SCUDETTO


28. kolejka Serie A

26 czerwca 2020, 19:16, cinassek Aktualności
28. kolejka Serie A

Od 26 do 28 czerwca rozegrana zostanie 28. kolejka Serie A. W tym miejscu zachęcamy do tradycyjnej dyskusji odnośnie trwającej aktualnie serii gier we Włoszech.

Piątek, 26 czerwca:

21:45: Juventus - Lecce 4:0 (Dybala, C. Ronaldo [k.], Higuain, De Ligt)

Sobota, 27 czerwca:

17:15: Brescia - Genoa 2:2 (Donnarumma, Semprini - I. Falque [k.], Pinamonti [k.])

19:30: Cagliari - Torino 4:2 (Nandez, Simeone, Nainggolan, J. Pedro [k.] - Bremer, Belotti)

21:45: Lazio - Fiorentina 2:1 (Immobile [k.], L. Alberto - Ribery)

Niedziela, 28 czerwca:

17:15: Milan - Roma 2:0 (Rebić, Calhanoglu [k.])

19:30: Napoli - SPAL 3:1 (Mertens, Callejon, Younes - Petagna)

19:30: Sampdoria - Bologna 1:2 (Bonazzoli - Barrow [k.], Orsolini)

19:30: Sassuolo - Hellas 3:3 (2x Boga, Rogerio - Lazović, Stępiński, Pessina)

19:30: Udinese - Atalanta 2:3 (2x Lasagna - Zapata, 2x Muriel)

21:45: Parma - Inter 1:2 (Gervinho - De Vrij, Bastoni)



87 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
TR3V0R
TR3V0R
29 czerwca 2020, 11:22
W następnej kolejce, my wygrywamy ze Spal, Hellas z Parmą remisują, Atalanta rozwala Napoli i jeszcze Cagliari remisuje z Bolognią. I w takiej sytuacji jesteśmy na 7 miejscu i mamy tyle samo punktów co 6 Napoli, a nad 8 miejscem mamy 5 pkt przewagi. Kolejka marzenie haha.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
28 czerwca 2020, 23:32
Inter wcisnął wreszcie ale nie rzuca na kolana, zobaczymy czy pójdą za ciosem Parma mogła to zamknąć wcześniej. Kucka za niewyparzoną gębę wyleciał z boiska.
Edytowano dnia: 28 czerwca 2020, 23:33
0
Jalapeno
Jalapeno
28 czerwca 2020, 22:26
Inter dramat w ostatnich meczach. Niby przyszli nowi zawodnicy i nowy trener, a mozliwe, ze miejsce w tabeli z roku na rok sie nie zmieni i zajma 4. pozycje.

Wiem, ze to daje LM, ale obecnie Inter ma po Juventusie najmocniejsza kadre we Wloszech, wiec to oni powinni byc teraz na miejscu Lazio i naciskac na Stara Dame, a nie przegrywac z Parma. xD
0
serginho83
28 czerwca 2020, 23:15
Eriksen słabiutki... on chyba nie pasuje do włoskiej ligi... natomiast jak dla mnie to Napoli nie ma wcale słabszej kadry od Interu, po prostu gorszy sezon, zobaczymy jak to Rino poukłada ;)
0
Corsa
Moderator Corsa
28 czerwca 2020, 22:14
Dla Interu przegranie drugiego miejsca powinno być porażką, a wypadnięcie z podium będzie katastrofą. Atalanta nie do zatrzymania.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 czerwca 2020, 22:19
Z tyłu jest jeszcze rozpędzone Napoli, które z meczu na mecz gra coraz bardziej skutecznie.Byłyby jaja gdyby po takiej jesieni Inter znowu musiał drżeć o miejsce w top 4 :D
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 czerwca 2020, 23:13
A z kim to rozpędzone Napoli grało ostatnie 5 spotkań ligowych?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 czerwca 2020, 23:24
5 ligowych spotkań z czego 3 były w marcu?Zero sensu w zestawianiu tych spotkań ze sobą.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 czerwca 2020, 00:36
Ale już wypisywanie bredni o rozpędzonym Napoli po 2 meczach ligowych z dołem tabeli ma sens?
2
Corsa
Moderator Corsa
30 czerwca 2020, 19:34
@Marcos Salinas, Neapol na chwilę obecną wygląda stabilnie czego brakuje Interowi, ale ta strata jest jednak za duża. Chociaż w piłce już nie takie cuda były :)
0
Vol'jin
Vol'jin
28 czerwca 2020, 22:09
Inter kupi Hakimiego a tu jeszcze okaże się, że Zezol wywali Conte xD
1
serginho83
28 czerwca 2020, 23:18
Moim zdaniem troche zaszaleli z tym transferem... 50mln za wahadłowego + niemała pensja...
0
Tutkovic
Tutkovic
29 czerwca 2020, 00:04
Akurat nie rozumiem zdziwienia bo wahadłowi w ustawieniu Conte są kluczowi. Moim zdaniem lepszymi wahadłowymi są doświadczeni gracze jak Candreva niż młodziaki.
0
serginho83
29 czerwca 2020, 00:11
Jasne, że wahadłowi są ważni w systemach u Conte, ale jednak nie za taką cenę... ;) żeby się nie przejechali z tym transferem...
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 czerwca 2020, 22:06
Oj chyba znowu zapowiada się fantastyczna końcówka sezonu w wykonaniu Interu.Ciekawe czy dadzą radę zafundować swoim kibicom powtórkę z poprzedniego sezonu?W końcu utrata 10-13 punktów na dystansie 10 kolejek nie jest wcale taka niemożliwa.
0
tober12
tober12
28 czerwca 2020, 22:05
Gervinho xd
0
Rafał0209
Rafał0209
28 czerwca 2020, 21:26
no to top4 mamy wyjaśnione w tym sezonie
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
28 czerwca 2020, 21:36
W tej lidze nie takie cudza się działy.W szczególności, że przed Atalantą pierwsza poważna weryfikacja siły ich ofensywy z Napoli.Trzeba wstrzymać się z wyrokowaniem jeszcze te 2-3 kolejki.
0
serginho83
28 czerwca 2020, 21:41
Dokładnie tu już się nic nie zmieni, Roma jest za słaba w tym sezonie, a Napoli ma jednak za dużą stratę, nawet jakby wygrali na Atalancie to dalej będzie 9pkt...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 czerwca 2020, 21:06
Muriel 2 bramki stadiony świata i obie kandydat do gola kolejki. Prze gość
0
Tutkovic
Tutkovic
28 czerwca 2020, 22:46
Bramka Lazovicia i Boga w meczu Hellas Sassuolo też niczego sobie :)
0
serginho83
28 czerwca 2020, 21:06
Ale ten Muriel ładuje bramy...
0
mpt1899
28 czerwca 2020, 16:13
Znowu dobre wiesci jesli chodzi o finanse Milanu. Milan to jedyny klub, ktory podczas pandemii nie wzial pozyczki na wyplaty. Reszta z Juve na czele wziela pozyczki lub wypuscila bony aby pokryc te koszta. Podobno po uwzglednieniu tego Milan ma zdrowsze finanse niz reszta oraz pokazuje duza rzetelnosc wlascicieli. Oby to byly paczatki czegos pieknego. Forza Milan!!!
2
Rafał0209
Rafał0209
28 czerwca 2020, 17:10
Elliott nie pożycza , to od nich się pożycza :)
5
PaoloACM
PaoloACM
28 czerwca 2020, 15:30
Sędzia w meczu Lazio Fiorentina był Fabbri, ten sam który nie podyktował karnego dla Milanu w meczu z Juve po oczywistej ręce Alexa Sandro i również w tym samym meczu nie widział jak pomylony jugol kopie naszego kapitana kiedy gra była wstrzymana. Jak dobrze pamietam został zawieszony na 2 mecze za to i miał zakaz sędziowania meczów Milanu do końca sezonu. To tak w ramach przypomnienia. Ja mam tylko pytanie co ten pajac robi ciagle w Serie A? Drukarz jakich mało.... Gdyby usuwano takich arbitrów może ludzie zmienili by trochę nastawienie do sędziów widząc jakaś reakcje ze strony władz ligi. Współczuje kibicom Violi choć nie powiem cieszy mnie końcowy wynik bo Lazio ciagle zostaje w grze o zdetronizowanie tego śmiesznego Juventusu. Na Inter nie ma co liczyć już.
1
kamilus
kamilus
28 czerwca 2020, 15:47
Gdyby usuwano sędziów za błędy, to po kilku kolejkach nie miałby kto sędziować.
Edytowano dnia: 28 czerwca 2020, 15:47
3
PaoloACM
PaoloACM
28 czerwca 2020, 16:25
Heheh w sumie masz racje ale nie chodziło mi oczywiście ze po każdym najmniejszym błędzie. I nie całkiem z pracy sędziego a np do Serie B gdzie zarobiłby polowe tego co w Serie A. Ten sędzia o którym mowa popełnia karygodne błędy. Czasem kiedy arbiter dostaje komunikat od VARu „karny bez dyskusji” a po mecz się okazuje ze tego karnego nie było to owszem zgadzam się nie można obwiniać głównego ale w momencie kiedy on sam idzie do monitora to wina jest tylko i wyłącznie sędziego głównego.
0
_GAHU_
_GAHU_
28 czerwca 2020, 13:28
Spojrzałem w tabelę i powiem Wam że jak wydawało mi się że zdaje sobie sprawę jaki kiepski dorobek bramkowy mamy tak przekonałem się że nie miałem pojęcia jak źle jest. Tragedia. Patrzysz na Milan później na taką Atalantę potem znowu na Milan...ponad 2 razy mniej bramek niż Atalanta...już nawet nie mówiąc od ilu zespołów jesteśmy gorsi pod tym kątem. Wstyd.
0
Rafał0209
Rafał0209
28 czerwca 2020, 10:14
Ten karny bardzo kontrowersyjny ale cóż widocznie jakieś emocje muszą trwać dalej , tak w razie porażki Lazio i wygranej dziś Milanu , praktycznie 10 kolejek przed zakończeniem rozgrywek mistrz jak i top 4 już by się wyjaśniło . co nie zmienia faktu że w dobie var gdzie nie powinno być niemalże żadnych wpadek i piłka powinna być uczciwsza , takimi decyzjami sprawia zupełnie odwrotne wrażenie .
0
MK92
MK92
28 czerwca 2020, 09:55
Powiem szczerze, że byłem sceptycznie nastawiony do tego dogrywania sezonu 2019/2020 przy pustych trybunach, ale teraz bardzo przekonałem się do tego pomysłu. Mecze o punkty w czerwcu i lipcu to super sprawa. Może by tak przejść w Europie na system wiosna-jesień? ;) No i nie jest już tak smutno z powodu przełożenia Euro i igrzysk na 2021 rok.
0
Krauser
Krauser
28 czerwca 2020, 10:16
Dla mnie najgorsza jest godzina rozgrywania meczy. 21:45 jest lekko przegięta, jak ktoś wcześnie wstaje do pracy. 21 było by optymalnie, a tak to trochę kłopotliwe jest.
2
tober12
tober12
28 czerwca 2020, 11:37
Mi to akurat nie robi różnicy. Zawsze jak mam 1zm to dzień wcześniej jak na złość spać nie idzie i zasypiam o 00.00 lub 01.00 xd
0
Tutkovic
Tutkovic
28 czerwca 2020, 15:46
Krauser we włoszech są teraz tropikalne upały. Nie da się wytrzymać dlatego 21:45
0
LaMancha 98
LaMancha 98
28 czerwca 2020, 00:33
Władze poszczególnych lig, FIFA, UEFA wszyscy przekonuja że var jest potrzebny i że czyni piłkę bardziej sprawiedliwą, a później mamy taki mecz jak Lazio Fiorentina gdzie sedzia popełnia karygodne błedy a na następny dzień nikt nawet nie spróbuje wyjaśnić tych sytuacji i jakoś ukarać sędziego i nie mówię tu o sędziach na boisku bo z ich perspektywy to może karny był zasłużony albo faul Bastosa w pierwszej połowie nie był tak brutalny żeby dawać czerwoną kartkę ale od czego są ci sędziowie na varze to chyba nikt nie potrafi wyjaśnić.
Kiedyś nie denerwowałem się tak na sędziów bo uważałem i nadal tak uważam że sędzia jak kazdy człowiek może się pomylić szczególnie przy sytuacjach stykowych gdzie na podjecie decyzji ma ułamek sekundy ale po wprowdzeniu varu gdzie te sytuacje stykowe są ogladane z kilku perspektyw, w zwolnionym tempie a sedzia wciaż podejmuje złe decyzje w sytuacjach oczywistych zaczyna mnie już wkurzać takie sędziowanie.
9
kamilus
kamilus
28 czerwca 2020, 09:57
To nie tylko wina sędziów, ale też działaczy, bo "ktoś" uchwalił przepisy, np. gdzie VAR nie może się wtrącać, gdy decyzja arbitra nie spełnia znamion ewidentnego błędu, albo gdzie nie mogą przyjrzeć się sytuacji, jeśli sędzia stwierdzi, że ją widział i wie, co się stało (nawet jeśli nie widział, wystarczy jego deklaracja). Bez sensu? Pewnie. Ale takie są przepisy. ¯_(ツ)_/¯
0
KKP19
KKP19
27 czerwca 2020, 23:29
Ten karny dla Lazio godne karnego dla Juve. Ale bodajże sędziuje Fabbri więc wszystko jasne. A Immobile goni Lewego w Złotym Bucie :/
4
tober12
tober12
28 czerwca 2020, 14:33
Jeżeli kontuzję i kartki nie przyczepią się do Ciro to bierze Lewego. Do 35 brakuje mu 7 goli a ma jeszcze 10 kolejek. Więc jakby rozegrał wszystkie to 38 spotkań, Robert włożył 34 gole w 31 spotkaniach.
1
milan78
milan78
28 czerwca 2020, 16:12
Gonzalo raczej pobije.
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
27 czerwca 2020, 23:23
Czyżby Lazio złapało zadyszkę ? Juve chyba już dowiezie majstra. Ani Inter ani Lazio nie zachwycają. Możliwe że jeszcze Atalanta ich wydyma czego jej życzę
0
Rzetelny
Rzetelny
27 czerwca 2020, 23:12
Dla mnie osobiście to kpina a nie rzut karny dla Lazio.
0
Jalapeno
Jalapeno
27 czerwca 2020, 22:38
Ribery... Az flashbacki mialem z meczu z Milanem. Wydymal obroncow Lazio jak naszych. Piekny pilkarz.
0
serginho83
27 czerwca 2020, 22:13
Ach ten Ribery, przekozak jest!
0
Jalapeno
Jalapeno
27 czerwca 2020, 21:39
Coraz bardziej zaczynam kochać Serie A. Uważam, że ta liga robi się bardzo ofensywna, zespoły przestały już patrzeć tylko i wyłącznie na obronę. Sporo zespołów po prostu naparza ile wlezie. Wiadomo, że na razie to nie jest jakieś wszystko dopracowane, bo ciężko się tak z dnia na dzień zapomnieć o catenaccio.

3 mecze tej kolejki za nami i 14 bramek padło. Ogólnie, w całym sezonie Serie A ma średnią prawie 3,0 gola na mecz (tylko Bundesliga ma lepszą, a np, Premier League - 2,68, Ligue - 2,52, LaLiga - 2,5). Niesamowite. Widać to gołym okiem. Atalanta ma na pewno spory pływ na "calcio moderno". Oby tak dalej.

Grały dziś zespoły walczące o utrzymanie i cyk 2:2. Grały zespoły spoza pierwszej 10 - cyk, 4:2. Ostatnio Inter 3:3 Sassuolo. Ile też na początku sezonu tych wyników popadało? Fiorentina 3:4 Napoli, Juventus 4:3 Napoli. Atalanta swoje też nabiła oczywiście, czy Lazio.

Myślę, że każdy to zauważy. Kiedy zacząłem oglądać Serie A, to naprawdę marnie z golami to wyglądało. Kazdy krytykował tę ligę, że dla neutralnego kibica jest bardzo nudna. Myślę, że powoli to się zmienia. No i też coraz więcej trenerów stawia na ofensywę i posiadanie. Sassuolo możę nie jest solidne, ale przy de Zerbim zawsze chętnie ich mecze odpalam, bo jest przyjemnie dla oka. Bologna Mihajlovicia - to samo. Cagliari za Marana też grało ładnie w piłkę. Nawet takie średniaki potrafią poklepać.
7
PaoloACM
PaoloACM
28 czerwca 2020, 01:08
Popieram, bardzo mi się podoba gra Sassuolo i Bologny. O Atalancie nie trzeba wspominac. Kibicuje im w LM. Dodałbym jeszcze Parme która zawsze coś namiesza. Brakuje tylko Milanu w tym wszystkim ale liga naprawdę atrakcyjna w tym sezonie.
0
Jalapeno
Jalapeno
28 czerwca 2020, 09:13
Parma gra bardziej z kontry, bo ma fajnych pilkarzy do tego. Gervinho moze juz staruszek jak na pilkarza, ale odjazd ma. Na drugiej stronie Karamoh, ktory gral w Interze (obecnie gra tam Kulusevski). No i Cornelius, skandynawski gigant na 9. Ostatnio strzelil hattricka przeciwko Genoi.

D'Aversa to bardzo ciekawy szkoleniowiec. Z Parmy zrobic zespol na miare 1 dziesiatki Serie A. Szacun :)
0
Jalapeno
Jalapeno
28 czerwca 2020, 09:33
Jeszcze mozna Verone dorzucic, ktora tez jest niewygodnym rywalem. Ciekawi mnie jak w nastepnym sezonie sobie poradza, bo sporo czolowych pilkarzy odejdzie (Rrahmani, Kumbulla, Amrabat).

We Fiorentinie jest marnowany potencjal. Uwazam, ze tam teraz jest zespol na pierwsza 10. Tylko najpierw Montella a teraz Iachini - obaj to jakies eksperymenty. Ta liga moze byc naprawde kozacka, tylko te srednie zespoly musza byc bardziej ogarniete.
0
Jalapeno
Jalapeno
27 czerwca 2020, 20:40
Torino z Longo jako trenerem to chyba najgorsza ekipa obecnie w Serie A. Chociaz Grosso i jego Brescia tez niezle blazny xD
0
Vol'jin
Vol'jin
27 czerwca 2020, 20:10
https://www.youtube.com/watch?v=TVicxQBl1ns

tak a propo Arthura i jak to Juve zrobi bez mydła Barcę ;] W Turynie w sumie będzie miał Brazylijczyk bliżej do wyjazdów na snowboard ;
0
Jalapeno
Jalapeno
27 czerwca 2020, 20:02
Nandez jest niesamowity. Czy u Marana, czy u Zengi, zawsze blyszczy. Maly general srodka pola. Dalbym duzo, zeby gral w koszulce Milanu... Swietny pilkarz.
1
ósmy
27 czerwca 2020, 21:30
Już wielu było takich Nandezów w słabszych klubach, którzy po przyjściu do klasowego zespołu z presją medialną i poziomem wyższym, oraz doświadczeniem pucharowym, to odbijali się jak od ściany. Pełno takich przykładów ostatnio, nawet w Milanie.
1
Jalapeno
Jalapeno
27 czerwca 2020, 17:43
Slaba ta Genoa... A my z nimi wdupilismy.
1
milan78
milan78
27 czerwca 2020, 15:21
Bez sensu sa te przedmeczowe studia.Mówię na przykładzie Eleven.Bzdety i komunaly które każdy może sobie przeczytac przed meczem.A juz te pytania w trakcie transmisji typu :"Pan x czy y sie pyta dlaczego ten czy tamtan dzisiaj nie gra to tylko dla kretynów.

Pocieszny jest Święcicki który w KAŻDYM WYPOWIADANYM WYRAZIE STARA SIĘ BYĆ SZTUCZNIE POPRAWNY.

Porażka
0
PaoloACM
PaoloACM
27 czerwca 2020, 20:33
Aproppo poziomu w studio się zgodzę choć trzeba mieć na uwadze że nie każdy z zapałem śledzi rozgrywki mecz po meczu i jest na bieżąco ze wszystkimi newsami. Podejrzewam że studio jest adresowane raczej do niedzielnych kibiców którzy nie są tak dobrze poinformowani jak Ty. Choć trzeba przyznać że poziom "ekspertów" to raczej mizeria. Co do Swiecickiego to wyczuwam trochę ból dupy... , To że ma taką a nie inna narryracje hm trudno. Mi nie przeszkadza tak długo jak wiem że ma wiedzę i zapał do tego co robi.
0
milan78
milan78
27 czerwca 2020, 20:45
"Co do Swiecickiego to wyczuwam trochę ból dupy... , To że ma taką a nie inna narryracje hm trudno. Mi nie przeszkadza tak długo jak wiem że ma wiedzę i zapał do tego co robi."

Ból dupy niby w jakim kontekście?Jest mega sztuczny w tym swoim dążeniu do perfekcji.Ja takiego czegoś nie kupuję.Sypie komunałami na lewo i prawo i chciałby nosić nalepkę kibica-inteligenta.Niestety,średnio ogarnietemu człowiekowi nie zaimponuje tym swoim niby wyszukanym słownictwem
1
PaoloACM
PaoloACM
28 czerwca 2020, 02:25
Ból dupy ze się gość wybił z nikąd i zarabia dobra kasę za coś co wielu z nas chciało by robić czyli za pasjonowanie się piłka. Nalepkę kibica inteligenta? Inteligenta zostawię bez komentarza - każdy ma swoje odczucia ale na pewno nie kibica co sam podkreśla. Wiec chyba trochę nietrafiona analiza... Cóż może przyjmując Twoja miarę jestem mniej niż średnio ogarnięty ale mi imponuje. Ale nie słownictwem a rzetelnością, wiedza i zapałem do tego co robi. Jeśli skupiasz się tylko na tym ze wkurza Cię jego sposób wypowiadania się a nie potrafisz dostrzec ze chłop się angażuje na maksa w to co robi, ma ciekawe pomysły które realizuje a do tego wiedzę to przykro mi stwierdzić ze w mojej opinii masz bardzo wąski pogląd na sytuacje. Rozumiem ze może być dla kogoś irytujący ale przynajmniej swoją robotę traktuje poważnie a opinie są poparte jakimiś argumentami czy statystykami. Natomiast takie klauny jak pan „truskawka na torcie” gowno wiedza i jeszcze starają się tym zarażać innych a telewizja to promuje. Zdecydowanie wole posłuchać Pana Mateusza, przynajmniej wie o czym mówi.
0
milan78
milan78
29 czerwca 2020, 18:05
"Ból dupy ze się gość wybił z nikąd i zarabia dobra kasę za coś co wielu z nas chciało by robić czyli za pasjonowanie się piłka. Nalepkę kibica inteligenta? Inteligenta zostawię bez komentarza - każdy ma swoje odczucia ale na pewno nie kibica co sam podkreśla. Wiec chyba trochę nietrafiona analiza..'

A co mnie obchodzi jego pasjonowanie sie pilką??Mnie interesuje jego sztuczny,na siła stararający sie uchodzić za erudyte komentarz.Od pierwszej do ostatniej minuty meczu.Mój sąsiąd ten pasjonuje sie piłką.Tez to jest legitymacja do komentowania spotkań??

"...na pewno nie kibica"

Serio?Jest kibicem JuveJeżeli tego nie "wyłapałeś" to rzeczywiście jesteś " .. mniej niż średnio ogarnięty ...".Potrzebujesz coming outu jak w przypadku marksisty Steca z Wybiórczej???

A juz podziw dla " Pana Mateusza" za to ,że :"gość wybił z nikąd i zarabia dobra kasę za coś co wielu z nas chciało by robić.."brzmi w dwudziestym pierwszym wieku co najmniej ....pokracznie.Primo:Punkty za pochodzenie – element działań mających na celu ograniczanie nierówności w dostępie do wykształcenia w krajach bloku wschodniego. Miały one zwiększać szansę na przyjęcie na uczelnie wyższe młodzieży robotniczej i chłopskiej mamy od kilkudziesięciu lat szczęśliwie za sobą.Secundo:"Z nikąd"...To po jakiemu??
0
karp_fso
karp_fso
27 czerwca 2020, 01:46
Tymczasem według Tuttomercatoweb Locatelli blisko Juve XD Zdziwiłbym się.
2
Jalapeno
Jalapeno
26 czerwca 2020, 23:56
Ocampos 12 goli i 3 asysty w 27 meczach LaLigi. Najlepszy strzelec Sevilli w tym sezonie. Jak na skrzydłowego, to fajne staty. :) Niech mu się wiedzie.
2
dykt4tor
dykt4tor
26 czerwca 2020, 23:18
Który to już karny dla juve od wznowienia rozgrywek? Ktos liczy? xD
0
Kosmateus123
Kosmateus123
27 czerwca 2020, 11:44
Tym razem bez kontrowersji. Zawodnikom Juve nikt nie powiedział, że sędzia nie będzie pomagał dlatego kładli się w polu karnym i machali rękami bezskutecznie. Karny był jak się należał.Przynajmniej tym razem. xD
0
ACstach
ACstach
27 czerwca 2020, 14:24
Od wznowienia to nie jestem pewny ale taka ciekawostka: Ronaldo w Serie A w tym sezonie wykonywał 9 rzutów karnych i wszystkie wykorzystał. Z sędziów Rocchi na 13 meczów podyktował 12 karnych, ogólnie.
Edytowano dnia: 27 czerwca 2020, 14:25
0
tober12
tober12
26 czerwca 2020, 23:08
Komentarz Eleven to marnypoziom... Ronaldo śmiecie strzelił w słupek, ale wybronił to Donnarumma o tym zapomnieliscie powiedzieć.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2020, 23:08
0
POE
POE
27 czerwca 2020, 12:16
Tak samo jak tvp
Chyba canal + ma najlepszy
0
Corsa
Moderator Corsa
26 czerwca 2020, 22:59
Sędzia już kombinował z czego tu karnego wykręcić, ale jakoś sobie sami poradzili i wbili tego gola ;)
1
Kosmateus123
Kosmateus123
27 czerwca 2020, 11:48
Nie zgadzam się. Tym razem sędzia nie pomagał- jakby chciał to gwizdnąłby pierwsze nurkowanie w polu karnym w meczu (np. De Ligt próbował tego co ostatnio i był bardzo zdziwiony, że nie ma karnego). Pewnie Juve oszczędza na kupienie arbitra na Lazio czy Atalantę ;)
1
Jalapeno
Jalapeno
26 czerwca 2020, 22:52
Lecce to ma niesamowite wahania formy. Z nami klapa, a dzisiaj, do momentu czerwonej kartki grali jak rowny z rownym z Juve. Na razie sie trzymaja w 10, ale pewnie przerzna. Ogolnie calkiem dobry mecz tego zespolu mimo wszystko.
0
daro12555
daro12555
26 czerwca 2020, 22:54
To nie Lecce gra jakoś dobrze po prostu Juve jest w beznadziejnej formie .
2
Semper Fideli
Semper Fideli
26 czerwca 2020, 21:53
Czemu Lecce gra dziś a my dopiero w niedzielę. Gdzie tu sprawiedliwość?
0
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
26 czerwca 2020, 22:02
Bo my gramy z Romą, która grała w środę, a Juventus w poniedziałek
0
Corsa
Moderator Corsa
26 czerwca 2020, 21:45
Juve - Lecce 0:1,
Napoli - Spal 2:0,
Sass - Verona 2:1,
Parma - Inter 1:3,
Milan - Roma 4:0

Takie wyniki chcę widzieć i weekend będzie udany :)
Edytowano dnia: 26 czerwca 2020, 21:46
0
Kosmateus123
Kosmateus123
26 czerwca 2020, 22:39
Po pierwszej połowie w Turynie to ciągle możliwe ;)
0
Corsa
Moderator Corsa
26 czerwca 2020, 22:56
przy czerwie remis biorę w ciemno :)
0
KKP19
KKP19
26 czerwca 2020, 20:56
Braida chciałby wrócić do Milanu. Kiedyś był chyba post, że Rangnick chciałby współpracować z Braidą ale nie pamiętam źródła.
1
Starosta
Starosta
26 czerwca 2020, 21:42
i to moim zdaniem byłby bardzo dobry ruch. To on tak naprawdę pociągał za sznurki z tylnego fotela podczas marcato. Szkoda ze go Berlusconi zrobił kozłem ofiarnym i wypchnął z klubu.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2020, 21:42
3
Krauser
Krauser
26 czerwca 2020, 20:12
Inter blisko sprowadzenia21 letniego Achrafa Hakimiego za ok.40mln. I to jest pewny talent, sprawdzony w Bundeslidze i LM ( 9 goli i 10 assyst). A nie jakieś pseudo talenty z FM, które nawet nie zadebiutowały w pierwszej drużynie (Kalulu) czy kopią się po czole w drużynie rezerw Benfiki (Florentino Luís).
Edytowano dnia: 26 czerwca 2020, 20:14
1
dawios00
dawios00
26 czerwca 2020, 20:32
Tylko, że tacy piłkarze jak Hakimi
Nie chcą iść do takiego klubu jakim jest aktualnie Milan :)
6
Jalapeno
Jalapeno
26 czerwca 2020, 20:41
Głupotą jest porównywanie transferów Interu i Milanu. Obecnie, sąsiedzi są półkę wyżej w większości aspektach, a w niektórych nawet o 2-3 półki wyżej (np, dyrektor sportowy).

Naprawdę myślisz, że zawodnik z Borussi Dortmund, jak będzie miał do wyboru Inter, który już praktycznie co roku gra w Lidze Mistrzów, który ma kasę, świetnych piłkarzy, dobrego trenera i widać u nich odbudowę, a Milan, który tapla się we własnym gównie, to wybierze nas?

Inter jak 6 lat nie mógł się do LM dostać, to też nie mieli cudów w składzie. Sam Pioli tam gasił pożar, de Boer pajacował... Dopiero Spalletti wykrzesał z tego cienkiego składu LM. U nas musi być podobnie. Top4 w jednym sezonei to będzie przelom i wiem, że jak nam się uda to zrobić, to w kolejnym sezonie powtórzymy wyczyn.

Nie porównuj, Inter nam kosmicznie póki co odleciał.
6
tomasz696
tomasz696
26 czerwca 2020, 20:58
Zmień klub jak tam wszystko takie piękne i po kłopocie
0
Jalapeno
Jalapeno
26 czerwca 2020, 21:07
To do mnie było? xD

Dobrze się czujesz? Bo pochwalilem Inter i nie zaklamywalem rzeczywistosci, to mam zmienic klub? Genialna logika, nie błaznuj
Edytowano dnia: 26 czerwca 2020, 21:09
4
Vol'jin
Vol'jin
26 czerwca 2020, 21:49
.. Dopiero Spalletti wykrzesał z tego cienkiego składu LM

raczej 2 razy przyfarcił
0
Jalapeno
Jalapeno
26 czerwca 2020, 22:14
Z Roma tez przyfarcil w 16/17, punktujac na poziomie 2,28 punkta na mecz (87 pkt w 38 meczach, wicemistrzostwo). ;)

Niewazne. 2x z rzedu raczej do konca farta nie mozna miec. Duzo jest hipotez. Mozna poweidziec, ze mial szczescie, a mozna rowniez zasugerowac, ze my dalismy dupy ;)

Nie zmienia to tez faktu, ze Spalletti to jest lepszy trener od tych wczesniejszych wynalazkow Interu, ktory mimo wszystko zrobil z nich w pewnym sensie solidniaka, a nie zespol konczacy lige na 6-8 pozycji.
1
gorylmagila
gorylmagila
26 czerwca 2020, 22:17
Hakimi to pewnie chce rozwijać się ... W Milanie to zawodnicy w większości przypadków zwijają się ... Marokańczyk będzie mieszkał we Włoszech w mieście Mediolan (lub okolicy) Spotka go zaszczyt grania na SS ... Tylko szkopuł jest taki, że głównie będzie nosił niebieską koszulkę ...
0
ósmy
26 czerwca 2020, 19:18
Tuttomercatoweb: Juventus przyśpiesza negocjacje z Sassuolo w sprawie Manuela Locatellego.
/;
0
Bradley
Bradley
26 czerwca 2020, 20:05
Juz nie moge doczekac sie powtorki z Gabbia
3
ACstach
ACstach
26 czerwca 2020, 20:20
Locatelli u nas zbyt wiele nie pokazał, 2 piękne bramki to trzeba mu przyznać, ale głównie to łapał żółte kartki. W Sassuolo sobie radzi, ok. Jeśli rzeczywiście Juve chce go sprowadzić to jestem bardzo ciekawy czy rozwinie tam skrzydła (tylko gdzie by się znalazło dla niego miejsce). Jeżeli mu się tam powiedzie to wszystkiego najlepszego.
Edytowano dnia: 26 czerwca 2020, 20:24
1
pjk89
pjk89
26 czerwca 2020, 21:24
niech idzie tam ma trenera i zawodników którzy go pociągna jeszcze do góry, tam ma się od kogo uczyć ,największym naszym grzechem słabości kadry i sztabu jest to ,że marnujemy swoje talenty .
0
Semper Fideli
Semper Fideli
26 czerwca 2020, 21:56
Nie zapominajcie że w turynie jest już jeden talent z Milanu. I kariery mu nie wróżę
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się