SCUDETTO


Wychowanek na drodze Milanu. Locatelli ważnym ogniwem Sassuolo

21 lipca 2020, 10:58, cinassek Aktualności
Wychowanek na drodze Milanu. Locatelli ważnym ogniwem Sassuolo

Mecz Sassuolo - Milan z pewnością nie będzie taki jak każdy inny dla Manuela Locatellego. Pomocnik, który wychował się w ekipie rossonerich i w latach 2016-2018 wystepował w pierwszej drużynie pisząc w niej kilka pięknych historii (gole z Sassuolo i Juventusem, wygrana w Superpucharze Włoch), teraz postara się doprowadzić do porażki mediolańczyków. 22-latek w obecnym sezonie odgrywa w zespole z regionu Emilia-Romania bardzo ważną rolę, a jego dobra dyspozycja nie pozostaje niezauważona. Media łączą zawodnika z mocnym zainteresowaniem ze strony m.in. Juventusu czy Interu.



49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
pazioni
Moderator pazioni
21 lipca 2020, 23:54
Nic takiego nie zagrał.
0
MK92
MK92
21 lipca 2020, 22:15
Loca strzelił dla nas tylko dwa gole, ale za to takie, które się pamięta latami.
1
Bandon
Bandon
21 lipca 2020, 20:19
Bardzo Manu lubiłem za charakter, tak samo jak Cutrone, ale to nie jest ten poziom. Bennacer zjada Manu w każdym aspekcie, czyli u nas by siedział. Tyle, koniec tematu. Jednakże za czarno-czerwone serducho powinien dostać brawa od kibiców. Oh, wait.
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
21 lipca 2020, 20:08
Nie wierzę, że w 2020 ktoś może tęsknić za Locatellim XD Ja optowałem za jego transferem jak jeszcze był w Milanie i zdanie podtrzymuję, przeciętny zawodnik z przebłyskami.
2
jasiom22
jasiom22
21 lipca 2020, 22:45
A Ja dalej tęsknie.. ;-p zdecydowanie wolałbym żeby to on był w Milanie dziś zamiast Biglii (sprowadzony do Milanu z ok.20mln, wartosc dzisiejsza to 2,8mln - a jakiś wyczynów nie zaliczył przez te dwa trzy sezony, i rok temu możnaby go pewnie sprzedać za niewiele mniej niż Loca, a może nawet więcej), czy innego zawodnika który pewnie się pojawi żeby grzać ławkę za duetem Bennacer-Kessie = który to duet powinien oczywsice zostać bez zmian, na przyszły sezon.

Podobna historia jak z Cristante, gdzie jeszcze warto doliczyć w obu przypadkach stracony sezon albo więcej rozwoju w imię aklimatyzacji poza Milanem, gdzie obaj zaliczali regularny progres, który został zatrzymany wytransferowaniem, podcięciem ambicji, za Locatellego Milan dostał 12,5 mln - rok temu! z braku laku sprzedany, dziś jest wart 3 mln więcej, i dalej ma 22 lata, i jasne może to nie wirtuoz, ale wartosciowy zmiennik jaknajbardziej, wychowanek, "fan-favorite" co czasem pozytywnie zaskoczy. Ale zarząd uznał że lepiej trzymać 32-letniego Biglię z kontraktem pewnie dwa-trzy razy większym.
Edytowano dnia: 21 lipca 2020, 22:56
0
primo2p
primo2p
21 lipca 2020, 20:05
Ach tas bramka przeciwko Juve! :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 lipca 2020, 17:00
Milan bardzo by skorzystał gdyby miał jakieś zaprzyjaźnione kluby na poziomie do ogrywania sobie mlodych zawodników.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 lipca 2020, 18:54
Monza awansowała do Serie B :-)
4
Vol'jin
Vol'jin
21 lipca 2020, 14:49
Offtop Monza przeprowadza hit transferowy :D
7
Maxiu
Maxiu
21 lipca 2020, 15:03
Gytkjaer?
1
adamos
adamos
21 lipca 2020, 15:32
Calabrie z Biglią w pakiecie kupią za 20 mln?
0
sebastek888
sebastek888
21 lipca 2020, 15:38
No to nie rzucaj nagłówkiem, tylko powiedz kto i podaj źródło
2
Bradley
Bradley
21 lipca 2020, 15:40
No to powiesz co się dzieje, czy mamy wróżyć z fusów?
0
Coght
Coght
21 lipca 2020, 15:44
"Chrystian Gytkjaer zostanie jutro zawodnikiem Monzy" :)
źródło Serie A Polonia
Edytowano dnia: 21 lipca 2020, 15:44
0
szfarceneger
szfarceneger
21 lipca 2020, 16:37
Król strzelców potężnej Ekstraklapy idzie do beniaminka Serie B ;)
6
Zirytowany
Zirytowany
21 lipca 2020, 20:08
Galliani i jego pan X wciąż żywy.
0
lopezito84
lopezito84
21 lipca 2020, 14:44
Milan chyba zastrzegł sobie prawo odkupu
0
Vol'jin
Vol'jin
21 lipca 2020, 14:47
kwotę z następnego transferu
0
dominord
dominord
21 lipca 2020, 14:52
Vol’jin
Mógłbyś podać ile wynosi ta kwota/procent od następnego transferu?
0
Diavo
Diavo
21 lipca 2020, 14:43
No sorry ale nawet podjazdu do Rabiota nie ma :p
1
21 lipca 2020, 14:01
U nas podawał raczej wszerz, do kolegi dwa metry obok albo do tyłu. Młodszy Biglia. W Sassu gra bez presji, więc trochę bardziej do przodu, ale to nie jest format odradzającego się Milanu (ho, ho).
9
Vol'jin
Vol'jin
21 lipca 2020, 13:56
z wychowanków do stycznia minimum ma wrócić Pobega + chcemy Pessinę z powrotem (mamy w teorii 50% z następnej sprzedaży) Ale pewnie Pessina ma posłużyć w niedalekiej przyszłości jako plusvalenza.
To samo wygląda z Calabrią vs Conti za tego drugiego potrzeba 12-13 mln by wyjść na 0. Calabria daje natychmiastowy profit ^
3
ba_acm
ba_acm
21 lipca 2020, 13:19
Ja dołączam do grona tych którzy uważają że Loca to niezły piłkarz w dobrej aktualnie formie ale nic więcej. Bo to że serducho mi się raduje jak sobie przypomnę jego fajne występy za Montelli i piękne gole to fakt niezaprzeczalny. Co do reszty wychowanków to rzućmy okiem bardziej globalnie. Czy któryś z: Petagna, Locatelli, Cutrone, Pessina, Cristante wybił się poza "średniość" - no nie. Czy dobrym pomysłem było opylenie ich - moim zdaniem tak. Trzeba sobie odpowiedzieć czy mierzymy w przeciętność czy celujemy dużo wyżej. Czy któryś z nich się wybije na top topów? Pewnie któryś kiedyś na pewno, tyle że gdyby zostali u nas na dłużej te szanse byłyby mniejsze że względu na mniej regularna grę w porównaniu z częstotliwością występów które mogą dostać w Spal, Hellasie i innych walczakach z dołu tabeli. Milan chce zatrzymywać jednostki wybitne jak Gigio a ich nie ma za wiele jak się jakiś diament trafi raz na 5 lat to jest ok. Moim zdaniem podobny los w najbliższym czasie czeka Calabrie i Gabbie.
4
Demick
Demick
21 lipca 2020, 13:30
Zgadzam się, tym bardziej że otrzymywał u nas dużo szans. Z tym że zawsze pozostaje zagwozdka, czy dany gracz jest na tyle utalentowany, żeby go jedynie wypożyczyć... Cutrone sobie tak źle nie radzi, a wyróżniał się na pewno przywiązaniem do barw Milanu. Trochę mi go jednak szkoda.
0
Zuber
Zuber
21 lipca 2020, 13:32
Akurat Calabria jak ogarnie równą formę to będzie najlepszy z tych wszystkich naszych wychowanków, jeden sezon miał na dobrym poziomie w porównaniu do reszty tych średniaków.
1
MilanHomer
MilanHomer
21 lipca 2020, 13:41
Jeszcze Mattia Valoti i Matteo Darmian grają w serie a. Też nasi wychowankowie.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 lipca 2020, 12:46
Naprawdę, oglądam mecze Sassuolo i on nawet w tej drużynie nie jest wyróżniającą się postacią, a na tle całej ligi dosłownie znika w zalewie przeciętności. Czy ma dobrą formę? No ma. Czy to dobra forma świetnego zawodnika? No nie. Locatelli to średni piłkarz w dobrej formie. I tyle. Po ewentualnym transferze do Juve usiądzie przyspawany do ławki, wstając co najwyżej na ogony.
Istnieje prawdopodobieństwo, że strzeli nam bramkę - nasi byli piłkarze uwielbiają nam strzelać - ale w naszej jedenastce byłby trzecim albo czwartym wyborem. Ba, nawet Kessiego bez formy nie byłby w stanie wygryźć, bo prezentuje w sumie niewiele więcej od tego "dawnego Francka".
No nie rozumiem tych zachwytów nad Locatellim. Nie ma papierów na wielkie granie.
15
Demick
Demick
21 lipca 2020, 12:30
On przynajmniej może rozwinąć karierę, co ma powiedzieć taki Saponara, któremu Milan zniszczył karierę.
1
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
21 lipca 2020, 12:31
Dokładnie. Milan mu zabronił grać dobrze w Fiorentinie. Genoi, Sampdorii i Lecce. Ach ten niedobry Milan.
28
Demick
Demick
21 lipca 2020, 12:38
Może użyłem za mocnych słów, ale chłopak nie otrzymywał u nas za wiele szans, więc po co był ten transfer? Miałem na myśli, że gdyby wybrał klub w innej sytuacji niż Milan, to po świetnym sezonie w Empoli jego kariera mogłaby się potoczyć inaczej.
Edytowano dnia: 21 lipca 2020, 12:39
0
Demick
Demick
21 lipca 2020, 13:20
Obaj spędzili w Serie A około 2 lat. I takie statystyki: Locatelli: 27,2 spotkań w pełnym wymiarze(podzieliłem czas sprzędzony w Serie A przez 90 minut), Saponara: 3,4. Dwa lata to bardzo dużo dla piłkarza, w szczególności przyspawanego do ławki. Talent? Na pewno porównywalny...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 lipca 2020, 11:47
Nie rozumiem zachwytów niektórych nad Manu. Chłopak gra w kratkę, szału nie robi, u nas nie ma podjazdu na 1 skład. Już prędzej bym widział Cristante, który lepiej się rozwinął.
12
proy
proy
21 lipca 2020, 12:20
Mam podobnie. Ostatnio widzialem kilka meczy w jego wykonaniu i w moim odczuciu jest on zdecydowanie blizej Biglii niz Bennecera czy Kessiego. W akcjach do przodu jeat raczej hamulcowym i bardzo rzadko zdarzaja mu sie przeblyski z przytomnym rozciagnieciem czy przyspieszeniem akcji a na tylach jakos tak nie czuje sie zeby dawal spokój...
0
Marcin1995
Marcin1995
21 lipca 2020, 12:35
Nie no z tym Cristante to żeś popłynął, chłop jest cienki jak barszcz
Edytowano dnia: 21 lipca 2020, 12:35
2
artorn
artorn
21 lipca 2020, 12:37
Kessie po 3 meczach nagle bohaterem?
0
proy
proy
21 lipca 2020, 12:51
@artorn A kto napisal ze bohaterem? Nie dopisuj czegos co nikt nie napisal. Fakt jednak taki ze Loca nie ma do niego startu - nawed do tego FK sprzed pandemii
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 lipca 2020, 13:51
Marcin1995 - może i cienki jak barszcz ale w grze ofensywnej 10x lepszy niż Loca.
1
Zako
Zako
21 lipca 2020, 11:36
Nie pamiętam na jaką skalę opisywano talent Cristante, ale sporo osób go żałowało. Po paru nieudanych przygodach w końcu trafił do Atalanty, gdzie nastrzelał trochę goli jak na swoją pozycję, poszedł do Romy i szału jak na razie nie ma, także nie ma co przeżywać na zapas. Nie twierdzę, ze Loca nie zrobi kariery, ale po prostu w ówczesnym Milanie nie było dla niego miejsca, a i w obecnym nie grałby w pierwszym składzie.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
21 lipca 2020, 18:08
Dobry przykład.
0
Rossu
Rossu
21 lipca 2020, 11:15
Szkoda, że nie ma odkupu. Mógłby być dobrym zmiennikiem dla Kessiego i Bennacera, bo wątpię, że w Juventusie czy Interze będzie pierwszoplanową postacią w pomocy :)
0
adamos
adamos
21 lipca 2020, 11:54
bo zawodnik wręcz marzy by być zmiennikiem, a nie podstawowym ogniwem...
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
21 lipca 2020, 11:15
Zaraz się zacznie lament.. Bardzo dobrze że go sprzedali dostał mnóstwo szans żeby się pokazać i mu się nie udało, granie z presją w Milanie gdzie oczekiwania sa i wieczne porównania do wybitnych piłkarzy to co innego niż pykanie w zespole "Juve B".
7
Adi.Milan
Adi.Milan
21 lipca 2020, 11:09
Jakby go wziął inter lub juve chyba bym sie popłakał
1
przemek.kili
przemek.kili
21 lipca 2020, 11:05
On powinien być na wypożyczeniu w tym Sassuolo..
2
Gol
Gol
21 lipca 2020, 11:11
Nie wygryzłby ani Bennacera, ani Kessiego, poza tym zaczął się dobre prezentować dopiero w tym roku i nie wiadomo czy to nie tylko chwilowy przypływ formy. Przyszłość pokaże.
20
Krupini
Krupini
21 lipca 2020, 11:19
Gol
Masz racje ale sprzedając takiego grajka jak Locatelli działacze powinni załatwić sobie jakiś zapis o prawie odkupu ;)
0
Zako
Zako
21 lipca 2020, 11:24
W momencie sprzedawania go do Sass jechał na golach z Sassuolo i Juve
1
Arva
Moderator Arva
21 lipca 2020, 11:57
Locatelli nie był zainteresowany wypożyczeniem // transferem definitywnym z opcją odkupu.
0
Gol
Gol
21 lipca 2020, 16:00
Krupini - Taki zabieg obniża cenę zawodnika, a sprzedaż Locatellego ma specjalne znaczenie w kontekście FPP z racji faktu, że jest to nasz wychowanek. Locatelli dostawał w Milanie bardzo dużo szans, u Montelli był przez jakiś czas nawet podstawowym zawodnikiem, poza dwiema bramkami niczego więcej nie pokazał. Sassuolo zapłaciło za Locatellego 12,5 mln euro, więc na ile taką opcje odkupu byście chcieli zawrzeć ? 20 mln ? Już widzę jak Maldini czy Ragnick płacą za Manu takie pieniądze.
Edytowano dnia: 21 lipca 2020, 16:01
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się