AC MILAN – AS ROMA 1:0!
Zespół Allegriego powrócił na zwycięską ścieżkę, pokonując ekipę Giallorossi 1:0 na San Siro. Milan zrównał się teraz w tabeli z Interem oraz Romą (wszyscy po 21 punktów).
| p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
| 1. | AC Milan | 11 | 6 | 4 | 1 | 17-9 | 22 | |
| 2. | SSC Napoli | 10 | 7 | 1 | 2 | 16-8 | 22 | |
| 3. | Inter Mediolan | 10 | 7 | 0 | 3 | 24-12 | 21 | |
| 4. | AS Roma | 10 | 7 | 0 | 3 | 10-5 | 21 | |
| 5. | Juventus FC | 11 | 5 | 4 | 2 | 14-10 | 19 | |
| 6. | Bologna FC | 10 | 5 | 3 | 2 | 16-8 | 18 | |
| 7. | Como Calcio | 11 | 4 | 6 | 1 | 12-6 | 18 | |
| p. | Strzelec | Bramki |
| 1. | Riccardo Orsolini | 5 |
| 2. | Hakan Çalhanoğlu | 5 |
| 3. | Christian Pulisic | 4 |
| 4. | Nico Paz | 4 |
| 5. | Kevin De Bruyne | 4 |
| 6. | Frank Anguissa | 4 |
| 7. | Santiago Castro | 4 |
| 8. | Federico Bonazzoli | 4 |
| 9. | Giovanni Simeone | 4 |
AC Milan poinformował o nawiązaniu współpracy z Roc Nation, amerykańskim przedsiębiorstwem działającym w branży rozrywkowej, założonym przez słynnego muzyka, Shawna "Jay-Z" Cartera. Rossoneri oraz Roc Nation będą współpracowali na polu filantropii, oprawy muzycznej, merchandisingu i sprzedaży, rozwoju marki, aktywności twórczej, wdrażania strategi cyfrowych oraz organizacji wydarzeń kulturalnych - głosi oficjalny komunikat. "Partnerstwo między Milanem i Roc Nation oznacza spotkanie dwóch wielkich organizacji z silnymi wartościami zapisanymi w ich DNA. Nasze połączone wysiłki, mające na celu jednoczenie ludzi, rozwój oraz dążenie do doskonałości, będą charakteryzowały wszystkie nasze projekty i jestem podekscytowany na myśl o tym, co nasz czeka" - powiedział dyrektor klubu, Ivan Gazidis. W trakcie pandemii koronawirusa Milan oraz Roc Nation zorganizowały już wspólnie transmitowany w wielu kanałach na całym świecie wirtualny koncert, w którym wystąpiła m.in. Alicia Keys.
Wideo promocyjne:
Tak, tylko tyle :)
Ja tam ani "Duda", ani "Trzaskowski" nie wpisuje w Google, a i tak co chwilę mam ich reklamę ;)
A jakiś hajs z tego będzie ??
dwa RocNation to także agencja sportowa ;) więc dla mediów kolejny klucz łączenia piłkarzy z klubem ;]