SCUDETTO


Gazidisowi trudno będzie pożegnać Piolego. Wyniki bronią obecnego trenera

13 lipca 2020, 14:49, Adam6 Aktualności
Gazidisowi trudno będzie pożegnać Piolego. Wyniki bronią obecnego trenera

Ivan Gazidis ma jasny cel i chce realizować swój projekt z Ralfem Rangnickiem u steru. Jednak portal MilanNews zwraca uwagę, że dobre wyniki zespołu pod wodzą Stefano Piolego, nie działają na korzyść pomysłu CEO. Prezes zarządu żegnając szkoleniowca po sezonie, może wytrącić z rytmu dobrze działającą maszynę, zburzyć obiecująco położone fundamenty i zacząć budować od nowa z niemieckim trenerem. Na dzień dzisiejszy zatrudnienie Rangnicka wydaje się pewne, jednak jeśli Milan utrzyma do końca sezonu świetną formę z obecnym trenerem, może okazać się ryzykowne.



59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
14 lipca 2020, 05:44
jestem ciekaw jak to się skończy.
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
14 lipca 2020, 02:07
A co do nowego sezonu. Co myślicie o tym:

Andrea Belotti - 32 mln (N)
Sandro Tonali - 32 mln (ŚPD)
Denzel Dumfries - 12 mln (PO)
Dominik Szoboszlai - 14 mln (LP)
i mokry sen na koniec
Federico Chiesa - 48 mln (PS)

Łącznie: 138 mln, pytanie kogo możemy pożegnać w nadchodzącym okienku transferowym i ile możemy wyciągnąć. Bo na sprzedaży Suso zgarniemy te 20 mln, Calabrię myślę, za ok. 10 mln można puścić. Pytanie co z resztą i czy faktycznie mamy te 70 mln czy może więcej lub mniej.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 lipca 2020, 05:38
Trochę zaniżyłeś kwoty, 138 milionów nie wystarczy.
1
MilanHomer
MilanHomer
14 lipca 2020, 05:51
Kwoty transferowe z czapki.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 lipca 2020, 06:56
Raczej:
Belotti 40-45mln
Tonali - 35mln
Dumfries -18mln
Szabloszai - 25mln
Chiesa - 60mln
1
Vol'jin
Vol'jin
14 lipca 2020, 11:37
za Dumfriesa to PSV chce teraz 25 mln euro ten tego a miesiąc temu wg mediów było 16 ;]

i won z tym przereklamowany grajkiem jakim jest Chiesa
0
PaoloACM
PaoloACM
14 lipca 2020, 01:00
Dla mnie sprawa jest prosta. Ostatnie wyniki są piękne ale sezon się jeszcze nie skończył. Równie dobrze możemy przegrać wszystko do końca i obecne rozważania pójdą jak krew w piach. Zarówno styl jak i końcowy efekt trzeba ocenić po ostatniej kolejce i wtedy będziemy mogli mówić czy faktycznie Pioli zasłużył na pozostanie czy jednak te kilka meczów to ostatnie tchnienie przed śmiercią.
0
ksieciunio
ksieciunio
13 lipca 2020, 23:27
Skończmy z nowym trendem wychwalania Pioliego pod niebiosa. Mnie też sposób w jaki rossoneri grają i punktują cieszy jak dziecko ALE liga przed i po restarcie to dwa inne światy. W upalnych warunkach wygrywają dobrze przygotowani kondycyjnie, a tu Milan póki co (z naciskiem na to "póki co") jest w topie. Policzcie też sobie ile goli padło z farfocli i rykoszetów oraz obiektywnie porównajcie poziom rozgrywek przed koronawirusem i po. I przypomnijcie sobie co pokazywał Milan Piolego właśnie przed.
4
Sakuragi
Sakuragi
14 lipca 2020, 07:39
Egzakli.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 lipca 2020, 08:58
Zgadza się. Dla mnie te dokończenie ligi to jeden wielki turniej towarzyski.
1
Zuber
Zuber
14 lipca 2020, 11:24
Gole z rykoszetów wpadły dwa, my przeciwko Juve i Napaoli przeciwko nam. Karma wyrównana. xD
Edytowano dnia: 14 lipca 2020, 11:25
0
Grzegorz1899
Grzegorz1899
13 lipca 2020, 22:34
Decyzja już zapadła, dokumenty już podpisane. To tylko teatrzyk kurtuazji, ale nic się za tym nie kryje. Będzie wielkie rozczarowanie jeśli Milan z Piolim dociągnie do LE, a przyjdzie nowy trener i zacznie udowadniać, że wie lepiej i znów pół sezonu będziemy dreptać w miejscu
Edytowano dnia: 13 lipca 2020, 22:35
0
dykt4tor
dykt4tor
13 lipca 2020, 20:54
A co jęsli tak naprawdę to Rangnick steruje Piolim w ostatnich meczach, żeby Milan załapał sie jeszcze na LE, a po sezonie Pioli bedzie miał dzięki temu ciekawe oferty od dobrych klubów? Win win scenario. Tak apropo teorii spiskowych, hahaha
3
vorti
vorti
13 lipca 2020, 22:15
Też o tym myślałem xD dziwne, że nagle zatrybilo...
2
zbylon
zbylon
13 lipca 2020, 20:46
Patrzcie a jeszcze niedawno większość tutaj wieszała psy na Piolim i pisała Pioli OUT... Okazuje się, że to naprawdę niezły trener. Ciekawe jak IG wybrnie z tego tematu. Z twarzą czy bez?
1
lopezito84
14 lipca 2020, 09:28
Nie przypominam sobie żeby tyle osób wieszało psy na Piolim może nieliczne przypadki. Mi osobiście podoba się gra Milanu za Pioliego tylko faktycznie nie było wyników, ale całe rozgrywania piłki taktyka było widać zmiany jakiś pomysł. To nie jest ten sam Milan co u Gattuso czy Ganpaolo który był jak dzieci we mgle bezbarwny i nudny.
Edytowano dnia: 14 lipca 2020, 09:29
0
Adamek189
Adamek189
13 lipca 2020, 20:39
Moim zdaniem z decyzją wypadało by poczekać do końca sezonu
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 lipca 2020, 20:35
A tak na poważnie to po co nam Rangnick czy Pioli jak już mamy zawodnika, trenera, dyrektora, prezydenta i do tego pół-lwa pół-Boga w 1 osobie :D
3
Zuber
Zuber
13 lipca 2020, 22:30
I do tego nie pobiera pensji. xD
0
Semper Fideli
Semper Fideli
13 lipca 2020, 23:37
Boga tj w Sasuolo i GaZidis niech jedzie po niego.osobiscie
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 lipca 2020, 06:54
@up - zgadzam się, ostatnio trochę słabiej ale gościa bym brał bez zastanowienia.
1
CandyAmigo
CandyAmigo
13 lipca 2020, 18:40
Nie, nie. Pioli ma za dobre wyniki i drużyna za dobrze gra, żeby został na stanowisku.

Co innego gdyby zespół grał fatalnie - wtedy na pewno nie byłby zwolniony, co pokazuje ostatnie kilka lat.
3
Moris
Moris
13 lipca 2020, 18:40
Mógł by mi ktoś tak serio wytłumaczyć dlaczego chcą zostania Pioliego ? Chodzi o te 4 mecze ostatnio ? Czy 7 miejsce na finiszu sezonu? Przecież Gattuso z gorsza kadra miał lepsze wyniki.
7
KKP19
KKP19
13 lipca 2020, 18:43
Zawsze jest ryzyko ze Rangnick bedzie Giampaolo v2.
Poza tym większość ze zwolenników pozostania Pioliego (w tym ja) woli by Rangnick początkowo byl tylko dyrektorem, a gdyby Pioli słabo punktował, zastąpił go w dowolnym momencie
2
CandyAmigo
CandyAmigo
13 lipca 2020, 19:41
Nie rozumiem, z jakiego powodu miałby nie zostać? W każdym z czterech podstawowych aspektów Pioli i jego drużyna notują długoterminowo poprawę i postęp:

1. wyniki;
2. gra;
3. wyszkolenie techniczne zawodników;
4. atmosfera.

Przypominam, że Pioli został zatrudniony jako "strażak", gdy Milan był tuż nad strefą spadkową - co było powiedziane wprost na samym początku - i miał za zadanie przede wszystkim uratować rozbity zespół przed rozpaczliwą "walką o spadek". Tymczasem jest o krok od powrotu do europejskich rozgrywek, czego mało kto się spodziewał.

"Przecież Gattuso z gorsza kadra miał lepsze wyniki" - akurat z lepszą kadrą, ale jak wiadomo, twoja prawda jest twojsza niż mojsza.

A jak to wyglądało w poprzednim sezonie? Milan miałby 10-11. miejsce, ale końcowa pozycja została zawyżona przez dwa czynniki:

a) FENOMENALNY sezon Donnarummy (2. miejsce w Europie pod względem skuteczności), wybronienie w pojedynkę ok. 16-18 punktów - nie przypisuj proszę Gattuso zasług, które należą do bramkarza;
b) wyścig żółwi - pamiętamy jak to wyglądało, tak jakby nikt nie chciał grać w pucharach.

Gra w zeszłym sezonie to było przecież męczenie buły - krótka jest pamięć kibiców Milanu, oj krótka. Na szczęście mamy archiwum komentarzy i można sobie poczytać, jak ktoś zapomniał, jakim "szacunkiem" cieszyła się gra za Gattuso xD

To samo wyszkolenie techniczne - w zeszłym sezonie przecież piłkarze Milanu nie potrafili prosto przyjąć piłki, która odskakiwała im na kilka metrów przy co drugim podaniu.

Atmosfera w zespole - u Piolego w końcu jest normalna. U Gattuso najpierw było wzajemne mizianie się po pisiorkach, a skończyło się na ostrej patologii. Znowu przypomnę, bo pamięć kibica Milanu jest jak pamięć złotej rybki:

1. uporczywa złośliwość w stosunku do niektórych zawodników i pomijanie ich w składzie - zamiast tego wystawianie różnych Kaliniciów, którzy nie nadawali się do gry;
2. małostkowość w kontaktach z zawodnikami - skutkująca np. odmawianiem podania ręki przy zmianach - z tego miejsca pozdrawiam Cutrone i podziwiam za konsekwencję w ignorowaniu Gattuso xD;
3. chaos, brak jakiegokolwiek panowania nad kadrą - co zakończyło się m.in. bójką na ławce rezerwowych podczas jednego z meczów Milanu.

I od siebie dodam, że nie rozumiem tej mentalności (wpływ komunizmu?), która każe niszczyć wszystko co powoli i z trudem zostało zbudowane i co się systematycznie i stale poprawia i polepsza. I co, 134 sezon przejściowy i będziemy tak wyrzucać trenerów do skutku, aż pojawi się ten, który od razu wygra mistrzostwo? Takiego wała.
3
Suseł z Milanu
Suseł z Milanu
13 lipca 2020, 19:45
Według mnie beznadziejny pomysł. Myślicie że Pioli mógłby pracować w pełnym skupieniu z presją że klub "czeka" aby w pierwszym lepszym spadku formy stracić posadę ?
Edytowano dnia: 13 lipca 2020, 19:46
0
MilanHomer
MilanHomer
13 lipca 2020, 20:04
Candy Amigo
Nie rozumiem o co chodzi z tym strażakiem.
Gość miał praktycznie cały sezon.
Strażakiem byłby jakby przyszedł chociażby w zimę na połowę, a on zatrudniony został w październiku?
1
Gol
Gol
13 lipca 2020, 20:20
Sam wielkim zwolennikiem Piolego nie byłem i nie jestem, ale prawda jest taka, że tych 5 ostatnich spotkań chyba na wszystkich zrobiło duże wrażenie i nie mówię tutaj tylko o kibicach Milanu. Wiele osób wspomina, że takiego Milanu nie było od dawna i to tutaj leży przyczyna dalszej chęci współpracy z tym szkoleniowcem, jest to chyba oczywiste. Skoro coś od X lat wygląda tak tragicznie, że nasze spotkania poza kibicami grających drużyn i znajomymi im towarzyszącymi, oglądają sami koneserzy, bo reszta nie mogła na to patrzeć, a teraz nagle się słyszy "Kurde, ale ten Milan gra" to się nie dziw, że ludzie związani z klubem chcą jego pozostania.

Co do kadry to szkoda, że o tej "potędze" nikt nic nie wspominał jak nas Bergamo demolowało 5:0, Rebić kopał się po czole, Leao kiwała piłka, strzały Hakana notorycznie zmniejszały populacje okolicznych gołębi, a Donnarumma zaliczał epizody na lewej obronie, o współpracy Kessie - Bennacer która nie potrafiłaby zdominować tuz pokroju Sampdorii, nic nie wspominając.

Fakt, że nagle zawodnicy którzy pół roku temu się nie nadawali do niczego, nagle są w zespole wartością dodatnią to też zasługa trenera ( pewnie obecność Ibrahimovicia w szatni też robi swoje), to się samo nie zrobiło.

A co do wyniku, jeszcze zobaczymy, 5 miejsce nie jest specjalnie odległe.
Roma gra z Juventusem i Interem + Fiorentiną,
Napoli z Interem i Lazio, a nam zostało jedno spotkanie z Atalanta i reszta drużyn teoretycznie do ogrania, wiec przy obecnej formie wcale to nie jest jakoś nierealne żeby do tej LE z 5 miejsca się dostać.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 lipca 2020, 21:10
CandyAmigo
Z tymi zasobami nieźle odpłynąłeś.Najlepszym wyrazem tej lepszej kadry było wystawianie Cutrone na lewym skrzydle, bo jedynym naturalnym zawodnikiem na tą pozycję był pożegnany bez żalu Borini oraz uczynienie z Suso bardzo ubogiej wersji Hazarda z Chelsea.Zresztą, żeby porównać zespoły Milanu z ostatnich 2 lat wystarczy spojrzeć, gdzie wylądowali rezerwowi z tamtego zespołu.Jedynie Piątek, Cutrone i Reina coś grają, chociaż zupełnie bez szału.Reszta albo kopie się po czole(Bertolacci, Suso) albo wylądowała na peryferiach(Halilovic, Mauri) albo ''zawiesiła'' karierę(Montolivoo, Abate).
5
daro12555
13 lipca 2020, 18:39
Trzeba dokończyć sezon i zobaczyć jeśli będziemy w pierwszej 6 to niech zostaje ale z Ibrą jako grającym asystentem .Niemiec by był odpowiedzialny za transfery itp .Włocha i Niemca łączy to że ich ulubioną formacją jest 1-4-4-2 .Sumie nasz reprezentacja też powinna tak grać z braku typowych skrzydłowych .Bo na lewej stronie mamy tylko Grosika a chłop ma już 32 lata a kondycyjnie nigdy nie był dobry i z wiekiem będzie się tylko pogarszać .
0
Demick
Demick
13 lipca 2020, 18:30
Niech Pioli z Ibrą zostaną i zrobią transfery xd Po co psuć coś, co w kocu zaczęło działać.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
13 lipca 2020, 18:20
Ja to bym najchętniej widział Rangnicka jako dyrektora od czego tam chce tylko być, a na trenera kogoś z warsztatem pokroju choćby Allegriego. Pioli w innch klubach już pokazał, że jego zespół nie potrafi utrzymać dobrej formy przez cały sezon.
3
Gianni Rivera
13 lipca 2020, 18:18
Alternatywą jest zostawić Piolego, a Rangnicka jako dyrektora. Kiedy - i o ile! - pomysł Piolego zacznie się walić, to Rangnick może wejść za niego na stołek trenera, mając już niejakie rozeznanie w lidze włoskiej.
Ogólnie moim małym marzeniem jest Rangnick odpowiedzialny za transfery i pion sportowy, Pioli jako trener i Ibra jako grający asystent (za rok już jako zwyczajny asystent).
Wg mnie, gdyby dać Piolemu trzech piłkarzy na wysokim poziomie, tj. mocnego prawego obrońcę, dobrego rozgrywającego i klasycznego lewoskrzydłowego, to by na luzie o 4 miejsce walczył, bo widać, że umie drużynę poukładać, a i piłkarze zdają się doceniać jego kulturę pracy.
Trzeba pamiętać, że kilka miesięcy temu nieśmieszne były żarty o tym, że bliżej nam punktowo do Serie B, niż do Europy. Jeśli Pioli wejdzie do LE, to szansa należy mu się jak psu buda. Bo po prostu zasłuży sobie.
Edytowano dnia: 13 lipca 2020, 18:19
1
Trzesuaf
Trzesuaf
13 lipca 2020, 18:13
Wyniki go NIE bronią
4
Zuber
Zuber
13 lipca 2020, 18:02
Ja tam nie rozumiem fenomenu Rangnicka jako trenera, jako dyrektora już tak. Prawda jest taka, że ani Pioli ani Rangnick to nie są trenerzy, którzy zagwarantują nam sukces i to mnie trochę martwi. Ogólnie to zazdroszczę wam optymizmu w tej kwestii, bo póki co żaden projekt odbudowy Milanu się nie udał, powiedziałbym nawet, ze chiński projekt nas jeszcze troche bardziej pogrążył. Najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że tu żaden trener z górnej półki nie przyjdzie, bo ciężko jest odbudować klub, który ma na koncie tyle pucharów. Nie ma co się oszukiwać, teraz jesteśmy włoskim średniakiem a oczekiwania i presja są olbrzymie, wszyscy liczą, że wrócimy do LM i pewnie nie wiadomo co tam zdziałamy, prawda jest taka, że jak wyjdziemy z grupy to będzie duży sukces.
0
Vol'jin
Vol'jin
13 lipca 2020, 18:09
Rangnick jako trener pewnie będzie przez rok-dwa. Potem będzie pewnie próba przeciągnięcia Naggelsmanna, Rose (Borussia Gladbach) czy Marsch etc
1
Kosmateus123
Kosmateus123
13 lipca 2020, 21:47
Vol'jin- to w zasadzie po co Ragnick jako trener, jeśli można upchnąć go jako dyrektora i zastanawiać się nad Naggelsmannem jak Pioliemu będzie kończył się kontrakt lub pogorszą się wyniki?
0
Milan fanboy
Milan fanboy
13 lipca 2020, 17:48
Ja tam nie jestem zwolennikiem Ragnaricka.
Ściagnie tych swoich Niemców i pewnie nic nie beda grali.
Zajecie 3 miejsca w lidze niemmieckiej to nie jest jakis wielki wyczyn.
Spróbował bym ściągnąć Maxa Alegriego na trenera ktory jest sprawdzony w lidze włoskiej
0
Vol'jin
Vol'jin
13 lipca 2020, 17:50

Zajecie 3 miejsca w lidze niemmieckiej to nie jest jakis wielki wyczyn.

mówi to kibic drużyny dla której 4 miejsce jest sufitem :D
20
dykt4tor
dykt4tor
13 lipca 2020, 20:56
"Spróbował bym ściągnąć Maxa Alegriego na trenera ktory jest sprawdzony w lidze włoskiej" To ja jeszcze bym spróbował Messiego na prawe skrzydło ściągnąć i Mbappe na napad
0
mpt1899
13 lipca 2020, 22:13
No, z Maxem to dopiero bysmy wyladowali. On sie sprawdzil w ulozonym Milanie z senatorami i w mistrzu Juve z nieograniczonymi finansami, ktore w czasie jego przyjscia bylo o dwie klasy lepsze niz druga druzyna Serie A. Chyba zapomniales jak gralismy po odejsciu senatorow. No ale przeciez ma doswiadczenie w Serie A.
1
KosaX
KosaX
13 lipca 2020, 17:40
Bardzo polubilem Pioliego,ma mocna psychike bo pamietam ze jak jeszcze nie dolaczyl to juz hasztag pioliOUT byl jednym z najpopularniejszych na stronach milanu,ale wszyscy czekamy na jakies sukcesy,Ralf to fachowiec w tym dziale i mysle ze bylby wstanie nas odbudowac,nie mowie ze tak sie stanie na 100% ale jak juz sa zdecydowani na niego to niech zaryzykuja.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
13 lipca 2020, 16:57
Bez odpowiedniego przywództwa i Rangnick będzie w stanie wyłożyć się na tym radykalnym odmładzaniu kadry. W szczególności, iż zapowiada się na kolejny rok pozytywnej rewolucji w Serie A, co spowoduje jeszcze większe problemy niż w tym roku międzynarodowemu przedszkolu Gazidisa.Stąd też kwestia zatrzymania/godnego zastąpienia Ibry wydaje się dużo ważniejsza od pozostania Piolego, którego przy odpowiednim kandydacie na horyzoncie pożegnałbym bez żalu, gdyż mimo widocznych zalet facet jest bardzo słabym taktykiem, a to w normalnych warunkach i przy jeszcze bardziej niedoświadczonej kadrze będzie prowadzić do regularnego gubienia punktów z zespołami pokroju SPAL oraz wstydliwych porażek typu 0:5 z Atalantą czy 2:4 z Interem.
1
POE
POE
13 lipca 2020, 16:49
Z Piolim nigdy byśmy nie doszli do LM . Jak już mają jakiś plan na przyszłość z Rangnickiem to już niech w to idą koniec kropka .On powinien dac radę .Najważniejsze żeby pozbyć się Eeliotta bo z nim to nawet LE nie wygray
5
hyrus13
hyrus13
13 lipca 2020, 17:22
A jak Rangnick będzie miał słabszy sezon to się go zwolni i weźmiemy kolejnego trenera, który zacznie wszystko od początku. I tak już kilka lat :)
0
mpt1899
13 lipca 2020, 21:58
POE, to Ty chyba nie wiesz ile Elliott zrobil dla Milanu. Gdyby nie Elliott to pewnie bysmy byli teraz bankrutami walczacymi o utrzymanie. Bez Romka, Gigio, Ibry, Bennacer, Theo i pewnie nawet Hakana.
0
Moris
Moris
13 lipca 2020, 16:20
Z tymi dobrymi wynikami to bym tak nie szalał. Bądźmy szczerzy ale Lazio teraz każdy bije. Roma tez słabo. No i Juve tez nie idzie. Zawdzięczamy to tak naprawdę braku formy w tych drużynach.
1
dawios00
dawios00
13 lipca 2020, 16:39
Juve nie idzie I dlatego zremisowali z rozpędzoną Atalantą :)
2
Moris
Moris
13 lipca 2020, 16:43
Tak strzelając bramki z dwóch karnych w tym jeden o ostatnich sekundach meczu,a jedyne na co zasłużyli to całe 0 punktów.
0
patoo_07
patoo_07
13 lipca 2020, 18:05
Następny, zamiast się cieszyć ze zwycięstw, to marudzi że przeciwnik pod formą... Co to ma do rzeczy? Zazwyczaj wygrywa drużyna w lepszej formie. Wygraliśmy bo byliśmy lepsi. Ciekawe, czy kibice Lazio w październiku jak wygrywali z nami mówili "Milan w słabej formie, rozbity po Giampaolo". Założę się, że nie, raczej cieszyli się, ze nie dali nam szans. Tak samo jak my im ostatnio.
3
Moris
Moris
13 lipca 2020, 18:18
Kolego,oczywiście ze się cieszę z wygranych.niejestem kibicem od wczoraj. Mam kupę meczy na San Siro za sobą i myśle ze mogę nazwać się prawdziwym kibicem. Zmierzałem tylko do tego,ze jednak wole by przyszedł tu Rangnick,a nie został Pioli. My jescze nie jesteśmy pewni LE a co niektórzy po 3 dobrych meczach chcą pozostania Pioliego na kolejny sezon. To jest identyczna sytuacja jak z Calhanoglu. Gość przez pare lat zagrał może z 10 dobrych meczy,a co niektórzy już chcą podwyżki dla niego,bo zagrał pstatnio dobre 3 mecze. Także bez spiny,ja także chce dobra dla tego klubu jak ty :)
1
patoo_07
patoo_07
13 lipca 2020, 16:13
Jedyne co może go obronić to 5 miejsce i bezpośredni awans. Inaczej do wymiany, bo będziemy znkwu zwalniać trenera w październiku/listopadzie.
1
Rafał0209
Rafał0209
13 lipca 2020, 15:44
Wyniki bronią , nie awansowaliśmy nawet jeszcze do LE ten sezon po raz kolejny można uznać za kompromitujący dla takiego klubu nie powinno być priorytetem zagrać kilka fajnych meczy a powinien liczyć się efekt końcowy a ten póki co jest mierny
13
13 lipca 2020, 15:34
Lubię Piolego Ale spójrzmy prawdzie w oczy odejdzie Ibra i to wszystko Ale rozleci. Najgorzej będzie jak zostanie Pioli I odjedzie zlatan. Bo w przypadku zostania obu panów jest za tym projektem. Kupić kilku fajnych grajkow i będzie dobrze. Już obecnie walczymy z każdym jak równy z równym A Pioli z Ibra robią robotę.
1
Gzikuu
13 lipca 2020, 15:04
Spokojnie, poczekajmy do końca sezonu.

Nawet jeżeli Pioli odejdzie, to i tak Rangnick będzie miał olbrzymi handicap. Montella zostawiał drużynę w zapaści, Gattuso musiał wszystko układać na nowo. Koniec końców Gattuso też zostawił Milan, który przestał grać w piłkę. Potem Giampaolo zaczął rewolucję, nie dokończył i Pioli przejął głębokie bagno. Teraz w końcu nowy trener będzie miał okazję przejąć drużynę w dobrej kondycji mentalnej, która umie grać w piłkę.
19
13 lipca 2020, 15:03
Krótkowzroczność. Milan gra bez presji, a Pioli znowu nam pierwsze 20 spotkań nowej rundy załatwi. Ja podziękuję.
14
Kasa ACM
Kasa ACM
13 lipca 2020, 14:57
Do końca sezonu jeszcze 6 spotkań i chciałbym, żeby na koniec Łysy z RPA, miał pod tym względem jeszcze większy dylemat moralny.

Co nie znaczy, że po następnych "teoretycznie łatwiejszych" spotkaniach liczby będą dalej bronić Piolego i problem sam się rozwiąże - oby nie. :)
0
Nevi
Nevi
13 lipca 2020, 14:56
Nie takie rzeczy się w football'u działy ;)
0
matten
matten
13 lipca 2020, 14:53
O nie, będzie powtórka z Montelli.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się