SCUDETTO


27. kolejka Serie A

22 czerwca 2020, 21:41, cinassek Aktualności
27. kolejka Serie A

27. kolejka Serie A rozpoczęła się dla kibiców Milanu bardzo przyjemnie, bo od wyjazdowej wygranej 4:1 z Lecce. Do środowego późnego wieczoru rozegrane zostaną pozostałe spotkania tej serii gier. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji na ich temat.

Poniedziałek, 22 czerwca:

19:30: Fiorentina - Brescia 1:1 (Pezzella - Donnarumma [k.])

19:30: Lecce - Milan 1:4 (Mancosu [k.] - Castillejo, Bonaventura, Rebić, Leao)

21:45: Bologna - Juventus 0:2 (C. Ronaldo [k.], Dybala)

Wtorek, 23 czerwca:

19:30: Hellas - Napoli 0:2 (Milik, Lozano)

19:30: SPAL - Cagliari 0:1 (Simeone)

21:45: Genoa - Parma 1:4 (Falque [k.] - 3x Cornelius, Kulusevski)

21:45: Torino - Udinese 1:0 (Belotti)

Środa, 24 czerwca:

19:30: Inter - Sassuolo 3:3 (Lukaku [k.], Biraghi, B. Valero - Caputo, Berardi [k.], Magnani)

21:45: Atalanta - Lazio 3:2 (Gosens, Malinowski, Palomino - De Roon [s.], Milinković-Savić)

21:45: Roma - Sampdoria 2:1 (2x Dżeko - Gabbiadni)



110 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
25 czerwca 2020, 19:25
Znakomite były te mecze w Mediolanie i Bergamo. Conte schrzanił sprawę wczoraj po całości, a Gagliardini zrobił pudło sezonu.
0
Rafalzki
Rafalzki
25 czerwca 2020, 10:10
To jak Panowie? Też uważacie, że Atalanta szybko wyjaśniła mistrzowskie aspiracje Lazio??
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 czerwca 2020, 08:52
Trochę nie rozumiem komentatorów Eleven, którzy po kuriozalnym błędzie Strakoshy przeprowadzili skomasowany atak jaki to on jest słaby, nawet sprawdzali kiedy ostatnio ktoś wygrał Scudetto z "tak słabym bramkarzem". Litości, Serie A oglądają nie od dziś i doskonale wiedzą, że to jest solidny bramkarz, każdemu się głupi błąd zdarza. Ten komentarz brzmiał trochę jakby komentowali pod ludzi, którzy odpalili pierwszy mecz Serie A w życiu.
2
Tutkovic
Tutkovic
25 czerwca 2020, 09:23
Niestety troche tak jest no ale coś gadać musieli. A Strakosha po bułki do sklepu wyskoczył i tyle.
0
Rafalzki
Rafalzki
25 czerwca 2020, 09:58
zgadzam się, Strakosha to nie jest światowy top ale totalną mameją też gość nie jest, ot taki właśnie bramkarz na poziom Lazio idealny. A Lazio i tak moim zdaniem robi wynik ponad stan w tym sezonie.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
25 czerwca 2020, 09:58
Oni mają swoich faworytów, zgodnie z Polską szkołą komentowania gwiazdy grają dobrze nawet jak mają koszmarny mecz, a drużyna faworyta czeka na okazje nawet jeśli jest bezradna i zamknięta na swojej połowie. Strakosha nigdy nie był gwiazdą więc nie ma pola ochronnego- zagra źle to będą to wyolbrzymiać. Gdyby Cristiano Ronaldo nie trafił z pięciu metrów do bramki zapewne by się nad nim tak nie pastwili.
1
lechef
lechef
25 czerwca 2020, 07:49
Nie rozumiem tych zachwytów nad Atalantą i jak to oni są "cudowni". Na chwilę obecną grają poprawnie i ładnie dla oka - ale nie zapominajmy że nie są bardzo rozpoznawalną marką na świecie, ba w Europie. Dlatego też, moim zdaniem, za 3-4 lata będą ligowym średniakiem. Taki jest niestety los drużyn bez zaplecza finansowego i rozpoznawalności. Szanse na sukces w LM - wolne żarty. I tak dotarli bardzo daleko.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 czerwca 2020, 08:48
Zaplecze finansowe to oni mają niezłe, najlepsza szkółka we Włoszech i praktycznie sami sobie "produkują piłkarzy" którzy odchodzą za grube pieniądze, zapowiada się kolejny rok w LM. Także finansowo dadzą radę, z drugim się jednak zgodzę wystarczy 1-2 lata bez LM albo odejdzie 2-3 graczy i wrócą sobie na miejsca 5-8.
0
Tutkovic
Tutkovic
25 czerwca 2020, 09:30
Nie są rozpoznawalni na świecie? W top 5 lig na świecie Atalanta jest 2 pod względem strzelonych bramek. Ustępuje tylko Bayernowi. W LM wszyscy mówili "No zobaczycie Atalanta spotka sie z drużyną na poziomie i zostanie wyjaśniona".
Tymczasem gwałt na Valencii bo nie wiem jak opisać 8 goli w dwumeczu.
Dlatego moim zdaniem szanse na top4 w LM są dla nich realne.
5
lechef
lechef
25 czerwca 2020, 09:55
Dla przeciętnego kibica Premier League, La Liga czy Bundesligi, nie mówiąc o pozostałych kontynentach, Atalanta to nazwa nic kompletnie nie mówiąca. Co do Valencii - nie jest to zespół z najwyższej półki. Poczekałbym z tymi peanami do czasu ćwierćfinałów LM. W lidze włoskiej pewnie będą w top 4. To, że grają "ładny futbol" w lidze włoskiej nie oznacza, że są obecnie rozpoznawalni w Europie i na Świecie.
0
Tutkovic
Tutkovic
25 czerwca 2020, 10:38
lechef - Lyon to też nie jest zespół z najwyższej półki. Nie trawie takiego dyskredytowania drużyny bo nazywają się Atalanta Bergamo a nie Juventus Turyn.
Tu nie chodzi o to kto kogo rozpoznaje tylko kto jak gra.
1
lechef
lechef
25 czerwca 2020, 12:05
To co napisałem - odnosi się do przyszłości tej drużyny. Zgoda - obecnie mają swoje 5 minut. Natomiast nie są i raczej nie będą rozpoznawalną drużyną w sensie marki, co mogłoby generować poważne kwoty i przyczyniać się do ich rozwoju. Powiadacie - mają genialną szkółkę, odpowiadam - staną się Ajaksem i tego typu drużynami (obyśmy my tak nie skończyli, choć półfinał LM biorę w ciemno ;) ). Klub bez poważnego zaplecza finansowego nie ma szans na długofalowe sukcesy w Europie i w swojej rodzimej lidze - taka jest obecnie brutalna prawda, która też mi się nie podoba, ale niestety ciężko to zanegować.
0
Carlo88
Carlo88
25 czerwca 2020, 02:27
Biorąc pod uwagę całą otoczkę meczu Atalanta-Lazio, ckliwy początek ze łzami pilkarzy Atalanty w oczach, scenariusz meczu i dwie piękne bramki (Malinowskiego jedna z najładniejszych bomb ever), stwierdzam, że był to najpiękniejszy mecz jaki widziałem w życiu od 2007 roku i pamiętnego rewanżu Rossonerich na Liverpoolu. Kwintesencja footballu.
1
Demick
Demick
25 czerwca 2020, 02:40
Ale tempo też nie było jakieś oszałamiające. Lazio miało braki kadrowe, pierwszy mecz po pandemii. Widać było że później już nie mieli sił. Jednak uwielbiam Atalantę, bo to kolektyw, świetna drużyna, która jest elastyczna i ma genialny mental. Może odkupić by tak od nich psychologów? :D
Edytowano dnia: 25 czerwca 2020, 02:40
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 czerwca 2020, 08:01
Nie przesadzajmy z tą kwintesencją.Lazio w tym spotkaniu nie pokazało jakiegoś genialnego futbolu.Próbowali wygrać w sposób bardzo prostolinijny+robili to wyjątkowo lekkomyślnie wystawiając się na zmasowane ataki machiny ofensywnej Atalanty.Jedno z lepszych spotkań sezonu, jednak do określeń typu ''kwintesencja futbolu'' trochę brakowało.
0
Carlo88
Carlo88
25 czerwca 2020, 11:34
Nie chodziło mi tu nawet o sam poziom gry, po prostu cały ten klimat, piękne bramki, comeback Atalanty i wszelkie emocje, które (przynajmniej mi) towarzyszyły podczas oglądania tego meczu. Czysto sportowo nic dziwnego, że po takiej przerwie, któraś z drużyn (Lazio) może mieć jakieś braki. Atalanta jak Atalanta... jest po prostu piękna.
0
Jalapeno
Jalapeno
24 czerwca 2020, 23:38
Ogolnie tez zerkalem na mecz Roma - Sampa i rowniez swietne widowisko. Ranieri zrobil z Sampy solidniaka. Przegrywaja? Ok, ale tam te nazwiska nie powalaja moim zdaniem. Fajnie kontrowali, ale Dzeko pozamiatal. Kapitalny gracz, bedzie ciezko z Roma.
0
mpt1899
24 czerwca 2020, 23:57
Oglądałem pierwsza połowę i Sampa wchodziła w ich obronę jak w masło. I to którędy tylko chciała. Brakowało im właśnie takiego Dzeko. Roma w ofensywie coś próbowała ale czegoś brakowało. Jak by grali z Atalanta to po pierwszej połowie tracili by z 4-5 bramek. Szkoda, że wygrali.
2
CandyAmigo
CandyAmigo
24 czerwca 2020, 23:30
Najpiękniej grająca włoska drużyna właśnie jest gwałcona przez Atalantę.

Nie-wia-ry-god-ne.

A Atalanta dopiero się rozkręca. A część rywali w LM będzie z formą w ciemniej pupie.

Ja nic nie sugeruję.
2
Tutkovic
Tutkovic
24 czerwca 2020, 23:35
Atalanta trzymam szczerze kciuki za LM mogło być już 4:2
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
24 czerwca 2020, 23:39
Ale, że Atalanta jest gwałcona przez Atalantę? Coś tu nie gra.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 czerwca 2020, 23:43
Nie wiem czy najpiękniej.Dzisiaj widać było jedynie, że wyjątkowo bezmyślnie.
Odnośnie LM Ajax też miał według niektórych wygrać te rozgrywki, a skończyło się jedynie na wielkiej wyprzedaży.Tak samo będzie z Atalantą.W końcu zderzą się ze ścianą.Każdy zespół grający ''wesoły futbol'' tak kończy w LM.
1
daro12555
daro12555
24 czerwca 2020, 23:47

Marcos Salinas -może nie każdy ale na pewno taki jak Atalanta .
0
Tutkovic
Tutkovic
24 czerwca 2020, 23:49
Marcos nie zawsze. Szczególnie gdy teraz graja na neutralnym terenie po jednym meczu. Ale zgadzam sie, że autobus za Di Matteo to była kwintesencja. Laga na Drogbe i do przodu :) Ja tam lubie takie autobusy aczkolwiek to futbol dla koneserów :)
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 czerwca 2020, 07:55
Zrozumcie wreszcie, iż LM rządzi się swoimi prawami.Większość zespołów grających minimalistycznie zostaje pokarana za defensywny styl, jednak w ostatecznym rozrachunku samo parcie do przodu nie wystarcza i w nowożytnym futbolu w 90% tryumfują zespoły z lepszą obroną- a żeby nie być gołosłownym wystarczy spojrzeć co stało się z jednym największych ofensywnych ''potworów'' we współczesnym futbolu czyli Barceloną Guardioli, gdy trafili na zespół Mourinho czy potem Chelsea.
3
Tutkovic
Tutkovic
25 czerwca 2020, 09:33
Marcos pełna zgoda. Pokaż mi tylko w obecnym sezonie LM defensywnego potwora z dobrym napastnikiem potrafiącym coś ugrać ze stałych fragmentów lub solo.
0
KKP19
KKP19
24 czerwca 2020, 23:29
Nw co sie stalo z Strakoshą ale jest cienki jak Ospina
0
misiek007e
misiek007e
24 czerwca 2020, 23:25
Atalanta już gra swoje, dominuje lazio
0
POE
POE
24 czerwca 2020, 23:12
Jak na środę to ładne bramki wpadaly obczajcie tez Arnolda Z Crystal
0
daro12555
daro12555
24 czerwca 2020, 22:46
Atalanta jest w obronie słabiutka tylko ze oni zawsze jakiegoś gola wepchną .Lazio ma zdecydowanie lepszą obronę ,dziwię się czemu jeszcze tam Savić gra a podobno cena teraz tylko 80 mln czemu Juve nie leci po niego jak ma tak słabo pomoc.Życzę Lazio mistrzostwa .
0
Vol'jin
Vol'jin
24 czerwca 2020, 22:52
Bo Juve nie ma jak z Lazio przekręcić finansów wobec FFP tak jak zrobią sobie obustronny deal z Barcą czy z Atalantą.
Wymiana Crisntante-Mandrogora też upadła bo ten drugi doznał kontuzji
5
daro12555
daro12555
24 czerwca 2020, 22:55
Vol'jin -No ale ma tylu piłkarzy do sprzedaży by się uzbierało te 80 mln i by zeszli z pensji .
To dlatego Chelsea szaleje na rynku bo wystarczy ze sprzeda nie potrzebnych piłkarzy .
0
IpponInter
IpponInter
24 czerwca 2020, 23:08
Daro ffp zniesione, ponadto chelsea oszczędziła przez bany w ostatnich okienkach oraz to ze abramowić może pozwolić sobie na wydanie kasy, kupił jakiś tam obraz.
0
mpt1899
24 czerwca 2020, 22:37
Jak zagramy z Roma tak jak z Lecce a Roma zagra tak jak z Sampa do tej pory, zwlaszcza w obronie, to powinno byc ok.
0
gieemce
gieemce
24 czerwca 2020, 22:15
Czy wy tez widzicie ze Lazio gra mniej wiec 4 tempa szybciej niż my, mówię tu nawet o tempie biegu z piłka. W porównaniu do meczu z Lecce to jest jak Fasf forward na starym DVD
0
Kosmateus123
Kosmateus123
24 czerwca 2020, 22:41
Grają szybciej niż wszystkie zespoły jakie widziałem po restarcie. Już teraz można zastanawiać się, który sędzia dostanie ich mecz z Juve bo tu trzeba wybitnego "specjalisty".
4
Tutkovic
Tutkovic
24 czerwca 2020, 23:36
No nie wiem bateryjek starczyło na 45 minut.
2
Kosmateus123
Kosmateus123
25 czerwca 2020, 10:09
Tutkovic - Zgadzam się, komentarz wyżej pisany był po pierwszej połowie. To jak Lazio zdechło w drugiej zaskoczyło mnie.
0
Jalapeno
Jalapeno
24 czerwca 2020, 22:14
Szymon Inzaghi to najlepszy trener w Serie A w tym sezonie. nawet jak nie przegonia złodziejów, to i tak kapitalny sezon + gra w Lidze Mistrzow. Nawet Inter Conte nie pierdnie i ich juz raczej nie wyprzedzi.
2
PoliOut
PoliOut
24 czerwca 2020, 21:59
Piękna bramka SMS'a, ile bym dał żeby oglądać takie bramki po stronie Milanu
0
ACstach
ACstach
24 czerwca 2020, 21:59
Oj ta obrona Atalanty... 0-2.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 czerwca 2020, 21:54
Każda lepsza ofensywa będzie rozjeżdżać tą mizerną obronę Atalanty.
0
mpt1899
24 czerwca 2020, 21:42
Normalnie nie wiem co ogladac. Niby z naszej perspektywy bardziej mnie interesuje Roma ale Atalanta-Lazio to moze byc kawal dobrego meczu.
Edytowano dnia: 24 czerwca 2020, 21:43
1
Kosmateus123
Kosmateus123
24 czerwca 2020, 22:42
Jeśli jeszcze nie przestawiłeś to bierz Lazio ;)
0
Orzelek79
Orzelek79
24 czerwca 2020, 21:37
Poproszę linka na Atalantę.
0
mpt1899
24 czerwca 2020, 21:39
https://www.ronaldo7.net/video/sports-live/sport-live-stream.html
0
Orzelek79
Orzelek79
24 czerwca 2020, 21:46
Dzięki.
0
Orzelek79
Orzelek79
24 czerwca 2020, 21:36
To Inter pogrzebał szanse na majstra.Dzisiaj kibicuje Lazio mimo że gra Atalanty mnie zachwyca.
1
Demick
Demick
24 czerwca 2020, 21:36
Dzisiaj czuję że Atalanta sponiewiera Lazio :D
2
KKP19
KKP19
24 czerwca 2020, 21:34
Inter się sfrajerzył na miarę naszej drugiej połowy w ostatnich derbach xD
1
Dozen
Dozen
24 czerwca 2020, 21:29
Inter Conte to jakies nieporozumienie, fatalnie ten gosc ustawia sklad itp.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 czerwca 2020, 21:25
Sassuolo może słabiutko w defensywie, ale jednak tą ofensywę mają całkiem całkiem.
0
ACstach
ACstach
24 czerwca 2020, 21:25
ale jaja, 3-3.
0
ACstach
ACstach
24 czerwca 2020, 21:21
Co to było ten wolny... Wszyscy stanęli.
0
stary_boss
stary_boss
24 czerwca 2020, 21:17
no i 2:2 he he
0
Starosta
Starosta
24 czerwca 2020, 21:02
Gagliardini nooooo nie wiedziałem że tak można :)
2
POE
POE
24 czerwca 2020, 21:01
Galiardini mistrz
2
ACstach
ACstach
24 czerwca 2020, 21:00
Ależ pudło przepiękne:) Gagliardini. Faworyt do faila roku.
2
Jalapeno
Jalapeno
24 czerwca 2020, 20:38
Zazdroszcze Interowi takiego napastnika. 25 gol we wszystrkich rozgrywkach. Pewnie z 4-5 w liodze dorzuci, a moze i wiecej + Liga Europy. Kolo 35 moze sie nawet zakreci... Na dodatek dzikusa maja na lata.
2
Krauser
Krauser
24 czerwca 2020, 20:32
Conte przegiął z rotacją i to widać. Takie zmiany to może robić , grając z jakimś kompletnym ogórkiem, a Sassuolo to jednak solidny ligowiec. Ranokia, Valero, Moses czy Gagliardini, są mega beznadziejni.
1
Zako
Zako
24 czerwca 2020, 20:23
Typowe, człowiek zobaczy, ze Inter w papę, odpali i z niczego robi się 1-2, pomimo iz wcale jakos nie podkręcili tempa, tylko sie zirytować mozna.
4
Starosta
Starosta
24 czerwca 2020, 20:28
Amen. Mam to samo.
0
ACstach
ACstach
24 czerwca 2020, 20:22
Nagle 2-1 a nic nie grał ten Inter.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 czerwca 2020, 20:05
Typowy jednowymiarowy Inter Conte.Mogą zakontraktować jeszcze z 10 doświadczonych liderów z Cavanim na czele , a i tak z powodu zbyt sztywnych założeń taktycznych nie przeskoczą pewnego poziomu.
0
Zako
Zako
24 czerwca 2020, 20:23
Nom, dlatego druzyny Conte nie wygrały LM. Skonczylo sie tylko na mistrzostwie i pucharze Anglii i mistrzostwach z Juventusem.
2
ElToro
ElToro
24 czerwca 2020, 21:01
Ależ Ty masz ból dupy o ten Inter gościu xD
1
Jalapeno
Jalapeno
24 czerwca 2020, 19:56
Ten sklad Interu dzisiaj nie powala.

Handanovic
Bastoni Skriniar Ranocchia
Biraghi Gagliardini Valero Moses
Eriksen
Lukaku Sanchez

Zwlaszcza linia pomocy i te boki. Biraaghi potrzebuje chyba milion wrzutek zeby ta jedna dobrze dograc. Moses taki troche jezdziec bez glowy. Na razie Sassuolo latwo, ale pewnie spuchna
0
ACstach
ACstach
24 czerwca 2020, 19:39
uhuhu dziura w obronie Interu wielkości krateru i mamy 1-0 dla Sassuolo.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
24 czerwca 2020, 18:31
ktoś mi wyjaśni skad wział sie pomysł na mecze o 21 45 do .... co za bezsens!
0
Vol'jin
Vol'jin
24 czerwca 2020, 19:08
temperatura/wilgotność powietrza etc
2
Corsa
Moderator Corsa
24 czerwca 2020, 19:20
albo jest to jakiś ukłon w stronę kibiców zza oceanu.
0
Vol'jin
Vol'jin
24 czerwca 2020, 17:59
Arthur do Juve za 80 mln w drugą stronę Pjanić za 70 mln

to FFP trzeba zaorać w końcu

by the way jakiś Muratore do Atalanty z Juve za 8mln ^ kolejny przykład "księgowości"
Edytowano dnia: 24 czerwca 2020, 18:00
2
Semper Fideli
Semper Fideli
24 czerwca 2020, 18:32
jesli sie potwierdzi to juve pieknie dyma barce
1
mpt1899
24 czerwca 2020, 17:26
Milan podobno zaoferowal Gigio 5 letni kontrakt po 7.5M na rok.
0
Rafalzki
Rafalzki
24 czerwca 2020, 12:52
Atalanta - Lazio zapowiada się wybornie, przynajmniej na papierze...
2
Jalapeno
Jalapeno
24 czerwca 2020, 10:37
Dzisiaj spoko mecze. Inter - Sassuolo wleci, wiadomo, a o 21:45 - paradoksalnie Roma - Sampa (bo pewnie wiekszosc hit odpali).

Ciekawi mnie jak zespol Fonseci bedzie wygladal po pandemii. Ekipa Ranierego juz ma za soba jeden mecz, wiec powinno byc lepiej. Calkiem ciekawe spotkanie sie szykuje.
0
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 22:59
Parma dziś zabójczo skuteczna. Będzie walka o te 7 miejsce.
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 czerwca 2020, 22:00
Oj ileż bym, żeby zamiast Piolego na ławce trenerskiej siedział teraz Jurić(oczywiście biorąc pod uwagę funkcję trenera przejściowego) czyli człowiek, który z materiału bardzo wątpliwej jakości stworzył mocno niewygodnego, grającego typowy fizyczny futbol rywala dla całej czołówki.Przynajmniej skończyłyby się frajerskie porażki z top 6 i masowe gubienie punktów z zespołami poniżej 10 miejsca w lidze.
2
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
23 czerwca 2020, 22:05
O rany....
3
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 22:44
Ja mysle, ze tu nie tylko chodzi o samego Juricia, ale ogolnie o kogos z zewnatrz (czyt. trenera spoza Wloch). Czuje, ze Rangnick bedzie dobrym wyborem.

Juric natomiast bedzie mial potezne zadanie w przyszlym sezonie. Verona utrzymac sie na spokojnie utrzyma, ale Amrabat + Rrahmani juz out, Kumbulla odejdzie, a sporo zawodnikow z podstawy jest wypozyczonych. Takze praktycznie wikeszosc pierwszej jedenastki pojdzie w las i zobaczymy co wtedy Chorwat skreci. Jednak widac, ze jencow nie bierze i ma pomysl na beniaminka. Napoli nie mialo dzisiaj latwo, my tez, Inter... A Juventus to nawet sobie pykneli u siebie, czy na wyjezdzie zremisowali z Lazio. Takie zespoly chetnie w Serie A obejrze.
0
Corsa
Moderator Corsa
23 czerwca 2020, 22:47
Giampaolo w Sampdorii również miał wątpliwej jakości materiał i osiągnął praktycznie to samo co Juric, zbudował zespół utrzymujący się w środku tabeli, który w formie urywał punkty każdemu z czołówki. No i jak skończyła się jego przygoda u nas?

To, że ktoś zręcznie ogrania mały klub nie oznacza, że tak samo poradzi sobie półkę wyżej.
17
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 czerwca 2020, 22:58
Może tak może nie, w Milanie od dawna nie było porządku w grze ale trzeba właśnie pamiętać że Milan to nie H.Verona. Taki trener choćby nawet był dobry jeśli nie przekona piłkarzy do ciężkiej pracy i posłuszeństwa to skończy marnie. Pilarze ACM są od dawna rozpuszczeni "jak dziadowski bicz" to nie są roboty ani [no name'y] i nie jest łatwo ich okiełznać, zdyscyplinować oraz zmusić do zapieprzania w pocie czoła na treningach.
Edytowano dnia: 23 czerwca 2020, 23:00
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 czerwca 2020, 04:56
Corsa
Nie ma to jak porównywać stosunkowo mocną kadrowo Sampdorię, która mimo posiadania wielu sporych talentów oraz solidnych ligowców(Quagliarella, Ekdal, Defrel, Berreto, Sau, Murru) nie potrafiła ani razu zagrać w europejskich pucharach z pukającą do Europy drużyną, gdzie o sile ofensywnej tego zespołu stanowią zawodnicy pokroju Verre, Di Carmine czy Boriniego...
0
Corsa
Moderator Corsa
24 czerwca 2020, 07:34
@Marcos Salinas, z tym pukaniem do Europy to jeszcze się wstrzymajmy, Cagliari też pukało. Wszyscy zachwycaliśmy się jak to Maran zrobił z najemników prawdziwych żołnierzy, grających bardzo dobrą piłkę, niczym Verona. Wszystko się posypało i ten sam zespół nagle stał się jednym ze słabszych ligowców.

Chcę przez to powiedzieć, że nie można wyciągać wniosków po jednym sezonie, w dodatku niedokończonym. Hellas gra fajnie, to fakt, ale czy utrzymają taką formę? Czy Juric sprawdzi się w innym klubie? To niewiadoma, strzał na ślepo.

Czasami zdarza się tak, że trener trafi do drużyny, w której w jednym czasie pojawiają się zawodnicy rozumiejący się bez słów, między którymi jest niesamowita chemia. Dzięki temu przychodzą świetne wyniki. Trener odchodzi do innego klubu, gdzie zazwyczaj trzeba ogarnąć kryzys i staje się bezradny.

Zobacz na EDF-a, trafił w Sass na okres gdzie pojawiła się właśnie taka czująca bluesa ekipa, wykręcił z nią mega wynik, odszedł do Romy i też trafił na kolektyw, który trzeba było tylko dopieścić, wykręcił mega wynik. Zaczął się kryzys, zabrano mu tych zawodników i po wynikach. W Dorii również miał być lekarstwem na kadrowe braki i ten sam scenariusz, poległ kompletnie, gdzie Ranieri udowodnił, że ta drużyna nie jest skazana na sromotną porażkę i da się ich uratować.

Chcę przez to powiedzieć, że każdy trener ma inną charakterystykę i jedna jaskółka wiosny nie czyni. Hellas to zespół głodny gry, ich niesie entuzjazm odnoszonych wyników, w Milanie panuje zupełnie inny nastrój - frustracja/wypalenie. Jeśli Juric w przyszłym sezonie również podtrzyma formę, w tym lub innym klubie, to dopiero wtedy można mówić, że facet jest coś wart, jak Gattuso.
0
Milanboy
24 czerwca 2020, 10:53
Marcos Salinas - Ten Jurić który dwa razy wyleciał hukiem z Genoi której kadra była lepsza niż Hellasu? Do tego jest w klubie który nie ma takiej presji na wyniki jak Milan, tutaj musiałby przyjść naprawdę ktoś klasowy aby ten zespół ułożyć.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 czerwca 2020, 21:43
Po pierwszych 4 ligowych porażkach Rino w roli trenera Napoli(Parma, Inter, Lazio, Fiorentina), wszyscy patrzyli na Aurelio De Laurentiis'a ze złością i niedowierzaniem, że po zwycięstowie 0:4 z GENK w LM zamienił wielkiego Carlo Ancelotti'ego na początkującego trenera, tym czasem Napoli z Gennaro za sterami jest o klasę lepsze i po początkowych problemach zanotowało ostry marsz w górę, najpierw wyeliminowali z pucharu włoch Lazio, później wygrane z Juve i Sampą oraz jedyna porażka z Lecce a po tym wygrana w pucharze z Interem i wygrana z Cagliari i Brescią dalej był remis z Barceloną, po nim wygrana z Torino i zwycięski remis z Interem w pucharze a po nim wygrany finał z Juve, teraz wygrana z Veroną. Oczywiście styl oparty o defensywę którą ciężko złamać. Dobry, włoski, defensywny styl "Ivan'a" nie pasuje do Napoli ale "robi robotę". Amerykańscy komentatorzy powiedzieli po dzisiejszym meczu: "Gattuso make form Napoli ruthless winning machine".
Edytowano dnia: 23 czerwca 2020, 21:56
1
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 21:38
Ciekawe czy z Simeone jeszcze coś będzie. 8 goli i 3 asysty w tym sezonie - jak na napastnika to nie jest może jakiś świetny wynik, ale tam te statystyki wykręca Pedro.

Jednak widzę, że miał dwa sezony w Serie A, w których wykręcił +10 goli. Genoa w 16/17 - 12 goli i sezon później Fiorentina - 14 goli.

To też nie są jakieś mega wyniki, ale trzeba pamiętać, że obie ekipy od dłuższego czasu zajmują miejsca 11-20. Kto wie jakby się zaprezentował w lepszym zespole, gdzie tych sytuacji do zdobycia bramek byłoby więcej?
0
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 21:38
Ciekawe czy z Simeone jeszcze coś będzie. 8 goli i 3 asysty w tym sezonie - jak na napastnika to nie jest może jakiś świetny wynik, ale tam te statystyki wykręca Pedro.

Jednak widzę, że miał dwa sezony w Serie A, w których wykręcił +10 goli. Genoa w 16/17 - 12 goli i sezon później Fiorentina - 14 goli.

To też nie są jakieś mega wyniki, ale trzeba pamiętać, że obie ekipy od dłuższego czasu zajmują miejsca 11-20. Kto wie jakby się zaprezentował w lepszym zespole, gdzie tych sytuacji do zdobycia bramek byłoby więcej?
0
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 21:26
Napoli słabe, ale... Uważam, że taki był zamysł Gattuso. Milan też pod jego wodzą wyglądał paradoksalnie słabo, ale te punkty ciułaliśmy, czyste konta też. Czuję, że tutaj będzie podobnie (już jest). Na pewno z Sarrismo już za dużo nie zostało, bo wtedy Napoli oglądało się z przyjemnością. Jednak z tej ekipy może się zrobić taki mały potworek grający bardzo wyrachowanie i wygrywający małym nakładem sił po 1:0/2:0.

Niezależnie jak oni dzisiaj wyglądają, dopisują sobie 3 pkt i czyste konto z solidnym rywalem jakim jest Verona.
2
_GAHU_
_GAHU_
23 czerwca 2020, 21:17
Słabo to Napoli wygląda
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 czerwca 2020, 21:25
Wyglądają słabo na tle bardzo dobrze przygotowanej fizycznie Veronie.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 czerwca 2020, 21:46
Niby słabo ale 3:0 być powinno;)
1
ósmy
23 czerwca 2020, 20:36
Napoli już świętuje http://www.youtube.com/watch?v=jla4LTaq3Kc
Edytowano dnia: 23 czerwca 2020, 20:37
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 czerwca 2020, 20:39
Dobrze zbombiony;)
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się