SCUDETTO


Scaroni: "Redukcja wynagrodzeń to konieczność. Czy będą wyjątki? Zdecyduje Gazidis"

10 marca 2020, 20:46, Ginevra Aktualności
Scaroni:

Prezes Milanu Paolo Scaroni udzielił wywiadu dziennikowi Il Corriere della Sera. Oto najważniejsze z poruszonych wątków:

Kryzys we Włoszech i zamieszanie wokół calcio: "Nie jestem tutaj ekspertem, ale rząd podjął decyzje, zmierzające do zamknięcia stadionów piłkarskich. Jeśli coś się zmieniło i trzeba pewne kwestie doprecyzować, to jest to również rola władz państwowych. Na przykład co w przypadku wyjazdów. Jeśli po zamknięciu barów i teatrów, chcą też zamknąć calcio, to muszą nam to powiedzieć i my się dostosujemy. Według mnie potrzebne są tu konkretne dekrety, a nie wywiady w mediach. FIGC oddelegował Lega Serie A do organizacji spotkań. Jeśli chciałby teraz to prawo odebrać, to na pewno może to zrobić, ale musi wziąć na sobie konsekwencje tej decyzji. Tak samo CONI. Myślę, że skoro jeden dekret rządowy wspomina już o piłce, to trzeba poczekać na kolejne. Rząd mierzy się z niespotykaną sytuacją, dwa razy się zastanowię, zanim zacznę kogoś krytykować, ale potrzebne są jasne decyzje, które pozostają poufne do końca, a nie wyciekają do mediów przed ogłoszeniem". 

Dokończnie ligi: "Nie jestem optymistą, niestety. Tak wiele osób jest zaangażowanych w piłkę, że ryzyko zarażenia istnieje, choć prawdą jest też, że zdrowie zawodników jest monitorowane jak żadne inne. Kiedy jednak pada gol, wszyscy padają sobie w objęcia, całują się jak zawsze, a powinni tego unikać".

Stadion: "To, że mamy kryzys, nie oznacza, że nie mamy myśleć o przyszłości, bo potem za kryzysem zdrowotnym podąży ogromny kryzys ekonomiczny. Rozmowa o przyszłości nie stoi w sprzeczności z zajmowaniem się teraźniejszością. Stadion jest wspaniałym projektem, który może wspomóc odrodzenie Mediolanu. Spotkanie z władzami miasta jest potwierdzone. Mam nadzieję, że będzie to ważny krok w kierunku realizacji projektu".

Kolejna rewolucja w klubie: "Jak wiecie, ja nie zajmuję się częścią sportową, ale przypomnę pokrótce historię Elliotta. Został właścicielem w momencie, kiedy klubu nie było stać na zapisanie się do rozgrywek, ustabilizował sytuację, zatrudnił managera o międzynarodowym profilu, takiego jak Gazidisa, zainwestował 250 mln euro w mercato, rozpoczął projekt nowego stadionu. Włożony wysiłek jest nieproporcjonalny do uzyskanych wyników, ale Elliott w pełni się zaangażował. Gazidis to absolutny profesjonalista, ufam, że z czasem jego wysiłki zostaną rekompensowane".

Ocena Piolego: "Wykonał świetną pracę, odmienił oblicze Milanu. Mecz z Genoą oceniam jako wypadek przy pracy. Trzeba jeszcze trochę cierpliwości. W takim kontekście, wśród wielu problemów kraju, włoskiej piłki i Milanu, odejście Bobana, którego nawet lubię, nie jest priorytetem w moich myślach".

Brak stabilności i porażki zarządu: "Tak jak trenerzy, tak i działacze, są nie do ruszenia, dopóki wszystko idzie dobrze. Powiem tylko, że wysiłki właścicieli nie zostały zrekompensowane, a praca ludzi nie dała adekwatnych rezultatów. Trudno w tej chwili potępiać Elliotta za wybory piłkarskie i szkoleniowe".  

Pozostanie Maldiniego: "Tego bym sobie życzył. To powiedziawszy, jako człowiek interesów, muszę stwierdzić, że kiedy członkowie zarządu firmy chcą udzielać wywiadów, muszą uzgodnić jego treść. Nie można wstać i mówić otwarcie, co się myśli, bo tak wprowadza się zamieszanie. To samo dotyczy również mnie jako prezesa. Trzeba zawsze mieć na uwadze wizerunek firmy".

Rangnick: "Nie znam go. Jeśli były jakieś kontakty, to bardzo wstępne. Sądzę, że kontakty, do których każdy ma prawo, to jedno, a kontrakty to drugie. Zapewniam, że nie widziałem żadnego wzoru umowy".

Nikły wzrost przychodów porażką Gazidisa: "Projekt nowego stadionu wpisuje się w ten tematu. Z punktu widzenia organizacji Milan wykonuje wielką pracę, ale potrzeba czasu. Jeśli nie wrócimy do pucharów, to będzie trudno".

Ugoda z UEFA: "Uważam otrzymane sankcje za zamknięcie rozdziału dotyczącego dawnych przewin klubu. Finansowe Fair Play jest naszym drogowskazem, trzeba zgodnie z nim podążać". 

Pensje Gigio i Zlatan, a obniżenie kosztów wynagrodzeń: "Ubóstwiam Ibrahimovicia i Donnarummę, ale czy będą oni wyjątkami, zdecyduje Gazidis. Obniżenie kosztów wynagrodzeń to nie strategia - to konieczność". 



64 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Orzelek79
Orzelek79
11 marca 2020, 13:21
Chodź z trudem to pogodziłem się z odejściem Gigio i Romka. Zresztą ile oni będą czekać na Milan w czołówce.
0
Jacek 81
Jacek 81
11 marca 2020, 12:47
już to widzę jak piłkarze zgadzają się na obniżki wypłat:D
0
kamilus
kamilus
11 marca 2020, 14:33
O obniżkach nikt nie mówi - piłkarze z wysokimi kontraktami zostaną sprzedani lub poczeka się, aż skończą im się umowy, które nie zostaną przedłużone.
1
El Diablo
El Diablo
11 marca 2020, 12:11
A taki miał być z tego Gazidisa spec od ściągania nowych sponsorów i zwiększenia przychodów w klubie. Jak na razie nie zdziałał nic, a teraz robi najprostszą rzecz, czyli bierze się za obniżenie pensji zawodnikom. O ile dobrze kojarzę, pensja Ivana wynosi 4 mln euro netto, zatem powinien być pierwszym, któremu należałoby ją obniżyć. Choć generalnie jeszcze lepiej byłoby pozbyć się go z klubu.
4
Rafalzki
Rafalzki
11 marca 2020, 09:54
skoro w drużynie i tak mamy samych dziadów (z paroma wyjątkami) no i oczywiście trenera też dziada to po co przepłacać, też uważam, że należy oczyścić to środowisko i obniżyć pensje, zamiast być najdroższym średniakiem w historii Serie A to bądźmy średniakiem za rozsądną kasę z nadzieją, że kiedyś się to zmieni. Ale czyszczenie tej organizacji trzeba rozpocząć od samego wierzchołka góry, o tym też nie powinniśmy zapominać.
6
Orzelek79
Orzelek79
11 marca 2020, 13:25
Zgadzam się, zdecydowana większość pobiera apanaże za wysokie do tego co prezentują na boisku .Tylko żeby kasa zaoszczędzona na kontach piłkarzy , powinna w części być wydana na konkretnego trenera .
0
MrAncelotti
11 marca 2020, 09:18
Już bez przesady z tym pensjami. Roma wydaje znacznie więcej od Milanu. A Inter to chyba ponad 50% więcej. Nie da się zrobić u nas drugiej Atalanty, bo agenci i inne kluby wiedzą, że tu jest bogaty właściciel a Milan to markowy klub. Przypominam też, że Atalanta jest znowu na 4 miejscu i dalej zajść nie potrafi, w Lidze Mistrzów ledwo wyszli z 2 miejsca (2 na 6 wygranych) a teraz wygrali z Valencią (jednym z najsłabszych przeciwników). Drugi sezon bez żadnego trofeum. Czy to powód do zachwytów?
Edytowano dnia: 11 marca 2020, 09:23
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 marca 2020, 09:26
Przede wszystkim Atalanta jest dojrzałą piłkarsko drużyną, gdzie trzon zespołu stanowią zawodnicy po lub zbliżający się do 30-stki.A przy Gazidisie żaden Ilicić, Gomez nie utrzymałby się w kadrze.Na tym polega zasadnicza różnica.
2
Rafalzki
Rafalzki
11 marca 2020, 09:48
i co z tego, że Atalanta jest 4?? My byśmy się dali pokroić za to miejsce a na pensje pewnie wydajemy tyle co dwie takie Atalanty to raz. Natomiast dwa, jakie to ma znaczenie czy wychodzisz z grupy z 2 miejsca mając 5 punktów czy 12?? wychodzisz i tyle, a teraz jesteś w ćwierćfinale. Liverpool też bardzo często człapał do tego finału ledwo wychodząc z grupy i teraz raczej nikt nie mówi, ale Liverpool w jakimś tam sezonie wywalczył wyjście z grupy cudem w ostatnim meczu, raczej ludzie pamiętają o tym gdzie zaszli...
3
hyrus13
hyrus13
11 marca 2020, 09:48
"Ledwo wyszli z 2 miejsca" "Drugi sezon bez żadnego trofeum. Czy to powód do zachwytów?" traktować to jako poważny wpis czy ironię?
1
patoo_07
11 marca 2020, 10:04
Rozumiem, że wolisz nas oglądać na miejscu 10 i bez pucharów, niż na miejscu 4 i w ćwierćfinale LM. Widzę, że komuś odbija. Ja bym skakał pod niebiosa, jakbyśmy teraz mieli taki sezon.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 marca 2020, 11:01
patoo_7
Abstrahując od potrzeby zmiany, która jest niezbędna.Myślisz, że po zastąpieniu Donnarummy, Romagnolego, Rebicia, Zlatana i paru innych zawodników anonimową młodzieżą lub talentami pokroju Leao Milan za chwilę(sezon-dwa) powtórzy sukces Atalanty?Na takie rozwiązanie nie ma żadnych szans, ponieważ Atalanta jest przeciwieństwem planów Elliottu.W Bergamo wypracowali mentalność oraz mechanizmy dzięki zakorzenieniu trzonu zespołu, a pod młotek idą zawodnicy pokroju Kulusevskiego, tymczasem Gazidis zamierza regularnie sprzedawać liderów nowej odsłony Rossonerich.Zdecydowanie bliżej do Salzburga/Monaco/Ajaxu niż Lipska, Dortmundu czy Atalanty.
Edytowano dnia: 11 marca 2020, 11:01
1
marunio
marunio
11 marca 2020, 14:15
Gazidis tak zrobi bo mówisz ze tak zrobi? Przepowiesz coś jeszcze czy ci szklana kula zaparowala od tego sapania
1
patoo_07
11 marca 2020, 16:06
Póki co nie wiemy co Gazidis zrobi. A może będziemy wykreowane gwiazdy w składzie zostawiać i budować ns nich drużynę. Dlsczego nie?
0
Orzelek79
Orzelek79
11 marca 2020, 21:24
Z miłą chęcią widziałbym Milan na ich miejscu.
0
adamos
adamos
11 marca 2020, 08:33
Obniżenie kosztów wynagrodzeń, żaden zawodnik na to nie przystanie. Albo odejdzie, albo będzie realizowął kontrakt do samego końca. Gigio aż się pali by zarabiać 2 mln.
0
patoo_07
11 marca 2020, 08:16
"Bobana nawet lubie." To jest dla mnie hit :D
3
Rafał0209
Rafał0209
11 marca 2020, 06:03
Obniżanie kosztów wynagrodzeń kiedy to z roku na rok pensje piłkarzy idą do góry (to jest chore wiem) ale takie są realia za 3 mln zaraz będzie chciał grać byle kopacz, młode talenty na ilu młodych przypada diament na miarę klasy światowej na 1na 20 i to trzeba potrafić je wylawiac i być krok przed ogromną konkurencja, oj czarno to widzę ta przyszłość
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 marca 2020, 03:00
Ależ ten tekst o bankructwie jest dęty.Jakby nie było na horyzoncie żadnego potencjalnego kupca będącego w stanie wykupić licencję(Comisso, Friedkin, Rosjanin od Monaco itd.) tylko ten dobroduszny Paul Singer na białym koniu.Naprawdę mogliby znaleźć jakąś mniej uwłaczającą inteligencji kibiców zastawkę moralną.
6
CandyAmigo
CandyAmigo
11 marca 2020, 01:24
Z ostatniej chwili: prezydent Getafe zdecydował, że nie pojadą do Włoch na mecz z Interem i nie będzie nikogo prosił o specjalne zezwolenia i że woli walkower niż ryzykować życie graczy.
3
zbylon
zbylon
11 marca 2020, 01:06
"Kiedy jednak pada gol, wszyscy padają sobie w objęcia, całują się jak zawsze, a powinni tego unikać"

To jest debil. Mamy prezesa idiotę........
1
Katan
Katan
11 marca 2020, 01:19
Mamy prezesa idiotę bo ? Chyba nie zrozumiałeś?
5
adamos
adamos
11 marca 2020, 08:34
A wiesz co się dzieje we Włoszech i jak kronawirus się przenosi?
0
zbylon
zbylon
11 marca 2020, 16:56
Zawodnicy trenują ze sobą codziennie, dzielą razem szatnię, autokary, pokoje w hotelach, ale zarażą się od siebie jak padną sobie w objęcia po strzeleniu gola :) Żeby oni jeszcze te gole strzelali :)
0
KosaX
KosaX
10 marca 2020, 23:40
Wlasnie czytam ile Atalanta dostala za udzial w LM,do tego trzeba tez dodac ze za transfery w ostatnich latach zainkasowali +- 100mln co daje piekna sume,czemu u nas tak nie ma?
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
11 marca 2020, 00:03
Bo Milan nie chce spokojnie co roku zwiększać swojego poziomu co by skutkowało od dajmy na to 2015 czy 16 dzisiaj już grę na minimum ćwierćfinał LM i top3 Serie A

Milan chce wydać masę pieniędzy latem i liczyć, że od razu sukcesy przyjdą
To ma szanse wypalić, trzeci rok próbujemy, a jak mówi przysłowie do 4 razy sztuka
6
CandyAmigo
CandyAmigo
10 marca 2020, 22:51
Po raz pierwszy od 34 lat włoska drużyna strzela w PE 8 goli w dwumeczu...

Atalanta jest ostro pokręcona.
2
piotr
piotr
10 marca 2020, 22:42
dobrze ktoś już napisał - łysy daj przykład z góry, obniżka wynagrodzenia o 90 % co byłoby sparowane z wynikami drużyny.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 marca 2020, 22:31
Z jednym się zgadzam, w naszym aktualnym położeniu należy porownywać nasze nakłady na pensje z Atalantą, Lazio, Romą i wychodzi że baaardzo dużo wydajemy na pensje. Kilka lat bez gry w pucharach niszczycielsko działa na finanse klubu i gracze u nas powinni zarabiać max 3-4mln i to Ci najlepsi. Na więcej nas obecnie nie stać, Gigio może być wyjątkiem ale jak Raiola krzyknie 8-9mln to sprzedaż nie będzie widzimisie Gazidisa a absolutną koniecznością. Ratuje nas tylko LE jeśli w niej zagramy, ale tu trzeba najpierw regularnej gry w pucharach a później dopiero można się spodziewać lepszych piłkarzy i wyższych pensji. Warunki na które poszli FM przy Biglii (20mln przy rocznym kontrakcie i 3,5M pensji) to jest jawny kryminał. Takich pomyłek trzeba się wystrzegać.

Ja za sprzedaż Gigio i Romka pretensji nie będę miał z dwóch powodów:
1. To są piłkarze warci razem jakieś 80-100mln euro (nawet biorąc pod uwagę rok kontraktu Gigio to 40mln za niego powinniśmy dostać)
2. Pensja Gigio jest dla nas już za wysoka Raiola będzie chciał 2-3mln więcej.
Ich sprzedaż cholernie nam pomoże w kwestiach ekonomicznych, trzeba odbudować klub na graczach mniej wartościowych ale z dobrym trenerem i stopniowo zwiększać poziom sportowy.

Innej drogi nie ma. Nie można w nieskończoność pompować dziesiątek milionów co okienko i liczyć, że transfery wypalą. Nie możemy kupować topowych graczy bo ich pensje będą dla nas samobójstwem. Tu trzeba trenera i scoutów, którzy bedą w stanie wyłapać graczy których sprzedamy z zyskiem 10-30mln. Nie nastawiam się na cuda. Liczę na to, że w najbliższych 5 latach wrócimy do LM ale co roku będziemy grać w LE bo na to nas stać i powoli systematycznie nasza sytuacja będzie się poprawiać.
Edytowano dnia: 10 marca 2020, 22:39
12
MK92
MK92
11 marca 2020, 07:50
Pełna zgoda. Zejdźmy na ziemię i przestańmy żyć jak krezusi, kiedy nimi nie jesteśmy. Milan w ostatnich latach zdecydowanie wydawał ponad stan, co wpędziło go jedynie w jeszcze większe tarapaty. Żeby to odkręcić potrzeba wielu miesięcy. Dobrze, że ktoś wreszcie się za te niepopularne sprawy w Casa Milan wziął. Czasy bogatych wujków z Ameryki z sakiewką bez dna, pompujących kosmiczne pieniądze w klub, już w futbolu minęły, m.in. przez FFP.
2
adamos
adamos
11 marca 2020, 08:43
Tylko skąd wynikają takie pensje? Nikt nie chce do Nas przyjść, a przychodzą ze względu na zarobki. Jeśli obniżymy zarobki i wyrzucimy Naszych liderów to czeka nas droga typowego średniaka, bedziemy sprowadzać zawodników z ekstraklasy i będziemy walczyć o 7 miejsce by się załapać do LE bądź LE2. Popieram Ciebie w pkt żeby nie wydawać 10tek mln co okienko. Potrzeba dać trenera z topu dać mu 10 mln pensji, 50 mln na transfery, kogo chce niech kupuje. 2 lata zero presji.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2020, 14:23
Do Atalanty nikt z topu nie przyszedł a właśnie zameldowali się w najlepszej 8mce LM. Pensji też kosmicznych nie dają. Łowcy talentów, świetna szkółka, trener z wizją i można jak widać. Niestety czy się to komuś podoba czy nie to jesteśmy na pozycji Atalanty sprzed kilku lat z tą różnicą, że szkółkę mamy średnią. Musimy więc iść podobną drogą i cierpliwie czekać.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 marca 2020, 22:29
#teamGazidis.
1
Zuber
Zuber
10 marca 2020, 21:56
Jak puszczą Gigio bądź Romka to kibice im tego nie wybaczą.
0
Huczaj
Huczaj
10 marca 2020, 22:18
co to za kult Romka to nie wiem. Mnóstwo błędów, brak charyzmy (kapitan). Gość póki co nie robi żadnej różnicy.
Edytowano dnia: 10 marca 2020, 22:19
4
hyrus13
hyrus13
10 marca 2020, 22:26
Też mi się wydaje, że może być problem jeśli chodzi o charyzmę, ale nikt z niego nie zrobił kapitana, bo gra dobrze na plejce. Dlatego byłbym ostrożniejszy w osądach. Tak, Gigio robi błędy, ale kto ich nie robi? Gwarantuję ci, że w mocniejszej drużynie nie miałby tylu błędów. Wiele razy udowadniał, że potrafi grać jak profesor i dziwię się, że ktoś wątpi w jego umiejętności. Na koniec to nasz jedyny piłkarz z pola, który ma stosunkowo silną pozycję w kadrze Włoch.
Edytowano dnia: 10 marca 2020, 22:28
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 marca 2020, 22:30
Co tu do wybaczania? Chłopaki powinni grać w najlepszych klubach. A kasiora z nich przyda się dla klubu.
1
Huczaj
Huczaj
10 marca 2020, 22:59
hyrus, ja pisałem tylko o Romku, również w kontekście dużej ilości błędów które popełnia. Donek to w tym sezonie inna liga niż w zeszłym
0
tober12
tober12
10 marca 2020, 23:57
Romek to bardzo dobry obrońca i w lepszym klubie byłby pewnym punktem i nie ma się co dziwić jak odejdzie do dobrego klubu. U nas od kilku lat nie istnieje druga linia... Nie ma co jak nasi gracze podają pod nogi rywali albo tylko do tyłu to marignes błędu obrońców się zwiększa.
0
hyrus13
hyrus13
11 marca 2020, 09:47
@Huczaj cały mój wpis dotyczy Romka.
0
10 marca 2020, 21:53
"Wykonał świetną pracę, odmienił oblicze Milanu." Podoba mi się ta retoryka prowadzona przez działaczy.

36 pkt po 26 kolejkach to najgorszy wynik Milanu odkąd w Serie A występuje 20 zespołów.
Ostatni raz tak tragiczny bilans bramkowy (-6) był w 1998. Wcześniej było -10 w 1982(spadek do Serie B).
Już nawet nie mam siły by sprawdzać, kiedy ostatnio Milan strzelał tak mało goli.

W tym momencie Milan ma 12 pkt mniej niż rok temu. Przecież wtedy trenował
wuefista niszczący Milan, jedyny i główny problem, a każdy po nim miał być lepszy, dosłownie każdy.

"Zdecyduje Gazidis"
To niech przestanie chować się od odpowiedzialności za twarzami legend tego klubu, które już wystarczająco są chamsko i prostacko opluwane przez hejterów. Niech weźmie całą odpowiedzialność za projekt, jego powodzenie lub porażkę. Może nie będzie mieć fanów, ale przynajmniej zyska szacunek.
Edytowano dnia: 10 marca 2020, 21:59
9
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 marca 2020, 23:13
" legend tego klubu, które już wystarczająco są chamsko i prostacko opluwane przez hejterów." Dobre sobie. Właśnie jest jazda po Gazidisie a głaskanie po głowie Bobana itp.
#teamGAZIDIS
Edytowano dnia: 10 marca 2020, 23:14
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 marca 2020, 08:18
Nie rajcuje mnie dyskusja na zasadzie "nie, bo ty..."
Zwłaszcza jeżeli nie ma związku z rzeczywistością.
0
adamos
adamos
11 marca 2020, 08:52
@Miszcz
Mitomanku a kto odpowiada za zatrudnienie Giampaolo i Stefanka? Gazidis czy Maldini? To wina wszystkich w zarządzie za obecny stan Milanu. A nie tylko Gazidisa. M&B narobili też baboli.
0
adamos
adamos
11 marca 2020, 09:00
Droga redakcjo,

Uprzejmie proszę o możliwość ignorowania komentarzy niektórych użytkowników, tak by się w ogóle nie pojawiały jako widoczne. Zwłaszcza takich, którzy nie umieją czytać ze zrozumieniem, przekręcają wypowiedzi i notorycznie kłamią.

Z góry dziękuję
Edytowano dnia: 11 marca 2020, 09:00
1
mpt1899
10 marca 2020, 21:51
Plotki o Arnaulcie sie znowu pojawily. https://sempremilan.com/7gold-arnault-agrees-deal-to-buy-ac-milan-messi-donnarumma-and-a-sensational-project
0
tober12
tober12
10 marca 2020, 21:44
No to na dziś koniec emocji w LM. RB i Atalanta idą dalej.
0
Mieszko
Mieszko
10 marca 2020, 21:35
Heh tak ten świat jest skonstruowany że "nie można wstać i mówić otwarcie" ...
0
Vol'jin
Vol'jin
10 marca 2020, 21:13
Lipsk 1-0 i prawie sobie przypięczetuje awans dalej ...

Jak to leciało projekt by tylko zarabiać? Oni sprzedawali jak były oferty nie do odrzucenia jak Keita za ~80 mln. Teraz Werner za ~60-70 mln + jeszcze ma ponoć rok zostać w Lipsku
1
tober12
tober12
10 marca 2020, 21:20
Tottenham też już raz przegrywał 2-0 na wyjeździe z Ajaxem i wyszli na 3-2. Tutaj wystarczy 2-1 ale po tym co grają to raczej nie dzisiaj.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 marca 2020, 21:23
rok temu Spursi byli mocniejsi

zresztą kto tam wpadł na pomysł oddać dwóch podstawowych bocznych obrońców i nikogo tam nie kupić a środek pola ktory i tak był mocny to dokupiono kolejnych xD

3
tober12
tober12
10 marca 2020, 21:28
Już 2-0 xd Lipsk z nimi jedzie. Mourinho to już dziad się zrobił... Wyleci po tym sezonie.
0
tober12
tober12
10 marca 2020, 21:05
Offtop Atalanta już 1-0 xd ale porównując RB a Mecz Valenci to kibice muszą być to podstawa. Szkoda, że są takie okoliczności :(
0
Orzelek79
Orzelek79
10 marca 2020, 21:05
Przypomni mi ktoś ,ile zarabia Romagnoli ?

0
hyrus13
hyrus13
10 marca 2020, 22:21
3,5 mln. Tyle samo co argentyński król środka pola i pół miliona mniej od Gazidisa.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 marca 2020, 23:28
Bobanik dostał kopa także spokojnie. Kasa jest.
0
Orzelek79
Orzelek79
11 marca 2020, 06:49
Dzięki. To w takim układzie Gigio i Romek nas opuszczą.
0
Gzikuu
10 marca 2020, 21:02
Odszedł Boban z jego nieadekwatną pensją i mam nadzieję z podobnymi odejdą też Massara i Maldini. Akurat będzie na Gigio. :)
3
kamilus
kamilus
11 marca 2020, 08:01
Pensja Gigio jest zabójcza dla Milanu, więc też powinien odejść, tym bardziej, że wielce prawdopodobne jest, że nie przedłuży kontraktu i za rok odejdzie za darmo.
0
tober12
tober12
10 marca 2020, 20:58
Rozumiem, że trzeba zredukować pensję, ale pozbycie się Donnarummy to byłby początek końca. Fakt, że dużo zarabia ale to wciąż młody gość, który ratuje nam dupsko. Ze Zlatanem to nie wiem, Gazidis go nie zostawi, ale przy stworzeniu dobrej ekipy na pewno by sobie dobrze radził. Ciężko przewidzieć jak będzie wyglądała naszą kadra, ale ilu zawodników mogą zastąpić? Chyba, że kupią 11 graczy po 5-10 mln z pensją 1mln i będą mieli nadzieję, że cos ugramy.
0
Huczaj
Huczaj
10 marca 2020, 22:21
w zespole nie ma miejsca dla świętych krów (Zlatan), którzy nawet grając totalny piach muszą być na boisku.
0
kamilus
kamilus
11 marca 2020, 08:03
Bramkarza jest wbrew pozorom łatwo zastąpić, a oszczędność na pensji + kwota, którą za niego uzyskamy, przy fachowcu jakim jest Rangnick może pozwolić na zakup nawet kilku perspektywicznych graczy.
0
Nereo
Nereo
10 marca 2020, 20:55
A czy redukcja wynagrodzeń obejmie Gazidisa? Przykład powinien iść z góry.
7
kamilus
kamilus
11 marca 2020, 08:03
Przecież redukcja wynagrodzeń nie będzie dotyczyć już istniejących umów...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się