SCUDETTO


Tuttosport: Bakayoko chciałby wrócić do Milanu

25 maja 2020, 08:45, Adam6 Aktualności
Tuttosport: Bakayoko chciałby wrócić do Milanu

Jak podaje TuttoSportTiémoué Bakayoko poprzez swoich agentów wysyła do Milanu zapytania odnośnie ewentualnego powrotu. Zeszłego lata, po rocznym wypożyczeniu, francuski pomocnik opuścił Rossonerich, którzy postanowili nie wykupić go z Chelsea. Wielu fanów Milanu przyjęło to z dużym niezadowoleniem. Pomocnik chciałby wrócić na San Siro w przyszłym sezonie, gdy wróci z kolejnego wypożyczenia, do Monaco.

Są jednak dwie ważne sprawy finansowe które stoją na przeszkodzie takiej operacji. Po pierwsze Francuz zarabia obecnie 6,5 mln euro rocznie, co oczywiście jest poza zasięgiem Milanu, który przyszłym roku będzie chciał płacić maksymalnie na poziomie 3 milionów euro. Po drugie, Chelsea wycenia Bakayoko na 35 milionów euro, a Rossoneri nie chcieliby płacić tak wysokiej kwoty i oczekiwaliby sporej obniżki. 



44 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MariuszAC
MariuszAC
26 maja 2020, 09:58
Czytajac Wasze komentarze troszke jestem zszokowany. Robicie z Bennacera gracza klasy swiatowej, a tak naprawde to on zbyt wiele poki co nie pokazal by go do grona takich zawodnikow zaliczac. Owszem ma potencjal i wyglada solidnie. No wlasnie, solidnie. Nie mowie, ze chlop nie wskoczy na wyzszy poziom, ale bez przesady. Kibice Milanu troche koloryzuja rzeczywistosc wmawiajac sobie, ze maja kota w srodku pola, kiedy realnie to gracz pokroju Cristante, czy innego Leivy. Przepraszam, ale tak to widze na teraz. W Milanie poziom swiatowy na teraz to tylko Ibra, ale bardziej za renome niz juz poziom sportowy i moze Dollar oraz Romagnoli, ktory moim zdaniem jest rowniez nieco przeceniany. Nawet Theo to zagadka, poniewaz na swojej pozycji nigdy topem nie bedzie z uwagi na dramatyczna gre w defensywie. Kto wie moze na wahadle lub jako skrzydlowy...
5
pablozg1993
pablozg1993
26 maja 2020, 11:24
Theo na wahadło jak najbardziej na skrzydle go nie widzę. Ale i tak nie ma szans na przejście na 3ŚO nawet pewnie u Rangnicka.
0
Soren
Soren
27 maja 2020, 00:07
W końcu ktoś to dobitnie powiedział, Bennacer to utalentowany zawodnik i może w przyszlości być kluczowym pomocnikiem Milanu, ale jak na razie jego występy były średnie/przeciętne. Szczególnie biorąc pod uwage jak dobrze prezentował się na PNA.
Edytowano dnia: 27 maja 2020, 00:08
0
dykt4tor
dykt4tor
27 maja 2020, 02:34
Dla mnie Bennacer juz daje radę,a będzie tylko lepiej.
0
Beny
Beny
29 maja 2020, 09:34
@MariuszAC
Co do Twojej teorii to zgodzę się z tym, że my jako kibice Milanu jak już znajdziemy jakiś malutki pozytyw w obecnej sytuacji klubu to go od razu wystawiamy na piedestał i często przekoloryzujemy, ale to naturalny odruch człowieka. Chce sobie poprawiać samopoczucie kiedy tylko jest na to możliwość często okłamując samego siebie. Co do gry samego Bennacera - wygląda naprawdę bardzo dobrze. Porównanie go do Cristante czy Leivy zupełnie nie na miejscu. Czemu? Cristante nie potrafi się wyróżnić jeśli drużyna nie gra dobrze, jest zależny od formy zespołu w 100%. Leiva to gracz systemowy, destrukcja i nic poza tym - fakt, że robi to całkiem nieźle. Benek w przeciętnym Milanie potrafi się wyróżnić co każdy już zdążył zauważyć. Doskonały ciąg do przodu, przegląd pola i wysokie boiskowe IQ. Fakt, że czytam plotki o zainteresowaniu PSG bronią tej/tych opinii.

Także...zgodzę się z teorią, że koloryzujemy rzeczywistość, ale w tym przypadku jest ona zdecydowanie chybiona.
0
plone
plone
26 maja 2020, 09:27
przypomnijcie co tak strasznego zrobil Bakayoko oprocz aferki z wejsciem na boisko, która wyjaśnił i koszulki Acerbiego, że za każdym razem przy wzmiankach o nim niektorzy tak bardzo obawiaja sie o jego nieodpowiedni mental, nie biorac pod uwage umiejetnosci sportowych
Edytowano dnia: 26 maja 2020, 09:29
1
Vol'jin
Vol'jin
26 maja 2020, 06:47
zamiast Bakayoko to przyjdzie ten Florentino z Benfici. Ponoć też niezły kot jeśli chodzi o grę w defensywie, ale ma problemy z wyprowadzeniem piłki

https://footballtalentscout.net/2019/03/04/florentino-by-eduardo-costa/

Fizycznie bodajże Portugalczyk też zbliżony do Francuza
0
Kris1908
Kris1908
26 maja 2020, 06:32
A dorósł coś mentalnie?
0
jarek2572
jarek2572
25 maja 2020, 21:19
3 x tak.
2
Levy11
Levy11
25 maja 2020, 15:07
Czytałem na innej stronie, że Donek chce podpisać nowy kontrakt.
1
patoo_07
patoo_07
25 maja 2020, 14:06
15 mln i 3 pensji i zapraszamy. Razem z Bennacerem to by była petarda w środku. Jeśli oczywiście nawiązałby do formy z drugiej części zeszłego sezonu.
11
Corsa
Moderator Corsa
25 maja 2020, 13:57
Bardzo dobry piłkarz, ale 35 baniek to było za dużo nawet przed pandemią, a co dopiero teraz, do tego jeszcze ta pensja.

Na Chelsea jest za słaby, a innego pracodawcy, który opłaci lukratywny kontrakt nie widać. Przez ostatnie lata rozsławiliśmy się tym, że dajemy dość wysokie wynagrodzenie totalnie przeciętnym piłkarzom. Chłop pomyślał, że skoro taki Biglia dostał 3 bańki, to jemu, pomocnikowi o dwa poziomy lepszemu uda się wynegocjować tyle ile ma do tej pory. Stąd ta nagła sympatia w naszą stronę.

Do jego gry nie było zbyt wielu zastrzeżeń, ale nie można ryzykować tak dużo dla kogoś kto już za pierwszym razem dał sygnał, że poza boiskiem może sprawiać kłopoty.
3
Milanboy
Milanboy
25 maja 2020, 15:04
Spokojnie, nie będzie kosztował dużo.
0
tommyb1
26 maja 2020, 12:08
Myślę że w okolicach 25 Chelsea go puści. Tylko jest jedno ale... Kontrakt indywidualny
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
25 maja 2020, 12:49
Jestem na tak. Niech wraca. Może piątka sprowadza spowrotem za jakieś 15 mln i zrobią z niego rasowego napastnika. Ale to mało realne. Ale co do baka to tak
1
Corsa
Moderator Corsa
25 maja 2020, 14:01
Mówisz, że uruchomiona zostanie "tajna klauzula" wykupu, o której wspomniał jeden z polskich serwisów? :D

Piątek w ostatnim meczu wszedł na 15 min, miał 4 kontakty z piłką, z czego 3 to było podanie z autu, gdzie 2 razy natychmiast stracił, czwarty kontakt był już z gry i też natychmiastowa strata. Chłop łącznie utrzymał się przy piłce z 20 sekund. O jakim powrocie zatem mowa?

Krzysiek to przereklamowany, sezonowy produkt. Nie wyjdzie już poza ligę niemiecką.
1
Vol'jin
Vol'jin
25 maja 2020, 14:29
już się pojawią zarzuty do Piątka o grze tyłem do bramki i dlatego Ibisević go wygryzł xD

W Niemczech szybko się poznali xD
5
ACMgaara
ACMgaara
25 maja 2020, 12:43
Czyli jednym slowem nie dla nas..
0
lopezito84
lopezito84
25 maja 2020, 12:27
W książce Calcio napisane są ciekawe informacje na temat mercato we włoszech najczęściej są to plotki wyssane z palca potwierdza się najczęściej tylko 1 %
0
lopezito84
lopezito84
25 maja 2020, 12:25
brać go za Kessie
1
Woolfik92
Woolfik92
25 maja 2020, 11:48
Czemu nie od razu jak już się u nas rozegrał na dobre...
1
Deus
Deus
25 maja 2020, 11:47
W 442 czy innym 4231 to z naszym królem Afryki byłaby świetna para. Tylko potrzeba jeszcze jednego kreatywnego pomocnika typu Szaboszlai który by mógł grać na prawym skrzydle w 442 lub na treq w 4231
2
pablozg1993
pablozg1993
25 maja 2020, 12:55
Jak Rangnick przyjdzie to raczej będzie gra 4-2-2-2 a być może przejście na 3ŚO
1
Jaca23
Jaca23
25 maja 2020, 11:32
Dla mnie czysto teoretycznie para Bennacer - Bakayoko wygląda świetnie. Tiémoué gdy już się u nas odnalazł grał jak profesor i był liderem naszej drugiej linii, Bennacer potrzebuje takiego partnera, który nieco odciąży go od zadań defensywnych. Myślę, że Chelsea po kolejnym wypożyczeniu Francuza trochę zejdzie z ceny.
12
roeser
roeser
25 maja 2020, 10:58
On ma jeszcze dwa lata kontraktu, nie zrezygnuje z takich pieniędzy. A po drugie jeszcze nie wiadomo jak Milan będzie grał w przyszłym sezonie. W obecnej formacji nie ma miejsca dla niego i Bennacera.
0
KosaX
KosaX
25 maja 2020, 11:18
Wlasnie z Bennacerem laczylby sie idealne,Bakayoko jak na srodkowego pomocnika defensywnego mial bardzo dobra tehcnike i dobrze wprowadzal pilke z obronny na polowe przeciwnika,gdyby gral z Bennym to Algierczyk by nie mial na sobie calego ciezaru rozgrywania i neutralizowania akcji przeciwnika.Baka to zawodnik ktory w Milanie pokazal ze ma wszystko by zjesc lige wloska na sniadanie i pokazal to jak gral od grudnia/stycznia gdy do nas dolaczyl.
9
Semper Fideli
Semper Fideli
25 maja 2020, 11:21
Idealne połączenie ? No nie sądzę.. żaden nie potrafi zagrać kluczowej piłki do przodu.
Bakayoko jest słaby co pokazał w Monaco
1
25 maja 2020, 10:32
Dla niego sa zawsze drzwi otwarte, zawodnik klasy swiatowej!
1
25 maja 2020, 10:07
Rok temu to były zwykłe mrzonki i dalej się dziwię tym co się łudzili, że on tu zostanie. Nie było na to żadnych szans.
Teraz jednak chyba nie ma lepszego momentu by ustalić racjonalną kwotę transferu i pensji. Aczkolwiek, z tyłu głowy jest ciągle sporo znaków ostrzegawczych, więc nie brałbym go w innej formie niż wypożyczenia + opcja wykupu.
7
Manolas
25 maja 2020, 10:01
Dawać go
0
Gol
Gol
25 maja 2020, 09:33
Jestem za, Bakayoko u nas trzymał poziom i przydałby się ktoś taki w pomocy, zwłaszcza gdyby miał grać kosztem np. Kessiego nie potrafiącego od 2 lat ustabilizować formy.
14
Deus
Deus
25 maja 2020, 12:15
ustabilizować czego?
0
Corsa
Moderator Corsa
25 maja 2020, 14:03
koszt transferu - 24 miliony, pensja - 4 i wtedy można witać na pokładzie :)
0
matten
matten
25 maja 2020, 09:30
Prosta sprawa - jeśli chce przejść do Milanu to niech znacznie obniży swoje oczekiwania finansowe. Myślę, że w obliczu pandemii Chelsea będzie bardziej elastyczna i uda się utargować lepszą cenę niż te 35 mln.
3
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
25 maja 2020, 09:26
Dawać go spowrotem jedyny gość który trzymał jakiś poziom drugiej linii.
3
adamos
adamos
25 maja 2020, 09:14
Ciekawe jaka prawda jest odnośnie jego odejścia, czy finanse, czy jednak coś z z głową... Bo jeśli to drugie, to nie dziękujemy.
0
Milanboy
Milanboy
25 maja 2020, 08:59
Bakayoko, Bennacer, Hakan, to bardzo dobrze zbilansowana druga linia.
10
MilanHomer
MilanHomer
25 maja 2020, 10:03
Afrykańczykowi potrzebny jest gość, który odciąży go od zadań defensywnych.
Turas w formie i taka pomoc będzie mocna!
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
25 maja 2020, 10:31
Szczerze to mnie jakoś ta trójka nie przekonuje Bakyako ok, ale pozostała dwójka to znak zapytania i wieczny turecki talent.
2
dykt4tor
dykt4tor
25 maja 2020, 10:34
Co jeszcze zrobić ma Bennacer żeby Cię przekonać?
4
dominord
dominord
25 maja 2020, 10:40
ForzaMilan!!!

Benek przy defensywnym pomocniku (Bakayoko) będzie grał jeszcze lepiej, a co do Hakana to chyba większość osób liczy na to, że Rangnick obudzi w nim potencjał, który Turek czasami pokazuje.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
25 maja 2020, 11:13
A i sam Bakayoko to nie jest zawodnik ma którym można oprzeć pomoc, bo on emocjonalnie jest na poziomie 17letniego juniora.. Musi być lider z charyzma i chłodna głowa, Calhanoglu jest delikatny jak idzie to gra dobrze, jak dostanie gwizdy raz drugi to się zaczyna plątać.. I taka prawda jest.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
25 maja 2020, 11:21
Nic nie musi robić. Benek to młody chłopak i duży potencjał, wy chcecie z niego zrobić lidera dać mu cały ciężar odpowiedzialności kreowania to po prostu głupota on musi mieć pole do rozwoju, spokój i czas na rozwój..
Co wy myślicie ze za rok Milan nie bedzie przegrywał meczy w głupi sposób, że szalona curva sud nie będzie gnoic chłopaków po słabszym meczu oni na do widzenia gwizdali na Paulo Maldiniego.. Potrzebny jest odpowiedni balans zawodnik który jak przegrywa się mecz 2-0 z Chievo u siebie po błędzie albo babolu Calabrii weznie piłkę na siebie krzyknie na chłopaków i pociągnie grę zmotywuje młody taki nie jest, za to może być! Ale nie można go spalić, w takiej Barcelonie na młodego zawodnika nikt nie może nawet krzywo spojrzeć tylko trener, nie wolno mu zwrócić nawet uwagi, bo psychika u takich zawodników jest często bardzo ważna.
0
Milanboy
Milanboy
25 maja 2020, 11:39
ForzaMilan!!!!- Bennacer już pokazuje że jest bardzo silnie psychicznie piłkarzem, grać dobrze w klubie gdzie zazwyczaj piłkarzowi spada jakość i grać dobrze pomimo kuriozalnych błędów jakie miał pokazuje , że mamy do czynienia z bardzo dobrym zawodnikiem, czy lider? Nie wiem, na pewno przy Bakayoko byłoby o wiele lepiej, miałbyś typowego gościa od kasacji akcji, zawodnika który operuje między atakiem a obroną, no i gracza jak Hakan skrojonego pod ofensywę który jak trzeba także wróci do obrony, to na papierze wygląda solidnie i uważam że na boisku będzie wyglądać równie dobrze.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się