SCUDETTO


Pierwszy dzień Pierre'a Kalulu w Mediolanie

18 czerwca 2020, 10:08, Adam6 Aktualności
Pierwszy dzień Pierre'a Kalulu w Mediolanie

Środa była dla Pierre'a Kalulu pierwszym dniem w Mediolanie. 20-latek po pomyślnym przejściu badań w klinice La Madonnina, udał się do siedziby Milanu, aby podpisać kontrakt, który zwiąże go z klubem na następne pięć lat. 

Czwartkowe Tuttosport krytykuje jednak transfer Francuza i uważa, że Milan zamiast kierować się w stronę Juventusu, swoją taktyką na rynku transferowym, coraz bardziej zaczyna przypominać Arsenal. Lyon zrobił wszystko, co w ich mocy, aby zatrzymać obrońcę, ale chłopak wolał przejść do Rossonerich



34 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mpt1899
mpt1899
18 czerwca 2020, 19:26
Arsenal sciagnal Gazidisa, zeby jak najszybciej zwrocic koszta budowy stadionu, zwiekszyc przychody i wartosc klubu. Moim zdaniem wywiazal sie z tego bardzo dobrze. Pozniej to Kroenke nie chcial inwestowac w zawodnikow a nie Ivan. Jakos Ivana tam teraz nie ma a Arsenal dalej stoi w miejscu albo wrecz jest jeszcze gorzej. Az strach pomyslec gdzie by byli gdyby Ivan nie zapewnil im takich przychodow bo tak to chociaz wyplatami moga zawodnikow przyciagnac. W Milanie natomiast Ivan jest po to, zeby najpierw wyciagnac klub z dlugow i zapewnic plynnosc finansowa. Czyli sam start to zupelnie inna bajka. Niestety ale zarzadzanie Milanem juz od wielu lat to jedna wielka pomylka. Narazie Milan powoli sie toczy ku wyjsciu na prosta. Dlugi splacone. Przychody rosna a wydatki maleja. Elliott i Ivan zarzekaja sie, ze chca przywrocic klub na top Europy. Czy blefuja czy rzeczywiscie maja dobre zamiary dowiemy sie za pare lat. Wszyscy juz zapomnieli, ze Elliott przejal Milan na skraju bankructwa a dla normalnego czlowieka Ivan podjal sie misji niemozliwej. Popelnili bledy ale nie pozostaje nam nic innego jak wierzyc, ze bedzie ich coraz mniej i naprawde maja plan. Forza Milan!!!
2
hyrus13
hyrus13
19 czerwca 2020, 09:50
Zasadniczo przy takiej umowie telewizyjnej, zainteresowaniu kibiców i sponsorów rozgrywkami PL to nawet małpa by sobie poradziła w Arsenalu. Wymień mi efekty pracy Gazidisa w Milanie. Poza aplikacją i umową ze Skrillem (została w ogóle oficjalnie ogłoszona?) nic nie przychodzi mi do głowy. Obniżenie budżetu płac, to żadna zasługa, bo piłkarzom zwyczajnie pokończyły się umowy.
0
mpt1899
mpt1899
19 czerwca 2020, 11:18
To czemu Ty tam nie poszedles. Pewnie Arsenal bylby teraz wart 5mld. W 2009 bylo troche inaczej niz teraz. Tak kasa byla z TV i sponsorzy tez, tylko jeszcze trzeba bylo ich sciagnac i wynegocjowac najlepsze warunki. On zwiekszyl wartosc Arsenalu z 600mln do ponad 2mld a MU tonie w dlugach. Takze nie jest wszystko takie proste, nawet dla malpy. Sponsorsy, ktorzy doszli to Skrill, Boglioli, Piquadro, DAZN. Milan oficjalnie nie ma dlugow a bylo ich oklo 300M. To sa kroki w kierunku stabilizacj finansowej klubu, ktorej Milan potrzebowal jak tlenu. Zmniejszenie wydatkow przy pozostaniu najlepszych graczy w klubie. Samo zatrzymanie ich w obecnym Milanie to sukces. Nastepny krok to wdrozenie planu na druzyne, zarzadzanie i powrot do pucharow. Ja go nie bronie ale mowic, ze nic nie robi to trzeba byc ignorantem albo "znafca" z FIFY czy innych tam.
Edytowano dnia: 19 czerwca 2020, 11:19
1
Jaca23
Jaca23
18 czerwca 2020, 13:14
Tuttosport to niech się lepiej zajmie upadającym Juventusem. Ostatnie sezony z Ronaldo, a później równia pochyła w dół. Liczę na Lazio w tym sezonie i początek końca tych oszustów.
2
kamilus
kamilus
18 czerwca 2020, 14:01
Jedyny problem w "upadku" Juventusu to to, że prawdopodobnie ich miejsce na szczycie zajmie Inter...
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
18 czerwca 2020, 15:29
Oczywiście, najlepiej by było, gdyby miejsce Juventusu zajął Milan. Jednakże od czasu, kiedy nas wyrolowali z majstra, a także po każdym kolejnym meczu z ich udziałem - coraz bardziej ich nie lubię. Jak cenię sobie każdą włoską drużynę, nawet Inter, tak Juventus mnie mierzi po prostu.
Żeby było jasne, nie neguję ich potęgi, jeśli chodzi o włoskie boiska. Przez lata nie było na nich mocnych. Ale, jak wielokrotnie powtarzałem, nie miałbym do nich nic, gdyby wygrywali siłą piłkarzy, a nie uległością arbitrów. Choćby wczorajszy mecz - już nawet polskich komentatorów dziwiło, czemu Alex Sandro po trzecim czy czwartym z rzędu faulu, w tym jednym kompletnie bez piłki, nie dostał choćby żółtej kartki. No ileż można.
Także, przechodząc do meritum, będę szczęśliwy niezależnie od tego, czy zdetronizuje ich Napoli, Lazio, Inter, a nawet, kuźwa, Benevento. Ktokolwiek.

Co do samej polityki transferowej Juve - o ile jeszcze kilka lat temu była wręcz genialna, tak od mniej więcej dwóch lat notuje praktycznie same niewypały (nie licząc Ronaldo, ale Ronaldo to Ronaldo i kropka). Nie ma czego zazdrościć.
4
Bufor85
Bufor85
18 czerwca 2020, 17:07
Od kilku lat nienawidzę słowo Juventus. Oszuści wchodzący z nożem kuchennymi drzwiami. Cieniasy mający więcej szczęścia niż gry.
1
zbylon
zbylon
19 czerwca 2020, 00:53
Ja tam nie wiem czy Ronaldo jakoś specjalnie podniósł ich poziom sportowy. Wydali na niego kupę siana, nie wiem czy ta kasa im się zwróciła a koleś zaliczy pierwszą poważną kontuzję i będą w dupie.
1
karp_fso
karp_fso
18 czerwca 2020, 12:27
No to teraz pytanie, czy okaże się na tyle dobry, żeby od razu wskoczyć do kadry, czy będzie latał po wypożyczeniach?
0
Zuber
Zuber
18 czerwca 2020, 12:06
Skoro wszystkich tak boli dupa o ten transfer, to gościu widocznie jest dobry. Jakby był słaby to nikt by o nim nie pisał.
5
Diavo
Diavo
18 czerwca 2020, 11:57
Skoro Lyon chciał go zatrzymać to musi coś znaczyć,a że obecnie gramy bez prawego obrońcy to uważam,że wskoczy szybko do składu :)
2
hyrus13
hyrus13
18 czerwca 2020, 11:42
Chłopak powinien iść na wypożyczenie i spokojnie uczyć się dorosłej piłki. Niestety w tym klubie wszystko stoi na głowie. Gabbia zamiast spędzić sezon grając w jakimś klubie Serie A stracił go siedząc na ławce (rok temu był podstawowym graczem kadry na mundialu U20).

Ale i tak najciekawsze jest to, że większość tutejszych kibiców takiego Gabbię ma gdzieś i nie obchodzi ich to, że się chłopak marnuje chociaż nie grał gorzej od MM i Kjaera. Za to w Kalulu widzą transfer do pierwszej 11.
4
adamos
adamos
18 czerwca 2020, 12:37
Mi tez jest Gabbi bardzo szkoda bo myślę, ze z niego byłby Romek vol. 2. Ale to tez jest ułomnośc ligi, jedyna chyba liga w Europie, ktora nie dopuszcza składu rezerw by grali od najniższej klasy rozgrywkowej. Dlatego jesteśmy w tyle za innymi ligami. Dla takiego Gabbi by było super, aby trenował z pierwszą drużyną i grał w takiej np Serie B. Dla kontuzjowanych tez by było dobrze.
1
Vol'jin
18 czerwca 2020, 12:39
Ale to tez jest ułomnośc ligi, jedyna chyba liga w Europie, ktora nie dopuszcza składu rezerw

skończ brednie powtarzać ^ Na poziomie Serie C biega sobie drugi skład Juventusu U-23...
Edytowano dnia: 18 czerwca 2020, 12:40
0
ceci791
ceci791
18 czerwca 2020, 12:44
Uczyć się dorosłej piłki ......typowo polskie, za dużo oglądasz polskiej piłki i komentatorów typu Gmoch i Strejlau
2
hyrus13
hyrus13
18 czerwca 2020, 12:54
@adamos

przecież Gabbia miał oferty z Serie A, w tym z Parmy (zimą), która była wtedy wyżej w tabeli niż Milan. To jest polityka klubu, przecież nie ma zakazu wypożyczeń zawodników. Juventus może wypożyczać, Inter i Napoli też, tylko nie my. Coś tu nie gra.

@ceci791

Nie oglądam polskiej piłki. Coś masz jeszcze do napisania?
0
kamilus
kamilus
18 czerwca 2020, 14:02
A czy czasem odejście Gabbi nie zostało zablokowane w styczniu ze względu na kontuzję Duarte?
0
hyrus13
hyrus13
18 czerwca 2020, 14:17
@kamilus nawet jeśli (choć wg mnie nie) to jednak klub powinien się za kimś rozejrzeć, a nie trzymać na ławce dość spory talent. Po sezonie regularnej gry mógłby spokojnie grać koło Romka i mielibyśmy za darmo obrońcę.

Przy okazji przypomnę, że Milan kupił Romka po sezonie spędzonym w Sampdorii. Kupił go za ciężkie pieniądze. Gdyby spędził tamten sezon na ławce w Romie to straciliby wszyscy. No, ale tylko u nas się nie da.
0
Jalapeno
Jalapeno
18 czerwca 2020, 11:10
Offtop:

Werner oficjalnie pilkarzem Chelsea. Kwota transferu - 53 miliony euro. 10 mln za sezon, kontrakt do 2025.

Wydaje sie spoko transfer, ale Niemieccy napastnicy w Anglii nie zawsze sobie radzili. Zobaczymy.
1
KKP19
KKP19
18 czerwca 2020, 10:58
Niech lepiej ta pseudo gazeta skrytykuje Juve za odejście Marotty do Interu ;)
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 czerwca 2020, 10:49
Byle nie potraktowano go jako poważne wzmocnienie, bo próby upychania takiego zawodnika do pierwszego składu będą kolejnym dowodem całkowitego oderwania od rzeczywistości.Powoli, na spokojnie, niech zacznie od roli uzupełnienia kadry,potem w zależności od postępów awansuje na etatowego zmiennika lub trafi na podobne wypożyczenie, co swego czasu Niang/Suso.Do tego otoczyć go odpowiednią opieką, żeby nie zszedł na złą drogę w parze z Leao i innymi francuskojęzycznymi młodzikami, a może coś z niego będzie.Na pewno najgorsze co można obecnie zrobić to kontynuować obecny model prowadzenia młodzieży, w którym tacy piłkarze po początkowym sukcesie są zostawiani sami sobie bez odpowiednich ''pleców'' na boisku/ławce rezerwowych oraz z gigantyczną presją odpowiednich rezultatów.
1
ciiigi4
ciiigi4
18 czerwca 2020, 10:59
Pier**** o Chopinie... Jak chłopak jest na tyle dobry że będzie naszym najlepszym prawym obrońcą to niech gra od deski do deski w każdym meczu.

Granie za nazwisko w Milanie przerabiamy od lat, niech się liczą umiejętności. Na szczęście przyjdzie trener i to on go oceni, a nie że chłopak będzie wysyłany to głębokich rezerw bo użytkownicy tutaj tak chcą...
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 czerwca 2020, 11:14
No właśnie.Niech decyduje trener oraz aktualna forma, a nie tak jak było do tej pory polityka klubu, metryka, czysty potencjał czy brak konkurencji, gdyż takie postępowanie jest wyłącznie szkodzeniem części tego typu zawodników.
0
Aniaa
Aniaa
18 czerwca 2020, 10:22
Od paru lat jesteśmy klubem, który wydaje ogromne pieniądze, a one idą w błoto.
Nie twierdzę, że to będzie nieziemski transfer, ale dajmy chłopakowi szansę. Mam wrażenie, że w przypadku takich transferów każdy nagle zmienia się w eksperta np. od ligi francuskiej, a prawda jest taka, że zapewne 95% użytkowników (włącznie ze mną) o nim nie słyszało.
Podobnie było przed transferem Bennacera - "łe co to znaczy Empoli", "łe co to znaczy Algieria". Poczekajcie z wydawaniem wyroków.
Edytowano dnia: 18 czerwca 2020, 10:23
13
Mirek99999999
Mirek99999999
18 czerwca 2020, 10:38
Bennacer w dużym europejskim klubie byłby co najwyżej rezerwowym więc słabe porównanie, nie skreślam gościa ale takimi transferami nie prędko wrócimy do LM.
0
KKP19
KKP19
18 czerwca 2020, 10:43
Na tą chwilę moze Benek w klubie z topu bylby rezerwowym, ale ma potencjał na pierwszy skład w najlepszych ekipach.
Zresztą nam wystarczą dobrzy rezerwowi dużych klubów jak Theo i do LM z dobrym trenerem bysmy sie zalapali
3
kamilus
kamilus
18 czerwca 2020, 11:07
Mirek99999999, masz rację, że takie transfery nieprędko doprowadzą nas do LM, ale jak Milan może robić inne, skoro klubu nie stać? Chyba, że masz wolne 100 mln euro, to podeślij je do Mediolanu, dzięki czemu nie będziemy mieć kłopotów z FFP.

Eh, jak łatwo wydawać cudze pieniądze...
0
Aniaa
Aniaa
18 czerwca 2020, 12:22
Mirek, pełna zgoda, ale wyłączając miłość, a włączając chłodne myślenie - czy Milan jest obecnie dużym europejskim klubem i można go stawiać w jeden linii np. z Juve? Myślę, że każdy stąpający po ziemi nie oczekuje transferów pokroju De Bruyne, bo co on miałby tutaj robić?
Najpierw zbudujmy ekipę na spokojne, regularne top 4 we Włoszech, a później rozmawiajmy o Europie.
2
tomasz696
tomasz696
18 czerwca 2020, 10:20
Sama wymiana za calabrie to finansowo do przodu potencjalne pieniądze z transferu i oczywiście pensja mniejsza pewnie. Do tego może grać na każdej pozycji w defensywnie podobno.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
18 czerwca 2020, 10:36
Calabria też może grać na każdej pozycji w defensywie, tylko trzeba pamiętać, że jak coś jest do wszystkiego to tak naprawdę jest do niczego:)
0
lopezito84
lopezito84
18 czerwca 2020, 10:20
Zgadzam się Gazidis i Eliot nie zamierzają budować klubu dla tytułów bo to są biznesmeni - sępy na kasę. Kupili gościa w sumie za darmo sprzedadzą go za jakieś 25 mln to samo niedługo zrobią z Leao jeśli się rozwinie to też za jakieś 50 mln pójdzie i w jakieś 3 lata z 2 piłkarzy 50 baniek zysku a będą też inni taki (Bennacer z 50 mln). Tak Gazidis robił w Arsenalu i tak będzie robił w Milanie i musimy się z tym liczyć. Więc nie spodziewam się powrotu wielkiego Milanu w tym dziesięcioleciu, no może półfinał LE lub eliminacje do LM za 5 lat. no chyba że tym razem na poważnie kupi ich producent torebek LV.
0
hyrus13
hyrus13
18 czerwca 2020, 10:56
Podziwiam optymizm. Ja to mam nadzieję, że odzyskamy chociaż połowę tego co zapłaciliśmy za Leao.
0
Jalapeno
Jalapeno
18 czerwca 2020, 10:15
Sruttosport. W stronę Juventusu? Przecież oni z sezonu na sezon słabsi, kwestia czasu, zanim Inter ich zrzuci z tronu.

Poczekajmy na jego występy w koszulce Milanu. Ile razy to już gość za darmo, albo za grosze dawał więcej niż naszpikowana gwiazda za kokosy... Ja tam mu kibicuję, jak każdemu w tym klubie. Fajnie, jakby wypalił. Forza Kalulu.
13
hyrus13
hyrus13
18 czerwca 2020, 11:43
Wiesz mi, że dałbym bardzo dużo, żeby Milan był w tej chwili w miejscu Juventusu i czekał na nieuchronne zrzucenie z tronu.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się