SCUDETTO


Derby z Interem o Tonalego

23 lipca 2020, 09:09, cinassek Aktualności
Derby z Interem o Tonalego

Jak podaje stacja Sportmediaset, Paolo Maldini skontaktował się z agentem Sandro Tonalego. Rossoneri mocno interesują się pomocnikiem zdegradowanej już Brescii i chcieliby pozyskać go w swoje szeregi. Dużo bardziej do przodu w tej kwestii jest jednak Inter, który oferuje już spadkowiczowi 32 mln euro odstępnego plus kolejne 2 mln euro w bonusach. Wspomniane medium podkreśla, że na rynku transferowym szykują się prawdziwe derby Mediolanu.



83 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ba_acm
ba_acm
23 lipca 2020, 16:52
Ja tam najchętniej zobaczylbym znowu u nas Pašalicia, gość fajnie się odbudował u nas teraz robi mega robotę w Atalancie, na rotację z Bennacerem i Messim jak złoto no i w razie potrzeby zagra za napastnikiem. :)
0
jarek2572
jarek2572
23 lipca 2020, 15:37
Ploty słyszałem, że zaś Jamesem się interesujemy. 29lat i pensja będą problemem, ale cena 25mln nie jest zaporowa. Duże nazwiska też są potrzebne.
0
Wolly
Wolly
23 lipca 2020, 16:17
Oby nie, bardziej się interesuje włosami niż piłką nożną. Ja tam w nim widzę potencjalną pijawkę.
0
Vol'jin
23 lipca 2020, 16:26
no wypaleni gracze z olbrzymią pensją są tu potrzebni ... Jeszcze do tego Keita Balde i hurr durr nowy-stary Milan wraca tam gdzie doprowadził takimi transferami Berlusconi
2
DarthImpaler
DarthImpaler
23 lipca 2020, 16:42
Ale wy wiecie że Gazidis dalej jest szefem tego statku?? Przecież on nie pozwoli na kominy płacowe. Jedynym wyjątkiem może być Gigio i Romek.
1
Rafał0209
Rafał0209
23 lipca 2020, 16:53
Przecież Pirlo też kiedy kończył u nas był już wypalonym wiekowym graczem a jak zagrał później w Juve wszyscy widzieli , czasami warto spróbować również sprowadzić graczy którzy w obecnym klubie nie zachwycają a w przeszłości prezentowali światowy poziom , w wielu przypadkach taki gracz potrafi się odwzajemnić za dane mu zaufanie i poczuć chęć gry i wygrywania dla nowej drużyny. .
1
23 lipca 2020, 13:53
Chiellini też lubił Milan jak był młody... także tego. Miłego pobytu w Interze!
Jeżeli faktycznie jest "nowym Pirlo" (w co wątpię), to do Milanu i tak kiedyś przyjdzie. Na przykład w rozliczeniu za jakiegoś Coco, Brnčicia czy innego Krunicia :)
Edytowano dnia: 23 lipca 2020, 13:55
4
Jaca23
Jaca23
23 lipca 2020, 13:45
30 mln to normalna cena, nie rozumiem oburzenia. Może teraz, gdy Brescia spadła to cena będzie kilka milionów niższa. Większość tutaj daje od razu 25 mln za Szoboszlaia,a za reprezentanta Włoch i jeden z największych talentów w Italii 15, życzę powodzenia.
9
Tutkovic
Tutkovic
23 lipca 2020, 16:41
Może dlatego, że widziałem jak gra jeden i drugi.
0
Sakuragi
Sakuragi
23 lipca 2020, 17:01
Tutkovic i to czyni Cie jakimś ekspertem? I co zaobserwowałeś?
0
plone
plone
24 lipca 2020, 07:31
Tutkovic i chcesz przez to powiedziec ze Tonali gra zle ? Musze to uslyszec z twoich palcow bo nie uwierze :D
1
Jaca23
Jaca23
24 lipca 2020, 14:10
Tonali jest wyróżniającym zawodnikiem Seria A, a Węgier gwiazdą ligi austriackiej. Jak myślisz kto ma większy potencjał, skoro liga austriacka poziomem jest bliżej Ekstraklasy?
0
Kamil10000
Kamil10000
23 lipca 2020, 13:27
Nie ma co liczyć na ten skład zmiany są potrzebne końcówka sezonu nie mówi nam nic fajnie. Się ogląda nasza drużynę ,ale nie ma co się napalać większość drużyn odpuściło sezon w czasie przerwy. Jak gra się ze słabszymi i zrezygnowanymi drużynami to wszystko wychodzi Juventus nas zlekceważył , a Roma i napoli tez maja nie stabilna sytuacje
0
tober12
tober12
23 lipca 2020, 15:33
No tak pewnie, wszystko to składa się na naszego farta. Każdy odpuścił, lekceważy nas itd... A może po prostu gasimy rywali jak pety bo jesteśmy w formie i zaczęliśmy grać dobrze w piłkę.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
23 lipca 2020, 15:49
hahahahahahahahahahahahahahahahaha lazio które miało szanse powalczyć o mistrza odpuściło sezon??? Jufe które broniło się na 1 miejscu nas zlekceważyło. co ty bierzesz?? Wiesz co? Bierz pół.
3
Kamil10000
Kamil10000
23 lipca 2020, 17:18
To przypomnijcie sobie ten komentarz w następnym sezonie jak sezon na początku już będzie stracony
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 lipca 2020, 19:13
Przypomnę ci ten komentarz jak nie będzie.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
23 lipca 2020, 12:47
Świetny transfer choć, nie będzie łatwo o skład. Dla mnie w pierwszej kolejności należy skupić się na wzmocnieniu ofensywy w postaci zmiennika hakana i prawej strony
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 lipca 2020, 16:40
W pierwszej kolejności to nap potrzebny jakiś zdrowy obrońca na prawą i środek i zmiennik dla bennacera a nie ofensywa. Zmiennika dla hakana można wziąć z primki na prawa jest samu, salemakers chociaż jak się trafi jakaś okazja to warto kogoś porządnego ściągnąć.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
24 lipca 2020, 19:53
Jeśli chcesz wywalczyć lm ze zlatanem Leao salemakersem samu to ludzie zejdźcie na ziemię. Zgodzę się że potrzebujemy wzmocnienia prawej i środka obrony. Nie można zapominac o lewej stronie
0
Arlen
Arlen
23 lipca 2020, 12:39
Nie jestem jakoś przekonany w 100% - w obecnej taktyce (i formie oczywiście) Kessie i Bennacer są duetem nie do ruszenia - w takim razie będziemy wydawać 30 mln na gościa do rotacji? Do tego chłopak jest bardzo młody więc potrzebuje częstej gry a nie siedzenia na ławce. Chociaż jeśli na poważnie potraktujemy LE to w zasadzie ma sens. Ale te 30 mln....
0
Diavo
23 lipca 2020, 11:43
Czyżby pierwszy wybór Piolego na wzmocnienie? Może wrócimy do 442 w przyszłym sezonie, ciekawe ciekawe..
0
kamilus
kamilus
23 lipca 2020, 12:05
Pewnie, rozbijmy skład, który gra tak dobrze...
2
MrCostacurta
MrCostacurta
23 lipca 2020, 11:29
Byłoby super chociaż Inter ma LM i myślę że to będzie decydujący czynnik. Do tego potrzeba kogoś na środek obrony, bo jak nie ma jednego z dwójki Alessio Simon to nie wyglada to dobrze. Jak dla mnie Musacchio i Duarte już są raczej skonczeni w tym klubie. Dalej, prawy obrońca i ktoś o charakterystykach Samu na lewą stronę. Jak Ibra zostanie to atak w komplecie. 4 solidne transfery i mamy obiecującą ekipę.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 lipca 2020, 11:36
W przyszłym sezonie dochodzi LE, więc trzeba dokupić Ibrze zmiennika.Sam Leao na szpicy nie wystarczy.
3
plone
plone
23 lipca 2020, 12:34
jeszcze nic nie dochodzi, mamy nadal 3 kolejki do konca
0
Zuber
Zuber
23 lipca 2020, 12:42
Jak nie dochodzi jak już mamy zapewnioną LE, ktoś tu chyba liczyć punktów nie umie. Pytanie tylko czy faza grupowa czy eliminacje.
Edytowano dnia: 23 lipca 2020, 12:43
0
tommyb1
tommyb1
23 lipca 2020, 12:48
plone: awans już mamy. 11 pkt nad Saskami jesteśmy. A Napoli puchar wygrało. Tyle, że póki co eliminacje tylko pewne. Ale raczej w Kazachstanie czy gdziekolwiek trafimy raczej porażki nie zakladam
0
MrCostacurta
MrCostacurta
23 lipca 2020, 13:36
Mamy jeszcze Maldiniego i Colombo i przy obecnej dyspozycji dawałbym im trochę więcej minut.
2
plone
plone
24 lipca 2020, 07:34
a faktycznie zapomnialem o Napoli, czlowiek wypadl troche z obiegu na starosc :(
0
Grande
Grande
23 lipca 2020, 11:26
Mamy 2020 rok, a ludzie dalej mają pretensje do piłkarzy, że komuś kibicuje, a idzie do innego klubu...
7
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
23 lipca 2020, 12:55
No mamy. Jak kibicujesz Milanowi to nie idziesz do Interu. Kwestia szacunku dla samego siebie.
4
Corsa
Moderator Corsa
23 lipca 2020, 13:06
Właśnie bawi mnie to. Część komentujących myśli, iż sympatia do danego klubu może przeważyć w wyborze ścieżki zawodowej piłkarza.

Fakt, że Tonali lubi(ponoć) Milan nie ma absolutnie żadnego znaczenia. To jest piłka ZAWODOWA, a nie gierka komputerowa. Tutaj wybierasz najlepszą ofertę, a nie kierujesz się sentymentami. Chłopak pójdzie tam gdzie zaproponują mu(oraz Brescii) najlepsze warunki.

Piłkarz może przez całą karierę na przemian grać w Juventusie, Neapolu, Interze, wszędzie tylko nie w Milanie i wcale to nie znaczy, że nie jest jego fanem.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 lipca 2020, 11:20
Taki ruch byłby wystarczający.Zamiast kombinować z szukaniem po całej Europie przereklamowanych okazji jak Jović/Schick, a także nieokrzepniętych dzieciaków, co skończą niczym Leao lub jeszcze gorzej tzn. w ogóle nie zaadaptują się do włoskiego futbolu lepiej wziąć Tonalego, Kumbullę oraz Dumfriesa.Do tego skoro Zlatan zostaje można pokusić o powrót Bakayoko + Vlahović na odciążenie Szweda i bez gigantycznego wysiłku można mieć konkurencyjny skład na rywalizację o 4 miejsce w tabeli najprawdopodobniej z Rzymianami oraz Interem(No chyba, że Atalanta zrobi wyprzedaż wzorem swojego współczesnego debiutu w top 4 Serie A wtedy nawet o 3 miejsce.).
2
kamilus
kamilus
23 lipca 2020, 13:56
Jeśli tylko Gazidis byłby w stanie przełknąć kilku "starszych" graczy, to nie obraziłbym się za wzmocnienia T. Silvą (śo), Willianem (pn) oraz Giuroudem (zastępstwo dla Ibry). Wszyscy będą bez klubu, więc trzeba będzie wydać więcej na pensję, ale gdyby tylko dać umowę na minimum 2 lata, to łapaliby się na mniejszy podatek, więc i klub zapłaciłby odczuwalnie mniej, a dla samych graczy 5-6 mln netto rocznie to nie byłaby chyba taka zła pensja (ponoć 6 mln chce Ibra, i tyle też zarabia Gigio, więc nie tworzylibyśmy nowego komina płacowego).

Do tego wciąż mielibyśmy jakiś tam budżet na mercato, za który można by pokusić się o prawego obrońcę (ponoć jesteśmy już bliżej niż dalej transferu Emersona, kwota ma wynieść ok. 25 mln), kogoś do środka pola (Tonali?), do rotacji dla Rebicia i Hakana (Szoboszlai/Rashica) oraz jakiegoś młodszego stopera do rywalizacji o pierwszy skład z perspektywą zostania podstawowym obrońcą za rok/dwa.

Moim zdaniem z takim składem spokojnie moglibyśmy walczyć o awans do LM i wcale byśmy nie byli na straconej pozycji.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
23 lipca 2020, 11:16
Wiecej niz 35 milionów nie warto. Mlody perspektywiczny ale kot w worku
0
adamos
adamos
23 lipca 2020, 11:06
Ja widzę jedno tylko ale. Wielu jest fantastycznych zawodników, którzy są dobrzy w średnich i słabych klubach, a jak idą do lepszego to nagle paraliż i ławka. Jestem ciekaw jak z psychiką u Sandro...
0
Paolo21
Paolo21
23 lipca 2020, 10:59
I to mi się podoba ;)
1
Rafał0209
Rafał0209
23 lipca 2020, 10:46
Jeżeli jest w połowie takim kibicem Milanu jak my to nawet nie spojrzy w stronę Interu.
4
Corsa
Moderator Corsa
23 lipca 2020, 10:55
nie będzie spoglądał, pójdzie do nich z zamkniętymi oczami :P
8
Rafał0209
Rafał0209
23 lipca 2020, 11:13
To żaden z niego kibic Milanu
3
Corsa
Moderator Corsa
23 lipca 2020, 13:12
Kibicowanie nie ma nic do tego, to jest jego praca. Pójdzie tam gdzie będzie miał lepiej.
2
misiek007e
misiek007e
23 lipca 2020, 10:42
Z Tonalim można pokusić się o granie 4-3-2-1 w środku Tonali Benek Kessie, wyżej Hakan i Rebic
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 lipca 2020, 11:07
I kto na zmiane za ta 3 przed obroncami ? Krunic, Biglia ? XD
0
misiek007e
misiek007e
23 lipca 2020, 11:49
Przecież można płynnie przejść do 4-2-3-1 wstawiając np Samu
0
Corsa
Moderator Corsa
23 lipca 2020, 10:19
Saga z Rangnickiem zakończona, więc najwyższa pora na kolejną - Tonali ;)
Edytowano dnia: 23 lipca 2020, 10:21
7
Rafalzki
Rafalzki
23 lipca 2020, 10:13
Fajny zawodnik do rotacji. Tak, do rotacji. Jeśli chcemy iść do przodu to musimy mieć na pozycjach konkurencyjnych zawodników a nie np Biglię, oni muszą walczyć o pierwszy skład. Zobaczcie co się dzieje wobec zawieszenia i kontuzji kilku graczy na mecz z Atalantą.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
23 lipca 2020, 10:10
Tonalli dałby większą elastyczność taktyczna, więcej możliwości w wyprowadzeniu i wybór środka pola byłby ciekawszy. Z nim można grac 3 i 4 w środku, mamy grać na dwóch frontach taki zawodnik jest bezdyskusyjne potrzebny.
1
looko
looko
23 lipca 2020, 10:07
Tonali dla mnie to może być dodatek, bardziej obchodzi mnie kogo ściągniemy na prawe skrzydło i prawą obronę, bo według mnie te pozycje najbardziej kuleją
3
Vol'jin
23 lipca 2020, 10:06
30 mln to można Pellegriniego wyciągnąć idealne zastępstwo za Bonaventurę ewentualnie De Paul (ten to jest 1 do 1 za Jacka) ale do Argentyńczyka przekonany nie jestem
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 lipca 2020, 10:10
Pellegrini ciekawa opcja.
0
Arva
Moderator Arva
23 lipca 2020, 11:19
De Paul jest cienki. Nie rozumiem hype'u na tego grajka. Pellegrini bardzo spoko opcja. Z tego co kojarzę ma niską klauzulę, ale jednocześnie jest Romanistą, wątpię że będzie chętny do opuszczenia Olimpico.
0
kamilus
kamilus
23 lipca 2020, 12:40
Z tego co widzę to jego klauzula to właśnie te 30 mln, o których wspomniał Vol'jin, ale nie wiem, czy klauzule da się rozkładać na raty. Bez tego nie ma szans, byśmy wydali tyle w to okienko.
0
Ajvar
Ajvar
23 lipca 2020, 10:03
Jeszcze miesiąc temu, większość oddala by i Hakana i Kessiego za tego właśnie zawodnika, a teraz nagle to za słaby, to za drogi, to nie pasuje do ustawienia... Dla mnie to byłby świetny ruch, bo to jeden z najlepszych graczy w serie A, który jest dla nas do wyciągnięcia.
5
Deus
Deus
23 lipca 2020, 09:55
30 mln to i tak jest o wiele mniej niż Brescia by mogła wołać gdyby się utrzymała. Rotował będzie obu naszych Afrykańczyków, pewnie z czasem któregoś wygryzie
0
hyrus13
hyrus13
23 lipca 2020, 10:43
Jemu się czasem za rok nie kończy umowa?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 lipca 2020, 09:51
Z jednej strony Bennacer bedzie mial klauzule 50 mln .. wiec ktos ogarniety by sie przydal.. z drugiej tak jak poprzednicy trafnie zauwazyli, czy chlopak zgodzi sie na rotacje. Osobiscie twierdze, ze nie wygryzie na ten moment Bennacera.. (Kessie to inny typ zawodnika, wiec tu nie ma polemiki).
0
kamilus
kamilus
23 lipca 2020, 09:50
Ponoć według GDS tak wyglądają szczegóły oferty Interu - wypożyczenie z opcją wykupu za 32 mln, płatność rozłożona na 4 raty. A Milan miał zaproponować od razu wykup za 30 mln, z czego teraz 10 mln, a kolejne 20 mln w ciągu 3 lat.

Jakby nie patrzeć, nasza oferta jest zdecydowanie lepsza. Na naszą korzyść jest też pewnie wola zawodnika. Pytanie tylko, czy Brescia nie czeka na inny klub, który by chciał od razu wyłożyć 30-40 mln? Bo dla Milanu Tonali przydałby się jak mało kto, bo będziemy grać na 3 frontach, a sam Bennacer bardzo lubi łapać kartki.
0
BadMad
BadMad
23 lipca 2020, 10:33
Pod jakim względem nasza oferta jest "zdecydowanie"lepsza ?
Milan 10+3x niecałe 7
Inter 8+8+8+8 ;)
0
patoo_07
patoo_07
23 lipca 2020, 10:40
My spłacimy w 4 lata, a Inter w 5, bo pierwszy rok to tylko wypożyczenie. O tyle lepsza, bo szybsza kasa.
0
serginho83
23 lipca 2020, 10:41
Może dlatego, że opcja wykupu oznacza możliwość, a nie konieczność definitywnego transferu ;)
2
kamilus
kamilus
23 lipca 2020, 11:37
Zdecydowanie lepsza, bo:
- pewne 30 mln vs niepewne 32 mln,
- pierwszy rok 10 mln vs 0 (lub 2-3) mln
- szybsza wypłata całości.
2
patoo_07
patoo_07
23 lipca 2020, 09:42
No niby fajnie, aczkolwiek w tym momencie nie wyobrażam sobie posadzenia na ławce Bennacera, albo Kessiego. 4-3-3 raczej nie wchodzi w grę, żeby ustawić całą trójkę, bo tracimy wtedy Rebica lub Hakana. Jeśli chłopak zaakceptuje grę rotacyjną z Benkiem, to może. Na pewno nie widzę go w tym momencie wchodzącego z drzwiami do pierwszego składu. Mimo wszystko chyba będzie miał u nas łatwiej niż w Interze.
2
Zuber
Zuber
23 lipca 2020, 10:09
Tak na prawdę to fajnie byłoby go kupić i zostawić jeszcze na rok w Brescii, niestety jeszcze w tym momencie nie możemy pozwolić sobie na taki krok.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
23 lipca 2020, 09:39
Może dla zbicia ceny zaproponować im Biglię? XD
5
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lipca 2020, 09:46
Biglia to akurat zwiększy cenę...
9
Paweł Piotr
Paweł Piotr
23 lipca 2020, 09:18
Wprawdzie potrzebny nam ktoś solidny do rotacji z Benkiem i Kessim. Pytanie czy za takie piniondze. Oczywiście nie powiedziane że swoją grą by posadził na ławkę kogoś z tej dwójki.
Moim zdaniem na te pozycję kogoś za max 20mln. Kiedyś pojawiało się nazwisko Marco Roca, którego można wyrwać za 15-20 chyba. Trzeba pamiętać że mamy ważniejsze pozycje do obstawienia i to do pierwszego składu a też bd kosztowne. PO, ŚO, i z całym szacunkiem do Samu ale jednak ktoś na prawe skrzydło. Do tego napastnik taka"9" jeśli nadal mają grać 4-2-3-1. Bo samym Zlatanem to cały sezon nie ugrają ...o ile zostanie ale podejrzewam że tak skoro zakończyła się saga z RR.
Edytowano dnia: 23 lipca 2020, 09:23
1
Cisek666
Cisek666
23 lipca 2020, 09:47
jeśli "9" to tylko Lewandowski ;)
0
Ekkaia
Ekkaia
23 lipca 2020, 09:16
Z tego co wiem Tonali jest zdeklarowanym Milanistą wiec moze się uda:)
0
pawerrs22
pawerrs22
23 lipca 2020, 09:16
Naszą przewagą jest to, że u nas będzie miał zdecydowanie większą szansę gry, jednak środek pola w Interze jest bardzo mocno obstawiony. Ponadto wiele razy mówił, że jest kibicem Milanu. Osobiście bardzo chciałbym zagrać w klubie, któremu kibicuje od dziecka. Jednak w obecnej piłce nie ma sentymentów. Wygra ten kto zaproponuje lepsze warunki Brescii, a zawodnikowi odpowiedni plan rozwoju. Możliwe zostanie Ibry może w tym pomóc. Jesli on zostanie to znaczy, że jest jakiś plan na przyszłość.
Świetnie byłoby mieć tego młodego włocha!
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lipca 2020, 09:49
W Interze mają zrobić mocne wietrzenie składu więc z tymi szansami na grę może mieć nie najgorzej. Gagliardini, Vecino, Eriksen są na wylocie więc realnie może o skład walczyć.

Fajnie by było go wyjąć ale biorąc pod uwagę, że mówimy w zasadzie o zawodniku z Serie B to 35mln to zbyt wygórowana cena biorąc pod uwagę sytuację na rynku. 20-25mln to rozsądna cena.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
23 lipca 2020, 09:52
Zrobili hitowy transfer.. Eriksen za 20 mln .. i teraz jest na wylocie ? :O
2
wielki prostownik
wielki prostownik
23 lipca 2020, 10:37
A Eriksen był taki ładny. Amerykański. Szkoda :)
Edytowano dnia: 23 lipca 2020, 10:38
0
hyrus13
hyrus13
23 lipca 2020, 10:45
Eriksen jest na wylocie jeśli ktoś wyłoży za niego 60 baniek, tak przynajmniej czytałem. Więc nie rozumiem tego naśmiewania ;)
1
Tutkovic
Tutkovic
23 lipca 2020, 09:16
32 mln moim zdaniem kosmos. Moim zdaniem wart jest 15 mln a górna granica to 20 mln euro.
7
pazioni
Moderator pazioni
23 lipca 2020, 09:23
Zgadzam się w 100 %.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
23 lipca 2020, 09:50
Tu cenę warunkuje głównie fakt, że jest mocne zainteresowanie chłopakiem więc kupujący przepłaci na pewno.
3
Zako
Zako
23 lipca 2020, 10:31
+ to Włoch i forsują go juz od występów w Serie B, od porównań do Pirlo nie ucieknie mimo iz sam wspominał, ze chciałby ich uniknąc.
0
hyrus13
hyrus13
23 lipca 2020, 10:48
Leao według różnych źródeł kosztował od 23 do 35 mln, calciomercato podaje cenę 28 mln. To świetna cena, za chłopaka, który w dorosłej piłce (przed transferem do Milanu) strzelił 8 bramek. Za to 32 mln za reprezentanta Włoch to kosmos.
1
Katan
Katan
23 lipca 2020, 11:11
^
A kto powiedział, że to świetna cena za Leao? Bo większość tutaj osób mowi, że i tak za dużo za niego daliśmy
0
hyrus13
hyrus13
23 lipca 2020, 11:41
@Katan

Wbrew pozorom nie tak wiele... Przeczytałem dziesiątki komentarzy, których sens był mniej więcej taki „za młode talenty się tyle płaci”.
0
kusniak_22
kusniak_22
23 lipca 2020, 12:40
Ceny w dzisiejszej piłce są pomylone pamiętaj ;)
0
kusniak_22
kusniak_22
23 lipca 2020, 09:13
Ponoć agent miał powiedzieć, że chłopak chciałby grać dla Milanu, ile w tym prawdy ciężko powiedzieć, ale jeśli nawet ziarno to trzeba go do nas sprowadzić za wszelką cenę.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się