SCUDETTO


Napoli wygrywa Coppa Italia. Gattuso z pierwszym trofeum w karierze trenerskiej

17 czerwca 2020, 23:16, FossaDeiLeoni Aktualności
Napoli wygrywa Coppa Italia. Gattuso z pierwszym trofeum w karierze trenerskiej

Znamy już wszystkie rozstrzygnięcia w sezonie 2019/2020 jeśli chodzi o Coppa Italia. Napoli pokonało Juventus w rzutach karnych. Regulaminowy czas gry zakończył się bezbramkowym remisem. Dla Gennaro Gattuso jest to pierwszy zdobyty puchar w trenerskiej karierze. Wygrana w Coppa Italia zapewnia oczywiście Napoli miejsce w fazie grupowej Ligi Europy.



45 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jaca23
Jaca23
18 czerwca 2020, 13:00
Forza Rino!
2
ksieciunio
ksieciunio
18 czerwca 2020, 11:59
Chciałbym przypomnie, że Rino grał w finale Coppa także z Milanem, różnica jest taka że Napoli samo nie strzeliło sobie 3 bramek.
Edytowano dnia: 18 czerwca 2020, 11:59
4
Kosmateus123
Kosmateus123
18 czerwca 2020, 13:01
Callejón trochę próbował (mam na myśli te zbyt krótkie podania we własne pole karne). ;-)
1
Kosmateus123
Kosmateus123
18 czerwca 2020, 11:09
Brawo Rino !!!! Nie wiem czy tylko ja, ale miałem wrażenie, że Gattuso nie cieszył się w pełni, jakby wolał podnosić trofeum z Milanem... Co do meczu- nie spodziewałem się widowiska po Napoli stosującym gattusiano i Juve kopiącym się po czole, ale chociaż wynik cieszy ;)
3
Jalapeno
Jalapeno
18 czerwca 2020, 09:50
Na krytykę w stronę Gattuso mamy wytłumaczenie, wiecie jakie?

Odnosiliśmy wrażenie, że skoro taki początkowy trener, który nie ma większego doświadczenia na ławce trenerskiej, może z takim składem wykręcić wynik ocierający się o Ligę Mistrzów, to myśleliśmy, że po prostu ktoś bardziej doświadczony i lepszy od Rino przyjdzie i z automatu top4 zrobi.
2
Jago
Jago
18 czerwca 2020, 09:37
No i graty dla Gattuso, niech szlifuje swój fach.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 czerwca 2020, 09:18
#teamGattuso :)
5
lopezito84
lopezito84
18 czerwca 2020, 08:19
A Milan ja zwykle nie pokazał charakteru bo to była jedyna szansa na LE
0
Corsa
Moderator Corsa
18 czerwca 2020, 08:09
No nie powiem, trochę mi teraz głupio, nawet trochę bardzo. Po ciuchu liczyłem, że projekt Rino w Neapolu okaże się klapą i potwierdzi się, że rozstanie było słuszne, jednak stało się inaczej...

Trzeba obiektywnie przyznać, że Gattuso poskładał do kupy to co zostawił po sobie Carlo, ta seria porażek zaraz po jego przyjściu pokazywała jak źle tam było. Jak jest teraz? Zupełnie inaczej, drużyna na nowo staje się kolektywem, styl oczywiście toporny, niepodobny do Napoli, ale trzeba przyznać, że skuteczny.

Dwukrotne odprawienie Juve, Interu, awans w tabeli, to już nie jest przypadek. Tak jak ktoś poniżej tu pisał, Milan za jego rządu, a dzisiaj, to niebo, a ziemia. Facet ma swój styl i pomysł na grę, najważniejsze, że działa.

Gratuluję, chylę czoła i kajam się za to co pisałem na jego temat. Oby mu się wiodło, Forza Rino!
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 czerwca 2020, 08:42
Przecież styl z meczów przeciwko Torino czy Barcie(aktualna redukcja w ofensywie Neapolu był jednym z wielu sytuacyjnych rozwiązań dzięki którym Rino stoi w takim miejscu) jest podobny do Napoli.Do Napoli Mazzarriego :D
1
Bufor85
Bufor85
18 czerwca 2020, 08:57
Chyba będziesz tutaj jedyną osobą, która nie doceniła Rino ale do tego się przyznała.
Moje zdanie na temat Rino było od początku takie: po kilku laatach wielkiej posuchy Rino w końcu doprowadził dwukrotnie Milan do LE. To nie wina Rino, że za jego kadencji nie byliśmy wirtuozami, że przez to nie radziliśmy sobie w LE, ale muszę mu przyznać to, że dzięki niemu Milan się nie bał. Kiedy graliśmy z lepszymi drużynami od nas a mam tu na myśli Romę, Inter, Lazio czy Juve to graliśmy jak równy z równym. Rino wypracowywał swój styl i robił to konsekwentnie. Bardzo żałowałem, kiedy dowiedziałem się o jego odejściu z Milanu.
0
adamos
adamos
18 czerwca 2020, 09:00
spokojnie zobaczymy w przyszłym roku. Jak Rino zbuduje drużynę. Ja myślę, że problemem Napoli była głowa a nie umiejętności. Przypomnę, że też Rino sobie świetnie poradził na pół roku przed u Nas osiągnął LE, ale później im dalej to był dramat. Może to taki strażak na pół roku?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 czerwca 2020, 09:20
Był dramat ze względu na problemy z 2 kluczowymi postaciami-wypalonym Suso oraz sfrustrowanym Higuainem.Pozbyli się Argentyńczyka i od razu, jeszcze przed przyjściem Piątka rozpoczęli marsz w górę od wygranej z zespołami z Genui.Później była identyczna sytuacja lecz spowodowana klęską w derbach.Ogólnie przy tamtej kadrze głównym problemem nie był trener.Była nim niestabilność emocjonalna/słaby mental grupy.Zespół przestawał grać w piłkę po każdej poważniejszej porażce.W takich sytuacjach jeden Gattuso nie wystarczy , potrzeba autorytetów, liderów w szatni z poważnym dorobkiem piłkarskim na koncie.
2
Fushnikov
Fushnikov
18 czerwca 2020, 05:48
Sarri poszedł do Juve by coś zdobyć a zdobędzie tylko majstra o ile zdobędzie i go wy.... Brawo Rino!!!!
1
adamos
adamos
18 czerwca 2020, 09:01
Sarri poszedł do Juve by Napoli wszystko wygrało, ale niestety tylko dali radę w CI.
0
Andre
Andre
18 czerwca 2020, 01:41
Gratuluję Rino, którego Napoli zasłużyło na ten puchar, jednak trzeba obiektywnie przyznać, że Juve Sarriego jest o klasę gorsze, niż Juve Allegriego...
3
Katan
Katan
18 czerwca 2020, 12:39
Ja bym powiedział, że o dwie, myślę, że Allegri na spokojnie by wygrał rezerwowym składem z podstawowym Sarriego :)
1
KKP19
KKP19
18 czerwca 2020, 00:51
Brakuje jeszcze tylko Lazio na majstra, dobrej formy Lyonu, Napoli na 6, a nas na 7 miejscu i sezon można uznać za udany ;)
15
Jalapeno
Jalapeno
18 czerwca 2020, 00:24
Jeszcze pytanie, bo już późna pora i mi się wsyzstko miesza - skoro Napoli ma pewną gre w LE, a tabela zostałaby taka, jaka jest (czyli my 7), to wtedy my mamy eliminacje, a Roma i Napoli faze grupowa, tak? czy cos pokrecilem?
0
Dozen
Dozen
18 czerwca 2020, 00:48
Tak.
0
Jalapeno
Jalapeno
17 czerwca 2020, 23:45
Powiem tak.

Sam byłem jednym z tych, którzy zwalniali Gattuso ze względu na toporny styl gry. Jednak... Tak człowiek patrzy na tę tabelę sprzed roku i co widzi? No, chociażby 19 wygranych, 11 remisów i 8 porażek w 38 meczach. Powtarzam - 8 porażek! Gdzie my już mamy 10, a jeszcze 12 kolejek do końca. Co człowiek jeszcze widzi? 55:36, +19 bilans! Teraz? -6.

Śmiem twierdzić, że teraz mamy mocniejszy skład niż sezon temu. :)

Jasne, nie robię z niego Boga, bo w LE dał pupy. Jednak ten człowiek jest spokojnie nad Piolim i Giampaolo. Może z obecnym składem coś by wykrzesał, chociaż z drugiej strony trzeba pamiętać, że Inter i Lazio są zdecydowanie mocniejsi niż sezon temu.

Nie zmienia to faktu, że czasem trzeba styl poświęcić. Patrząc na naszą kadrę z tamtego sezonu, to chapeau bas. Najlepszy wynik punktowy od sześciu lat... No, a ogólnie piłkarze Gattuso umieją grać ładnie w piłkę, tylko on musi mieć dobrych wykonawców - Napoli dzisiaj np, nie zagrał wcale tak defensywnie, fajnie sobie klepali, tworzyli sytuacje, byli lepsi od Juve.

Forza Rino. :)
17
Owiec
Owiec
17 czerwca 2020, 23:50
Styl był beznadziejny, toporny i po prostu wolałbym soli nasypać pod powieki i iść spać...


A potem sobie przypominasz to jak Cutrone po golu biegnie do Gennaro, jak Milan miał czyste konto przez chyba 8 meczy i przypomina sobie też to że minęliśmy się z LM o 1 punkt...


Co sobie myślał zarząd zatrudniając Giampaolo, który jest tak charyzmatyczny jak spleśniały ziemniak z roku?

Tęsknię za Rino jak cholera... Też go krytykowałem, powoli myślałem o tym że lepiej by było aby odszedł, ale teraz już widzę ile dawał tej zbieraninie kopaczy...

Forza Rino, oby kiedyś wrócił do syna marnotrawnego jakim jest Milan
23
Jalapeno
Jalapeno
17 czerwca 2020, 23:54
Powiem Ci, że tak punkt mniej dużo zmienił. Gość byłby na rękach noszony, gdyby tylko udało mu się do LM zakwalifikować i założę się, że ten styl nie miałby wtedy większego znaczenia. Tylko teraz ma, bo jednak celu nie osiągnął. Był bardzo blisko, najbliżej ze wszystkich, a patrząc na naszą kadrę, to krótko mówiąc - nie powalało.

Ogólnie to Napoli może być bardzo fajnym zespołem w następnym sezonie. Z Verony dochodzi solidny Rrahmani, do tego Petagna na napad. Skrzydła fajnie obsadzone, Mertens przedłużył kontrakt (a jest świetnym zawodnikiem). Może nie będą się od razu bili o majstra, ale top4 powinien Rino z nimi zrobic na luzie. Jeszcze tylko dobrego bramkarza im brakuje i tutaj chciałbym zobaczyć Drągowskiego. :)
1
Katan
Katan
18 czerwca 2020, 00:11
Meret jest jeszcze u nich i nie mają co na niego narzekać. A co do Gattuso, tak jak już mówiłem, wbrew powszechnej łatki wuefisty, która tu mu tak ochoczo nadali, to ja go uważałem za dobrego trenera z potencjałem na bardzo dobrego trenera. Strasznie mu kibicuje i mam nadzieję, że odniesie o wiele więcej sukcesów na ławce trenerskiej :)
4
Katan
Katan
18 czerwca 2020, 00:14
"Wam się oczy otworzą, jak mnie się zamkną" :)

Dyskusje na temat tego co było są zbyteczne. Jedno warto pamiętać, że decyzja by się rozstać byłaby całkiem słuszna gdyby w klubie zrobiono właściwy kolejny krok. To co zostawił Rino było świetnym polem do pracy. Niestety wydarzyło się to co się wydarzyło. Sam Rino gdyby został, musiałby się godzić na wizję Gazidisa, z czym się otwarcie nie zgadzał. To też mogłoby się źle skończyć.
Widział co nie funkcjonuje dobrze i gdzie można coś poprawić. To niezwykle inteligenty facet, wbrew opiniom ujadaczy.

Styl stylem, można wieszać psy, ale jedno trzeba zauważyć, jego drużyny nie grają z przypadku. A u nas? Obrona z przypadku, ataki z przypadku i gole z przypadku. Efektem jest najgorszy sezon XXI wieku.
Co najlepsze, niektórym się to podoba bardziej od poprzedniego sezonu... bo zagraliśmy dobre 45 minut z Interem :)
Edytowano dnia: 18 czerwca 2020, 00:15
6
jasiom22
jasiom22
18 czerwca 2020, 01:17
Brawa dla Rino, zasłuzył na zwyciestwo! Zawsze bedzie legenda Milanu, osobowoscia i piłkarzem.

Ale tez, nie dajmy sie zwariowac, dzis wygrał puchar wiec troche nie wypada psioczyc, ale tez nie ma co robic z niego wielkiego trenera, z Milanem tez był w finale coppa italia podobnie jak Montella., co nie robi z nich wielkich trenerow.

Wiadomo rowniez ze Rino z Milanem pozegnał sie w dosyc niefortunnych okolicznosciach, zmiany wlascicieli klubu, bajzel w zarzadzie, po kłotni z Bakayoko, i po tym jak zabrakło jednego punktu ktory był na wyciagniecie reki, a gra w ostatnich meczach była bardzo marna, kazdy to pamieta. Tez warto dodac ze Rino zbierał w Milanie doswiadczenie, ktorego teraz juz troche miał, moze z czasem stanie sie wielkim trenerem, co i tak nie zmieni tego faktu ze rozstanie sie z ławka Milanu bylo wtedy konieczne i nieuniknione.

Ja osobiscie nie tesknie za Rino na ławce, a jego prace w Milanie dalej mozna ocenić pozytywnie, zrobil duzo dobrego, ale widac bylo ze pewnego poziomu nie przeskoczy podobnie jak wczesniej Montella, choc wyniki i tak mial lepsze niz mozna bylo sie spodziewac po grze... Podobnie jak teraz w Napoli.

Giampaolo tez ciezko oceniac przez pryzmat tych 7 czy 9? kolejek, jak te same przyczczy przez ktore doszlo do odejscia Rino nie byly rozwiazane, przygotowanie do sezonu i mercato były mocno niedorobione, zamiast SS (Correi) do swojego systemu zostal z himerycznym Suso, a przygotowania byly opoznione o 2 tygodnie, kalendarz tez byl mega ciezki i Giampaolo nie dane bylo sie poprawic. A bałagan w zarzadzie trwa do dzis.

Dalej Pioli... Chyba nikt nie patrzył na niego jako trenera ktorego by chciał w Milanie, klasyczny strazak, nie ma nawet co go porownywac z Rino... choc mozna o nich dwoch napisac to samo, spisali sie lepiej niz sie mozna bylo spodziewac... ale to i tak za mało jak na oczekiwania Milanu. Czy Milan lepiej by sobie poradził gdyby Rino został, mozna tylko gdybac, pewnie nawet tak..

Jednak zdecydowanie ciekawiej zapowiada sie teraz sciagniecie Rangnicka, niz mysl ze mielibysmy ogladac kolejny sezon topornego Milanu Rino. Brawo Rino! I dawac tu juz tego Rangnicka niech w koncu ktos zrobi porzadek...
1
adamos
adamos
18 czerwca 2020, 09:03
spokojnie Rino to strażak na pół roku tylko...
0
MK92
MK92
17 czerwca 2020, 23:45
No i pięknie! Mecz był strasznie nudny, ale skończyło się dobrze. Ściskałem kciuki za Napoli nie tylko przeciwko Juve, ale głównie ze względu na naszego Rino oraz Piotrka i Arka. Gennaro już ma więcej trofeów na ziemi włoskiej niż Sarri. Powiem szczerze, że doceniam go jako trenera dopiero teraz. Piłkarze są skłonni pójść za nim w ogień.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 czerwca 2020, 23:39
Czyli można zapomnieć o jakiejkolwiek szansie na ominięcie męczarni na prowincji w el. do LE.Swoją drogą ciekawe czy tego entuzjazmu wystarczy na rewanż z Barceloną i próbę sprawienia niespodzianki.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
17 czerwca 2020, 23:35
Dinho leprzy!
4
Milanboy
17 czerwca 2020, 23:25
Znając Gattuso i tak nie jest zadowolony, bo nie ma tam zwyczajnie Milanu.
15
AdamoX__
AdamoX__
17 czerwca 2020, 23:24
Hahahahaha GATTUSO >TFU JAKIS SARRI JUVE MERDA
12
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 czerwca 2020, 23:23
Brawo Rino! Mając zespół trochę lepszy niż Milan oraz wsparcie zarządu postawił się hegemoni Juve i zasłużenie zdobywa pierwszy puchar.
3
Szulaj22
Szulaj22
17 czerwca 2020, 23:29
Bez przesady tam prawie każdy piłkarz nie licząc bramkarza jest lepszy jedną klasę minimum.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 czerwca 2020, 23:35
Tak, tak.Szczególnie środek obrony z wyjątkiem Koulibalego, który też przez 3/4 sezonu albo kontuzja albo grubo pod formą,bramkarze i LO....Zrobić z tego materiału tak szczelną defensywę jest nie lada wyczynem.
2
dykt4tor
17 czerwca 2020, 23:35
Bennacer,Ibra,Romagnoli, to u nas grają czy nie?
1
dziadek
dziadek
17 czerwca 2020, 23:23
To jak z tym wuefistą jest?

Forza Gattuso!
11
Aniaa
Aniaa
17 czerwca 2020, 23:22
Ależ się cieszę. I z powodu Rino i naszych chłopaków :)
13
17 czerwca 2020, 23:22
Będą z niego ludzie. Kiedyś wróci do nas :)
5
17 czerwca 2020, 23:22
Zwycięski Rino i smutny Buffon. Tylko barwy nie te, ale i tak mega cieszy.

Zasłużył jak nikt inny. Forza Rino!
25
bawolejaja
bawolejaja
17 czerwca 2020, 23:21
Gattuso > Pioli,
17
dykt4tor
17 czerwca 2020, 23:36
Napoli > Milan xD
4
dykt4tor
17 czerwca 2020, 23:36
Napoli > Milan xD
0
Cisek666
Cisek666
17 czerwca 2020, 23:21
Super. Jeszcze niech Lazio wygra ligę i będzie ekstra.
17
Wolly
Wolly
17 czerwca 2020, 23:32
Z taką formą Juve. Są bardzo duże szanse.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się