SCUDETTO


OFICJALNIE: Kontrakt Stefano Piolego z Milanem przedłużony o dwa lata!

21 lipca 2020, 23:49, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: Kontrakt Stefano Piolego z Milanem przedłużony o dwa lata!

AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował, iż kontrakt trenera Stefano Piolego został przedłużony o dwa lata. Obecna umowa włoskiego szkoleniowca obowiązuje zatem do 30 czerwca 2022 roku.

Pioli objął Milan w październiku ubiegłego roku. Pod jego wodzą zespół rozegrał dotychczas łącznie 32 mecze, notując przy tym 16 zwycięstw, 10 remisów oraz 6 porażek.



274 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
22 lipca 2020, 09:11
Panowie jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi! Chodzi o kase trener z lipska napewno wiecej kosztuje, po drugie ryzyko czy da rade poprowadzic milan tak jak lipsk, bardzo ciezko. To sa dwie rozne ligi, moim zdaniem bardzo dobra decyzja, poniewaz pamietajcie pioli przejal druzyne po kims nie mial czasu na obeznanie sie z nia. Jest ciezko wejsc nagle do druzyny rozwalonej mentalnie i zaczac wygrywac Po trzecie wszyscy klamia a wyniki mowia same za siebie, milan n(ie chce przesadzac )ale wyglada jak lokomotywa ktora ciezko zatrzymac.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 09:15
0
Semper Fideli
22 lipca 2020, 09:10
Coś wiadomo o Contim ?
0
Krupini
Krupini
22 lipca 2020, 08:56
Odkąd zacząłem wyznawać filozofię XD moje życie stało się o wiele lepsze. Nie denerwuję się już prawie wcale. Kiedy spotykają mnie sytuacje stresowe myślę sobie "XD" i wszystko staje się prostsze. Naprawdę polecam wszystkim ten styl życia. Gdy słyszę, że Stefano Pioli zostaje na stanowisku kosztem Rangnicka... myślę sobie "XD", gdy słyszę, że Milan za zerwane negocjacje musi wypłacić Niemcowi 2 mln euro... myślę sobie "XD", Gdy dowiaduję się, że Alessio Romagnoli wypada z gry do końca sezonu... myślę sobie "XD" i od razu tak mi lżej, można się wziąć za siebie, to jest takie uczucie 10/10, polecam każdemu.
3
Jogin
Jogin
22 lipca 2020, 08:46
Sama ankieta z boku też jest niezła manipulacja, bo skoro Pioli to ogromne ryzyko, to czym było przyjście Niemca? Zero ryzyka, ah ten głupi zarząd, mógł mieć cudotwórcę.
2
Gol
Gol
22 lipca 2020, 08:45
Zwolennikiem tego trenera nie jestem i nigdy nie byłem, uważam, że szopka z Rangnickiem to kolejna szpilka w kierunku zarządu która ponownie wystawiła Milan na pośmiewisko, natomiast czego by nie napisać, ostatnie tygodnie w wykonaniu Milanu Piolego są i były po prostu absurdalnie dobre. Mając tak ciężki terminarz ugrywa 23 punkty w 9 meczach, po drodze pokonując Juventus który, nie ukrywajmy, od kilku sezonów był dla nas szklanym sufitem i klubem który koniec końców zawsze ostatecznie gładko nas pokonywał (za wyjątkiem dwóch spotkań za Montelli), Lazio czy Romę.

Serie zwycięstw się może i Stefano zdarzają, a potem następują serie porażek, ale w przypadku takich nagłych serii zwycięstw zazwyczaj po prostu trenerzy korzystają z świetnej formy swoich indywidualności drużynowych, a wielkiej poprawy w samej grze nie ma (Przerabialiśmy to wielokrotnie za Gattuso).

Tymczasem, przypomnijcie sobie jakieś nasze spotkanie z poprzedniego sezonu czy też początku tego, a następnie obejrzyjcie mecz Milanu z Sassuolo czy Bologną (choć mimo wszystko uważam, że wczorajszy mecz z Sassuolo był dla nas zdecydowanie najgorszym z pośród wszystkich dotychczasowych spotkań po przerwie, ale też mając w perspektywie mecz z Atalantą rozumiem czemu - kwestie oszczędzania energii). Jest naprawdę wielka poprawa w grze, zwłaszcza jeżeli chodzi o aspekt ofensywny, grę kombinacyjną z pierwszej piłki, podłączanie się bocznych obrońców do kontrataków, dominacja środka pola i wzrost pewności siebie u każdego zawodnika, "odzyskanie" piłkarzy jak Kessie czy Rebić, zdecydowany rozwój Bennacera, Kjaera czy Leao, o Hakanie, który w końcu (po 3 latach oczekiwania) gra na swojej nominalnej pozycji, nic pisać nie trzeba.

Kondycyjnie, też jesteśmy rewelacyjnie przygotowani do spotkań i rywali po prostu w drugich połowach miażdżmy, wyglądamy dużo lepiej i mamy znacznie więcej sił, chociaż jeżeli chodzi o ten aspekt to spodziewam się, niestety, że dużo lepsze przygotowanie wydolnościowe do spotkań zaprocentuje tym, że znacząco może wzrosnąć liczba kontuzji i urazów mięśniowych.

Dodatkowo decyzja o zakontraktowaniu Ibrahimovicia to był strzał w 10 (15 spotkań i 11 wypracowanych bramek). Dzięki pozostaniu Piolego, możemy liczyć również, że w tym okienku transferowym, poza nazwiskami które już w kontekście Milanu się pojawiły, otwiera się furtka pozyskania dodatkowo jeszcze jakiejś doświadczonej persony, a taki np. kontrakt na rok z opcją przedłużenia o rok kolejny, Thiago Silvy, wydaje się być bardzo ciekawa.

Jeżeli coś się w taki sposób rozwija, a drużyna stoi murem za trenerem, to dokonywanie kolejnej zmiany na tym stanowisku mogłoby wiele rzeczy zmienić (w końcu co trener to wizja).
Piolemu gratuluje dotychczasowej pracy i mam nadzieję, że drużyna nadal będzie się w tym kierunku rozwijała, bo serce rośnie od tych zwycięstw niesamowicie. Pozostaje czekać i trzymać kciuki.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 08:49
13
Paweł Piotr
Paweł Piotr
22 lipca 2020, 08:49
"Dzięki pozostaniu Piolego, możemy liczyć również, że w tym okienku transferowym, poza nazwiskami które już w kontekście Milanu się pojawiły otwiera się furtka zakontraktowaniu dodatkowo jeszcze jakiejś doświadczonej persony" Pamiętaj że dużo nazwisk raczej łączonych było z przyjściem RR-a tak jak Szoboszlai, którego tak bardzo chciałem zobaczyć w Milanie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 lipca 2020, 08:57
Paweł Piotr
A ja bym chciał zobaczyć w Milanie drugiego zawodnika z charakterem Rebicia, który dołączył głównie dzięki Bobanowi.I przez tego mityzowanego Rangnicka raczej już nie uświadczę tego typu zakupu.A zapewniam, że taki piłkarz dałby zdecydowanie więcej od gloryfikowanego Węgra.Teraz rozumiesz na czym polega absurd takich deklaracji?Powtarzam po raz enty Nie jednym Niemcem stoi rynek młodych talentów.
0
Gol
Gol
22 lipca 2020, 09:00
Paweł Piotr - Milan nie musi rezygnować z wszystkich zawodników łączonych z przyjściem RR. Akurat Szaboszlai wydaje się być idealnie skrojony pod nas, więc w zależności od tego jak były prowadzone wstępne negocjacje, możemy się nadal o niego starać, nie widzę tutaj wielkich przeszkód. No chyba, że dla Węgra albo Rangnick albo nic, wtedy trzeba będzie wzmocnień poszukać gdzieś indziej.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 09:06
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 lipca 2020, 11:17
W 9 meczach zdobyliśmy 25 punktów, nie 23. Zaliczyliśmy 8 zwycięstw i 1 remis, ten z Lecce. Co daje 8x3+1=25 spośród 27 punktów, które były do zdobycia.
Osobiście uważam, że to jedna z najlepszych serii, jakie Milan miał kiedykolwiek, tym bardziej, że mamy średnią 3 bramek na mecz. Oczywiście taktykę ustala Pioli, ale forma piłkarzy jest ekstremalnie dobra, a to ewenement - oni nie grają u nas od miesiąca i nagle się nie obudzili, oni tu grają po kilka lat. Nie jest to również zasługa Zlatana, bo Ibra jest u nas od stycznia, a zimą wyniki były, jakie były.
Ja tu, niestety, widzę zasługę w braku presji kibiców. Piłkarze, których owa presja zjadała, którzy po stracie gola chowali głowy w piasek, a gwizdy ich wręcz paraliżowały, wreszcie poczuli się wolni i zdjęli ciężar z barków. Kibice wrócą, a wrócą także nasi starzy, dobrzy grajkowie.
Jak pisałem wcześniej, Milan ten sezon zakończy imponująco, chyba że Atalanta znowu nam zaaplikuje z 5 bramek - co jest możliwe, bo nasza obrona na mecz z drużyną z Bergamo to śmiech na sali - i się załamią, bo psychika u większość naszych jest krucha i nie zmienił tego ani Pioli, ani Ibra.
Ale na przyszły sezon zapowiada się powrót kibiców. To będzie dla naszych prawdziwy sprawdzian. A dla zarządu zaś, czy będą potrafili sprowadzić nam piłkarzy z górnej piłki, może nie europejskiej, ale chociaż krajowej - środkowy obrońca, prawy obrońca, środkowy pomocnik, prawoskrzydłowy, no i napastnik, gdyby Ibra odszedł. Spodziewam się wynalazków i nadziei, że wrócą do formy, jak to było z Theo czy Rebiciem. Żadnego nowego piłkarza w topowej formie się nie spodziewam.
0
Gol
Gol
22 lipca 2020, 11:39
Gianni Rivera - Dwa remisy, ze SPAL i Napoli.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 lipca 2020, 11:54
Gol - masz rację, chylę czoła. Przepraszam za swój błąd. Zapominam ciągle o meczu z Napoli. Przepraszam raz jeszcze.
1
Gol
Gol
22 lipca 2020, 13:07
Gianni Rivera - Daj spokój, chociaż byłem pewny, że zapomniałeś o remisie ze SPAL, a nie Napoli ;)
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 lipca 2020, 14:10
Gol, akurat remis ze SPAL mi się wbił w pamięć. Pewnie dlatego, że miałem - jak większość kibiców - wysokie oczekiwania, a skończyło się na ciężko wyszarpanym remisie. Po meczu z Napoli sobie nic nie obiecywałem, więc łatwiej wypada z pamięci. :) Zatem 23 na 27, faktycznie.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
22 lipca 2020, 08:36
Uwaga bo jedzie walec zwany Atalanta.. to będzie sprawdzian i znów zmiana decyzji i błaganie Ralfa ...
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
22 lipca 2020, 08:40
Nawet baty z 8:0 nic nie zmienią. Wina spadnie na zmienników iksde.
0
Rzetelny
Rzetelny
22 lipca 2020, 09:14
@ Paweł Piotr
Chłopie daj już spokój z tym śmiesznym "iksde" w każdym komentarzu.
3
zycumilanista
zycumilanista
22 lipca 2020, 08:34
Moim zdaniem słuszna decyzja. Widać, że jak dostał czas żeby w spokoju to poukładać to wie co robi. Tylko martwię się znów o wzmocnienia bo to nie jest tym gościa od stawiania warunków (chyba).
0
Majki85
Majki85
22 lipca 2020, 08:17
Powodzenia Panie Pioli! Prowadź nas generale w przyszłym sezonie do Champions League.
2
matten
matten
22 lipca 2020, 08:11
Moim skromnym zdaniem ta decyzja pokazuje, że Elliot nie ma żadnego długoterminowego planu na prowadzenie klubu. Zarządzanie od przypadku, do przypadku.Patrząc na dotychczasową karierę trenera Piolego obstawiam, że w przyszłym sezonie trafi mu się seria kilku meczów bez zwycięstwa, po której Milan wyląduje w środku tabel i zakończy się to zwolnieniem. Biorąc pod uwagę pozostanie na stanowisku Maldiniego, trenera Piolego prawdopodobnie zastąpi kolejny włoski beton i następny sezon będzie można spisać na straty. Jestem zasmucony tymi nowinami, bo nie ukrywam, że jarałem się przyjściem Rangnicka.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 08:13
8
Paweł Piotr
Paweł Piotr
22 lipca 2020, 08:20
Buki mogły by dać do oferty Czy Milan w listopadzie zmieni trenera. iksde.
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
22 lipca 2020, 08:10
Po co Wy oglądacie w ogóle mecze skoro jesteście takimi specami, że jesteście absolutnie przekonani, że z Piolim w przyszłym sezonie spadniemy z ligi, a z Rangnickiem za rok byłoby Scudetto, a za dwa lata potrójna korona? Zbijajcie fortunę na bukmacherce, a nie się marnujecie w komentarzach tutaj. Śmiechu warte. Można coś przewidywać itd, ale Wy wygłaszacie swoje tezy jako prawdę objawioną XD Naprawdę, gramy najładniejszą piłkę od wielu lat, mamy genialną serię i chcecie zwolnić trenera i zatrudnić NIEWIADOMĄ. Czy dotrze do was, że Rangnick jest NIEWIADOMĄ i nie jest gwarancją żadnego wyniku w przyszłym sezonie? Ile razy przychodziły do Włoch wielkie nazwiska z zagranicy i nic nie osiągały? Zachowujecie się jakby Niemiec był jakimś Bogiem, zbudował przynajmniej 60 potęg piłkarskich w Europie i teraz miała przyjść kolej na Milan, a ciekawe ile meczów ligi niemieckiej obejrzeliście przez ostatnie 3 lata. Śmieszne jest to, że w komentarzach tutaj wydaje się, że cała społeczność strony jest oburzona, a w ankiecie 60% woli pozostanie Pioliego.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 08:12
1
Moris
Moris
22 lipca 2020, 08:17
Jeszcze nie widziałem by ktoś tu głosił scudetto w przyszłym sezonie. Może Poprostu co niektórzy nie są kibicami od wczoraj i z doświadczenia sadza ze gowno z tego będzie. Kolega wyżej dobrze napisał,ze eliot nie ma żadnego długoterminowego planu. Wszystko dzieje się z przypadku. Pare zwycięstw Pioliego i dostaje nowy kontrakt.
3
Corsa
Moderator Corsa
22 lipca 2020, 08:20
Wielu z nas liczyło na scenariusz gdzie obaj panowie znajdą się w klubie, bo w przypadku niepowodzenia misji Piolego zawsze w obwodzie jest Rangnick, który z miejsca może wskoczyć w jego buty i problem z głowy.

Postawiliśmy wszystko na jedną kartę, jeśli wybór ten okaże się błędem, to nie mamy żadnego planu awaryjnego i w połowie sezonu sprowadzimy w pośpiechu kolejnego średniaka, licząc na cud. Stąd oburzenie i zawód.
2
ForzaMilan!!!
22 lipca 2020, 08:36
Bo oglądam Milan od epoki dinozaurow? Jeszcze zobaczysz że Milan spuchnie i przegra z parę mecz ktoś dostanie kontuzje i łysy poleci i kolejny sezon w dupe będzie, na to jest prawdopobienstwo takie same jak i nie większe niz na sukces.
3
MK92
MK92
22 lipca 2020, 10:45
Ja wyznaję jedną filozofię w tej sprawie - ogólnie przyszłość, w tym sezon 2020/2021, jest niewiadomą, czy to z Piolim, czy z Rangnickiem. Nie ma też sensu zbytnio sugerować się tą sinusoidą Piolego w innych klubach. Każdy przypadek jest inny. Ancelotti przed objęciem w 2001 roku Milanu kilka razy skompromitował się z Juventusem, który w składzie miał takich mistrzów jak Del Piero czy Zidane. Rolą kibica jest kibicowanie, a nie bawienie się w złego czy dobrego proroka. Lubię czasem wrócić do swoich dawnych wpisów tutaj czy w innych zakątkach internetu, no i nieraz już widziałem, że moje przewidywania sprawdzają się 50/50, a czasem w ogóle jest tak, że coś jest złe przez wiele miesięcy, a potem staje się nagle wspaniałe. Realny futbol to nie menadżerka w grze komputerowej. Cóż, klamka zapadła. Powodzenia, Panie Pioli! Forza Milan!
2
Jogin
Jogin
22 lipca 2020, 08:03
Nie jest najgorszym stękanie, bo Pioli przedłużył kontrakt, ale to że od kilku miesięcy na tej stronie zrobił się kult Rangnicka, chłop jest naszym Chuckiem Norrisem, nic nie zrobił w Milanie, ale wiadomo że byłby najlepszy. Już każdy młody piłkarz miał mokro na myśl o wielkim Niemcu w Milanie i chciał podpisywać z nami kontrakt, już nie mówiąc, że Scudetto Ralf ma zapisane w genach. Wiadomo była wizja odbudowy zespołu długoterminowa, ale w życiu we Włoszech nie dałby mu nikt więcej niż pół sezonu, w momencie gdyby zaliczył tak fatalny start jak Giampaolo, a byłoby to możliwe, bo piłkarze nie potrzebują kolejnego trzęsienia ziemi. To wielki Niemiec by został wywieziony na taczce z Mediolanu. Po drugie Maldini, Massara i Boban obronili się transferami zawodników, większość z nich jest mega perspektywiczna, a wyciągnięcie takich perełek jak Kjaer, Ibrę trudno policzyć, bo gdyby nie Gazidis to byłby już w Milanie 1.5 roku i możliwe, że uratowałby tyłek Rino.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 08:04
2
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
22 lipca 2020, 08:10
+miliard
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
22 lipca 2020, 08:12
Lepszy kult Piolego po 5 dobrych meczach iksde.
3
Jogin
Jogin
22 lipca 2020, 08:24
Paweł Piotr znajdź proszę komentarz, gdzie napisałem, że uważam Pioliego za wielkiego trenera i uznaje jakiś kult po 5 dobrych meczach. Milanowi jest potrzebna stabilizacja, a obecnie widać, że piłkarze bardzo dobrze się czują, wielu z nich odbudowało pewność siebie po kilka nawet latach fatalnej gry (możliwe, że jest to spowodowane brakiem publiczności, ale tego nie wiesz, ani Ty, ani ja). Dodatkowo przyjście Niemca prawdopodobnie wykluczyłoby z Milanu Maldiniego, lub go w ogóle odcięło od kluczowych decyzji i pytam jaki tu sens, skoro chłop pokazał, że z Massarą robią mega robotę, mimo dramatycznego, podkreślam dramatycznego startu (są w jakimś stopniu winni temu, ale nikt nie spodziewał się tak kiepskiego przygotowania do sezonu przez Giampaolo), potrafili podjąć decyzje, które ten sezon uratowały. A na dłuższą metę transfery, które przeprowadzili okazały się strzałami w dziesiątkę.
2
Rossoneri Slavomir
Rossoneri Slavomir
22 lipca 2020, 07:56
Ludzie wyluzujcie poślady :) Ojciec PIOli ogarnął panów piłkarzy wraz z charyzmatycznym Zlatanem :P Wiecznie nie będa wygrywać ale pocovidowe zarwane wieczory nie są wczesniejszymi koszmarami bo Milan jest wielki :) Przyszły sezon znów będzie zagadką ale najważniejsze że jednak coś drgnęło do przodu i cale to towarzystwo weszło na wyższy poziom ! FORZA MILAN
0
Corsa
Moderator Corsa
22 lipca 2020, 07:49
Wesoło będzie kiedy okaże się, że obecny progres nie jest tak do końca tylko zasługą Piolego, a Zlatana. Jeśli jego odejście nagle zakończy wspaniałą passę, powodując powrót do tego co graliśmy wcześniej, to będzie tragedia.

Przedłużenie kontraktu ze Stefano wcale nie jest jednoznaczne z pozostaniem Szweda, wiadomo, że jego pensja strasznie uwiera Gazidisa. Skoro stwierdzili, że nie potrzeba Rangnicka, to mogą równie dobrze dojść do wniosku, że bez Ibry też jakoś sobie poradzimy. Z czegoś w końcu karę dla Ralfa trzeba zapłacić.

Forma Milanu cieszy, ale wiązanie się 2-letnim kontraktem, gdzie na dobrą sprawę nie wiadomo czy po powrocie kibiców na trybuny będziemy grać podobnie jak teraz jest głupotą. Obecna formuła rozgrywek akurat nam przypasowała, odnajdujemy się w niej jak ryba w wodzie, ale kiedy wszystko wróci do normy, to może być zupełnie inaczej. Ocena pracy trenera przez pryzmat dobrego wyniku w tak specyficznych warunkach może być skrajnie przekłamana.

Trzeba było zaproponować mu pół roku, a po tym jeśli strata do top4 nie będzie większa niż 5 punktów automatycznie przedłużyć na kolejne 1,5. Przecież i tak miał świadomość, że jest na przegranej pozycji, więc bez wątpienia zaakceptowałby wszystko co pojawi się na stole. Teraz w przypadku niepowodzenia zapomnijcie o strażaku pokroju Spallettiego, jak mantrę będę powtarzał, że kolejnym trenerem awaryjnym będzie Donadoni. Mam wręcz dziwną pewność, że pojawi się w końcu u nas.
3
Adam1983
Adam1983
22 lipca 2020, 07:35
Co tu się dzieje znowu wszyscy z nas się śmieją.
Murem za Piolim śmiechu warte Gattuso jak przyszedł do Milanu też miał świetną serię a później co ?. Już po meczu z Atalantą będą się przepraszać z Niemcem. A druga sprawa jaki piłkarz przyjdzie do Piolego a jacy by przyszli do RR ,zapomnijmy o Wegrze Tonallim i innymi bo przecież można ściągnąć szrot a nasz cudowny trener zrobi z nich super zawodnika. Daje mu 6 męczy w nowym sezonie a w zimę tacy zawodnicy jak Gigi ,Romek Bennacer odejdą bo już nikt nie uwierzy w nowy projekt masakra
6
Jogin
Jogin
22 lipca 2020, 07:51
Skąd wy bierzecie ten bełkot :D Jaki szrot ściągnął Maldini, Massara i Boban?
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 07:52
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 lipca 2020, 08:08
Od 3/4 lat jest ta sama śpiewka o odejściach, mimo iż co roku nic takiego nie dzieje się to jeszcze kupujemy konkretnych zawodników(3 lata temu Bonucci, Calhanoglu, 2 lata temu Higuain, Bakayoko, w przeciągu tego sezonu dołączył Rebić oraz Zlatan).Oczywiście inną sprawą była kwestia ich odpowiedniego wykorzystania, co często kończyło się fiaskiem, jednak rynek młodych piłkarzy nie stoi jednym Niemcem.A taki Tonali przy konkretnej ofercie - gwarancji stałego miejsca do rozwoju dołączyłby bez konkretnego nazwiska na ławce niczym Paqueta, Bennacer czy Theo.
Co Gattuso?GG mimo wyraźnego braku doświadczenia na poziomie Serie A oraz dużo słabszej kadry do tego stopnia, iż w momencie plagi kontuzji ratował się Calabrią w pomocy wykręcił lepszy wynik niż nie jeden trener z wyrobionym nazwiskiem.Zawsze można było uniknąć pewnych błędów poznawczych poprzez pozostawienie go w Primce do końca sezonu(wtedy zamiast spadku byłaby walka o mistrzostwo z Atalantą oraz Interem), ale z perspektywy tego co robi w Neapolu, gdy ma 3/4 niezbędnych narzędzi do swojego momentami ładnego, pragmatycznego futbolu ciężko go winić za taki, a nie inny koniec przygody w Milanie.
2
Adi.Milan
Adi.Milan
22 lipca 2020, 07:31
Szok. On i tak mial umowe na nastepny sezon po co mu przedłużać przeciez to kryminał
1
Corsa
Moderator Corsa
22 lipca 2020, 07:56
chłop ma świadomość, że mechanizm może zaciąć się po powrocie kibiców i chciał ugrać jak najwięcej, zabezpieczył przyszłość ;)
0
Galvo
Galvo
22 lipca 2020, 07:02
Ja jestem za Piolim.

Czemu nie możemy zrobić coś na wzór Interu? Czemu Pioli nie może być naszym Spallettim, zaprowadzić nas do top4, a potem się z nim pożegnać i zatrudnić Rangnicka (casus Spalletti, a potem Conte). Stefek nie miał wyników przed przyjściem tutaj, ale teraz to jest nieważne. Rządzimy, dzielimy, strzelamy, wygrywamy. Ludzie, no. I śmieszy mnie pisanie, że zaraz para z nas siądzie. Gramy co kilka dni na baaardzo dużej intensywności, gdyby nie COVID, to gralibyśmy co tydzień i tej pary byłoby więcej. Jak to się mówi, "nieważne jak zaczynasz, ważne jak konczysz" - LM już przesrana, ale wierzę w LE. Chłop tu przyszedł na gorąco, bez okresu przygotowawczego, początek był mierny, ale dostał trochę czasu (i Ibrę) i rzeźbi. Turek to obecnie klasowa 10, Kessie i Benek świetni defensorzy... Młody Belg dostał szanse, Jack jak wchodził to grał dobrze. Powyciskał z większości graczy ostatnie soki. Dajcie mu wzmocnienie i bijemy się o LM. Gość zasłużył. bo nie partoli swojej roboty. Przestańcie się mazać, tylko stańmy za nim murem, jak robią to piłkarze. Dzięki niemu czekam już na kolejny mecz z wypiekami na twarzy, bo gramy kapitalnie w piłkę. Forza Mister Pioli.
3
karp_fso
karp_fso
22 lipca 2020, 12:06
Bo Pioli nie jest Spalettim, co udowodnił już w Interze.
0
kosa80
kosa80
22 lipca 2020, 07:00
Krótko bo słaby zasięg.
Grubo tego pożalujemy .
Szok.
Tragedia.
5
Gullit80
Gullit80
22 lipca 2020, 06:46
Kontrakt na dwa lata to strzał w kolano. Jak wyniki będę kiepskie w przyszłym sezonie to będzie trzeba płacić kolejnemu po Giampaolo trenerowi pensje. Powinni dać na rok. No cóż nie wyciągają wniosków z popełnionych wcześniej błędów. A co do Rangicka to od początku nie wierzyłem w to że przyjdzie. Zarząd znów chciał zrobić pozytywny szum wokół siebie dlatego takie plotki o tym że będzie trenerem. Tak jak to miało miejsce w tamtym roku czytając listę potencjalnych trenerów Manu a wybrali Giampaolo.
1
umbrella
22 lipca 2020, 06:41
Dla mnie jest to słuszna decyzja - zaczęliśmy grać znacznie lepiej i szkoda byłoby zmarnować ten postęp. Może ta grupa zawodników, w których już mało kto wierzył, potrzebowała trenera, na którego efekty pracy nikt nie liczył. Statystyki nie grają, to że Pioli miał lepsze i gorsze momenty w poprzednich klubach nie musi o niczym przesądzać. U nas ogarnął kryzys, wierzę, że w przyszłości da sobie radę.
0
Nizial86
Nizial86
22 lipca 2020, 06:12
A nie miało być tak że Powoli zostanie jak my wskoczymy na miejsce gwarantujące ligę mistrzów???
0
dbmat
dbmat
22 lipca 2020, 06:35
miało być. Widoczny brak konsekwencji. Widać, że kilka kolejek lepszej gry zaćmiło obraz sezonu... my ciągle bijemy się o 7 miejsce..
9
MilanHomer
MilanHomer
22 lipca 2020, 07:40
Dbmat
7 miejsce będziemy mieli choćbyśmy wszystko przegrali. Bijemy się o 5 miejsce z Romą i Napoli.
1
tomasz696
tomasz696
22 lipca 2020, 06:12
Co tu się odpierdala to nie mam pytań wczoraj nie wiedziałem o co chodzi jak komentatorzy podawali info z niemiec. Ciesza wyniki z piolim ale co będzie tego nie wie nikt i odrazy kontrakt na 2 lata.
1
Moris
Moris
22 lipca 2020, 05:51
Naprawdę ktoś uważa,że w przyszłym sezonie mamy szanse na top 4 z tym trenerem? Seria paru meczy wystarczy by tracić kolejny sezon? Ja już w nic nie wierze w tym klubie. Zobaczymy jak w przyszłym sezonie kluby będą normalnie przygotowane i wrócą kibice czy dalej tak nasi zawodnicy będą super grać. Calhanoglu,który tak świetnie się wypowiada o naszym trenerze pierwszy będzie miał osrane majtki. Ja dalej twierdze,że to dzięki Ibrze chłopaki walczą na 100 procent.
10
Moris
Moris
22 lipca 2020, 05:02
Teraz od Atalanty 5-0 i bawimy się dalej ;)
4
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 lipca 2020, 01:28
Jeśli w następnym sezonie nie wywalczymy 8 rok z rzędu awansu do Champions League to ja nigdy nie wybaczę tego zarządowi z drużyną. Rangnick dawał nadzieję na odbudowę Wielkiego Milanu z Piolim cholera wie jak to się wszystko potoczy. Mam nadzieję i trzymam mocno kciuki aby w sezonie 20/21 grali z takim samym zaangażowaniem i determinacją jak do tej pory bo inaczej to ja chyba popadnę w depresję.
8
FossaDeiLeoni
22 lipca 2020, 01:36
Żadnej nadziei Rangnick nie dawał. Nie popieram pozostawienia Pioliego, ale Rangnick był jeszcze większą niewiadomą. Nieprzypadkowo żaden zagraniczny dyrektor sportowy się nie sprawdził w Serie A. ŻADEN. W ostatnich latach, ŻADEN zagraniczny trener nie sprawdził się w Serie A, Jedyne co dawał Rangnick to Szoboszlai, ale czy on jest takim zbawicielem? Fajny chłopak, ale takich piłkarzy jest sporo na świecie. Nie ma co płakać. Teraz trzeba wspierać Pioliego i trzymać kciuki skoro zostaje z nami.
13
IL Capitano 3
IL Capitano 3
22 lipca 2020, 02:23
Jose Mourinho przyszedł z zagranicy i pokazał Włoskiemu Betonowi szkoleniowemu (oprócz Ancelottiego) jak się zdobywa Champions League i buduje drużynę aby piłkarze chcieli za Trenerem pójść w ogień. Ralf Rangnick był nadzieją aby pociągnąć Włoski Futbol naprzód aby pokazać im że można pięknie grać w piłkę i osiągać sukcesy grając futbol na tak. Niestety cała Italia bała się przyjścia Niemca i niestety wywalczyła swoje. Błagam żeby następny sezon nie był po raz 8 rok z rzędu stracony.
6
tobiasz
tobiasz
22 lipca 2020, 03:51
Il Capitano pominąłeś taką drobnostke, że Mourinho miał zespół 2x lepszy od reszty Serie A. dostawał piłkarzy z samego topu jak Etoo i... nazywa się Jose Mourinho.
0
Lipido
Lipido
22 lipca 2020, 12:14
Mourinho to dopiero pokazał Włochom co to beton w obronie, ktorego nie dalo się przebić przez kilka lat.
0
krisss811
22 lipca 2020, 01:18
Najważniejsze aby skoczył z Milanem min.na 4 miejscu bo znowu chce zobaczyć nasz klub w LM.
2
Zako
Zako
22 lipca 2020, 01:18
Abstrahując juz od dyskusji , czy Pioli powinien zostać, to działania Gazidisa są absurdalne i oczy właścicieli powinny zostac na niego zwrócone, o ile w całym tym zamieszaniu kwestia właśnie sprzedaży klubu nie jest kluczem.
3
RuFFDante
RuFFDante
22 lipca 2020, 01:14
Na calcio mercato pisza, ze to jest absurdalna decyzja Milanu. I tylko w jednej sytuacji ja klub mogl podjac. To znaczy, ze znalezli kupca. Ciekawe co z tego wyniknie.
8
umbrella
22 lipca 2020, 06:44
A calcio mercato to jakaś współczesna wyrocznia?
3
Vol'jin
22 lipca 2020, 00:59
https://twitter.com/pat_kubik/status/1285709579519701004?s=20

deja vu?
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 lipca 2020, 01:18
Kamilus to powtarzał wielokrotnie, że takie serie zwycięstw u Piolego to nic nowego i nie trzeba się nastawiać na jakiś super progres. Pioli w każdym klubie, który trenował, miał mega serie zwycięstw i meczów bez porażki, by potem zostać zwolnionym przed upływem kontraktu. Podejrzewam, że tu będzie tak samo, bo za super wyniki w dużej mierze odpowiada brak presji kibiców.

Ma bajerancką serię, więc nagle się ludziom odmieniło i chcieli jego pozostania. To jednak nadal ten sam trener, co wcześniej, ma po prostu lepszy moment.
Rangnick mógł się nie sprawdzić, to oczywiste, ale samo jego nazwisko gwarantowało zainteresowanie piłkarzy, co pokazywało wielu, z Szoboszlaiem na czele. Pioli nikogo nie przyciągnie, więc będziemy musieli się nastawiać na marzenia o odbudowie jakiegoś Jovicia i jemu podobnych, bądź młodzików z OL, którzy seniorskiej piłki nawet nie liznęli. A biorąc pod uwagę, że Pioli w ogóle z młodzieżą nie potrafi pracować - wygrywając 4:1 nawet najgorszego łamagę z Primavery lepiej wpuścić, niż zawodnika 30+, który nic do gry nie wnosi i zaraz mu się skończy kontrakt - to już kompletnie do chrzanu.

Do końca sezonu może pary starczy, zakończymy go w dobrym stylu. W przyszłym wracają kibice, na dobre transfery nie ma co liczyć, boom naszych grajków się skończy i znowu walka o kwalifikacje do LE z 6 czy 7 miejsca, mając u sterów Donadoniego czy kogoś w tym stylu. Choć modlę się o to, by Spalletti był do wzięcia, kiedy Pioli poleci ze stołka.
10
Rocker
Rocker
22 lipca 2020, 00:58
Taka ciekawostka techniczna: zauważyliście, że to news nr 30 000 na stronie?
3
Ginevra
Ginevra
22 lipca 2020, 01:06
It's a sign! :D
3
Andre
Andre
22 lipca 2020, 00:51
I to jest słuszna koncepcja na przyszły sezon.
1
Majkel69
Majkel69
22 lipca 2020, 00:39
Wiem, że wielu użytkowników i ogólnie kibiców będzie pluło na głupotę zarządu bo zmienili zdanie "po kilku dobrych meczach" i postanowili zrezygnować z Rangnicka niż z usług Pioliego. Ja należę do osób (pewnie będących w mniejszości) które zarząd za ten ruch pochwalą. Kiedy jest się dzieckiem, albo ocenia świat jak dziecko będąc dorosłą osobą to faktycznie tak to może wyglądać "debile dali mu 2letni kontrakt za kilka dobrych meczy XD". Tak. Po spłyceniu tematu faktycznie nie wygląda to dobrze. Ale rzadko spłycony obraz sytuacji jest obrazem najbardziej oddającym rzeczywistość. Pioli miał tu wielu hejterów od samego początku. Z uczciwości muszę powiedzieć, że byłem jednym z nich do momentu w którym podpisał umowę. Nie chciałem kolejnego trenera z półki średniej jak stanie na palcach. Ale jak już przyszedł to życzyłem mu powodzenia jak przed nim Giampaolo, Gattuso, Montelli czy Sinisy. Giampaolo od samego początku był zagubiony a drużyna przy nim cofała się w ewoulucji, w tym tempie nie tylko spadliby do serie B, ale też zaczęliby bić kobiety maczugami po głowach i ciągnąć za włosy do swoich jaskiń. Ile ten facet zniszczył w jak krótkim czasie rozwala mnie do dziś. Przed Piolim było mniej więcej równie trudne zadanie jak przed Gattuso gdy zastępował Montellę. W obu wypadkach początkowe wyniki nie napawały optymizmem. Ale w przypadku Pioliego jedno co od pierwszego momentu dawało nadzieję to zmiana mentalności i stylu drużyny. Grali. Nie zawsze wyniki szły w parze z dobrą grą. Ale w końcu drużyny z dołu przestały na naszym tle na boisku wyglądać jakby były Juventusami. Serio. Nawet te wygrane mecze były dobijające bo rywale mieli więcej z gry niż my. Także to nie jest tak, że Pioliemu kilka meczy się udało pod rząd a ludzie wiwatują bo są niedorozwinięci. Efekty pracy Pioliego były widoczne od samego początku. Jedni widzieli i rozumieli je od pierwszych jego meczy. Inni oceniający grę wyłącznie na podstawie wyników przekonywali, że jest do wywalenia bo ma wyniki najpierw jeszcze gorsze niż poprzednik a potem niewiele lepsze (statystycznie). Ci sami ludzie teraz plują na zarząd za danie mu szansy. Ja nie wiem czy Pioli odbuduje wielki Milan. Ale prawda jest taka, że nie wiedziałem czy Rangnick da radę. Wyobrażacie sobie co by było gdyby Pioli wyleciał po tym co osiągnął a Rangnick zacząłby nowy sezon jak Giampaolo? I jeszcze był dyrektorem? To co? Trzymamy go na siłę bo siara zwalniać? Wywalamy z jednej funkcji? Z obu? Pioli zapracował na tą szansę, zasłużył na nią. Prawda jest taka, że gdyby zamiast niego przyszedł wtedy choćby Klopp, Conte, Murinho czy ktokolwiek inny nie wiem czy byłby w stanie odbudować tą drużynę tak szybko tak bardzo. Tak można powiedzieć, że to tylko parę dobrych meczy. Ale można też powiedzieć, że gramy co trzy dni, w ciągu trzech tygodni obskoczyliśmy prawie całą ligową czołówkę (nawet Sassuolo to zespół który gdyby nie nasza forma pukałby do pucharów normalnie na ten moment) i nie tylko złoiliśmy prawie całą (poza Napoli) ale gramy z tym ogromnym natężeniem w wielkim stylu. Inne drużyny człapią a my fruniemy. Napoli, Roma, Lazio, Juve - te drużyny które jeszcze niedawno by nas zjadły teraz jedna po drugiej musiały się spinać by na boisku dotrzymać nam pola. Milan po raz pierwszy od wielu lat bardziej przypomina zespół z Szewą, Kaką, Gattuso i Pirlo w składzie niż ekipę z ery takich graczy jak Bertolacci. Chcecie pluć na trenera który przywrócił blask drużynie i zarząd który w nagrodę nie wywalił go na bruk? Powodzenia chłopcy. Ja i mam nadzieję wielu innych prawdziwych kibiców doceni tą decyzję i będzie drużynę nadal wspierać. Jeżeli uda nam się w końcu dobrze przygotować do jakiegoś sezonu z ogarniętym trenerem u steru to może w końcu przypomnimy sobie jak to jest usłyszeć hymn ligi mistrzów na naszym stadionie.
18
yagi
yagi
22 lipca 2020, 00:44
Howgh!
1
dawko69s
dawko69s
22 lipca 2020, 04:01
Zgadzam się w 100% Cieszy fakt, że nie tylko ja uważam pozostawienie Piolego na naszej ławce trenerskiej za bardzo dobrą decyzję :)
1
Rocker
Rocker
22 lipca 2020, 00:37
Ale kiedy on ten kontrakt podpisał? W pociągu do Mediolanu?
1
22 lipca 2020, 00:34
Zobaczymy, zobaczymy. Bez wzmocnień nie będzie top 4. Musi przyjść napastnik i pomocnik za Biglię oraz dwóch poważnych obrońców. Jeden na środek, drugi na lewą stronę na zmiennika Theo. Pioli ma u mnie kredyt zaufania na pierwsze 10 kolejek nowego sezonu, choć wierzyłem w Ragnarok.
0
22 lipca 2020, 00:31
Opamiętali się i bardzo dobrze. Ja za to też wskakuje do pociągu Pioliego. Zasłużył! Być może sprawdzi się to co mówiłem przed pandemią, że to nie jest trener dla nas, ale lepszy on i kontynuacja niż oranie wszystkiego pod szyldem gościa z Red Bulla. Sorry, ale wielu kibiców myli rewolucje z ewolucją. Przypominam, maksymalnie 3 tygodnie przygotowań przed nowym sezonem.
A te 2 mln niech sobie Gazidis płaci. Taka cena za naukę, że futbol to nie jest gra komputerowa.

A ile się gazety, portale, kibice i sam Niemiec nagadali przez ten czas. "Rangnick rozmawia z tym, wybiera tamtego, negocjuje, ustala, wywala Maldiniego", "jak będzie wyglądać Milan Rangnicka, styl, gunganpressing, nowy Klopp" itd itp.
Tym bardziej Pioli zasługuje na szacunek. Chyba tylko Gattuso wie jak to jest pracować w tak chorych warunkach.

I jedna istotna rzecz. Skoro ostatnie wyniki zadecydowały, to również po ewentualnym kiepskim początku szybko pożegnalibysmy Rangnicka. To podsumowuje te bzdury o "wieloletnim projekcie" tego niemieckiego "zbawcy".

No i najważniejsze, Maldini zostaje :)
5
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2020, 00:30
Dobra teraz tak na serio bo wiadomo lejemy z Milanu i Stefano, ale taka jest prawda, że po ludzku mu się należało.

Może nie jest wybitnym fachowcem, może w listopadzie już go nie będzie, może to wszystko zasługa Ibry, ale Stefano jest ucieleśnieniem każdego z nas. Zwykłym szarym człowiekiem któremu coś się w końcu udało i jakby dostał teraz w pysk wypowiedzeniem to tylko by nas utwierdziło w przekonaniu, że ten świat nie ma litości. A tak to piękny sen trwa.
4
dawko69s
dawko69s
22 lipca 2020, 00:35
W jakim sensie jest zwykłym szarym człowiekiem jak każdy z nas?
1
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2020, 00:45
Może źle to ująłem.

Miałem na myśli, ze jest taki ... ludzki.

To nie perukarz z Turynu tylko taki zwykły Stefano. To taka Atalanta w starciu z PSG. Dawid który nie miał mieć szans z Goliatem, a jednak pokazał, ze wszyscy się mylili.

Mimo ze można go nie lubić, być zniesmaczonym działaniami klubu czy nie wierzyć, że to się uda po raz kolejny to jednak po cichu kibicuje się takim postaciom.

1
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2020, 00:47
Zgoda
0
pazioni
Moderator pazioni
22 lipca 2020, 00:28
Forza Pioli.
0
karp_fso
karp_fso
22 lipca 2020, 00:25
Coś czuję, że w przyszłym sezonie obudzimy się w połowie sezonu w połowie tabeli. Ja tylko przypominam - Inter właśnie z Piolim rozjechał Atalantę 7-1, żeby potem zawalić wejście do LM. To nie jest trener na budowanie drużyny na dłuższy czas, to strażak. Teraz wszyscy się cieszą, bo zagraliśmy kilka meczy na poziomie, a potem znowu będzie płacz, że zwalniamy trenerów w sezonie i zatrudniamy kolejnego z odzysku. Możecie robić screeny, taka gra jak teraz wiecznie nie potrwa.
6
MrCostacurta
MrCostacurta
22 lipca 2020, 00:22
Tak jak już pisałem, zbyt szybko zrobiło się głośno o Rangnicku, zbyt szybko pojawiło się porozumienie między klubem a Niemcem. Media tylko podsycały każde doniesienia i już obmyślały transfery i taktykę na przyszły sezon, mimo że nie wiadomo jak się skończy obecny. Zrobiła się burza i teraz nagle zdziwienie. Pewne rzeczy trzeba umieć załatwiać z klasą i po cichu. Pioli zasługuje na duży szacunek nie tylko za poukładanie Milanu, ale także za fakt, że pracował należycie mimo że wszyscy już dawno go skreślili. Zrobił swoje i pokazał profesjonalizm. Wstyd tylko, że klub nie potrafi z równym profesjonalizem podejmować kluczowych decyzji.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 00:23
2
CandyAmigo
CandyAmigo
22 lipca 2020, 00:20
Co za cudowny dzień!

Milan wraca do Europy, a absurdalne pomysły zwolnienia trenera, który stworzył prawdziwą drużynę, zostały zakończone!

PS Milan nie podpisywał żadnych porozumień ani nie dogadywał się z żadnym innym kandydatem. To wszystko bzdury i brednie pismaków. Niemcy dzisiaj jasno to powiedzieli.

PS2 Kontrakt dla Piolego był od dawna gotowy na wypadek, gdyby Pioli, trener-strażak, dokonał niemożliwego i przywrócił Milan do Europy. Tak się stało dzisiaj.
2
Mateusz1982
Mateusz1982
22 lipca 2020, 00:32
"terner-strażak" - dobre.
0
22 lipca 2020, 00:18
A ja czuje w kościach że to ze stefiem wejdziemy do LM pierszy raz od wielu lat .Z ibra na asystecie kessim w tej formie wszystko jest możliwe;D chyba dużo osób zapomniało że wygraliśmy dziś z mocnym Sassuolo I jestesmy blisko 5 lokaty. Biorąc pod uwagę co Pioli zrobił z nimi nie mamy prawa zwolic stefka. Jedyne gratulacje ode mnie dla lysego że ten za plecami ustal. Nie znoszę go niech wypier z tego klubu.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 00:19
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 lipca 2020, 00:16
Lepiej poszukać fachowca w trakcie sezonu niż dostać na starcie czarną polewkę od części szatni i rozwalić fundamenty zespołu.Patrząc na aktualną sytuację czołówki po przymusowej przerwie giełda nazwisk na pewno nie będzie pusta, a Elliott na pewno nie będzie ryzykował przybliżenia się do sytuacji Romy lub Interu sprzed paru lat/sportowej degradacji.Do tego wciąż istnieje opcja Arnaulta.W końcu czy to nie Braida sugerował pozostawienie Piolego na ławce trenerskiej?
1
zbylon
zbylon
22 lipca 2020, 00:16
I bardzo dobrze. Dawno nie widziałem aby ktoś tak poukładał upadły zespół. Ta metamorfoza Milanu to wyłącznie jego zasługa. A zwolennikiem szkopka nigdy nie byłem.
4
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2020, 00:14
A tak w ogóle to oni go przedłużyli w przerwie meczu czy jak szedł do kibla po skończonym spotkaniu ?

Stefano machnij tu parafkę, masz kontrakt na 2 lata, podwyżkę 2 mln, która musimy Ci odebrać spłacając RR i elo ?
7
MK92
MK92
22 lipca 2020, 00:20
Znajdą się i zwolennicy tezy, że to Zlatan za Stefano podpisał ;)
8
Zimer9009
Zimer9009
22 lipca 2020, 00:24
Masz racje, jak Sass przeprowadziło jeden atak w drugiej połowie to Zlatan szybko machnął kilka podpisów, a później rabone do nikogo.

A sam Stefano dowie się za pół godziny jak opali AcMilan.com.pl

Kupuje to ;)
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 00:25
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 lipca 2020, 00:14
Przeanalizowałem trochę ostanie sezony Pioliego i tak szczerze czy w Interze czy Lazio czy nawet we Violi nie miał takiego potencjału ludzkiego jeżeli chodzi o kadrę, ma dobrą drużynę która może być jeszcze wzmocniona więc warto mu dać pracować. Rangnick jako szkoleniowiec nie jest gwarantem wyższego poziomu a ten aktualny poziom jest na Europę wystarczający. Zapraszam do dyskusji o pozdrawiam.
3
yagi
yagi
22 lipca 2020, 00:17
Zgadzam się. Nie ma co dyskutować ;-)
0
looko
looko
22 lipca 2020, 00:18
Tu już nie chodzi o to jakim Rangnick jest szkoleniowcem chodziło o to ,żeby ogarnął rzeczy bardziej poboczne jak skauting czy szeroko pojęte struktury, a po roku czy dwóch oddał komuś zespół tak jak to zrobił w Lipsku
3
Mateusz1982
Mateusz1982
22 lipca 2020, 00:11
Pytanie kogo sprowadzą. Bo ławka krótka na cały sezon przy takim pressingu jak ostatnio.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 lipca 2020, 00:07
S. Pioli zasłużył na to bez 2 zdań ale nie mogę oprzeć się wrażeniu że taki zwrot akcji to nie tyle błąd, bo tego nie wiem to się okaże ale rzecz co najmniej niepoważna, niepokojąca i lekko ośmieszająca klub, taka nagła zmiana wizji i startegi o 180stopni to kuriozum, nie mniej nie zmienia to faktu że będę jak zawsze kibicował tej drużynie i trenerowi z całych sił ale to oznacza że nie chcemy gonić Juventusu organizacyjnie tylko stawiamy na beton.
14
bawolejaja
bawolejaja
22 lipca 2020, 00:08
O, to to to
0
looko
looko
22 lipca 2020, 00:11
Też mi się wydaje ,że największą naszą bolączką od kilku ładnych lat są podejmowane decyzje pod wpływem impulsu, w sumie podobnie było z Rino, Montellą czy kupnem Piątka
4
kusniak_22
kusniak_22
22 lipca 2020, 00:05
To jest dramatyczna decyzja. Zostawili Pioliego bo dobrze idzie na finiszu sezonu.. to jest trener przeciętny, podejrzewam, że się nie dostaniemy w następnym sezonie do LM, ale poraz kolejny trzeba dostać po dupie, żeby się przekonać, tylko szkoda kibiców bo już mają dość. Pioliego może i szkoda, ale był to wreszcie projekt gdzie młodych by ustawiał ktoś kto ma doświadczenie. Przyjdzie nowy sezon i szukanie w grudniu trenera, żeby uratować sezon. Rangnick już będzie miał w dupie Milan, bo bo wydymał na miętowo.
4
pjsiemion
pjsiemion
22 lipca 2020, 00:11
co ty pier.. malo sie tu wypowiadam ale jak takich ludzi slysze do oswiecimia bym wrzucil. typowo burze zrobic i zaslynąć
3
MrCalabria
MrCalabria
22 lipca 2020, 00:16
pjsiemion po twoim komentarzu sądzę, że bardzo dobrze że mało się wypowiadasz, a jeszcze lepiej będzie jak w ogóle skończysz się wypowiadać.
4
MK92
MK92
22 lipca 2020, 00:05
Ja odetchnąłem z ulgą o tyle, że w końcu wiem, na czym Milan stoi. Nie będzie przez jakiś czas tych nieustannych plotek o roszadach w Casa Milan i na stanowisku trenera, które nikomu nie służyły. Piolemu i naszemu Milanowi życzę kontynuacji obecnej formy. Oby Stefano utrzymał się do tego 2022 roku dzięki dobrym wynikom. Obyśmy też w tym czasie załapali się do LM.
Edytowano dnia: 22 lipca 2020, 00:10
3
Jaca23
Jaca23
22 lipca 2020, 00:02
Ten klub kolejny raz pokazał, że jest mu bliżej do cyrku, aniżeli do poważnej organizacji. Przez kilka miesięcy wszyscy na czele z Rangnickiem szykowali się do zmiany, a oni po kilku dobrych meczach, zmieniają zdanie. Powtórzę się, będziemy bardzo żałować tej decyzji, jak zarząd jednak zrozumie, że Pioli to nadal ten sam Pioli, czyli trener na środek tabeli w Seria A.
16
Majkel69
Majkel69
22 lipca 2020, 00:05
"po kilku dobrych meczach" szkoda, że nie trzeba przechodzić testów na inteligencję żeby móc korzystać z neta do celów innych niż nauka/praca...
0
Katan
Katan
22 lipca 2020, 00:06
Wcale nie jest powiedziane, że RR by to w Milanie po układał, moim zdaniem to dobra decyzja. Sam nie chciałem Pioliego tutaj ale wyniki go bronią, styl też i najważniejsze na każdym kroku zawodnicy dają znaki, ze nie chcą zmian i to trzeba wziąść pod uwagę.
4
bawolejaja
bawolejaja
22 lipca 2020, 00:07
6 - 8 kolejek nowego sezonu wystarczy (chciałbym się mylić).
Decyzje z dzisiaj są niepoważne.
5
Jaca23
Jaca23
22 lipca 2020, 00:10
Można również komentować nie znając się na piłce, czego jesteś dowodem, myśląc, że tylko od trenera zależy sukces sportowy. Rangnick jako dyrektor sportowy to miała być największa siła Milanu, ale co ja tobie znawcy będę tłumaczył...
1
Katan
Katan
22 lipca 2020, 00:10
Kolejna sprawa te kilka meczy to ostatnie 20 kolejek, który dają nam 3 pozycje w tabeli, sam nie jestem pewien czy to wyjdzie nam na zdrowie ale napewno uważam, że kontynuowanie tego jest lepszym pomysłem niż po raz kolejny zaczynanie wszystkiego od nowa.
0
Danielinho7
Danielinho7
22 lipca 2020, 00:11
Tu chyba nie chodziło tylko o Rangnicka. Cała machina ze Zlatanem i Maldinim na czele. Tak mi się przynajmniej zdaje, że to przedłużenie oznacza zostanie Maldiniego w zarządzie.
1
kamilus
kamilus
22 lipca 2020, 00:21
Cała piłkarska "otoczka" (w tym "beton") we Włoszech była przeciwko RR, więc może Elliott się obawiał, że Niemiec będzie miał wyjątkowo pod górkę.
1
landik
22 lipca 2020, 00:00
EH byle tylko nie powtórzył się typowy Pioli z Interu, Lazio czy Fiorentiny i nie trzeba było by szukać nowego trenera w listopadzie
1
<  1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się