SCUDETTO


Schira: Rangnick będzie pracował w Milanie. Maldini odejdzie

5 czerwca 2020, 12:30, cinassek Aktualności
Schira: Rangnick będzie pracował w Milanie. Maldini odejdzie

Dziennikarz La Gazzetta dello Sport, Nicolo Schira, informuje, że w Milanie podjęto już wiążące decyzje. Od przyszłego sezonu w klubie będzie pracował Ralf Rangnick, natomiast szeregi rossonerich po dwóch latach w roli dyrektora opuści Paolo Maldini. Póki co jednak oczywiście wszyscy skupiają się na zakończeniu rozgrywek 2019/2020, do czego - bez dalszych komplikacji - powinno dojść w pierwszych dniach sierpnia.



36 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cisek666
Cisek666
5 czerwca 2020, 17:40
LGdS twierdzi, że Ragnick chce do Milanu Milika oraz Jovica z Realu. Do Napoli poszedłby Kessie i udałoby sie obniżyć kwotę transferu.
0
Krauser
Krauser
5 czerwca 2020, 17:30
Tylko jak zatrudnią już Rangnicka, to nie zwalniajcie go już po dwóch miesiącach. Bo kibice lubią tak pisać o długotrwałych projektach, a potem przychodzi pierwsza porażka i od razu chcą dymisji. Dajcie mu czas do ...2025 :D
5
piotras22
piotras22
5 czerwca 2020, 16:14
Nawet jeśli Milan zatrudni Rangnicka to nie oznacza, że od tej pory filozofia Milanu będzie taka sama jak ta z RB Leipzig. We Włoszech wszystko odbywa się inaczej niż w Niemczech. Tutaj młodością, indywidualnością i spontanicznością za dużo się nie ugra. Kluby które zajmują czołowe miejsca wyróżniają się doświadczeniem, zespołowością i bardzo dobrym zorganizowaniem szczególnie w obronie. I chyba każdy kto chociaż trochę interesuje się włoską piłką o tym wie. Więc możliwe że wie o tym i sam Rangnick. Osobiście nie jestem za Rangnickiem, i mam potężne obawy co do filozofii klubu o młodych zawodnikach, tym bardziej że ta filozofia jest taka sama jak wymienionego już wcześniej Pana ale mimo wszystko mam nadzieję że jakoś inaczej to będzie funkcjonowało a nie identycznie jak w RB Leipzig.

Poza tym, póki nie będzie oficjalnego potwierdzenia to nie wierzę że Rangnick przyjdzie do Milanu, choćby nie wiem ile gazet i portali o tym pisało, że to pewne.
1
Nygusss12345
Nygusss12345
5 czerwca 2020, 16:19
Na oceny przyjdzie pora. Teraz nie ma najmniejszego sensu o tym dyskutować.
0
mpt1899
mpt1899
5 czerwca 2020, 19:25
W Anglii przed Guardiola i Kloppem pilka tez inaczej wygladala a teraz wszyscy w PL probuja ich nasladowac.
2
adamos
adamos
5 czerwca 2020, 15:12
Nie wiem czy zarządzane w stylu Red Bulla sie u Nas sprawdzi. Po pierwsze oni wszystko sami produkują, od zawodników, po trenerów. Co roku przychodzi grupka 20 chłopaków no name i pracują przez rok, po czym nieliczni sa włączani do drużyny reszcie dziękujemy. Myśl Niemiecka tylko i brak doświadczenia na innych podwórkach. Osoby, które intersują się F1, wiedzą, że RB dopiero zaczął coś działać po 5 latach i osiągać jakieś rezultaty. W filozofii RB nie ma czegoś takiego jak barwy, przynależność liczą się słupki i sukcesy. Wyobrażacie sobie, że przychodzi Rangnick i wywali Romka oraz Dollara bo chce zarobić, a sprowadza jakiś no name... I teraz najważniejsze kto trenerem? Czy dadzą jakiegoś 30 latka ze stajni RB, który będzie podporządkowany pod filozofię dyrektora, czy też zatrudnimy fachowca, który będzie mial konflikty z nim. I co po 2 miechach będziemy na 11 miejscu i co zrobimy, to co z Giampaolo? Zwolnienie wszystkich i od nowa projekt? Jeśli wywalimy Maldiniego Nasz pomnik stracimy wiele i nie wiem, czy to wyjdzie na dobre...
0
halogen2000
halogen2000
5 czerwca 2020, 15:54
up
masakra!
7
Corsa
Moderator Corsa
5 czerwca 2020, 19:03
ale my nigdy nie będziemy mieli kompletnie nic wspólnego z Red Bullem, więc po co o tym piszesz?
11
DarthImpaler
DarthImpaler
6 czerwca 2020, 00:58
A niemiec ma być dyrektoro-trenerem więc też nie widzę potrzeby zatrudniania "30 latka ze stajni RB czy fachofca co będzie konflikty z Rangnikiem miał".
0
Jaca23
5 czerwca 2020, 14:17
Mam wielkie nadzieję z przyjściem Ragnicka. Oby podołał zadaniu, bo jak nie on to już nie wiem, kto może dźwignąć ten klub. Nie mówię tu o rywalizowaniu o scudetto w pierwszym sezonie, ale stabilny progres z roku na rok. Nie wiem jak u Was, ale mój szampan się już chłodzi w oczekiwaniu na oficjalke :D
8
adamos
adamos
5 czerwca 2020, 15:17
A czym się zaścicił ów persona przed prowadzeniem RB Lipska? Czy od X lat wymieniliśmy jego nazwisko, że chcemy go jako trenera? To jest syndrom fali sukcesu jednego. Przypomne tylko, że dzięki fali, tez o jednym pilkarzu śpiewali pieśni a rewolwery były wszędzie. A teraz gdzie jest i jak go traktowali wszyscy?
1
Jaca23
5 czerwca 2020, 15:43
Już spieszę z odpowiedzią, skoro nie możesz się wysilić, żeby trochę poczytać w internecie. Rangnick jest odpowiedzialny nie tylko za sukces Lipska, ale też Hoffenheim i RB Salzburg. W każdym z tych klubów zaczynał rewolucję właściwie od zera, a efekty mówią same za siebie.

Lipsk w 10 lat od powstania klubu stał się zespołem rywalizującym o mistrzostwo Niemiec i praktycznie ćwierćfinalistą LM. Hoffenheim, gdy objął ich RR grało w niemieckiej 3 lidze. Salzburg jest hegemonem w Austrii, który słynie z odkrycia takich gwiazd jak Haaland czy Mane.

Napisałem, że nie oczekuję, że w pierwszym sezonie będziemy walczyć o scudetto czy LM. RR nie jest trenerem, który jest stworzony do wygrywania trofeów. Jak już zespół będzie na tyle silny, żeby rywalizować w Europie przyjdzie trener z topu, a Ralf zostanie jako dyrektor sportowy.

Proponuję poczytać co w Niemczech ludzie sądzą na temat Rangnicka. Nazywają go profesorem i uważają za twórcę wraz z Kloppem tzw. gegenpressingu.

Podsumowując RR to idealna osoba do budowy, bądź odbudowy zespołu, nie tyle jako trener co dyrektor pionu sportowego, który świetnie segreguję zawodników

Kilka postów wcześniej zapytałem Cię o Twoją kandydaturę na trenera Milanu i wciąż czekam na odpowiedź. Tylko zaznaczę, że powinna być to osoba w zasięgu Milanu bez włączonej FIFY lub FM'a.
23
Dewols
Dewols
5 czerwca 2020, 13:55
Upór Maldiniego do zatrudniania włoskich trenerów mimo lepszych alternatyw zagranicznych zniszczył ten sezon. Szkoda, że musi odejść ale tak będzie lepiej dla klubu. W obecnym futbolu nie ma już miejsca na sentyment i ,,DNA".
2
hyrus13
hyrus13
5 czerwca 2020, 13:58
Wskaż proszę te lepsze alternatywy.
0
Vol'jin
5 czerwca 2020, 14:22
Rudi Garcia, Marcelino na pewno ^

W teorii był jeszcze Blanc, ale on tak dlugo siedzi na bezrobociu, że to obecnie trener-zagadka
10
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 czerwca 2020, 14:50
Wbrew pozorom taki Allegri, S.Inzaghi czy Spalletti byliby pewniejszymi kandydaturami od apodyktycznego Niemca z przeciwstawnej kultury.W przypadku trenera problem nie tkwi w narodowości lecz stawianiu reputacji/legendy ponad rzeczywiste umiejętności/możliwości.
0
adamos
adamos
5 czerwca 2020, 15:27
hmmm Serie A, tak jak każda liga jest specyficzna, ma swoją charakterystykę, myśl. Jeśli trener spoza tej kultury nie będzie ogarnięty i fachowcem to odpadnie na przedbiegach. Czy Rangnick to właściwy człowiek? Mam więcej wątpliwości, niż pewności.
0
Dewols
Dewols
6 czerwca 2020, 08:38
Tak jak Vol`jin napisał. Marcelino i Rudi Garcia to byli zdecydowanie lepsi kandydaci w zasięgu Milanu. Co do tej mitycznej specyfiki ligi to uważam, że to bzdura. Na boisku liczy się taktyka i przygotowanie piłkarzy, a nie znajomość włoskiej kultury przez trenera. Klasowi trenerzy tacy jak Guardiola, Ancelotti, Klopp jakoś nie mieli problemu by osiągać dobre wyniki w różnych ligach. Niezależnie czy była to ,,taktyczna'' Seria A, Ligue 1, Bundesliga czy Premier League. Tak samo trenerzy z nieco niższej półki jak właśnie Garcia, Favre też nieźle sobie radzą niezależnie w jakim kraju trenują. Jeśli chodzi o samego Rangnicka to jego profil pasuje idealnie do obecnej sytuacji Milanu. Opisał to badzo dobrze Jaca23 post wyżej. Czy jest szansa, że nie wypali? Oczywiście, że tak. Jednakże chyba lepiej wybrać kogoś takiego niż znowu brać gościa, którego jedynym osiągnięciem w karierze był środek tabeli z Sampdorią. Ostatnie lata pokazały, że Milanowi nie wychodzi tego typu dobór trenerów i dalsze szukanie kogoś kto akurat u nas wypali (tak jak np. Pochettino w Tottenhamie) nie ma kompletnie sensu.
2
lopezito84
lopezito84
5 czerwca 2020, 13:50
nie ma co się oszukiwać od początku Maldini to była pomyłka
4
DarthImpaler
DarthImpaler
6 czerwca 2020, 01:07
Ale mówisz, że od początku Maldini to była pomyłka to masz na myśli Cesare jako piłkarza jego syna (czyli Paolo) jako piłkarza jego syna (czyli Daniela choć on akurat jeszcze ma przed sobą przyszłość)? Czy precyzyjniej chodzi ci o Paolo LEGENDĘ Milanu jako dyrektora? Mało precyzyjny ten twój komentarz.
0
lopezito84
lopezito84
7 czerwca 2020, 15:53
Kolego przeczytaj artykuł odnoszę się do niego, mowa o zarządzie. Jak widzisz kilka osób zrozumiało. A skoro wspominasz o umiejętnościach piłkarskich żaden z nich nie był pomyłką to wie każdy i było by bez sensu jak bym o tym pisał.
0
rafal0477
rafal0477
5 czerwca 2020, 13:49
Uważam, że jest/byłaby to pierwsza dobra decyzja właścicieli. Niestety wszytkie poprzednie decyzje jeśli chodzi o dział kierowniczy i sportowe były fatalne i brzeminne w skutkach. To właśnie przez ten chaos i amatorszczyznę nikt z topowych lub obiecujących zawodników nie chciał przyjść. Nie było gwarancji rozwoju i walki o jak najwyższe cele. Dyrektorzy amatorzy z całym szacunkiem dla ich boiskowych karier okazali się dylentantami, przez których mamy /mieliśmy trenerów nawet nie średniej klasy i przeplaconych zawodników, których niebawem sprzedamy za 50% lub więcej. Ralf to właściwa osoba by wyciągnąć klub z tego bagna. To właśnie gwarant, że znani zawodnicy będą chcieli u nas grać. Śmieszą mnie zarzuty,że nie zna specyfiki ligi,kraju itp. Klopp czy Guardiola niby znali gdy przybywali do Anglii? Czeka nas kolejna rewolucja ale wierzę,że tym razem właściwa i szrot będzie zastąpiony wartościowymi piłkarzami a dyrektorzy profesjonalnymi managerami a trener będzie z wizją i nazwiskiem godnym czerwono czarnych barw.
3
matten
matten
5 czerwca 2020, 13:47
Oby to była prawda. Rangnick wydaje się odpowiednią osobą do realizacji projektu Elliota. Mam nadzieję, że dostanie chociaż dwa sezony spokoju i odpowiednią władzę, aby wprowadzić w życie swoje pomysły. Szkoda Maldiniego, miałem cichą nadzieję, że jednak zostanie i będzie zbierał szlify w zawodzie u boku Niemca.
2
tommyb1
tommyb1
5 czerwca 2020, 13:16
Mogliby się zabrać za ratowanie Tonaliego... Bo będzie jak Balo na nasze mecze przychodził i po mieście łaził w naszej koszulce :D
0
Vol'jin
5 czerwca 2020, 13:23
już widzę jak Rangnick będzie wydawał prawie 2/3 budżetu transferowego na Tonaliego + niechęć Cellino do sprzedaży go do Milanu
7
tommyb1
tommyb1
5 czerwca 2020, 13:55
Masz rację. Sam bym tego nie robił. To tylko taki kibicowski ból dupy... Ralf nam pewnie znajdzie podobny talent za 5 baniek :) Z resztą jak wydawać gruby hajs na kogoś to raczej na Belottiego lub innego gracza, który z marszu dużo wniesie a talenty Rangnick po swojemu nam znajdzie :D
0
POE
POE
5 czerwca 2020, 13:13
Ja to cieszę się jak dziecko bo w końcu możemy wyjść z tego letargu .Bo bujamy się w obłokach juz nie jeden rok
1
TR3V0R
TR3V0R
5 czerwca 2020, 13:11
oby, dla dobra klubu.
1
Zirytowany
Zirytowany
5 czerwca 2020, 12:43
Dobra zmiana.
2
patoo_07
patoo_07
5 czerwca 2020, 12:43
Pytanie, czy jako dyrektor, czy trener-dyrektor.
1
Vol'jin
5 czerwca 2020, 13:00
na początku pewnie trener-dyrektor

potem kto wie^
3
Krupini
Krupini
5 czerwca 2020, 12:38
Paolo legenda... ale boiskowa. Trzeba skończyć z obsadzaniem ważnych stanowisk byłymi piłkarzami bo w ten sposób daleko nie zajdziemy. Jeśli zgodził by się pełnić funkcję "maskotki" tak jak Nedved w Juve, czy Zanetti w Interze to proszę bardzo. Na stanowisko dyrektorskie ten klub potrzebuje prawdziwego fachowca, który ogarnie ten cały burdel.
Edytowano dnia: 5 czerwca 2020, 12:39
26
MilanistaMarek
MilanistaMarek
5 czerwca 2020, 12:47
Klubowe legendy powinny pracować w klubach które reprezentowali całą karierę.
Krupini masz rację w takich rolach jak Nedved, Zanetti jak najbardziej powinien zostać Maldini u nas tylko swoimi wypowiedziami sam się zwolnił tak jak Boban. Paolo potrzebuje dużo nauki na stanowisku dyrektora a od Rafla mógł by się dużo nauczyć
3
Gzikuu
Gzikuu
5 czerwca 2020, 12:34
Uuuu w końcu pewne źródło! No no. Teraz czekajmy na trenera.
1
tomasz696
tomasz696
5 czerwca 2020, 14:05
Nie wiem co w tym pewnego atakują informacjami w tym lgds tak jak tuttosport najlepszy przykład klauzuli bennacera pierw jakiś no name napisał później sxhira potwierdził a czemu przy podpisywaniu tego nikt nie powiedział a tu nagle każdy potwierdza.
0
Gzikuu
Gzikuu
5 czerwca 2020, 14:13
Jeżeli chodzi o info, dotyczące Milanu, to tylko Longo i Schira są gwarantami jakiejś tam pewności.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się