SCUDETTO


Oficjalnie: Umowa z Emirates przedłużona do końca sezonu 2022/23!

27 lipca 2020, 14:10, Ginevra Aktualności
Oficjalnie: Umowa z Emirates przedłużona do końca sezonu 2022/23!

W oficjalnym komunikacie AC Milan poinformował o przedłużeniu umowy sponsorskiej z Emirates do końca sezonu 2022/23. Logo linii lotniczych będzie nadal figurowało na koszulkach pierwszej drużyny Rossonerich, a także koszulkach sektora młodzieżowego oraz koszulkach akademii dla młodych adeptów futbolu (Milan Academy). Współpraca Milanu i Emirates rozpoczęła się we wrześniu 2007 roku, a od sezonu 2010/11 logo dubajskich linii trafiło na koszulki i pozostanie tam jeszcze przynajmniej przez kolejne trzy sezony. Emirates pozostaje głównym partnerem Milanu, jednakże nowa umowa pozwala klubowi umieścić logo innych sponsorów na rękawach koszulek pierwszej drużyny, na strojach treningowych oraz na koszulkach drużyny kobiecej. Nieoficjalnie mówi się, że wpływy do kasy klubu z tytułu nowego kontraktu będą mniejsze o około 15%, natomiast tę obniżkę Rossoneri będą mogli sobie zrekompensować tym, że Emirates nie ma już wyłączności i możliwe jest umieszczenie logo innego sponsora na wspomnianych wcześniej rękawach czy strojach treningowych.



20 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
umbrella
27 lipca 2020, 23:32
Szybko te lata lecą... to juz dekadę latamy po boisku z Emirates na koszulkach. Mialem wrażenie, ze krócej.
1
BakajeTraktore
BakajeTraktore
27 lipca 2020, 19:19
Opel
2
MK92
MK92
27 lipca 2020, 21:50
Najlepiej Meriva - w 2004 roku dojechaliśmy do scudetto ;)
4
MK92
MK92
27 lipca 2020, 15:00
Pewnie nakleją logo dodatkowego sponsora pod numerem zawodnika na plecach, tak jak jest już to w Juventusie czy Interze. Zbyt estetycznie to nie wygląda, ale co zrobić - w końcu kasa nie leży na ulicy.
Edytowano dnia: 27 lipca 2020, 15:05
0
kamilus
kamilus
27 lipca 2020, 15:33
A tym sponsorem będzie Amerykański fundusz, niejaki Elliott, który za reklamę zapłaci marne 50 mln euro rocznie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
27 lipca 2020, 16:04
kamilus, skoro w Juventusie głównym sponsorem klubu jest firma, w której zarządzie siedzi właściciel tegoż klubu, to chamstwem ze strony UEFA by było, gdyby u nas to nie przeszło. Choć, jak pokazała historia, nie takie hipokryzje już w futbolu widzieliśmy. :)
2
MK92
MK92
27 lipca 2020, 22:11
Dobrym przykładem jest też Mapei w Sassuolo.
1
jacekk553
27 lipca 2020, 14:52
Sponsor na rękawie to kwestia czasu, ciekawe jak to pogodzą z plakietką za 7 LM. Co do kwestii finansowej - Inter za rękaw ma dostawać od IC Markets 10 mln za sezon. Mam nadzieję, że ta umowa z Emirates zakłada też znaczne bonusy za ewentualne sukcesy sportowe, bo te 12 mln, choć na ten moment zrozumiałe, nie powalają.
0
Krauser
Krauser
27 lipca 2020, 14:42
Z tego co znalazłem, to dostawali 14mln za sezon. Teraz obniżą o 15%, zostanie ok.12mln. Szału nie ma, patrząc na innych. Juve dostaje za logo aż 42mln! A drugi chyba zaraz będzie Inter, którego sponsorem ma zostać Samsung, dostaną ok.30mln.
0
POE
POE
27 lipca 2020, 14:56
Samsunga fajnie by było mieć na koszulce.Szkoda ,że nie będzie widniał na naszych
Edytowano dnia: 27 lipca 2020, 14:57
0
Vol'jin
27 lipca 2020, 15:01
Tylko Jeep to podmarka Fiat. FIAT=Agnelli
4
Krauser
Krauser
27 lipca 2020, 15:08
Wiem że Jeep to Fiat, ale nie zmienia to faktu że tyle dostają.
0
nokoments
nokoments
27 lipca 2020, 17:03
Troszkę zmienia, bo umowa Juve z Fiatem to nic innego jak pompowanie kasy w klub przez właściciela i forma obchodzenia FFP.
Ale te 30 baniek Interu to już robi spore wrażenie.
4
kamilus
kamilus
27 lipca 2020, 17:34
A czy w Interze nie ma podobnej sytuacji, tj. Suning sam sobie płaci poprzez jakąś powiązaną spółkę?
1
Krauser
Krauser
27 lipca 2020, 17:49
Nie, Suning nie robi takiego "tricku" jak Juve z Fiatem. Oni wykorzystują swoje powiązania z rynkiem Azjatyckim i ściągają większych/ mniejszych sponsorów. Chińczycy wcześniej mówili że chcą stworzyć klub, który sam będzie na siebie zarabiał, a nie że właściciel będzie w nich pompował bez końca. Dlatego nie sponsorują samych siebie, ale jak by chcieli to by mogli.
Edytowano dnia: 27 lipca 2020, 17:51
1
Ginevra
Ginevra
27 lipca 2020, 21:29
Krauser,

Suning też jest sponsorem Interu - tutaj artykuł co prawda z 2018, ale chyba niewiele się zmieniło:

https://www.calcioefinanza.it/2018/05/15/inter-fpf-sponsor-suning/

"Il contratto per i naming rights della Pinetina e della maglia da allenamento avrebbe un valore di 17,6 milioni di euro a stagione (l’Inter incassa 16,5 milioni di euro), mentre a quella relativa all’accordo di co-branding è stata data una valutazione tra i 27,3 e i 37,6 milioni di euro (l’Inter nel 2016/17 ha ricevuto 25 milioni di euro)".

Czyli dostają 16,5 mln z tytułu reklamy w nazwie ośrodka treningowego i na strojach oraz z 30 mln jako tzw. "co-branding".
2
Krauser
Krauser
27 lipca 2020, 21:46
Ginerva faktycznie, coś takiego było z nazwą ośrodka treningowego Interu. Jak widać nawet takie głupoty można sponsorować
0
kamilus
kamilus
27 lipca 2020, 21:55
No właśnie coś takiego siedziało mi z tyłu głowy, że Inter też sam się sponsoruje - nie tak ostentacyjnie jak to robi Juventus, ale robi.
0
patoo_07
27 lipca 2020, 14:28
Trochę lipa, bo zaraz będą wyglądać jak banery reklamowe.
5
Gianni Rivera
Gianni Rivera
27 lipca 2020, 14:16
Cóż, w 2007, kiedy współpraca się zaczynała, Milan był najpotężniejszą drużyną na świecie, z mega potencjałem marketingowym. Kiedy Fly Emirates lądowało na naszych koszulkach w 2011, byliśmy najlepszą drużyną we Włoszech. Aktualnie zaś Milan jest średniakiem z aspiracjami do gry w Europie i marzeniami o powrocie do LM w ciągu 2-3 lat. Nic dziwnego, że kasa mniejsza. Ale może się uda, jak piszą w artykule, wyrównać straty jakimś logiem na rękawkach.
6

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się