SCUDETTO


LGdS: Maldini i Massara zostaną w klubie, ale tylko do końca sezonu

9 marca 2020, 13:22, cinassek Aktualności
LGdS: Maldini i Massara zostaną w klubie, ale tylko do końca sezonu

Zdaniem La Gazzetta dello Sport​​​​​​, Paolo Maldini Frederic Massara w przeciwieństwie do Zvonimira Bobana pozostaną na swych stanowiskach do końca obecnego sezonu. Wszystko wskazuje jednak na to, że po aktualnych rozgrywkach zakończą swą dyrektorską przygodę na San Siro. Klub ma czekać - które to już z kolei - zupełnie nowe rozdanie.



45 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
halogen2000
halogen2000
10 marca 2020, 14:14
Nie rozumiem tego. Jakaś masowa schizofrenia odnośnie legend klubu. Ivan dał chłopakom szansę a oni ją zmarnowali. 26-36 i 28-34 to są liczby legend. Dlaczego szukaj wszyscy drugiego dna???
Wszystko wina Gazidisa :D:D:D:D nawet mnie to bawi
0
Skot Łilson
Skot Łilson
10 marca 2020, 10:01
A jakie wybitne transfery zrobił Maldini i Boban? Theo który jest średnim piłkarzem i wyróżnia się na tle jeszcze gorszego Milanu? Benacer ze spadkowicza za 20 mln? Gra dobrze ale czy cena była jakaś promocyjna? Do tego Sealmakers, późne zatrudnienie Ibry, debilna wymiana Leao na Cutrone. Pozbycie się za pół darmo RR, Strinica, Caldary. Dobre transfery Rebica, Theo i Benacera to chyba trochę za mało. Do tego wyciąganie brudów co źle wpływa na klub i płacz w mediach Bobana. Szkoda że taki wyszczekany nie był gdy trzeba było trenera wybrać albo lepsze transfery robić. Drugi Mirabelli.
0
Fushnikov
Fushnikov
10 marca 2020, 09:20
Ile oni tracą pieniędzy na te odprawy i złe decyzje to się w głowie nie mieści. Po co zatrudnić szkoleniowca za 6mln jak można zatrudnić 3 za 2 i każdy jest siebie wart? To samo tyczy się krawatów i innych stanowisk w klubie. MASAKRA!!
0
pijanyroman
pijanyroman
10 marca 2020, 08:43
Mylę się, jeśli uważam, że duetowi Maldini&Boban zależy na przywróceniu Milanu do wygrywania i właściwego miejsca klubu w Europie, a Elliotowi (Gazidis) jedynie na inwestycji w młodych grajków, których potem można z zyskiem sprzedać (patrz: RB Lipsk)?
Raczej nie...
0
10 marca 2020, 11:27
Ale nie chodzi o intencje Maldiniego czy Bobana, a o efekty, które są mierne (a niska pozycja w tabeli względem "mordęgi z Gattuso" tylko to potwierdza).
1
wielki prostownik
wielki prostownik
10 marca 2020, 11:29
Raczej się nie mylisz. Tyle, że Lipsk mimo takiego podejścia potrafił zbudować silną drużynę. Nasi dyrektorzy nie potrafili dotychczas tego zrobić mimo iż wydali więcej hajsu niż Niemcy. Drużyna raczej cofa się sportowo niż rozwija. Chęci więc może mają ale co nie wychodzi.
Edytowano dnia: 10 marca 2020, 11:30
1
Fanatic
Fanatic
9 marca 2020, 21:09
Jedynym sukcesem Elliotu jak do tej pory było namówienie Maldiniego do powrotu do klubu. Co pozwoliło uwierzyć fanom że to poważny projekt.Niestety nawet to spierdzielili!!!!
Tu nie chodzi o to co zrobili źle a co dobrze bo z tego co wygląda to oni wcale nie chcą jego odejścia. Tu chodzi o to że chcieli się chować za Legendami.
Wszystko jest wina Elliotu i Gazidisa... Kto ich zatrudnił? Kto im obiecał autonomię? Kto tego słowa nie dotrzymał? ( Już wcześniej Boban mówił że nie pozwalają im wzmocnić zespół tak jakby tego chcieli) Kto zatrudnia ludzi którzy nie podzielaja ich wizji budowy zespołu? Czy przed zatrudnieniem nie rozmawiali z nimi czy ich wizję są zbieżne? No niestety ale nasi włodarze na razie nie są "konkretni" - tak na prawdę nie wiemy czego się spodziewać
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 marca 2020, 08:22
Kto zatrudnił Elliotta? Jahwe:)))
1
wielki prostownik
wielki prostownik
10 marca 2020, 11:33
Jak nie wiemy? Wiemy doskonale. Nadal będzie kontynuowana polityka sprowadzania młodych piłkarzy za małe pieniądze. Tu się nic nie zmieni oprócz tego, że może pojawi si w końcu jakiś trener z prawdziwego zdarzenia.
0
TR3V0R
TR3V0R
9 marca 2020, 18:18
Szkoda, bo jako piłkarz był niesamowity i wiele dobrego zrobił, jednak jeśli chcemy wreszcie zacząć coś grać i aby ten klub jakoś zaczął ,,funkcjonować'' to trzeba zatrudnić ludzi, którzy mają o tym pojęcie.
3
Rafał0209
Rafał0209
9 marca 2020, 18:03
Dobre transfery Maldiniego wy tak serio a które to miejsce zajmujemy dzięki tym nowym graczom ,który gracz stał się pragnieniem lepszych klubów po grze u nas i który jest wart więcej niż za niego daliśmy , powiecie Theo ,oprócz pozytywów czasami w ataku to jako LO w obronie jest bardzo przeciętny żeby nie powiedzieć słabym piłkarzem
9
kamilus
kamilus
9 marca 2020, 18:36
Ludzie są oślepieni nazwiskiem Maldiniego, gdyby to Gazidis był jedynym odpowiedzialnym za takie zakupy, to przy obecnej pozycji Milanu w lidze byłby zapewne równany z ziemią.
13
Vol'jin
Vol'jin
9 marca 2020, 18:41
tak jak jest równany za Arsenal Gazidis, ale to Wenger szastał kasą na Ozila, Sancheza, Mustafiego, Pereza etc ^

kij ma dwa końce, ale ludzie widzą często tam gdzie nie trzeba. Bo w Londynie oprócz Gazidisa był winny też zarówno Wenger jak i Kroenke
3
kamilus
kamilus
9 marca 2020, 19:11
Dokładnie, u nas też nie jest wszystko czarno-białe, każdy ma swoje "za uszami", ale większość kibiców widzi winę tylko u Ivana. I to w ogóle nie zważając na to, że wytyczne co do takiego sposobu prowadzenia klubu płyną zza oceanu.
0
adamos
adamos
9 marca 2020, 17:52
Gazidis symbol upadku Arsenalu, Massara symbol upadku Romy, Maldini i jego pomysły na ławkę trenerską top 10, Boban oparcie napadu na 40latku co z 3 metrów nie trafia. Same rewelacyjne decyzje podjął zarząd w tym i poprzednim sezonie. Cały Zarząd out ze wszystkimi.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 marca 2020, 22:13
Jeżeli posiadanie w ataku trójki Lacazette - Aubameyang - Pepe to dla Ciebie upadek klubu, to ja chcę żeby Milan tak upadł przy Gazidisie.

Jeżeli półfinał LM to dla Ciebie symbol upadku Romy, to ja też sobię życzę takiego upadku Milanu.
3
AC Kamil
AC Kamil
10 marca 2020, 00:20
adamos - symbol upadku gatunku homo sapiens
1
adamos
adamos
10 marca 2020, 08:01
@grzesiekpl88
I tu się mylisz. Gazidis kiedy zwolnił Arsena zaczął budować skład na młokosach i od tamtego czasu zaczęła się równia pochyła dla Arsenalu. Myślisz, że by kupił Aubu albo Lacazetta gdyby nie naciski wszystkich? Otóż nie. Roma otóż Monchi doprowadził do połfinału, kiedy wywalili brodacza a Massara dostał pełnie władzy wylądowali za nami.

@AC Kamil
Zacznij myśleć i czytać cos, bo cofasz się w rozwoju.
0
AC Kamil
AC Kamil
10 marca 2020, 13:39
Ostatnią rzeczą, którą chciałbym czytać są twoje debilne komentarze wrzucane od lat na tej stronie. Czytanie ich faktycznie może uwsteczniać człowieka.
0
Grande
Grande
9 marca 2020, 17:00
Ciągły plac budowy po erze Berlu i Gallianiego. Najgorsze, że ciągle zmieniają się architekci i każdy forsuje nową wizję. Światełka w tunelu nie widać.
3
AC Kamil
AC Kamil
9 marca 2020, 16:35
Maldini przeprowadził kilka dobrych transferów, ale dwa razy zawalił z wyborem trenera, bo uparcie chciał postawić na Włocha. Wyniki drużyny w żadnym wypadku nie bronią całościowo pracy Maldiniego, drużyna jest jeszcze słabsza niż rok temu mimo na pierwszy rzut oka dobrych transferów. Szkoda, bo ja bym Maldiniego widział dalej w klubie, ale nie ma co się dziwić, że Elliott przez osobę Gazidisa postanowił wprowadzić swoje porządki w klubie i obsadzą stanowiska ludźmi, którzy będą mieli za zadanie realizować wspólną wizję.
4
halogen2000
halogen2000
10 marca 2020, 13:58
Też bym chętnie widział Maldniego w klubie ale jako maskotkę :)
0
Vol'jin
Vol'jin
9 marca 2020, 15:57
https://www.footyheadlines.com/2020/01/milan-20-21-home-kit.html

mniej pasków z tego co widzę i jakiś wzorek na koszulkach
0
hyrus13
hyrus13
9 marca 2020, 19:29
Spoko to wygląda. Btw. widziałeś rep. Włoch z czarnym kołnierzykiem?
0
Zuber
Zuber
9 marca 2020, 15:31
Akurat Maldini oprócz zatrudnienia Giampaolo zrobił same dobre transfery. Z Chinczykami nie chciał gadać, a tutaj przyszedł i zrobił sporo dobrego, nie rozumiem w ogóle rezygnacji z niego, poza tym jeśli on odejdzie to będzie to bardziej symbol dalszego upadku i zasad w tym klubie. Kto tu przyjdzie z poważnych graczy jak tu swoich legend nikt nie traktuje poważnie. Gazidis to jest dobry cwaniaczek, bo tak na prawdę nie zrobił w tym klubie nic, nie ma nowych sponsorów, starzy oferują dwa razy mniej niż wcześniej, transfery to też nie jego zasługa, tak na prawdę to on tylko świeci łysą glacą i zasłania się co chwila kim innym, tylko w końcu twarze do zasłaniania łysej glacy się skończą i zobaczymy jaki z niego mega działacz, jakoś w żadnym klubie gdzie był nikt po nim nie płacze. Elliott chyba też myślał, że otworzenie tak legendarnego klubu to bułka z masłem i zyski przyjdą same, bo przecież mamy tyle milionów kibiców na całym świecie, szkoda tylko, że myślenie amerykanów jest zazwyczaj całkiem inne niż ludzi z Europy. W ogóle powierzenie prowadzenia klubu gościowi, który zajmuje się ekonomią to jest jakiś fuck up, ten typ oprócz marketingu i tabelek z sosem nie za wiele wie o piłce, a tym bardziej o włoskiej piłce, która jest zupełnie inna niż angielska czy hiszpańska.
Edytowano dnia: 9 marca 2020, 15:35
4
Susanoo
Moderator Susanoo
9 marca 2020, 15:37
Maldini poradził sobie bardzo dobrze jak na początki na tak ważnym stanowisku, ale jest jedno wielkie ALE. Maldini zawsze podkreślał, że jeżeli przyjdzie do klubu to chce być ważną postacią. Przy Rangnicku jest to prawie niemożliwe, bo facet chce mieć pełnię władzy w swoich rękach. Maldini musiałby się zgodzić na znaczne ograniczenie jego funkcji w klubie, a to jest raczej sprzeczne z jego ambicjami. Podobno Elliott był chętny zostawić go w klubie, ale właśnie pod warunkiem dużego ograniczenia jego pozycji.
3
matten
matten
9 marca 2020, 15:39
Gazidis oczyścił kadrę z zawodników pobierających wysokie wynagrodzenia nieadekwatne do ich roli w zespole. Też nie jestem jego fanem, bo o nowych sponsorach cisza, ale nie jest też tak, że nic nie zrobił.
Transfery Maldiniego i Bobana są na pewno lepsze niż duetu Fassone & Mirabelli, ale daleko im do doskonałości o czym świadczy miejsce w tabeli.

Edit:
Aha, to przepraszam, nie wiedziałem. Pytanie czy za kadencji Gazidisa wpływy od sponsorów są większe czy mniejsze? Może ktoś jest na tyle kompetentny, że będzie w stanie to ocenić, bo ja się nie podejmuję.
Edytowano dnia: 9 marca 2020, 15:43
3
Vol'jin
Vol'jin
9 marca 2020, 15:40
ten tego ale w zeszłym tygodniu było ogłoszenie dwóch sponsorów z branży finansowej bodajze
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 marca 2020, 15:53
Co do Maldiniego to zgadzam się ale co do Ivana to się mylisz, Gazidis to Elliott i nikt nie będzie go rozliczał, Elliott odejdzie to i Gazidis odejdzie on jest prawą ręką funduszu i ma 1500% poparcia, jest zwyczajnie najważniejszy i nad wszystkimi innymi dykretorami ponieważ w całym tym przedsięwzięciu chodzi o pieniądze a rolą Ivana nie nie jest spełnianie snu kibiców Milanu o powrocie do LM i sukcesach na boisku ale o przeobrażenie Milanu w nowoczesny klub funkcjonujący na zasadach rynkowych, generujący zyski i mający perspektywy, jesli Milan stanie się nowoczesnym klubem, ze zdrowymi finansami i będzie generował zysk to będzie sukces Gazidisa, bilans ekonomiczny to jest jego cel ale oczywiście aby mógł go osiągnąć Milan musi zacząć wygrywać czyli wrócić do włoskiej czołówki. Dla mnie marzenia o odbudowie Milanu z przełomu wieków na ludziach którzy byli częścią tamtych sukcesów jest mrzonką. Kibic ACM nie ma innego wyjścia jak kibicować Gazidisowi, jesli uzdrowi klub pod względem wewnętrznego funkcjonowania to i gra się poprawi a także ciekawi zawodnicy zawitają do ACM
Edytowano dnia: 9 marca 2020, 15:54
4
Trzesuaf
Trzesuaf
9 marca 2020, 16:05
Tego się nie da czytać, dobre transfery za 100melonów i top10, liczę, że wy jesteście tylko tymczasowo nietrzeźwi
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 marca 2020, 15:29
Ciekawe czy Gazidis także zostanie w porę rozliczony ze swoich działań na polu marketingowo-finansowym czy wzorem poprzedniego miejsca pracy w porę ewakuuje się z dziurawej łajby budując przy tym mit jak to on jeden był dobry tylko niewiele mógł, bo wszyscy w około źli?
1
zycumilanista
zycumilanista
9 marca 2020, 15:24
Jako, że najprawdopodobniej sezon skończy się jutro (po dograniu 26 kolejki) to już całkiem niedługo. Niestety ale do tego to wszystko zmierza i w cale się nie dziwie gdyż piłkarze to idealny nośnik dla rozprzestrzeniania się wirusa.
0
Jogin
Jogin
9 marca 2020, 15:18
Największy problem z rozstaniami jest taki, że na tej stronie znajdzie się grupka ludzi, którzy nie potrafią wyrażać swoich opinii w cywilizowany sposób i kolejne legendy zostaną zrównane przez nich z ziemią. Seedorf, Inzaghi, Gattuso, Boban, teraz Maldini, a co śmieszne wychwalają Gazidisa, który jeszcze totalnie nic dobrego nie zrobił, stadionu jak nie było, tak nie ma, sponsorzy to po takich jazdach raczej się odwrócą, a nie przyjdą, szkoda tylko, że nawet jak była lekka stabilizacja, to chłop nikogo konkretnego nie znalazł. Już nie mówiąc o głosach, że Rangnick nasz wybawca, chociaż oficjalnie nic nie zostało podpisane i tak naprawdę chłop może się przejechać na Serie A, życie zweryfikuje, oby mu się udało.


#TeamMilan
Edytowano dnia: 9 marca 2020, 15:22
3
Corsa
Moderator Corsa
9 marca 2020, 14:30
Nic nie wiadomo, nie ma żadnego oświadczenia ze strony klubu ani samych zainteresowanych, więc jeszcze się z nimi nie żegnajmy.

Z jednej strony uważam, że odejście Maldiniego będzie dobrą decyzją, od samego początku miałem zastrzeżenia wobec jego angażu, ale z drugiej takie ciągłe rotacje są katastrofalne w skutkach. Zamiast stabilizować sytuację w klubie, to wciąż fundujemy sobie nowe zawirowania, kolejne wizje, projekty i pogłębiamy się w kryzysie.

Pozostaje liczyć tylko na to, że zarząd stanie na wysokości zadania i razem z Rangnickiem ściągnie mu do pomocy jeszcze kogoś znającego się na tym fachu, a nie będzie kolejnych eksperymentów z byłymi piłkarzami, bez doświadczenia.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
9 marca 2020, 14:22
Maldini to nie Boban zawsze wypowiada się w sposób przemyślany, swoje słowa analizuje i kieruje się zdrowym rozsądkiem przy ich dystrybucji, jeśli myśli o karierze działacza to powinien zostać aby nie palić mostów jak Boban, powinien jakoś dotrwać do końca rozgrywek dzięki czemu na własne życzenie nie stanie się wrogiem Milanu jak Boban.
3
Jaca23
Jaca23
9 marca 2020, 15:29
Zgadzam się, jednak Maldini wypalając, że Ragnick nie pasuję do filozofii Milanu też się strasznie wygłupił. Bardzo możliwe, że rozmowy już wtedy były, o czym wspomniał Boban. Jestem za tym aby został, ale transfery i dobór trenerów to nie jest to czym powinien się zajmować skoro preferuje Giampaolo od Ragnicka.
2
matten
matten
9 marca 2020, 14:00
No cóż, z jednej strony szkoda, że nasza legenda odchodzi, ale dla dobra klubu tak chyba będzie najlepiej. Moim zdaniem wszyscy powinni ciągnąć wózek w jedną stronę, a w którą stronę ma zmierzać klub powinien decydować właściciel. Oczywiście dobrze byłoby mieć jakiegoś byłego piłkarza w charakterze ambasadora marki, więc po cichu liczę, że Elliot kogoś namówi (np. Ambrosini). Szkoda, że tak długo przyszło nam czekać na odważną decyzję o zatrudnieniu trenera-menedżera z prawdziwego zdarzenia, bo może bylibyśmy teraz w innym miejscu.
7
Maldinidzban
Maldinidzban
9 marca 2020, 13:52
Burdel straszny
0
9 marca 2020, 13:43
Różne źródła twierdzą, że Elliott chce zatrzymać Maldiniego na stałe lub przynajmniej do końca sezonu. Ten chce odejść po zwolnieniu Bobana.
Będzie kompromis - czyli zarówno do końca sezonu jak i natychmiast, bo koniec sezonu już zaraz :)

Niech odejdą wszystkie legendy i Gazidis w końcu będzie zmuszony wziąć odpowiedzialność za swoją wizję.

Taka ciekawostka od Daniele Longo:

- Zero comunicazione con tifosi e stampa.
- 15 mesi in Italia e nemmeno una parola nella nostra lingua.
- Divergenze e scarsa fiducia in Leonardo prima, Boban e Maldini poi.
- incapacità di fare quadrato nelle turbolenze.
- Sponsor?
- Il bilancio di Gazidis è molto negativo

#GazidisOUT
5
patoo_07
patoo_07
9 marca 2020, 13:45
Fajna ciekawostka, a po naszemu? :D
1
hyrus13
hyrus13
9 marca 2020, 13:50
Zaraz jakiś psychofan Ivana ci napisze coś w stylu: a po co on ma znać włoski, przecież właściciele klubu to Amerykanie, a Emirates to Arabowie. No i jak ma pozyskiwać sponsorów jak Maldini z Bobanem zbudowali słaby zespół? To i tak cud, że tyle wyszarpał od Emirates.

Co do Maldiniego to ciekawe jak go chcą zatrzymać? Znów mu obiecają pełną autonomię*? Tym razem już raczej nie pójdzie na taki układ.

*Możesz robić wszystko na co godzi się Gazidis.
2
hyrus13
hyrus13
9 marca 2020, 14:07
patoo_07 - to taki test dla Paquety :D
W skrócie brak wyników, brak komunikacji, null po włosku i chowanie się odpowiedzialności za twarzami legend. Chociaż to ostatnie sam sobie dopowiedziałem :)
1
GiveMeReason
GiveMeReason
9 marca 2020, 16:13
A to nie on chcial zeby dziennikarze zadawali pytania po wlosku zeby szybciej sie uczyc??
0
roeser
roeser
9 marca 2020, 13:28
Odkąd pojawiły się ploty o Rangnicku zacząłem się zastanawiać nad obecną strukturą klubu i kto jest za co tak naprawdę odpowiedzialny, bo jak się sprawdzą plotki, to nie dość że Niemiec zastąpi Bobana, Maldiniego i Massarę, to jeszcze i trenera.
Edytowano dnia: 9 marca 2020, 13:29
3
roby
roby
9 marca 2020, 13:25
Ja bym pokazal charakter i odszedl...biedni nie sa a po 2 poradza sobie
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się