisa z Maldinim. Przyczyną Rangnick

21 lutego 2020, 22:53, cinassek Aktualności
CdS: Wewnętrzna potyczka Gazidisa z Maldinim. Przyczyną Rangnick

Il Corriere della Sera w piątkowy wieczór donosi o wewnętrznych potyczkach w gabinetach Casa Milan. Zarzewiem nieporozumień pomiędzy Ivanem Gazidisem Paolo Maldinim ma być Ralf Rangnick. Dyrektorowi generalnemu rossonerich mocno przypada do gustu kandydatura Niemca na szkoleniowca zespołu od nowego sezonu, Włoch natomiast ma inną wizję i o byłym trenerze RB Lipsk wypowiedział się nawet publicznie, niejako odrzucając tymi słowami jego pretendowanie. Co dalej? Nie wiadomo, ale Gazidis cieszy się pełnym poparciem właściciela klubu - funduszu Elliott. Jeżeli nic się nie zmieni, konkluduje CdS, wszystko będzie podążało w kierunku rozstania klubu z Maldinim i być może także ze Zvonimirem Bobanem.



45 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
GiveMeReason
GiveMeReason
22 lutego 2020, 17:54
Podobno Maldini chce Allegriego i 3-4 konkretne transfery, Rangnick bedzie sorowadzal kolejnych przestraszonych dzieciakow. Z taka polityka to nie ma szans na zatrzymanie Gigio, Romka i Theo ale to nic wazne ze cyferki w tabelkach sie zgadzaja
0
Vol'jin
Vol'jin
22 lutego 2020, 18:52
Rangnick bedzie sorowadzal kolejnych przestraszonych dzieciakow

tak przestraszone jak w Lipsku?
2
GiveMeReason
GiveMeReason
22 lutego 2020, 21:58
Tak, banał ale w Milanie presja jest znacznie większa niż w Lipsku, z resztą muszą mieć od kogo sie uczyć.
1
Dohtor
Dohtor
22 lutego 2020, 16:35
Prawda jest taka że żaden z w/w Panów nie nadaje się do niczego. Gazidis miał z ACM zrobić maszynkę do zarabiania pieniędzy i wyjścia z "minusu" co połowicznie się udało (IMO bez fajerwerków) Boban szczekał dużo przed dołączeniem do ACM a teraz tak jakby nabrał wody w usta. Paolo niestety nie nadaje się na dyrektora. Sentyment bierze góre nad rozsądkiem.
1
Grande
Grande
22 lutego 2020, 16:45
Ciężko zrobić maszynkę do zarabiania pieniędzy jeśli od kilku lat nie grasz w LM, masz przestarzały stadion i klub pod względem merchandisingu itp. jest jeszcze w poprzednim wieku.
0
daro12555
daro12555
22 lutego 2020, 16:27
Jestem za zostaniem Maldiniego i Bobana .Najbardziej by mi pasowa Marcelinio z trenerów ,bo Pochettino i Tuchela raczej nie dam rady wyciągnąć .
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 lutego 2020, 16:54
Tuchel czyli ten sam przypadek co z MG- umiejętności są, jednak kompletnie nie nadaje się do pracy z tak kapryśną grupą piłkarzy.
0
Grande
Grande
22 lutego 2020, 14:47
Biorąc pod uwagę, że Maldini wymyślił Giampaolo, to nie powinien się już wypowiadać ws. trenerów lepiej.
2
ACstach
ACstach
22 lutego 2020, 14:06
To moze by tak Fame MMA Milan edition?
0
dominord
dominord
22 lutego 2020, 11:00
Na początku byłem za wizją Gazidisa w sprawie Rangnicka, ale z biegiem czasu zrozumiałem, że Maldini ma sporo racji. Niemiec potrzebuje sporo czasu na zbudowanie ekipy. Jest on dobry w poszukiwaniu młodych talentów za grosze. Natomiast jako trener nie osiągał wielkich wyników. Pamietajmy, że w Milanie jest duża presja wyników, więc taki zamysł długiego budowania zespołu może się nie sprawdzić. M&B przeprowadzili naprawdę dobre transfery. Mam nadzieje, że uda im się przekonać najważniejszych ludzi w klubie do swojej wizji i zatrudnią dobrego trenera. Chciałbym kogoś z czwórki Pochettino, Tuchel, Marcelino albo Emery. Byle nie Włochów. Nadszedł czas na trenera spoza calcio, z nowym spojrzeniem na futbol.
5
Vol'jin
Vol'jin
22 lutego 2020, 12:58
na ten moment potrzebujemy budowniczego, a nie kogoś z sukcesami

Rangnick ma wicemistrzostwo Niemiec z S04, Puchar Niemiec z S04. Budowa Hoffenheim, Budowa Lipska
2
roby
roby
22 lutego 2020, 13:36
Co Ty piszesz ?-gosc jest too w swiecie na tej pozycji pod kazdym wzgledem a 2,piszesz ze bedzie to trwalo dlugo?wiec zobacz ostatnie 10 lat- to jest dlugo i nie ma nic
0
Zuber
Zuber
22 lutego 2020, 09:48
Pamiętaj nigdy nie ufaj łysym.
2
matten
matten
22 lutego 2020, 08:48
Jeśli trzeba będzie wybierać między Rangnickiem, a Maldinim i Bobanem to bez chwili wahania postawiłbym na Niemca. Chłop jest idealnym kandydatem do odbudowy klubu od podstaw, a Maldini i Boban niczego wielkiego nie dokonali w roli działaczy.
10
Zuber
Zuber
22 lutego 2020, 09:47
Ragnick jako trener też niczego wielkiego nie osiągnął, do tego nie wiadomo czy się sprawdzi we Włoszech.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
22 lutego 2020, 10:58
Oj naprawde niczego nie osiągnął serio?
Z drugiej strony ciężko ocenić maldiniego i Bobana że względu na to że ich decyzje blokuje gazdisid
0
Rzetelny
Rzetelny
22 lutego 2020, 11:01
@Zuber
A kto daje taką gwarancję?
Gadanie ludzi, którzy boją się zmian, ale to akurat nie Twoja wina tylko ludzka natura.

Maldini i Boban mnie rozczarowali więc ja bez żalu ich pozegnam jezeli zastąpi ich ktoś z odpowiednim doświadczeniem.
2
matten
matten
22 lutego 2020, 12:04
Jak to ciężko ocenić Maldiniego i Bobana? Przecież Giampaolo to pomysł Maldiniego i Sacchiego.
Gazidisa należy natomiast zganić za blokowanie transferów doświadczonych graczy. Przez niego koło nosa przeszedł nam Ribery, De Rossi i paru innych weteranów, których obecność byłaby nieoceniona w szatni.
Ja chętnie zamieniłbym wszystkich naszych dyrektorów na Rangnicka. Uważam, że Niemiec w ciągu 2-3 lat wprowadziłby nas do LM, a co więcej stworzyłby solidne podwaliny klubu (sieć skautingu, wartościowe szkolenie, mądre transfery).
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 lutego 2020, 07:35
Gazidis wtrąca się przy większości poważniejszych inwestycji, a nagle miałby dać całkowitą autonomię Niemcowi?Coś mi się widzi, iż to kolejny balon próbny jak z tym LV.
1
mpt1899
mpt1899
22 lutego 2020, 16:38
Nie pelna tylko mialby byc trenerem i dyrektorem sportowym, czyli pod Gazidisem a nad Maldinim i Bobanem 9 (cos takiego jak w Anglii). Dlatego Paolo mowi, ze to nie profil jakiego szukaja bo ten by zasiadl na jego krzesle.
0
PaoloACM
PaoloACM
22 lutego 2020, 03:39
To będzie „piękna” wręcz epicka smierć tradycji i wartości jakie ten klub prezentował, niczym z największych dzieł literackich. Oto mamy Maldiniego który (przynajmniej moim zdaniem) jest obrazem tej tradycji i wartości oraz Gazidisa który z ramienia krwiożerczego funduszu inwestycyjnego dowodzi naszym ukochanym klubem i zdaje się mieć kalkulator zamiast mózgu i śmietnik zamiast serca. Ja wiem ze trzeba zmian, trzeba myśleć bardziej kapitalistyczne, trzeba z klubu zrobić niejako firmę która działa na wielu płaszczyznach żeby moc konkurować z najlepszymi. Ale kurde jak nie zachowamy swojej tożsamości to równie dobrze możemy zostać nowym City lub PSG. A jeśli tak ma to wyglądać jak w tych klubach to ja dzięki bardzo wole kibicować mojemu zespołowi w walce o ligę Europy i zapomnieć o trofeach. Jeśli w tym co podają media jest choćby ziarno prawdy to Maldini z Bobanem zrozumieli już ze ten zespół potrzebuje dobrego trenera i ich propozycja jest na pewno warta rozważenia. Bo Allegri to jednak jest specjalista. Można mieć wątpliwości czy da radę zbudować coś sam nie mając gotowca ale tego ze jest bardzo dobrym trenerem nie można mu odmówić. Natomiast nasz łysy rekin finansjery chce sprowadzić specjalistę od wyszukiwania i rzeźbienia piłkarzy których potem z zyskiem będziemy mogli sprzedawać. Super... A Maldini niech się odsunie w cień i jako marionetka niech firmuje to swoim nazwiskiem żeby romantycy tacy jak ja nie mieli pretensji. Albo go po prostu zwolnią mając w dupie opinie kibiców. Dla zwolenników Niemca proponuje poszperać co ten pan osiągnął w swojej karierze. Bo jeśli szukamy trenera z prawdziwego zdarzenia to jego CV na pewno się w ten profil nie wpisuje. Nie wyglada to dobrze. Oby Maldini z Bobanem zostali a Niemiec niech sobie odcina kupony w red bullu bo tutaj na pewno tyle nie dostanie.
3
patrykas
patrykas
22 lutego 2020, 00:24
Z całym szacunkiem do Gazidisa, ale Maldiniemu ufam bardzo. To człowiek, który nie skrzywdzi Milanu... Mogą zdarzyć mu się błędy jak każdemu i tyle. Forza Maldini i prowadź Milan ku LM :)
14
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2020, 00:12
Nigdy Gazidis u mnie nie będzie miał choćby 5% szacunku jaki mam do Paolo, chyba że wygrzebie nas z kryzysu, to wtedy te 5% dam, niech stracę ;) forza grande Paolo ! Ale trenera niech wybierze Gazidis.
8
Rocker
Rocker
22 lutego 2020, 00:34
Młodego, perspektywicznego i (co najważniejsze) z niskim kontraktem? Dziękuję, postoję...
8
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2020, 20:05
Nie, po prostu Giampaolo to był kiepski żart a Pioli to nie trener na odbudowę Milanu. Zamiast opłacać dwóch (za chwilę trzech) trenerów można było dać to na pensję kogoś lepszego. Nawet jeśli nikt z topu to byli na rynku dostępni lepsi trenerzy.
0
hyrus13
hyrus13
21 lutego 2020, 23:32
Tak, wymienimy kolejnych dyrektorów, zmienmy wizje i podbijajmy świat. W taki sposób ten klub nigdy nie wydostanie się z zapaści. Zresztą nie bardzo chce mi się wierzyć w to, że Rangnick rzuci wszystko i przyjdzie do Milanu. Taki facet jeśli miałby gdzieś iść to pójdzie do topowego klubu gdzie będzie mógł pracować z kim mu się zamarzy.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
21 lutego 2020, 23:25
Na początku gdy usłyszałem o tym, że Rangnick ma zostać trenerem/dyrektorem sportowym Milanu byłem zachwycony, wreszcie ktoś w klubie z wiedzą i doświadczeniem. Jednak po dłuższym zastanowieniu mam coraz więcej wątpliwości, po pierwsze transfery Maldiniego całkiem dobrze się prezentują, po drugie przyjrzałem się lepiej Rangnickowi i wydaje mi się, że będzie kolejną cegiełką w projekcie Arsenal 2.0, a przy takiej polityce nie utrzymamy najlepszych w drużynie (Donnarumma, Romagnoli, Theo pójdą grać tam gdzie zawalczą o trofea) a w ich miejsce ściągną młode talenty, z których "czarodziej" Rangnick zrobi drużynę na tyle ładnie grającą by można ich sprzedać z zyskiem. Przez tą politykę Milan zatraci resztki tożsamości i na trofea przyjdzie nam czekać co najmniej do zmiany właściciela.
#ElliotOut
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 lutego 2020, 23:37
A jak zostanie Pioli albo przyjdzie Simplici, Ventura albo Di Francesco, to nasze gwiazdy zostaną?

Moim zdaniem zostaną jak zobaczą inwestycje w kadrę, a Elliot z Gazidisem nie sfinansują transferów pod kolejnego trenera Włocha pokroju ww. panów.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
21 lutego 2020, 23:45
Przy FFP nawet z Jezusem Chrystusem na ławce trenerskiej nie ma co się spodziewać pokaźnych inwestycji w kadrę, no chyba, że sprzedadzą Gigio, Romka i Theo ale wtedy będzie to wyglądać jak sprzedanie samochodu by mieć kasę na benzynę:)
6
Jalapeno
Jalapeno
21 lutego 2020, 23:20
Nie chciałbym od nowego sezonu Włocha w Milanie mimo wszystko.

Marcelino, Rangnick, Pochettino (nie uważam tej kandydatury wcale za nierealną - wystarczy sypnąć groszem i się nie dziwić, że fachowiec się ceni). Nie wiem co z Wengerem, ale uważam, że też byłby okej. Naprawdę dajmy popracować w końcu komuś spoza Italii, o innej wizji gry. Wystarczy spojrzeć na Veronę i chorwata Juricia. Biją się o puchary. Grają ładnie, skutecznie i solidnie, a kadry na pewno nie mają adekwatnej do miejsca w tabeli.
Edytowano dnia: 21 lutego 2020, 23:20
3
Vol'jin
Vol'jin
21 lutego 2020, 23:12
Napiszę coś kontrowersyjnego, ale Allegri to włoski Dyzma trafił do klubów w odpowiednim momencie. Ale styl gry, budowa od nowa to sorry, ale nie widzę tego w tym Milanie. W Milanie miał armię senatorów, w Juve praktycznie to samo, z tym, że Milan po Mondadori oddał pole walki w Serie A ...

Szczerze to wolę tutaj zobaczyć/puścić kogoś z spoza Calcio
11
Jaca23
Jaca23
21 lutego 2020, 23:22
Może z tym Dyzmą to trochę przesadziłeś, bo jednak Juve było dwukrotnie w finale LM, więc Allegri zna się na rzeczy, ale osobiście uważam, że to podobny typ trenera do Ancelottiego. Czyli taki który potrafi kierować zespołami z gwiazdami, a nie nadaje się do budowania drużyny. Według mnie akurat Allegri nie postawiłby Milanu na nogi.
6
ACMgaara
ACMgaara
22 lutego 2020, 03:48
Alllegri, tylko w wypadku pelnej niezaleznosci przy Mercatto, inaczej nie ma sensu, a na to nie pozwoli Ani Elliot ani łysy wielbiciel urojonych projektów...
1
21 lutego 2020, 23:12
Maldini i Boban out. Maldini już dawno za Giampaolo powinien polecieć. Tak dla Rangnicka, jeśli dostanie kasę na 3-4 mocne transfery. Maldini z Bobanem będą chcieli przedłużyć Piolego, bo zdominował dwa razy Juventus i wygrał 2:0 do przerwy z Interem.
2
Valandar
Valandar
22 lutego 2020, 00:24
maldini zrobil najlepsze transfery od kilku lat w tym klubie jak do tej pory. Przy wyborze trenera coś poszlo nie tak, zdarza się, wydawalo sie ze giampaolo, wirtuoz taktyki powinien sie sprawdzic, ale widocznie braklo mu osobowosci. Trudno zwolnić kadrę dyrektorską za jeden błąd, tym bardziej, że należało się z tym liczyć, bo to nie są eksperci
8
Michlan
Michlan
21 lutego 2020, 23:11
W tym klubie nie ma dobrego gospodarza,gospodarza z jajami!
1
Oregano
Oregano
21 lutego 2020, 23:09
Mój profesor na studiach mawiał: Małżeństwo ma sens, kiedy kłótnia kończy się w łóżku. Tego Wam życzę Panowie.
11
Jaca23
Jaca23
21 lutego 2020, 23:08
Ragnick to człowiek, którego potrzebujemy. Jestem za tym, żeby sprawował funkcje trenera i dyrektora sportowego jednocześnie. Maldini jest naszą legendą jednak jeśli chodzi o pracę dyrektora sportowego to razem z Bobanem mogą co najwyżej się uczyć od takich osobowości jak Ragnick. Tym razem wyjątkowo popieram Gazidisa. Obawiam się, że za Maldiniego od nowego sezonu Milan przejmie kolejny "świetny włoski szkoleniowiec", pokroju Giampaolo.
5
KKP19
KKP19
21 lutego 2020, 23:06
Maldini&Boban mają nawet dobre transfery. Bez dania im czasu w rok nie przebuduja drużyny. Aczkolwiek jeśli Ragnick jest tak dobry jak niektorzy tu piszą to można by dac mu szansę.
1
KKP19
KKP19
21 lutego 2020, 23:06
Maldini&Boban mają nawet dobre transfery. Bez dania im czasu w rok nie przebuduja drużyny. Aczkolwiek jeśli Ragnick jest tak dobry jak niektorzy tu piszą to można by dac mu szansę.
1
fett85
fett85
21 lutego 2020, 23:01
Gazidis oprócz tego, że jest kolegą chłopaków z Elliott, ponoć posiada również akcje Milanu. Robi się ciekawie. Jeżeli wygra jedyny znany mi biały Afrykańczyk, wówczas pożegnamy Maldiniego, Bobana, Ibrę, Bonaventurę, Kjaera i marzenia o Thiago Silvie. Na pocieszenie starych kibiców przydatną informacją jest, że wrócić ma ponoć Ariedo Braida.
Edytowano dnia: 21 lutego 2020, 23:04
4
DarthImpaler
22 lutego 2020, 03:23
Do listy pożegnanych dodamy jeszcze Gigio, Romka i Theo. I Milan znowu bić się będzie o 6-10 miejsce.
3
GiveMeReason
GiveMeReason
22 lutego 2020, 17:36
Byl jeszcze taki skrzydlowy Evertonu Pienaar sie nazywa xd
Braida moze Messiego ze soba wezmie jak nadal bedzie rzadzil obecny prezydent ^^
0
Manolas
Manolas
21 lutego 2020, 23:00
Gazidis jak chorągiewka w mediach, raz go nienawidzę raz ma moją aprobatę. Kocham Paolo ale powinien ustąpić lepszemu a przynajmniej nie trzymać się posady, co to kierownik polskiej produkcji? Brakuje Właściciela dla którego klub jest najważniejszy, nie korzyści czy słupki
2
DarthImpaler
22 lutego 2020, 03:26
Albo może Maldiniemu zależy żeby klub coś wygrał a Gazidisowi żeby się słupki zgadzały (widzieliśmy już jak się słupki w Arsenalu zgadzały za czasów Gazidisa). I dlatego się"kłócą".
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się