SCUDETTO


OFICJALNIE: THIAGO SILVA ZOSTAJE W MILANIE!!!

11 czerwca 2012, 16:53, stasq_acm Główne newsy


576 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cactus
Cactus
14 czerwca 2012, 14:19
No to ładnie Pan Tonietto pograł. W sumie tego można się było spodziewać w razie niepowodzenia negocjacji. Milan jest teraz w kropce.
0
Van Basten
14 czerwca 2012, 14:03
Czyli będzie podwyżka.Podwyżka do której pewnie by nie doszło gdyby nie próba wypchnięcia Silvy z klubu.Niewykluczone że teraz agent zaśpiewa jakąś astronomiczną kwotę,i jeśli Milan się nie zgodzi to zagrożą odejściem Thiago.
0
kamilus
kamilus
14 czerwca 2012, 14:00
Nowy kontrakt dla Thiago? Byle nie 7+ milionów rocznie...
0
Vite
14 czerwca 2012, 13:37
Galainiego nie ma się co czepiać, pewnie od początku mu się to nie podobało, przecież tu Berlu rządzi.
0
Blady19921002
Blady19921002
14 czerwca 2012, 13:30
*Wyłącznie wina pedryla
0
Blady19921002
Blady19921002
14 czerwca 2012, 13:28
Nie wyzywajcie Gallianiego, to wszystko wyłącznie pedryla i tyle...
0
Szpilaacm
14 czerwca 2012, 13:09
MilanBoy7 1000 % racji !! Milan to My kibice a nie 2 kłamliwe łyse pały ! Gallinia stracił juz u Mnie resztki szacunku za sam fakt ze podjał jakieś negocjacje ! Kłamca Jebany ! Ostrzeżenie za wulgaryzm. MistrzMALDINI
0
Darek
14 czerwca 2012, 13:07
Pisząc o tym, że środowisko Milanu wywiera wpływ na zarząd miałem nas myśli przede wszystkim wypowiedzi byłych i obecnych zawodników, a także media. Kibice nie wywrą większego wpływu, co pokazał nam chociażby transfer Kaki. Ale jeśli zawodnicy otwarcie wyrażają wielkie niezadowolenie i między wersami sugerują swoje odejście w przypadku odejścia Silvy, to zarząd bierze to pod uwagę. Ten transfer może wyrządzić nam wiele szkód, których 46 mln euro nie naprawi. Wiadomo, że Berlu ma ostateczne zdanie, a Galliani jest jego pionkiem, ale Łysy jest w stanie przekonać Silvio. W tej chwili Silvio waha się, a jeszcze wczoraj sprzedawał Silvę... Dzisiaj Łysy ogłosi, kogo ściągnął z PSG :)
0
gambit
14 czerwca 2012, 13:00
zbylon; Jakby jakiś szejk pompował kasę w Milan to przestałbym im kibicować. Takim klubem powinien dowodzić jakiś Włoch, dla którego Milan to pasja i miłość a nie kolejna zabawka do wydawania pieniędzy.
0
Martino
14 czerwca 2012, 12:58
Pieniądze bardzo psują futbol. Szejkowie się z pieniędzmi nie liczą bo mają ich tyle, że nawet wydanie ponad 100 mln na jednego zawodnika nie byłoby problemem. Obecnie jeszcze na poważnie takie sumy nie padają, ale moim zdaniem to tylko kwestia czasu, aż zaczną mowić o transferach piłkarzy typu Ronaldo czy Messi za niebotyczne kwoty. Wogole niezależnie od tego jak bardzo ktoś jest dobry 200 mln to jest zdecydowane przegięcie, a przez to wszystko podbijane są ceny za zawodnikó którzy kilka lat temu byliby warci 20 mln, teraz 50 albo i więcej. Niestety taka tendencja trwa i to jest zatrważające bo rywalizacja z boiska przenosi sie na rywalizację między potentatami paliwowymi i oligarchami, pieniądze w piłce były zawsze, ale teraz te pieniądze tylko i wyłącznie decydują o sile i konkurencyjności. Jak ktoś ma portfel bez dna to może się uważać za faworyta do wszstkich rozgrywek. Jak Nesta miał w Milanie najlepsze lata to nie było mowy o gigantycznych transferach. Sandro grał w Milanie nikt nie chciał go sprzedawać. A teraz? Z całym szacunkiem ale PSG nie jest gigantyczną drużyną, która może przyciągać zawodników sama nazwą (jak np. Real, Barca czy Milan kiedyś) teraz jedyne co przyciąga piłkarzy to kasa, obawiam się, że takie legendy jak Maldini czy Del Piero już się nie powtórzą w tej całej sytuacji. A Milan? Trudno cokolwiek powiedzieć, ale miałem sezon temu nadzieję na budowę nowego konkurencyjnego składu, bo wtedy tak się działo, nawet odejście wielu piłkarzy po zakończeniu poprzedniego sezonu mimo, że było smutne było dla pozytywnym znakiem wprowadzania zmian. Teraz patrząc na to co się dzieje z Silvą, patrząc na wypowiedzi włodarzy obawiam się, że jednak równia pochyła wcale się nie wypoziomowała i w przyszłym sezonie bedzie ciężko nawiązać taką walkę z np Juventusem jak w minonym sezonie. Co gorsza można powiedzieć, że jeden sezon stracony to jeszcze nie będzie nic takiego, ale każdy sezon w którym Milan zbliża się do przeciętności będzie mocno biłpo reputacji drużyny, która i tak już teraz jest mocno nadwerężona. Mam jednak cały czas nadzieję, że to mercato będzie zaskakujące w pozytywnym tego słowa znaczeniu dla nas. Jakby szejkowie weszli do klubu to z jednej strony byłaby kasa, ale zniknęłoby to co zawsze cechowało tą drużynę i zrobiłby się taki MC czyli zespół z dobrymi piłkarzami ale bez duszy. Bo gdzie są pieniądze tam dusza umiera.
0
OnlyACM
14 czerwca 2012, 12:40
maxim_acm hah dobre :D ale powaznie mowiąc szejk Milanie to nie najgorszy pomysl...
0
MilanBoy7
14 czerwca 2012, 12:38
Maximilanista Lubię czytać Twoje posty , ale czasami mam wrażenie za na siłę chcesz pokazać że jesteś kumaty facet ... Jeśli zwykłego szaraka jakiś szef chce wyrzucić z pracy pewnie zrobi to bez wielkiego szumu , w sytuacji czołowego obrońcy Milanu sytuacja w mojej opinii wygląda znacznie inaczej .... Kibice mogą zrobić bardzo dużo dobrego jak i złego dla klubu i nie mam tu na myśli żadnych aktów przemocy czy wandalizmu .... Zastanówmy się co by się stało z klubem jakby solidarnie kibice nie wykupili karnetów , nie przychodzili na mecze ... Czy taki swoisty szantaż nie dał by do myślenia temu łysemu pajacowi ?? Czy taki szantaż nie zrujnowałby klubowych finansów w przekroju sezonu ?? Czy zaprzestanie kupowania klubowych koszulek , gadżetów itd itp oczywiście solidarnie przez wszystkich nie spowodowałoby straty kolejnych milionów ?? Na gorąco przytaczam te dwa przykłady , ale przy odrobinie czasu można by pewnie jeszcze coś wykombinować . Bo mimo to że klub należy do tego malwersanta i zboczeńca , MILAN to my kibice , nie pan silvio berlusconi ... Pozdrawiam !!!
0
Eravier
Eravier
14 czerwca 2012, 12:34
Niezła szopka... Silva nie chce odchodzić, Berlu nie chce go sprzedać, a mimo to, Thiago jest jedną nogą w PSG... Nie wiem czy to nie specjalnie odwalają taką gierkę po znajomości z Leonardo, żeby później się chwalić, że zatrzymali Thiago Silvę (i nie robiąc żadnych transferów zyskają przychylność części kibiców).
0
maxim_acm
14 czerwca 2012, 12:33
Za niedługo kluby z Europy, które będą chciały być konkurencyjne będą mówić: Każdy ma swojego szejka. Mam i ja!
0
gorylmagila
gorylmagila
14 czerwca 2012, 12:21
Jak Milan nie chce wydawać mega kasy na transfery to niech inwestuje w sektor młodzieżowy. Jest to droga dłuższa, ale w ogólnym rozrachunku jest to bardziej opłacalne. Ale oczywiście sektor młodzieżowy w naszym klubie to jest średniowiecze porównując dajmy na to szkółkę Ajaxu czy innych tego typu klubów. Wtedy braki nie uzupełniały by jakieś przepraszam za zwrot odpady, ale nasi młodzi adepci, którzy z godnością by reprezentowali klub. Fundusz płacowy byłby mnie obciążony, a nasza kadra nie liczyłaby ponad 30 chłopa.
0
zbylon
zbylon
14 czerwca 2012, 12:18
To co napisał Gambit to faszyzm w czystej postaci :) Jako liberał sprzeciwiam się takiemu podejściu do sprawy. Jeśli araby chcą dawać kasę klubom z Europy to ja nie mam nic przeciwko. Przynajmniej trochę petrodolarów trafia do Europy. Podejście Gambita jest takie, że my nie mamy kasy, to niech innym też nie będzie wolno jej wydawać. WTF?? Jakby jakiś szejk pompował kasę w Milan to pewnie Gambit by się cieszył. Niestety Berlu nie jest szejkiem, tylko odpowiedzialnym biznesmenem.
0
OnlyACM
14 czerwca 2012, 12:17
Za duza fala krytyki na niego spadla... A tak na serio to niech sprzeda kilku innych ale nie Thiago, osobiscie mysle ze juz lepiej jest sprzedac Zlatana którego wg mnie latwiej zastapic innymi grajkami ale nie Silve.... FACM!
0
gorylmagila
gorylmagila
14 czerwca 2012, 12:15
Też popieram słowa Gambita. Co do transferu to po co ta cała szopka ponad 500 postów pod jedną wielką farsą nagle Silvio po wysłuchaniu opinii byłych gwiazd klubu, plus jeszcze parę innych czynników (może jakaś udana imprezka ), zmienia prawdopodobnie zdanie, że jednak nie sprzeda, że jednak te 46 mln go nie przekonuje, poszuka innej drogi. A po Silvie zacznie się kolejna komedia pod tytułem Milan sprzedaje napastnika ...
0
damianwithporaj
14 czerwca 2012, 12:15
Pranie mozgów, teraz okaże sie, ze nasz prezydent jest wielkim człowiekiem, bo nie pozwolil sprzedac SIlvy.. kolejną sprawa o ktorej sie dowiemy to, ze nie kupimy nikogo w tym sezonie, bo zatrzymalismy Thiago, nasz zarzad jest bardzo sprytny, ale zapomina, ze kibice tez nie sa idiotami. Obym sie mylil,
0
Cactus
Cactus
14 czerwca 2012, 12:12
Czy pieniądze zabijają piękno football'u? Tak, w pewnym sensie tak. Gambit przedstawił bardzo interesującą wizję i mimo iż popieram ją w 100% uważam, że jest mało realna.
0
MarQs
14 czerwca 2012, 11:54
W pełni zgadzam się z Gambitem, piękne rozwinięcie i pod każdym ze słów podpisuję się obiema rękami. Teraz niestety jest już za późno, ale miejmy nadzieję, że nie za późno na takie sankcje. Futbol musi wrócić do tego co było kiedyś. Wtedy stałby się ciekawszy.
0
gambit
14 czerwca 2012, 11:38
Obecnie futbol to błazenada. Mi - podobnie jak sKUBAncowi - kibicowanie także nie sprawia takiej samej radości jak kiedyś. Kibicuje od 10 lat - dla niektórych może się to wydawać mało, innych więcej. I nie ukrywam, że jestem totalnie zniesmaczony tym co widzę. - Zarząd będzie udawał, że chciał zatrzymać Silvę, a Silva będzie udawał, że chciał zostać. W balona robią nas dwie strony. Bo tak na dobrą sprawę do zablokowania transferu wystarczy jedno NIE - albo Silvy, albo Milanu. Bez obopólnej zgody nie ma transferu. Natomiast jak dojdzie do sprzedaży Silvy to jasne będą dwie rzeczy. - Thiago pójdzie za kasiorką do PSG (bo ambicją na pewno się nie wytłumaczy skoro mógłby grać w każdym klubie świata a akurat weźmie ten szejkowski twór) natomiast Milan po raz kolejny nie będzie słowny. Poza tym już nie tyle Milan nie daje mi tyle radości co sam futbol. Kiedyś była ciekawa rywalizacja. Dziś jest kilka zespołów na świecie, piłka nożna stała się przewidywalna, a szejki robią sobie jaja z mojej pasji. Wchodzą gdzieś z butami i pompują taki szmal, że normalne zespoły nie mają szans podjąć uczciwej walki. Finansowe Fair Play powinno wejść jakoś 10 lat temu - jak Abramowicz zaczął tworzyć coś co ostatnio wygrało Ligę Mistrzów. Do czego to doszło, że Real wydał w jednym okienku prawie 250 mln euro!? Powinny być blokady na wynagrodzenia, na transfery, na wszystko co spowoduje, że futbol znowu się wyrówna i znowu będzie ciekawy. Dla przykładu: jakby była odgórna granica 50 mln euro na sezon na transfery to taki Ronaldo chcąc odejść nigdy nie kosztowałby 100. Andy Carrol 40, a jakiś Henderson 20, to samo z Downingiem. Już nie wspomnę o kwotach za Brazylijczyków, gdzie zawodnicy po jednym dobrym sezonie na Copa Cabanie są wyceniani na 50 mln. Powinny być nałożone limity pieniężne. Poza tym limity krajan, do czego to dochodzi, że Arsenal nie ma Anglików, Inter włochów itp itd. Powinno być założenie - min 7 zawodników z danego kraju w pierwszym składzie. Wtedy nie ważne czy w City byliby szejkowie, czy w PSG byliby szejkowie, to i tak nie mogli by stworzyć (lub być na etapie tworzenia) takich silnych ekip, które zostawią wszystko w tyle. Bo musieli by korzystać z zawodników krajowych. Wtedy wzrosło by zainteresowanie szkolenia młodzieży w danych krajach i wszystko byłoby ciekawsze. Dzień po okienku transferowym zadecyduje co zrobić. Jak Milan znowu ośmieszy się na tym polu to bojkotuje wszystkie mecze do przyszłego sezonu. Nie oglądam nic, nie czytam nic, nie interesuje się niczym. Szkoda nerwów
0
milan2002
milan2002
14 czerwca 2012, 11:35
Jeżeli wolą Berlu jest pozostanie Thiago to w jakim celu jest ta medialna szopka?
0
Arbuzinho
14 czerwca 2012, 11:28
No to niech sprzeda Pato :) za niego chyba wyciągniemy więcej niż 20 baniek? Za robinho też płakać nie będę ale Ibry szkoda
0
Shevc
Shevc
14 czerwca 2012, 11:18
Badzmy powazni. Robinho w chwili obecnej wart jest max 15 milionow euro i to chyba razem ze swoja roczna gażą
0
nokoments
nokoments
14 czerwca 2012, 11:15
Też uważam, że sprzedaż Ibry byłaby najlepszym rozwiązaniem, zwłaszcza z ekonomicznego punktu widzenia. Robinho z kolei jest najmniej przydatny ze wszystkich i jeśli ktokolwiek daje za niego 20 mln to powinni go wypchnąć za tę kasę siłą, a najlepiej to gdyby odeszła ta dwójka, a w jej miejsce sprowadzono jednego klasowego napastnika i np Lopeza za jakieś nędzne pieniądze. Nie zapominajcie o ostatnich wypowiedziach Cassano, on także jest napastnikiem.
0
Hali1550
14 czerwca 2012, 11:14
Myślę że jeśli będzie musiał odejść jakiś napastnik to wybór jest prosty ......nie wykupić Lopeza i sprzedać Robinho.... zostanie nam Ibra,Pato,Cassano,Sharrawy jeśli by były jakieś kontuzje w napadzie można dać szansę takim graczom jak : Comi , Ganz,Boateng(jak wyjdzie z kontuzji) A jeśli kasa za Robinho nie starczy Berlu ......to można poświęcić Ibre ...
0
Blady19921002
Blady19921002
14 czerwca 2012, 11:14
Jeżeli ma odejść jeden z napastników to tylko Robinho! W sumie mogłoby to wyjść nawet na dobre. Faraon wtedy mógłby liczyć na większą liczbę rozegranych spotkań w przyszłym sezonie. Tylko gdzie go sprzedać...? I kto go kupi? W grę wchodzi tylko Santos, ale oni chcą tylko wypożyczenia... Trudna sprawa... Chyba że za Ibre przyszłaby oferta 30-40 mln, to wtedy można pomyśleć nad jego sprzedażą. Tylko kto wtedy zrobi tą różnice na boisku którą robi Szwed? Może wreszcie Pato eksploduje? Może przyjdzie Balotelli, Damiao. Sam już nie wiem... :(
0
Shevc
Shevc
14 czerwca 2012, 11:07
nokoments W takim razie niech idzie Ibra. 1. Zarabia najwiecej 2. Dostaniemy za niego najwiecej ze wszystkich naszych napastnikow 3. Jest najstarszy 4. I tak odejdzie w przypadku transferu Thiago 4x TAK
0
maxim_acm
14 czerwca 2012, 11:06
Sprzedać Robinho do Malagi za te 20mln, które oferowali i już będzie kasa dla Berlu, żeby już nikogo więcej nie sprzedawał. Nikt po nim nie będzie płakał.
0
MarQs
14 czerwca 2012, 11:06
@nokoments; Jeden z napastników? Czyli pewnie ktoś z trójki Robinho/Ibra/Pato. Ja osobiście sprzedałbym Robsona. Sezon całkowicie nieudany, a z Pato jest sytuacja jaka jest. Barbara robi swoje, poza tym jak sam powiedział, że do 2014 roku chcesz zostać na SS i w klubie podjęto decyzję w sprawie jego pozostania i dania mu szansy. O Ibrahimovicu nawet nie wspominam, bo mimo, że jest charakterny to bramek zdobył tyle ile chyba w sumie powinien był strzelić.
0
nokoments
nokoments
14 czerwca 2012, 10:55
Galiani przed 10:00 mówił, że Milan ma ciężką sytuację do podjęcia, bo wie, że Thiago jest nie do zastąpienia i trzeba wszystko przemyśleć i przetrawić. Podobno wynegocjował z Leonardo 7 dni na podjęcie decyzji przez Berlusconiego. Trochę po 10:00 Galliani potwierdził, że Berlu chce zatrzymać Thiago, ale żeby tak się stało będzie musiał odejść jeden z napastników.
0
ANDREW1985
ANDREW1985
14 czerwca 2012, 10:08
dlaczego nie sprzedadzą Ibry?? bo Ibra nie chce iść a Tiago dał zgodę na przejście
0
kusniak_22
kusniak_22
14 czerwca 2012, 10:03
Darek: Galliani jest pionkiem Berlusconiego, nic nie robi bez jego zgody lub niezgody... Adriano nie chciał żeby Thiago odchodził to samo tyczy się Ibry. Musimy kupować a nie sprzedawać i to najlepszych, już wolę żebyśmy prowadzili dalej politykę tanim kosztem ale przynajmniej nie pozbywając się tych skarbów jakie mamy. FORZA MILAN !
0
Milanese
14 czerwca 2012, 09:57
teraz to pewnie sam Thiago będzie chciał zmienić klub gdy usłyszał że oferują mu dwa razy więcej kasy niz w Milanie.
0
MilanBoy7
14 czerwca 2012, 01:12
Darek Czy TY Chłopie myślisz że cokolwiek TY czy cała rzesza Milanistów coś znaczy ?? Liczy się tylko siano i nic z tym nie zrobisz ... jak go sprzedadzą to niby co się stanie ?? pokrzyczą przy via turati trochę i koniec a nasz cudowny prezydent zarobi kolejny miliony bo nie licz ze coś z tego dostanie Milan .... BERLUSCONI WON!!!!!
0
Jhn
Jhn
14 czerwca 2012, 00:58
jesli odejdzie Thiago zaden sakho zaden dede , Hummels bedzie idealny ! Za rok dwa patrzac na postepy jakie robi to on moze byc najlepszym obronca globu , ale jest chyba nie do wyjecia z dortmundu ! jak dla mnie najlepszy obronca na euro 2012!
0
14 czerwca 2012, 00:34
nokoments dzieki teraz bede wiedzial... a gdzie szukasz na pudelku?
0
Darek
14 czerwca 2012, 00:14
Wygląda na to, że Milan jest teraz niezdecydowany w kwestii tego transferu. W tej chwili szanse, że Silva zostanie oceniłbym 50/50. Według mnie największy wpływ na Gallianiego i Berlu wywiera w tej chwili całe środowisko Milanu, które słusznie zarzuca zarządowi brak ambicji.
0
14 czerwca 2012, 00:14
nokoments ciekawe z kąd masz takie informacje... Thiago musi zostać :)
0
kusniak_22
kusniak_22
14 czerwca 2012, 00:03
Jeśli Berlu zablokuje transfer to wszyscy go oszczędzą ale nie chciałbym być na jego miejscu jeśli Thiago opuści Milan... sprzedaj klub lub jego część jeśli go faktycznie kochasz, bo żal patrzeć jak upadamy znów na dno przez głupie decyzje Il Presidente.
0
Van Basten
13 czerwca 2012, 23:42
A Juve do końca tygodnia ma podpisać umowy z Islą i Asamoahem.Berlu pewnie ogłosi decyzję o sprzedaży Silvy w dniu jutrzejszym.Możę liczy na to że w dniu meczu reprezentacji,taki news zszedłby na drugi plan.
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
13 czerwca 2012, 23:30
Żal mi Berlusconiego i jego psa Gallianiego
0
Jhn
Jhn
13 czerwca 2012, 23:09
panie premier wyłącz judasza!!
0
oldsnake
13 czerwca 2012, 22:40
Za te pieniadze mozna kupic Hummelsa oraz Dede , jednak ta kase Berlusconi zapewne wlozy do kieszenie.
0
Blady19921002
Blady19921002
13 czerwca 2012, 22:21
Ciekawą rzecz zauważył portal Milannews.it. Sprawa dotyczy tego że równo co trzy lata sprzedajemy swoją największą gwiazdę. Najpierw Sheva potem Kaka a teraz niestety pewnie i Thiago. Kto następny za trzy lata? Boateng? Który przesłanie łapać kontuzje i wystrzeli z formą, a może Pato który także zacznie błyszczeć na miarę potencjału który posiada? W każdym razie, jeżeli Berlusconi będzie jeszcze żył za trzy lata spodziewajmy się kolejnego ciosu w plecy...
0
Munia8822
Munia8822
13 czerwca 2012, 22:13
Sprzedamy Silve za 66 i dostaniemy Dede za 10 mln chodz pewnie i tak nie bedzie Berlu chcial dac kasy i oferowal karte Taiwo . Silva jest wielki i jest nam potrzebny !! Jak kompletowac wielka konkurencyjna druzyne sprzedajac zaowdnikow najwazniejszych .. !!!!
0
rafal996
rafal996
13 czerwca 2012, 21:49
Ciekawe jak się to skończy. W zasadzie to dość możliwe, że nawałnica negatywnych komentarzy osób związanych z Milanem wpłynie na zamiary Silvio. Nie przypominam sobie wcześniej aż takiej fali otwartej krytyki i to krytyki wyjątkowo celnej i pesymistycznej, z głośnym wytykaniem braku ambicji, oszukiwania fanów i wieszczeniem czarnej przyszłości. Protestują piłkarze obecni, piłkarze byli, działacze, dosłownie wszyscy. Zarząd powinien sobie zdawać sprawę z tego, że to już się stało kwestią ambicjonalną. Jak już pisałem, dziurę sportową dałoby się pewnie załatać, ale dziury w morale, ambicjach i jedności grupy nie uda się załatać żadnym sposobem.
0
nokoments
nokoments
13 czerwca 2012, 20:39
ja nie wiem o co ten cały płacz, przecież mamy Emanuelsona ... xD
0
MisiuACM
MisiuACM
13 czerwca 2012, 20:28
@gorilmagila Można za te pieniędze skompletować cały blok defensywny owszem, ale problem polega na tym, że Berlu zagarnia hajs do kieszeni na kolejne bunga-bunga, a my zawodnika jak nie ujrzeliśmy tak nie ujrzymy szczególnie jakiegoś wybitnego żeby mógł nas sensownie wzmocnić i do tego 2 czy 3 kolejnych...
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się