SCUDETTO


Alarmująca średnia punktów

18 marca 2020, 08:40, Adam6 Aktualności
Alarmująca średnia punktów

Bez wątpienia sezonu 2019/20 Milan na razie nie może zaliczyć do udanych. Potwierdzenie tego znajdziemy również w liczbach. Po 26 kolejkach Rossoneri zgromadzili na koncie średnią 1,4 punktu na mecz. Tak źle nie było od kampanii 2014/15, gdy na ławce zasiadał Pippo Inzaghi. Przez ostatnie kilka sezonów Milan zawsze po 26 spotkaniach miał średnią co najmniej 1,5 pkt. Zaś najlepsze sezony w ostatnich latach to dwie pierwsze kampanie pod wodzą Massimiliano Allegrego, gdy Rossneri mieli 2,2 i 2,1 punktu na mecz.



22 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 marca 2020, 14:07
Atalanta - Milan 5:0. Pamiętamy [*].
6
milan78
milan78
18 marca 2020, 13:06
Ciągle Inter "podkrada" mi moje marzenia trenerskie.Wcześniej Mou a teraz Conte.Na to lato popieram Rangnicka.Ewentualnie Marcelino.Trzeba przyznać,dewaluacja oczekiwań spora...
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 marca 2020, 12:18
Mimo ogromnego żalu i rozczarowania jakim bylo 5miejsce za Rino byl to przyzwoity sezon Milanu, taki odzwierciedlajacy nasze możliwości dlatego bledem Elliottu bylo przeprowadzenie kolejnej rewolucji pozbycie sie Leo i Rino, to bylo niepotrzebne i glupie tak jak bezmyślne bylo zatrudnienie kogoś bez charyzmy, nazwiska, autorytetu na ławce bo gdyby za GG przychodzil Rangnick to by miało sens, nowe rozdanie i nowy pomysł, trener oraz menedżer z duza autonomia i autorytetem. Upraszczajac Wałęsa otrzymał nobla za bezkrwawa rewolucję bo zazwyczaj rewolucja to pożary i trupy a przekładając to na ACM to co sezon jest nowa rewolucja, nowe pozary i trupy.
3
18 marca 2020, 12:16
36 pkt po 26 kolejkach to najgorszy wynik Milanu odkąd w Serie A występuje 20 zespołów.
Ostatni raz tak tragiczny bilans bramkowy (-6) był w 1998. Wcześniej było -10 w 1982(spadek do Serie B).

To najgorszy sezon odkąd sięgam pamięcią, a tak się składa, że zacząłem kibicować w 1999, czyli już po nieudanym powrocie Capello.
Jak dla mnie to gorszy sezon niż za Pippo. Jestem pewny, że Inzaghi z tą kadrą nie zrobiłby gorszego wyniku niż obecny.

Pioli to najgorszy trener jaki prowadził Milan przez ostatnie 20 lat. Giampaolo i Brocchiego nie liczę, bo byli tu za krótko. Zawsze mógł Marco się okazać większą katastrofą lub w końcu wypalić. Chociaż to by było raczej niemożliwe, skoro nawet Sarri w Juve nie potrafi piłkarzy nauczyć grać po swojemu. Widocznie niektóre pomysły po prostu do nas nie pasują, jak np. cierpliwe budowanie projektu.
Dlatego też nie wierzę w powodzenie Rangnicka, który też przyjdzie z nowatorskimi pomysłami, by po 2 miesiącach być wywalonym na taczkach na rzecz kolejnego Pioliego. Wierzyłem w wybór Giampaolo, więc drugi raz tego błędu nie popełnie.

W sumie to bez znaczenia czy wierzę, bo Niemiec jednak ma do nas nie trafić.
Edytowano dnia: 18 marca 2020, 12:23
3
Jalapeno
Jalapeno
18 marca 2020, 12:29
No ale i tak zaraz powstanie osobny post, że widać postęp w grze. Prawda jest taka, że złapaliśmy oddech tylko dzięki Ibrze. Nic więcej.

1,4 punku na mecz, to jest katastrofa. "Amator" Gattuso miał ponad 1,7. Do Allegriego to nawet nie ma co porównywać, bo Max to jest fachowiec.
5
hyrus13
hyrus13
18 marca 2020, 14:02
Oddech złapaliśmy głównie dzięki Rebiciowi. Fakt, że dzięki Ibrze Pioli zmienił taktykę, ale to Chorwat nam najwięcej daje. Szkoda, że stracił pół roku.
0
Jalapeno
Jalapeno
18 marca 2020, 14:05
Rebić wystrzelił z formą, to prawda, ale Castillejo nie dał dużo mniej od Chorwata. Sam notował asysty właśnie do Ante jak szalony. No i gdyby nie Ibra, to o 4-2-3-1 moglibyśmy pomarzyć, co oznaczałoby, że nigdy byśmy się nie dowiedzieli jak dobry jest Rebić i Castillejo, jak postawi ich się na swoich pozycjach, z klasowym napastnikiem w przodzie i w nich uwierzy.
0
Jaca23
Jaca23
18 marca 2020, 14:53
Zespół zyskał mentalnie dzięki Ibrze i sportowo dzięki Rebiciowi. Bez przesady z tym Samu, gość ma 4 asysty, w tym dwie do Rebicia, więc z tym asystowaniem "jak szalony" bym się wstrzymał. Haruje na boisku i walczy, to mu trzeba przyznać, ale póki co to nadal średni skrzydłowy akurat na środek tabeli Seria A. Zmienił Suso, który był cieniem samego siebie i grał fatalnie, ale Suso w formie zjada na śniadanie obecnego Samu.
1
matten
matten
18 marca 2020, 11:31
W zeszłym sezonie ratował nas Piątek w gazie. Teraz ratuje nas Rebić. Bez dobrego trenera, który zbuduje zespół według swojej koncepcji będziemy się bujać w okolicach 6 miejsca. Mam nadzieję, że do zarządu w końcu to dotarło i zatrudnią tego Rangnicka. Myślę, że pod przewodnictwem Niemca skończą się transfery z łapanki, a nasza drużyna nabierze jakiegoś stylu. Na wyniki pewnie trzeba będzie poczekać, ale lepsze to niż coroczna zmiana trenera i łudzenie się, że tym razem może uda nam się załapać do LM.

PS. Żegnałem Allegriego z ulgą i nadzieją na ładniejszą grę zespołu, a okazuje się że od tego czasu nie mieliśmy dobrego trenera... smutne :(
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2020, 12:50
Właśnie z tego, co piszą gazety w przypadku przyjścia Niemca zapowiada się kolejna łapanka tylko tym razem samej młodzieży w okolicach 20 roku życia, więc z tym Rangnickiem różnie może być jeżeli dostanie kadrę bez liderów, lokalnych zawodników i z niewyobrażalną presją na starcie.
1
hyrus13
hyrus13
18 marca 2020, 14:05
Przecież jeśli nie dokonamy przynajmniej trzech realnych wzmocnień, czyli dobry, doświadczonych piłkarzy na teraz, to nic się nie zmieni. Inwestując w młodych trzeba dać im szansę pograć, nabrać doświadczenia i oczekiwać rezultatów po min. 2-3 sezonach. Przy nastawieniu: "Przyjdzie Rangnick, kupi kilku utalentowanych piłkarzy i będziemy się bić o LM" czeka nas kolejny gorzki sezon.
0
Diavo
Diavo
18 marca 2020, 10:56
Gdyby nie wystrzał formy Rebica to nie wiem gdzie bylibyśmy teraz ...
0
Rafalzki
Rafalzki
18 marca 2020, 10:04
Naszła mnie ostatnio jeszcze taka refleksja która nie daje mi w sumie spokoju od początkowej fazy sezonu... Maldini z Gazidisem i Bobanem dokonali wyśmienitego demontażu zespołu. Tutaj nie będę wdawał się w szczegóły bo to zwykły efekt domina, zaczyna się od wyboru dziada na stanowisko trenera, ten zgasił napastników tej drużyny jak kiepy, ustawiał zawodników na nieswoich pozycjach etc etc etc. Jako doskonały przykład tego demontażu posłużę się przykładem który prawdopodobnie sprowadzi na mnie tutaj lincz ale uważam, że jeśli na spokojnie każdy będzie się kierował logiką a nie upodobaniami i sympatiami to pewnie może nawet ktoś przyzna mi rację. Mianowicie chodzi o prawie największą gwiazdę obecnego Milanu czyli Theo Hernandeza, flagowy argument w obronie Maldiniego, ten ów genialny transfer. Ja osobiście też bardzo lubię oglądać Francuza w akcji, kto nie lubi, gość goni z piłką przez całe boisko a na dodatek strzela bramki!! Do highlights typ siada jak złoto! Tylko Theo ma moim zdaniem jeden podstawowy mankament, w sumie moim zdaniem olbrzymi, koleś jest OBROŃCĄ a bronić nie potrafi praktycznie wcale, po jego błędach pada sporo bramek, w fazie obronnej właściwie gramy bez niego, często jest przez swoje rajdy spóźniony, głupio traci piłkę i ogólnie obronie nie daje prawie nic! Dlaczego w poprzednim sezonie graliśmy do końca o coś? Ano dlatego, że Gattuso rozumiał, że potencjał ofensywny jest jaki jest i dlatego przede wszystkim należy bramek nie tracić! Może i Rodriguez był mało efektowny, robił kółeczka (też mnie irytowały), wszyscy wkurzali się, że w reprezentacji to potrafi grać do przodu a w Milanie nie ale między innymi dzięki temu że pilnował w pierwszej kolejności swojego pola karnego wygrywaliśmy, może i najczęściej 1:0 ale jednak wygrywaliśmy i większość czasu byliśmy na tym 4 miejscu. Hernandez jest fajny, efektowny i dobrze się go ogląda ale co z tego. Tutaj zaznaczam, że to tylko przykład degrengolady i złego zarządzania klubem i Francuza nie opisuję jako tego który jest wszystkiemu winny bo pewnie ponad połowa ludzi tak to odbierze ale wykorzystuje jego przykład jako ten najbardziej pobudzający do refleksji. Albo inaczej, wybrałem jego ponieważ gdybym napisał o np Rebicu pewnie niewielu by się nad tym zastanowiło, ale "podnosząc klawiaturę" na Theo, dla wielu obecnie świętość klubu jednak jakieś emocje wzbudzę i może skłoni to do jakiejś dyskusji czy refleksji...
9
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2020, 11:18
Właśnie problem w tym, że niektórzy kibice w obecnej, bardzo mizernej dla takiego klubu sytuacji wybierają efektowną grę w okolicach 7 miejsca od realnej walki o miejsca 3-4.Zawsze znajdą się ''usprawiedliwiacze'' błędów Theo czy Bennacera, co zbagatelizują każdy problem niczym w przypadku zacietrzewienia Piątka.Takim podejściem nigdzie nie dojdziemy.Ogólnie zgadzam się tylko jedno małe ''ale''. Mianowicie zwracanie uwagi na ''wygrywanie 1:0'' w poprzednich sezonach kiedy w tym sezonie grając dużo bardziej ofensywnie Milan nie potrafił strzelić w lidze w jednym spotkaniu więcej niż 2 bramek(a za kadencji GG zdarzały się pojedyncze, wysokie wyniki typu 5:1 z Fiorentiną czy 4:0 ze Spal) nie ma sensu.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 marca 2020, 11:25
W zeszłym sezonie wynik 1:0 dla Milanu padł 4 razy. W tym sezonie, do 26 kolejki, padał już 6 razy.
1
Orzelek79
Orzelek79
18 marca 2020, 11:34
Ja nie byłem zadowolony że R R został odsunięty od pierwszego zespołu Po 1 , tak jak napisałeś że Theo nic nie daje w defensywie .Po 2 ,prawa obrona też jest dziurawa jak sito.Po 3 ,pomoc w fazie defensywnej jak jest zmęczona to nie daje kompletnie nic ,nie wspominając o głupich błędach. Pojawiają się wpisy że Romek też obniżył loty .Ja się pytam jak srodkowi obrońcy mają wyglądać dobrze jeżeli są często sami na placu boju ! Podsumowanie jest banalne , jeżeli mamy graczy z potencjałem tylko połsródki w postaci MG czy P są na ławce to nie może być mowy o dobrej grze w obronie.
1
Orzelek79
Orzelek79
18 marca 2020, 13:49
Miszcz , sucha statystyka nie pokazuje obrazu nędzy z tego sezonu. Zresztą tak jak napisał Rafalzki ,gdzie byliśmy w ubiegłym sezonie a gdzie jesteśmy teraz.
0
Rafalzki
Rafalzki
18 marca 2020, 09:31
Mnie szczerze mówiąc zaskakuje hipokryzja i krótkowzroczność wszystkich obrońców Maldiniego. W poprzednim sezonie wieszano psy na rządach Leonardo i na Gattuso za to, że gramy topornie. Nawet sam psioczyłem na Rino. Jednak pomimo tej paralitycznej gry przez większość sezonu byliśmy w strefie Ligi Mistrzów z realną walką do ostatniej kolejki! W tym sezonie ledwo otarliśmy się o puchary, większość czasu spędzając na ziemi niczyjej czyli miejscach 8-12 nawet pałętając się nad strefą spadkową w pierwszej części sezonu ale wina leży po stronie każdego (Piątek, Paqueta, Gazidis, Singer, Boban) tylko nie u Maldininiego, ten przecież dokonał wyśmienitych transferów zarówno na boisku jak i na ławkę trenerską, drużyną kierują w tym sezonie wybitni fachowcy (Giampaolo dokonał w Mediolanie takiego majstersztyku, że najwięksi wyjęli go już w połowie sezonu bo obawiali się, że po sezonie to już nie będzie co się po niego zgłaszać, a nie! czekaj!... a Pioli właściwie idzie w jego ślady...) a największe kluby już ustawiają się w kolejce po te perełki które sprowadził Maldini, bijemy się o czołowe lokaty a Menczestery i inne Paryże z Barcelonami dają na mszę żeby tylko w pucharach w grupie nie trafić na ten genialny projekt Paolo... Niech żyje włoska myśl szkoleniowa!!
Edytowano dnia: 18 marca 2020, 09:36
2
Jaca23
Jaca23
18 marca 2020, 11:20
Masz sporo racji. Dwukrotny wybór złego trenera to był nasz gwóźdź do trumny. To co zrobił Giampaolo jest nieprawdopodobne, a nie da się ukryć, że największym zwolennikiem jego geniuszu był Maldini. Myślę, że gdyby w lato drużynę przejął solidny trener choćby Spaletti to teraz mielibyśmy co najnmniej kilkanaście punktów więcej. Już nawet Pioli, rozpoczynając pracę od lata byłby lepszym wyborem niż włoski Brzęczek.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 marca 2020, 09:15
" Milan na razie może zaliczyć do udanych". Lekki błąd :P
2
patoo_07
patoo_07
18 marca 2020, 08:51
A po pierwszych meczach Giampaolo pisałem, że mamy szansę z taką grą przebić ekipę Pippo.
1
pijanyroman
pijanyroman
18 marca 2020, 08:46
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_tDoWEj1onxksGQ9YOBHixYBqEg4NWxiI.jpg
Klasyk ;)
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się