SCUDETTO


Sky Sport: Milan obserwuje kilku zawodników z Bundesligi

23 czerwca 2020, 09:08, Adam6 Aktualności
Sky Sport: Milan obserwuje kilku zawodników z Bundesligi

Sky Sport podaje, że Milan ma na swoim celowniku kilku wyróżniających się zawodników z niemieckiej Bundesligi: Patrika Schicka, Dayota Upamecano i Milota Rashicę

Jeżeli Lipsk nie wykupi Patrika Schicka, ten wróci latem do Romy. W tym sezonie Bundesligi czeski napastnik zdobył 10 goli w 22 meczach. Stołeczny klub wycenia go na 28-30 mln euro. Dayot Upamecano, stoper Lipska,  jest silnie łączony z Arsenalem i innymi angielskimi zespołami, ale nie zapomina o nim również Milan. 21-letni Francuz jest obecnie wart około 45 milionów euro, więc szanse, że trafi do Rossonerich są niewielkie. Najbardziej prawdopodobne jest sprowadzenie Milota Rashicy z Werderu Brema. 23-letni skrzydłowy jest etatowym reprezentantem Kosowa i wyróżniającym się piłkarzem Grün-Weißen. W kończącym się sezonie ligi niemieckiej strzelił 7 bramek i zaliczył 5 asyst. Klauzula jego odejścia to 30 milionów euro, ale może zmaleć do 16 milionów, jeśli klub spadnie do 2. Bundesligi.



29 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Adi.Milan
Adi.Milan
23 czerwca 2020, 19:14
Teraz ci zawodnicy z Bundesligi to szrot. Błyszczą w Niemczech potem transfer za granicę i już nie świeca tak.
2
Vol'jin
23 czerwca 2020, 18:44
Do tej listy przewijał się jak wspomniałem wczoraj Phillip Max z Augsburga na Lewą Obronę wiek niby nie "Rangnickowy" ale jest dość ciekawą opcją jako zmiennik Theo dosłownie ;]
0
Jaca23
Jaca23
23 czerwca 2020, 23:20
Gość jako lewy obrońca ma tyle bramek i asyst jak zsumowana cała nasza pomoc.
0
adamos
adamos
24 czerwca 2020, 08:28
A co ma do tego człowiek, którego nie ma w Milanie? Za politykę transferową odpowiada w tej chwili Maldini.
0
dykt4tor
dykt4tor
23 czerwca 2020, 16:30
Rashica odnalazłby się na prawym skrzydle, czy raczej tylko lewe?
0
Vol'jin
23 czerwca 2020, 18:42
Lewe/Drugi napastnik

Niemiec gra bardziej 4-4-2 z ofensywnymi uniwersalnymi zawodnikami po bokach. (czyli zazwyczaj był to Forsberg-Satzbiter) + ostatnio doszedł Nkunku. Olmo też chyba zaczyna łapąć tzw "gegentakę"
1
MisiuACM
MisiuACM
23 czerwca 2020, 16:12
Wielkie tak dla Rashicy.
0
KosaX
KosaX
23 czerwca 2020, 14:53
Cale sily na Rashice, jako ze bundeslige ogladam rzadko ale jesli juz ogladam to jest to wlasnie Werder to jestem w stanie stwierdzic ze on i Klaasen to zawodnicy bardzo mocno wyrozniajacy sie w tym zespole,Rashica na luzie za 15 mln przyjdzie jesli Werder spadnie a jest na to bardzo duza szansa,na dodatek ogromnym plusem jest ze moze grac na kazdej pozycji ofensywnej,takich zawodnikow potrzebujemy
0
adamos
adamos
24 czerwca 2020, 08:35
Powiem tak RR też braliśmy od spadkowicza i wszyscy wiemy jak skończył. W słabych zespołach nie trudno sie wyróżnić. U Nas w pewnym momencie najjaśniejszym punktem był Borini :-(
0
ksieciunio
ksieciunio
23 czerwca 2020, 14:30
Etatowy reprezentant Kosowa chyba nie będzie taki drogi - Werder jest jedną nogą nad przepaścią i pewnie zmierza by zrobić krok naprzód :)
0
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 10:03
Troche zacwaniakuje.

Na poczatku dodam, ze sam tej teorii nie wymyslilem, tylko poczytalem sporo na temat graczy Lipska (glownie opinie ekspertow Bundesligi):

Werner i Upamecano sa dosc mocno rozpoznawalni. Napompowani przez media. Nagle ludzie mysla, ze tylko oni w Lipsku sa swietni, a reszta to sredni grajkowie. Bzdura.

Halstenberg, Klostermann, Kampl, Mukiele, Nkunku, Laimer - to sa zawodnicy ktorzy w tym sezonie graja na swoich pozycjach mniej wiecej na podobnym poziomie co Werner w ataku. Upamecano paradoksalnie jest z obroncow jednym z najslabszych i gdyby tylko Konate nie trapily kontuzje, to raczej kazdy by to golym okiem zauwazyl. O nich nikt nie mowi, bo nie sa tak napompowani przez media, hype spada na Upamecano, bo jakas prasa puscila plotke z tym nazwiskiem i teraz kazdy kto czyta Upamecano (nawet jak go nie widzial w akcji) to z automatu wie, ze kozak, co jest oczywiscie nie do konca prawda.

Nie mowie, ze Upamecano to nieudacznik, ale po prostu ta cala otoczka wokol niego jest zbyt duza i nieadekwatna do jego umiejetnosci. W samym Lipsku sa lepsi, o calej Bundeslidze nie wspominajac. Tylko gwoli scislosci. :)
16
daro12555
daro12555
23 czerwca 2020, 10:14
Mukiele -Chciałbym bardzo na prawą obronę go ,ale na pewno jest bardzo drogi więc tańsze opcje to Emerson czy Dumfries .
0
daro12555
daro12555
23 czerwca 2020, 10:17
Ale ze The Reds zrezygnowali z niego to dal mnie głupota niech kontuzję złapie Salah lub Mane od razu ofensywa duża słabsza jest tym bardziej ze grafik meczów będzie jeszcze bardziej naładowany .Zresztą nie sądzę ze niemiec jest słabszy od Firmino .
0
Krzysztof1998
Krzysztof1998
23 czerwca 2020, 10:17
Oglądam mecze Lipska i przyznam, ze początek sezonu Upamecano miał naprawdę dobry, teraz to dramat
0
tomicius
tomicius
23 czerwca 2020, 10:25
Pełna zgoda co do Upamecano. Z RB Lipsk wspomniałbym jeszcze (w pierwszej kolejności) o Marcelu Sabitzerze. Ten zawodnik to sternik ekipy Nagelsmanna. Jeżeli nie gra to mecze Lipska stają się zwykle drogą przez mękę. Widziałbym go w Milanie, gdzie trzeba uspokoić i wyrównać tempo w środku pola
1
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 10:36
Sabitzera nie wymienialem, bo on co sezon gra kapitalnie. Tez jestem fanem tego zawodnika. Na moje, to niedlugo w Realu wyladuje. Kapitalny zawodnik. :)
2
Adam1983
Adam1983
23 czerwca 2020, 13:50
Też wydaje mnie się ,że po odejściu Wernera Lipsk jeszcze lepiej będzie grał bo teraz wszyscy skupiali się na nim a bez niego odpowiedzialność spadnie na cały zespół
0
lyndonmilan
lyndonmilan
23 czerwca 2020, 21:51
O Kamplu pisalem już chyba z 5 lat temu, kiedy grał w Leverkusen I chcialem go zobaczyc w Milanie, na niego już za pozno bo już ma 29 lat na karku.
Z Lipska moge z glowy podac tylko dwa nazwiska, Werner I Upamecano tak jak kolega napisal wyzej,
Bundesliga darowalem sobie pare lat temu tak samo jak Champions League chociaz czasami ogladne sobie jakiś mecz i przed Koronovirusem oglądalem właśnie mecz Lipska ale dalej nie wiem za bardzo kto tam gra, wiem jak grają ale nazwisko nie pamiętam poza tymu panami których wymienilemnpowyzej.
0
daro12555
daro12555
23 czerwca 2020, 09:53
Upamecano-To jest kozak dziwię się dlaczego Real się nie stara o niego z Varanem by tworzył parę na kolejne 7-8 lat .Ramos się już starzeje 34 lata a Nacho jest cienki.Ale jakby Milan go kupił to wielkie brawa bo z Romkiem by stworzyli jedną z 3 najlepszych par stoperów w lidze .
Schick -wielkie nie
Rasicha -zależy za ile za 16 wielkie tak a za 30 bym kogoś innego poszukał.
1
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 09:49
Schick w większym klubie we Włoszech się nie sprawdził. Miał niezły sezon w Sampdorii, a potem w Romie przepadł. To, że wykręcił ładną w średnią w Lipsku o niczym nie świadczy, bo Bundesliga to jedna z lepszych lig dla ofensywnych graczy. Nawet Andre Silva się tam odnalazł, po wcześniejszych klopach we Włoszech i Hiszpanii.

Rashica świetny grajek, ale z tego co wiem, to dogadany z Lipskiem (ma być zastępcą Wernera),

Upamecano to jeden z najbardziej przereklamowanych obecnie obrońców na rynku. To samo Tah z Leverkusen. Akurat w Lipsku jest o wiele więcej lepszych zawodników niż Dayot.

Kto spoko z Bundesligi? NIe tak dawno byly plotki o Florianie Neuhausie z Borussi Moenchengladbach. Tylko teraz pytanie, czy gosc chcialby tu przyjsc, jak najprawdopodobniej jego zespol zagra w przyszlym sezonie w Lidze Mistrzow? Jednak kolejny sezon zagral bardzo przyzwoity.

Jeszcze wpadl mi w oko Mbabu z Wolfsburga jako prawy obronca, Harit z Schalke (najlepszy z tego zespolu). Do tego kilku graczy Moenchengladbach, zwlaszcza ofensywni zawodnicy. Jednak tak jak mowie, akurat z pilkarzami Zrebakow moze byc ciezko, bo oni zagraja raczej w Lidze Mistrzow.

Moim zdainem powinnismy tez spojrzec na rynek francuski. Mimno tego, ze ta liga jest najslabsza liga z top5, to tam sporo fajnych graczy mozna znalezc, i to niekonieczine z PSG. W Lyonie, Lille, Monaco, Saint-Etienne czy Rennes az roi sie od utalentowanych grajkow.
Edytowano dnia: 23 czerwca 2020, 09:50
2
AC1899
AC1899
23 czerwca 2020, 10:05
Chyba dawno nie oglądałeś Schalke i samego Harita. Dobry to on był na początku sezonu.
3
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 10:10
No, ale to i tak niczego nie zmienia. Schalke tez na poczatku sezonu gralo bardzo fajnie w pilke i dobrze punktowali. Po pierwszej czesci sezonu byli chyba na 5 miejscu z mala strata do top4. Harit wtedy gral wysmienicie. To, co sie potem stalo to juz historia - samo Schalke gralo slabo, Harit tez gral slabiej, ale to wlasnie z tego wzgledu, ze to juz nie byla ta sama druzyna. Nawet w slabszych meczach sie wyroznial. W mocniejszym zespole na pewno by szalał. ;p
2
daro12555
daro12555
23 czerwca 2020, 10:11
Nie zgodzę się z tobą w przypadku Upamecano bo jak dla mnie jest gość kozakiem .
Jednak popieram cię o przeglądanie rynku francuskiego ,Francja ma najwięcej talentów jak kiedyś Brazylia .PSG ma fantastyczną młodzież ale wolą sprowadzać zagranicznych zawodników kilka diamentów można im podkraść ze szkółek.Ciekawymi nazwiskami są Depay,Cherki z Lyonu.Z Lille-Gabriel,
Boubakary Soumaré,Ikone ,Osimhen,z Monaco-Tchouaméni,
Badiashile z Marsyli-Kamara z Strasoborgu- Simakan,z Nice -Sarr
0
KKP19
KKP19
23 czerwca 2020, 12:19
Cherki to pewnie za kilkanaście mln by poszedł, jesli nie więcej
0
Jaca23
Jaca23
23 czerwca 2020, 16:04
Po czym wnioskujesz, że Upamecano jest przereklamowany?

Harit ma siano w głowie, przy samej młodzieży w kadrze to nic dobrego. Co do reszty się zgadzam ;)
0
Jalapeno
Jalapeno
23 czerwca 2020, 16:56
Widze jak gra. Nie mowie, ze jest slaby, tylko, ze sa lepsi.

Druga sprawa - cene tez podbija nazwisko i generalnie media. Mozesz miec takiego Upamecano, za ktorego np, Lipsk chce 70 mln i mozesz miec jakiegos Tolka - Lolka ze slabszego klubu, ktory gra na porownywalnym poziomie do Dayota, ale za niego juz zaplacisz 35.

Chodzi mi o to, ze to nie jest jakis szalowy obronca. Naprawde sa lepsi. Upamecano bylby spoko, jakby kosztowal z 30/40 milionow, ale tyle nie kosztuje., Zdecydowanie bardziej bym wolal Kumbulle z Verony, ktory jest lepszy i tanszy :)
1
grocho
grocho
23 czerwca 2020, 09:36
Upamecano na obronę to byłby świetny transfer na wiele lat
0
lopezito84
lopezito84
23 czerwca 2020, 09:29
Zamiast Schicka wolał bym już Andre Silve
2
Rzetelny
Rzetelny
23 czerwca 2020, 09:36
Schick'a nikt o zdrowym rozsądku nie powinien nawet rozważać.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się