SCUDETTO


Kontrowersyjny rzut karny i remis. Fiorentina - Milan 1:1

22 lutego 2020, 19:39, Leonardo 22 Główne newsy
Kontrowersyjny rzut karny i remis. Fiorentina - Milan 1:1

AC Milan zremisował 1:1 w wyjazdowym spotkaniu 25. kolejki Serie A z Fiorentiną. Gola dla Milanu zdobył Rebić, a bramkę wyrównującą z rzutu karnego zdobył Erik Pulgar. Przez długi czas Milan grał w przewadze jednego zawodnika, ponieważ czerwoną kartkę w 62 minucie obejrzał Dalbert.

Optyczną przewagę od początku mieli grający na biało goście z Mediolanu. Viola głównie się broniła w głębokiej defensywie, ale ataki Milanu nie były na tyle konkretne, żeby postawić kropkę nad i. W 12 minucie po błędzie przy wyprowadzeniu piłki sytuację miał Castrovili, ale włoski pomocnik przestrzelił uderzając z linii pola karnego. W 16 minucie Rebić głową chciał pokonać Drągowaskiego, ale trafił w środek bramki i Polak nie dał się zaskoczyć. W 34 minucie Ibrahimović po kapitalnej indywidualnej akcji trafił do siatki, ale po konsultacji z VARem sędzia anulował gola dopatrując się zagrania ręką doświadczonego snajpera. Ostatecznie do przerwy na Artemio Franchi bramek nie było i pierwsza połowa zakończyła się remisem.

Na początku drugiej połowy boisko z powodu urazu był zmuszony opuścić Donnarumma, jego miejsce zajął Begović, który od razu po wejściu obronił groźny strzał głową Chiesy. W 56 minucie fatalny błąd Caceresa w polu karnym wykorzystał niezawodny Ante Rebić! Chorwat strzałem z pierwszej piłki, bez namysłu trafił do siatki i Milan uzyskał zasłużone prowadzenie. W 60 minucie Dalbert faulował wychodzącego na czystą pozycję Zlatana za co otrzymał początkowo żółtą kartkę, ale po weryfikacji VAR sędzia Calvarese zmienił decyzję i wyrzucił Francuza z boiska. Rzut wolny po tym faulu wykonywał sam poszkodowany, ale strzał Ibry był kompletnie nieudany. W 73 minucie Vlahović miał świetną okazję, ale jego strzał w długi róg przeszedł minimalnie obok słupka bramki strzeżonej przez Begovića. W 83 minucie sędzia wskazał na rzut karny po sytuacji w której Romagnoli faulował Cutrone. Dwie minuty później był już remis. Pulgar po rękach Begovića zdobył gola po stałym fragmencie gry. Sytuacja wzbudziła kontrowersję, bo wydawało się, że Romagnoli musnął piłkę przed kontaktem z napastnikiem rywala. Sędzia doliczył 4 minuty, wynik się nie zmienił i na Artemio Franchi mieliśmy remis.

 

ACF FIORENTINA (3-5-2): Drągowski – Milenković, Pezzella, Caceres – Lirola(73' Igor), Duncan, Pulgar, Castrovilli(68' Cutrone), Dalbert – Vlahović, Chiesa.

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma(52' Begović) – Conti, Gabbia(74' Musacchio), Romagnoli, Hernandez – Kessie, Bennacer – Castillejo(80' Sealemakers), Calhanoglu, Rebić – Ibrahimović.

 

Bramki: 85' Pulgar (k) 56' Rebić

Żółte kartki: 76' Caceres - 12' Bennacer 24' Calhanoglu, 85' Rebić

Czerwona kartka: 62' Dalbert

Arbiter główny: Gianpaolo Calvarese (Teramo)

Miejsce: Stadio Artemio Franchi (Florencja)



804 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
roby
roby
24 lutego 2020, 15:27
Rebic lepiej gra to i niemcy chca kasy wiecej...juz chca 40 baniek
1
stary_boss
stary_boss
24 lutego 2020, 17:18
to tak jakby już u nas był
0
Fushnikov
Fushnikov
24 lutego 2020, 17:48
A nie mają umowy jaka ustalili przy wykupie? Czy tak na ryj sobie ich dali?
0
Rafalzki
25 lutego 2020, 11:17
jeśli w umowie wypożyczenia nie ustalono kwoty wykupu zarówno Silvy jak i Rebica to znaczy, że ten transfer przeprowadzali amatorzy jakich mało...
0
Szulaj22
Szulaj22
24 lutego 2020, 12:44
Tak jak pisałem po meczu z Torino że dobre spotkania z Interem i Juve to byl przypadek bo klasowi i renomowani rywale ale już wszystko wróciło do normy i nic z tej drużyny nie będzie.
1
Fushnikov
Fushnikov
24 lutego 2020, 14:43
Napisałeś to samo 3 posty niżej.
0
Gerada
Gerada
24 lutego 2020, 15:54
... a przyszła Viola, mniej renomowana i w prawidłowo zdobytych bramkach... znów wygraliśmy...
0
Jalapeno
Jalapeno
24 lutego 2020, 21:38
To nie był przypadek. Po prostu potrafimy się zmotywować na mecze z mocniejszymi rywalami. Z Napoli czy Romą, mimo zdobytego punktu w tych, dwóch spotkaniach również graliśmy ładnie. Z Juve to już od paru lat gramy dobre zawody. Tutaj jest jakaś blokada w głowie, że w meczach ze słabszymi mamy przechodzić obojętnie, a z lepszymi - spinać tyłki.
0
Gerada
Gerada
24 lutego 2020, 09:51
Jak co sezon ostatnio, irytuje mnie strasznie podejście, że jak sędzia nas oszukał to nie wina sędziego tylko nasza, bo przecież można było rywala rozgromić... Dla mnie zawsze - niezależnie od poziomu naszej gry - kiedy my strzelimy więcej prawidłowych bramek od rywali to winny nie będzie nasz zespół tylko sędzia. Chcecie oceniać za styl? Przecież kto broni być fanem łyżwiarstwa figurowego? W piłce nożnej trzy punkty są przyznawane nawet jeśli cały mecz piłkarze przeleżą na boisku ale zdobędą jakoś jedną bramkę więcej od rywali. Że był to najgorzej zagospodarowany zmianami i taktycznie mecz za czasów Pioliego - zgoda. Że można było rozegrać końcówkę inaczej - absolutnie. Ale co to zmienia w wyniku końcowym skoro Viola nie była w stanie w sposób przepisowy ANI RAZU trafić do naszej siatki? Koniec końców nawet abstrakcyjnie wyglądające zarządzanie zmianami przyniosłoby dokładnie taki efekt jaki Pioli chciał osiągnąć, gdyby sędzia nas nie oszukał i całą dziwaczną taktykę na końcówkę spotkania obroniłby wynik. Ja rozumiem lawinę krytyki na zespół/trenera gdyby przez to dziwne rozwiązanie rywale docisnęli i wbili prawidłowo gola ale usprawiedliwianie arbitra za oszukanie naszego zespołu bo "trener dokonał dziwnych wyborów" to już abstrakcja...
0
Rybinho
Rybinho
23 lutego 2020, 17:02
O czym tu wogole gadać gdyby było 3 lub 4-0 ten śmieszny Karny niczego by nie zmienił gramy z przewagą jednego zawodnika zamiast zamknąć mecz to my się cofamy i bronimy a że co mecz wygrywamy 1-0 kiedyś musiało się to skończyć
2
Szulaj22
Szulaj22
24 lutego 2020, 12:39
Tak jak myślałem mecze z Interem i Juve były przypadkiem bo zagrali na 200% ale juz wszystko wróciło do normy. Viola z przewagą by nas zjadła.
0
Deus
Deus
23 lutego 2020, 16:57
Bez Rangnicka nic się nie zmieni.
0
23 lutego 2020, 13:06
Mecz udało mi się obejrzeć do końca tak naprawdę dzięki retransmisji dzisiaj rano.
Rozumiem dlaczego karny z czapy w tym przypadku nie był aż tak frustrujący. To jest absolutna żenada, że broniliśmy remisu grając w przewadze już przy stanie 0:1. Wielki pojedynek trenerski Iachini-Pioli wygrał Beppe, który tylko w Palermo Zampariniego zagrzał miejsce dłużej niż jeden sezon.

Ani trochę mnie nie dziwi, że wracamy stamtąd z niesmakiem i po kontrowersyjnych decyzjach. Odkąd pamiętam to z tym wiążą się wyjazdy do Florencji. Karny z czapy.

W ogóle coraz ciężej mi się bardzo emocjonować Milanem za Pioliego. To drużyna z przypadku i w taki sposób gramy. Nie ma tu żadnej idei czy tożsamości. Nawet gol był z przypadku.
Tylko Ibra powoduje jakieś emocje i gdyby nie on, to sama frekwencja byłaby o wiele niższa. Jego akcja bramkowa jest tak strasznie wymowna. Tylko dla niego ten interes w tym sezonie się jakoś kręci.

Jakieś liczenie punktów i kombinacji w tabeli, po co? By wymyślić jak to skończyć na 6-7 miejscu?

Standardową śpiewkę sobie daruję, bo w sumie najlepszym strzelcem nie jest już obrońca i chwilowo mamy więcej goli od Immobile :)

Hejtowanie Patryczka to kolejny Level ignorancji i idiotyzmu kibiców Milanu.
Himalaje hipokryzji już chyba dawno przekroczono.
Hejtowanie ambitnych, profesjonalnych i przede wszystkim poważnych ludzi jak Ambrosini, Gattuso, Patryk, Locatelli czy nawet Suso, a jednocześnie gloryfikowanie bezmyślnych kołków i traktujących Milan jak hotel Paquety, Silvy, Piątka czy Gourcuffa. Taki piękny obraz pokazujemy :)
2
BadMad
BadMad
23 lutego 2020, 13:29
Hejtowanie Ambro,Loca, Suso?Panie obudź Pan się mamy luty 2020%-)
0
BadMad
BadMad
23 lutego 2020, 13:36
Jak widać, pomimo upływu czasu nic się nie zmienia :)
0
adamos
adamos
23 lutego 2020, 15:42
Grunt, że dobrze zagraliśmy z Interem przez 45 minut i z Juve. Reszta się nie liczy. Hakan gra jak zawsze dwa mecze kosmos w sezonie reszta padaka. Ale nie wolno mówić, że źle zagra bo zaraz popadnie w jakieś lęki.
2
BakajeTraktore
BakajeTraktore
23 lutego 2020, 18:32
Sory ale bredzisz. Oszustwo to oszustwo. Koniec, kropka. To, że graliśmy kaszanę nie usprawiedliwia by zabierać nam punkty.
3
BakajeTraktore
BakajeTraktore
23 lutego 2020, 19:18
BakajeTraktore - nigdzie nie napisałem, że jest inaczej, więc nie rozumiem z czym tu dyskutujesz i co uważasz za brednie.
0
Grande
Grande
23 lutego 2020, 12:35
Czy Bennacer otrzyma żółtą kartkę?

Tak: No bet
Nie: 100000000
3
Fushnikov
Fushnikov
24 lutego 2020, 11:31
Kursy zazwyczaj w okolicy 2.20 więc pewniak na pomnożenie :)
1
Szulaj22
Szulaj22
24 lutego 2020, 12:41
Jak dałem dwa razy z rzędu to nie dostała jak nie dałem to w następnym meczu złapał w 16 minucie z Toro.
0
Fushnikov
Fushnikov
24 lutego 2020, 17:47
To należy grać progresję. Pewna kasa
0
Mieszko
Mieszko
23 lutego 2020, 12:33
I ta naiwność wieloletniego kibica kiedy w 80 min meczu patrzysz na tabele i myślisz sobie że powoli pniemy się w górę...
1
DarthImpaler
DarthImpaler
23 lutego 2020, 12:33
Karny z dupy? Calvarese i wszystko jasne. Sędziowie we Włoszech sięgnęli dna. W każdym meczu jakąś kontrowersje muszą zrobić. Juz nawet nie wspomnę o sedziowaniu pod jufe
0
Jalapeno
Jalapeno
23 lutego 2020, 12:09
Torino - Parma również przełożone... Masakra.
0
tomasz696
tomasz696
23 lutego 2020, 12:04
Co cieszy to ze w końcu zaczynamy większość meczu dominować może te sytuacje nie są klarowne ale coś ewidentnie poszło do przodu. Myślę że jeżeli powoli dostałby do przepracowania okres przygotowawczy plus jakieś wzmocnienia na po pp i sp to mogłoby to dobrze wyglądać.
0
matten
matten
23 lutego 2020, 12:01
Z ciekawości policzyłem sobie jak punktujemy po przyjściu Zlatana i wyszło mi 1,87 pkt./mecz, a wcześniej trener Pioli notował średnią 1,2 pkt./mecz. Niesamowite jaki wpływ ma Szwed na nasze wyniki.
Wiem, że to absurd, ale może w przyszłym sezonie zrobić z niego grającego trenera? :D
1
Fushnikov
Fushnikov
24 lutego 2020, 09:17
A to już teraz nim nie jest? ;)
0
matten
matten
24 lutego 2020, 14:26
No, ale bez Piolego, bo po co ta dwuwładza? :d
0
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
23 lutego 2020, 11:27
Wydawało się, że pewne 3 punkty. Zamiast przybić gwoździa do trumny, to uchyliliśmy wieko. Jak dla mnie brakuje nam zdecydowania pod bramką. Mam wrażenie, że na 10 sytuacji, 8 za wszelką cenę chcemy grać na Ibrę, bo większość boi się coś schrzanić i dostać zjebe od niego. Tak to przynajmniej zawsze mogą powiedzieć, że próbowali mu dograć.
1
Mieszko
Mieszko
23 lutego 2020, 12:36
Zgadza się, Ibra dodaje tej drużynie ale też odejmuje...tego się obawiałem dlatego bez ekstazy zareagowałem na jego powrót...zobaczcie sobie zachowanie Turka po bramce Rebicia, niby się cieszy ale jakoś dziwnie unika styczności że Zlatanem gdy ekipa się cieszyła.
1
Mieszko
Mieszko
23 lutego 2020, 12:36
Zgadza się, Ibra dodaje tej drużynie ale też odejmuje...tego się obawiałem dlatego bez ekstazy zareagowałem na jego powrót...zobaczcie sobie zachowanie Turka po bramce Rebicia, niby się cieszy ale jakoś dziwnie unika styczności że Zlatanem gdy ekipa się cieszyła.
0
pazioni
Moderator pazioni
23 lutego 2020, 10:23
Dzisiaj już 3 mecze odwołane z powodu wirusa.
0
Kris1908
Kris1908
23 lutego 2020, 10:38
To ch*j a nie niedziela
0
Kris1908
Kris1908
23 lutego 2020, 10:39
Fajnie, że chociaż Lazio ma być...póki co.
0
roby
roby
23 lutego 2020, 10:08
Hakan mi sie nie podobal,praktycznie nic nie gral oprocz 1 akcji,byl do zmiany ,nasteony Ibra wszystko fajnie z jego przyjsciem cos sie ruszylo ,mentalnosc checi innych ale teraz bym zrobil tak,to co grasz w 90 min zrob to w 60-70i schodzisz,na 10 pilek granych do niego ,jedna przechwyci bo ma zagranje do nogi a pozostale okolo metra od niego a on zero reakcji
0
BadMad
BadMad
23 lutego 2020, 13:34
Could'U translate? Any european language please%-)
0
Krauser
Krauser
23 lutego 2020, 10:05
Meczu nie oglądałem, ale patrząc na powtórkę to dla mnie karny słuszny. Ciężko udowodnić że zawodnik Milanu, faktycznie dotkną piłkę, bo kompletnie nie zmienił jej toru lotu. Może że macie jakieś inny ujęcie, gdzie lepiej to widać, to chętnie ocenie. Ale na ten moment, karny prawidłowy.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lutego 2020, 12:34
Na YT jest z kamery transmisyjnej gdzie widać, że po interwencji Romka piłka poleciała na bok trochę.
1
marunio
marunio
23 lutego 2020, 13:14
zmienil zmienil, dla mnie pytanie jest czy najpierw udem nie popchnal cutrone, jesli tak bylo to zasluzony, jesli nie to nie
0
paluch
paluch
23 lutego 2020, 10:05
Niestety nie mogłem wczoraj obejrzeć meczu wiec mam pytanie co do zmiany bramkarza, była wywołana chęcią dania szansy dla Bregovicia czy coś się stało z pierwszym bramkarzem? Bo w sumie nie za często zmieniamy bramkarzy jak wszystko jest dobrze
0
Kris1908
Kris1908
23 lutego 2020, 10:23
Trolujesz?
0
Kaka9322
Kaka9322
23 lutego 2020, 11:23
Giogio skręcił kostkę stąd wejście Begovicia. Szkoda karnego, bo nasz drugi bramkarz miał piłkę na rękach ale niestety przeszła dalej.
0
paluch
paluch
23 lutego 2020, 13:20
Kris1908 nie nie troluje
Kaka9322 dziekuje za odpowiedz :) karnego widziałem na powtórkach masz racje zabrakło milimetrów
0
roby
roby
23 lutego 2020, 10:04
Jestem tak wsciekly ,cala noc nie spalem ,budzilem sie myslalem jak mozna bylo wygrany mecz zepsuc ,cofnac sie do tylu grajac w przewadze....yhhh i niech te 2 p k zabrakna do LM
1
Fushnikov
Fushnikov
23 lutego 2020, 13:13
Dobrze że nie cofnęli się do przodu bo wtedy byłaby masakra.
1
Grande
Grande
23 lutego 2020, 09:42
Kolejny raz gramy dobre 60 minut i później już standard-nogi jak z ołowiu, nerwowość i oddawanie inicjatywy. W dodatku dochodzi fatalna skuteczność jak z Torino np.
0
matten
matten
23 lutego 2020, 09:39
Szkoda tego meczu. Jeśli wykorzystalibyśmy wszystkie nasze sytuacje to powinniśmy wygrać 4:1. W drugiej połowie nasza gra wyglądała nerwowo i niechlujnie. Podobał mi się Kessie i Rebić, nawet Begović zrobił dobre wrażenie, bo naprawdę niewiele brakło, aby obronić tego karnego. Na minus chyba trener, bo w końcu na kogoś trzeba zwalić tę słabszą dyspozycję w drugiej połowie ;)
1
Majki85
Majki85
23 lutego 2020, 09:20
Ten karny to dla mnie porażka. Nie wiem czym sobie Milan zasłużył na takie traktowanie. Szkoda też bramki Ibry bo akcja była piękna i o tym golu mówili by wszyscy, no ale niestety ręka brała udział w tej akcji i czy tego chcemy czy nie gol został prawidłowo anulowany.
2
Fushnikov
Fushnikov
23 lutego 2020, 06:59
Ale sędziowie muszą nas nienawidzić. Jesteśmy kochani praktycznie w każdym spotkaniu.
3
MK92
MK92
23 lutego 2020, 00:45
W drugiej połowie wyszły klasyczne wady współczesnego Milanu - niechlujne finalizowanie akcji (czy to ostatnie podanie, czy to strzał na bramkę rywala) oraz łatwe oddawanie inicjatywy w końcówkach meczu. Sędzia też podejmował dość kontrowersyjne decyzje, bo może mógł uznać tę bramkę Zlatana po bardzo ładnej indywidualnej akcji, a także mógł nie dopatrzeć się faulu Romagnolego na Cutrone. Obie te sytuacje bardzo niejednoznaczne, a zatem mocno zależne od subiektywnej oceny, ale niestety tak już są te przepisy skonstruowane, że dają sędziemu zbyt duże pole do interpretacji. Pretensje musimy kierować przede wszystkim do siebie. Ciężko mi myśleć o tym, ile to już punktów straciliśmy w tym sezonie przez takie niby detale.
2
Mieszko
Mieszko
23 lutego 2020, 12:43
Pretensje powinniśmy mieć głównie do siebie, chłopaki muszą dojrzeć bo nawet jakby grali bez trenera to w sytuacji gdy prowadzą i rywal traci zawodnika to powinni na nich siąść, zamknąć na ich połowie a nie tak frajersko stracić 2 pkt...
1
WeahYeah
WeahYeah
23 lutego 2020, 00:32
@Grzesiek czy można na tej stronie robić klona czyjegoś konta (1 znak) i pluć jadem jak kodomita? Nie ma jakichś sensownych anty-trolowych reguł?
5
CandyAmigo
CandyAmigo
23 lutego 2020, 01:02
Właśnie, czy nie można by pobanować tych wulgaryzmów? Bo się robi dom publiczny jak w PiS.
4
WeahYeah
WeahYeah
23 lutego 2020, 01:20
Dokładnie troll, to troll.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lutego 2020, 02:02
Konta robić można, pluć jadem nie. Ban poszedł, resztę moderacji jutro.
0
Kamil10000
Kamil10000
23 lutego 2020, 11:38
Akurat takie Porównania do PiS sa nie na miejscu , to tez trolling i to przeciwko Naszej Polsce.Portal sportowy nie powinien być wykorzystywany do siania propagandy politycznej i siania sztucznego hejtu który jest w modzie wśród internautów .
2
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
23 lutego 2020, 00:11
Offtop, we Włoszech 62 potwierdzone przypadki Coronavirusa, 3 mecze odwołane
0
Jalapeno
Jalapeno
23 lutego 2020, 00:14
Ech. Akurat te lepsze mecze z dzisiejszych, czyli Verona - Cagliari, dwa, solidne średniaki. Sąsiedzi z Sampą i najpiękniejszą Atalanta z Sassuolo.

No cóż, trzeba będzie się nasycić zespołami z Rzymu i fatalnym Torino.
0
ósmy
23 lutego 2020, 00:15
Inter - Sampa
Atalanta - Sass,
Hellas - Cagliari.
0
mpt1899
mpt1899
22 lutego 2020, 23:59
Tu nie ma co winic sedziego. Sami sobie winni. Normalnie nie wierze w to co sie stalo. Dopoki tu nie przyjdzie porzadny trener to dobrze tu nie bedzie. Mozecie psioczyc na Gazidisa ale to Ivan od dawna chce trenera z pojeciem ale Maldini woli Wlocha, ktory zamiast ich motywowac to pewnie w szatni im historie o Astorim opowiadal. Z calym szacunkiem dla Davide oczywiscie. Jak dzisiaj czytalem tutaj komentarze obroncow Paolo to mi sie slabo robilo. Co z tego, ze zrobil pare dobrych transferow jak nie ma kto tego poukladac. Jakby Ibra nie przyszedl to pewnie dalej bysmy tlukli 4-3-3. Biorac pod uwage plotki z ostatnich sezonow to Ivan ma tu jakis pomysl a nie Maldini. Ja ciagle nie rozumiem kto tu jest szefem. Kto dal Maldiniemu tyle wladzy? Rozumiem, ze by byl to jakis wybitny dyrektor ale to zoltodziob, ktory zamiast njapierw zatrudnic porzadnego trenera to dopinal transfery pod trenera, ktoremu i tak bylo obojetne kto przyjdzie. Do tego MG to nwet nie byl pomysl PM tylko porada od dziadka Arrigo, ktory ostatnio mial stycznosc z trenerka w XX wieku. Jakos inni potrafia grac bez gwiazd tylko my wiecznie mamy problem. Ciekawe dlaczego. Moim zdaniem najwiekszy blad Ivana to danie tyle wladzy Paolo. Zeby CEO nie mogl podjac decyzji bo mu jakis dyrektor i to bez doswiadczenia podskakuje. Masakra. Ajax, Atalanta, Borussia pokazuja, ze wizja stawiania na mlodych i niedrogich, zwlaszcza w sytuacji z FFP Milanu jest dobra ale jak sie ma dobrego trenera i wiadomo kto w klubie rzadzi. A za to, ze jak ktos tu powiedzial, Ivan ma kalkulator zamiast mozgu to powinnismy tylko dziekowac bo jeszcze troche i bysmy byli tam gdzie Parma niedawno z powodu bankructwa. Paolo i Zvono zarabiaja okolo €10M a Rangnick podobno chce €5M. Moze nic wielkiego nie wygral ale na pewno ma wiecej doswiadczenia w budowaniu druzyny niz Paolo, Zvono, Marco i Pioli razem wzieci i pewnie bylo by wiecej korzysci z tego, ze jego projekt zgadzalby sie z projektem Elliotta niz miec 3-ech dyrektorow, kazdy z innym planem, bo miedzy Maldinim a Bobanem tez juz zgrzyty ponoc byly. Do tego Rangnick potrafi budowac zespol i pracowac z mlodymi oraz ich wynajdowac. A czy Ivan by ich sprzedawal? Wielu to mowi , ze tak bazujac na sprzedazy Piatka czy Cutrone ale ja bym zrobil na jego miejscu to samo w przypadku tych pilkarzy i obecnej sytuacji finansowej klubu. Czy to bedzie Ivan czy Breida czy ktos inny? Nie wiem ale ktos tu musi ustalic jakas hierarchie bo z takim brakiem przywodctwa we wladzach to my daleko nie zajdziemy. Oby sie to stalo jak najwczesniej. ForzaMilan!!!
Edytowano dnia: 23 lutego 2020, 00:05
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 lutego 2020, 01:01
Jakos inni potrafia grac bez gwiazd tylko my wiecznie mamy problem... problemem Milanu jest niecierpliwość wynikająca z ogromnych oczekiwań, jest też ogromna intensywność medialna i presja fanów, w Milanie szybko można zostać Papieżem ale też możesz zostać najgorszą wersją samego siebie, brakuje konsekwencji w budowaniu tej drużyny co jest czkawką wynikającą ze zmian właścicieli i dyrektorów w ostatnich latach.
2
mpt1899
mpt1899
23 lutego 2020, 01:38
Dokladnie Victor. Wygladalo to na dobry plan i dlatego nie rozumiem zatrudnienia w tej roli Maldiniego. Jak Paolo zaczal stawiac warunki powinni mu powiedziec dziekuje, zatrudnic trenera i dyrektora z Lille czy nawet Wengera i trzymac sie planu. A tak jedyne co slychac w mediach to roznice zdan miedzy Ivanem i Paolo a zespol dalej stoi w miejscu. Maldini to byl dla mnie najlepszy boczny obranca swiata i tego powinien sie trzymac, wynajdowac nam kolejnych Theow a nie brac sie za cos o czym nie za wiele sie wie. Milan to nie miejsce na nauke nowego fachu i Maldini powinien wiedziec to najlepiej.
Edytowano dnia: 23 lutego 2020, 01:40
2
alp41
alp41
22 lutego 2020, 23:56
Sędzia miał obowiązek sprawdzić var przy podyktowanym karnym dla violi dlaczego tego nie zrobił... ? W przypadku ibry i jego niby ręki co mógł zrobić jak z tylu obrońca go popychał ? tego sędziowana i podejmowaniu przez sędziego dwuznacznych sytuacji które zawsze są na niekorzyść Milanu ! Mimo to powini strzelić jeszcze przynajmniej jedna bramkę i by było Ok ,, winna drużyna ,, No i brak zmian w przodzie pod koniec spotkania trener tu się nie opisał !
2
Diavo
Diavo
22 lutego 2020, 23:55
Można powiedzieć, że lipnie ale stabilnie..
1
Jalapeno
Jalapeno
22 lutego 2020, 23:51
Van Dort, co Ty za pawiana świrujesz?
5
Rossu
22 lutego 2020, 23:53
Chłop za dużo alkoholu walnął przez gardło :D
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 lutego 2020, 23:53
który? ja czy mój klon o imieniu vLctor?
Edytowano dnia: 22 lutego 2020, 23:55
1
Jalapeno
Jalapeno
22 lutego 2020, 23:54
Ten z dużą literką "i" po V. Spokojnie, głupi nie jestem, widzę, że jest dwóch Van Dortów.
3
WeahYeah
WeahYeah
23 lutego 2020, 01:24
To nie duze i tylko male L. W sumie zaraz może byc i Jaiapeno z dużym i...?
1
Jalapeno
Jalapeno
23 lutego 2020, 08:39
Mało ważne. Po prostu widzę różnicę, niezależnie czy tam jest duże i, małe l czy pierwiastek z pięciu. Po prostu troll. ;d
1
MK92
MK92
23 lutego 2020, 09:40
A ja się na początku nabrałem i myślałem, że Victorowi coś dziwnego się w życiu przytrafiło :)
0
Rossu
22 lutego 2020, 23:49
Właśnie przypomniałem sobie. W zeszłym sezonie identyczna sytuacja z karnym była z Sampdorią na wyjeździe - wtedy sędzia nie podyktował karnego na Piątku.
Dziękuję, dobranoc :)
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 lutego 2020, 23:48
PWN
alter ego
1. «osoba pokrewna komuś pod względem duchowym; też: postać literacka, filmowa itp. utożsamiana z autorem»
2. «druga część czyjejś rozdwojonej jaźni
AKApsychofan
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:47
Ja mam to w dupie do konca sezonu nawet jednego meczu Milanu nie oglądam, chyba, że wygrają chociaż 4 mecze z rzędu to pomyślę, to samo wam radzę.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lutego 2020, 23:47
Dzięki za radę, nie skorzystam.
8
Rossu
22 lutego 2020, 23:51
Ktoś tu za ostro popił.
0
ba_acm
ba_acm
22 lutego 2020, 23:43
Ja powiem tak, nie ma co zwalać winy na występ na sędziego ponieważ to nie jest pierwszy raz że nam odcina prąd od 70 minuty i mamy kłopot z kontrolowaniem wyniku w końcówce.
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:45
prąd to chyba odcięło tobie i nie oglądałeś meczu, cieszmy się, że Romagnoli czerwieni za ten faul nie dostał, nie ośmieszaj się
0
ba_acm
ba_acm
23 lutego 2020, 11:05
Człowieku, idź sobie ulżyj jak masz jakiś problem ze sobą.
Oglądałem mecz, mówie jak było, był problem z Udinese gdzie tracimy z karnego w końcówce, był z Torino w pucharze gdzie tyłek uratował Hakan, był z Hellasem gdzie graliśmy taką padake że nie mogliśmy im wcisnąć gola grając w przewadze prawie pół godziny, z Juve w pucharze też dostajemy karnego w ostatnich minutach. To nie jest przypadek, nasze końcówki meczy to padaki.
0
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:37
Prawda jest taka, że z SUSO zamiast Kastillejo byśmy to wygrali to się go tak łatwo pozbyliśmy...
0
Rossu
22 lutego 2020, 23:39
Co Ty w ogóle piszesz? Co akurat ma Suso do dzisiejszego meczu?
Samu zagrał bardzo dobrze.
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:40
to ty chyba inny mecz oglądałeś
0
RuFFDante
RuFFDante
22 lutego 2020, 23:48
A z Suso i Piatkiem byloby 6 do 0
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:49
@ruff
Chyba trochę odleciałeś kolego, nie przesadzaj.
0
Kris1908
Kris1908
23 lutego 2020, 10:27
Może ktoś VIctor się włamał na konto bo takie głupoty wypisuje?
0
Kris1908
Kris1908
23 lutego 2020, 10:41
Aha już widzę, jakiemuś gimbazie się po prostu nudzi.
0
CandyAmigo
CandyAmigo
22 lutego 2020, 23:37
W aktualnych okolicznościach zabawne jest to zdjęcie tygodnia, które wisi obok xD
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:38
no zabawne w ch... naprawdę
1
Nelson_Dida
Nelson_Dida
22 lutego 2020, 23:28
meczu nie oglądałem ze względu na sprawy prywatne, właśnie zobaczyłem nieuznaną bramkę Zlatana.. tak jestem jego fanboyem i się tego nie wstydzę, więc pytam - co było nie tak, panowie sędziowie VAR oświećcie mnie...
1
jacekk553
jacekk553
22 lutego 2020, 23:29
Ręka w ataku. Musnął piłkę przy przyjmowaniu.
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:32
kolego weź długi rozbieg i sam wiesz co ;))
0
ACstach
ACstach
22 lutego 2020, 23:33
Wyhodował rękę w procesie ewolucji, mama takiego go na Świat wydała i cyk nieuznany gol. Nie mógł nic na to poradzić, zrobił co do niego należało czyli ośmieszył obrone Fiorentiny i walnął bramencje piękną. Niestety sędzia anulował.
Edytowano dnia: 22 lutego 2020, 23:36
2
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:27
Moim zdaniem przesadzacie, świetny mecz, brakło trochę szczęścia ostatnie 20 minut, ale Donnarumma powinien wybronić tego karnego, nie popisał się. Ibra i Castillejo out, Salemakers i Leao in i zaczęłoby to jakoś wyglądać. Ogólnie mecz zdecydowanie na plus, cenny punkt na trudnym terenie. Fajnie jakby w środę udało się tak zagrać !
0
jacekk553
jacekk553
22 lutego 2020, 23:29
Karnego bronił Begović :D A Ibrze faktycznie trzeba dać odpocząć. Ciągle w niego wierzę, ale trzeba go zmotywować, bo ostatnio spuścił mocno z tonu.
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:29
Begovic, ten z Chelsea? a skąd on się wziął w milanie i czemu donnarumma pauzuje?
0
CandyAmigo
CandyAmigo
22 lutego 2020, 23:31
Wpis taktyczny, bo będzie beka z komentarzy xD
2
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
22 lutego 2020, 23:45
Kolega nalega o bana. Czepia się każdego i jest upierdliwy
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:47
@szeregowy
Weź maść na ból dupy lepiej :)
0
tober12
tober12
22 lutego 2020, 23:25
Kurczę jakoś mnie nie dziwią decyzję sędziowskie. Pokój VAR będzie w Coverciano. Ile to jest od Artemio Franchi? Kilka km chyba, dzisiaj poszły pierwsze testy jak nie pozwolić Milanowi wrócić do gry xd
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:38
aha i kogo to obchodzi co mówisz?
0
CandyAmigo
CandyAmigo
22 lutego 2020, 23:23
Cóż, są trenerzy, którzy trzęsą się ze strachu przy prowadzeniu 1-0 i graniu w przewadze i przechodzą do ultradefensywy...

I są trenerzy, którzy prowadząc 4-1 z Valencią w fazie pucharowej LM wprowadzają napastnika za obrońcę. No ale tacy są, cytuję, "za słabi na Milan".
6
Xylometazolin
Xylometazolin
22 lutego 2020, 23:38
Myslisz że to że nasi zawodnicy po strzeleniu bramki stracili na intensywnosci, przestali wracac, biegać, walczyć to wina tylko, (albo głownie) Piolego??
1
22 lutego 2020, 23:21
nie wiem jak Wy, ale ja mam dość tej frajerskiej mentalności w Milanie, Deportivo, Liverpool, ostatnio Inter, dziś Fiorentina, ten klub potrafi spieprzyć każde okoliczności boiskowe i się skompromitować, liczę, że pożegnają piolego i zatrudnią wreszcie poważnego fachowca najlepiej z zagranicy, który nie będzie przesiąknięty tym minimalizmem i zaszczepi odpowiednią mentalność
6
tober12
tober12
22 lutego 2020, 23:20
Nie jestem w stanie zrozumieć rozczarowania. My jestesmy drużyna między 6 a 10 miejscem. Z czołówka wszystko przegrywamy... Z dołem tabeli i środkiem powalczymy jak równy z równym. Nie jesteśmy w stanie z takimi trenerami i taką kadrą awansować wyżej. Milan to ligowy średniak, ale z najwiekszym potencjałem na powrót na szczyt, jednak tutaj trzeba zatrudnić profesora na trenera i wzmocnić skład i kilku dobrych grajków ogranych w europie.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
22 lutego 2020, 23:20
Swoją drogą na FlashScore Fiorentina miała 2 razy więcej okazji niż Milan. Nie wiem czy ten punkt to sukces czy porażka, i jeszcze ta wygrana Fiorentiny tydzień temu.
1
Vlctor Van Dort
Vlctor Van Dort
22 lutego 2020, 23:34
nie żartuj sobie taki punkt na takim terenie to sukces, ludzie przesadzacie troche czasem
0
Rossu
22 lutego 2020, 23:16
Kiedyś też była podobna sytuacja z tym karnym, nie pamiętam już w jakim meczu. Sędzia po niemalże identycznej sytuacji anulował karnego. Nie chcę już ciągle zganiać sędziów na naszą niekorzyść, bo dzisiaj źle podejmował decyzje w obie strony. Rodzą się pytania - dlaczego przy "ręce" Zlatana nie obejrzał dokładniej, tylko spojrzał 2 razy i uciekał jak najszybciej od tego monitora?
Druga sprawa to karny. Dlaczego nie zajrzał do VARu przy protestach całej drużyny?
Czerwony kartonik musiał już dać, żeby nie wyglądało to zbyt podejrzanie.

Co nie zmienia faktu, że drużyna dała dupy i jesteśmy sami sobie winni. Ten mecz trzeba było zakończyć wcześniej, a jest to co zawsz, strzelamy pierwsi gola potem zbyt wielkie rozluźnienie i problemy do ostatniego gwizdka - z tak żalosną i słabą Violą to już jest szczyt przesady i bezjajeczności.
3
jacekk553
jacekk553
22 lutego 2020, 23:21
Akurat z bramką Zlatana wszystko ok. Zobaczył rękę, jest ten głupi przepis, że gwiżdże się każdą w ataku - nie ma co przedłużać. Ale fakt, że do czerwonej potrzebował VARu, a przed karnym nawet nie było przerwy na konsultacje to już kabaret. Pamiętacie pierwszy sezon VARu we Włoszech? Doliczali po 7 minut do meczów, ale czyścili wszystko. A potem powrót do rzeczywistości sprzed powtórek.
2
KKP19
KKP19
22 lutego 2020, 23:22
Zalezy kiedy było to kiedyś
Bo nie ma karnego wg przepisów co są teraz. A jeśli to było w pop sezonie, przed tymi przepisami to tłumaczyć to czemu wtedy nie bylo :)
1
Mieszko
Mieszko
22 lutego 2020, 23:15
Redakcjo coś mi chyba źle policzyło punkty w typerze za mecz styczniowy z Brescia no i ten wynik z Viola niestety trafiłem ale nie pojawił się mój typ na historii, możecie sprawdzić?
1
22 lutego 2020, 23:11
To nie jest mój Milan.
1
TimoN
TimoN
22 lutego 2020, 23:15
wyjdz stad !!!!!!!!!!!!!!!! nie jestes godzien byc tutaj zalogowanym
4
ACstach
ACstach
22 lutego 2020, 23:16
Nie o taki Milan kibicowaliśmy, a już na pewno nie sędziowanie na takim poziomie (i nie chodzi już nawet tylko o Milan), ale takie życie. Chude lata sie zdarzają każdemu, musimy to brac na klate jak Pudzian sztangi.
Edytowano dnia: 22 lutego 2020, 23:17
0
Nanti
Nanti
22 lutego 2020, 23:19
Milan to nie jest łatwy klub do kibicowania ;)
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
22 lutego 2020, 23:22
@ACstach
Raczej dekady...
0
TimoN
TimoN
22 lutego 2020, 23:30
jestem wierny po porazce dumny po zwyciestwie...


1
22 lutego 2020, 23:11
Karny z kapelusza smierdzi mi spiskiem na odleglosc, sedzia nawet nie chcial obejrzec var bardzo podejrzane hmmmm. Hakan caly czas trzyma poziom czyli kompletne dno hehe ibra slabo zagral wogle nic nie biegal ale to ibra wybacze mu wszystko hehe
3
22 lutego 2020, 23:10
kij z cutrone, to cieniak jest, zachowane błazna, dobrze, że się go pozbyli, sędzia dał karnego violi, czysta interwencja romagnoliego jednak irytuje że nasi minimaliści na czele z piolim nie zamknęli meczu- po czerwonej kartce, aż prosiło się wpuścić świeżego leao czy paqetę czy bonaventurę- na zabicie meczu, ale ta kolejna w milanie sierota na ławce trenerskiej o mentalności przegrywa jest zbyt ograniczona umysłowo, żeby wyciągnąć wnioski po meczu z interem. Meczami z violą a wcześniej verona przegrywamy puchary, teraz powinniśmy mieć 40 pkt i uciekać romie i napoli i gonić atalantę, oby zarząd zrozumial, że drużynę buduje się od trenera, następnie obrony itd,
1
jacekk553
jacekk553
22 lutego 2020, 23:10
https://twitter.com/saveriocamba/status/1231338728079208449/photo/1
Panie i Panowie, wchodzicie na własną odpowiedzialność. Na zdjęciu brutalny faul naszego kapitana, który mógł zakończyć karierę Cutrone.
1
Milanista95
Milanista95
22 lutego 2020, 23:09
Sedziowanie w serie a to jak gra druzyn w ekstaklapie dramat! Karnego nie bylo!!! Zlatan gdzie mial ta reke schować? Nawet do dupy nie dal rady bo mial za sb zawodnika. A tak ogólnie w 60 min powinien być zmieniony bo oprocz tej nie uznanej bramki nie pokazal nic kompletnie nic
4
ACstach
ACstach
22 lutego 2020, 23:11
Ja juz nawet zapomnialem o nieuznanym golu Zlatana z tych nerwów po karnym xd W pale sie nie mieści to wszystko.
1
ACMilansince1994
ACMilansince1994
22 lutego 2020, 23:07
I tak przy okazji Piątek i jego Hetha 5-0 w plecy z Koeln. Uff w ostatnim momencie udało się go sprzedać za rozsądne pieniądze. Teraz przewiduję scenariusz za rok jakieś Paderborn później Grecja albo Turcja a za 4-5 lat witamy w jakimś Zagłębiu Lubin. Należy się cieszyć że Krzysio ziścił marzenie wielu polskich piłkarzy i przez ok roku zaistniał w wielkiej piłce i w reprezentacji. Ale sen się chyba kończy ?
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się